-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Μιλώντας για 'παρακώλυση συγκοινωνιών'
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=2080086#p2080086
Χρήστο ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί συνεχίζεις να κατηγορείς πράγματα που και ο ίδιος κάνεις.
Για πες μου, ο χαμένος χρόνος του καθενός από εμάς πόσο κοστίζει επειδή κάποιοι σταματάνε επί της λεωφόρου καταλαμβάνοντας μια λωρίδα και δημιουργώντας μποτιλιάρισμα από το πουθενά;
Στα διόδια πόσες φορές συνέβη περιστατικό μπροστά σου που προκάλεσε παρακώλυση συγκοινωνιών; Εντός της πόλης και στις καθημερινές μετακινήσεις σου πόσες;
Έπειτα παρακώλυση συγκοινωνιών είναι να το έχεις ακινητοποιήσει ή να εμποδίζεις την κυκλοφορία με δική σου βούληση (με εκφράσεις τύπου 'εδώ θα μείνω-δεν πάω πουθενά-γιατί έτσι γουστάρω-έτσι με βολεύει' κτλ). Στα διόδια δεν νομίζω πως υφίσταται κάτι τέτοιο. Άλλοι σε εμποδίζουν από το να φύγεις και να μην δημιουργήσεις πρόβλημα στην κυκλοφορία.
Δηλαδή πρέπει να είμαι αναμάρτητος για να μπορώ να γράψω στο forum ; Όταν κάνω μια παράβαση,** την οποία παραδέχομαι και αναγνωρίζω ότι δεν θα έπρεπε να είχα κάνει**, την οποία δεν θα επαναλάβω, αυτομάτως χάνω το δικαίωμα μου να καυτηριάζω τα ίδια και χειρότερα σε ανθρώπους που δεν αναγνωρίζουν το σφάλμα τους και δηλώνουν με υπερηφάνεια ότι θα εξακολουθήσουν να το κάνουν δυσκολεύοντας την ζωή όλων;
Είναι πολύ ενδιαφέρουσα η οπτική σου.
Μα βρε συ Χρήστο δείχνεις τέτοια εμμονή και κόλλημα στο θέμα των διοδίων ούτε ο ΓΚ να έγραφε
Στο έγραψα να ξεκολλήσεις λίγο και να μην είσαι τόσο απόλυτος. Αν αύριο μεθαύριο σου βάλουν διόδια στην παραλιακή να πληρώνεις ακόμα και με ποδήλατο να δούμε τι θα λες
Επί του θέματος, αν πιστεύεις πως με αυτά τα χρήματα που δίνεις (και δίνουμε) ΘΑ δεις έργα και ΘΑ πιάσουν τόπο είσαι γελασμένος. Όσο τόπο πιάνουν και γίνονται έργα από την αύξηση τελών/βενζίνης/φπα κτλ άλλο τόσο θα δεις ΝΕΑ έργα από αυτά τα έσοδα. Ρώτα και τον HF να σου πει πόσο πιθανό είναι να υλοποιηθούν νέα έργα. Ας το πάρουμε όλοι χαμπάρι ότι φτιάχτηκε φτιάχτηκε, άντε να ολοκληρωθούν κουτσά στραβά αυτά που είναι σε εξέλιξη. Το ΧΟΝΤΡΟ παραδάκι όμως οι μεγαλοεργολάβοι των διοδίων έχουν εξασφαλίσει πως θα το παίρνουν για πολλά χρόνια. Αν έχεις άλλη εικόνα και άποψη εδώ είμαστε, θα τα δούμε εν καιρώ.
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
για δείτε από την ερώτηση που κάναν στη βουλή οι βουλευτες της δημοκρατικής αριστερας!
