Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!
    • 1
    • 2
    • 196
    • 197
    • 198
    • 199
    • 200
    • 305
    • 306
    • 198 / 306
    Περί αυτοκίνησης
    270
    6112
    71554
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      infinity last edited by

      Ο χρήστης taurus έγραψε:
      Aν δεν είναι παράνομοι, ακόμα καλύτερα γι' αυτούς, δεν έχουν κατι να τους φοβίζει. Ας έχουν λοιπόν το χαρτί που λέει οτι μπορούν να 'κλειδώνουν' τις μπάρες και κανένα πρόβλημα...

      Να έχουν και οι βενζινάδες χαρτί οτι δεν κλέβουν. Όσοι δεν το έχουν είναι κλέφτες και το λαϊκό δικαστήριο του 4tforum θα τους κρίνει ένοχους.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 2
        224-v last edited by

        Ο χρήστης junior gt έγραψε:

        Ο 3263/2004 του Σουφλιά.
        Άρθρο 6 λέει για την έκπτωση.
        Όπως όλες οι συμβάσεις με το δημόσιο έτσι και στα δημόσια έργα το μόνο που δε σου λένε να κάνεις σαν εργολάβος είναι π@πες.
        Έτσι λοιπόν τα πάντα είναι Γιάννης κερνάει-Γιάννης πίνει. Για όλα αποφασίζει η Προισταμένη αρχή-Διευθύνουσα Υπηρεσία-τεχνικό συμβούλιο. Και τρέχα μετά να βρεις το δίκιο σου. Άρα λοιπόν δεν είναι έτσι τα πράγματα ότι δηλ. δε σε βγάζουν έξω από το έργο με τίποτα κλπ.
        Ο φόβος κάθε εργολάβου είναι να μην κηρυχθεί έκπτωτος. Αυτό είναι μια πραγματικότητα που δεν επιδέχεται αμφισβήτηση. Ας βρεθεί ένας εργολάβος να πει το αντίθετο.
        Δυστυχώς όμως εξαίρεση αποτελεί ο Ακτωρας και οι υπόλοιποι της παραχώρησης που είναι οι ίδιοι το κράτος.
        Με τα παραπάνω βέβαια δεν βγάζω την ουρά του κράτους του ίδιου απ'έξω που και αυτό με τη σειρά του βολεύεται γιατί δεν έχει να πληρώσει τις απαλλοτριώσεις. Βολεύονται και οι εργολάβοι γιατί δεν τους δίνουν λεφτά οι τράπεζες και ως γνωστόν την πηρώνει ο μ@λ@κ@ς ο πολίτης που συνεχίζει να πληρώνει διόδια σε σταματημένα έργα.
        υγ.: αν το πρόβλημα είναι οι απαλλοτριώσεις γιατί δεν συνεχίζονται τα τούνελ και οι γέφυρες που δεν απαιτούν απαλλοτριώσεις και είναι τελείως ανεξάρτητο αντικείμενο???

        Μα φυσικα ο νομος το προβλεπει εξ απ' ανεκαθεν... ομως το δημοσιο ειναι εκεινο που το αποφευγει σαν διαδικασια γιατι τοτε το οποιο εργο, μεγαλο - μικρο δεν θα γινει ποτε.... εστω στην παρουσα γενεα... και αυτο οι πολιτικοι δεν το θελουν... = ψηφοι των τοπικων αρχοντων... οποτε 'χαιδευουν ' τον αναδοχο να προχωρησει και να παραδωσει το εργο... και ας πληρωθει ..... ξερουμε ολοι ποτε.... ειδικα δε για τα μεγαλα... εργα που οι τραπεζες δεν θελουν πλεον τις συμβασεις καθε δικαιολογια για να φυγουν ειναι παραπανω απο ευπροσδεκτη... μην επαναλαμβανουμε αυτονοητα πραγματα.. αρα καλο τους κανει το 'δεν πληρωνω' περιμενετε να δειτε το αποτελεσμα των διαπραγματευσεων για τις μειωσεις...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          taurus last edited by

          Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:

          Aν δεν είναι παράνομοι, ακόμα καλύτερα γι' αυτούς, δεν έχουν κατι να τους φοβίζει. Ας έχουν λοιπόν το χαρτί που λέει οτι μπορούν να 'κλειδώνουν' τις μπάρες και κανένα πρόβλημα...

