-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Τα 2λτ σύνολα θεωρούνται low-end. Μη βλέπεις που εδώ στο Ελλαδιστάν έχουμε και ένα ακόμα χαμηλότερου κυβισμού μοτέρ, το 1600άρη. Τα 1.6 με 2.0 θεωρούνται για τη BMW low-end, τα 3λτ mid και από εκεί και πάνω high-end.Δε μίλησα για τους 2.0 γενικά που προφανώς είναι low-end στη γκάμα της BMW, αλλά για τα ως τώρα μοντέλα *28i και
*30i που ήταν στην καρδιά της γκάμας της και ξαφνικά μέσα σε μερικές νύχτες θα είναι 4κύλινδρα (ως 28i, ελπίζω να μη
βγάλουν 4κύλινδρο 30i...). Ξαναλέω πως καταλαβαίνω απόλυτα όλους τους λόγους για την κίνηση αυτή της αγαπημένης
μου/μας εταιρείας, μόνο που να... για μένα τουλάχιστον προσωπικά χάνεται ένας σημαντικός λόγος για να επιθυμώ και να
ονειρεύομαι (έστω κι αν δε μπορώ να αποκτήσω) τα νέα της μοντέλα.Άκουσα τις προάλλες μια 520d Ε39 (σπανιότατο στην Ελλάδα, η συγκεκριμένη ήταν ΔΣ) και μου φάνηκε τρομερά
παράταιρος ο ήχος. Ενώ η 530d...Δε νομίζω ότι θα υπάρχει πρόβλημα σε αυτό το τομέα. Έχεις ακούσει Ν54? Απίστευτα ακούγεται.
Ναι, έχω ακούσει, δεν τον προτιμώ από τον ατμοσφαιρικό της Μ3 Ε46 αλλά έτσι κι αλλιώς εγώ μιλούσα για το πώς θα
ακούγεται ο Ν20 σε σχέση με τους κινητήρες που αντικαθιστά. Σε σχέση με άλλους 4κύλινδρους με turbo οφείλει να
ακούγεται καλύτερα, τι σκ@τ@ BMW θα είναι τότε;...Αναγνωρίζω πως η άποψή μου είναι απολύτως υποκειμενική και ρομαντική, είμαι όμως σίγουρος πως τη συμμερίζονται
κι άλλοι, εδώ μέσα...και ΄γώ που πάντα ήθελα μια 325i ; δηλαδί straight six άτμο τέλος
αλλά και γενικότερα.
-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
Δε μίλησα για τους 2.0 γενικά που προφανώς είναι low-end στη γκάμα της BMW, αλλά για τα ως τώρα μοντέλα *28i και
*30i που ήταν στην καρδιά της γκάμας της και ξαφνικά μέσα σε μερικές νύχτες θα είναι 4κύλινδρα (ως 28i, ελπίζω να μη
βγάλουν 4κύλινδρο 30i...). Ξαναλέω πως καταλαβαίνω απόλυτα όλους τους λόγους για την κίνηση αυτή της αγαπημένης
μου/μας εταιρείας, μόνο που να... για μένα τουλάχιστον προσωπικά χάνεται ένας σημαντικός λόγος για να επιθυμώ και να
ονειρεύομαι (έστω κι αν δε μπορώ να αποκτήσω) τα νέα της μοντέλα.Άκουσα τις προάλλες μια 520d Ε39 (σπανιότατο στην Ελλάδα, η συγκεκριμένη ήταν ΔΣ) και μου φάνηκε τρομερά
παράταιρος ο ήχος. Ενώ η 530d...3λτ ατμο δε πρόκειται να ξαναβγάλουν. Δεν είναι θέμα κυλίνδρων, είναι θέμα κυβικών.
Λένε ότι ο Ν20 είναι εξαιρετικός...ας περιμένουμε να τον δούμε. Σημαντικό σε μια BMW είναι εξίσου και η αίσθηση που σου δίνει το πλαίσιο.
Αν τώρα κάποιος θέλει ντε και καλά 6κυλ...υπάρχει το 335i. Ούτως ή άλλως τα 6κυλ σύνολα πάντα ήταν και πάντα θα είναι στην Ελλάδα πανάκριβα. Μη βλέπεις δηλαδή αυτό που αντικαθιστά, κοίτα αυτό που έχει κρατήσει σε 6κυλ αν σε ενδιαφέρουν οι 6κυλ.
