-
Υπάρχει απάντηση σε όσα ρωτάς και λες αλλά δεν είναι το κατάλληλο thread αυτό.
Καλη τηλεθέαση!
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Εγώ θα διαφωνήσω. Όπως η Φεράρι δεν υπερέχει τεχνολογικά της Πόρσε έτσι και η BMW ΔΕΝ υπερέχει πουθενά της Audi. Άλλος χαρακτήρας ναι, τεχνολογική πρωτοπορία σε κάποιον συγκεκριμένο τομέα όχι.Απλά πουλάνε ίδιας κατηγορίας προϊόντα σε διαφορετικό κοινό. Λίγο πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα τα BMW λίγο πιο 'χαλαρή' προσέγγιση από την Audi ακόμη και στις γρήγορες εκδόσεις. Προσωπικά αν και έφτασα κοντά κάποια στιγμή, τώρα βλέπω ότι δεν θα ήθελα ποτέ να αγοράσω κάποιο Audi. Αντίθετα πολλές BMW με συγκινούν. Όχι γιατί τις θεωρώ καλύτερες όμως.
Είναι Σπύρο και κατά τη ταπεινή μου άποψη σε ένα και βασικό τομέα: αίσθηση. Νομίζω αυτό τα λέει όλα...συν τον πιο σπορ προσανατολισμό του Μονάχου.
Τεχνολογικά που λες...υπερέ(ί)χε στα άτμο μοτέρ. By a long shot! Όπως και σε ζύγισμα (μοτέρ πίσω από τον εμπρός άξονα και τοποθετημένο εγκάρσια), χρήση μαγνησίου και αλουμινίου για πρώτη φορά σε 6κυλ μοτέρ και άλλα πολλά.
Η Audi έχει πάρει κεφάλι με τουρμπομοτέρ, αλλά ετοιμάσου να αλλάξει λίγο το τοπίο καθώς ο Ν20 (τσβάι λίτεγ τΟΥΟΥγμπο) της BMW λένε ότι είναι Α-ΠΙ-ΣΤΕ-ΥΤΟΣ και γραμμικότατος, όπως ο Ν54.
Υ.Γ. : έτσι και βγάλουν ///Μ με τετρακίνηση σε μη τζιποειδές θα είναι εντελώς ΖΩΑ και για πολλά γιαούρτια εκεί στο Μόναχο και στην ///Μ. Είπαμε να κάνουμε γαργάρα το τούρμπο γιατί όλα είναι δίτοννα πλέον όχι όμως και τετρακίνηση:
Στα Χ5/6Μ έχω ρίξει ΠΟΛΥ λάσπη (και την έχω ακούσει από BMWάκιδες, αλλά στα @@ μου)...αλλά το συγκεκριμένο δε με πειράζει τόσο καθώς είναι άλλη μια ξεχωριστή έκδοση. Δηλαδή αν η Μ5 έβγαινε 4κίνητη και ΜΟΝΟ 4κίνητη...τότε ναι, θα τα άκουγαν. Αλλά το να δίνει επιλογές σε κάποιους με δρόμους ή κλίμα μειωμένης πρόσφυσης σε ένα αυτοκίνητο με κοντά 600 άλογα (592 λένε θα είναι)...ε, εντάξει...δεν είναι κάτι το τρομερό.
Εκεί στις Βόρειες Χώρες το 90% αγοράζουν xDrive και γκρινιάζουν που δεν έχουν Μ έκδοση.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Είναι Σπύρο και κατά τη ταπεινή μου άποψη σε ένα και βασικό τομέα: αίσθηση.
πιάσατε όλοι ένα πριμιουμ τιμόνι και γίνατε και ειδικοί περι αισθήσεων. Μόνο το Χριστινάκι δικαιούται να ομιλεί.
-
Ο χρήστης tallyho έγραψε:
Είναι Σπύρο και κατά τη ταπεινή μου άποψη σε ένα και βασικό τομέα: αίσθηση.
πιάσατε όλοι ένα πριμιουμ τιμόνι και γίνατε και ειδικοί περι αισθήσεων. Μόνο το Χριστινάκι δικαιούται να ομιλεί.
Τι οδηγείς?
Έχουμε επιτέλους ένα τόπικ και κάνουμε σοβαρή κουβέντα...τι λες? Θα μας το χαλάσεις?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Η Audi έχει πάρει κεφάλι με τουρμπομοτέρ, αλλά ετοιμάσου να αλλάξει λίγο το τοπίο καθώς ο Ν20 (τσβάι λίτεγ τΟΥΟΥγμπο) της BMW λένε ότι είναι Α-ΠΙ-ΣΤΕ-ΥΤΟΣ και γραμμικότατος, όπως ο Ν54.
αυτο δε μπορει να γινει, ο ενας δουλευει σε πιεση κοροιδια και το τουρμπο ειναι σχεδον διακοσμητικο και ο αλλος αν δουλευει στο 1.2 δε γινεται να ειναι απολυτα γραμμικος
(εγω παντως το ειπα οτι θα ακουσουμε οτι η bmw ξανα-ανακαλυψε το τουρμπο )
αυτο που εγω προσωπικα αναρωτιεμαι ειναι πού θα ειναι περισσοτερο δυνατος, στις χαμηλομεσαιες ή μεσαιες προς ψηλες
-
Καλά ότι άργησε απελπιστικά να μπει το παιχνίδι είναι δεδομένο. Όμως το θεωρώ παραπάνω από πιθανό η υλοποίησή της να είναι ανώτερη του ανταγωνισμού...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Καλά ότι άργησε απελπιστικά να μπει το παιχνίδι είναι δεδομένο. Όμως το θεωρώ παραπάνω από πιθανό η υλοποίησή της να είναι ανώτερη του ανταγωνισμού...δεν αποκλειεται να ειναι καλυτερη (ή πιο συγχρονη γιατι το καλυτερη ειναι σχετικο) , ετσι κι αλλιως ο ανταγωνισμος εχει τα χρονακια του
το θεμα ειναι τι προσανατολισμο θα εχει αυτο το μοτερ αλλο στυλ πχ το μοτερ του q5 σου, αλλο το δικο μου και ας λεγονται και τα 2 tfsi
-
Βρε ναι, εννοείται αυτό. Απλά το λέω επειδή πιθανότατα λόγω φιλοσοφίας της εταιρίας θα είναι λίγο πιο σπορ εστιασμένος, μη σου κάνει εντύπωση αν διαβάσεις διθυράμβους και αν ξαφνικά γίνει benchmark...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
μη σου κάνει εντύπωση αν διαβάσεις διθυράμβους και αν ξαφνικά γίνει benchmark...αν και βαγγελης δε δινω σημασια σε αυτα που διαβαζω
-
Εύγε παλικάρι μου...κι ένας σοβαρός άνθρωπος επιτέλους...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Καλά ότι άργησε απελπιστικά να μπει το παιχνίδι είναι δεδομένο. Όμως το θεωρώ παραπάνω από πιθανό η υλοποίησή της να είναι ανώτερη του ανταγωνισμού...Άργησε, αλλά δεν είχε άλλη επιλογή. Οι Βαυαροί προχειροδουλειές δε κάνουν...7 χρόνια εξελίσσουν τον Ν20
Πάντως σε ό,τι τεστ έχει γίνει για τον Ν20 και τον Ν54 της 1Μ έχουν γραφτεί ήδη διθύραμβοι:
'Driving the car you'll notice immediately that the engine response is excellent. There's virtually no lag, and the four cylinder delivers its torque strongly and evenly. An 8 speed automatic transmission is optional while all test cars were equipped with the standard 6 speed manual. There's no need to work the transmission while cruising as the engine allows you to keep high gears and low revs. High revs make the BMW let loose, and the engine revs more freely than other turbocharged 4-cylinders. The 2-litre turbo in the Golf GTI pants for air whereas the BMW engine reminds of someone breathing out calmly during a workout. The famous exhaust grunt of an inline 6 is gone, and there's a different feeling -- despite all its power. Driving the four [cylinder] appears to make for a good feeling, but it's no six [cylinder].
