-
Ο χρήστης cson έγραψε:
A, δηλαδη η Κυρα μαρια που δεν ξερει καν οτι η μηχανη ειναι μπροστα να πληρωσει 30 ευρω για ενα βιδωμα επειδη δεν ασχοληθηκε μικρη με τα αμαξια. Σαν το ανεκδοτο με το μπουζουκι και τον αστυνομικο.Και εγω δεν ξερω να κανω ενχειρησεις,δεν θα πρεπει να πληρωσω να τον γιατρο να μου την κανει;
Αν ο Χ επαγγελματιας δουλευει για την ψυχη της μανας του δεν θα παρει λεφτα.Ξερεις πολλους τετοιους;Παραδειγμα:σταζει η βρυση ,χαλασμενο λαστιχακι.Το λαστιχακι κανει το πολυ 0,50€.Αν φωναξεις υδραυλικο να στο αλλαξει θα πρεπει να σου παρει μονο τοσα;
Ελπιζω να καταλαβαινεις το σκεπτικο μου και να μην σου φαινεται επιθετικος ο τροπος μου καθως δεν ειναι.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Τι γινεται ρε παιδια εδω? Ρε DIMITRIOS αμα πηγαινες στην επισημη αντιπροσωπεια-φαρμακειο με 40 ευρω την εργατοωρα, 30 ευρω δεν θα σου παιρναν με κανενα τροπο! Γιατι δεν του τα πες εκεινη την ωρα? Και τωρα βγαινει ο μαστορας και σε λεει γυφτο?(τον ενημερωσαν και γραφτηκε αμεσως,τι λε ρε παιδι μου) Πολυ χοντρο, εκτος και αν ειναι στημενο το σεναριο. Εαν δεν κανετε πλακα μεταξυ σας, τοτε απο την απαντηση περι γυφτων και ''σιγα το καρο που οδηγας'' εχουν φανει πολλα και η συζητηση δεν χρειαζεται να συνεχιστει,καταλαβαμε.-και 2 ιστοριες απο μενα:
Σε αγνωστο συνεργειο που βρεθηκα σε επαρχια με σπασμενα χτενια συμπλεκτη, ο ανθρωπος μου πηρε 100 ευρω εργασια με φπα(ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΗ ΤΙΜΗ) για να κατεβασει σασμαν και τα συναφη(2,5 ωρες δουλεια). Και αλλη μια φορα που βρεθηκα σε αναγκη με σπασμενη ντιζα, ο ανθρωπος με 1 ωρα πατεντα και συρματα απο ποδηλατα με εκανε να φτασω αθηνα μεχρι την επισκευη. Δεν μου ζητησε ΤΙΠΟΤΑ και του δωσα 20 ευρω απο μονος μου.Φιλε μου,
γραφεις < Πολυ χοντρο, εκτος και αν ειναι στημενο το σεναριο. Εαν δεν κανετε πλακα μεταξυ σας, τοτε απο την απαντηση περι γυφτων και ''σιγα το καρο που οδηγας'' εχουν φανει πολλα και η συζητηση δεν χρειαζεται να συνεχιστει,καταλαβαμε.->
Ειναι δυνατον να πιστευης οτι ειναι στημενο ??Ξερεις πολλους επαγγελματιες που θα εκτειθεντο ,επωνυμα, με τετοιου ειδους απαντησεις ?? Εδω αγνωστοι και τοποθετουνται σοβαρα και με επιχειρηματα....!!! Και με πολλους συμφωνω μαλιστα.....Απλα η επιδεικνυομενη αλαζονεια δειχνει και το ποιον του καθενος μας....Οχι φιλε μου δεν ειναι τιποτα στημενο....απλα υπαρχουν και τετοιοι μαστορες.... -
BILL δεν είναι έτσι. Υπάρχει και κάτι που το λένε marketing και προσέλκυση νέας πελατείας (σε ότι χώρο και αν δραστηριοποιείσαι), αλλά πολλοί φαίνεται πως δεν έχουν επίγνωση της κατάστασης στην αγορά και το αγνοούν επιδεικτικά.
Έτσι και εγώ πριν 3-4 χρόνια επισκέφθηκα ένα πρωί ηλεκτρολογείο που κυριολεκτικά ήταν ΠΗΓΜΕΝΟΣ στη δουλειά. Είχε εντός του χώρου 2 αυτοκίνητα και στον εξωτερικό χώρο άλλα 4-5. Στο δικό μου τότε είχε χαλάσει το μοτεράκι που ρυθμίζει τη δέσμη στο αριστερό φανάρι (στο δρόμο φώτιζε πολύ χαμηλά σε σημείο που δεν είχα καλή ορατότητα όταν οδηγούσα) και μου ζητούσαν από εξουσιοδοτημένο συνεργείο 80-100€ να αλλάξουν το μοτεράκι, ισχυριζόμενοι μάλιστα πως δεν μπορεί να ρυθμίστει αλλιώς .
Μόλις του είπα το πρόβλημα μου λέει να περιμένω και ότι μην ανησυχώ θα το φτιάξουμε. Μετά από 20-30' βγάζει όλα τα αυτοκίνητα από μέσα, και έχοντας όλα τα άλλα αναμονή απ' έξω, βάζει το δικό μου και σε 10 λεπτά είχε ρυθμίσει όχι μόνο το φανάρι που είχε πρόβλημα, αλλά και το δεξί για να είναι σίγουρος πως έχω σωστά φώτα. Όταν τον ευχαρίστησα που το έφτιαξε και του είπα τι χρωστάω ξέρεις τι μου απάντησε; ΤΙΠΟΤΑ!