          Να έχουν και οι βενζινάδες χαρτί οτι δεν κλέβουν. Όσοι δεν το έχουν είναι κλέφτες και το λαϊκό δικαστήριο του 4tforum θα τους κρίνει ένοχους.

          Τι σχέσει έχει η εμπορική συναλλαγή με τον βενζινά με το αν έχει άδεια κάποιος να κάνει κάτι όπως το κλείδωμα της μπάρας ή αν το κάνει αυθαίρετα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            infinity last edited by

            Δεν χρειάζεται να πάρει άδεια απο κανέναν γιατί δεν παρανομεί.
            Δική τους είναι η μπάρα, ο,τι θέλει την κάνει.
            Επίσης εγώ τη μπάρα ΜΟΥ, δεν θέλω να την πιάνει με τα βρωμόχερά του ο κάθε βαξεβάνης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              taurus last edited by

              Μην είσαι τόσο σίγουρος, μπορεί να πέσεις άγαρμπα από τα σύννεφα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                chemic last edited by

                Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
                Επίσης εγώ τη μπάρα ΜΟΥ, δεν θέλω να την πιάνει με τα βρωμόχερά του ο κάθε βαξεβάνης.

                ο μπομπολας είσαι ή mr barlover οποτε οταν περνάς μπορεις να βάζεις betadine

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  infinity last edited by

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cordoba_turbogt last edited by

                    Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
                    Δεν χρειάζεται να πάρει άδεια απο κανέναν γιατί δεν παρανομεί.
                    Δική τους είναι η μπάρα, ο,τι θέλει την κάνει.
                    Επίσης εγώ τη μπάρα ΜΟΥ, δεν θέλω να την πιάνει με τα βρωμόχερά του ο κάθε βαξεβάνης.

                    χαχαχαχα παντώς από εμένα InFiNiTy η μπάρα ΣΟΥ έχει φάει πολύ κλοτσίδι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      infinity last edited by

                      Θα ζητήσω από τον administrator την ip σου και θα σου στείλω τη μήνυση ταχυδρομικώς για φθορά ξένης ιδιοκτησίας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cordoba_turbogt last edited by

                        Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
                        Θα ζητήσω από τον administrator την ip σου και θα σου στείλω τη μήνυση ταχυδρομικώς για φθορά ξένης ιδιοκτησίας.

                        Σου υπόσχομαι να την στείλω στην ανακύκλωση την μήνυση,και όχι στον κάδο απορριμάτων

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vasgti last edited by

                          Ινφινιτουλη για τις μπάρες σου που άγγιξαν οι αχρείοι

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            junior-gt last edited by

                            Ο χρήστης 224.v έγραψε:

                            Ο 3263/2004 του Σουφλιά.
                            Άρθρο 6 λέει για την έκπτωση.
                            Όπως όλες οι συμβάσεις με το δημόσιο έτσι και στα δημόσια έργα το μόνο που δε σου λένε να κάνεις σαν εργολάβος είναι π@πες.
                            Έτσι λοιπόν τα πάντα είναι Γιάννης κερνάει-Γιάννης πίνει. Για όλα αποφασίζει η Προισταμένη αρχή-Διευθύνουσα Υπηρεσία-τεχνικό συμβούλιο. Και τρέχα μετά να βρεις το δίκιο σου. Άρα λοιπόν δεν είναι έτσι τα πράγματα ότι δηλ. δε σε βγάζουν έξω από το έργο με τίποτα κλπ.
                            Ο φόβος κάθε εργολάβου είναι να μην κηρυχθεί έκπτωτος. Αυτό είναι μια πραγματικότητα που δεν επιδέχεται αμφισβήτηση. Ας βρεθεί ένας εργολάβος να πει το αντίθετο.
                            Δυστυχώς όμως εξαίρεση αποτελεί ο Ακτωρας και οι υπόλοιποι της παραχώρησης που είναι οι ίδιοι το κράτος.
                            Με τα παραπάνω βέβαια δεν βγάζω την ουρά του κράτους του ίδιου απ'έξω που και αυτό με τη σειρά του βολεύεται γιατί δεν έχει να πληρώσει τις απαλλοτριώσεις. Βολεύονται και οι εργολάβοι γιατί δεν τους δίνουν λεφτά οι τράπεζες και ως γνωστόν την πηρώνει ο μ@λ@κ@ς ο πολίτης που συνεχίζει να πληρώνει διόδια σε σταματημένα έργα.
                            υγ.: αν το πρόβλημα είναι οι απαλλοτριώσεις γιατί δεν συνεχίζονται τα τούνελ και οι γέφυρες που δεν απαιτούν απαλλοτριώσεις και είναι τελείως ανεξάρτητο αντικείμενο???

