-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
από Hannibal » 07/05/11 11:24
dstou έγραψε:
Το ότι η μεταφορά είναι απότοκος της τιμής της πρώτης ύλης, θα το συμφωνήσουμε καταρχήν?Eksartatai an exei symfwnh8ei sthn timh toy fortioy an symperilambanei thn metafora h oxi....
Άλλο λέμε. Αν η τιμή των καυσίμων είναι στα ύψη, τότε το κόστος μεταφοράς είναι και αυτό υψηλό, αν η τιμή των καυσίμων είναι στα τάρταρα, τότε το κόστος είναι χαμηλότερο. Το αν συμφωνηθεί να πληρωθεί ξέχωρα ή μαζί, δεν έχει και πολύ σημασία.
Τι σημασία έχει αν συμφωνήσει να αγοράσεις πετρέλαιο π.χ. από την Αράμκο παραδοτέο στο διυλιστήριό σου στην Ελλάδα ή αλλιώς να το αγοράσεις στην Αραβία και να βάλεις τον Τσάκο να στο μεταφέρει? Και στις δύο περιπτώσεις θα πληρώσεις τη μεταφορά. Και θα την πληρώσεις ανάλογα με το κόστος των καυσίμων. Πίριοντ.Συνοψίζοντας, για άλλη μία φορά, τα ναύλα μεταφοράς, τα οποία σημειωτέον είναι περί το 5-10% της λιανικής, είναι σε άμεση συνάρτηση (αλλά όχι σε ευθεία αναλογία) με την τιμή της πρώτης ύλης. Καπάκια και ο Φ.Π.Α (δείτε το λινκ). Ας μην εστιάζετε λοιπόν στα συμπτώματα, αλλά στην αιτία.
Den leme allo... Pisteyw h protash moy htan kseka8arh alla na sto kanw pio liana.
Apo opoy kai na to agwraseis an to exeis agwrasei xwris metafora tote h timh metaforas 8a epibarynei ton agwrasth.
An to agwraseis kai symfwnhseis oti nai men agwraze alla 8elw na paradw8ei apo ton pwlhth (trader) sta dika moy diylhsthria tote h metafora 8a epibarynei ton pwlhth alla 8a symperil8ei sthn timh agwras kai 8a einai psyloterh.Ta metaforika sa8ws kai ka8orizonte apo thn timh toy pterelaioy alla oxi toy crude alla twn paragwgwn toys ka8ws ta ploia kaine marine fuel h Jet fuel ta poio sygxrona kai Marine diesel fuel. Kai fysika den plhlwneis mono ta bonkers (ta legomena petrailaia poy kaiei to ka8e bapori) alla kai thn enoikiash toy baporioy (an to ploio einai gia spot voyage kai oxi time charter) h opoia symperilambaei ektws apo ta petrelaia kai thn mis8wsh toy baporioy, thn asfaleia se periptwsh poy perasaei apo war zones h zwnes ypshloy kindyninoy peirateias, limaniatika, ka8arismoys extra stis deksamenes (analoga ti einai ta teleyatia fortia prin apo ayto poy 8a fortwsei twra), port agents, kai ta extra xrhmata se periptwsh poy prepei na peraseis apo kapoies dioriges. Px Suez, vosporo klp.
Ola ayta loipon an h timh toy crude oil shmera htan 100 usd (paradeigma ka8ws den exw dei poso exei paei h timh shmera) fysika pros8etonte sthn timh toy paralhpth. E aytos meta 8a prepei na to diylisei, na bgalei ta paragwga kai sygxronos na kalypsei ta eksoda toy gia ola ta ypoloipa (symperilambanomenhs kai ths timhs agwras toy fortioy). Kai na exei kai kerdos.