Αυτομάτως έβγαλα 15 ευρώ (δεν είχα άλλα ψιλά) και του τα έδωσα μόνο και μόνο για τον κόπο του.
Όποιος με ρωτούσε για ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων, περιττό να αναφέρω πως όταν άκουγε την ιστορία, μετά πήγαινε καρφωτός με κλειστά μάτια εκεί. Τελικά το δωρεάν που προσφέρθηκε να μου το επισκευάσει, το πληρώθηκε και με το παραπάνω με τα αυτοκίνητα που του πήγαν συστημένα εκ των υστέρων.
Αυτή είναι η διαφορά με κάποιον σωστό επαγγελματία που ξέρει να δουλεύει και αγαπάει αυτό που κάνει, με όσους τυχόν το βλέπουν ως ευκαιρία για αρπαχτή. Προς θεού δεν το λέω για τον φίλο μηχανικό που έγραψε εδώ. Απλά του δίνω το παράδειγμα για να καταλάβει πως από τη στιγμή που έχει μια επιχείρηση, ΠΟΤΕ δεν έρχεσαι σε αντιπαράθεση με τον πελάτη και ας έχει παντελώς άδικο.
Και ας σκεφτεί το εξής απλό. Είχε μια ευκαιρία να μπει και να γράψει με όμορφο τρόπο είμαι αυτός που κατηγορείς, εδώ είμαι πέρνα από το μαγαζί ότι χρειαστείς να το ξαναδούμε ή να προσφέρει έναν έλεγχο ή κάποια έκπτωση σε επόμενη επισκευή, οτιδήποτε. Μετά υπήρχε περίπτωση να μην ανακαλέσει όσα είχε γράψει ο δυσαρεστημένος πελάτης; Θα ήταν εκείνος ο σωστός και θα είχε κερδίσει όλους όσους διαβάζουν εδώ μέσα (κάποιες χιλιάδες επισκέπτες του φόρουμ); Τώρα με το να ειρωνευτεί έναν πελάτη και να υποβαθμίσει και το αυτοκίνητό του, προφανώς και έχει πετύχει τα αντίθετα αποτελέσματα. Απλά πράγματα. Το να φτάνεις στα άκρα δεν οφελεί.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
BILL δεν είναι έτσι. Υπάρχει και κάτι που το λένε marketing και προσέλκυση νέας πελατείας (σε ότι χώρο και αν δραστηριοποιείσαι), αλλά πολλοί φαίνεται πως δεν έχουν επίγνωση της κατάστασης στην αγορά και το αγνοούν επιδεικτικά.Έτσι και εγώ πριν 3-4 χρόνια επισκέφθηκα ένα πρωί ηλεκτρολογείο που κυριολεκτικά ήταν ΠΗΓΜΕΝΟΣ στη δουλειά. Είχε εντός του χώρου 2 αυτοκίνητα και στον εξωτερικό χώρο άλλα 4-5. Στο δικό μου τότε είχε χαλάσει το μοτεράκι που ρυθμίζει τη δέσμη στο αριστερό φανάρι (στο δρόμο φώτιζε πολύ χαμηλά σε σημείο που δεν είχα καλή ορατότητα όταν οδηγούσα) και μου ζητούσαν από εξουσιοδοτημένο συνεργείο 80-100€ να αλλάξουν το μοτεράκι, ισχυριζόμενοι μάλιστα πως δεν μπορεί να ρυθμίστει αλλιώς .
Μόλις του είπα το πρόβλημα μου λέει να περιμένω και ότι μην ανησυχώ θα το φτιάξουμε. Μετά από 20-30' βγάζει όλα τα αυτοκίνητα από μέσα, και έχοντας όλα τα άλλα αναμονή απ' έξω, βάζει το δικό μου και σε 10 λεπτά είχε ρυθμίσει όχι μόνο το φανάρι που είχε πρόβλημα, αλλά και το δεξί για να είναι σίγουρος πως έχω σωστά φώτα. Όταν τον ευχαρίστησα που το έφτιαξε και του είπα τι χρωστάω ξέρεις τι μου απάντησε; ΤΙΠΟΤΑ!
Αυτομάτως έβγαλα 15 ευρώ (δεν είχα άλλα ψιλά) και του τα έδωσα μόνο και μόνο για τον κόπο του.
Όποιος με ρωτούσε για ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων, περιττό να αναφέρω πως όταν άκουγε την ιστορία, μετά πήγαινε καρφωτός με κλειστά μάτια εκεί. Τελικά το δωρεάν που προσφέρθηκε να μου το επισκευάσει, το πληρώθηκε και με το παραπάνω με τα αυτοκίνητα που του πήγαν συστημένα εκ των υστέρων.
Αυτή είναι η διαφορά με κάποιον σωστό επαγγελματία που ξέρει να δουλεύει και αγαπάει αυτό που κάνει, με όσους τυχόν το βλέπουν ως ευκαιρία για αρπαχτή.
