-
Παιδιά καλημέρα. Είχα ανοίξει ενα thread 'Περί Hyundai Accent' http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=8715, όπου ζητούσα τη γνώμη σας για το συγκεκριμένο μοντέλο. Κάποιος χρήστης μου είχε προτείνει τότε να δω και το Getz.
Αν και είχα εκφράσει τότε επιφυλάξεις, βλέποντας το από κοντά μπορώ να πω ότι το Accent ούτε που μου κάνει κέφι να το κοιτάξω.
Θα ήθελα όμως από κατόχους του συγκεκριμένου μοντέλου να καταθέσουν τις εμπειρίες τους (με νούμερα) για το κόστος συντήρησης (service - ανταλλακτικά) καθώς και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία νομίζετε ότι θα μου φανεί χρήσιμη.
Ευχαριστώ εκ των προτέρωνΓιάννης
-
Παιδιά καλημέρα. Είχα ανοίξει ενα thread 'Περί Hyundai Accent' http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=8715, όπου ζητούσα τη γνώμη σας για το συγκεκριμένο μοντέλο. Κάποιος χρήστης μου είχε προτείνει τότε να δω και το Getz.
Αν και είχα εκφράσει τότε επιφυλάξεις, βλέποντας το από κοντά μπορώ να πω ότι το Accent ούτε που μου κάνει κέφι να το κοιτάξω.
Θα ήθελα όμως από κατόχους του συγκεκριμένου μοντέλου να καταθέσουν τις εμπειρίες τους (με νούμερα) για το κόστος συντήρησης (service - ανταλλακτικά) καθώς και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία νομίζετε ότι θα μου φανεί χρήσιμη.
Ευχαριστώ εκ των προτέρωνΓιάννης
-
Παιδιά καλημέρα. Είχα ανοίξει ενα thread 'Περί Hyundai Accent' http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=8715, όπου ζητούσα τη γνώμη σας για το συγκεκριμένο μοντέλο. Κάποιος χρήστης μου είχε προτείνει τότε να δω και το Getz.
Αν και είχα εκφράσει τότε επιφυλάξεις, βλέποντας το από κοντά μπορώ να πω ότι το Accent ούτε που μου κάνει κέφι να το κοιτάξω.
Θα ήθελα όμως από κατόχους του συγκεκριμένου μοντέλου να καταθέσουν τις εμπειρίες τους (με νούμερα) για το κόστος συντήρησης (service - ανταλλακτικά) καθώς και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία νομίζετε ότι θα μου φανεί χρήσιμη.
Ευχαριστώ εκ των προτέρωνΓιάννης
-
Καλησπέρα φίλε μου...
Service 15.000Km περίπου 120 Ευρώ. Μόνο αλλαγή λαδιών περίπου 40 Ευρώ. Μπροστινό τρακάρισμα (φτερό, φανάρι, μάσκα, προφυλακτήρας) και ΟΧΙ καπό, περίπου 1250 ευρώ και μεγάλη ταλαιπωρία μέχρι να βρεθεί και ένα ψιλοστραβωματάκι στο ψαλίδι που έκανε το αμάξι να τραβάει δεξιά. Έκαναν 3 ατυχείς ευθυγραμμίσεις μέχρι να βρεθεί κάποιος μετά από απαίτηση του ιδιοκτήτη να ρίξει και μια ματιά εκεί.
Το αμάξι είναι συγγενικού προσώπου τα νούμερα είναι όπως μου τα είπε. Αυτή τη στιγμή έχει 20.000Km και κανένα πρόβλημα.
Στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία θέλεις μιας και το έχω οδηγήσει αρκετά σε όλες τις συνθήκες (πόλη, ταξίδι, φορτωμένο κτλ)Υ.Γ.: Οι τιμές είναι από εξουσιοδοτημένα συνεργεία της επαρχίας. Εκεί λύθηκε και το πρόβλημα με το ψαλίδι. Στην Αθήνα η αντιμετώπιση των συνεργείων ήταν λίγο 'άντε να τελειώνουμε'.
-
Για Accent: Φτερό μαϊμού καινούριο, ίσιωμα μπασμένου προφυλακτήρα και στερέωμα σπασμένου θόλου, αντικατάσταση ηλεκτρικού συστήματος για τον υαλοκαθαριστήρα, βάψιμο, εργασία 250 ευρώ - όχι σ' επίσημη αντιπροσωπεία εννοείται. Άμα ψάξεις, βρίσκεις.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Για Accent: Φτερό μαϊμού καινούριο, ίσιωμα μπασμένου προφυλακτήρα και στερέωμα σπασμένου θόλου, βάψιμο, εργασία 250 ευρώ - όχι σ' επίσημη αντιπροσωπεία εννοείται. Άμα ψάξεις, βρίσκεις.Ακριβώς το ίδιο σε Getz αλλά με γνήσιο φτερό και σε αντ/πεία πάλι 250 ευρώ!
Στην Autopoint Θέρμης, πίσω από το IKEA, φίλε jpax.
-
Συμπέρασμα: Μακριά από τα εξουσιοδοτημένα της Αθήνας!!!
Κατά τ' άλλα το αυτοκίνητο είναι άριστο. Πάρ' το! -
Ευχαριστώ για την ανταπόκριση.
Επειδή αναγκαστικά θα το πάρω από αντιπροσωπεία στην Αθήνα, έχετε κάποια άποψη για το επίπεδο εξυπηρέτησης σε αυτές;
Η πιο κοντινή μου αντιπροσωπεία είναι αυτή που βρίσκεται στο τέλος της Αχαρνών εκεί που πας λοξά δεξιά για Ν. Φιλαδέλφεια.
@Giorgos : Στα 15.000χλμ τι service κάνει; και μια και το ανέφερες πες λίγα πράγματα για την οδική του συμπεριφορά (σε όλες τις συνθήκες).
Το μοντέλο που σκέφτομαι είναι το 1300 Record 5θ. -
Χωρίς να είμαι σίγουρος, στα 15.000Km είναι λάδια - φίλτρα (μπουζί δεν ξέρω) και γενικός έλεγχος σε όλα τα σημεία. Θα επανέλθω με λεπτομέρειες.
Λοιπόν για τους χώρους φαντάζομαι το έχεις ήδη δει. Είναι πραγματικά καλοί. Ταξιδέψαμε 4 άτομα συν παιδικό καθισματάκι πίσω χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Πρακτικό εσωτερικό (ποτηροθήκες ) ορατότητα.
Ο κινητήρας είναι θετικός σε όλη την κλίμακα. Ακούγεται αρκετά (μετά από τις 3500 σ.α.λ.) αλλά ανεβάζει στροφές και η προσπέραση είναι σχετικά εύκολη. Μην φανταστείς βέβαια ότι θα χάνεσαι αλλά προσπερνάει καλά. Με το air-condition βέβαια το ξεχνάς έτσι;
Η συμπεριφορά είναι υποστροφική και δε θα σε προβληματίσει. Δεν το πίεσα ποτέ βέβαια, αλλά σε σβέλτους ρυθμούς πάει σταθερά και γρήγορα χωρίς να γέρνει περισσότερο από το κανονικό. Τα φρένα είναι και αυτά μέσα στα πλαίσια της κατηγορίας. Έτσι κι αλλιώς θα ξέρεις ότι δεν είναι αυτοκίνητο για τρελές αναβάσεις - καταβάσεις και κόντρες.
Η ποιότητα είναι καλή ως προς την αίσθηση που σου δίνει, τα πλαστικά είναι μεν σκληρά και άκαμπτα αλλά ακόμα δεν έχει τρίξει κάτι.
Η αίσθηση (και η εικόνα) του τιμονιού μου θύμισε λίγο κάτι παιχνιδομηχανές που παίζαμε πιτσιρικάδες αλλά δεν μπορείς να τα έχεις και όλα έτσι;
Ο εξοπλισμός είναι πλήρης και γενικά είναι ένα τιμιότατο αυτοκίνητο με πάρα πολύ καλή τιμή που κάνει τη δουλειά του πολύ καλά και απροβλημάτιστα.
Η γυναίκα μου πριν 1 βδομάδα έκλεισε το Punto 1.4. Της άρεσε λέει περισσότερο ενώ είχε οδηγήσει και το Getz, και της άρεσε περισσότερο και η εικόνα του εσωτερικού. Το αναφέρω για να σου τονίσω ότι προσωπικά ως πρώην ευαχαριστημένος Puntάκιας (και νυν ενθουσιασμένος Corollaκιας ) το Getz πρότεινα σαν αγορά δεύτερου αυτοκινήτου και το υποστήριξα μέχρι τέλους (όπου και υπέκυψα στις δημοκρατικές μεθόδους του 'αυτό θέλω, ΤΕΛΟΣ!' ).
Μην το φοβάσαι. Πάρτο και θα το ευχαριστηθείς! -
Εγώ από την άλλη δεν το υποστηρίζω αυτό το αυτοκίνητο για τίποτα περισσότερο από κίνηση σε πόλη.
Το νοίκιασα στην Ρόδο για αρκετές ημέρες και μου έκανε πολύ κακή εντύπωση η οδική του συμπεριφορά. Αλλού έστριβες και αλλού βρισκόταν (με χαμηλή ταχύτητα πάντα), με αποτέλεσμα ακόμη και η κοπέλα μου (εντελώς άσχετη από αυτοκίνητα) να καταλάβει ότι κάτι πάει στραβά με τούτο δω (έχουμε νοικιάσει ουκ ολίγα τουτού).
Ο λεβιές ταχυτήτων από ασαφής μέχρι τελείως fuzzy logic (μου θύμισε αλλαγή ταχυτήτων σε παλιά λεωφορεία ΟΑΣΑ με τις μεγάλες διαδρομές), το τιμόνι κακό, αλλά το εντελώς αίσχος ήταν οι αναρτήσεις. Μάλλον δεν είχαν κάτι καλύτερο και έβαλαν σούστες. Δεν εξηγείται διαφορετικά.
Όταν ξαναγύρισα στο Ibiza νόμιζα ότι μπήκα σε αγωνιστικό. Αυτό τα λέει όλα. Να σημειώσω ότι το αυτοκίνητο ήταν σε πολύ καλή κατάσταση (εσωτερικά-εξωτερικά) και με λίγα χιλιόμετρα (γύρω στα 11.000).
Πάντως δεν έτριζε. Κάτι είναι και αυτό. Φατσικά μου αρέσει, αλλά οδηγικά δεν θα το ήθελα για τίποτα περισσότερο από κίνηση στο κέντρο της πόλης.
Ελπίζω να μην ήμουν υπερβολικά κακός
-
Μάλλον κάποια αστοχία, ατυχία (μπουμ!) θα είχε το αυτκίνητο που οδήγησες φίλε yandr. Δεν το εξηγώ αλλιώς.
Σε καμία περίπτωση δε σε αμφισβητώ βέβαια! Απλά το Getz που οδήγησα (και οδηγώ κατά καιρούς) απλά δεν είναι έτσι. Ακόμα κι αν θεωρήσω ότι σαν μέσο σύγκρισης έχω ένα μαλακό αυτοκίνητο (το Corolla μου) πριν πάρω το Corolla και ενώ είχα οδηγήσει το Getz σε μεγάλο ταξίδι είχα ένα Punto Sporting (πρώτης γενιάς) που και σκληρό και απόλυτο ήταν. Οπωσδήποτε το Getz ήταν διαφορετικό, πιο μαλακό, πιο ντελικάτο, πιο αδρανές αν θέλεις στις στροφές αλλά σταθερότατο και σίγουρο. Ο δε μοχλός ταχυτήτων ήταν και είναι μια χαρά (μαλακός αλλά... ντούρος ) και βέβαια δεν ανακατεύει τη φασολάδα.
Επιφυλάσομαι βέβαια για να μην πάρω κανένα στο λαιμό μου και προτρέπω τον φίλο μας να κάνει ένα test drive πριν την αγορά του. Θα το βρει εύκολα. -
Σίγουρα ένα test drive (ή και περισσότερα) θα λύσει όποιες απορίες.
Μπορεί αυτό που οδήγησαν να είχε πρόβλημα (δύσκολο) ή απλά οι δρόμοι στη Ρόδο να είναι για τα μπάζα.
-
Ε όχι να του βγάλουμε και τον επιλογέα σκάρτο...
100% προβληματικό αμάξι νοίκιασες.Εγώ έχω κάνει 27000χλμ, ετοιμάζομαι για το 2ο service. Το πρώτο (στα 15000) με αλλαγή λαδιών, φίλτρου λαδιού, φίλτρου αέρος σε εξουσιοδοτημένο φυσικά συνεργείο κόστισε 80 ευρώ. Το επόμενο σέρβις έχει και αλλαγή μπουζί οπότε ίσως πάει λίγο παραπάνω.
Όσο για την οδική συμπεριφορα, όποιος δεν επηρεαστεί από τα μαλακά ελατήρια και το ψηλό αμάξωμα θα διαπιστώσει ότι τα όρια πρόσφυσης είναι πολύ μεγάλα, και μετά η όποια απώλεια πρόσφυσης ελέγχεται πανεύκολα. Οι χώροι είναι μακράν καλύτεροι από την 116i που είδα σήμερα
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
...απλά οι δρόμοι στη Ρόδο να είναι για τα μπάζα.Σε γενικές γραμμές είναι, ναι...
-
Ευχαριστώ ξανά για τις απαντήσεις σας.
Κάτι άλλο μια και σας βρήκα, σας έχει παρουσιάσει τίποτα μικροπροβλήματα το διάστημα που το έχετε στα χέρια σας; Γιατί χοντρά προβλήματα απ'ότι κατάλαβα δεν βγάζει. -
Ουδέν. Κανένα. Τίποτα.
Κόστος συντήρησης Getz.