Δοθέντος τώρα ότι ο ειδικός φόρος κατανάλωσης ανά λίτρο είναι σταθερός εντός ΕΕ (67 λεπτά το 2010, και νομίζω δεν έχει αλλάξει) , τα περιθώρια των εταιρειών εμπορίας, των βυτιοφορέων και των πρατηριούχων είναι το αστείο 6% περίπου, τι μένει για να επηρεάσει σοβαρώς την λιανική τιμή περισσότερο από ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ άλλο?
Η αρχική τιμή της πρώτης ύλης, τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια δηλαδής, και ας δείτε επιτέλους μια ανάλυση τιμής που έχω λινκ από το ΥΠΕΧΩΔΕ για να διαπιστώσετε την ΘΗΡΙΩΔΗ σημασία που έχει η τιμή αυτή στην διαμόρφωση της τιμής που πληρώνουμε στο βενζινάδικο.
Όλα τα άλλα είναι πολύ δευτερεύοντα ή τριτεύοντα αφού σε πλείστες των περιπτώσεων προέρχονται από αυτή την τιμή, αριθμητική του δημοτικού θέλει.http://www.ypeka.gr/LinkClick.aspx?fileticket=HeulFgn3tfs%3D&tabid=478&language=el-GR
Sorry alla gia foroys klp den ta gnwrizw opote den mporw na soy pw ti isxyei. Milhsa mono peri eksodwn, syn8hkes agwras kai pwlhseis apo ta storage facilities toy pwlhth mexri ta storage facilities toy agwrasth.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Σήμερα έβαλα 66.4 λίτρα και μου φάνηκε πάρα πολύ. Βέβαια είχα πολύ λίγη βενζίνη, έγραφε μόνο για 20km, αλλά δε νομίζω να έχω τόσο μεγάλο ντεπόζιτο.
Επιβάλεται να γνωρίζετε τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ σας, για να μη σας πιάνουν κότσο. Έχω κάνει τρελή μανούρα σε βενζινά του στυλ 'άσε την αντλία όπως είναι και φωνάζω την αστυνομία' όταν ξεπέρασε τα 50 λίτρα σε ρεζερβουάρ των 45. Μου ζήτησε να πληρώσω 40, οπως και έγινε. Η χειρότερή του τιμωρία ήταν οτι το σκηνικό έγινε μπροστά σε ταρίφες (οι οποίοι πάνε πάντα συνεννοημένοι σε συγκεκριμένα πρατήρια), οι οποίοι όταν το είδαν, έμειναν κάπως έτσι...
Τελικά όπως βρήκα στο internet πράγματι πρέπει 70 λίτρα να παίρνει. Μάλιστα είδα οτι όταν το γέμιζε ήταν λίγο ανήσυχος όταν είχε φτάσει στα 112 ευρώ ( ) και το σταμάτησε. Πρέπει να έπαιρνε λίγο ακόμη γιατί μου είχαν μείνει μόνο 20km να κάνω.
-
Hannibal prosp;auhse na gr;aceiw sta ellhnik;a
Από εκεί και πέρα, δες το λινκ και θα δεις ότι από την τιμή αγοράς ξεκινάνε όλα, η οποία ενσωματώνεται στην τιμή διυλιστηρίου.
Μείωση λιανικής τιμής χωρίς μείωση τιμής αγοράς πρώτης ύλης ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.
Αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι αν η πρώτη ύλη πέσει α λεπτά του ευρώ για κάποιο διάστημα, αντίστοιχα η τιμή της λιανικής θα πέσει κατά α λεπτά και αυτή, δεν είναι ευθεία η αναλογία. Και φυσικά δεν σημαίνει ότι αν είναι να πέσει η λιανική κατά π.χ. 10 λεπτά, το διμελές ολιγοπώλιο θα επιτρέψει να περάσει όλη αυτή η πτώση στον τελικό καταναλωτή. Θα κάνει ότι είναι δυνατόν να περάσει λίγότερη και να καρπωθεί τη διαφορά.