Εγώ αυτόν θα τον χαρακτήριζα ερασιτέχνη και τυχοδιώκτη γιατί σταματά όλη τη ροή του μαγαζιού για να βάλει μέσα έναν τύπο απ΄ τον οποίο δε θα βγάλει λεφτά. Ας το κάνει, στον ελεύθερό του χρόνο, άμα θέλει να ΄ναι καλός Σαμαρείτης αλλά όχι εις βάρος των 6 αμαξιών που περιμένουν ουρά.
Προσωπικά, όποτε έχω πάρει φτηνό 'κρέας' 1 στις 2 το τρών΄ οι σκύλοι.
Απλά του δίνω το παράδειγμα για να καταλάβει πως από τη στιγμή που έχει μια επιχείρηση, ΠΟΤΕ δεν έρχεσαι σε αντιπαράθεση με τον πελάτη και ας έχει παντελώς άδικο.
Και ας σκεφτεί το εξής απλό. Είχε μια ευκαιρία να μπει και να γράψει με όμορφο τρόπο είμαι αυτός που κατηγορείς, εδώ είμαι πέρνα από το μαγαζί ότι χρειαστείς να το ξαναδούμε ή να προσφέρει έναν έλεγχο ή κάποια έκπτωση σε επόμενη επισκευή, οτιδήποτε. Μετά υπήρχε περίπτωση να μην ανακαλέσει όσα είχε γράψει ο δυσαρεστημένος πελάτης; Θα ήταν εκείνος ο σωστός και θα είχε κερδίσει όλους όσους διαβάζουν εδώ μέσα (κάποιες χιλιάδες επισκέπτες του φόρουμ); Τώρα με το να ειρωνευτεί έναν πελάτη και να υποβαθμίσει και το αυτοκίνητό του, προφανώς και έχει πετύχει τα αντίθετα αποτελέσματα. Απλά πράγματα. Το να φτάνεις στα άκρα δεν οφελεί.
Σ΄ αυτό έχεις απόλυτο δίκιο και έτσι πρέπει να φέρονται όλοι οι επαγγελματίες. Δυστυχώς άμα δε στο΄ χουν μάθει, δύσκολα μετά.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
BILL δεν είναι έτσι. Υπάρχει και κάτι που το λένε marketing και προσέλκυση νέας πελατείας (σε ότι χώρο και αν δραστηριοποιείσαι), αλλά πολλοί φαίνεται πως δεν έχουν επίγνωση της κατάστασης στην αγορά και το αγνοούν επιδεικτικά.Έτσι και εγώ πριν 3-4 χρόνια επισκέφθηκα ένα πρωί ηλεκτρολογείο που κυριολεκτικά ήταν ΠΗΓΜΕΝΟΣ στη δουλειά. Είχε εντός του χώρου 2 αυτοκίνητα και στον εξωτερικό χώρο άλλα 4-5. Στο δικό μου τότε είχε χαλάσει το μοτεράκι που ρυθμίζει τη δέσμη στο αριστερό φανάρι (στο δρόμο φώτιζε πολύ χαμηλά σε σημείο που δεν είχα καλή ορατότητα όταν οδηγούσα) και μου ζητούσαν από εξουσιοδοτημένο συνεργείο 80-100€ να αλλάξουν το μοτεράκι, ισχυριζόμενοι μάλιστα πως δεν μπορεί να ρυθμίστει αλλιώς .
Μόλις του είπα το πρόβλημα μου λέει να περιμένω και ότι μην ανησυχώ θα το φτιάξουμε. Μετά από 20-30' βγάζει όλα τα αυτοκίνητα από μέσα, και έχοντας όλα τα άλλα αναμονή απ' έξω, βάζει το δικό μου και σε 10 λεπτά είχε ρυθμίσει όχι μόνο το φανάρι που είχε πρόβλημα, αλλά και το δεξί για να είναι σίγουρος πως έχω σωστά φώτα. Όταν τον ευχαρίστησα που το έφτιαξε και του είπα τι χρωστάω ξέρεις τι μου απάντησε; ΤΙΠΟΤΑ!
Αυτομάτως έβγαλα 15 ευρώ (δεν είχα άλλα ψιλά) και του τα έδωσα μόνο και μόνο για τον κόπο του.
Όποιος με ρωτούσε για ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων, περιττό να αναφέρω πως όταν άκουγε την ιστορία, μετά πήγαινε καρφωτός με κλειστά μάτια εκεί. Τελικά το δωρεάν που προσφέρθηκε να μου το επισκευάσει, το πληρώθηκε και με το παραπάνω με τα αυτοκίνητα που του πήγαν συστημένα εκ των υστέρων.
Αυτή είναι η διαφορά με κάποιον σωστό επαγγελματία που ξέρει να δουλεύει και αγαπάει αυτό που κάνει, με όσους τυχόν το βλέπουν ως ευκαιρία για αρπαχτή. Προς θεού δεν το λέω για τον φίλο μηχανικό που έγραψε εδώ. Απλά του δίνω το παράδειγμα για να καταλάβει πως από τη στιγμή που έχει μια επιχείρηση, ΠΟΤΕ δεν έρχεσαι σε αντιπαράθεση με τον πελάτη και ας έχει παντελώς άδικο.
