Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ελαφρύτερες τροχαλίες στον κινητήρα...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ελαφρύτερες τροχαλίες στον κινητήρα...
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    13
    45
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ανοίγω το topic αυτό για να ζητήσω την άποψή σας...

      Σύμφωνα με τις γνώσεις της φυσικής έχουμε :
      Οι ελαφρύτερες τροχαλίες αναπτύσσουν μικρότερη στροφορμή.
      Η στροφορμή είναι ένα μέγεθος που δίνεται (κατά μια έκφρασή της) από το γινόμενο της μάζας επί την ακτίνα επί την γραμμική ταχύτητα (για κυκλική κίνηση).
      Άρα με την άνοδο των στροφών του κινητήρα έχουμε και αύξηση της στροφορμή της τροχαλίας.

      Όταν μια τροχαλία αναπτύσσει μικρότερη στροφορμή, απαιτεί και μικρότερη ροπή στρέψης για να την μεταβάλλει με τον ίδιο ρυθμό. Εννοώ ότι μια βαρύτερη τροχαλία, για να μεταβάλλει την στροφορμή της με τον ίδιο ρυθμό, θα απαιτούσε περισσότερη ροπή.

      Το θέμα είναι αν αξίζει τον κόπο...
      Αν τα αποτελέσματα θα είναι ορατα (σε ευστροφία).

      Απ' οτι ξέρω υπάροχυν έτοιμα κιτ με όλες τις βελτιωτικές τροχαλίες που φορά ένας κινητήρας. Πρέπει να κοστίζουν περί τα 200 ευρώ. Δεν θυμάμαι τα υλικά από τα οποία είναι φτιαγμένες...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ανοίγω το topic αυτό για να ζητήσω την άποψή σας...

        Σύμφωνα με τις γνώσεις της φυσικής έχουμε :
        Οι ελαφρύτερες τροχαλίες αναπτύσσουν μικρότερη στροφορμή.
        Η στροφορμή είναι ένα μέγεθος που δίνεται (κατά μια έκφρασή της) από το γινόμενο της μάζας επί την ακτίνα επί την γραμμική ταχύτητα (για κυκλική κίνηση).
        Άρα με την άνοδο των στροφών του κινητήρα έχουμε και αύξηση της στροφορμή της τροχαλίας.

        Όταν μια τροχαλία αναπτύσσει μικρότερη στροφορμή, απαιτεί και μικρότερη ροπή στρέψης για να την μεταβάλλει με τον ίδιο ρυθμό. Εννοώ ότι μια βαρύτερη τροχαλία, για να μεταβάλλει την στροφορμή της με τον ίδιο ρυθμό, θα απαιτούσε περισσότερη ροπή.

        Το θέμα είναι αν αξίζει τον κόπο...
        Αν τα αποτελέσματα θα είναι ορατα (σε ευστροφία).

        Απ' οτι ξέρω υπάροχυν έτοιμα κιτ με όλες τις βελτιωτικές τροχαλίες που φορά ένας κινητήρας. Πρέπει να κοστίζουν περί τα 200 ευρώ. Δεν θυμάμαι τα υλικά από τα οποία είναι φτιαγμένες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ανοίγω το topic αυτό για να ζητήσω την άποψή σας...

          Σύμφωνα με τις γνώσεις της φυσικής έχουμε :
          Οι ελαφρύτερες τροχαλίες αναπτύσσουν μικρότερη στροφορμή.
          Η στροφορμή είναι ένα μέγεθος που δίνεται (κατά μια έκφρασή της) από το γινόμενο της μάζας επί την ακτίνα επί την γραμμική ταχύτητα (για κυκλική κίνηση).
          Άρα με την άνοδο των στροφών του κινητήρα έχουμε και αύξηση της στροφορμή της τροχαλίας.

          Όταν μια τροχαλία αναπτύσσει μικρότερη στροφορμή, απαιτεί και μικρότερη ροπή στρέψης για να την μεταβάλλει με τον ίδιο ρυθμό. Εννοώ ότι μια βαρύτερη τροχαλία, για να μεταβάλλει την στροφορμή της με τον ίδιο ρυθμό, θα απαιτούσε περισσότερη ροπή.