Αλλά αν η τιμή πρώτης ύλης, όποια και να είναι αυτή, είτε αργό, είτε νάφθα, είτε έτοιμη βενζίνη εισαγωγής, ανεβαίνει ή μένει σταθερή, οι τιμές λιανικής ΔΕΝ ΠΕΦΤΟΥΝ.Η τιμή της πρώτης ύλης είναι η βασικότερη μεταβλητή του συστήματος προσδιορισμού των τιμών, έχει την μεγαλύτερη επίδραση από όλα τα άλλα. Το να πει π.χ. ο βυτιοφορέας ρίχνω το κόμιστρο μεταφοράς από τον Ασπρόπυργο στον πρατηριούχο και αντί για 1500 ευρώ το φορτίο παίρνω 1.350, ή ο πρατηριούχος αντί να δουλέψει για 6 λεπτά το λίτρο μικτό να το κάνει 4 ή 5, ή αντί να κάνει 3 μέρες το (ασφαλισμένο) τάνκερ να περάσει το Βόσπορο να κάνει 5, είναι πραγματικά σταγόνες στον ωκεανό.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Σήμερα έβαλα 66.4 λίτρα και μου φάνηκε πάρα πολύ. Βέβαια είχα πολύ λίγη βενζίνη, έγραφε μόνο για 20km, αλλά δε νομίζω να έχω τόσο μεγάλο ντεπόζιτο.
Επιβάλεται να γνωρίζετε τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ σας, για να μη σας πιάνουν κότσο. Έχω κάνει τρελή μανούρα σε βενζινά του στυλ 'άσε την αντλία όπως είναι και φωνάζω την αστυνομία' όταν ξεπέρασε τα 50 λίτρα σε ρεζερβουάρ των 45. Μου ζήτησε να πληρώσω 40, οπως και έγινε. Η χειρότερή του τιμωρία ήταν οτι το σκηνικό έγινε μπροστά σε ταρίφες (οι οποίοι πάνε πάντα συνεννοημένοι σε συγκεκριμένα πρατήρια), οι οποίοι όταν το είδαν, έμειναν κάπως έτσι...
Τελικά όπως βρήκα στο internet πράγματι πρέπει 70 λίτρα να παίρνει. Μάλιστα είδα οτι όταν το γέμιζε ήταν λίγο ανήσυχος όταν είχε φτάσει στα 112 ευρώ ( ) και το σταμάτησε. Πρέπει να έπαιρνε λίγο ακόμη γιατί μου είχαν μείνει μόνο 20km να κάνω.
ποιο έχεις και παίρνει 70 λίτρα ; Gran Cherokee ;
-
To κόστος μεταφοράς εξαρτάται από τι έχεις συμφωνήσει, με ποιον το έχεις συμφωνήσει, για πόσο διάστημα το έχεις συμφωνήσει, και το τι προϊόν θα μεταφέρεις. Υπάρχουν εταιρείες που κλείνουν συμφωνίες για εβδομάδες, μήνες ακόμα και χρόνια. Επίσης υπάρχουν εταιρείες που έχουν δικά τους τανκερ. Είναι διαφορετικό να μεταφέρεις βαρύ αργό, ελαφρύ αργό, ή παράγωγα τους.
Επίσης οι τιμές μεταφοράς του πετρελαίου, από αγωγούς, καθορίζεται με διακρατικές συμφωνίες για μεγάλα χρονικά διαστήματα και δεν έχουν να κάνουν με την τιμή του αργού η οποία αλλάζει κάθε μέρα.
