-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Καταρχήν εγώ θετικό smiley έβαλα γι' αυτό μην ψοφάς για παρεξήγηση. Κατά δευτέροις απ' ότι βλέπεις δεν είναι μόνο προσωπική άποψη, αλλά τη συμμερίζονται κι άλλοι. Αν το ψάξεις λίγο καλύτερα θα δεις τι εννοώ. Η αναφορά σε συγκεκριμένα GP δεν πιστεύω ότι βοηθάει κάπου, αφού κάθε ομάδα κάνει λάθη (με εξαίρεση ίσως τη σημερινή Ferrari ) και το ίδιο ισχύει για τον οδηγό (όχι εδώ ο Σούμι δεν είναι εξαίρεση). Μιας και αναφέρθηκες όμως στη Suzuka, να σου θυμίσω το πραγματικά πανέξυπνο παιχνίδι των Ferrari, όπου ενώ ο Villeneuve βρισκόταν ανάμεσα τους, ξαφνικά μετά από 5 secs βρέθηκε 3ος, με τoν 3ο εως τότε Irvine να περνάει 1ος και τον Σούμι 2ο. Η εναλλαγή των θέσεων μεταξύ των δύο Ferrari μετά στη συνέχεια ήταν το μόνο εύκολο. Και επειδή πολύ το κουράσαμε να υπενθυμίσω επίσης ότι ο Καναδός είχε ακυρωθεί στον συγκεκριμένο αγώνα, και κατά συνέπεια ο Γερμανός πήγε με βαθμολογικό προβάδισμα στον επόμενο και τελευταίο αγώνα της χρονιάς στη Jerez.
Mια εκτενέστερη ματιά στη Williams εκείνης της χρονιάς ίσως σου αλλάξει γνώμη. Η ουσία για μένα πάντως είναι ότι σαφώς ΑΛΛΟ 96 και ΑΛΛΟ 97.Τα τυπου 'χαλαρωσε' κ 'ψοφας για παρεξηγηση' δεν με συγκινουν ιδιαιτερα. Δεν ψοφαω για καμια παρεξηγηση ελπιζω ομως κ εσυ το ιδιο!
Τ οτι κ καποιος αλλος συμμεριζεται την αποψη σου δεν με κανει ν αλλαξω την δικια μου. Οντως στην Suzuka τιμωρηθηκε ο JV γιατι στις δοκιμες του Σαββατου περασε flat out την ευθεια πριν την 130R κατω απο καθεστως κιτρινης σημαιας. Το οτι οι Ferrari επαιξαν το εξυπνο παιχνιδι τους ανταλλασοντας θεσεις για να καθυστερησουν τον JV αυτο τον εκανε να υποπεσει σε περισσοτερα λαθη κ τελικα να τερματισει 5ος. Χωρις σημασια βεβαια.
Τωρα απο εκει κ μετα τι εγινε κ τι δεν εγινε εκεινη την χρονια τα εχω στην ανασκοπηση του 97 κ βαση αυτης μιλαω.
Τσπ οπως ειπες το κουρασαμε. -
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Τα τυπου 'χαλαρωσε' κ 'ψοφας για παρεξηγηση' δεν με συγκινουν ιδιαιτερα. Δεν ψοφαω για καμια παρεξηγηση ελπιζω ομως κ εσυ το ιδιο!
Ρε εγώ στην πλάκα το είπα το χαλάρωσε. Αλοίμονο δεν μπήκαμε εδώ για να μαλώσουμε.
Τωρα απο εκει κ μετα τι εγινε κ τι δεν εγινε εκεινη την χρονια τα εχω στην ανασκοπηση του 97 κ βαση αυτης μιλαω.
Βασικά εγώ αναφερόμουν σε technical details, στον κινητήρα και στο υπόλοιπο μονοθέσιο που, σε αντίθεση με τη Ferrari, παρέμεινε χωρίς καμιά σχεδόν εξέλιξη μέχρι το τέλος.
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Τα τυπου 'χαλαρωσε' κ 'ψοφας για παρεξηγηση' δεν με συγκινουν ιδιαιτερα. Δεν ψοφαω για καμια παρεξηγηση ελπιζω ομως κ εσυ το ιδιο!
Ρε εγώ στην πλάκα το είπα το χαλάρωσε. Αλοίμονο δεν μπήκαμε εδώ για να μαλώσουμε.
Ok no harm done απλα από ένα απροσωπο πληκτρολογιο δεν το καταλαβα οποτε ζηταω συγνωμη για το αμυντικο-επιθετικο μου σχολιο!
Τωρα απο εκει κ μετα τι εγινε κ τι δεν εγινε εκεινη την χρονια τα εχω στην ανασκοπηση του 97 κ βαση αυτης μιλαω.
Βασικά εγώ αναφερόμουν σε technical details, στον κινητήρα και στο υπόλοιπο μονοθέσιο που, σε αντίθεση με τη Ferrari, παρέμεινε χωρίς καμιά σχεδόν εξέλιξη μέχρι το τέλος.
Δεν διαφωνω στ ότι η εξελιξη επιβραδυνθηκε από ένα σημειο κ μετα κατι που ομως δεν συνεβει στην Ferrari, αλλα γενικοτερα απ αυτα που ειδα σ αυτην τη σεζον η Williams ειχε το πάνω χερι σαν καλυτερο μονοθεσιο που ετρεχαν να το φτασουν οι Ιταλοι. Επισης αν θυμασαι εκεινη την χρονια υπήρχαν κ GP που η Ferrari αντιμετωπισε -λογω στησιματος προφανως ή για οποιον αλλο λογο- κ αρκετα προβληματα με τα λαστιχα πραγμα που δεν συνεβει με την Williams (τουλαχιστον σε τετοιο βαθμο).
-
@christos.dimou
Ε οχι και υπερβαση να παει καποιος στη Φεραρι, εστω και σε δυσκολα χρονια! Ελεος! Σα να λεμε οτι ηταν υπερβαση ο Αλεξανδρης οταν αφησε την τοτε πρωταθλητρια ΑΕΚ για τον πετρινο ολυμπιακο.Το θεμα (το λεω τριτη φορα) δεν ειναι ποσο κορυφαιος οδηγος ειναι ο ΜΣ. Οποτε σχολια περι 'θανασιμου μισους' τα αφηνω ασχολιαστα, γιατι αν τα σχολιασω... Μαλλον κριτικη απεναντι σε ειδωλα δεν ειναι αποδεκτη απο τους λατρεις.
Το θεμα ειναι σε ποιον προσφερει ικανοποιηση να παιρνει πρωταθληματα στον αυτοματο πιλοτο και κυριως στον εαυτο του.Τα τελευταια 15 χρονια χωρις να εχουν το καλυτερο μονοθεσιο πρωταθληματα πηραν ο Σενα (90 και 91), ο Σουμαχερ (94) και ο Χακινεν (99). Οι δυο τελευταιες ειναι πολυ περιεργες περιπτωσεις και αν δεν συνεβαιναν εξαιρετικα αναπαντεχα γεγονοτα δεν θα τα επαιρναν. Παντως 4/15 δεν ειναι μικρο ποσοστο.
Οταν λεω υπερβαση, εννοω υπερβαση. Οχι μεταγραφη με τις καλυτερες προϋποθεσεις σε μια ζαπλουτη και ιστορικοτερη ομαδα μαζι με ολο το τημ των πρωταθληματων. Υπερβαση σαν αυτη που εκαναν ο Μπραμπαμ, ο Σαρτις, ο Γκ.Χιλ, ο Φιτιπαλντι και ο Βιλνεβ. Και αναφερω μονο πρωταθλητες, αλλιως ο καταλογος μακραινει.
ΥΓ Για να φυγουν μερικες αποριες, ειμαι οπαδος της Φεραρι απο εποχης Σεκτερ-Βιλνεβ. Αυτο δεν με εμποδιζει να εχω αποψη και να μη μου αρεσει η χολιγουντ-κατασταση που επικρατει.
-
Δηλαδη ο Schumacher ποσες φορες θα πρεπει να ''αναστησει'' μια ομαδα για να αποδειξει τις ικανοτητες του? Το εκανε μια φορα και τωρα απολαμβανει τους καρπους των κοπων του. Παντως πιστευω πως και σε καποια αλλη ομαδα και να πηγαινε το ιδιο θα πετυχαινε. Καπου εδω ειναι ισως και η διαφορα με τον Senna. O Ayrton εαν πηγαινε για παραδειγμα στην Renault θα επαιρνε την πρωτη χρονια το πρωταθλημα και μετα θα το ξαναπαιρνε πολυ αργοτερα. Αντιθετα ο Schumacher θα αργουσε να παρει το πρωταθλημα, 2-3 χρονια, αλλα μετα ποιος τον πιανει.
Οσον αφορα τον Rossi ειχε κανει δοκιμες στο Fiorano και ηταν 2,5 δλτ. ποιο αργος απο τον Schumi.
-
Αν και είμαι άσχετος με moto GP και V.R. πιστεύω οτι στην F1 δεν παίζει και τόσο σημαντικό ρόλο ο οδηγός.Οτι και να κάνει δηλαδή ο οδηγός,και ο θεός ο ίδιος να οδηγήσει δε μπορεί να πάει πρωτάθλημα η Sauber ή η Renault(η φετινή).
Αν η διαφορά των μονοθεσίων είναι μεγάλη(2-3 δέκατα στο γύρο) ο οδηγός πάει περίπατο. -
Πάντως οι πιθανότητες να αλλάξει ομάδα ο M. Schumacher πλέον είναι πολύ λίγες. Ο Γερμανός μετά από όσα κατάφερε στην ιταλική ομάδα αποτελεί για αυτή 'σημαία'. Για σκεφτείτε και πειτε μου, πόσες σημαίες άλλαξαν στρατόπεδο αναζητώντας λίγη παραπάνω δόξα και λίγο παραπάνω χρήμα και τι αποτέλεσμα είχαν. Μιας και διάβασα παραπάνω ένα παράδειγμα που είχε σχέση με το ποδόσφαιρο και το δικό μου παράδειγμα θα έχει σχέση με αυτό. Ο Νικοπολίδης, μετά από 15 περίπου χρόνια αποφάσισε να αλλάξει στρατόπεδο, αλλά αυτό είχε σαν αποτέλεσμα την 'κοινωνική κατακραυγή' από την πλειοψηφία των φιλάθλων και των οπαδών της χώρας. Γιατί από την κίνησή του αυτή, δεν απογοητεύτηκαν μόνο οι φίλοι του Παναθηνα'ι'κού, αλλά όλοι οι σκεπτόμενοι Έλληνες φίλαθλοι απογοητεύτηκαν βλέποντας τον τρόπο που μπορεί να δράσει κάποιος ποδοσφαιριστής αν το ύψιστο αγαθό για αυτόν είναι το χρήμα, πετώντας 15 χρόνια ιστορίας στα σκουπίδια.
Αλλά πίσω στο θέμα μας τώρα, εγώ πραγματικά δεν βρίσκω κάποιον λόγο για να αλλάξει ομάδα ο M. Schumacher. Θεωρώ ότι αυτά που κατάφερε (να βοηθήσει την Ferrari να κατασκευάζει κορυφαία και ανταγωνιστικά μονοθέσια) και αυτά που καταφέρνει (να διατηρείται μαζί της στην κορυφή για χρόνια) είναι κατά πολύ πιο δύσκολο από το να αλλάξει ομάδα και να γίνει Πρωταθλητής. -
Μάλλον από ότι καταλαβαίνω φίλε μου οι ποδοσφαιρικές σου προτιμήσεις έχουν διαφορετικό χρώμα από τις αυτοκινητιστικές.
Τον πειράζω απλός, μην το γυρίσουμε στα ποδοσφαιρικά!!!
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
.... να βοηθήσει την Ferrari να κατασκευάζει κορυφαία και **ανταγωνιστικά **μονοθέσια .....E όχι και ανταγωνιστικά μονοθέσια η Ferrari!!!
Μάλλον .... ασυναγώνιστα εννούσες -
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Μιας και διάβασα παραπάνω ένα παράδειγμα που είχε σχέση με το ποδόσφαιρο και το δικό μου παράδειγμα θα έχει σχέση με αυτό. Ο Νικοπολίδης, μετά από 15 περίπου χρόνια αποφάσισε να αλλάξει στρατόπεδο, αλλά αυτό είχε σαν αποτέλεσμα την 'κοινωνική κατακραυγή' από την πλειοψηφία των φιλάθλων και των οπαδών της χώρας. Γιατί από την κίνησή του αυτή, δεν απογοητεύτηκαν μόνο οι φίλοι του Παναθηνα'ι'κού, αλλά όλοι οι σκεπτόμενοι Έλληνες φίλαθλοι απογοητεύτηκαν βλέποντας τον τρόπο που μπορεί να δράσει κάποιος ποδοσφαιριστής αν το ύψιστο αγαθό για αυτόν είναι το χρήμα, πετώντας 15 χρόνια ιστορίας στα σκουπίδια.Άσχετο με το θέμα που συζητάμε εδώ, αλλά στην περίπτωση που αναφέρεις ο συγκεκριμένος ποδοσφαιριστής δεν χρησιμοποιόταν καθόλου στην προηγούμενη ομάδα του. Οπότε αν θες τη γνώμη μου πολύ καλά έκανε και έφυγε. Επίσης μην ξεχνάς πόσοι ποδοσφαιριστές έχουν κάνει την αντίθετη μεταγραφή. Σαργκάνης, Βαμβακούλας, Κυράστας, Καρούλιας...
Αυτά και τέρμα με τα ποδοσφαιρικά... -
Ο χρήστης greo έγραψε:
@christos.dimou
Τα τελευταια 15 χρονια χωρις να εχουν το καλυτερο μονοθεσιο πρωταθληματα πηραν ο Σενα (90 και 91), ο Σουμαχερ (94) και ο Χακινεν (99). Οι δυο τελευταιες ειναι πολυ περιεργες περιπτωσεις και αν δεν συνεβαιναν εξαιρετικα αναπαντεχα γεγονοτα δεν θα τα επαιρναν. Παντως 4/15 δεν ειναι μικρο ποσοστο.Πιο συγκεκριμενα για 90 κ 91 ο Senna δεν ειχε κατωτερο μονοθεσιο.
Το 90 δεν ηταν κατωτερο της Ferrari του Prost. Ουτε κ καλυτερο. Ειχαν πολυ δυνατη κοντρα.
Το 91 η Williams μπηκε πολυ δυνατα στο παιχνιδι του πρωταθληματος φερνοντας πισω τον Mansel κ εχοντας στην δυναμη της τον Andrian Newey. Παρολα αυτα ενω εφτιαξε πολυ καλο μονοθεσιο κ με την συνδρομη του μοτερ της Renault ειχαν παρα πολλα προβληματα εγκαταλειψεων. Σε απολυτη ταχυτητα ισως ηταν καλυτερο της McLaren του Senna (οχι παντα) αλλα σε αξιοπιστια ηταν για τα πανηγυρια αφηνοντας στην McLaren κ τον Senna την πρωτια. Οποτε δεν θα ελεγα οτι η McLaren ηταν υποδεεστερο μονοθεσιο το 91. Το 92 κ 93 ομως ναι κ με διαφορα μαλιστα! -
Να διευκρινησω οτι οταν λεω καλυτερο μονοθεσιο εννοω αυτο που με τον ιδιο οδηγο σε δεδομενη πιστα θα εδινε την καλυτερη επιδοση. Η αισθηση μου απο τις χρονιες εκεινες ειναι οτι η Φεραρι το 90 και η Γουϊλιαμς το 91 (ειδικα απο Μεξικο και μετα) ηταν καλυτερα σε αποδοση μονοθεσια. Για το 90 ισως να ειναι μονο αισθηση, αλλα πιστευω οτι με Σενα η Φεραρι θα ειχε καλυτερα αποτελεσματα. Ειδικα στο δευτερο μισο του πρωταθληματος αυτο φανηκε με την εξαφανιση του Μπεργκερ απο το προσκηνιο. Ισως ομως και να εχεις δικιο με το 'ισοδυναμια' να ταιριαζει καλυτερα.
BTW Tα σημαντικοτερα κομματια του θρυλου δεν ειναι μια κουρσα με Τολεμαν και 5 νικες σε μια σαιζον οδηγοντας μουλαρι; Πιο πολυ απο τα πρωταθληματα πιστευω.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Και ειναι αυτο που εκανε ο Ροσσι. Να φυγει απο μια παντοδυναμη ομαδα, να παει σε μια σαφεστατα υποδεεστερη και να ταπεινωσει τους αντιπαλους απο την πρωτη κιολας χρονια. Οσο και αν δεν ειναι απολυτα συγκρισιμα τα σπορ και τα μεγεθη ποιος δε θα ηθελε του χρονου τον Σουμαχερ σε Ρενω ή Γουϊλιαμς; Ποιος θα του αρνιοταν τον τιτλο του κορυφαιου ολων των εποχων σε περιπτωση πρωταθληματος;Μα το έχει ήδη κάνει. Υπάρχει λόγος να το επαναλάβει;
1995: Ο Jean Alesi κατετάγη 5ος στο πρωτάθλημα εκείνης της χρονιάς καταφέρνοντας να πάρει μόλις μια νίκη. Δε σημείωσε καμία pole position, ενώ σημείωσε μόλις ένα ταχύτερο γύρο. Μάζεψε συνολικά 42 βαθμούς, ενώ ο πρωταθλητής Michael Schumacher 102 βαθμούς.
1996: Ο Michael Schumacher κατετάγη 3ος στο πρωτάθλημα εκείνης της χρονιάς καταφέρνοντας να πάρει τρεις νίκες. Σημείωσε 4 pole position, και 2 ταχύτερους γύρους. Μάζεψε συνολικά 59 βαθμούς, ενώ ο πρωταθλητής Damon Hill 97 βαθμούς. Ο Jacques Villeneuve κατετάγη 2ος στο πρωτάθλημα με 79 βαθμούς και με αυτοκίνητο σαφώς γρηγορότερο και πιο αξιόπιστο από τη Ferrari. Ο τελευταίος πέτυχε 4 νίκες έναντι των 3 του Σουμάχερ, και 3 pole positions, έναντι των 4 του Σουμάχερ. Εαν η αξιοπιστία της Ferrari αποδεικνυόταν καλύτερη θα μπορούσε άνετα να καταταγεί 2ος. Περιττό να σημειώσω πως όχι η 2η ή 3η θέση στο πρωτάθλημα οδηγών, αλλά και μια νίκη σε αγώνα, αποτελούσε όνειρο θερινής νυκτός για τη Ferrari την εποχή εκείνη....
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Το 91 η Williams μπηκε πολυ δυνατα στο παιχνιδι του πρωταθληματος φερνοντας πισω τον Mansel κ εχοντας στην δυναμη της τον Andrian Newey. Παρολα αυτα ενω εφτιαξε πολυ καλο μονοθεσιο κ με την συνδρομη του μοτερ της Renault ειχαν παρα πολλα προβληματα εγκαταλειψεων. Σε απολυτη ταχυτητα ισως ηταν καλυτερο της McLaren του Senna (οχι παντα) αλλα σε αξιοπιστια ηταν για τα πανηγυρια αφηνοντας στην McLaren κ τον Senna την πρωτια.
Ποια αξιοπιστία, ας μην τους ξεβιδωνόντουσαν οι τροχοί μετά τα πιτ στοπ να σου πω ποιος θα κέρδιζε...
Σαν μονοθέσιο πάντως ήταν καλύτερη η Γουίλιαμς...
Και δεν ήταν αναξιόπιστη...
Ο Σένα είχε μόνο μία εγκατάλειψη την χρονιά (5ος αγώνας, Μόντρεαλ), και όχι από οδηγικό λάθος, αλλά από εναλλάκτη. Μία φορά έμεινε εκτός βαθμολογίας (7ος) με 12/16 αγώνες πόντιουμ. Μάζεψε 96 πόντους και 7 νίκες.Ο Μάνσελ έμεινε σε Φοίνιξ και Ιντερλάγκος από κιβώτιο, (έχοντας κάνει και στους δύο ταχύτερο γύρο) και από ηλεκτρικά στο ΣΠΑ.
Ειδικά στο Ιντερλάγκος το κιβώτιο έσπασε μετά από έξοδο που είχε προσπαθώντας να πιάσει τον Σένα... Αλλά ας την χρεώσουμε στο αυτοκίνητο...
Άλλες 3 εγκαταλείψεις που δεν οφείλονται όμως στο αυτοκίνητο είναι Ίμολα, Εστορίλ και Σουζούκα, όπου έμεινε από τρακάρισμα, αντικανονικό πιτ στοπ και έξοδο αντίστοιχα. Το αντικανονικό πιτ στοπ είναι ο ξεβιδωμένος τροχός που είπα νωρίτερα, όπου η ομάδα τον ακολούθησε εκτός του πιτ για να του ξανατοποθετήσει λάστιχο και φυσικά ακυρώθηκε.
Τερμάτισε 10 αγώνες, όλους μέσα στους βαθμούς, όντας στους 9/10 αγώνες πρώτος ή δεύτερος!!! Μάζεψε 72 πόντους και 5 νίκες.Αν ο Σέννα είχε 2 παραπάνω εγκαταλείψεις ΛΟΓΩ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟΥ (αξιοπιστίας), στην χειρότερη περίπτωση να έχανε 20 πόντους, δηλαδή και πάλι πρωταθλητής... Στην χειρότερη περίπτωση να τον ακολουθούσε ο Μάνσελ και στους δύο, εξασφαλίζοντας 8 βαθμούς, αλλά τότε απλώς δεν θα χάριζε ο Σένα τη νίκη στον Μπέργκερ, και θα έπαιρνε ΟΡΙΑΚΑ λόγω νικών το πρωτάθλημα ο Μάνσελ με 7-6 νίκες. Απειροελάχιστη πιθανότητα...
Αν πάμε στους 2ους που ήταν μάλλον αντίστοιχοι (ίσως ο Μπέργκερ να ήταν και λίγο καλύτερος από τον Πατρέζε), ο μεν Πατρέζε μάζεψε 53 πόντους με 5 εγκαταλείψεις, οι 3 οφειλόμενες στο μονοθέσιο και οι 2 στον οδηγό, τερματίζοντας 11 αγώνες, ΠΑΝΤΑ στους βαθμούς, και 8/10 αγώνες πόντιουμ με 1 νίκη.
Ο Δε Μπέργκερ 43 βαθμούς με 7 εγκαταλείψεις, οι 6 οφειλόμενες στο μονοθέσιο και μόλις μία στον οδηγό!
Τερμάτισε 9 αγώνες όλους στους βαθμούς, τους 6 στο πόντιουμ και έκανε μια νίκη στην Σουζούκα- δώρο του Σένα.Σύνολο για τις ομάδες:
ΜακΛάρεν 1 εγκατάλειψη οφειλόμενη σε οδηγό, 7 σε μονοθέσιο.
Γουίλιαμς 5 εγκαταλείψεις οφειλόμενες σε οδηγό, 6 σε μονοθέσιο.Από αξιοπιστία μάλλον στα ίδια ήταν, με την Γουίλιαμς να πάσχει από την αξιοπιστία... των οδηγών της!
Και εν πάσει περιπτώσει όπως έδειξα και παραπάνω το να έχασε από τις 2 παραπάνω ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ εγκαταλείψεις του ο Μάνσελ το πρωτάθλημα είναι τραβηγμένο από τα μαλλιά...Από ταχύτητα των μονοθεσίων, όλες οι ΜακΛάρεν και Γουίλιαμς που τερμάτισαν, βαθμολογήθηκαν κιόλας, πλην μίας φοράς, του Σένα μάλιστα, οπότε ένας βαθμός στην Γουίλιαμς...
Από πόντιουμ οι Γουίλιαμς είχαν 17 σε 20 τερματισμούς (85%), ενώ οι ΜακΛάρεν είχαν μόλις 18/25 (72%).
Επίσης το 1991 είναι η χρονιά που ο Σένα με κολλημένη 6η στο κιβώτιο κέρδισε την Βραζιλία, ενώ στον ίδιο αγώνα εγκατέλειψε ο Μάνσελ στον 59ο γύρο (από 71) από... κιβώτιο, και τον Πατρέζε να τερματίζει 3 δεύτερα πίσω από τον Σένα!!
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
BTW Tα σημαντικοτερα κομματια του θρυλου δεν ειναι μια κουρσα με Τολεμαν και 5 νικες σε μια σαιζον οδηγοντας μουλαρι; Πιο πολυ απο τα πρωταθληματα πιστευω.
Σημαντικοτερα αν θες στην 10ετη του καριερα υπηρχαν κ αλλα μαζι μ αυτα που αναφερεις! Αλλα αυτα που παρεθεσες εχουν το κοινο χαρακτηριστηκο οτι ολα συνεβησαν υπο βροχη! Κ οντως το 93 πηρε 5 νικες ολες στην βροχη κ με το καλυτερο ισως GP στην καριερα του αυτο του Donnington που τους εκανε ολους να φαινονται εκπαιδευομενοι του διαλυοντας στην κυριολεξια τους παντες. Κατεταγη 2ος στο πρωταθλημα μ ενα μονοθεσιο που ηταν τουλαχιστον το 3ο καλυτερο απο πλευρας ταχυτητας! Σε πολλα GP ετρωγε κ 2secs στο qualifying απο τον Prost κ τον Hill, κ 1sec απο MS. Ηταν πραγματικα ηρωικη εκεινη η σεζον! Εκεινη η 2η θεση ισως ηταν κ δυσκολοτερη απο το πρωταθλημα του 91!!!! Ειχε σκυλιασει κ με τον Prost που δεν τον αφησε εκεινη την χρονια να παει στην Williams, θετοντας βετο! Senna για Prost τοτε:'He knows that in the same car its tough...!!!'
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
BTW Tα σημαντικοτερα κομματια του θρυλου δεν ειναι μια κουρσα με Τολεμαν και 5 νικες σε μια σαιζον οδηγοντας μουλαρι; Πιο πολυ απο τα πρωταθληματα πιστευω.
Σημαντικοτερα αν θες στην 10ετη του καριερα υπηρχαν κ αλλα μαζι μ αυτα που αναφερεις! Αλλα αυτα που παρεθεσες εχουν το κοινο χαρακτηριστηκο οτι ολα συνεβησαν υπο βροχη! Κ οντως το 93 πηρε 5 νικες ολες στην βροχη κ με το καλυτερο ισως GP στην καριερα του αυτο του Donnington που τους εκανε ολους να φαινονται εκπαιδευομενοι του διαλυοντας στην κυριολεξια τους παντες. Κατεταγη 2ος στο πρωταθλημα μ ενα μονοθεσιο που ηταν τουλαχιστον το 3ο καλυτερο απο πλευρας ταχυτητας! Σε πολλα GP ετρωγε κ 2secs στο qualifying απο τον Prost κ τον Hill, κ 1sec απο MS. Ηταν πραγματικα ηρωικη εκεινη η σεζον! Εκεινη η 2η θεση ισως ηταν κ δυσκολοτερη απο το πρωταθλημα του 91!!!! Ειχε σκυλιασει κ με τον Prost που δεν τον αφησε εκεινη την χρονια να παει στην Williams, θετοντας βετο! Senna για Prost τοτε:'He knows that in the same car its tough...!!!'
Αχ, αυτό το '93...
Πού θα πάει, κάπως κάποτε θα τα βρώ να τα περάσω σε DVD να τα έχω... -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Το 91 η Williams μπηκε πολυ δυνατα στο παιχνιδι του πρωταθληματος φερνοντας πισω τον Mansel κ εχοντας στην δυναμη της τον Andrian Newey. Παρολα αυτα ενω εφτιαξε πολυ καλο μονοθεσιο κ με την συνδρομη του μοτερ της Renault ειχαν παρα πολλα προβληματα εγκαταλειψεων. Σε απολυτη ταχυτητα ισως ηταν καλυτερο της McLaren του Senna (οχι παντα) αλλα σε αξιοπιστια ηταν για τα πανηγυρια αφηνοντας στην McLaren κ τον Senna την πρωτια.
Ποια αξιοπιστία, ας μην τους ξεβιδωνόντουσαν οι τροχοί μετά τα πιτ στοπ να σου πω ποιος θα κέρδιζε...
Σαν μονοθέσιο πάντως ήταν καλύτερη η Γουίλιαμς...
Και δεν ήταν αναξιόπιστη...
Ο Σένα είχε μόνο μία εγκατάλειψη την χρονιά (5ος αγώνας, Μόντρεαλ), και όχι από οδηγικό λάθος, αλλά από εναλλάκτη. Μία φορά έμεινε εκτός βαθμολογίας (7ος) με 12/16 αγώνες πόντιουμ. Μάζεψε 96 πόντους και 7 νίκες.Ο Μάνσελ έμεινε σε Φοίνιξ και Ιντερλάγκος από κιβώτιο, (έχοντας κάνει και στους δύο ταχύτερο γύρο) και από ηλεκτρικά στο ΣΠΑ.
Ειδικά στο Ιντερλάγκος το κιβώτιο έσπασε μετά από έξοδο που είχε προσπαθώντας να πιάσει τον Σένα... Αλλά ας την χρεώσουμε στο αυτοκίνητο...
Άλλες 3 εγκαταλείψεις που δεν οφείλονται όμως στο αυτοκίνητο είναι Ίμολα, Εστορίλ και Σουζούκα, όπου έμεινε από τρακάρισμα, αντικανονικό πιτ στοπ και έξοδο αντίστοιχα. Το αντικανονικό πιτ στοπ είναι ο ξεβιδωμένος τροχός που είπα νωρίτερα, όπου η ομάδα τον ακολούθησε εκτός του πιτ για να του ξανατοποθετήσει λάστιχο και φυσικά ακυρώθηκε.
Τερμάτισε 10 αγώνες, όλους μέσα στους βαθμούς, όντας στους 9/10 αγώνες πρώτος ή δεύτερος!!! Μάζεψε 72 πόντους και 5 νίκες.Στην Suzuka εμεινε απο φρενα κ βγηκε οξω!
Γενικα ηταν γρηγοροτερη η Williams αλλα ειχα πολλα περισσοτερα προβληματα! Συν τα λαθη της ομαδας! 20+ βαθμοι δειχνει οτι υπηρχε σοβαρη διαφορα! Γι αυτο λεω οτι κ σαν μονοθεσιο την McLaren καλυτερη γιατι δεν κρινονται ολα μονο στην απολυτη ταχυτητα! -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
BTW Tα σημαντικοτερα κομματια του θρυλου δεν ειναι μια κουρσα με Τολεμαν και 5 νικες σε μια σαιζον οδηγοντας μουλαρι; Πιο πολυ απο τα πρωταθληματα πιστευω.
Σημαντικοτερα αν θες στην 10ετη του καριερα υπηρχαν κ αλλα μαζι μ αυτα που αναφερεις! Αλλα αυτα που παρεθεσες εχουν το κοινο χαρακτηριστηκο οτι ολα συνεβησαν υπο βροχη! Κ οντως το 93 πηρε 5 νικες ολες στην βροχη κ με το καλυτερο ισως GP στην καριερα του αυτο του Donnington που τους εκανε ολους να φαινονται εκπαιδευομενοι του διαλυοντας στην κυριολεξια τους παντες. Κατεταγη 2ος στο πρωταθλημα μ ενα μονοθεσιο που ηταν τουλαχιστον το 3ο καλυτερο απο πλευρας ταχυτητας! Σε πολλα GP ετρωγε κ 2secs στο qualifying απο τον Prost κ τον Hill, κ 1sec απο MS. Ηταν πραγματικα ηρωικη εκεινη η σεζον! Εκεινη η 2η θεση ισως ηταν κ δυσκολοτερη απο το πρωταθλημα του 91!!!! Ειχε σκυλιασει κ με τον Prost που δεν τον αφησε εκεινη την χρονια να παει στην Williams, θετοντας βετο! Senna για Prost τοτε:'He knows that in the same car its tough...!!!'
Αχ, αυτό το '93...
Πού θα πάει, κάπως κάποτε θα τα βρώ να τα περάσω σε DVD να τα έχω...Σε video-cassete μπορω να βοηθησω αν θες!
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Στην Suzuka εμεινε απο φρενα κ βγηκε οξω!
Γενικα ηταν γρηγοροτερη η Williams αλλα ειχα πολλα περισσοτερα προβληματα! Συν τα λαθη της ομαδας! 20+ βαθμοι δειχνει οτι υπηρχε σοβαρη διαφορα! Γι αυτο λεω οτι κ σαν μονοθεσιο την McLaren καλυτερη γιατι δεν κρινονται ολα μονο στην απολυτη ταχυτητα!Πρόβλημα στα φρένα του μυαλού μάλλον είχε!
Για νίκη και μόνο νίκη πήγαινε για να έχει μαθηματικές έστω ελπίδες, και το παράκανε και βγήκε.
Τα λάθη της ομάδας και των οδηγών ούτε με την ταχύτητα του μονοθεσίου σχετίζονται, ούτε με την αξιοπιστία.Αν το δεις μονοθέσιο-ομάδα, τότε πρέπει να το δείς μονοθέσιο - ομάδα - οδηγός, οπότε τότε η ΜακΛάρεν ΤΟΥ ΣΕΝΑ ήταν όντως καλύτερη. (με την ΜακΛάρεν του Μπέργκερ μόνη της να έχει όσα προβλήματα είχαν και οι δύο Γουίλιαμς μαζί, δεν νομίζω να τίθεται θέμα κακής αξιοπιστίας... )
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Αν το δεις μονοθέσιο-ομάδα, τότε πρέπει να το δείς μονοθέσιο - ομάδα - οδηγός, οπότε τότε η ΜακΛάρεν ΤΟΥ ΣΕΝΑ ήταν όντως καλύτερη. (με την ΜακΛάρεν του Μπέργκερ μόνη της να έχει όσα προβλήματα είχαν και οι δύο Γουίλιαμς μαζί, δεν νομίζω να τίθεται θέμα κακής αξιοπιστίας... )
Ναι αλλα ο Νο2 δεν εχει παντα τα καλουδια κ την προσοχη του Νο1
Tο ρεκορ που δε θα σπασει ποτε ο Σουμαχερ