Και ας σκεφτεί το εξής απλό. Είχε μια ευκαιρία να μπει και να γράψει με όμορφο τρόπο είμαι αυτός που κατηγορείς, εδώ είμαι πέρνα από το μαγαζί ότι χρειαστείς να το ξαναδούμε ή να προσφέρει έναν έλεγχο ή κάποια έκπτωση σε επόμενη επισκευή, οτιδήποτε. Μετά υπήρχε περίπτωση να μην ανακαλέσει όσα είχε γράψει ο δυσαρεστημένος πελάτης; Θα ήταν εκείνος ο σωστός και θα είχε κερδίσει όλους όσους διαβάζουν εδώ μέσα (κάποιες χιλιάδες επισκέπτες του φόρουμ); Τώρα με το να ειρωνευτεί έναν πελάτη και να υποβαθμίσει και το αυτοκίνητό του, προφανώς και έχει πετύχει τα αντίθετα αποτελέσματα. Απλά πράγματα. Το να φτάνεις στα άκρα δεν οφελεί.
Και εγω πολλες φορες δεν εχω πληρωσει σε γνωστο μου .Σε αγνωστο δεν εχει τυχει,δεν χαλαει και καθε μερα το αμαξι μου .Ο τροπος που απαντησε ο dimkara ηταν το λιγοτερο ακομψος και για αυτο εγινε και το EDIT απο που αφαιρεθηκαν και 'αλλα'.
-
Φιλε VASGTI
ομως ουτε κι εσυ ρωτησες ποσο θα στοιχισει μπαινοντας στο μαγαζι.
Ρωτησες απλά οπως και ο φιλος σο αρχικό ποστ, 'τι χρωσταω'
Αν σου ελεγε 50 ευρω??
Καταλαβαινεις πως το εννοω..Καλως ή κακως αν δεν παμε στο 'δικο μας μαστορα' ή/και για κατι ξαφνικό που δεν εχουμε χρονο να το ψαξουμε, ειμαστε 'εκτεθημενοι'
Οπως επεισεις το οτι απο ενα 'ξενο' συνεργειο δεν περιμενω να ακουσω 'τιποτα' οπως συμβαινει σε αυτο που ειμαι τακτικός για καποια χαζα.. ( που κε παλι δε φευγω 'ετσι' αλλα λεμε..)
Καθε επιχηρηματιας κρινει οπως θεωρει αυτος σωστο για το μαγαζι κι ειναι αναμφισβητητο δικαιομα του. Δε μας αρεσε? δε ξαναπαμε...
( προσωπικά δεν ειμαι της λογικής του 'κραξιματος' αλλα επεισεις ειναι και δικαιωμα του καθενως να δρασει οπως αυτος νομιζει πρεπον..)και μιλλάω γενικά με βαση το συγκεκριμενο περιστατικό κι οχι ΓΙΑ το συγκεκριμενο περιστατικό..
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
A, δηλαδη η Κυρα μαρια που δεν ξερει καν οτι η μηχανη ειναι μπροστα να πληρωσει 30 ευρω για ενα βιδωμα επειδη δεν ασχοληθηκε μικρη με τα αμαξια. Σαν το ανεκδοτο με το μπουζουκι και τον αστυνομικο.
Και εγω δεν ξερω να κανω ενχειρησεις,δεν θα πρεπει να πληρωσω να τον γιατρο να μου την κανει;
Αν ο Χ επαγγελματιας δουλευει για την ψυχη της μανας του δεν θα παρει λεφτα.Ξερεις πολλους τετοιους;Παραδειγμα:σταζει η βρυση ,χαλασμενο λαστιχακι.Το λαστιχακι κανει το πολυ 0,50€.Αν φωναξεις υδραυλικο να στο αλλαξει θα πρεπει να σου παρει μονο τοσα;
Ελπιζω να καταλαβαινεις το σκεπτικο μου και να μην σου φαινεται επιθετικος ο τροπος μου καθως δεν ειναι.
Σωστο αυτο που λες ,αλλα δεν υπολογισες εναν παραγοντα, την μεταφορα του στο χωρο σου(ενα 40αρι μεσα στο νερο). Την εχω πατησει και γω με σερβις του ψυγειου μου οπου ηρθε σπιτι τεχνικος και απλος το εβγαλε αχρηστο, και ζητησε 35 ευρω για την μετακινιση του. Με ειχαν ενημερωσει για το εξοδο αυτο, εις γνωσην μου το εφερα του δωσα 35 και εβγαλα το σκασμο. Αλλο σερβις το ενα και αλλο του αυτοκινητου. Οπως και στις οδικες, με εχουν μεταφερει 1κμ με 70 ευρω αλλα και 60κμ με επισης 70 ευρω. Εκει δεν μπορεις να κανεις κατι ειναι η εκτατη αναγκη που λενε και ΟΛΟΙ εχουν ιδια τιμη πανω κατω..Καμια σχεση με το συμβαν που λεμε τωρα. Επιεικως απαραδεκτος ο συνεργειατζης. Και για τα λεφτα που του πηρε(ουτε επισημη αντιπροσωπεια δεν θα παιρνε τοσα) και για την μετεπειτα συμπεριφορα του. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ.Δεν συμφωνω .
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Εγώ αυτόν θα τον χαρακτήριζα ερασιτέχνη και τυχοδιώκτη γιατί σταματά όλη τη ροή του μαγαζιού για να βάλει μέσα έναν τύπο απ΄ τον οποίο δε θα βγάλει λεφτά. Ας το κάνει, στον ελεύθερό του χρόνο, άμα θέλει να ΄ναι καλός Σαμαρείτης αλλά όχι εις βάρος των 6 αμαξιών που περιμένουν ουρά.Προσωπικά, όποτε έχω πάρει φτηνό 'κρέας' 1 στις 2 το τρών΄ οι σκύλοι.
Ο ερασιτέχνης δεν κοιτάει καν πως θα εξυπηρετηθούν όλοι οι πελάτες του. Ο ερασιτέχνης δεν σκέφτεται καν πως ο πελάτης που θα φύγει μην έχοντας εξυπηρετηθεί, θα πάει παρακάτω σε κάποιον άλλον. Αντίθετα ο συγκεκριμένος, γνωρίζοντας πως τα άλλα αυτοκίνητα έχουν μεγάλες επισκευές (οι περισσότεροι τα είχαν αφημένα εκεί, δεν ήταν οι ιδιοκτήτες τους στο χώρο), προτίμησε αντί να κάνει διάλειμμα για τσιγάρο (που λέει ο λόγος) να βάλει σφήνα ένα που δεν χρειαζόταν ιδιαίτερη επισκευή.
Όπως συμβαίνει σε όλους τους χώρους, όταν ένας πελάτης δεν θέλει κάτι χρονοβόρο, θα ζητήσεις συγγνώμη από εκείνους τους πελάτες στους οποίους χρειάζεται να αφιερώσεις πολύ χρόνο, για να εξυπηρετήσεις σφήνα αυτόν που θα τον ξεπετάξεις μπαμ μπαμ. Χαμένος δεν βγήκε σίγουρα. 15 € στα 10 λεπτά έβγαλε, δηλαδή 45 € το μισάωρο, δηλαδή 90 € την ώρα (το οποίο πολλαπλασιάζεται με την πελατεία που του πήγε εκ των υστέρων)Φιλε VASGTI
ομως ουτε κι εσυ ρωτησες ποσο θα στοιχισει μπαινοντας στο μαγαζι.
Ρωτησες απλά οπως και ο φιλος σο αρχικό ποστ, 'τι χρωσταω'
Αν σου ελεγε 50 ευρω??
Καταλαβαινεις πως το εννοω..Καλως ή κακως αν δεν παμε στο 'δικο μας μαστορα' ή/και για κατι ξαφνικό που δεν εχουμε χρονο να το ψαξουμε, ειμαστε 'εκτεθημενοι'
Οπως επεισεις το οτι απο ενα 'ξενο' συνεργειο δεν περιμενω να ακουσω 'τιποτα' οπως συμβαινει σε αυτο που ειμαι τακτικός για καποια χαζα.. ( που κε παλι δε φευγω 'ετσι' αλλα λεμε..)
Καθε επιχηρηματιας κρινει οπως θεωρει αυτος σωστο για το μαγαζι κι ειναι αναμφισβητητο δικαιομα του. Δε μας αρεσε? δε ξαναπαμε...
( προσωπικά δεν ειμαι της λογικής του 'κραξιματος' αλλα επεισεις ειναι και δικαιωμα του καθενως να δρασει οπως αυτος νομιζει πρεπον..)και μιλλάω γενικά με βαση το συγκεκριμενο περιστατικό κι οχι ΓΙΑ το συγκεκριμενο περιστατικό..
Του είπα πως στο επίσημο μου ζητάνε 80-100 € για να αντικαταστήσουν τον μηχανισμό ρύθμισης και πως μου έλεγαν πως δεν ρυθμίζει αλλιώς (προφανώς και το είχα ψάξει πιο πριν αλλά δεν αποδεχόμουν το κόστος επισκευής του να αλλάξω μηχανισμό), και του είπα μεταξύ σοβαρού και αστείου μη μου ζητήσεις και εσύ τίποτα παλαβό τώρα. Χαμογέλασε και είπε μην ανησυχείς θα το φτιάξουμε.
Τώρα για τις χρεώσεις κάθε επιχείρησης, συμφωνώ μαζί σου, είναι στην κρίση του καθενός ως καταναλωτή να κρίνει αν είναι σωστές ή όχι και να ενεργήσει ανάλογα.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Όπως συμβαίνει σε όλους τους χώρους, όταν ένας πελάτης δεν θέλει κάτι χρονοβόρο, θα ζητήσεις συγγνώμη από εκείνους τους πελάτες στους οποίους χρειάζεται να αφιερώσεις πολύ χρόνο, για να εξυπηρετήσεις σφήνα αυτόν που θα τον ξεπετάξεις μπαμ μπαμ.Δλδ άμα περιμένεις σασμάν σ΄ αρέσει να μπουν μπροστά σου όλοι αυτοί που θέλουν λάδια; Δε σε καταλαβαίνω. Ή έχεις σοβαρό μαγαζί με πρόγραμμα, αμάξια που περιμένουν να φτιαχτούν, πελάτες που τα περιμένουν αυτά στην ώρα τους γιατί θα περάσουν να τα πάρουν να πάνε κι αυτοί στις δουλειές τους ή ..βαράς μύγες και όποιος μπει μέσα τα κάνεις όλα στην άκρη για να τον εξυπηρετήσεις. Ένα τέτοιο μαγαζί δε θα μου φαινόταν σοβαρό. Μήπως φορούσε ..σομπρέρο ο μάστορας;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ.
Δεν συμφωνω .
Και 1 ευρω να του παιρνε μπορει να τον εκραζε ο πελατης, η αντιδραση ομως του επαγγελματια πρεπει να ειναι υποδειγματικη και να τον κανει περα με τον πιο ομορφο τροπο αν θελει να επιβιωσει επαγγλεματικα...Τωρα καταλαβες πως το εννοω ο πελατης εχει παντα ''δικιο''.