- Σύμφωνα με το Ν. 3621/2007, μετά την τέταρτη αποκλειστική προθεσμία 32 μηνών από την ημερομηνία έναρξης παραχώρησης, άρα από την 4η Απριλίου 2011, με βάση το άρθρο 24.2.3 της σύμβασης, παύει η πληρωμή διοδίων τελών στα μη ολοκληρωμένα τμήματα του Α/Κ Τριπόλεως-Πάτρα (Ν.Ε.Ο.). Για ποιο λόγο δεν εφαρμόζεται ο νόμος και οι πολίτες συνεχίζουν να πληρώνουν για έργα ανολοκλήρωτα;
Στα γρηγορα θα πω οτι αφου το κρατος καθυστερησε να απαλλωτριωσει τις εκτασεις και ο εργολαβος δεν μπορουσε να μπει να δουλεψει το δικαστηριο θα του δωσει παραταση των προθεσμιων.... και αποζημιωση απο πανω γιατι τωρα πλεον οι συνθηκες κατασκευης αλλαξαν!!!! (με τη κριση τα κοστολογια τα καυσιμα κ.λ.π. εχουν αλλαξει στο χειρωτερο..)
οκ.
αρα ο υπουργος τί τους απάντησε άραγε? παρανομουμε γιατί έτσι μας συμφέρει?
κ οι εταιρίες αν είναι να βγουν από πανω, γιατί δεν το κυνηγαν κ μένουν εκτεθειμένες, εως...παρανομεςΦιλτατε ειναι σιγουρο οτι δεν κατεχεις τη νομοθεισα των Δ Ε. Δεν εισαι φυσικα υποχρεωμενος να την ξερεις... αλλα πιστεψε με οτι αν αποφασιζε το κρατος να κηρυξει εκπτωτο εργολαβο ενω εχει 'χεσμενη τη φωλια ' του ως προς τις συνθηκες της συμβασης... π.χ. απαλλοτριωσεις, τοτε να ξερεις οτι συμφωνα με το νομο μεχρι να τελεσιδικησει (φανταζεσαι πιστευω τι σημαινει αυτο στην Ελλαδα.... + 10 χρονια) η αποφαση, ο εγκατεστημενος εργολαβος δεν επιτρεπει εργασθει αλλος αναδοχος. Σταματαει τις εργασιες του και αρχιζει να χρεωνει εξοδα και σταλιες.... μεχρι να ληξει η υποθεση... που σιγουρα θα ειναι υπερ του...... αφου δεν εγιναν οι απαλλωτριωσεις οταν επρεπε.....
Αφηνω λοιπον τη φανατσια σου να οργιασει και να σκευθει ποιον συμφερει τελικα η εκπτωση...http://nomothesia.ependyseis.gr/eu-law/ ... yId=894623
Ο 3263/2004 του Σουφλιά.
Άρθρο 6 λέει για την έκπτωση.
Όπως όλες οι συμβάσεις με το δημόσιο έτσι και στα δημόσια έργα το μόνο που δε σου λένε να κάνεις σαν εργολάβος είναι π@πες.
Έτσι λοιπόν τα πάντα είναι Γιάννης κερνάει-Γιάννης πίνει. Για όλα αποφασίζει η Προισταμένη αρχή-Διευθύνουσα Υπηρεσία-τεχνικό συμβούλιο. Και τρέχα μετά να βρεις το δίκιο σου. Άρα λοιπόν δεν είναι έτσι τα πράγματα ότι δηλ. δε σε βγάζουν έξω από το έργο με τίποτα κλπ.
Ο φόβος κάθε εργολάβου είναι να μην κηρυχθεί έκπτωτος. Αυτό είναι μια πραγματικότητα που δεν επιδέχεται αμφισβήτηση. Ας βρεθεί ένας εργολάβος να πει το αντίθετο.
Δυστυχώς όμως εξαίρεση αποτελεί ο Ακτωρας και οι υπόλοιποι της παραχώρησης που είναι οι ίδιοι το κράτος.
