-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Τελικά μήπως είναι στραβός ο γυαλός και μας αναγκάζει να αρμενίζουμε στραβά?
A, γεια σου.
Αυτό λέμε... το γεγονός είναι ότι είναι τόοοοοοοσο πολύπλοκα τα πράγματα στην Ελλάδα που δεν ευνοείται η παραμικρή επιχειρηματικότητα.
Στη Γερμανία μια φορά, με πήγε σε ένα εργοστάσιο που ήθελα να μιλήσουμε ένας πιτσιρικάς στην ηλικία μου με ένα VW bus. Στην κουβέντα που πιάσαμε, μου εξήγησε ότι δεν έχει καμία σχέση με την εταιρία αλλά ότι έχει 3 αυτοκίνητα και αναλαμβάνει για τις μεγάλες εταιρίες της περιοχής τις μεταφορές από και προς το αεροδρόμιο. Στο γυρισμό ήταν άλλο ένα παλικαράκι, φοιτητής μουσικής, που μου είπε ότι με αυτό τον τρόπο βγάζει το νοίκι του!!!
Η εταιρία ήταν καθόλα νόμιμη, με όλα τα παραστατικά (τα είδα γιατί επιτόπου υπέγραψαν οι άνθρωποι του εργοστασίου για να πληρωθεί ό τύπος) και φαντάζομαι με τη φορολογία της και την αξιοπρέπειά της.Αντί, λοιπόν, να λέμε για τους κερατάδες με τα ιστορικά νούμερα (που μπορεί να είναι εισαγμένα ως αντικείμενα τα οχήματα και να μην μπορούν να βγάλουν κανονικά νούμερα) θα έπρεπε να λέμε, μαντρώστε τους- όσοι δεν πληρώνουν το φόρο που τους αναλογεί να τους κόψουν τον κώλο αλλά και οι λέσχες αντί να κάθονται και να φαγώνονται μεταξύ τους, να δούνε το ζήτημα σφαιρικά και να συζητήσουν για άδεια κυκλοφορίας Επαγγελματικού ιστορικού οχήματος, που θα απαιτεί όλες τις αποδείξεις και τα παραστατικά για την ανανέωση της ούτως ώστε από μόνοι τους, όσοι θεωρούν τη χρήση αυτή επικερδή, να μαντρώσουν τον κάθε απατεωνίσκο που θα πάει να τη βγάλει λάδι και θα τους χαλάει την πιάτσα.
Όνειρα γλυκά; -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
..................................
Όνειρα γλυκά;Ρε συ Αλεξ,για Ελληνικό Δημόσιο μιλάμε.Ούτε ο Chuck Norris δεν μπορεί να καταφέρει τέτοια πράγματα.Αφού τόσα χρόνια η κοντόφθαλμη πολιτική τους είναι πονάει κεφάλι,κόψει κεφάλι.Τι παραστατικά-τιμολόγια συζητάμε;
-
Μέχρι να βρεθεί μια λύση σαν αυτή που προτείνεις Αλεξ και την οποία θα έπρεπε οι ίδιοι να αναζητήσουν, θα είναι παράνομοι. Αν ο νόμος δεν προβλέπει άδεια κυκλοφορίας επαγγελματικού ιστορικού οχήματος, τότε δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις το ιστορικό σου όχημα επαγγελματικά όση ζήτηση κι αν έχουν αντίστοιχα οχήματα σε γάμους και λοιπές εκδηλώσεις. Και επειδή το σύστημα τους βολεύει αφάνταστα δεν θα γίνει τίποτα.
Αλλά, ας το ρίξουμε στο βρωμερό διεφθαρμένο κράτος κι αυτό. Αυτό που δεν μπορεί να τους κυνηγήσει και να τους γραπώσει ώστε να πληρώνουν φόρους, ή δεν προβλέπει νόμους για την προστασία του ιστορικού - λες και έχει λύσει όλα τα άλλα - σε μια χώρα με ξεχωριστή αυτοκινητιστική ιστορία αιώνων.. Είναι η πιο εύκολη αντιμετώπιση. Ο Ελληνας έτσι κι αλλιώς, θα βρεί έναν τρόπο να τρουπώσει. Μην καυτηριάζουμε λοιπόν τέτοιες συμπεριφορές, ας φερθούμε με το γάντι στον Γιάννη Αγιάννη με την 170 που προσπαθεί να βγάλει το νοίκι του.... -
Ο χρήστης stubos έγραψε:
Αλλά, ας το ρίξουμε στο βρωμερό διεφθαρμένο κράτος κι αυτό. Αυτό που δεν μπορεί να τους κυνηγήσει και να τους γραπώσει ώστε να πληρώνουν φόρους, ή δεν προβλέπει νόμους για την προστασία του ιστορικού - λες και έχει λύσει όλα τα άλλα - σε μια χώρα με ξεχωριστή αυτοκινητιστική ιστορία αιώνων.. Είναι η πιο εύκολη αντιμετώπιση. Ο Ελληνας έτσι κι αλλιώς, θα βρεί έναν τρόπο να τρουπώσει. Μην καυτηριάζουμε λοιπόν τέτοιες συμπεριφορές, ας φερθούμε με το γάντι στον Γιάννη Αγιάννη με την 170 που προσπαθεί να βγάλει το νοίκι του....Δεν είπα αυτό!