          Το θέμα είναι αν αξίζει τον κόπο...
          Αν τα αποτελέσματα θα είναι ορατα (σε ευστροφία).

          Απ' οτι ξέρω υπάροχυν έτοιμα κιτ με όλες τις βελτιωτικές τροχαλίες που φορά ένας κινητήρας. Πρέπει να κοστίζουν περί τα 200 ευρώ. Δεν θυμάμαι τα υλικά από τα οποία είναι φτιαγμένες...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Για ρίξε μια ματιά εδώ

            http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=3707
            http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=8646

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kpsig moderator last edited by

              Σαφώς και αξίζει!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tiger last edited by

                Σαφως και ρισκάρεις την αξιοπιστία του κινητήρα,αφου αυτες οι τροχαλίες
                δεν εχουν την στιβαρότητα των μαμίσιων.

                Τωρα αν το αυτοκίνητο το εχεις για κοντρες/dragster κτλ,αλλάζει το πράγμα...

                Παντως δεν υπαρχει ούτε μια στο εκατομμύριο να καταλάβεις διαφορά,γιατι οι όποιες διαφορές ειναι αστείες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                  Σαφως και ρισκάρεις την αξιοπιστία του κινητήρα,αφου αυτες οι τροχαλίες
                  δεν εχουν την στιβαρότητα των μαμίσιων.

                  Τωρα αν το αυτοκίνητο το εχεις για κοντρες/dragster κτλ,αλλάζει το πράγμα...

                  Παντως δεν υπαρχει ούτε μια στο εκατομμύριο να καταλάβεις διαφορά,γιατι οι όποιες διαφορές ειναι αστείες.

                  Το αυτοκίνητο το φροντίζω και το προσέχω πολύ.

                  Εννοείται ότι δεν θα πειράξω καμιά τροχαλία που σχετίζεται με τον στροφαλοφόρο. Οι τροχαλίες δηλαδή που θα αλλαχτούν (αν γίνει κάτι τέτοιο) θα είναι αυτές που κινούν την αντλία τιμονιού, δυναμό (εναλλάκτη AC καλύτερα), της αντλίας λιπαντικού, και όποια άλλη τροχαλία δεν σχετίζεται με τον στροφαλοφόρο, παρά μόνο πέρνει κίνηση από αυτόν.

                  Αλλά τώρα που το σκέφτομαι, όλες μαζί δημιουργούν ένα σύνολο το οποίο ζυγίζεται μαζί με τον στροφαλοφόρο... Ή μήπως δεν είναι έτσι;

                  Μήπως το topic δεν χρειάζεται να υπάρχει; Μπορούμε να μεταφέρουμε τις δημοσιεύσεις αυτού του topic σε ένα από τα δύο προηγηθέντα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vaglan last edited by

                    Μια χαρά αυτοκίνητο έχεις, μη πετάς τα λεφτά σου σε τέτοια πράγματα. Τα εργοστάσια κάτι παραπάνω από μας ξέρουν που τα βγάζουν τα αυτοκίνητα με συσκεκριμένες προδιαγραφές. Πρόσεξε μη κάνεις καμιά ζημιά. Και εγώ όλη την ώρα δίνω λεφτά για βελτιώσεις, αν τα είχα κρατήσει τώρα θα έπαιρνα καινούριο αυτοκίνητο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης vaglan έγραψε:
                      Μια χαρά αυτοκίνητο έχεις, μη πετάς τα λεφτά σου σε τέτοια πράγματα. Τα εργοστάσια κάτι παραπάνω από μας ξέρουν που τα βγάζουν τα αυτοκίνητα με συσκεκριμένες προδιαγραφές. Πρόσεξε μη κάνεις καμιά ζημιά. Και εγώ όλη την ώρα δίνω λεφτά για βελτιώσεις, αν τα είχα κρατήσει τώρα θα έπαιρνα καινούριο αυτοκίνητο.

                      Ναι. Κάθε βελτιωτική πρόταση την αντιμετωπίζω με εξαιρετική επιφυλακτικότητα. Γι' αυτό και η μόνη επέμβαση που έκανα στο αμάξι είναι η τοποθέτηση μιας devil βελτιωτικής εξάτμισης (το χταπόδι έμεινε εργοστασιακό), παρόλο τον κυκεώνα βελτιωτικών προτάσεων που κυκλοφορούν στην πιάτσα. Δεν μετάνιωσα καθόλου που έκανα αυτή την επέμβαση...