Μην λετε ερασιτεχνη καποιον σαν υποτιμητικο ορο. Ο ερασιτεχνης=εραστης της τεχνης του δεν λογαριαζει και πολυ τα λεφτα..ο νοων νοειτο
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Όπως συμβαίνει σε όλους τους χώρους, όταν ένας πελάτης δεν θέλει κάτι χρονοβόρο, θα ζητήσεις συγγνώμη από εκείνους τους πελάτες στους οποίους χρειάζεται να αφιερώσεις πολύ χρόνο, για να εξυπηρετήσεις σφήνα αυτόν που θα τον ξεπετάξεις μπαμ μπαμ.
Δλδ άμα περιμένεις σασμάν σ΄ αρέσει να μπουν μπροστά σου όλοι αυτοί που θέλουν λάδια; Δε σε καταλαβαίνω. Ή έχεις σοβαρό μαγαζί με πρόγραμμα, αμάξια που περιμένουν να φτιαχτούν, πελάτες που τα περιμένουν αυτά στην ώρα τους γιατί θα περάσουν να τα πάρουν να πάνε κι αυτοί στις δουλειές τους ή ..βαράς μύγες και όποιος μπει μέσα τα κάνεις όλα στην άκρη για να τον εξυπηρετήσεις. Ένα τέτοιο μαγαζί δε θα μου φαινόταν σοβαρό. Μήπως φορούσε ..σομπρέρο ο μάστορας;
Εκ των πραγμάτων όταν έχεις πολλούς πελάτες ταυτόχρονα κάποιους θα τους εξυπηρετήσεις παράλληλα. Δεν νομίζω πως σε αυτούς που είχε πει πως θα το παραλάμβαναν μεσημέρι-απόγευμα άλλαξε κάτι επειδή έβαλε σφήνα ένα με αστεία επισκευή-ρύθμιση.
Εσύ όταν είσαι σε μαγαζί και ο άλλος έχει κατεβάσει όλα τα ράφια και σκέφτεται ακόμα τι θα πάρει, όταν ρωτήσει ο υπάλληλος ή ο μαγαζάτωρας να εξυπηρετήσει εσένα που κρατάς ένα πράγμα και περιμένεις ώρα να πληρώσεις, το βρίσκεις λάθος;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
BILL δεν είναι έτσι. Υπάρχει και κάτι που το λένε marketing και προσέλκυση νέας πελατείας (σε ότι χώρο και αν δραστηριοποιείσαι), αλλά πολλοί φαίνεται πως δεν έχουν επίγνωση της κατάστασης στην αγορά και το αγνοούν επιδεικτικά.
Έτσι και εγώ πριν 3-4 χρόνια επισκέφθηκα ένα πρωί ηλεκτρολογείο που κυριολεκτικά ήταν ΠΗΓΜΕΝΟΣ στη δουλειά. Είχε εντός του χώρου 2 αυτοκίνητα και στον εξωτερικό χώρο άλλα 4-5. Στο δικό μου τότε είχε χαλάσει το μοτεράκι που ρυθμίζει τη δέσμη στο αριστερό φανάρι (στο δρόμο φώτιζε πολύ χαμηλά σε σημείο που δεν είχα καλή ορατότητα όταν οδηγούσα) και μου ζητούσαν από εξουσιοδοτημένο συνεργείο 80-100€ να αλλάξουν το μοτεράκι, ισχυριζόμενοι μάλιστα πως δεν μπορεί να ρυθμίστει αλλιώς .
Μόλις του είπα το πρόβλημα μου λέει να περιμένω και ότι μην ανησυχώ θα το φτιάξουμε. Μετά από 20-30' βγάζει όλα τα αυτοκίνητα από μέσα, και έχοντας όλα τα άλλα αναμονή απ' έξω, βάζει το δικό μου και σε 10 λεπτά είχε ρυθμίσει όχι μόνο το φανάρι που είχε πρόβλημα, αλλά και το δεξί για να είναι σίγουρος πως έχω σωστά φώτα. Όταν τον ευχαρίστησα που το έφτιαξε και του είπα τι χρωστάω ξέρεις τι μου απάντησε; ΤΙΠΟΤΑ!
Αυτομάτως έβγαλα 15 ευρώ (δεν είχα άλλα ψιλά) και του τα έδωσα μόνο και μόνο για τον κόπο του.
Όποιος με ρωτούσε για ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων, περιττό να αναφέρω πως όταν άκουγε την ιστορία, μετά πήγαινε καρφωτός με κλειστά μάτια εκεί. Τελικά το δωρεάν που προσφέρθηκε να μου το επισκευάσει, το πληρώθηκε και με το παραπάνω με τα αυτοκίνητα που του πήγαν συστημένα εκ των υστέρων.
Αυτή είναι η διαφορά με κάποιον σωστό επαγγελματία που ξέρει να δουλεύει και αγαπάει αυτό που κάνει, με όσους τυχόν το βλέπουν ως ευκαιρία για αρπαχτή. Προς θεού δεν το λέω για τον φίλο μηχανικό που έγραψε εδώ. Απλά του δίνω το παράδειγμα για να καταλάβει πως από τη στιγμή που έχει μια επιχείρηση, ΠΟΤΕ δεν έρχεσαι σε αντιπαράθεση με τον πελάτη και ας έχει παντελώς άδικο.
Και ας σκεφτεί το εξής απλό. Είχε μια ευκαιρία να μπει και να γράψει με όμορφο τρόπο είμαι αυτός που κατηγορείς, εδώ είμαι πέρνα από το μαγαζί ότι χρειαστείς να το ξαναδούμε ή να προσφέρει έναν έλεγχο ή κάποια έκπτωση σε επόμενη επισκευή, οτιδήποτε. Μετά υπήρχε περίπτωση να μην ανακαλέσει όσα είχε γράψει ο δυσαρεστημένος πελάτης; Θα ήταν εκείνος ο σωστός και θα είχε κερδίσει όλους όσους διαβάζουν εδώ μέσα (κάποιες χιλιάδες επισκέπτες του φόρουμ); Τώρα με το να ειρωνευτεί έναν πελάτη και να υποβαθμίσει και το αυτοκίνητό του, προφανώς και έχει πετύχει τα αντίθετα αποτελέσματα. Απλά πράγματα. Το να φτάνεις στα άκρα δεν οφελεί.
Και εγω πολλες φορες δεν εχω πληρωσει σε γνωστο μου .Σε αγνωστο δεν εχει τυχει,δεν χαλαει και καθε μερα το αμαξι μου .Ο τροπος που απαντησε ο dimkara ηταν το λιγοτερο ακομψος και για αυτο εγινε και το EDIT απο που αφαιρεθηκαν και 'αλλα'.
Ενημερωτικα.....EDIT εκανα μονον στον τιτλο....και αυτο γιατι αδικουσε εμενα ...ο καυστικος τροπος που τον αντιμετωπισα...
-
**Δεν λεω για εσενα αλλα για αυτο που εκανα εγω ως MOD **
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Γιατι δεν του τα πες εκεινη την ωρα?
Στο πρώτο ποστ, γράφει, πως του είπε και του απάντησε .
Ποιος τιμοκαταλογος???? Υπαρχει κατι τετοιο να δουμε?
Συγνωμη αν εβλεπε καποιος ενα πρωι να πεταγονται λαδια και αναθυμιασεις απο την ξεβιδωτη ταπα του λαδιου, και πηγαινε στο συνεργειο οπου διαπιστωναν το προβλημα θα τον ρωταγε ποσο θες να την βιδωσεις? Μιλαμε για τρελλες τωρα ετσι? Κατι λαθος παει εδω στη κουβεντα αυτη, δεν μου φενεται πολυ νορμαλ.
Σώπα καλέ, αφού πολλοί εδώ μέσα (μετά Χριστόν προφήτες) το βλέπουν πολύ φυσιολογικό να ρώταγε πριν την .
-
Ενδιαφέρον thread. Ας πω και εγω τη βλακεια μου, μιας και το θεμα δεν εχει να κανει με την επισκευή καθ' εαυτή, αλλα με τις σχεσεις πελατη - προμηθευτή (παρέχοντα υπηρεσία)...
Κατ' αρχας και τα σχόλια του πελάτη αλλα και του προμηθευτή ειναι για τα πανηγύρια. Απο τη μια έχουμε καποιον που έχει παράπονο και αποκαλεί τον μηχανικό 'κλεφτη' και μετα έχουμε τον μηχανικό που θεωρει τον πελάτη του 'γύφτο'. Σε καμμιά περίπτωση δεν θα πατήσω στο συνεργείο αυτο μετα απο αυτό που διάβασα, και εννοείται οτι δεν θα ήθελα τον πελάτη σαν πελάτη μου, γιατι τον θεωρώ κακόπιστο. Για να σας προλάβω, δεν εχω συνεργείο και ούτε θα αποκτήσω.
Απο ότι συμπεραινω, ο πελάτης θα τα πλήρωνε τα 30 αργύρια μια χαρά και θα ήταν και ευχαριστημένος, αν ο μηχανικος εκανε περιπου 30-40 λεπτά να το φτιάξει, επεδειχνε δηλαδη μια 'ποσοτητα' προσπάθειας, ικανή να συγκριθεί με το ποσό που ζητήθηκε στο τέλος. Ειδικα αν δε το σήκωνε να το δει απο κάτω θα τα έπαιρνε σίγουρα.
Ωραια λογική αυτή, όπως και η λογική ενος γνωστού μου, που ναι μεν δεχεται να του πλυνουν οι πακιστανοι το τζάμι στο φανάρι, αλλα τους δίνει μονο 10 λεπτά με τη δικαιολογια του Βέγγου (10 λεπτα Χ 20 αυτοκινητα την ώρα Χ 8 ώρες, χωρις έξοδα, χωρις φόρους, έιναι 'λογικό μεροκάματο') Κατα τη γνώμη μου θα έπερεπε να ειναι ευχαριστημενος ο πελάτης γιατι ελυσε το προβλημά του σε χρόνο dt χωρις αναμονες και τσιριμόνιες. Αυτό που πλήρωσε ήταν το γεγονός οτι ο μηχανικος ήξερε που να κοιτάξει, πως να κοιτάξει, και τι ενεργειες να κανει για το επιτυχημένο αποτέλεσμα.
Αναφερθηκε καπου το παράδειγμα των γιατρών κλπ. να θυμίσω πως αν ο γιατρος σε εγχειρίσει και μετά πεθάνεις, θα τα παρει τα λεφτά του έτσι και αλλιώς, προκαταβολικά.
'Λογικές τιμες' δεν υπάρχουν, γιατι η λογική του καθενος ειναι διαφορετική. Ρωτάς και συμφωνεις, ή φευγεις. Η δε ρωτας και κανεις μόκο.
Επίσης συμφωνώ με τις σφήνες και όταν ο μηχανικός με ρωτα παντα δεχομαι... Αν κάποιος εχει μπροστά του 3 -4 ώρες για μια έργασια, το να περιμένει 20'-30' παραπάνω για να μπουν σε 2-3 ανθρώπους λαδια δεν ειναι τιποτα. Οι οπαδόι της προταιρεότητας ας πανε να περιμένουν 3 ώρες να τελειώσει το σασμαν για 5 λεπτά αλλαγή λάδια. Μόνο και μονο το χατήρι που κανω στο μηχανικό να βγάλει κανα φράγκο γρήγορο με δικό μου κόστος 30 λεπτών θα το καρπωθώ σε καλύτερη τιμή στο μελλον. Αυτος θα βγάλει απο τους πελάτες που εξυπηρετησε γρήγορα, όταν θα ξαναρθουν, επειδή εξυπηρετήθηκαν γρήγορα. Το μαρκετινγκ ισχύει για όλους, το κανει και ο πελάτης αμα λάχει. Δοκιμάστε και εσείς.
Ειχα και εγώ ένα παράδειγμα... απο την πλευρά του μηχανικού... Πολλά χρονια πριν (15+), ήρθε ο πελατης στο κατάστημα που ήμουν τότε και αγορασε καρτα ήχου για τον υπολογιστη του. Στην ερώτηση 'ξερεις να το εγκαταστήσεις, θελεις βοηθεια' ελαβα σαν υπάντηση 'ναι, κανένα πρόβλημα' και μορφασμό του στύλ 'σιγά ρε υπαλληλίσκε, δεν εισαι και επιστήμονας'. Το ίδιο απόγευμα, αφού πήρε τον πούλο στο σπίτι του, πηρε τηλέφωνο και του ειπαμε αν θελει το φερνει σε μας αλλα θα χρεωθει...Ηρθε, άνοιξα το μηχανημα, ελεγξα αν ειχε βιδωθει σωστά, ηταν εντάξει, μπήκα στο BIOS, αλλαξα μια ψιλορυθμισούλα που ήξερα οτι πρέπει να γινει με τις συγκεκριμένες κάρτες και τσιμπήσαμε το πεντοχίλιαρο.Αρχισε να κλαιει να οδύρεται '5 λεπτά δουλεια', 'τι πραματα ειναι αυτά, μια ρυθμισούλα κανατε'. Του έιπαμε οτι δεν πληρώνει την διάρκεια, πληρώνει τη γνώση, αμα ήξερε δεν θα έιχαμε πρόβλημανα το κανει μόνος του, το βούλωσε, πλήρωσε και έφυγε.
-
Συμφωνω με το προλαλήσαντα... Φτάσαμε να κράζουμε το λογικό. Ο ανθρωπός έκανε μια δουλειά και ζήτησε λεφτά. Πολλά ή λίγα δεν έχει σημασία , ευθύνη του πελάτη να ρωτήσει κόστος. Ο μηχανικός δεν του έβγαλε κάτι που δεν είχε όυτε του χρέωσε κάτι πλεονάζον. Ηξερε τι έκανε , το έκανε γρήγορα και σωστά. Επαυτου δεν υπάρχει αμφιβολία.
Από την άλλη , υπάρχουν και τα κρυφά κόστη που κανένας δεν υπολογίζει αμφόρετερα.
Για τον πελάτη : Λόγου χάρη επιπλέον 4-5 ευρώ σε βενζίνα για να πάει σε μαγαζί γνωστό αλλα 5-10 χιλιόμετρα μακρυα , μισή μια ώρα παραπάνω αναμονή όπου ανάλογα την εργασία μεταφράζεται σε εργατοώρα τουτέστιν για την συζήτηση 6 ευρώ και με αμφίβολα αποτελέσματα σε περίπτωση που το συνεργείο δεν γνώριζε την βλάβη.
Για τον μηχανικό: τα 30 ευρώ όπως είπαν ειναι στην ουσία μείον τους φόρους . Αν του έλεγε 25 + φορους θα ακουγόταν καλύτερα? Εξάλλου αν θυμάμαι καλά , υπάρχει στάνταρ τιμοκατάλογος βάσει επιμελητήριου , 60 την ώρα ενώ οι ποιο πολλές αντιπροσωπείες ειναι 85 ήπαραπάνω. Άρα στην ουσία χρέωσε μισή ώρα δουλειάς....
Το αν θα μπορούσε να το κάνει δωρεάν ναι μέσα αλλά δεν είναι υποχρεωμένος ....
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Για τον μηχανικό: τα 30 ευρώ όπως είπαν ειναι στην ουσία μείον τους φόρους .
Είμαστε σίγουροι πως κόπηκε απόδειξη;
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Για τον μηχανικό: τα 30 ευρώ όπως είπαν ειναι στην ουσία μείον τους φόρους .
Είμαστε σίγουροι πως κόπηκε απόδειξη;
έτσι λέει το «θύμα» ...
-
Σωστά...
ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΑΝ.ΚΑΡΑΝΤΖΙΑΣ / ΓΛΥΦΑΔΑ