(Source: http://www.motorvision.de/artikel/gefue ... ,7206.html)
Μη ξεχνάς Qsi ότι ο Ν20 είναι twinscroll.
Μια σύγκριση απέναντι στου S3 σου: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=480204
Όταν με το καλό έρθει...θα το πάρω βολτούλα να δούμε τι ψάρια πιάνει
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Είναι Σπύρο και κατά τη ταπεινή μου άποψη σε ένα και βασικό τομέα: αίσθηση.
πιάσατε όλοι ένα πριμιουμ τιμόνι και γίνατε και ειδικοί περι αισθήσεων. Μόνο το Χριστινάκι δικαιούται να ομιλεί.
Τι οδηγείς?
Έχουμε επιτέλους ένα τόπικ και κάνουμε σοβαρή κουβέντα...τι λες? Θα μας το χαλάσεις?
Δεν μπορώ να χαλάσω κάτι που χάλασες εσυ γράφοντας...
-
@νικος
το οτι ειναι twinscroll σιγουρα θα βοηθαει στη γραμμικοτητα , ομως η συγκριση με τον Ν54 που δουλευει σε χαμηλοτερη πιεση και ειναι περισσοτερα κυβικα ειναι ψιλοατοπη.. δε μπορεις να βγαλεις συμπερασματα απο αυτο
παντως μιας και μιλαμε για 2λιτρους και ο δικος μου κινητηρας ειναι αρκετα πιο γραμμικος απο του evo πχ , αλλα ειναι και πιο αδυναμος (στις υψηλες στροφες, ενω ειναι πιο δυνατος στις χαμηλες αρα και πιο ευχρηστος για απλη χρηση )
δεν πιστευω δηλαδη οτι σε αυτα τα κυβικα και σε τετοιες ιποδυναμμεις μπορεις να τα χεις ολα , απο καπου θα πρεπει να χασειςγια αυτο σου λεω οτι παιζει ρολο και ποιος ειναι ο προσανατολισμος του κινητηρα , οι βιομηχανιες λιγο πολυ ο,τι θελουν μπορουν να βγαλουν και ακομα και τους 2λιτρους του vag να παρεις εχουν σαφεις διαφορες στη λειτουργια τους αναλογα την εκδοση
αν το παρεις παντως για βολτα κανε μου και ενα τηλεφωνακι
ΥΓ σε σχεση με τον 3λιτρο της bmw των 260 ιππων τι ψαρια πιανει? εσυ που διαβαζεις τα bmw-δο-φορα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το οτι ειναι twinscroll σιγουρα θα βοηθαει στη γραμμικοτητα , ομως η συγκριση με τον Ν54 που δουλευει σε χαμηλοτερη πιεση και ειναι περισσοτερα κυβικα ειναι ψιλοατοπη.. δε μπορεις να βγαλεις συμπερασματα απο αυτοπαντως μιας και μιλαμε για 2λιτρους και ο δικος μου κινητηρας ειναι αρκετα πιο γραμμικος απο του evo πχ , αλλα ειναι και πιο αδυναμος (στις υψηλες στροφες, ενω ειναι πιο δυνατος στις χαμηλες αρα και πιο ευχρηστος για απλη χρηση )
δεν πιστευω δηλαδη οτι σε αυτα τα κυβικα και σε τετοιες ιποδυναμμεις μπορεις να τα χεις ολα , απο καπου θα πρεπει να χασειςγια αυτο σου λεω οτι παιζει ρολο και ποιος ειναι ο προσανατολισμος του κινητηρα , οι βιομηχανιες λιγο πολυ ο,τι θελουν μπορουν να βγαλουν και ακομα και τους 2λιτρους του vag να παρεις εχουν σαφεις διαφορες στη λειτουργια τους αναλογα την εκδοση
αν το παρεις παντως για βολτα κανε μου και ενα τηλεφωνακι
Καλά, προσωπικά δεν έχω βγάλει κανένα συμπέρασμα. Θα το βγάλω όταν το οδηγήσω (και θα μιλήσουμε )
Ο Ν54 δεν είναι μέτρο σύγκρισης, αλλά σημείο αναφοράς ως προς τη γραμμικότητα και λένε ότι έχουν ομοιότητες.