                      Αλλά είμαι κατά της άποψης που λέει ότι 'αυτοί κάτι παραπάνω ξέρουν'. Δεν είναι μάγοι... Η μόνη τους επιπλέον γνώση εκπορεύεται από την τεχνογνωσία που απέκτησαν λόγω εμπειρίας και μετουσίωσης των γνώσεων σε εφαρμογή. Οι γνώσεις που χρησιμοποιούν είναι ίδιες και απαράλλαχτες με αυτές που μαθαίνουμε και εμείς στις σχολές μας.
                      Χώρια που οι όλες οι επιλογές τους καθορίζονται από οικονομοτεχνικά κριτήρια...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vaglan last edited by

                        [color=white]Αλλά είμαι κατά της άποψης που λέει ότι 'αυτοί κάτι παραπάνω ξέρουν'. Δεν είναι μάγοι... Η μόνη τους επιπλέον γνώση εκπορεύεται από την τεχνογνωσία που απέκτησαν λόγω εμπειρίας και μετουσίωσης των γνώσεων σε εφαρμογή. Οι γνώσεις που χρησιμοποιούν είναι ίδιες και απαράλλαχτες με αυτές που μαθαίνουμε και εμείς στις σχολές μας.
                        Χώρια που οι όλες οι επιλογές τους καθορίζονται από οικονομοτεχνικά κριτήρια...[/color]Συμφωνώ με αυτά που γράφεις. Απλώς είμαι επιφυλακτικός γιατί κυκλοφορούν πολλοί αλμπάνηδες που το πάιζουν βελτιωτές και δεν ξέρουν την τύφλα τους και προκειμένου να σου πουλήσουν κάτι, τάζουν λαγούς με πετραχείλια. Ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και γίνονται πολλές καραγκιοζιές. Προσωπικά πολλές φορές παρασύρομαι από το πάθος που έχω για τα αυτοκίνητα, όχι γιατί είμαι χαζός και δεν καταλαβαίνω τι συμβαίνει, αλλά η ανάγκη μου για βελτιωσιμότητα και εφαρμογή νέων τεχνολογιών με κάνει να συμπεριφέρομαι σαν άρρωστος ναρκομανής. Για να μην κουράζω, θέλω να καταλήξω πως αν είσαι σίγουρος πως μια τέτοια αλλαγή θα είναι θετική να την κάνεις . Αν έχεις όμως την παραμικρή υποψία πως θα έρθουν τα πάνω κάτω μην κάνεις κάτι, καλύτερα το αυτοκίνητο σου έτσι όπως είναι παρά με καθόλου αυτοκίνητο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          cliodriver last edited by

                          Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
                          [...] Αλλά είμαι κατά της άποψης που λέει ότι 'αυτοί κάτι παραπάνω ξέρουν'. Δεν είναι μάγοι... Η μόνη τους επιπλέον γνώση εκπορεύεται από την τεχνογνωσία που απέκτησαν λόγω εμπειρίας και μετουσίωσης των γνώσεων σε εφαρμογή. Οι γνώσεις που χρησιμοποιούν είναι ίδιες και απαράλλαχτες με αυτές που μαθαίνουμε και εμείς στις σχολές μας.
                          Χώρια που οι όλες οι επιλογές τους καθορίζονται από οικονομοτεχνικά κριτήρια...

                          Δημήτρη (χρόνια πολλά!) δεν συμφωνώ μαζί σου. Δεν αρκούν οι γνώσεις μιας σχολής για να σχεδιάσεις / κατασκευάσεις / δοκιμάσεις / παραγάγεις έναν κινητήρα. Ιδίως όταν μιλάμε για 115 άλογα από 1600 κυβικά με τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση του 206 σου. Και εγώ φυσικός είμαι με καλή γνώση της Θερμοδυναμικής και της Αναλυτικής Μηχανικής, θεωρείς ότι μπορώ να το κάνω;

                          Θέλει πολλές γνώσεις που με τίποτα δεν αποκτόνται με ένα πτυχίο και πολλή εμπειρία.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Συμφωνώ ρε παιδί μου, εντάξει...