                            Μα φυσικα ο νομος το προβλεπει εξ απ' ανεκαθεν... ομως το δημοσιο ειναι εκεινο που το αποφευγει σαν διαδικασια γιατι τοτε το οποιο εργο, μεγαλο - μικρο δεν θα γινει ποτε.... εστω στην παρουσα γενεα... και αυτο οι πολιτικοι δεν το θελουν... = ψηφοι των τοπικων αρχοντων... οποτε 'χαιδευουν ' τον αναδοχο να προχωρησει και να παραδωσει το εργο... και ας πληρωθει ..... ξερουμε ολοι ποτε.... ειδικα δε για τα μεγαλα... εργα που οι τραπεζες δεν θελουν πλεον τις συμβασεις καθε δικαιολογια για να φυγουν ειναι παραπανω απο ευπροσδεκτη... μην επαναλαμβανουμε αυτονοητα πραγματα.. αρα καλο τους κανει το 'δεν πληρωνω' περιμενετε να δειτε το αποτελεσμα των διαπραγματευσεων για τις μειωσεις...

                            Αυτά που λες τώρα όμως δεν έχουν καμμία σχέση με αυτά που έλεγες παραπάνω ότι ο Ανάδοχος θα κάτσει δέκα χρόνια στο έργο μέχρι να τελεσιδικήσει και ότι το κράτος θα πληρώνει σταλίες κλπ.
                            Από το νόμο που παραπέμπω και είναι αυτός τον δημοσίων έργων που επικαλέστηκες κι εσύ είναι ξεκάθαρο ότι το κράτος έχει το μαχαίρι έχει και το πεπόνι.
                            Σε κηρύτουν οριστικά έκπτωτο, οι συνέπειες για τον ανάδοχο (δηλ στην προκειμένη περίπτωση για τις κοινοπραξίες) περιγράφονται στο νόμο και είναι μεγάλες και μετά αυτές πλακώνονται στα δικαστήρια και παλεύουν να δικαιωθούν αν δικαιωθούν μετά από δέκα χρόνια.
                            Μετά λοιπόν από την εξέλιξη με την παύση χρηματοδότησης των κοινοπραξιών από τις τράπεζες, το κράτος αν έχει τη βούληση τους χορεύει στο ταψί και όποιος δεν το βλέπει αυτό ή δεν ξέρει από δημόσια έργα ή απλά το συμφέρον του είναι με τις πολυεθνικές και όχι με τον κόσμο που πληρώνει.
                            Επίσης αυτό το παραμύθι με το ότι το 'δεν πληρώνω' είναι υπέυθυνο για την μη πρόοδο των έργων ας σταματήσει. Είναι θέμα μιας πράξης: Ποιό ποσοστό τις χρηματοδότησης είναι από τα διόδια? Πολλαπλασιάστε με το ποσοστό αυτών που δεν πληρώνουν και θα δείτε ότι προκύπτει ένα ποσοστό ΄μικρότερο του 5%. Άρα ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΠΡΟΟΔΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΕΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΚΟΨΑΝΕ ΤΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ. Αρωγός σε αυτό είναι και το κράτος που τους αφήνει να προβοκάρουν με το θέμα των απαλλοτριώσεων.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              infinity last edited by

                              Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
                              Ινφινιτουλη για τις μπάρες σου που άγγιξαν οι αχρείοι

                              Καλά δεν τις πιάνω εγώ, αλλά μου τις γεμίζουν δαχτυλιές!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                Aν δεν είναι παράνομοι, ακόμα καλύτερα γι' αυτούς, δεν έχουν κατι να τους φοβίζει. Ας έχουν λοιπόν το χαρτί που λέει οτι μπορούν να 'κλειδώνουν' τις μπάρες και κανένα πρόβλημα...

                                Γιατί δε δείχνεις εσύ το χαρτί που λέει ότι είναι παράNOMO ? Σε ΦΕΚ πρέπει να 'ναι δημοσιευμένο.
                                Ε ρε επιμονή... Ισχυρίζεσαι ότι είναι παράνομο, απόδειξέ το (*)... ή σταμάτα αυτό το βιολί

                                (*) εσύ πρέπει να το αποδείξεις διότι στην πραγματική ζωή επιτρέπονται τα πάντα, εκτός και αν τα απαγορεύει νόμος. Οπότε δε χρειάζεται να αποδειχτεί η νομιμότητα αλλά η παρανομία.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cordoba_turbogt last edited by

                                  Ο χρήστης nass έγραψε:

                                  Aν δεν είναι παράνομοι, ακόμα καλύτερα γι' αυτούς, δεν έχουν κατι να τους φοβίζει. Ας έχουν λοιπόν το χαρτί που λέει οτι μπορούν να 'κλειδώνουν' τις μπάρες και κανένα πρόβλημα...

                                  Γιατί δε δείχνεις εσύ το χαρτί που λέει ότι είναι παράNOMO ? Σε ΦΕΚ πρέπει να 'ναι δημοσιευμένο.
                                  Ε ρε επιμονή... Ισχυρίζεσαι ότι είναι παράνομο, απόδειξέ το (*)... ή σταμάτα αυτό το βιολί

                                  (*) εσύ πρέπει να το αποδείξεις διότι στην πραγματική ζωή επιτρέπονται τα πάντα, εκτός και αν τα απαγορεύει νόμος. Οπότε δε χρειάζεται να αποδειχτεί η νομιμότητα αλλά η παρανομία.

                                  Εντάξει βρε φίλε μου,δηλαδή εσένα σου φαίνεται λογικό εκεί που πηγαίνεις στην εθνική να υπάρχει μια μπάρα η οποία να δουλεύει σαν τοίχος και άμα πέσεις επάνω της δεν θα κουνιθεί αλλά θα μείνει εκεί.
                                  Οκ δηλαδή ο κάθε μηχανόβιος άμα ξεχαστεί ίσως επειδή ψάχνει ψιλά και δεν φρενάρει έγκαιρα και πέσει πάνω στην μπάρα του πήρες το κεφάλι και είσαι και νόμιμος.Δεν είναι δυνατόν να κάθεστε να μας λέτε να ψάχνουμε νόμους να αποδείξουμε το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ.Αυτό το πράγμα δείχνει αν μη τι άλλο κολλημένο μυαλό.Αποκλείεται μια τέτοια μπάρα που περιέχει τόσους και τόσους κινδύνους για τραυματισμό να είναι νόμιμη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    infinity last edited by

                                    Οι μηχανές είναι παράνομες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 2
                                      224-v last edited by

                                      Ο χρήστης junior gt έγραψε:

                                      Αυτά που λες τώρα όμως δεν έχουν καμμία σχέση με αυτά που έλεγες παραπάνω ότι ο Ανάδοχος θα κάτσει δέκα χρόνια στο έργο μέχρι να τελεσιδικήσει και ότι το κράτος θα πληρώνει σταλίες κλπ.
                                      Από το νόμο που παραπέμπω και είναι αυτός τον δημοσίων έργων που επικαλέστηκες κι εσύ είναι ξεκάθαρο ότι το κράτος έχει το μαχαίρι έχει και το πεπόνι.
                                      Σε κηρύτουν οριστικά έκπτωτο, οι συνέπειες για τον ανάδοχο (δηλ στην προκειμένη περίπτωση για τις κοινοπραξίες) περιγράφονται στο νόμο και είναι μεγάλες και μετά αυτές πλακώνονται στα δικαστήρια και παλεύουν να δικαιωθούν αν δικαιωθούν μετά από δέκα χρόνια.
                                      Μετά λοιπόν από την εξέλιξη με την παύση χρηματοδότησης των κοινοπραξιών από τις τράπεζες, το κράτος αν έχει τη βούληση τους χορεύει στο ταψί και όποιος δεν το βλέπει αυτό ή δεν ξέρει από δημόσια έργα ή απλά το συμφέρον του είναι με τις πολυεθνικές και όχι με τον κόσμο που πληρώνει.
                                      Επίσης αυτό το παραμύθι με το ότι το 'δεν πληρώνω' είναι υπέυθυνο για την μη πρόοδο των έργων ας σταματήσει. Είναι θέμα μιας πράξης: Ποιό ποσοστό τις χρηματοδότησης είναι από τα διόδια? Πολλαπλασιάστε με το ποσοστό αυτών που δεν πληρώνουν και θα δείτε ότι προκύπτει ένα ποσοστό ΄μικρότερο του 5%. Άρα ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΠΡΟΟΔΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΕΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΚΟΨΑΝΕ ΤΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ. Αρωγός σε αυτό είναι και το κράτος που τους αφήνει να προβοκάρουν με το θέμα των απαλλοτριώσεων.