-
Ο χρήστης tallyho έγραψε:
Δεν μπορώ να χαλάσω κάτι που χάλασες εσυ γράφοντας...Κάνε με block, μη διαβάζεις το BMW Forum, κλείσε το παράθυρο
Σίγουρα πάντως βιντεάκια με τη Κολέτσα δε ταιριάζουν με τη κουβέντα που έχουμε...
-
Σου ειπα οτι μετά την βόλτα μας, μπηκα στο berlingo και περίμενα να γεμίσουν οι μπουκάλες για να ελευθερωθούν τα φρένα για να ξεκινήσω ε;
-
Κάθε φορά που ταξιδεύω με το 325, συνειδητοποιώ ότι χαμογελάω...
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Σου ειπα οτι μετά την βόλτα μας, μπηκα στο berlingo και περίμενα να γεμίσουν οι μπουκάλες για να ελευθερωθούν τα φρένα για να ξεκινήσω ε;Ναι μου το'πες
-
Έχω την υποψία ότι ο βασικός λόγος που η Μ5 θα γίνει και τετρακούνα, είναι για να προετοιμάσει ίσως το τεχνικό έδαφος για μια υβριδική τετρακίνητη έκδοση, αλά Χ6Μ Active hybrid.
-
Μερικές πληροφορίες από στέλεχος της BMW που γράφει σε κάποια φόρουμ που παρακολουθώ:
Actually the question being asked by M is 'What would you like?' Less Weight? or All Wheel Drive? You cannot have both...
It is true that they are looking at accomodating AWD for the M5** but it is not going to happen overnight**. AWD was also looked at for the E60 and that did not happen.What is M doing? they are adapting to the changes that are occurring in the market. There was demand for M SAV's so we satisfied the demand and opened up new markets in the process for M - The cars are both huge sellers and we will be sticking with them because they are profitable.
In China M for example is identified as a Youthful brand we have a high customer base of below 30 years old buying our products .
Our new marketing campaign for M in China.BMW M
M5 etc use the platform matrix for the 5,6,7, RR Ghost , the next generation will use a more cost effective modular structure like the forthcoming F20 1er and F30 3er. As of lightweight we are getting there and we are progressing. The M3 Lightweight Sedan is between the regular M3 and the GTS in Power but with the sedan it showcases the progress that has happened since the M3 GTS especially in Material technology.
M3 GTS and M3 Lightweight Sedan are symbols of progress within the M Division and there will be further progress to show that BMW M are taking lightweight seriously .
The non-production Concept which will be a result of when BMWi joins BMW M. Not for products but synergies and lightweight technology expertise and material sharing in the not-so-far-away future.
For example a lot of forthcoming vehicles use lightweight materials for body panels while major components are fabricated using lighter metals.BMW M will be the first manufacturer to virtually show you what the future of performance will be. And in this day and age Performance now has it's limits so BMWM are developing the solutions that will maintain BMW's overall leadership.
If you compare BMW to the competition in terms of c 02 goals in certain markets. VAG are languishing behind , Bugatti is at the last of the list Ferrari are leaps ahead of Lamborghini. They seem happy to pay the fines , BMW are not in a position to do that.
BMW FORUM