Κλείνοντας και για να δεις ξανά το όλο θέμα ακόμα πιο αναλυτικά, μπορείς σε παρακαλώ να μου απαντήσεις σε μια ερώτηση. Στο pdf που παρέθεσες αναφέρει μια μέση τιμή βενζίνης 0,409 euro/λτ. Την ίδια περίοδο το πετρέλαιο είχε διεθνείς τιμές περίπου 80-85 δολάρια το βαρέλι, όσον αφορά το Brent & WTI, και με μια μέση τιμή euro/$ περίπου 1,35 , κάτι το οποίο σημαίνει μια μέση τιμή περίπου 38,5 λεπτά του ευρώ το λίτρο το αργό. Το κόστος μεταφοράς , επεξεργασίας και κέρδος διυλιστηρίου στις διεθνής αγορές είναι μόνο 3 λεπτά του ευρώ; Επίσης βαλε μέσα σε αυτό την παράμετρο ότι από ένα βαρέλι πετρέλαιο θα πάρεις από 25-50 % στην καλύτερη περίπτωση, λίτρα βενζίνης.
Όσο αφορά την μεταφορά σου εξήγησε ακόμα πιο αναλυτικά ο Hannibal.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Σήμερα έβαλα 66.4 λίτρα και μου φάνηκε πάρα πολύ. Βέβαια είχα πολύ λίγη βενζίνη, έγραφε μόνο για 20km, αλλά δε νομίζω να έχω τόσο μεγάλο ντεπόζιτο.
Επιβάλεται να γνωρίζετε τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ σας, για να μη σας πιάνουν κότσο. Έχω κάνει τρελή μανούρα σε βενζινά του στυλ 'άσε την αντλία όπως είναι και φωνάζω την αστυνομία' όταν ξεπέρασε τα 50 λίτρα σε ρεζερβουάρ των 45. Μου ζήτησε να πληρώσω 40, οπως και έγινε. Η χειρότερή του τιμωρία ήταν οτι το σκηνικό έγινε μπροστά σε ταρίφες (οι οποίοι πάνε πάντα συνεννοημένοι σε συγκεκριμένα πρατήρια), οι οποίοι όταν το είδαν, έμειναν κάπως έτσι...
Τελικά όπως βρήκα στο internet πράγματι πρέπει 70 λίτρα να παίρνει. Μάλιστα είδα οτι όταν το γέμιζε ήταν λίγο ανήσυχος όταν είχε φτάσει στα 112 ευρώ ( ) και το σταμάτησε. Πρέπει να έπαιρνε λίγο ακόμη γιατί μου είχαν μείνει μόνο 20km να κάνω.
ποιο έχεις και παίρνει 70 λίτρα ; Gran Cherokee ;
Όχι ένα A4 έχει αλλά που είναι το περίεργο
Και το Laguna 2 70 έχει -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Hannibal prosp;auhse na gr;aceiw sta ellhnik;aDen mporw na grapsw ellhnika.
Από εκεί και πέρα, δες το λινκ και θα δεις ότι από την τιμή αγοράς ξεκινάνε όλα, η οποία ενσωματώνεται στην τιμή διυλιστηρίου.
Μείωση λιανικής τιμής χωρίς μείωση τιμής αγοράς πρώτης ύλης ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.
Αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι αν η πρώτη ύλη πέσει α λεπτά του ευρώ για κάποιο διάστημα, αντίστοιχα η τιμή της λιανικής θα πέσει κατά α λεπτά και αυτή, δεν είναι ευθεία η αναλογία. Και φυσικά δεν σημαίνει ότι αν είναι να πέσει η λιανική κατά π.χ. 10 λεπτά, το διμελές ολιγοπώλιο θα επιτρέψει να περάσει όλη αυτή η πτώση στον τελικό καταναλωτή. Θα κάνει ότι είναι δυνατόν να περάσει λίγότερη και να καρπωθεί τη διαφορά.