Φυσικά και να τους μαντρωσουνε (οι αρμόδιοι, οι μπάτσοι, οι λεσχάρχες, όλοι αυτοί οι οποίοι έδωσαν στον κάθε γιάννη-αγιάννη τη δυνατότητα να το κάνει, όχι εμείς!) φυσικά και παραβατικές συμπεριφορές εκμεταλλευόμενες παραθυράκια πρέπει να μαζεύονται εν τω γενάσθαι. Ή και εσύ εκείνη την ώρα αντί να πας κρυφά και τοίχο τοίχο δίχως ήχο με το κινητό να τον 'πιάσεις' πες του το στα μούτρα, φίλε θα σε καρφώσω αύριο Δευτέρα γιατί κλέβεις.
Το να καυτηριάζουμε σε ένα δημόσιο φόρουμ το μόνο αποτέλεσμα που έχει είναι να δημιουργούμε σύγχυση στον κόσμο σχετικά με τις πινακίδες (οι οποίες εξοικονομούν 500 ευρώ το χρόνο στον απατεωνίσκο και τέρμα! ) που δεν ξέρει προξενώντας εσφαλμένες εντυπώσεις του στυλ 'κοντά στα ξερά καίγονται και τα χώρα' που ακούσαμε πρόσφατα (και περιμένουμε νέα).
Ένα ντου να κάνει σε οποιοδήποτε γάμο η εφορία (εκεί που το χρήμα ρέει μες τη χαρά του αλλουνού) ο τελευταίος που θα τσακώσει είναι ο εν λόγω καραγκιοζάκος.Αναρωτιέμαι μήπως πρέπει να θίξουμε και το θέμα με τις χορηγίες στα ιστορικά αυτοκίνητα που τρέχουν σε ράλλι....
-
Δεν ξεκιναμε καλυτερα τοτε απο τις Λεσχες? Οταν πηρα πινακιδες απο την Φιλπα και πληρωσα 160 ευρω μου εστειλαν 2 αποδειξεις που αντι να γραφουν κοστος για πινακιδες και κοστος καρτας FIVA εγραφαν 'εκτακτη εισφορα Α' και εκτακτη εισφορα Β'. Και ξαναρωτω, αυτες οι λεσχες ελεγχονται για τα χρηματα που κερδιζουν?
-
Εγώ πάντως, αύριο κιόλας (κι όσοι πιστοί, προσέλθετε) θα πάρω τηλέφωνο στην ΕΛΠΑ να ζητήσω πινακίδες ιστορικού για το VW Golf GTI μου που είναι του 1989. Τουλάχιστον να δω τι θα μου πουν- ίσως βγει και λαυράκι για τα youngtimers
-
μου θρθε πριν απο πασχα ταχυπληρωμη για συνδρομη στην ΕΛΠΑ 50 ευρω ,ξερει κανεις τι ειναι αυτο ,δεν αναφερει κατι για ασφαλεια οπως της προηγουμενες φορες και δεν ειμαι συνδρομητης στην οδικη βοηθεια.
Εμαθα προσφατα οτι η ΕΛΠΑ εχει και δικια της ασφαλεια ,δεν ξερω αν αυτο προυπηρχε μηπως σταματαει η συνεργασια με την αλλιανζ και συνεχιζουμε με την δικια τηςgreat περιμενω νεα σου για τα youngtimer μια και το ε28 μου αναπαευται 2 χρονια τωρα .