                                      Το να σε κηρυξει εκπτωτο ειναι ευκολο να το κανει η να το πει.... αλλλααα στα δικαστηρια ο αναδοχος εχει πολλα να ισχυρισθει.... για ολο αυτο το χρονικο διαστημα δε ..... το κρατος δεν μπορει να βαλει αλλον να δουλεψει ... ειναι τοσο δυσκολο να γινει αντιληπτο??? = καθυστερηση μεχρι να τελειωσουν τα δικαστηρια..... = 10 χρονια... (εχω περιπτωση αναδοχου που τα δικαστηρια ανετρεψαν την εκπτωση του που ειχε γινει απο την υπηρεσια του δημοσιου.... 3 φορες.... τωρα μαλιστα στελνει στον εισαγγελεα τον διευθυντη της υπηρεσιας ως εχοντας κανει καταχρηση εξουσιας εναντιον του.. Δεν ξερω ποιος εχει δικιο....προσωπικα, αλλα αναφερω την περιπτωση ενος μεσαιου εργου... 3 εκατ. Ευρω.) οπου η γεφυρα εχει μεινει στα θεμελια..... ενω οταν ξεκινησε ηταν υπερεπειγουσα η κατασκευη της.....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cordoba_turbogt last edited by

                                        Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
                                        Οι μηχανές είναι παράνομες.

                                        Και που ποστάρεις παράνομο είναι

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          junior-gt last edited by

                                          Ο χρήστης 224.v έγραψε:

                                          Αυτά που λες τώρα όμως δεν έχουν καμμία σχέση με αυτά που έλεγες παραπάνω ότι ο Ανάδοχος θα κάτσει δέκα χρόνια στο έργο μέχρι να τελεσιδικήσει και ότι το κράτος θα πληρώνει σταλίες κλπ.
                                          Από το νόμο που παραπέμπω και είναι αυτός τον δημοσίων έργων που επικαλέστηκες κι εσύ είναι ξεκάθαρο ότι το κράτος έχει το μαχαίρι έχει και το πεπόνι.
                                          Σε κηρύτουν οριστικά έκπτωτο, οι συνέπειες για τον ανάδοχο (δηλ στην προκειμένη περίπτωση για τις κοινοπραξίες) περιγράφονται στο νόμο και είναι μεγάλες και μετά αυτές πλακώνονται στα δικαστήρια και παλεύουν να δικαιωθούν αν δικαιωθούν μετά από δέκα χρόνια.
                                          Μετά λοιπόν από την εξέλιξη με την παύση χρηματοδότησης των κοινοπραξιών από τις τράπεζες, το κράτος αν έχει τη βούληση τους χορεύει στο ταψί και όποιος δεν το βλέπει αυτό ή δεν ξέρει από δημόσια έργα ή απλά το συμφέρον του είναι με τις πολυεθνικές και όχι με τον κόσμο που πληρώνει.
                                          Επίσης αυτό το παραμύθι με το ότι το 'δεν πληρώνω' είναι υπέυθυνο για την μη πρόοδο των έργων ας σταματήσει. Είναι θέμα μιας πράξης: Ποιό ποσοστό τις χρηματοδότησης είναι από τα διόδια? Πολλαπλασιάστε με το ποσοστό αυτών που δεν πληρώνουν και θα δείτε ότι προκύπτει ένα ποσοστό ΄μικρότερο του 5%. Άρα ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΠΡΟΟΔΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΕΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΚΟΨΑΝΕ ΤΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ. Αρωγός σε αυτό είναι και το κράτος που τους αφήνει να προβοκάρουν με το θέμα των απαλλοτριώσεων.