Αλλά αν η τιμή πρώτης ύλης, όποια και να είναι αυτή, είτε αργό, είτε νάφθα, είτε έτοιμη βενζίνη εισαγωγής, ανεβαίνει ή μένει σταθερή, οι τιμές λιανικής ΔΕΝ ΠΕΦΤΟΥΝ.Η τιμή της πρώτης ύλης είναι η βασικότερη μεταβλητή του συστήματος προσδιορισμού των τιμών, έχει την μεγαλύτερη επίδραση από όλα τα άλλα. Το να πει π.χ. ο βυτιοφορέας ρίχνω το κόμιστρο μεταφοράς από τον Ασπρόπυργο στον πρατηριούχο και αντί για 1500 ευρώ το φορτίο παίρνω 1.350, ή ο πρατηριούχος αντί να δουλέψει για 6 λεπτά το λίτρο μικτό να το κάνει 4 ή 5, ή αντί να κάνει 3 μέρες το (ασφαλισμένο) τάνκερ να περάσει το Βόσπορο να κάνει 5, είναι πραγματικά σταγόνες στον ωκεανό.
Ta idia leme apla kanw analysh to pws kai ti 'extradakia' pros8etonte sthn timh toy petreleiaoy apo thn stigmh poy 8a fygoyne apo tis X deksamenes toy trader mexri tis Z deksamenes toy agwrasth sthn Ellada (kai den ennow ta prathria). Giati eixa dei kapoy na anaferetai kapoios sto 3-5 meres ka8ysterhsh sta stena toy bosporoy... Esy milas mexri na ftasei ston teliko katanalwth kai egw milaw mexri na ftasei Ellada.
Apla krata sto myalo soy oti an h AVIN gia paradeigma agwrase to fortio prin apo 4 ebdomades se mia timh px 450$ ton tono kai to fortio paradidetai shmera poy exei 650$ o tonos den 8a plhrwsei to 650 poy exei shmera alla top 450 poy eixe thn stigmh poy agwrase kai toympalin. Ara den einai toso apla ta pragmata wste na epwfelh8ei apo oles tis ka8hmerines ayksomoiwseis o telikos paralhpths kaysimwn poy einai o katanalwths. Kai fysika ta megala kefalia den prokeite na xasoyn ta kerdh toys apo olo ayto poy legetai oil trading.
-
Ε δεν τα λες κ λίγα τα 70 λίτρα ρεζερβουάρ....
-
δυστυχως αδυνατω να διαβασω τα greeklish σου.
υπαρχον site που τα μεταφραζουν σε ελληνικα, γιατι δε το δοκιμαζεις?
-
Το κόστος μεταφοράς , επεξεργασίας και κέρδος διυλιστηρίου στις διεθνής αγορές είναι μόνο 3 λεπτά του ευρώ;
Από άλλη εποχή με καλύτερες τιμές.
To ταξίδι 1 λίτρου βενζίνης
-
Πρώτη ύλη: 0,5005 ευρώ
-
Λειτουργικό κόστος: 0,014 ευρώ
-
Περιθώριο διύλισης: 0,017 ευρώ
-
Τιμή διυλιστηρίου: 0,5145 ευρώ
-
Φόροι: 0,6279 ευρώ
-
Εμπορικό κέρδος: 0,1404 ευρώ
-
ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ: 1,2998 ευρώ
Μην το ψάχνετε άλλο, με δεδομένο ότι οι φόροι ανά λιτρο είναι σταθεροί είτε 40 δολλάρια κάνει το βαρέλι είτε 140, ότι σου επιτρέψουν να κερδίσεις είναι κυρίως από την τιμή που θα το αγοράσουν από τον κελεμπία.
-
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Το κόστος μεταφοράς , επεξεργασίας και κέρδος διυλιστηρίου στις διεθνής αγορές είναι μόνο 3 λεπτά του ευρώ;
Από άλλη εποχή με καλύτερες τιμές.