Με τα παραπάνω βέβαια δεν βγάζω την ουρά του κράτους του ίδιου απ'έξω που και αυτό με τη σειρά του βολεύεται γιατί δεν έχει να πληρώσει τις απαλλοτριώσεις. Βολεύονται και οι εργολάβοι γιατί δεν τους δίνουν λεφτά οι τράπεζες και ως γνωστόν την πηρώνει ο μ@λ@κ@ς ο πολίτης που συνεχίζει να πληρώνει διόδια σε σταματημένα έργα.
υγ.: αν το πρόβλημα είναι οι απαλλοτριώσεις γιατί δεν συνεχίζονται τα τούνελ και οι γέφυρες που δεν απαιτούν απαλλοτριώσεις και είναι τελείως ανεξάρτητο αντικείμενο??? -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Να μας δείξουν την άδεια που τους δίνει το δικαίωμα να 'κλειδώνουν' την μπάρα και μετά μιλάμε.
Γιατί να σου δείξουν άδεια; Ποια είναι η παρανομία;
-
Aν δεν είναι παράνομοι, ακόμα καλύτερα γι' αυτούς, δεν έχουν κατι να τους φοβίζει. Ας έχουν λοιπόν το χαρτί που λέει οτι μπορούν να 'κλειδώνουν' τις μπάρες και κανένα πρόβλημα...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Aν δεν είναι παράνομοι, ακόμα καλύτερα γι' αυτούς, δεν έχουν κατι να τους φοβίζει. Ας έχουν λοιπόν το χαρτί που λέει οτι μπορούν να 'κλειδώνουν' τις μπάρες και κανένα πρόβλημα...Να έχουν και οι βενζινάδες χαρτί οτι δεν κλέβουν. Όσοι δεν το έχουν είναι κλέφτες και το λαϊκό δικαστήριο του 4tforum θα τους κρίνει ένοχους.
-
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Ο 3263/2004 του Σουφλιά.
Άρθρο 6 λέει για την έκπτωση.
Όπως όλες οι συμβάσεις με το δημόσιο έτσι και στα δημόσια έργα το μόνο που δε σου λένε να κάνεις σαν εργολάβος είναι π@πες.
Έτσι λοιπόν τα πάντα είναι Γιάννης κερνάει-Γιάννης πίνει. Για όλα αποφασίζει η Προισταμένη αρχή-Διευθύνουσα Υπηρεσία-τεχνικό συμβούλιο. Και τρέχα μετά να βρεις το δίκιο σου. Άρα λοιπόν δεν είναι έτσι τα πράγματα ότι δηλ. δε σε βγάζουν έξω από το έργο με τίποτα κλπ.
Ο φόβος κάθε εργολάβου είναι να μην κηρυχθεί έκπτωτος. Αυτό είναι μια πραγματικότητα που δεν επιδέχεται αμφισβήτηση. Ας βρεθεί ένας εργολάβος να πει το αντίθετο.
Δυστυχώς όμως εξαίρεση αποτελεί ο Ακτωρας και οι υπόλοιποι της παραχώρησης που είναι οι ίδιοι το κράτος.
Με τα παραπάνω βέβαια δεν βγάζω την ουρά του κράτους του ίδιου απ'έξω που και αυτό με τη σειρά του βολεύεται γιατί δεν έχει να πληρώσει τις απαλλοτριώσεις. Βολεύονται και οι εργολάβοι γιατί δεν τους δίνουν λεφτά οι τράπεζες και ως γνωστόν την πηρώνει ο μ@λ@κ@ς ο πολίτης που συνεχίζει να πληρώνει διόδια σε σταματημένα έργα.
