-
Ο χρήστης alexisp έγραψε:
Δεν έχω κολλήσει με τίποτα, απλά είναι μια αγορά με την οποία αργά η γρήγορα θα βρεθείς να ψάχνεις λύσεις 'να πάρεις περισσότερο αυτοκίνητο από το αυτοκίνητό σου'. Είναι foul το Α3 λοιπόν επειδή είναι γιαλαντζί premium με τον 1,2 (premium μόνο στο μάτι και στο brand ~ δεν θα το έλεγες αντιπροσωπευτικό premium με 100 άτια), είναι foul η Mercedes επειδή στην BE για χάρη της οικονομίας και την οικολογίας έφτιαξε μια BE με μικρότερου πάχους καπό, διαφορετικά εμπρός και πίσω παρμπρίζ (ποιότητα?), εκπτώσεις στην ποιότητα του μπροστινού συστήματος (έχει αναφερθεί πολλάκις σε εξειδικευμένα fora MB), μικρότερης διαμέτρου και πέλματος ελαστικά (άσχετα που μπορείς να βάλεις το AMG Pack και να το κάνεις να καίει όσο και το 1,8Κ) και γενικότερα πολλές ακόμη αλχημείες με μόνο σκοπό το να βγάλει ένα συγκεκριμένο BE Classic μια χαμηλή τιμή κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων που ποτέ δεν θα δεις στην πραγματικότητα με ένα MB που θα αγοράσεις και θα κυκλοφορείς. Αν θέλεις μπορώ να σου πω ότι ακόμη και το μακρύτερο σασμάν της BE καταφέρνει σχεδόν να αχρηστεύσει την 6η. Foul της Honda είναι που η υβριδική της κ0υρ@δ@ είναι κάτι μεταξύ σε golfkart και αυτοκίνητο. Μια κατασκευή που θέλεις να την πεις sport δεν μπορεί να συμπεριφέρεται όπως μια ηλεκτρική σκούπα. Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω το πως οξυγονοκόλλησαν το πίσω μέρος αλλά δεν είναι του παρόντος. Για όσους φαίνεται λογική η κίνηση της Audi να βγάλει 1,2TSi στο A3, της Honda να βγάλει υβρικό σπορ (...) και της MB να βγάλει αυτοκίνητο με 30Κ, τότε θα φανεί λογική και η κίνηση της Ferrari να δημιουργήσει ένα δίλιτρο με 4 ηλεκτροκινητήρες και τετρακίνηση.Αγαπητέ Αλέξανδρε.
Μηδενίζεις το Α3 απλά και μόνο λόγο του «μικρού» κινητήρα, σου φαίνεται λιγότερο premium.
Μηδενίζεις την ΜΒ λόγο μικρότερης διάστασης ελαστικών, αναφερεσαι σε «εκπτώσεις» υλικών και πιθανώς χαμηλότερη ποιότητα, λεπτότερο καπό και «αλχημείες» αλλά δεν κατάλαβα, είναι όντως προβληματικό το αμάξι ή απλά επειδή είναι διαφορετικό από ότι μας έχει συνηθίσει η εταιρεία ;;;
Mηδενίζεις το Honda επειδή μοιάζει με ηλεκτρική σκούπα... (αυτό το αφήνω έτσι, δεν μπορώ να καταλάβω πώς βγαίνει το εν λόγο συμπέρασμα. )
Φαντάζομαι,γνωρίζεις πως υπάρχει κάτι που λέγεται τεχνολογική ανάπτυξη, οικολογία και οικονομία.
Εύχομαι να τα λέμε εδώ και σε 10 χρόνια από τώρα αλλά ΜΗΝ εκπλαγείς αν τότε αντί για ίππους μιλάμε για VA (βολταμπέρ) (οπότε το να έχουν οι π.χ. ferrari ηλεκτροκινητήρες θα είναι κοινή λογική)Δηλαδή με 25k όταν παίρνεις 105ps την σήμερον ημέρα, που χτυπάς παλαμάκια και βλέπεις 150ps από κάθε κατεύθυνση, είναι καλό το deal?
Εγώ είπα πως ότι πληρώνεις πέρνεις, αν κοιτάς τα άλογα δεν είναι καλό deal. Αν δεν σε νοιάζουν τα άλογα μπορεί και να είναι ανάλογα με το πόσα γούστα σου βγάζουν.
Το 1,2 Α3 3d ζυγίζει 1250kg.
Το δικό μου Α3 1.6FSI ambition όμως ζυγίζει 1470kg..
Διαφωνώ. Είναι επιστήμη και τεχνολογία το να μπορείς να βγάλεις ένα ποιοτικό ελαφρύ αυτοκίνητο. Τα βαριά υλικά παραπέμπουν στο μακρυνό παρελθόν όπου ένα κασετόφωνο έπρεπε να ζυγίζει 12kg (χωρίς κασέτα) για να το πεις καλοφτιαγμένο.
Carbon Fibers? Polymeric Door Panels? Audi Space Frame? Είναι μερικές από τις τεχνολογίες που χρησιμοποιεί η Audi στα κορυφαία μοντέλα της για μείωση του βάρους και ταυτόχρονα της κατανάλωσης. Το να πάρεις 'λιγότερο αυτοκίνητο' με τα 1200cc είναι ο μπακάλικος τρόπος μείωσης των παραπάνω.Ωραία όλα τα υλικά που αναφέρεις, αλλά από όσο γνωρίζω είναι πανάκριβα σαν κόστος παραγωγής και φαντάζομαι ότι αν έμπαιναν και στο Α3 θα ξεκίναγε η τιμή λιανικής για τον 1.2 από τα 40, 45 χιλιάρικα.
Άσε που για να βρείς συνεργείο να σου επισκευάσει μικροζημιά στο Audi space frame του π.χ. Α2 στην Ελλάδα θα ρίξεις τρελό γέλιο.Δεν τίθεται μόνο θέμα επιδόσεων, αλλά και αξιοπιστίας. Τις παρενέργειες των Turbo νομίζω τις γνωρίζουμε όλοι μας.
Ποιές είναι αυτές οι παρενέργειες ;;;
Aπό όσο ακούω τα τελευταία χρόνια που κυκλοφορούν τα TSI ούτε ανατινάζονται, ούτε λαμπαδιάζουν.Classy μπορείς να πεις ένα Α3 1,8 Ambition. Τονίζω το Ambition γιατί δεν νοείται premium χωρίς μερικά βασικά πράγματα.
Για Classy με όλη την σημασία της λέξεως και για τα σημερινά δεδομένα (άρα ένα νέο αυτοκίνητο) θα μπορούσα να προτείνω ένα Α6 3.0TDi με μέση κατανάλωση (από την Audi τα στοιχεία) 5,6lit/100km.Επειδή και το δικό μου είναι έκδοση Ambition θα ήθελα να μου αναφέρεις ποιά είναι αυτά τα μερικά βασικά εξτρά που το κάνουν classy το αμάξι επειδή εγώ δεν το έχω αντιληφθεί ακόμα...
Πες μου ότι σου άρεσε κιόλας
Αστειεύομαι φυσικά. Για ένα απλό αυτοκίνητο ίσως να είναι απλά επαρκές (που δεν είναι εδώ που τα λέμε αλλά τέσπα), για ένα 'classy','premium','avantgarde', είναι απλά λύση ανάγκης κατά την ταπεινή μου άποψη.To επαρκές για μένα, είναι ανεπαρκές για σένα, οπότε μάλλον το θέμα είναι υποκειμενικό και προσωπική άποψη του κάθε οδηγού ανάλογα με τις εμπειρίες του.
Έχουμε βγεί και θα μαμήσουμε το θέμα του παιδιού.
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Αγαπητέ Αλέξανδρε.
Μηδενίζεις το Α3 απλά και μόνο λόγο του «μικρού» κινητήρα, σου φαίνεται λιγότερο premium.
Μηδενίζεις την ΜΒ λόγο μικρότερης διάστασης ελαστικών, αναφερεσαι σε «εκπτώσεις» υλικών και πιθανώς χαμηλότερη ποιότητα, λεπτότερο καπό και «αλχημείες» αλλά δεν κατάλαβα, είναι όντως προβληματικό το αμάξι ή απλά επειδή είναι διαφορετικό από ότι μας έχει συνηθίσει η εταιρεία ;;;
Mηδενίζεις το Honda επειδή μοιάζει με ηλεκτρική σκούπα... (αυτό το αφήνω έτσι, δεν μπορώ να καταλάβω πώς βγαίνει το εν λόγο συμπέρασμα. )
Φαντάζομαι,γνωρίζεις πως υπάρχει κάτι που λέγεται τεχνολογική ανάπτυξη, οικολογία και οικονομία.
Εύχομαι να τα λέμε εδώ και σε 10 χρόνια από τώρα αλλά ΜΗΝ εκπλαγείς αν τότε αντί για ίππους μιλάμε για VA (βολταμπέρ) (οπότε το να έχουν οι π.χ. ferrari ηλεκτροκινητήρες θα είναι κοινή λογική)Δεν μηδενίζω το Α3 σαν καρότσα, απλά έχοντας οδηγήσει το Α3 1,2 το θεωρώ ανεπαρκές για οποιαδήποτε χρήση. Είναι σαν να παίρνεις Audi για να λες πήρα Audi και τίποτα παραπάνω. Μπορεί να έχεις λίγο καλύτερο πλαστικό γύρω από τους αεραγωγούς σου, αλλά αυτό και μόνο δεν είναι ικανό να κάνει ένα αυτοκίνητο premium.
Επειδή τυγχάνει να έχω στην κατοχή μου ένα Audi και ένα Mercedes, αρκούμε σε αυτά και μπορώ να εκφράσω την άποψή μου με κάποια επιχειρήματα. Για το Benz λοιπόν, όποιος έχει εμπειρία στην εταιρεία, κοινώς είναι αγοραστής της επί σειρά ετών μπορεί να καταλάβει τα όσα λέω, αλλά είμαστε offtopic και το κατανοώ. Για το Honda η παρατήρησή μου είναι ως τον 'σπορ' προσανατολισμό του μοντέλου.
Αν λοιπόν σου φαίνεται λογικό να δεις Ferrari τετρακίνητη και με ηλεκτροκινητήρες, τότε γιατί να σου φανεί παράξενο το Α3 1,2ΤSi?
Εγώ είπα πως ότι πληρώνεις πέρνεις, αν κοιτάς τα άλογα δεν είναι καλό deal. Αν δεν σε νοιάζουν τα άλογα μπορεί και να είναι ανάλογα με το πόσα γούστα σου βγάζουν.
Ένα αυτοκίνητο πρέπει να μελετάται ως σύνολο και όχι επιμέρους. Ένα premium σύνολο δε, θα έπρεπε να το χαρακτηρίζει η αρτιότητα και η ικανοποιητική απόδοση σε όλους τους τομείς. Με τον 1,2 δεν πετυχαίνεις κάτι τέτοιο.
Το 1,2 Α3 3d ζυγίζει 1250kg.
Το δικό μου Α3 1.6FSI ambition όμως ζυγίζει 1470kg..
Ναι, αλλά το 1,2TSi ζυγίζει 1250kg
Ωραία όλα τα υλικά που αναφέρεις, αλλά από όσο γνωρίζω είναι πανάκριβα σαν κόστος παραγωγής και φαντάζομαι ότι αν έμπαιναν και στο Α3 θα ξεκίναγε η τιμή λιανικής για τον 1.2 από τα 40, 45 χιλιάρικα.
Άσε που για να βρείς συνεργείο να σου επισκευάσει μικροζημιά στο Audi space frame του π.χ. Α2 στην Ελλάδα θα ρίξεις τρελό γέλιο.Σαν κόστος παραγωγής και ειδικότερα σαν κόστος μαζικής παραγωγής είναι τρομακτικά μικρό το ποσό που χρειάζεται. Το να έφτιαχναν ένα Α3 από αλουμίνιο θα ήταν η ιδανική λύση και πλέον το Α3 θα πετούσε από πάνω του τον μανδύα του golf που χρόνια τώρα το κάνει άμεσα συγκρίσιμο. Κάτι τέτοιο συνέβει στο ΤΤ mk2 και τα σχόλια μόνο αρνητικά δεν είναι. Για του λόγου το αληθές, μπορείς να δεις τα σχετικά αφιερώματα για την Alfa Romeo 4C όπου οι Ιταλοί μας έβαλαν ακόμη μία φορά τα γυαλιά με την πανταχού χρήση Carbon Fiber στο monocoque της 4C. Η τιμή της αναμένεται στα 45k με το 1,75ΤΒi (άρα κατανοείς ότι δεν ανεβαίνει και τόσο πολύ το κόστος.)
Για επισκευή σε αλουμινένιο αμάξωμα της Audi τα κομμάτια δεν μπορούν να ξαναμορφοποιηθούν, συνεπώς κόβονται και ράβονται με κόστος αντίστοιχο των συμβατικών λαμαρινοδουλιών (έχει τύχει σε φίλο με ΤΤ και γνωρίζω την διαδικασία).
Δεν τίθεται μόνο θέμα επιδόσεων, αλλά και αξιοπιστίας. Τις παρενέργειες των Turbo νομίζω τις γνωρίζουμε όλοι μας.
Ποιές είναι αυτές οι παρενέργειες ;;;
Aπό όσο ακούω τα τελευταία χρόνια που κυκλοφορούν τα TSI ούτε ανατινάζονται, ούτε λαμπαδιάζουν.Σαν κάτοχος TSI μπορώ να σου πω ότι τα 105 ΤΟΥΡΜΠΑΤΑ άλογα του Α3, το καλοκαίρι, στην Κατάρα, με 4 άτομα και aircondition, απλά θα ανοίξουν το καπό να βγούνε για τσιγάρο. Το τούρμπο δεν είναι πανάκεια για να το χρησιμοποιούμε όπου βρούμε. Επίσης μια τέτοια τουρμπινούλα σε ένα τέτοιο αμάξωμα θα δουλεύει μόνιμα over με ότι αυτό συνεπάγεται.
Classy μπορείς να πεις ένα Α3 1,8 Ambition. Τονίζω το Ambition γιατί δεν νοείται premium χωρίς μερικά βασικά πράγματα.
Για Classy με όλη την σημασία της λέξεως και για τα σημερινά δεδομένα (άρα ένα νέο αυτοκίνητο) θα μπορούσα να προτείνω ένα Α6 3.0TDi με μέση κατανάλωση (από την Audi τα στοιχεία) 5,6lit/100km.Επειδή και το δικό μου είναι έκδοση Ambition θα ήθελα να μου αναφέρεις ποιά είναι αυτά τα μερικά βασικά εξτρά που το κάνουν classy το αμάξι επειδή εγώ δεν το έχω αντιληφθεί ακόμα...
- είναι σβέλτο --> χαίρεσαι που δεν οδηγείς ένα αυτοκίνητο που πρέπει να κάνεις προσευχές για να προσπεράσεις --> παθητική ασφάλεια
- αν μπεις σε ένα Attraction θα καταλάβεις ποια είναι η διαφορά μεταξύ των δύο και γιατί το ένα είναι 'classy' και το άλλο όχι. Η διαφορά σε καθίσματα (και ποιοτική πέραν της πλευρικής στήριξης), η ύπαρξη βασικών Extras (ούτε καν προβολείς ομίχλης δεν έχει το wannabe classy Attraction), το ηχοσύστημα και το air-condition/clima όπου πλέον τα δίνει extra σαν πακέτο... το πλαστικό τιμόνι... Να πω κι άλλα;
η αλήθεια είναι ότι τα γνωρίζεις
Έχουμε βγεί και θα μαμήσουμε το θέμα του παιδιού.
εγώ πάλι νομίζω ότι του ανοίγουμε τα μάτια. Από το να πάρει ένα Attraction Α3 1,2 στα 21k, 1000 φορές καλύτερα να πάρει ένα Golf 122TSi Highline με 22 (αν θυμάμαι καλά την τιμή του Golf).
Αλέξανδρος
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Εύχομαι να τα λέμε εδώ και σε 10 χρόνια από τώρα αλλά ΜΗΝ εκπλαγείς αν τότε αντί για ίππους μιλάμε για VA (βολταμπέρ) (οπότε το να έχουν οι π.χ. ferrari ηλεκτροκινητήρες θα είναι κοινή λογική)
Εσύ λοιπόν σε μια τέτοια εποχή θα πουλήσεις το αυτοκινητάκι σου για μια Ferrari? Εγώ πάντως θα κρατούσα τα άλογα κ όχι τα βολταμπέρ.
Aπό όσο ακούω τα τελευταία χρόνια που κυκλοφορούν τα TSI ούτε ανατινάζονται, ούτε λαμπαδιάζουν.
Με συγχωρείς πολύ αν κάνω λάθος αλλά 1,2 TSi με 120++ άλογα δεν κυκλοφορούν κ τόσο πολλά χρόνια. Όσο για τις παρενέργειες, μια τουρμπίνα έχει μια ζώνη πιέσεων για συνεχή λειτουργία. Αν δουλεύει μονίμως στο over... Anyway είναι πολλά που μπορεί να σου χαλάσουν την μέρα.
Εγώ θα ψήφιζα Golf αν ήμουν αναγκασμένος να διαλέξω ένα απο αυτά που ο φίλος ανέφερε, όσο κι αν ακόμη δεν μπορώ με τίποτα να δεχτώ ότι το 6 είναι ομορφότερο απο το 5.
Όσο για την πρόταση που έκανε κάποιος φίλος περι Alfa Romeo, θα γίνω λίγο κακός αλλά... ειλικρινά δεν θα ακουμπούσα ποτέ στη ζωή μου. Οι λόγοι είναι εκτός θέματος οπότε δεν τους αναλύω. Μένω στην γνώμη μου λοιπόν.
Παρόλα αυτά...προτείνω τη λύση Scirocco. Με τα ίδια χρήματα, 1.4 163p.s., πολύ πιο νεανικό στύλ, πολύ ομορφότερο και σπορτίφ εσωτερικό κ σίγουρα ένα αυτοκίνητο που δεν θα δείς έξω απο το σούπερ μάρκετ να το οδηγεί η κολλητή της γιαγιάς σου.
-
Οι ιπποδυνάμεις είναι δικές σου?? Maha, Autotriti και δεν συμμαζεύεται??
-
Με συγχωρείς πολύ αν κάνω λάθος αλλά 1,2 TSi με 120++ άλογα δεν κυκλοφορούν κ τόσο πολλά χρόνια
120+++
Δεν διάβασες το τελευταίο autobild φαίνεται.
Υπάρχει και σχέδιο στο επόμενο f/l για τέταρτο +. -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Οι ιπποδυνάμεις είναι δικές σου?? Maha, Autotriti και δεν συμμαζεύεται??Το 160άρι αποδίδει τροχό σύμφωνα με τελευταία μέτρηση σε γνωστό περιοδικό 163,3ps
-
Τα 'συν' είναι σαν την πιστοληπτική ικανότητα που δημοσιεύουν οι διάφοροι οίκοι...και επειδή είναι και VAG (=επένδυση) ξέρεις...με τον καιρό θα πάρει κι άλλα...
Ο χρήστης alexisp έγραψε:
Οι ιπποδυνάμεις είναι δικές σου?? Maha, Autotriti και δεν συμμαζεύεται??
Το 160άρι αποδίδει τροχό σύμφωνα με τελευταία μέτρηση σε γνωστό περιοδικό 163,3ps
Τροχό κιόλας?? Μωρέ μπράβο. Τελικά καλά κάνω και τους έχω για μαμάκες τους Γερμανούς. Να βγάζουν προϊόν και να το υποβαθμίζουν έτσι μόνοι τους δηλώνοντας μόλις 160hp στρόφαλο...
-
Μίλησα με χοντρικά νούμερα. Τώρα αν κάποιος αρέσκεται στην θέα του δέντρου, να τον ενημερώσω ότι απο κάτω υπάρχει ακόμη το βουνό.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Τα 'συν' είναι σαν την πιστοληπτική ικανότητα που δημοσιεύουν οι διάφοροι οίκοι...και επειδή είναι και VAG (=επένδυση) ξέρεις...με τον καιρό θα πάρει κι άλλα...Οι ιπποδυνάμεις είναι δικές σου?? Maha, Autotriti και δεν συμμαζεύεται??
Το 160άρι αποδίδει τροχό σύμφωνα με τελευταία μέτρηση σε γνωστό περιοδικό 163,3ps
Τροχό κιόλας?? Μωρέ μπράβο. Τελικά καλά κάνω και τους έχω για μαμάκες τους Γερμανούς. Να βγάζουν προϊόν και να το υποβαθμίζουν έτσι μόνοι τους δηλώνοντας μόλις 160hp στρόφαλο...
όταν θα αποφασίσεις να απαλλαχθείς από το δήθεν στήσιμο της Alfa Romeo, θα σε δεχθούμε με ανοιχτές αγκάλες στο VW Group.
- λάθος μου και το διορθώνω, στρόφαλο εννοώ
-
Ο χρήστης teo20net έγραψε:
Εύχομαι να τα λέμε εδώ και σε 10 χρόνια από τώρα αλλά ΜΗΝ εκπλαγείς αν τότε αντί για ίππους μιλάμε για VA (βολταμπέρ) (οπότε το να έχουν οι π.χ. ferrari ηλεκτροκινητήρες θα είναι κοινή λογική)
Εσύ λοιπόν σε μια τέτοια εποχή θα πουλήσεις το αυτοκινητάκι σου για μια Ferrari? Εγώ πάντως θα κρατούσα τα άλογα κ όχι τα βολταμπέρ.
Aπό όσο ακούω τα τελευταία χρόνια που κυκλοφορούν τα TSI ούτε ανατινάζονται, ούτε λαμπαδιάζουν.
Με συγχωρείς πολύ αν κάνω λάθος αλλά 1,2 TSi με 120++ άλογα δεν κυκλοφορούν κ τόσο πολλά χρόνια. Όσο για τις παρενέργειες, μια τουρμπίνα έχει μια ζώνη πιέσεων για συνεχή λειτουργία. Αν δουλεύει μονίμως στο over... Anyway είναι πολλά που μπορεί να σου χαλάσουν την μέρα.
Ναί, θα πούλαγα το antique-premium A3 μου και θα έπερνα μια ηλεκτρική ferrari.
Επίσης δεν θα με ένοιαζε η τιμή της βενζίνης πλέον, αν και εφόσον υπάρχει ακόμα βενζίνη, αφού θα την σύνδεα κάθε βράδυ με την μπρίζα του σπιτιού μου που θα την φώρτιζε από μπαταρία η οποία όλο το πρωί θα γέμιζε από τα Φ/Β που θα είχα στην ταράτσα ή ενσωματωμένα στην τέντα...TSI βγαίνει και σε 1,2 - 1,4 - 1,8 - 2,0 - 3,2...
Και παρόλο που ο 1.2 (των 105 αλόγων) είναι ο τελευταίος της σειράς, ο 1,4 (των 125 αλόγων) έχει ήδη αρκετά χρόνια και κάμποσα εκατομύρια χιλιόμετρα στην πλάτη του για να μπορέσει κάποιος να βγάλει σχετικά ασφαλή συμπεράσματα ως προς το αν ανατινάζεται ή αν φυτιλιάζεται.
Υπάρχει βέβαια ήδη και ο 1,4 του GT ο οποίος είναι πουσαρισμένος μέχρι εκεί που δεν πάει άλλο χωρίς να σκάει ή να θέλει ρεκτιφιέ κάθε 50.000χλμ.Αναρωτιέμαι λοιπόν για ποιό λόγο να έχει θέματα ο εργοστασιακά τουρμπισμένος 1,2.