To ταξίδι 1 λίτρου βενζίνης
-
Πρώτη ύλη: 0,5005 ευρώ
-
Λειτουργικό κόστος: 0,014 ευρώ
-
Περιθώριο διύλισης: 0,017 ευρώ
-
Τιμή διυλιστηρίου: 0,5145 ευρώ
-
Φόροι: 0,6279 ευρώ
-
Εμπορικό κέρδος: 0,1404 ευρώ
-
ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ: 1,2998 ευρώ
Μην το ψάχνετε άλλο, με δεδομένο ότι οι φόροι ανά λιτρο είναι σταθεροί είτε 40 δολλάρια κάνει το βαρέλι είτε 140, ότι σου επιτρέψουν να κερδίσεις είναι κυρίως από την τιμή που θα το αγοράσουν από τον κελεμπία.
Γεια σου και παλι dstou.
Για ποια χρονικη περιοδο είναι οι τιμες που αναφερεις, γιατι 50 λεπτα το λιτρο αργο αντιστοιχει σε 110 δολαρια περιπου το βαρελι ,με μια μεση τιμη δολαριου/ευρο 1.35 . Οποτε όχι δεν είναι καλυτερη εποχη αλλα από τις χειροτερες για τις τιμες αργου.
Επισης για ποια πρωτη υλη μιλας. Γιατι Brent & WTI δεν παιρνουν τα ελληνικα διυληστηρια, εξ οσων γνωριζω.
Οποτε αν η τελικη μεση τιμη βενζινης τοτε ηταν 1.3 με μεση τιμη βαρελιου συμφωνα με τα στοιχεια που μου δινεις 110 δολαρια, και σημερα με την ιδια τιμη αργου η μεση τιμη βενζινης ειναι στα 1.7-1.75. -
-
Παράλειψή μου, εφημερίς Καθημερινή, Ιούνιος του 2008, με τιμή αργού 132 δολλάρια το βαρέλι.
Υπενθυμίζω και τον σημαντικά χαμηλότερο Φ.Π.Α. που ίσχυε τότε, καθώς και την διαφορετική αναλογία δολλαρίου/ευρώ (κεφαλαιώδες).
Ιδού και όλο το πολύ αποκαλυπτικό ρεπορτάζ σε αναδημοσίευση. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Παράλειψή μου, εφημερίς Καθημερινή, Ιούνιος του 2008, με τιμή αργού 132 δολλάρια το βαρέλι.
Υπενθυμίζω και τον σημαντικά χαμηλότερο Φ.Π.Α. που ίσχυε τότε, καθώς και την διαφορετική αναλογία δολλαρίου/ευρώ (κεφαλαιώδες).
Ιδού και όλο το πολύ αποκαλυπτικό ρεπορτάζ σε αναδημοσίευση.Mono poy exeis ksexasei na baleis thn pio basikh paragrafo poy leei oti:
Prepei na shmoiw8ei oti h perigrafh ayth exei aplopoihsei se megalo ba8mo tis diadikasies kai ta stadia paragwghs, diylishs, epekseragasias, emploutismoy, metaforas, diakinhshs, emporias klp, opoy yparxoyn diaforetika kosth poy efarmozonte me diaforetiko tropo kai exoyn diaforetikh logistikh kai forologikh antimemtwpish.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Παράλειψή μου, εφημερίς Καθημερινή, Ιούνιος του 2008, με τιμή αργού 132 δολλάρια το βαρέλι.
Υπενθυμίζω και τον σημαντικά χαμηλότερο Φ.Π.Α. που ίσχυε τότε, καθώς και την διαφορετική αναλογία δολλαρίου/ευρώ (κεφαλαιώδες).
Ιδού και όλο το πολύ αποκαλυπτικό ρεπορτάζ σε αναδημοσίευση.Οποτε βλεπεις ότι παροτι το πετρελαιο τοτε ηταν 30 δολαρια περισοτερο και το δολαριο μια μεση τιμη 1.5 δολαρια / ευρο.
Δηλαδη 132/1,5 είναι περιπου 88 ευρο / βαρελι, ενώ σημερα με το δολαριο στα 1.43 περιπου και τιμη αργου περιπου 100 δολαρια το βαρελι, οσο αφορα το WTI, μας δινει μια μεση τιμη ανα βαρελι περιπου 70 ευρω ανα βαρελι.