υγ.: αν το πρόβλημα είναι οι απαλλοτριώσεις γιατί δεν συνεχίζονται τα τούνελ και οι γέφυρες που δεν απαιτούν απαλλοτριώσεις και είναι τελείως ανεξάρτητο αντικείμενο???Μα φυσικα ο νομος το προβλεπει εξ απ' ανεκαθεν... ομως το δημοσιο ειναι εκεινο που το αποφευγει σαν διαδικασια γιατι τοτε το οποιο εργο, μεγαλο - μικρο δεν θα γινει ποτε.... εστω στην παρουσα γενεα... και αυτο οι πολιτικοι δεν το θελουν... = ψηφοι των τοπικων αρχοντων... οποτε 'χαιδευουν ' τον αναδοχο να προχωρησει και να παραδωσει το εργο... και ας πληρωθει ..... ξερουμε ολοι ποτε.... ειδικα δε για τα μεγαλα... εργα που οι τραπεζες δεν θελουν πλεον τις συμβασεις καθε δικαιολογια για να φυγουν ειναι παραπανω απο ευπροσδεκτη... μην επαναλαμβανουμε αυτονοητα πραγματα.. αρα καλο τους κανει το 'δεν πληρωνω' περιμενετε να δειτε το αποτελεσμα των διαπραγματευσεων για τις μειωσεις...
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Aν δεν είναι παράνομοι, ακόμα καλύτερα γι' αυτούς, δεν έχουν κατι να τους φοβίζει. Ας έχουν λοιπόν το χαρτί που λέει οτι μπορούν να 'κλειδώνουν' τις μπάρες και κανένα πρόβλημα...
Να έχουν και οι βενζινάδες χαρτί οτι δεν κλέβουν. Όσοι δεν το έχουν είναι κλέφτες και το λαϊκό δικαστήριο του 4tforum θα τους κρίνει ένοχους.
Τι σχέσει έχει η εμπορική συναλλαγή με τον βενζινά με το αν έχει άδεια κάποιος να κάνει κάτι όπως το κλείδωμα της μπάρας ή αν το κάνει αυθαίρετα?
-
Δεν χρειάζεται να πάρει άδεια απο κανέναν γιατί δεν παρανομεί.
Δική τους είναι η μπάρα, ο,τι θέλει την κάνει.
Επίσης εγώ τη μπάρα ΜΟΥ, δεν θέλω να την πιάνει με τα βρωμόχερά του ο κάθε βαξεβάνης. -
Μην είσαι τόσο σίγουρος, μπορεί να πέσεις άγαρμπα από τα σύννεφα.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Επίσης εγώ τη μπάρα ΜΟΥ, δεν θέλω να την πιάνει με τα βρωμόχερά του ο κάθε βαξεβάνης.ο μπομπολας είσαι ή mr barlover οποτε οταν περνάς μπορεις να βάζεις betadine
-
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Δεν χρειάζεται να πάρει άδεια απο κανέναν γιατί δεν παρανομεί.
Δική τους είναι η μπάρα, ο,τι θέλει την κάνει.
Επίσης εγώ τη μπάρα ΜΟΥ, δεν θέλω να την πιάνει με τα βρωμόχερά του ο κάθε βαξεβάνης.χαχαχαχα παντώς από εμένα InFiNiTy η μπάρα ΣΟΥ έχει φάει πολύ κλοτσίδι
-
Θα ζητήσω από τον administrator την ip σου και θα σου στείλω τη μήνυση ταχυδρομικώς για φθορά ξένης ιδιοκτησίας.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Θα ζητήσω από τον administrator την ip σου και θα σου στείλω τη μήνυση ταχυδρομικώς για φθορά ξένης ιδιοκτησίας.Σου υπόσχομαι να την στείλω στην ανακύκλωση την μήνυση,και όχι στον κάδο απορριμάτων
-
Ινφινιτουλη για τις μπάρες σου που άγγιξαν οι αχρείοι
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Ο 3263/2004 του Σουφλιά.
Άρθρο 6 λέει για την έκπτωση.
Όπως όλες οι συμβάσεις με το δημόσιο έτσι και στα δημόσια έργα το μόνο που δε σου λένε να κάνεις σαν εργολάβος είναι π@πες.
Έτσι λοιπόν τα πάντα είναι Γιάννης κερνάει-Γιάννης πίνει. Για όλα αποφασίζει η Προισταμένη αρχή-Διευθύνουσα Υπηρεσία-τεχνικό συμβούλιο. Και τρέχα μετά να βρεις το δίκιο σου. Άρα λοιπόν δεν είναι έτσι τα πράγματα ότι δηλ. δε σε βγάζουν έξω από το έργο με τίποτα κλπ.
Ο φόβος κάθε εργολάβου είναι να μην κηρυχθεί έκπτωτος. Αυτό είναι μια πραγματικότητα που δεν επιδέχεται αμφισβήτηση. Ας βρεθεί ένας εργολάβος να πει το αντίθετο.
Δυστυχώς όμως εξαίρεση αποτελεί ο Ακτωρας και οι υπόλοιποι της παραχώρησης που είναι οι ίδιοι το κράτος.
Με τα παραπάνω βέβαια δεν βγάζω την ουρά του κράτους του ίδιου απ'έξω που και αυτό με τη σειρά του βολεύεται γιατί δεν έχει να πληρώσει τις απαλλοτριώσεις. Βολεύονται και οι εργολάβοι γιατί δεν τους δίνουν λεφτά οι τράπεζες και ως γνωστόν την πηρώνει ο μ@λ@κ@ς ο πολίτης που συνεχίζει να πληρώνει διόδια σε σταματημένα έργα.
υγ.: αν το πρόβλημα είναι οι απαλλοτριώσεις γιατί δεν συνεχίζονται τα τούνελ και οι γέφυρες που δεν απαιτούν απαλλοτριώσεις και είναι τελείως ανεξάρτητο αντικείμενο???Μα φυσικα ο νομος το προβλεπει εξ απ' ανεκαθεν... ομως το δημοσιο ειναι εκεινο που το αποφευγει σαν διαδικασια γιατι τοτε το οποιο εργο, μεγαλο - μικρο δεν θα γινει ποτε.... εστω στην παρουσα γενεα... και αυτο οι πολιτικοι δεν το θελουν... = ψηφοι των τοπικων αρχοντων... οποτε 'χαιδευουν ' τον αναδοχο να προχωρησει και να παραδωσει το εργο... και ας πληρωθει ..... ξερουμε ολοι ποτε.... ειδικα δε για τα μεγαλα... εργα που οι τραπεζες δεν θελουν πλεον τις συμβασεις καθε δικαιολογια για να φυγουν ειναι παραπανω απο ευπροσδεκτη... μην επαναλαμβανουμε αυτονοητα πραγματα.. αρα καλο τους κανει το 'δεν πληρωνω' περιμενετε να δειτε το αποτελεσμα των διαπραγματευσεων για τις μειωσεις...
Αυτά που λες τώρα όμως δεν έχουν καμμία σχέση με αυτά που έλεγες παραπάνω ότι ο Ανάδοχος θα κάτσει δέκα χρόνια στο έργο μέχρι να τελεσιδικήσει και ότι το κράτος θα πληρώνει σταλίες κλπ.
Από το νόμο που παραπέμπω και είναι αυτός τον δημοσίων έργων που επικαλέστηκες κι εσύ είναι ξεκάθαρο ότι το κράτος έχει το μαχαίρι έχει και το πεπόνι.
Σε κηρύτουν οριστικά έκπτωτο, οι συνέπειες για τον ανάδοχο (δηλ στην προκειμένη περίπτωση για τις κοινοπραξίες) περιγράφονται στο νόμο και είναι μεγάλες και μετά αυτές πλακώνονται στα δικαστήρια και παλεύουν να δικαιωθούν αν δικαιωθούν μετά από δέκα χρόνια.
Μετά λοιπόν από την εξέλιξη με την παύση χρηματοδότησης των κοινοπραξιών από τις τράπεζες, το κράτος αν έχει τη βούληση τους χορεύει στο ταψί και όποιος δεν το βλέπει αυτό ή δεν ξέρει από δημόσια έργα ή απλά το συμφέρον του είναι με τις πολυεθνικές και όχι με τον κόσμο που πληρώνει.