Ενημερωτικά βεβαίως μια 335i Ε90 στη Γερμανία κοστίζει 43.000 € κι εδώ η ίδια κάνει 71.200.
Ναι, έχω ακούσει, δεν τον προτιμώ από τον ατμοσφαιρικό της Μ3 Ε46 αλλά έτσι κι αλλιώς εγώ μιλούσα για το πώς θα
ακούγεται ο Ν20 σε σχέση με τους κινητήρες που αντικαθιστά. Σε σχέση με άλλους 4κύλινδρους με turbo οφείλει να
ακούγεται καλύτερα, τι σκ@τ@ BMW θα είναι τότε;...Προφανώς, αλλά μην τον συγκρίνεις ηχητικά με ένα Μ μοτέρ που έχει διαφορετική αναπνοή και εξαγωγή. Με τον 3λτ ατμοσφαιρικό ηχητικά ο Ν54/55 είναι το ίδιο πράγμα.
Οι 4κυλ δεν είναι τόσο άσχημοι όσο νομίζεις. Έχεις ακούσει το μοτέρ μου?
Ηχητικά είμαι σίγουρος ότι θα είναι εφάμιλλο με αυτά που μας έχει συνηθίσει η BMW.
Αναγνωρίζω πως η άποψή μου είναι απολύτως υποκειμενική και ρομαντική, είμαι όμως σίγουρος πως τη συμμερίζονται
κι άλλοι, εδώ μέσα...και ΄γώ που πάντα ήθελα μια 325i ; δηλαδί straight six άτμο τέλος
αλλά και γενικότερα.
Έτσι είναι...αλλά πλέον τι να το κάνεις το 3λτ ατμοσφαιρικό όταν θεωρητικά με ίδια χρήματα μπορείς να πάρεις ένα δυνατότερο μοτέρ, με καλύτερη ροπή, όσο το δυνατόν πιο γραμμικό γίνεται για turbo και με χαμηλότερη κατανάλωση?
Προσωπικά έτσι όπως είναι τα τέλη και η κατάσταση στην Ελλάδα, όσο κι αν μου αρέσει δε θα ήθελα 3λτ. Όσο κ@υλ@ κι αν έχω, δε θα ήθελα να πληρώνω τέλη 1.000 ευρώ το χρόνο όταν με τα λιγότερο από τα μισά χρήματα θα μπορούσα να έχω το ίδιο πρακτικά αποτέλεσμα με χαμηλότερη κατανάλωση.
Και πλέον όλες οι εταιρίες το γυρίζουν στο turbo με χαμηλά κυβικά.
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1395172/
Tο καλοκαίρι του 06 έγινε το f/l (φαίνεται από τον προφυλακτήρα) και οι 2,5 ήταν οι si με 210+ άλογα και οι i με 170.
Έξυπνο ψεματάκι; -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Εγώ πάντως με αυτά που ακούω για ρύπους από εταιρείες του δόγματος γκάζι ο Θεός, γκάζι ισχυρός, γκάζι αθάνατος ελέησον υμάς, πάντα γέλαγα. Σε λίγο θα βγει και καμμιά Φερράρι ή Λάμπο και θα κάνει τίποτα δηλώσεις, και μερικοί θα τις πάρουν για σταυροφορία για τη διάσωση του φυσικού περιβάλλοντος, ναι μη γελάτε εδώ φτάσαμε με το φαίνεσθαι.Η Μπεμβέ έχει αυτοεγκλωβιστεί εδώ και χρόνια. Έχει σοβαρό πρόβλημα ισχύος στα 4κύλινδρα, όπου ακόμη και τα Σέατ δίνουν αλόγατα με το τσουβάλι, αλλά και στα μεγάλα benchmark όπου το πράμα έχει φτάσει σε φαιδρά επίπεδα αφού πρέπει να πάει στα 8.000 κυβικά για να κάνει τη διαφορά σε αυτό το επίπεδο συναγωνισμού.
Τα υπερτροφό είναι η μόνη λύση για φυγή προς τα εμπρός, τις δίνουν εύκολα φθηνά και πολλά αλόγατα αλλά και ροπάκλα χαμηλά, καθώς και λιγότερο βάρος και όγκο όπου κόβει κυλίνδρους τη βοηθεία του σαλίγκαρου, και η ΜΟΝΗ απορία μου είναι πως δεν είχε πέσει με τα μούτρα από νωρίτερα.Και πρόβλημα με τους ρύπους ουσιαστικά ΔΕΝ έχει, ουδέποτε είχε ούτε αυτή και κυρίως ούτε οι πελάτες της. Τα μοτέρ της είναι πολύ αποδοτικά, τα ντίζελ της είναι κορυφή, έχει γκάμα υβριδίων που διαρκώς επεκτείνει, συμπψηφίζει τους ρύπους της και με τα Μίνι και ρίχνει τους μέσους όρους, και καπάκια ετοιμάζει και μικρή σειρά πόλης,χώρια τα αμιγώς ηλεκτρικά.
Μια μείωση του διοξειδίου κατά 25 γραμμάρια σε ένα τυχαίο μοντέλο (μεγάλη διαφορά για μεσαίο Μπεμβέ), είναι 25x2= 50 ευρώ στα τέλη κυκλοφορίας το χρόνο στην μεγαλύτερη αγορά της, την Γερμανία. Something is running at the gypsies place κοντολογίς, τι είναι 50 ευρώπουλα για το μέσο γερμαναρά αλκοολικό Μπεμβεδάκια, ή μήπως θα πάρει κάτι άλλο αντ' αυτού?
Τ' άλλα όλα είναι οδοντόκρεμες με μπλε και πράσινες ρίγες.Επιμένεις με τα 8000 κυβικά βλέπω. Δηλαδή δύσκολο θα ήταν η νέα Μ5 να έχει 5.5 λίτρα ατμοσφαιρικά με την απόδοση της νέας τουρμπάτης; Δε νομίζω... Θα είχε όμως υψηλότερη κατανάλωση και ρύπους στις τυποποιημένες μετρήσεις. Πάντως και η Ferrari διαφημίζει το μειωμένο C02 των νέων της μοντέλων...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
πάντως σε πρόσφατο συγκρητικό της GTS έναντι της GT3 και τέλος μόνη της η GTS αλλά σε αναφορά της CSL... άαααλλα μας έλεγαν, ότι η Μ αρχίζει και ξεχνάει πως να φτιάχνει αυτοκίνητα...
Που το διάβασες αυτό? Η GTS είναι ίσως το πιο hardcore αυτοκίνητο της BMW αυτή τη στιγμή.
να ενημερώνεσαι...
Η σύγκριση με τη GT3 είναι κατά την άποψή μου εντελώς άτοπη. Να τη συγκρίνεις με τη Ζ4 Coupe να σου πω εντάξει...αλλά μεταξύ τους δεν υπάρχει σύγκριση. Άλλωστε η BMW ποτέ δεν είχε στο μάτι τη Porsche. Την Audi έχει. Προφανώς και η Porsche κατασκευάζει ΠΟΛΥ πιο hardcore αυτοκίνητα.
είσαι μέσα στο marketing department of BMW και μας το λες αυτό? το συγκρητικό υπάρχει άρα δέχτηκαν οι δυο εταιρίας να αντιπαραθέσει ένα περιοδικό τα δύο αυτά αυτοκινητα! ποιος είσαι εσυ που το αμφισβητείς?γιααααα, ψάξτο λίγο φίλτατε... εμένα μου φαίνονται οι νεες Μ πιο μαλθακές από ποτέ... ειδικά μετά τα πρόσθετα pack τα οποία καταδεικνύουν ότι μάλλον δεν πέτυχε η συνταγή την πρώτη φορά...
Και στην Ε46 Μ3 είχε βγει Competition Pack με πολύ μεγαλύτερες βελτιώσεις τότε αν θυμάσαι καλά, τη CS έκδοση.