                                          Το να σε κηρυξει εκπτωτο ειναι ευκολο να το κανει η να το πει.... αλλλααα στα δικαστηρια ο αναδοχος εχει πολλα να ισχυρισθει.... για ολο αυτο το χρονικο διαστημα δε ..... το κρατος δεν μπορει να βαλει αλλον να δουλεψει ... ειναι τοσο δυσκολο να γινει αντιληπτο??? = καθυστερηση μεχρι να τελειωσουν τα δικαστηρια..... = 10 χρονια... (εχω περιπτωση αναδοχου που τα δικαστηρια ανετρεψαν την εκπτωση του που ειχε γινει απο την υπηρεσια του δημοσιου.... 3 φορες.... τωρα μαλιστα στελνει στον εισαγγελεα τον διευθυντη της υπηρεσιας ως εχοντας κανει καταχρηση εξουσιας εναντιον του.. Δεν ξερω ποιος εχει δικιο....προσωπικα, αλλα αναφερω την περιπτωση ενος μεσαιου εργου... 3 εκατ. Ευρω.) οπου η γεφυρα εχει μεινει στα θεμελια..... ενω οταν ξεκινησε ηταν υπερεπειγουσα η κατασκευη της.....

                                          Δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει αντιληπτό γιατί πολύ απλά άλλα λέει ο νόμος που εσύ επικαλέστηκες.
                                          Ποια δικαστήρια? Τα δικαστήρια έπονται. Αρχικά εφαρμόζονται οι αποφάσεις της υπηρεσίας.
                                          Και δεν το λέω εγώ το λέει ο νόμος. Ανάγνωση ξέρετε. Λίγο πιο πάνω είναι.
                                          Δεν αμφισβητώ το παράδειγμά σου αλλά κάθε περίπτωση είναι συγκεκριμένη και έχει διάφορες παραμέτρους. Ο νόμος όμως (που εσύ επικαλέστηκες) είναι αυτός και αυτός εφαρμόζεται. Και ή θα μιλάμε με προσωπικά παραδείγματα ή θα μιλάμε με νόμους. Γιατί έχω κι εγώ παράδειγμα που ΄κηρύξαν έκπτωτο εργολάβο, κατέπεσαν εγγυητικές, δεν μπορεί να πάρει ενημερότητα πτυχίου οπότε δεν μπορεί να συμμετέχει σε διαγωνισμούς (τον τελειώσανε δηλαδή), βάλαν άλλο στη θέση του και μάλιστα με πρόχειρο διαγωνισμό (με τη διαδικασία του κατεπείγοντος), και το έργο συνεχίστηκε κανονικά. Άρα ή θα λέει ο καθένας τις ιστορίες του ή θα μιλάμε βασει νόμων και του τι ισχύει.
                                          Ισχυρίζομαι λοιπόν (εδώ και πολλές σελίδες) ότι τωρα το κράτος έχει ενα τρομερό διαπραγματευτικό χαρτί και δεν είναι άλλο από το ότι μπορούν να τους κηρύξουν έκπτωτους. Και ας τρέχουν ΜΕΤΑ οι άλλοι στα δικαστήρια.
                                          Και αυτό το χαρτί επειδή το κράτος είναι 1000% πουλημένο στους μεγαλοεργολάβους προσπαθεί με χίλιους τρόπους να το κάψει. Και όχι μόνο προσπαθεί να το κάψει αλλά σφυρίζει αδιάφορα στο ότι οι πολίτες συνεχίζουν να πληρώνουν τους ιδιώτες ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ για ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΑ έργα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vasgti last edited by

                                            Η μετατροπή που κάνουν είναι η τοποθέτηση μιας βίδας (σύμφωνα με λινκ που ακολουθεί)




                                            http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/166831/kleidomenes-bares-kai-sta-diodia-tou-riou-/

                                            Ασφαλώς και προκύπτει θέμα ασφάλειας, καθώς είναι άγνωστο (και πολύ αμφίβολο) αν γίνεται η παρέμβαση με βάση τις προδιαγραφές ασφαλείας του κατασκευαστή.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 196
                                            • 197
                                            • 198
                                            • 199
                                            • 200
                                            • 305
                                            • 306
                                            • 198 / 306
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr