-
Πριν ένα χρόνο και κάτι είχα αλλάξει φούσκες μπιλιοφόρου, και οι νέες ήταν από σκληρό πλαστικό με αποτέλεσμα η μία να μη σφίξει καλά, και αν χάσει κάποια γράσσα. Το είδα και το είπα στο μάστορα, ο οποίος με καθησύχασε και μου είπε ότι έχει μεσα, και να μην ανησυχώ. Πριν 3-4 μέρες σε στροφή άκουσα ένα κρακ κρακ από τον τροχό, και μου είπε ρουλεμάν θόλου στο αμορτισέρ είναι. Τελικά πήγα σε άλλο συνεργείο και το ανοίξαμε και ήταν στεγνός και είχε μαυρίσει λίγο. Τα παιδιά εκεί πολύ εξυπηρετικά μου είπαν να βάλουμε γράσσο να δουλευτεί σαν πρώτη λύση και πιο οικονομική αυτή τη στιγμή μήπως και συνέρθει. Όντως δεν ξαναακούστηκε τίποτα, αλλά έχω μείνει με την ανησυχία μήπως δεν αντέξει πολύ ακόμα. Και σε αυτή την περίπτωση να τον κηνυγίσω τον πρώτο? Τι κακό είναι πως είναι από τα συνεργεία που δεν έχεις χαρτί ότι έκανες κάτι εκεί. Μπλέξιμο. Ελπίζω να μη χαλάσει. Α, το αμάξι είναι Vectra b 1600 με 135.000 χιλιόμετρα και χωρίς σκισίματα.
-
Πριν ένα χρόνο και κάτι είχα αλλάξει φούσκες μπιλιοφόρου, και οι νέες ήταν από σκληρό πλαστικό με αποτέλεσμα η μία να μη σφίξει καλά, και αν χάσει κάποια γράσσα. Το είδα και το είπα στο μάστορα, ο οποίος με καθησύχασε και μου είπε ότι έχει μεσα, και να μην ανησυχώ. Πριν 3-4 μέρες σε στροφή άκουσα ένα κρακ κρακ από τον τροχό, και μου είπε ρουλεμάν θόλου στο αμορτισέρ είναι. Τελικά πήγα σε άλλο συνεργείο και το ανοίξαμε και ήταν στεγνός και είχε μαυρίσει λίγο. Τα παιδιά εκεί πολύ εξυπηρετικά μου είπαν να βάλουμε γράσσο να δουλευτεί σαν πρώτη λύση και πιο οικονομική αυτή τη στιγμή μήπως και συνέρθει. Όντως δεν ξαναακούστηκε τίποτα, αλλά έχω μείνει με την ανησυχία μήπως δεν αντέξει πολύ ακόμα. Και σε αυτή την περίπτωση να τον κηνυγίσω τον πρώτο? Τι κακό είναι πως είναι από τα συνεργεία που δεν έχεις χαρτί ότι έκανες κάτι εκεί. Μπλέξιμο. Ελπίζω να μη χαλάσει. Α, το αμάξι είναι Vectra b 1600 με 135.000 χιλιόμετρα και χωρίς σκισίματα.
-
Πριν ένα χρόνο και κάτι είχα αλλάξει φούσκες μπιλιοφόρου, και οι νέες ήταν από σκληρό πλαστικό με αποτέλεσμα η μία να μη σφίξει καλά, και αν χάσει κάποια γράσσα. Το είδα και το είπα στο μάστορα, ο οποίος με καθησύχασε και μου είπε ότι έχει μεσα, και να μην ανησυχώ. Πριν 3-4 μέρες σε στροφή άκουσα ένα κρακ κρακ από τον τροχό, και μου είπε ρουλεμάν θόλου στο αμορτισέρ είναι. Τελικά πήγα σε άλλο συνεργείο και το ανοίξαμε και ήταν στεγνός και είχε μαυρίσει λίγο. Τα παιδιά εκεί πολύ εξυπηρετικά μου είπαν να βάλουμε γράσσο να δουλευτεί σαν πρώτη λύση και πιο οικονομική αυτή τη στιγμή μήπως και συνέρθει. Όντως δεν ξαναακούστηκε τίποτα, αλλά έχω μείνει με την ανησυχία μήπως δεν αντέξει πολύ ακόμα. Και σε αυτή την περίπτωση να τον κηνυγίσω τον πρώτο? Τι κακό είναι πως είναι από τα συνεργεία που δεν έχεις χαρτί ότι έκανες κάτι εκεί. Μπλέξιμο. Ελπίζω να μη χαλάσει. Α, το αμάξι είναι Vectra b 1600 με 135.000 χιλιόμετρα και χωρίς σκισίματα.
-
σκισιματα ξεσκισιματα αμα εμεινε χωρις γρασο ο μπυλιοφορος παει, γι αυτο της εχει της φουσκες για να κραταει το γρασο
-
Τώρα δεν ακούγεται το παραμικρό όμως, γι αυτό ελπίζω να μην καταστράφηκε.
-
Το πρώτο σημάδι φθοράς ακούγεται όταν κινείσαι με τέρμα στριμένο το τιμόνι και χαμηλή ταχύτητα (κλικ-κλικ-κλικ).
-
Αμα η φουσκα δεν ειναι τρυπια περιμενε να ξανατριξει και αλλαξε τον. Μπορει να βγαλει αρκετα κμ, δεν υπαρχει λογος να αλλαχτει τωρα χωρις θορυβο.
-
Ο χρήστης Geologos έγραψε:
Ελπίζω να μη χαλάσει. Α, το αμάξι είναι Vectra b 1600 με 135.000 χιλιόμετρα και χωρίς σκισίματα.Δεν είναι κ πολύ παράλογο στα χιλιόμετρα που έχεις, αν και σίγουρα αυτό που το προκάλεσε είναι ότι έμεινε χωρίς
γράσσο. Αν πήγες έγκαιρα σε συνεργείο κ τον γράσαρες, τότε κατα πάσα πιθανότητα τον πρόλαβες και δεν θα υπάρξει συνέχεια στο πρόβλημά σου. Αν το καθυστέρησες πολύ κ έκανε θόρυβο για πολύ καιρό, τότε με το γρασάρισμα θα σου αντέξει αρκετό καιρό, βάση πάντα του πόσο πολύ το άφησες. Πάντως μην ανησυχείς κ τόσο, δεν είναι κάτι που θα κάνει μπαμ κ θα μείνεις. Όταν δεν πάει άλλο...θα ξαναρχίσει να παραπονιέται. Κ συγκεκριμένα για το αυτοκίνητό σου, δεν είναι ούτε πολύ ακριβός ούτε κ τεράστια διαδικασία να αλλαχτεί.Συμβαίνει κ στις καλύτερες οικογένειες.
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις! Δεν ξαναάκουσα τίποτα, τελικά αντέχουν τα οπελάκια!
-
Ο χρήστης Geologos έγραψε:
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις! Δεν ξαναάκουσα τίποτα, τελικά αντέχουν τα οπελάκια!Χεχεχε! Απλά έχε κατα νού ότι ο μπιλιοφόρος σου πιο πιθανόν είναι να γράφει πάνω Adidas παρά Opel.
(Eννοώ ότι η Opel δεν παράγει η ίδια μπιλιοφόρους όπως κ καμμιά άλλη εταιρία αυτοκινήτων)
-
Το ξέρω, και ο μαμά κοστολογείται κάπου στα 400 ευρώ μου είπαν! Θυμάμαι είχα ρωτήσει για ρουλεμάν τροχού, και μου είχαν πει ότι το γνήσιο είναι είτε skf είτε fag, και κάνει 60+ ευρώ, ενώ το ίδιο ακριβώς από τις 2 εταιρείες κάνει κάπου 25!
-
Ο χρήστης Geologos έγραψε:
Το ξέρω, και ο μαμά κοστολογείται κάπου στα 400 ευρώ μου είπαν! Θυμάμαι είχα ρωτήσει για ρουλεμάν τροχού, και μου είχαν πει ότι το γνήσιο είναι είτε skf είτε fag, και κάνει 60+ ευρώ, ενώ το ίδιο ακριβώς από τις 2 εταιρείες κάνει κάπου 25!E ενταξει, σε aftermarket θα πας αλλα καινουριο. Μεταχειρισμενο και γνησιο αποφυγε το μπορει να ειναι πιο ταλαιπωρημενος και απο τον δικο σου.
-
Προτίμησε SKF. Στα after market είναι κορυφή.
-
Σκίστηκε η δεξιά εξωτερική φούσκα αλλά δεν το είδα άμεσα και άρχισε το ελαφρύ κρακ κρακ στις στροφές. Συνέχισα να το κυκλοφορώ αφού θα χρειαζόταν και ο μπιλιοφόρος αλλαγή.
Διαβάζοντας τι έγραψε εδώ ο Geologos για τον μπιλιοφόρο του, σκέφτηκα να αλλάξω μόνο την φούσκα καθώς είχα 2 φούσκες (εσωτερική-εξωτερική) διαθέσιμες αλλά όχι μπιλιοφόρο. Τελικά έβγαλα το ημιαξόνιο, έλυσα τους μπιλιοφόρους τους καθάρισα, και στις μπίλιες δεν είδα κάποια φθορά. Το έδεσα πάλι και στο δρόμο εξαφανίστηκε το κρακ κρακ. Αν όμως δοκιμάσω να γυρίζω επιτόπου συνεχόμενα και πέσει αρκετό βάρος στη ρόδα ένα ελαφρύ κρακ κρακ κάποιες φορές θα το νιώσω. -
Για την ιστορία, 20.000 χλμ μετά, και δεν έχει ακουστεί τίποτα!
(εκείνο το κηνυγίσω που είχα γράψει μου έβγαλε το μάτι! )
-
Ακομα και στην περιπτωση που δεν εχει σκιστει η φουσκα, αρα δεν υπαρχει απωλεια, το γρασσο με την παροδο του χρονου χανει τις ιδιοτητες του; 'Μαζευει', σβολιαζει ή κατι τετοιο και αρα δε λιπαινει οπως οταν ηταν φρεσκο;
Συνισταται καποια προσθεση (γρασσου), ακομα και αν δεν εχουμε διαρροη, ή μπα;191000χλμ ειναι αυτα...
-
Εχω ακουσει ιστοριες να εχει βγει 'νερακι' το γρασσο στην αλλαγη... εμφανως αλλοιωμενο.. προσωπικα αλλαξα προληπτικα στις εξωτερικες φουσκες των ημιαξονιων το γρασσο στα περιπου 150.000km τοτε και δε διαπιστωσα να χρειαζονταν αλλαγη ουτε ενιωσα διαφορα.
-
Πρόβλημα? με μπιλιοφόρο