                            Απλά είμαι κατά της στάσης που έχουν μερικοί, που θεωρούν ότι υπάρχει κάτι ασύλληπτο, δυσνόητο, σχεδόν μεταφυσικό πίσω από την σχεδίαση, κατασκευή και βιωσιμότητα ενός αυτοκινήτου...

                            Επίσης συμφωνώ πέρα για πέρα ότι η σαβούρα που υπάρχει εκεί εξω είναι εξωφρενική...

                            Όλες οι βελτιώσεις είναι ένοχες, μέχρι αποδείξεως (ατράνταχτης και σίγουρης) του εναντίου...
                            Επίσης κάθε βελτίωση πρέπει να έχει και μια σκοπιμότητα ως προς αυτόν που την κάνει...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              droemmen last edited by

                              Ο χρήστης vaglan έγραψε:
                              Μια χαρά αυτοκίνητο έχεις, μη πετάς τα λεφτά σου σε τέτοια πράγματα. Τα εργοστάσια κάτι παραπάνω από μας ξέρουν που τα βγάζουν τα αυτοκίνητα με συσκεκριμένες προδιαγραφές. Πρόσεξε μη κάνεις καμιά ζημιά. Και εγώ όλη την ώρα δίνω λεφτά για βελτιώσεις, αν τα είχα κρατήσει τώρα θα έπαιρνα καινούριο αυτοκίνητο.

                              Καλά τώρα να μην αρχίσουμε να μιλάμε για προδιαγραφές και λοιπά, γιατί ένα αυτοκίνητο 1.6 με τιμή κοντά στα 20 χιλιάρικα θα μπορούσε να είχε πολύ καλύτερες προδιαγραφές σε κινητήρες, φρένα, ζάντες, αναρτήσεις κλπ από οποιοδήποτε Α3, Golf, 147, bmw 1 κλπ
                              Οι εταιρίες είναι χειρότεροι φραγκοφονιάδες από τους βελτιωτές που ξέρουν να κάνουν τη δουλειά τους. Το θέμα βέβαια είναι ότι πρέπει να είσαι τυχερός για να βρεις έναν βελτιωτή που να κάνει καλά τη δουλειά του...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • E
                                emmanoyhl last edited by

                                Ο χρήστης droemmen έγραψε:

                                Μια χαρά αυτοκίνητο έχεις, μη πετάς τα λεφτά σου σε τέτοια πράγματα. Τα εργοστάσια κάτι παραπάνω από μας ξέρουν που τα βγάζουν τα αυτοκίνητα με συσκεκριμένες προδιαγραφές. Πρόσεξε μη κάνεις καμιά ζημιά. Και εγώ όλη την ώρα δίνω λεφτά για βελτιώσεις, αν τα είχα κρατήσει τώρα θα έπαιρνα καινούριο αυτοκίνητο.

                                Καλά τώρα να μην αρχίσουμε να μιλάμε για προδιαγραφές και λοιπά, γιατί ένα αυτοκίνητο 1.6 με τιμή κοντά στα 20 χιλιάρικα θα μπορούσε να είχε πολύ καλύτερες προδιαγραφές σε κινητήρες, φρένα, ζάντες, αναρτήσεις κλπ από οποιοδήποτε Α3, Golf, 147, bmw 1 κλπ
                                Οι εταιρίες είναι χειρότεροι φραγκοφονιάδες από τους βελτιωτές που ξέρουν να κάνουν τη δουλειά τους. Το θέμα βέβαια είναι ότι πρέπει να είσαι τυχερός για να βρεις έναν βελτιωτή που να κάνει καλά τη δουλειά του...

                                Πόσα από τα είκοσι χιλιάρικα νομίζεις ότι παίρνει ο κατασκευαστής; Εκτός πολύ ακριβών αυτοκινήτων όπου υπάρχει θέμα εξοικονόμησης χρημάτων μπαίνουν μόνο ότι καλύτερο διαθέτει η εταιρία. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις γίνονται πολλές παραχωρήσεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr