-
Γεια σας!
Όπως γράφω και στον τίτλο σκέφτομαι πολύ σοβαρά αυτές τις μέρες να τσιμπήσω ένα 'Seat Leon 2001 1.4 16v' που κοστίζει 4000 ευρώ συζητήσιμη, με αυτά τα χαρακτηριστικά...
Χιλιόμετρα:
67.000 χμ
Ίπποι:
75 bhp
Χρονολογία
8 / 2001
Χρώμα:
Μαύρο (Μεταλλικό)
Σασμάν:
Χειροκίνητο
Κίνηση:
Προσθιοκίνητο (FWD)
Καύσιμο:
Βενζίνη
Πόρτες:
5
Σας παρακαλώ πείτε μου τι γνώμη σας για το αυτοκίνητο επειδή είναι το πρώτο μου αμάξι που θα πάρω και αφού είναι και δύσκολες οι εποχές τώρα δεν θέλω να χαραμίσω 4000 χιλιάρικα τζάμπα... Πείτε μου τις εντυπώσεις σας από αυτό το αμάξι και αν από αυτά που ξέρετε είναι ελαττωματικό η αξίζει να το αγοράσεις....
ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ! -
Γεια σας!
Όπως γράφω και στον τίτλο σκέφτομαι πολύ σοβαρά αυτές τις μέρες να τσιμπήσω ένα 'Seat Leon 2001 1.4 16v' που κοστίζει 4000 ευρώ συζητήσιμη, με αυτά τα χαρακτηριστικά...
Χιλιόμετρα:
67.000 χμ
Ίπποι:
75 bhp
Χρονολογία
8 / 2001
Χρώμα:
Μαύρο (Μεταλλικό)
Σασμάν:
Χειροκίνητο
Κίνηση:
Προσθιοκίνητο (FWD)
Καύσιμο:
Βενζίνη
Πόρτες:
5
Σας παρακαλώ πείτε μου τι γνώμη σας για το αυτοκίνητο επειδή είναι το πρώτο μου αμάξι που θα πάρω και αφού είναι και δύσκολες οι εποχές τώρα δεν θέλω να χαραμίσω 4000 χιλιάρικα τζάμπα... Πείτε μου τις εντυπώσεις σας από αυτό το αμάξι και αν από αυτά που ξέρετε είναι ελαττωματικό η αξίζει να το αγοράσεις....
ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ! -
Γεια σας!
Όπως γράφω και στον τίτλο σκέφτομαι πολύ σοβαρά αυτές τις μέρες να τσιμπήσω ένα 'Seat Leon 2001 1.4 16v' που κοστίζει 4000 ευρώ συζητήσιμη, με αυτά τα χαρακτηριστικά...
Χιλιόμετρα:
67.000 χμ
Ίπποι:
75 bhp
Χρονολογία
8 / 2001
Χρώμα:
Μαύρο (Μεταλλικό)
Σασμάν:
Χειροκίνητο
Κίνηση:
Προσθιοκίνητο (FWD)
Καύσιμο:
Βενζίνη
Πόρτες:
5
Σας παρακαλώ πείτε μου τι γνώμη σας για το αυτοκίνητο επειδή είναι το πρώτο μου αμάξι που θα πάρω και αφού είναι και δύσκολες οι εποχές τώρα δεν θέλω να χαραμίσω 4000 χιλιάρικα τζάμπα... Πείτε μου τις εντυπώσεις σας από αυτό το αμάξι και αν από αυτά που ξέρετε είναι ελαττωματικό η αξίζει να το αγοράσεις....
ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ! -
Tα greeklish απαγορευονται,γραφε με ελληνικους χαρακτηρες[mod]
-
οχι να μην το παρεις
ειναι ταφος το αμαξι με τα 75 αλογα
αν επιμενεις σε λεον εκεινης της εποχης καλυτερα 1600 -
Πραγματικα ταφος ομως..
-
-
Εκτός από τάφος ήταν και αναξιόπιστο. Φίλη με το 1.6 είναι συνέχεια στα συνεργεία...
-
Φίλος με Cupra όμως δεν είναι.
-
Μάλλον είναι θέμα τύχης να σου βγεί ελλατωμματικό ή όχι. Τρία σεατ περασαν από την οικογένεια 1 δικό μου λεον 1,2 τσι υπάρχει ακόμα απροβλημάτιστο, και αλλα 2 ο αδερφός μου. λεον 2 προ φ/λ 1,6 υπάρχει ακόμα απροβλημάτιστο και λεον 1 1,4 αυτό που ζητάς το οποίο έδωσε.
'Οπως είπώθηκε από τους παραπάνω τάφος το συγκεκριμένο μοτέρ. Άσε που είναι 15ετίας τεχνολογία ο κινητήρας. Σε αυτήν την κατηγορία ψάξε καλυτερα για κανέναν μεγκαν ή κανένα άστρα. Ή ψάξε για κανένα 1.6 λεόν εαν θέλεις σεατ. -
Δηλαδή ρε παιδιά άκυρο τελείως?? !! Έχετε κανένα άλλο αμαξάκι να μου προτείνεται σε hatchback τετράπορτο αν γίνετε αλλα όχι απαραίτητα τετράπορτο και δίπορτο ένταξη είναι...
Εγώ κοίταγα για κάνα Audi A3 του 98 αλλα είναι 1.6 και τώρα έτσι όπως έχει πάει η βενζίνη μου φαίνεται κάπως... anyway... αν έχετε να μου προτείνεται κάτι καλύτερο please help!!!
και το leon πάντως δεν είναι 75 άλογα αλλα 85, 75 αλογάκια μου φαίνονται υπερβολικά λίγα για αυτό το car! -
Kαι τα 85 λίγα είναι, πίστεψέ με. Το 100άρι είναι οριακό.
Πάντως μην κολλάς στο οτι το 1600 θα κάψει πιο πολύ από το 1400, όταν ζορίζεται ο κινητήρας να κινήσει το πλαίσιο, καταναλώνει πιο πολύ. -
OK...! Ευχαριστώ πολύ πάντως για τις πολύτιμες συμβουλές που δώσατε!! Αν και 'ψιλοξενεροσα' με το leon τώρα και δεν πρόκειται να το πάρω έχετε κάποιο άλλο hatchback αμαξάκι να μου προτείνεται??
-
Ο χρήστης JohnnyBeck100 έγραψε:
OK...! Ευχαριστώ πολύ πάντως για τις πολύτιμες συμβουλές που δώσατε!! Αν και 'ψιλοξενεροσα' με το leon τώρα και δεν πρόκειται να το πάρω έχετε κάποιο άλλο hatchback αμαξάκι να μου προτείνεται??δες τεστ του λεον (εχει ολα τα λεον βεβαια)
http://library.techlink.gr/4t/issue-article.asp?mag=1&issue=322 -
Ok φιλε μου ευχαριστώ....!
-
Ο χρήστης JohnnyBeck100 έγραψε:
Ok φιλε μου ευχαριστώ....!τίποτα
πάντως με 4 χλρ βρίσκεις πάρα πολλά 1600αρια 16βάλβιδα SPORT (μετά του 2001 νομίζω) με 115άλογα.
ο 1600 καίει λιγότερο από τον 1400αρι, ενώ η έκδοση sport είναι υπερπλήρης (abs, clima, παράθυρα-καθρέφτες ηλεκτρικοί, μπακετ καθίσματα κτλ) από εξοπλισμό κ αρκετά ποιοτική (audi εσωτερικό). To εχει καλός φίλος μοντέλο του 2003 με 200χλδ χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα.
πχhttp://www.car.gr/classifieds/cars/view/1002318/ -
Το συγκεκριμένο το έχουμε από το 2000 (ντιζάτο, όχι με ηλεκτρόγκαζο). Έκδοση Signo, με αυτόματο κλιματισμό, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, κτλ. Είναι η πλούσια έκδοση & αυτή αξίζει να βρεις. Από αξιοπιστία, έχει αυτή τη στιγμή 120.000 χλμ (σχετικά οικονομικό το σέρβις του εκτός αντιπροσωπείας), δεν έχει ζητήσει το παραμικρό εκτός από τις προγραμματισμένες συντηρήσεις, πλην των μηχανισμών των ηλεκτρικών παραθύρων μπροστά, που χάλασαν, κλασσική βλάβη στα VAG. Καίει & λίγο λάδι (1 λίτρο ανά 10.000 χλμ περίπου). Ευρύχωρο για επιβάτες & αποσκευές. Ποιότητα πάρα πολύ καλή, τπτ δεν τρίζει – χτυπάει, πολύ στιβαρό - γεροδεμένο.
Από επιδόσεις, όντως δεν το λες & σβέλτο, ειδικά σε φουλ επιτάχυνση από στάση & σε προσπέρασμα φορτωμένο. Την κατάσταση σώζει το πολύ ελαστικό μοτέρ, που αν & ψηλά δε συμβάινει τπτ, στις χαμηλομεσαίες κινείται αξιοπρεπέστατα & με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο (το οποίο έχει πολύ σωστή κλιμάκωση). Γενικά, κινείται αξιοπρεπέστατα στην πόλη, ενώ & στο ταξίδι, διατηρεί σχετικά υψηλές κεκτημένες, δίχως να δείχνει πως ζορίζεται. Στα συν του είναι το ότι είναι εξαιρετικά αθόρυβο (ακόμη & με τα σημερινά δεδομένα) & οικονομικό εάν δεν το πιέζεις πολύ (ταξίδι 6,5-7 λτ/100 χλμ, πόλη 8-5-9 λτ/100 χλμ).
Και βέβαια, οδηγικά είναι ένα από τα καλύτερα της κατηγορίας του. Εξαιρετικό τιμόνι & φρένα, στρίβει με ψηλά επίπεδα πρόσφυσης & σταθερότατο στην ευθεία. Το θεωρώ αρκετά σπορτίφ & ενδιαφέρον-διασκεδαστικό (για την κατηγορία του), όντας σχετικά σφικτό, μα παράλληλα αρκετά άνετο.
Αξιοπρεπέστατο, ένα από τα κορυφαία της κατηγορίας του. Αν το βρεις σε 1.6 & σε καλή κατάσταση, ακόμη καλύτερα. -
Ο χρήστης JohnnyBeck100 έγραψε:
Γεια σας!
Όπως γράφω και στον τίτλο σκέφτομαι πολύ σοβαρά αυτές τις μέρες να τσιμπήσω ένα 'Seat Leon 2001 1.4 16v' που κοστίζει 4000 ευρώ συζητήσιμη, με αυτά τα χαρακτηριστικά...
Χιλιόμετρα:
67.000 χμ
Ίπποι:
75 bhp
Χρονολογία
8 / 2001
Χρώμα:
Μαύρο (Μεταλλικό)
Σασμάν:
Χειροκίνητο
Κίνηση:
Προσθιοκίνητο (FWD)
Καύσιμο:
Βενζίνη
Πόρτες:
5
Σας παρακαλώ πείτε μου τι γνώμη σας για το αυτοκίνητο επειδή είναι το πρώτο μου αμάξι που θα πάρω και αφού είναι και δύσκολες οι εποχές τώρα δεν θέλω να χαραμίσω 4000 χιλιάρικα τζάμπα... Πείτε μου τις εντυπώσεις σας από αυτό το αμάξι και αν από αυτά που ξέρετε είναι ελαττωματικό η αξίζει να το αγοράσεις....
ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!Φίλε, κάνε ένα test drive με το αμαξάκι να δεις αν σε ικανοποιεί η ιπποδύναμή του. Αν ναι πάρτο είναι καλό αμάξι και έχει λίγα χλμ. Βέβαια 4000 είναι λίγο τσιμπημένο...
-
Στις ρεπρίζ το 1.4 είναι ανάλογο των Astra & Megane εκείνης της εποχής, που ήταν σβέλτα. Α, & πολύ σημαντικό, να έχει αλλάξει ιμάντες εκκεντροφόρου ήδη στα 60.000 χλμ, γιατί αυτό κοστίζει.
-
Οποτε φιλε Δούκα αν το αγόραζα σε 1.4 16v είναι που είναι αργό από μονο του αν του έβαζα και μια ζάντα 17άρα που σίγουρα θα έβαζα θα ήταν κυριολεκτικά τάφος το αμάξι...! Όπως βλέπω πάμε για 1.6...!
"Seat Leon 2001 1.4 16v" Να το πάρω...?? Αξίζει?