Εδώ έχουμε μια απλή εξέλιξη και βελτίωση της αρχικής συνταγής, άλλωστε δεν άλλαξε και τίποτα το φοβερό. Συγκεκριμένα το Competition Package περιλαμβάνει χαμηλότερη ανάρτηση 10χιλ, νέες ζάντες και διαφορετικό stability control. Σιγά τις διαφορές δηλαδή.
άλλη μια φράση απόδειξη του πόσο λίγο καταλαβαίνεις......τώρα για το μικρό θα συμφωνήσω μαζί σου με τα 1000, είναι ωραίο που είναι ελαφρύ και γρήγορο... απλά μην ξεχνάμε την ελλαδιτσαουτομπάν που είναι κακή για ένα μπροστοκίνητο 270αλόγων πόσο μάλλον για ένα αζύγιστο πισοκίνητο 340!!!!
Αζύγιστο? Τι εννοείς?
Προφανώς και θα έχει το ίδιο πρόβλημα με μπροστοκίνητο 275 αλόγων...αλλά είναι διαφορετικό να φεύγεις με τη μούρη από το να διπλώνει ο κώλος.
αυτό λεώ κι εγώ... ακριβώς... έχει τόσα περισσότερα άλογα... για φαντάσου πόσο πιο εύκολο θα είναι να χάσει πρόσφυση κι εσυ την καρδούλα σου...Όσο να'ναι είναι ΑΠΕΙΡΩΣ πιο διασκεδαστικό το τελευταίο...
επιλογές είναι αυτές... το ΑΠΕΙΡΩΣ βγάλτο γιατί υπερβάλλεις πάλι χωρίς να γνωρίζεις...για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεις την μικρή εμπειρία σου και έλλειψη κατανοησης της αυτοκίνησης...
-
Επιμένεις με τα 8000 κυβικά βλέπω. Δηλαδή δύσκολο θα ήταν η νέα Μ5 να έχει 5.5 λίτρα ατμοσφαιρικά με την απόδοση της νέας τουρμπάτης;
Μα δεν επιμένω εγώ, το είπε σε συνέντευξή του στους έντυπους 4Τ ο γενικός εξέλιξης της Μ3 και όχι της Μ5, έκανα λάθος στο μοντελάκι, αλλά ακόμη χειρότερα για την μεγάλη που είναι και βαρύτερη.
Απο εκεί και πέρα τα Μ δεν έχουν την απόδοση των υπεραυτοκινήτων, οπότε και εμένα λογικότατο μου φαίνεται να χρειάζεται να ανέβει κανείς σε 8.000 κυβικά για να βγάλει π.χ. 600-700 άτμο άλογα από πρίμιουμ (και όχι σούπερ ) υλοποίηση. -
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
Προφανώς και θα έχει το ίδιο πρόβλημα με μπροστοκίνητο 275 αλόγων...αλλά είναι διαφορετικό να φεύγεις με τη μούρη από το να διπλώνει ο κώλος. Όσο να'ναι είναι ΑΠΕΙΡΩΣ πιο διασκεδαστικό το τελευταίο...
πολύ καλό και απλό! εγώ προτιμάω να βλέπω το δέντρο μήπως και τελικά το αποφυγω η απλά για να ξέρω από τι πήγα, ελιά, συκιά, πέύκο...
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Επιμένεις με τα 8000 κυβικά βλέπω. Δηλαδή δύσκολο θα ήταν η νέα Μ5 να έχει 5.5 λίτρα ατμοσφαιρικά με την απόδοση της νέας τουρμπάτης;
Μα δεν επιμένω εγώ, το είπε σε συνέντευξή του στους έντυπους 4Τ ο γενικός εξέλιξης της Μ3 και όχι της Μ5, έκανα λάθος στο μοντελάκι, αλλά ακόμη χειρότερα για την μεγάλη που είναι και βαρύτερη.
Απο εκεί και πέρα τα Μ δεν έχουν την απόδοση των υπεραυτοκινήτων, οπότε και εμένα λογικότατο μου φαίνεται να χρειάζεται να ανέβει κανείς σε 8.000 κυβικά για να βγάλει π.χ. 600-700 άτμο άλογα από πρίμιουμ (και όχι σούπερ ) υλοποίηση.Προσωπική μου άποψη είναι ότι είπε απλά μια παπαριά για να δικαιολογήσει την απόφαση της εταιρείας. Ο δημοσιογράφος έπρεπε να του αντιτείνει ότι η παλιά 5λίτρη έβγαζε 507 άλογα. Αν την υπερκύβιζαν στα 5.6 λίτρα, θα έβγαζε άνετα τα 560 άλογα που φημολογείται ότι θα έχει η νέα Μ5.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Επιμένεις με τα 8000 κυβικά βλέπω. Δηλαδή δύσκολο θα ήταν η νέα Μ5 να έχει 5.5 λίτρα ατμοσφαιρικά με την απόδοση της νέας τουρμπάτης;
Μα δεν επιμένω εγώ, το είπε σε συνέντευξή του στους έντυπους 4Τ ο γενικός εξέλιξης της Μ3 και όχι της Μ5, έκανα λάθος στο μοντελάκι, αλλά ακόμη χειρότερα για την μεγάλη που είναι και βαρύτερη.
Απο εκεί και πέρα τα Μ δεν έχουν την απόδοση των υπεραυτοκινήτων, οπότε και εμένα λογικότατο μου φαίνεται να χρειάζεται να ανέβει κανείς σε 8.000 κυβικά για να βγάλει π.χ. 600-700 άτμο άλογα από πρίμιουμ (και όχι σούπερ ) υλοποίηση.Προσωπική μου άποψη είναι ότι είπε απλά μια παπαριά για να δικαιολογήσει την απόφαση της εταιρείας. Ο δημοσιογράφος έπρεπε να του αντιτείνει ότι η παλιά 5λίτρη έβγαζε 507 άλογα. Αν την υπερκύβιζαν στα 5.6 λίτρα, θα έβγαζε άνετα τα 560 άλογα που φημολογείται ότι θα έχει η νέα Μ5.
εννοείται!
αλλά έχει μπλέξει τα μπούτια της αυτή η εταιρία με το μαρκετινγκ... ελπίζω σύντομα να βρει τον δρόμο της γιατί μου αρέσουν πολύ τα αυτοκίνητα όπως σχεδίαζονται τώρα πάλι...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Όσο να'ναι είναι ΑΠΕΙΡΩΣ πιο διασκεδαστικό το τελευταίο...
επιλογές είναι αυτές... το ΑΠΕΙΡΩΣ βγάλτο γιατί υπερβάλλεις πάλι χωρίς να γνωρίζεις...Τι εννοείς? Ότι προσθιοκίνητα με 275hp ειναι πιο διασκεδαστικά από αντίστοιχης ιπποδύναμης πισωκίνητα?
-
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1395172/Tο καλοκαίρι του 06 έγινε το f/l (φαίνεται από τον προφυλακτήρα) και οι 2,5 ήταν οι si με 210+ άλογα και οι i με 170.
Έξυπνο ψεματάκι;Έχει κάνει λάθος στα άλογα, ή 177 είναι ή 218.
Ν52Β25 φοράει.
-
Και αφού δεν είναι si, 177 είναι. Και δεν το κόβω να έγινε κατά λάθος...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Και αφού δεν είναι si, 177 είναι. Και δεν το κόβω να έγινε κατά λάθος...Ε καλά, δεν είπα ότι έχει γίνει και κατά λάθος.
Πάντως δεν είναι και ό,τι χειρότερο έχω δει... Να έχουν αλλαχτεί τα φώτα μπρος-πίσω και να γράφουν ότι είναι facelift...
-
E όχι κι έτσι.
Εγώ απλά υπονόησα ότι είναι 177 και αυτός κοτσάρει ένα 192 γιατί σου λέει ποιός θα κάτσει να τσεκάρει, να θυμηθεί για facelift κλπ. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
E όχι κι έτσι.
Εγώ απλά υπονόησα ότι είναι 177 και αυτός κοτσάρει ένα 192 γιατί σου λέει ποιός θα κάτσει να τσεκάρει, να θυμηθεί για facelift κλπ.Παίζει πάντα και το ενδεχόμενο να μην ξέρει.
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
πάντως σε πρόσφατο συγκρητικό της GTS έναντι της GT3 και τέλος μόνη της η GTS αλλά σε αναφορά της CSL... άαααλλα μας έλεγαν, ότι η Μ αρχίζει και ξεχνάει πως να φτιάχνει αυτοκίνητα...
Που το διάβασες αυτό? Η GTS είναι ίσως το πιο hardcore αυτοκίνητο της BMW αυτή τη στιγμή.
να ενημερώνεσαι...
Η σύγκριση με τη GT3 είναι κατά την άποψή μου εντελώς άτοπη. Να τη συγκρίνεις με τη Ζ4 Coupe να σου πω εντάξει...αλλά μεταξύ τους δεν υπάρχει σύγκριση. Άλλωστε η BMW ποτέ δεν είχε στο μάτι τη Porsche. Την Audi έχει. Προφανώς και η Porsche κατασκευάζει ΠΟΛΥ πιο hardcore αυτοκίνητα.
είσαι μέσα στο marketing department of BMW και μας το λες αυτό? το συγκρητικό υπάρχει άρα δέχτηκαν οι δυο εταιρίας να αντιπαραθέσει ένα περιοδικό τα δύο αυτά αυτοκινητα! ποιος είσαι εσυ που το αμφισβητείς?γιααααα, ψάξτο λίγο φίλτατε... εμένα μου φαίνονται οι νεες Μ πιο μαλθακές από ποτέ... ειδικά μετά τα πρόσθετα pack τα οποία καταδεικνύουν ότι μάλλον δεν πέτυχε η συνταγή την πρώτη φορά...
Και στην Ε46 Μ3 είχε βγει Competition Pack με πολύ μεγαλύτερες βελτιώσεις τότε αν θυμάσαι καλά, τη CS έκδοση.
Εδώ έχουμε μια απλή εξέλιξη και βελτίωση της αρχικής συνταγής, άλλωστε δεν άλλαξε και τίποτα το φοβερό. Συγκεκριμένα το Competition Package περιλαμβάνει χαμηλότερη ανάρτηση 10χιλ, νέες ζάντες και διαφορετικό stability control. Σιγά τις διαφορές δηλαδή.
άλλη μια φράση απόδειξη του πόσο λίγο καταλαβαίνεις......τώρα για το μικρό θα συμφωνήσω μαζί σου με τα 1000, είναι ωραίο που είναι ελαφρύ και γρήγορο... απλά μην ξεχνάμε την ελλαδιτσαουτομπάν που είναι κακή για ένα μπροστοκίνητο 270αλόγων πόσο μάλλον για ένα αζύγιστο πισοκίνητο 340!!!!
Αζύγιστο? Τι εννοείς?
Προφανώς και θα έχει το ίδιο πρόβλημα με μπροστοκίνητο 275 αλόγων...αλλά είναι διαφορετικό να φεύγεις με τη μούρη από το να διπλώνει ο κώλος.
αυτό λεώ κι εγώ... ακριβώς... έχει τόσα περισσότερα άλογα... για φαντάσου πόσο πιο εύκολο θα είναι να χάσει πρόσφυση κι εσυ την καρδούλα σου...Όσο να'ναι είναι ΑΠΕΙΡΩΣ πιο διασκεδαστικό το τελευταίο...
επιλογές είναι αυτές... το ΑΠΕΙΡΩΣ βγάλτο γιατί υπερβάλλεις πάλι χωρίς να γνωρίζεις...για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεις την μικρή εμπειρία σου και έλλειψη κατανοησης της αυτοκίνησης...
Όταν αλλάξεις στυλάκι και υφάκι τότε θα κάνουμε κουβέντα.
Άντε μπράβο...
Παρακαλώ να μην το γυρίσουμε στο προσωπικό (και για τους 2 το λέω) [Mod]
-
Πάω να σκίσω δυο καλσόν που έχω στην άκρη...
ΡΕ!
Θα τα χώσετε ο ένας στον άλλον σαν άντρες;! -
Ακομα ασχολειστε ρε παιδια?? Δεν εχει τι να κανει το παληκαρι και σας τρολαρει με σοβαροφανες υφακι για να τσιμπατε.
-
Σώπα εσύ μικρέ ανίδεε περί της αυτοκίνησης.
BMW FORUM