Επίσης αυτό το παραμύθι με το ότι το 'δεν πληρώνω' είναι υπέυθυνο για την μη πρόοδο των έργων ας σταματήσει. Είναι θέμα μιας πράξης: Ποιό ποσοστό τις χρηματοδότησης είναι από τα διόδια? Πολλαπλασιάστε με το ποσοστό αυτών που δεν πληρώνουν και θα δείτε ότι προκύπτει ένα ποσοστό ΄μικρότερο του 5%. Άρα ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΠΡΟΟΔΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΕΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΚΟΨΑΝΕ ΤΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ. Αρωγός σε αυτό είναι και το κράτος που τους αφήνει να προβοκάρουν με το θέμα των απαλλοτριώσεων. -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Ινφινιτουλη για τις μπάρες σου που άγγιξαν οι αχρείοιΚαλά δεν τις πιάνω εγώ, αλλά μου τις γεμίζουν δαχτυλιές!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Aν δεν είναι παράνομοι, ακόμα καλύτερα γι' αυτούς, δεν έχουν κατι να τους φοβίζει. Ας έχουν λοιπόν το χαρτί που λέει οτι μπορούν να 'κλειδώνουν' τις μπάρες και κανένα πρόβλημα...Γιατί δε δείχνεις εσύ το χαρτί που λέει ότι είναι παράNOMO ? Σε ΦΕΚ πρέπει να 'ναι δημοσιευμένο.
Ε ρε επιμονή... Ισχυρίζεσαι ότι είναι παράνομο, απόδειξέ το (*)... ή σταμάτα αυτό το βιολί(*) εσύ πρέπει να το αποδείξεις διότι στην πραγματική ζωή επιτρέπονται τα πάντα, εκτός και αν τα απαγορεύει νόμος. Οπότε δε χρειάζεται να αποδειχτεί η νομιμότητα αλλά η παρανομία.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Aν δεν είναι παράνομοι, ακόμα καλύτερα γι' αυτούς, δεν έχουν κατι να τους φοβίζει. Ας έχουν λοιπόν το χαρτί που λέει οτι μπορούν να 'κλειδώνουν' τις μπάρες και κανένα πρόβλημα...
Γιατί δε δείχνεις εσύ το χαρτί που λέει ότι είναι παράNOMO ? Σε ΦΕΚ πρέπει να 'ναι δημοσιευμένο.
Ε ρε επιμονή... Ισχυρίζεσαι ότι είναι παράνομο, απόδειξέ το (*)... ή σταμάτα αυτό το βιολί(*) εσύ πρέπει να το αποδείξεις διότι στην πραγματική ζωή επιτρέπονται τα πάντα, εκτός και αν τα απαγορεύει νόμος. Οπότε δε χρειάζεται να αποδειχτεί η νομιμότητα αλλά η παρανομία.
Εντάξει βρε φίλε μου,δηλαδή εσένα σου φαίνεται λογικό εκεί που πηγαίνεις στην εθνική να υπάρχει μια μπάρα η οποία να δουλεύει σαν τοίχος και άμα πέσεις επάνω της δεν θα κουνιθεί αλλά θα μείνει εκεί.
Οκ δηλαδή ο κάθε μηχανόβιος άμα ξεχαστεί ίσως επειδή ψάχνει ψιλά και δεν φρενάρει έγκαιρα και πέσει πάνω στην μπάρα του πήρες το κεφάλι και είσαι και νόμιμος.Δεν είναι δυνατόν να κάθεστε να μας λέτε να ψάχνουμε νόμους να αποδείξουμε το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ.Αυτό το πράγμα δείχνει αν μη τι άλλο κολλημένο μυαλό.Αποκλείεται μια τέτοια μπάρα που περιέχει τόσους και τόσους κινδύνους για τραυματισμό να είναι νόμιμη. -
Οι μηχανές είναι παράνομες.
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!