-
Ο χρήστης ritmo130tc έγραψε:
...
great περιμενω νεα σου για τα youngtimer μια και το ε28 μου αναπαευται 2 χρονια τωρα .Λοιπόν, φίλε Ritmo και λοιποί ενδιαφερόμενοι, μίλησα μόλις με την ΕΛΠΑ, με κάποια ευγενέστατη κυρία την οποία και ρώτησα σχετικά με τον προβληματισμό μας- αν δηλαδή υπάρχει κάποια εξέλιξη σχετικά με την 'κατηγορία' των youngtimers. Η απάντησή της ήταν κατηγορηματικά αρνητική.
Όταν της είπα πως μου προέκυψε το ενδιαφέρον από μια φωτογράφιση στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού 4Τροχοί, όπου εμφανίζεται στις σελίδες του φόρα παρτίδα η γνωστή πράσινη Deltona παραγωγής 1992 του Κ. Καββαθά με πινακίδες ΙΟ3874, τότε μου ήρθε η απάντηση- κεραμίδα: Οι συγκεκριμένες πινακίδες ανήκουν στον Κ.Κ. αλλά προορίζονται για τη Φούλβια του 1971 που διατηρεί και ΟΧΙ για τη Δέλτα...
τα συμπεράσματα, δικά σας(και καλά, ο ΚΚ σιγά και μην ήξερε τίποτα -λέω εγώ τώρα- κανένας από τους λοιπούς εμπλεκόμενους στο θέμα, δε βρέθηκε να υπεραπιστεί την ακεραιότητα του περιοδικού και να χειριστεί το θέμα με τη δέουσα... διακριτικότητα;)
-
Οι περίεργες επιθέσεις συνεχίζονται. Στη χτεσινή Καθημερινή σελ.27 δημοσιεύτηκε μια πληρωμένη καταχώρηση από τον Κ.Μ.Φωστηρόπουλο της ΒΙΑΜΑΞ για τα 'αυτοκίνητα αντίκες'. Το κείμενο επί λέξει είναι το εξής:
Ανοιχτη επιστολή προς τον Υπουργο Οικονομικών
Κύριε Υπουργέ,
Ασφαλώς δεν θα διέφυγε της προσοχής σας ο θόρυβος που γίνεται για τα 5.400 αυτοκίνητα αντίκες που κυκλοφορούν παράνομα χωρίς να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας και τα περισσότερα απο αυτά έχουν εισαχθεί απο το εξωτερικό, άλλα μεν με διαδικασία εκτελωνισμού και άλλα παρακαμπτοντας τα τελωνεία.
Υπολογίζω οτι τα τέλη κυκλοφορίας που δεν έχουν πληρωθεί τα τελευταία 5 χρόνια είναι 2,5 εκατομμύρια ευρώ και το διαφυγόν ΦΠΑ 13% που υπολογίζεται για χώρες εκτός ΕΕ είναι της τάξεως των 3 εκατομμυρίων ευρώ.
Κατ'αναλογία με την περαίωση που διάβασα οτι θα γίνει για τα σάφη αναψυχής που είχαν δηλωθεί ως επαγγελματικά,θα μπορούσε τα ποσά αυτά να εισπραχθούν αναδρομικώς για να επέλθει και το άισθημα δικαίου εις τους πολίτες οι οποίο πληρώνουν και τέλη κυκλοφορίας και ΦΠΑ κατα την εισαγωγή των ΙΧ τους.
Να ληφθεί υπόψιν οτι οι περισσότερες εισαγόμενες 'αντίκες' είναι κατασκευής περι τα τέλη της 10ετίας 1970 μέχρι και 1982 και ζηλευτά μοντέλα της MERCEDES,BMW,PORSCHE, ως και FERRARI, MASERATTI(ετσι το γραφει) κλπ.
Κύριε Υπουργέ,
Γνωρίζω οτι πολλοί από τους ιδιοκτήτες των 'βολικών' αυτών οχημάτων είναι μεγάλοι και τρανοί,αλλά νομίζω οτι παρα ταύτα ο νόμος πρέπει να εφαρμοστεί.
Μετά πάσης τιμής
Κ.Μ.ΦΩΣΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΒΙΑΜΑΞ ΑΕΕΒΕ
Λεωφ.Αθηνών 40Τι να πει κανείς? Από τον διαφυγόντα ΦΠΑ (το διαφυγόν) στις χιλιάδες κλασσικών οχημάτων που έρχονται από τις ΗΠΑ και την Ασία, μέχρι την καταγγελία κατά των μεγάλων και τρανών που παραβαίνουν τους νόμους και μέχρι την πρόταση για περαίωση, το κείμενο αυτό δείχνει οτι κάτι άλλο παίζει πίσω από την επί πληρωμή καταχώρησή του.