Οποτε ακριβοτερο πετρελαιο τοτε 1. 3 η μεση τιμη της βενζινης σε ευρο. Φθηνοτερο αργο σημερα 1.7 -1.74 μεση τιμη σημερα.
Οσο αφορα το αρθρο αυτά που λεει περιεχουν αρκετες ανακριβειες.
-
Mono poy exeis ksexasei na baleis thn pio basikh paragrafo poy leei oti:
Prepei na shmoiw8ei oti h perigrafh ayth exei aplopoihsei se megalo ba8mo tis diadikasies kai ta stadia paragwghs, diylishs, epekseragasias, emploutismoy, metaforas, diakinhshs, emporias klp, opoy yparxoyn diaforetika kosth poy efarmozonte me diaforetiko tropo kai exoyn diaforetikh logistikh kai forologikh antimemtwpish.
Νομίζω εσύ έχεις ξεχάσει να βάλεις την ακόμη πιο βασική παράγραφο, αυτήν που συνοψίζει την επίδραση όλων των παραπάνω διαδικασιών στο εξής :
Η πρώτη ύλη μεταφέρεται στο διυλιστήριο και παρεμβάλλονται διάφορες διαδικασίες και λειτουργικά κόστη που αυξάνουν την τιμή κατά περίπου 0,014 ευρώ το λίτρο. Ετσι, φτάσαμε στα 0,5145 ευρώ ανά λίτρο. Μετά ακολουθεί η διύλιση από την οποία θα προκύψει η βενζίνη με κόστος 0,017 ευρώ ανά λίτρο. Η τιμή έχει φτάσει στα 0,5315 ευρώ ανά λίτρο.
Ώδινεν όρος, έτεκεν μυν δηλαδή.
Δεν μπορεί να καταπίνουμε τα 50 λεπτά από τα 1,3 ευρώ που κάνει η πρώτη ύλη, το 38% δηλαδής της τιμής λιανικής, και να ασχολούμεθα σοβαρώς με τα 1,4 λεπτά των 'διάφορων λοιπών διαδικασιών και λειτουργικού κόστους', το 1% χοντρά-χοντρά. Αούα. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Mono poy exeis ksexasei na baleis thn pio basikh paragrafo poy leei oti:
Prepei na shmoiw8ei oti h perigrafh ayth exei aplopoihsei se megalo ba8mo tis diadikasies kai ta stadia paragwghs, diylishs, epekseragasias, emploutismoy, metaforas, diakinhshs, emporias klp, opoy yparxoyn diaforetika kosth poy efarmozonte me diaforetiko tropo kai exoyn diaforetikh logistikh kai forologikh antimemtwpish.
Νομίζω εσύ έχεις ξεχάσει να βάλεις την ακόμη πιο βασική παράγραφο, αυτήν που συνοψίζει την επίδραση όλων των παραπάνω διαδικασιών στο εξής :
Η πρώτη ύλη μεταφέρεται στο διυλιστήριο και παρεμβάλλονται διάφορες διαδικασίες και λειτουργικά κόστη που αυξάνουν την τιμή κατά περίπου 0,014 ευρώ το λίτρο. Ετσι, φτάσαμε στα 0,5145 ευρώ ανά λίτρο. Μετά ακολουθεί η διύλιση από την οποία θα προκύψει η βενζίνη με κόστος 0,017 ευρώ ανά λίτρο. Η τιμή έχει φτάσει στα 0,5315 ευρώ ανά λίτρο.
Ώδινεν όρος, έτεκεν μυν δηλαδή.