Εκτός και αν πήραν ληγμένα μαζικά όλοι εκεί στην φάουβέ και τον έβγαλαν στο εμπόριο μια νύκτα χωρίς φεγγάρι... -
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Ναί, θα πούλαγα το antique-premium A3 μου και θα έπερνα μια ηλεκτρική ferrari.
Επίσης δεν θα με ένοιαζε η τιμή της βενζίνης πλέον, αν και εφόσον υπάρχει ακόμα βενζίνη, αφού θα την σύνδεα κάθε βράδυ με την μπρίζα του σπιτιού μου που θα την φώρτιζε από μπαταρία η οποία όλο το πρωί θα γέμιζε από τα Φ/Β που θα είχα στην ταράτσα ή ενσωματωμένα στην τέντα...Οϊμέ, φτάσαμε στο σημείο να μιλάμε για ηλεκτρικές Ferrari. Στο τέλος θα καθόμαστε και θα παίζουμε GranTurismo και θα είναι πιο fun to drive από το να οδηγούμε το αυτοκίνητό μας (όταν αυτό δεν φορτίζει). Για το αυτοκίνητο που σκέφτεται ο φίλος ευτυχώς δεν τίθεται τέτοιο θέμα, οπότε είμαστε λιγάκι off. Μπορείς να βάλεις 2 φωτοβολταϊκά πάνελ λοιπόν στο γκαράζ του Α3 1,4TSI για να μην αισθάνεσαι τύχεις απέναντι στο περιβάλλον.
TSI βγαίνει και σε 1,2 - 1,4 - 1,8 - 2,0 - 3,2...
ΝΟΤ! 3,2 δεν υπάχει TSi
Υπάρχει ένα τρίλιτρο κομπρεσσοράτο.Και παρόλο που ο 1.2 (των 105 αλόγων) είναι ο τελευταίος της σειράς, ο 1,4 (των 125 αλόγων) έχει ήδη αρκετά χρόνια και κάμποσα εκατομύρια χιλιόμετρα στην πλάτη του για να μπορέσει κάποιος να βγάλει σχετικά ασφαλή συμπεράσματα ως προς το αν ανατινάζεται ή αν φυτιλιάζεται.
Υπάρχει βέβαια ήδη και ο 1,4 του GT ο οποίος είναι πουσαρισμένος μέχρι εκεί που δεν πάει άλλο χωρίς να σκάει ή να θέλει ρεκτιφιέ κάθε 50.000χλμ.Ναι, αλλά ο 1,2 δεν είναι ο 1,4
Γι'αυτό και προτείνω να πάει ο άνθρωπος στο 1,4 που είναι και δοκιμασμένο.Αναρωτιέμαι λοιπόν για ποιό λόγο να έχει θέματα ο εργοστασιακά τουρμπισμένος 1,2.
vwclub για να σου λυθούν οι απορίες. Ρίξε μια ματιά στον τομέα Polo/Κινητήρας
Εκτός και αν πήραν ληγμένα μαζικά όλοι εκεί στην φάουβέ και τον έβγαλαν στο εμπόριο μια νύκτα χωρίς φεγγάρι...
... ή αν είδαν ότι το 'δήθεν' πουλάει. Σε αυτές τις περιπτώσεις τον πρώτο ρόλο έχει ο οικονομολόγος και όχι ο αρχιμηχανικός
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
οπότε το να έχουν οι π.χ. ferrari ηλεκτροκινητήρες θα είναι κοινή λογικήΜπα που να φας τη γλώσσα σου!
-
Ο χρήστης alexisp έγραψε:
όταν θα αποφασίσεις να απαλλαχθείς από το δήθεν στήσιμο της Alfa Romeo, θα σε δεχθούμε με ανοιχτές αγκάλες στο VW Group.
- λάθος μου και το διορθώνω, στρόφαλο εννοώ
Είμαι ήδη φίλε μου στο VAG ...και σου εύχομαι πραγματικά να αποκτήσεις κι εσύ κάποτε αυτό το 'δήθεν'στήσιμο που λες....
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
όταν θα αποφασίσεις να απαλλαχθείς από το δήθεν στήσιμο της Alfa Romeo, θα σε δεχθούμε με ανοιχτές αγκάλες στο VW Group.
- λάθος μου και το διορθώνω, στρόφαλο εννοώ
Είμαι ήδη φίλε μου στο VAG ...και σου εύχομαι πραγματικά να αποκτήσεις κι εσύ κάποτε αυτό το 'δήθεν'στήσιμο που λες....
Το γνωρίζω, είχαμε συναντηθεί κάποτε και σε άλλο Audi φορουμ
Όσο για το δήθεν στήσιμο, την ψυχή, το τιμόνι... ε, δεν λέω, καλή είναι μια Alfa Romeo (πέρασα και από 159) αλλά νισάφι πια- Δε νομίζω να με παρεξηγείς, απλά κουβέντα κάνουμε
-
Ο χρήστης alexisp έγραψε:
Το γνωρίζω, είχαμε συναντηθεί κάποτε και σε άλλο Audi φορουμ
Όσο για το δήθεν στήσιμο, την ψυχή, το τιμόνι... ε, δεν λέω, καλή είναι μια Alfa Romeo (πέρασα και από 159) αλλά νισάφι πια- Δε νομίζω να με παρεξηγείς, απλά κουβέντα κάνουμε
To ίδιο νισάφι λέω κι εγώ για τα VAG! Καμία παρεξήγηση...προφανώς θα είχαμε συναντηθεί σε Audi forum όταν έψαχνα πληροφορίες για το Q5 προτού το πάρουμε...
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Το δικό μου Α3 1.6FSI ambition όμως ζυγίζει 1470kg..
αυτο το νουμερο που το ειδες?
1510-5 ζυγιζει το s3 μετρημενο σε γεφυροπλαστιγγα (το εχει ζυγιζει συμφορουμιτης, αν βλεπει ας επιβεβεβαιωσει)
αποκλειεται να το πλησιαζει ενα 1600αρι α3
-
Ο χρήστης alexisp έγραψε:
Για του λόγου το αληθές, μπορείς να δεις τα σχετικά αφιερώματα για την Alfa Romeo 4C όπου οι Ιταλοί μας έβαλαν ακόμη μία φορά τα γυαλιά με την πανταχού χρήση Carbon Fiber στο monocoque της 4C. Η τιμή της αναμένεται στα 45k με το 1,75ΤΒi (άρα κατανοείς ότι δεν ανεβαίνει και τόσο πολύ το κόστος.)καλα πιστευεις σοβαρα τις ιστοριες για αγριους των ιταλων?
παρε παραδειγμα τη brera (πώς βγηκε στην παραγωγη ) και την 8c (που πρακτικα ΔΕΝ βγηκε στη παραγωγη)
ας μη μιλησουμε για αλλα πιο συμβατικα αμαξια γιατι θα πεσει πολυ πασχος
-
Απ'όσο κατάλαβα από το λίγο που είμαι μέλος τώρα όπου να'ναι θα πέσουν 7-8 Alfisti να σε φάνε.
Εγώ απλά προσπάθησα να είμαι ευγενικός μαζί τουςIn a more serious note, αν θέλουν αυτοί τα καραφέρνουν. Ακόμη και την χοντρούλα Brera την αδυνάτισαν οι Άγγλοι της prodrive κατά 100 κιλά αν θυμάμαι καλά
-
δε μας νοιαζει τι κανουν οι διαφοροι βελτιωτικοι οικοι το θεμα ειναι τι βγαζει το καθε εργοστασιο
Ο χρήστης alexisp έγραψε:
Απ'όσο κατάλαβα από το λίγο που είμαι μέλος τώρα όπου να'ναι θα πέσουν 7-8 Alfisti να σε φάνε.let them come
λες και δεν καταλαβαινουν και οι ιδιοι τα χαλια τους
-
Εμείς βρε παραπονιάρη να σε φάμε? Ποτέ! Είσαι φίλος και δείχνουμε κατανόηση...
Όσο για τη Brera δεν το χετε...οπότε αφήστε το.
audi A3 vs bmw 116 vs golf