Ότι και να είναι αυτό, ελπίζω να αντιδράσουν αμέσως οι λέσχες γιατί δημιουργούνται εντυπώσεις.
-
Με ενα γκουγκλισμα του ονοματος βλεπουμε πως ο συγκεκριμενος φτυνει χολη οπου βρεθει κι οπου σταθει.
Κατι ειχε γραφτει πριν μερικες σελιδες για καποιον που 'μαλωσε' με καποια λεσχη και αρχισε πολεμο
Η μαλακια σ'αυτο τον τοπο ειναι απυθμενη ρε γμτ...
-
Ο '27' με πρόλαβε πάνω που πήγαινε να ποστάρω το σκαναρισμένο απόκομμα.
Καλέ μου φίλε Ευθύμη, μελέτησε την επαγγελματική ενάσχόληση του ανωτέρω κειμενογράφου,
αναρωτήσου για τα πιθανά κίνητρά του, και κόψε συμπέρασμα..κωστας
-
Ο χρήστης XAΡΙΔΗΜΟΣ έγραψε:
Ο '27' με πρόλαβε πάνω που πήγαινε να ποστάρω το σκαναρισμένο απόκομμα.Καλέ μου φίλε Ευθύμη, μελέτησε την επαγγελματική ενάσχόληση του ανωτέρω κειμενογράφου,
αναρωτήσου για τα πιθανά κίνητρά του, και κόψε συμπέρασμα..κωστας
τι εννοειτε..??
-
Ο χρήστης Great8 έγραψε:
...
great περιμενω νεα σου για τα youngtimer μια και το ε28 μου αναπαευται 2 χρονια τωρα .Λοιπόν, φίλε Ritmo και λοιποί ενδιαφερόμενοι, μίλησα μόλις με την ΕΛΠΑ, με κάποια ευγενέστατη κυρία την οποία και ρώτησα σχετικά με τον προβληματισμό μας- αν δηλαδή υπάρχει κάποια εξέλιξη σχετικά με την 'κατηγορία' των youngtimers. Η απάντησή της ήταν κατηγορηματικά αρνητική.
Όταν της είπα πως μου προέκυψε το ενδιαφέρον από μια φωτογράφιση στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού 4Τροχοί, όπου εμφανίζεται στις σελίδες του φόρα παρτίδα η γνωστή πράσινη Deltona παραγωγής 1992 του Κ. Καββαθά με πινακίδες ΙΟ3874, τότε μου ήρθε η απάντηση- κεραμίδα: Οι συγκεκριμένες πινακίδες ανήκουν στον Κ.Κ. αλλά προορίζονται για τη Φούλβια του 1971 που διατηρεί και ΟΧΙ για τη Δέλτα...
τα συμπεράσματα, δικά σας(και καλά, ο ΚΚ σιγά και μην ήξερε τίποτα -λέω εγώ τώρα- κανένας από τους λοιπούς εμπλεκόμενους στο θέμα, δε βρέθηκε να υπεραπιστεί την ακεραιότητα του περιοδικού και να χειριστεί το θέμα με τη δέουσα... διακριτικότητα;)
δελτα συνεχεια..... αυτη τι μοντελο ειναι ..?? μηπως βγαζουνε πινακιδες ρε παιδια ..?
-
Γιαννη η delta ηταν 2!!!!!! τις οποιες τις ειδα και εγω αλλα δεν προλαβα να τις φωτογραφισω και μου εκαναν και μενα εντυπωση η ΙΟ.Νομιζω παντως οτι ηταν σαν υποστηριξη στον αγωνα (αν και οσο φαινεται στην φωτο εχει κανονικο νουμερο).
Αλλα ας πουμε για το πιο κραυγαλεο !!!!mercedes 190!!!!!!!!πινακιδες αγωνιστικου και οχι ιο φιλπα κτλ στα ++++++ αλλα 190 σε αγωνα του πανευρωπαικου πρωταθληματος ιστορικων αυτοκινητων!!!!!!οκ η mercedes ηταν μεγας χορηγος και επρεπε να ειχε καποιον εκπροσωπο στην sporting αλλα 190!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
οι πινακίδες της φουλβια βγήκαν και μπήκαν στην δελτα για να μπορέσει αυτή να μετακινηθεί ώστε να γίνει η φωτογράφιση για το γνωστό άρθρο του περιοδικού
δεν κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου αλλά την πατάτα την έκαναν( )
και είναι καυτή.
αυτοί που είναι υπεύθυνοι για αυτό το συμβάν ας καθαρίσουν την θέση τους.και φυσικά αυτό που έγινε ΔΕΝ είναι ούτε νόμιμο ούτε ηθικό.
-
Ο χρήστης ritmo130tc έγραψε:
Αλλα ας πουμε για το πιο κραυγαλεο !!!!mercedes 190!!!!!!!!πινακιδες αγωνιστικου και οχι ιο φιλπα κτλ στα ++++++ αλλα 190 σε αγωνα του πανευρωπαικου πρωταθληματος ιστορικων αυτοκινητων!!!!!!οκ η mercedes ηταν μεγας χορηγος και επρεπε να ειχε καποιον εκπροσωπο στην sporting αλλα 190!!!!!!!!!!!!!!!!!
H 190 ηταν του 1983 καιη 037 του 1984. Απ`οτι ειδα στις συμμετοχες τρεχανε σε αλλες κατηγοριες απο τα υπολοιπα.
-
Γεια χαρά σε όλους.Θέλω να κάνω κ εγώ μια ερώτηση.Όποιος έχει παλιό αυτοκίνητο με μετατροπές και ελλείψεις δεν έχει καμμία ελπίδα για ιστορικές πινακίδες?
Να ξεκαθαρίσω ότι δεν το λέω για να 'κοροϊδέψω' το κράτος και να μην πληρώνω αυτά που πρέπει.
Το αμάξι είναι σχεδόν μόνιμα ακινητοποιημένο και σιγά σιγά το φτιάχνω όπως θέλω, χωρίς να κάνω κάτι που δεν είναι ασφαλές.
Ξέρει κανείς κάτι?
Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης cosarg7 έγραψε:
Γεια χαρά σε όλους.Θέλω να κάνω κ εγώ μια ερώτηση.Όποιος έχει παλιό αυτοκίνητο με μετατροπές και ελλείψεις δεν έχει καμμία ελπίδα για ιστορικές πινακίδες?Να ξεκαθαρίσω ότι δεν το λέω για να 'κοροϊδέψω' το κράτος και να μην πληρώνω αυτά που πρέπει.
Το αμάξι είναι σχεδόν μόνιμα ακινητοποιημένο και σιγά σιγά το φτιάχνω όπως θέλω, χωρίς να κάνω κάτι που δεν είναι ασφαλές.
Ξέρει κανείς κάτι?
Ευχαριστώ
Εξαρταται τις μετατροπες και τις ελλειψεις... π.χ. του λειπει καμμια ροδα? αντι για πορτες εχει σχοινια? αντι για βενζινοκινητηρα εχει πλεον αεριοστροβιλο? Η μηπως απλα του λειπει το τασακι και μπηκαν οργανακια στην αφτερμαρκετ εποχης κετρικη κονσολα?
-
Ο χρήστης cosarg7 έγραψε:
Γεια χαρά σε όλους.Θέλω να κάνω κ εγώ μια ερώτηση.Όποιος έχει παλιό αυτοκίνητο με μετατροπές και ελλείψεις δεν έχει καμμία ελπίδα για ιστορικές πινακίδες?Αν ειναι κινησιμο και εμφανισημο δικαιουσαι κανονικα καρτα και πινακιδες. Οπως ειπε και ο G.X. να μην λειπουν πορτες, μοτερ και αλλα βασικα πραγματα.
-
Ο χρήστης ronnie έγραψε:
Αλλα ας πουμε για το πιο κραυγαλεο !!!!mercedes 190!!!!!!!!πινακιδες αγωνιστικου και οχι ιο φιλπα κτλ στα ++++++ αλλα 190 σε αγωνα του πανευρωπαικου πρωταθληματος ιστορικων αυτοκινητων!!!!!!οκ η mercedes ηταν μεγας χορηγος και επρεπε να ειχε καποιον εκπροσωπο στην sporting αλλα 190!!!!!!!!!!!!!!!!!
H 190 ηταν του 1983 καιη 037 του 1984. Απ`οτι ειδα στις συμμετοχες τρεχανε σε αλλες κατηγοριες απο τα υπολοιπα.
Δεν ήταν όμως παραφωνία να επιτραπεί σε 'μοντέρνο' (οπτικά και τεχνικά) αυτοκίνητο να συμμετάσχει, άσχετα αν δεν βαθμολογούταν? Υπ' όψιν, το 2,3 16V είναι κατασκευής '84-'85 και μετά.
ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες