-
Για τον ανίδεο Έλληνα αγοραστή αρκεί που είναι Μπεεμβε...και πριν 2 χρόνια τους ίδιους ανταγωνιστές είχαν αλλά πούλαγαν αβέρτα...
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Για το Δ δεν μπορεί να κάνει τίποτα??
έδιτ
Δράττομαι εδώ της ευκαιρίας να πω ότι η Μπεμβέ θα δει μια πιο άσπρη μέρα στην χώρα μας, μόνο όταν έρθουν μικρά 4κύλινδρα τούρμπο και γλιτώσει στα μικρά το φόρο των κυβικών, αλά Μερσεντές και Άουντι.ε λογικο αφου οτιδηποτε 1800κεκ και πανω, στην Ελλαδα θεωρειται πολυτελεια
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
έδιτ
Δράττομαι εδώ της ευκαιρίας να πω ότι η Μπεμβέ θα δει μια πιο άσπρη μέρα στην χώρα μας, μόνο όταν έρθουν μικρά 4κύλινδρα τούρμπο και γλιτώσει στα μικρά το φόρο των κυβικών, αλά Μερσεντές και Άουντι.Η Χ1 με τον 2λτ turbo θα κοστίζει περίπου 50.000 ευρώ ενώ στη Γερμανία 40.000.
To μόνο που μπορεί να κάνει η BMW είναι να βγει δυναμικά στα μικρά κυβικά (λόγω χαμηλότερων φόρων), μειώνοντας το ποσοστό κερδοφορίας της και βάζοντας χαμηλά επιτόκια. Αφού τα μικρά κυβικά πουλάνε...γιατί ο κόσμος έχει 'χεστεί' πάνω του με τα 2λτ και άνω.
Αλλά αυτό δε πρόκειται να γίνει γιατί θα χρειαστεί να κόψει από αλλού, πχ προσωπικό, κλπ.
Πλέον η κάθε αντιπροσωπεία προσπαθεί να επιβιώσει από το service γιατί το μέτρο της απόσυρσης δεν έχει βοηθήσει καθόλου. Μου έλεγαν στο Σπανό ότι εκεί που κάθε μέρα έδιωχναν 10 αυτοκίνητα...τώρα διώχνουν 5-7 την εβδομάδα!
-
Kαταρχήν μια εταιρεία που το μεσαίο της μοντέλο ξεκινάει από τα 3.000 κυβικά, το πιο μικρό της είναι πεθαμένο και πανάκριβο 1.600, και οι τζιπούρες της με 2.000 μοτέρ δεν μπορούν να σούρουν καλά καλά τα λάστιχά τους, έχει στην χώρα μας εξ ορισμού πρόβλημα, όπως και να την λένε.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
έδιτ
Δράττομαι εδώ της ευκαιρίας να πω ότι η Μπεμβέ θα δει μια πιο άσπρη μέρα στην χώρα μας, μόνο όταν έρθουν μικρά 4κύλινδρα τούρμπο και γλιτώσει στα μικρά το φόρο των κυβικών, αλά Μερσεντές και Άουντι.Και με αυτό λίγα πράγματα θα καταφέρει, πρώτον γιατί με το λανσάρισμα του νέου γαμάτου (και δεν έχω καμιά αμφιβολία επι τούτου) μοτέρ θα πρέπει να το τσιμπήσει στην τιμή και δεύτερον γιατί θα το πιάνει ο φόρος πολυτελείας.
Και οι Merc και Audi δεν την γλιτώνουν καθόλου. Αν δεις τιμές για κάτι 2.0Τ Α4, Α5, Q5 κτλ θα σου πέσουν τα μαλλιά!!. Πχ Q5 4ος/2009---> 61.000€, το ίδιο ακριβώς σε εξοπλισμό 2011--->80.000€!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Για τον ανίδεο Έλληνα αγοραστή αρκεί που είναι Μπεεμβε...και πριν 2 χρόνια τους ίδιους ανταγωνιστές είχαν αλλά πούλαγαν αβέρτα...οι ανιδεοι ξυπνησαν φιλε μου και σταματησαν να ονειρευονται το ταφο 316
σε αυτη τη γενια 3αρων εχω την εντυπωση οτι οι 1600αρες πουλησαν αρκετα λιγοτερο απο αλλες φορες , και η 116 τον εχει πιει κανονικα απο το αρχαιολογικο Α3
η μοδα του τουρμπο πλεον εχει επηρεασει παρα πολυ κοσμο και οταν βλεπει ταπεινα σεατ και φιατ να εχουν πολυ δυνατα μοτερ σε μικρα κυβικα δε θα κατσει να ασχοληθει με τη bmw, και αν θελει premium λυσεις υπαρχει η mb και η audi
οποτε θεωρω φυσιολογικοτατη τη σημερινη κατασταση και δε μπορουμε να μιλαμε για αποτυχια δεδομενου του ανταγωνισμου, απλα για πααααρα πολυ αργη αντιδραση της μαμας εταιρειας που στη τελικη χεστηκε για την ελλαδα
για αποτυχια θα μιλουσαμε μονο αν πηγαιναν απατα τα τουρμπο της, κατι που δε νομιζω οτι θα γινειισα ισα θα ακουμε συχνα πυκνα στο μελλον οτι η bmw ανακαλυψε ξανα το τουρμπο και με τη πολυχρονη εμπειρια (?) της το εφτιαξε επιτελους σωστα
-
Καλά για το αν ξύπνησαν διατηρώ τις αμφιβολίες μου ακόμα...πάω στοίχημα ότι πολλοί που πήραν Scirocco πχ στα ίδια λεφτά θα προτιμούσαν μια 3αρα κουπέ κι ας πάει στο 1/3 απ' ότι πάει το Ροκο. Πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι δεν λένε? Απλά πλέον δεν τους βγαίνουν τα κουκιά, τους μοστράρονται και άλογα-στραγάλια από τα διάφορα τουρμπάκια των 25.000€ και περίμενε μετά εσύ BMW Hellas να πουλήσεις 116 με το ανέκδοτο εσωτερικό για BMW και τις αστείες επιδόσεις.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Για το Δ δεν μπορεί να κάνει τίποτα?? Υποτίθεται γι' αυτό ήρθε η ίδια η BMW στην Ελλάδα γιατί πιο πριν δεν ήταν ευχαριστημένη με την εκπροσώπησή της στη χώρα μας. Είναι δεδομένο πλέον για όλους τους κατασκευαστές ότι πρέπει να προσαρμόζονται στις ειδικές φορολογικές μας καταστάσεις εάν ενδιαφέρονται για την μικρή αγορά μας.φυσικα και μπορει να κανει. να τιμολογει ΠΙΟ ακριβα την ελληνικη θυγατρικη, για να εχει κερδη η μητρικη και ζημιες η θυγατρικη (γιατι αν εχει κερδη θα παρει μια εκτακτη εισφορα για το 2000 πχ, ενα 40-45% φοροι, αλλη μια εκτακτη στις επικερδεις για το 2009, κλπ). οποτε γιατι να εχει κερδη; το θεμα ειναι να 'χει η μητρικη κερδη...
η εργοστασιακη διαφορα τιμης μεταξυ 316-320 ιδιου εξοπλισμου παιζει να ειναι 1000 ευρω και πολλα λεω
-
Καλά αυτά ειναι για τους λογιστές. Άλλο δηλώνω ζημίες 50.000€ για μην με πιάσουν οι φρολογικοί μηχανισμοί και άλλο τα 17.000.000€...
-
To premium κοστίζει όμως παιδιά. Δεν νομίζω να περιμένει πότε κανείς ότι η 316 του μέλλοντος θα έχει ποτέ κάτω από 30.000 χιλιάρικα? Αλλά τα χουμε ξαναπει. Δεν κοιτάζουν όλοι οι άνθρωποι τα άλογα. Υπάρχουν και άλλα που μπορείς να εκτιμήσεις σε μια 316 και ας είναι τάφος. Τιμόνι, φρένα, κιβώτιο, ποιότητα κύλισης, σχετικά εύκολη μεταπώληση (τα παλιότερα χρόνια. Όχι πια. Για καμία μάρκα), όμορφο σχεδιασμό, συνολική ποιότητα και πάει λέγοντας. Εντάξει τα 122 είναι λίγα. Δεν σε σκοτώνουν όμως αν τα οδηγάς συνετά.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Οι 6κύλινδρες είναι πανάκριβες λόγω φορολογίας. Όχι λόγω τιμολόγησης. Εγώ για τιμολόγηση μίλησα εξ' αρχής. Παράλογα ακριβές είναι κάτι 316 Ε92 με 40.000€ και κάτι 116 με 27-28-30.000€.H 116i (3θ) κάνει 23.700 και η 316i E92 37.900.
Αυτό γιατί υπόκειται σε φόρο πολυτελείας.
Η BMW δε πουλάει γιατί πολύ απλά ο ανταγωνισμός έχει καλύτερο product offering.
Τόσο απλά.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
H 116i (3θ) κάνει 23.700 και η 316i E92 37.900.
Αυτό γιατί υπόκειται σε φόρο πολυτελείας.
**Η BMW δε πουλάει γιατί πολύ απλά ο ανταγωνισμός έχει καλύτερο product offering. **
Τόσο απλά.
Φαντάζομαι εννοείς στα χρήματα που συζητάμε και όχι γενικώς...γιατί γενικώς θεωρώ την BMW πολύ μπροστά σε σχέση με Merc...για Audi δεν το συζητάω καν...έτη φωτός διαφορά.
-
νέα Μ5, AWD ....
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
νέα Μ5, ΚΑΙ AWD ....fixed
Αν και όχι επιβεβαιωμένο ακόμα.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
νέα Μ5, AWD ....Λάθος.
Νέα Μ5 (F10) πισωκίνητη. Θα βγει ΚΑΙ AWD κάποια στιγμή.
Το ανακοίνωσε το autocar μέσω ενός 'BMW official'. Δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα από την εταιρία όμως.
(με πρόλαβε ο Δίας)
H 116i (3θ) κάνει 23.700 και η 316i E92 37.900.
Αυτό γιατί υπόκειται σε φόρο πολυτελείας.
**Η BMW δε πουλάει γιατί πολύ απλά ο ανταγωνισμός έχει καλύτερο product offering. **
Τόσο απλά.
Φαντάζομαι εννοείς στα χρήματα που συζητάμε και όχι γενικώς...γιατί γενικώς θεωρώ την BMW πολύ μπροστά σε σχέση με Merc...για Audi δεν το συζητάω καν...έτη φωτός διαφορά.
Ναι, στα χρήματα που συζητάμε για καινούρια αυτοκίνητα και στα πολύ χαμηλά κυβικά.
Προσωπικά έχοντας οδηγήσει το Α4 1.8Τ (160) και τη 320i...εννοείται ότι θα προτιμούσα τη τελευταία.
-
Εγώ θα διαφωνήσω. Όπως η Φεράρι δεν υπερέχει τεχνολογικά της Πόρσε έτσι και η BMW ΔΕΝ υπερέχει πουθενά της Audi. Άλλος χαρακτήρας ναι, τεχνολογική πρωτοπορία σε κάποιον συγκεκριμένο τομέα όχι.
Απλά πουλάνε ίδιας κατηγορίας προϊόντα σε διαφορετικό κοινό. Λίγο πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα τα BMW λίγο πιο 'χαλαρή' προσέγγιση από την Audi ακόμη και στις γρήγορες εκδόσεις. Προσωπικά αν και έφτασα κοντά κάποια στιγμή, τώρα βλέπω ότι δεν θα ήθελα ποτέ να αγοράσω κάποιο Audi. Αντίθετα πολλές BMW με συγκινούν. Όχι γιατί τις θεωρώ καλύτερες όμως.
Υ.Γ. : έτσι και βγάλουν ///Μ με τετρακίνηση σε μη τζιποειδές θα είναι εντελώς ΖΩΑ και για πολλά γιαούρτια εκεί στο Μόναχο και στην ///Μ. Είπαμε να κάνουμε γαργάρα το τούρμπο γιατί όλα είναι δίτοννα πλέον όχι όμως και τετρακίνηση:
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Όπως η Φεράρι δεν υπερέχει τεχνολογικά της Πόρσε60 χρόνια τεχνογνωσίας F1 χαμένα δηλαδή; Κρίμα ρε γμτ...
-
Τεχνολογικά δεν υπερέχει κανένας έναντι κανενός, καθώς όλοι από τους ίδιους ψωνίζουν στις κατηγορίες Bmw-Audi κτλ. Η φιλοσοφία του κάθε κατασκευαστή είναι αυτή που κάνει τη διαφορά από κει και πέρα.
Όσο για τη Ferrari, ε όσο να ναι φέρει κάποια τεχνολογία παραπάνω σε σχέση με την Porsche και είναι και μια κατηγορία παραπάνω...
-
προφεσσορα, επειδη μαλλον χανω επεισοδια εχεις παρει bmw?
-
Tα χουμε ξαναπεί στο ανάλογο νήμα, μην τα ξαναλέμε και σε άσχετο νήμα!
Είχα ρωτήσει ΠΟΥ υπερέχει η Φεράρι από την Πόρσε ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ (συγκεκριμένα όμως) και η μόνη απάντηση που είχα πάρει ήταν κάτι περί περιορισμένης παραγωγής και τεχνογνωσία από F1 λες και η BMW, η Mercedes, η Maclaren και οι άλλοι δεν έχουν κάνει το πέρασμα τους από το άθλημα. Το θέμα είναι θέμα μάρκετιγκ και ΟΧΙ τεχνολογικό.Έπρεπε να είναι ακριβότερες για να τις λιγουρεύονται οι κάτοχοι των Πόρσε. Για αυτό και η Βευρόν κάνει 1.5 μιλιούνι για να τη λιγουρεύονται οι κάτοχοι φεράρι. **Η ανθρώπινη απληστία κινεί κατά βάση τον κόσμο μας! **
Γιώργο (Qsis), δεν πήρα ΒΜW και ούτε προβλέπεται σύντομα καθώς οι μεταξωτοί κώλοι θέλουν και επιδέξια βρακιά !
Υ.Γ. : πάω να δω το ξεβράκωμα του γκρινιάρη-καραγκιόζη-μουρίνιο (o Γιάννης Ιωαννίδης του ποδοσφαίρου. Μόνο το σακάκι δεν έχει δώσει μέχρι στιγμής) τώρα!!
BMW FORUM