Δεν μπορεί να καταπίνουμε τα 50 λεπτά από τα 1,3 ευρώ που κάνει η πρώτη ύλη, το 38% δηλαδής της τιμής λιανικής, και να ασχολούμεθα σοβαρώς με τα 1,4 λεπτά των 'διάφορων λοιπών διαδικασιών και λειτουργικού κόστους', το 1% χοντρά-χοντρά. Αούα.Den exw katalabei akoma ti 8es na peis.... Oti h prwth ylh einai h akribh h oti ola ayta poy pernaei apo prwth ylh na ginei to teliko proion poy prepei mexri na ftasei ston katanalwth einai to akribo....
-
Eίναι απλή η θέση μου.
Η λιανική τιμή των καυσίμων προκύπτει από την επίδραση ένα σκασμό διαφορετικών παραγόντων και μεταβλητών. Η μεταβλητή με την μεγαλύτερη επίδραση ΜΑΚΡΑΝ από όλες, ίσως και από το άθροισμά τους, είναι η τιμή της πρώτης ύλης.
Για να δείτε χαμηλή τιμή, και δε μιλάω για ένα λεπτό κάτω που του κάπνισε του πρατηριούχου να βάλει μια μέρα την αμόλυβδη, ικανή και αναγκαία συνθήκη είναι να πέσει αισθητά η τιμή της πρώτης ύλης.
Αλλιώς γιοκ.
Τώρα το πόσο χαμηλή τιμή θα δεις, είναι αλλουνών μαγείρων το θέμα, δύο τον αριθμό. -
ΕΟ στον κόμβο της Λαμίας, 1,84 η 100αρα και 1,81 η 95αρα
-
μιας και λετε για βενζινη
δειτε την ποσοτητα καυσιμου που ψεκαζει η τρομπα σε **1 κυλινδρο ** ενος v8 drag μοτερ
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Eίναι απλή η θέση μου.
Η λιανική τιμή των καυσίμων προκύπτει από την επίδραση ένα σκασμό διαφορετικών παραγόντων και μεταβλητών. Η μεταβλητή με την μεγαλύτερη επίδραση ΜΑΚΡΑΝ από όλες, ίσως και από το άθροισμά τους, είναι η τιμή της πρώτης ύλης.
Για να δείτε χαμηλή τιμή, και δε μιλάω για ένα λεπτό κάτω που του κάπνισε του πρατηριούχου να βάλει μια μέρα την αμόλυβδη, ικανή και αναγκαία συνθήκη είναι να πέσει αισθητά η τιμή της πρώτης ύλης.
Αλλιώς γιοκ.
Τώρα το πόσο χαμηλή τιμή θα δεις, είναι αλλουνών μαγείρων το θέμα, δύο τον αριθμό.Gia na pesei h timh ths prwths ylhs opoy sto paradeigma toy 2008 ebales ws 50 cents 8a prepei na pesoyn kai ola ta kosth poy peribalonte sthn antlish ayths ths prwths ylhs opoy anti na peftoyn sthn epoxh poy zoyme oso pane kai anebainoyn....
Apo thn allh 8a moy peis ma pws ginetai kai ayksomeiwnetai synexeia h timh toy barelioy. Ayto einai akoma pio aplo... H timh toy 50 cents poy les pali einai me diaforoys paragwntes kerdoys kai den einai h timh poy stoixizei otan bgainei apo thn phgh. Blepeis ayto legetai trading. Kai se ka8e eidos trading to ka8e ti poy pernaei apo ena stadio exei panta ena pososto kerdoys.
Gia paradeigma sta emirata twra poy milame h super amolybdi 98 oct stoixizei 33 cents to litro. kai ayto oxi epeidh ta UAE exoyn f8hnh thn prwth ylh alla epeidh epidothtai apo thn kybernhsh h diafora poy mporei na xanete apo thn prwth ylh ston katanalwth....
To ti allaksokolies ginonte sta petrelaia apo thn wra poy bgainei apo ton agwgo mexri na ftasei sto rezerboyar soy apla den mporeis na fantasteis.....
Βενζίνη ώρα μηδέν!