-
Ειχα γραψει και παλιωτερα οτι ολες οι μηχανες ΔΕΝ κανουν για υγραεριο. Κι αυτο αποδεικνυεται καθημερινα.
Επεισεις μια ταλαιπορημενη μηχανη ή/και με καγκουρα οδηγό θα τα φτυσει ακομα γρηγοροτεραΠροσωπικά θα εβαζα υγραεριο στο sportage μονο και μονο επειδη ιδιο αυτοκινητο εχει ξεπερασει τα 50.000
ΑΛΛΑ
θα πηγαινα στο ΙΔΙΟ μαστορα και θα εβαζα το ΙΔΙΟ συστημα ακομα κι αν ηταν ( χαριτολογοντας ) πρωτης γενιας.. -
Ο χρήστης Dimitris_TL έγραψε:
Τη στιγμή που η κάθε αυτοβιομηχανία η οποία σχεδίασε και κατασκεύασε το κάθε αυτοκίνητο για να καίει βενζίνη ΔΕΝ δίνει το 'ΟΚ' για αυτή τη μετατροπή αλλά αντίθετα 'νίπτει τας χείρας της',το γεγονός αυτό και μόνο με προβλημάτισε......
Καλά αν πάρεις τοις μετρητοίς αυτά που λένε οι αντιπρόσωποι ...σώθηκες!
Εδώ δεν υποστηρίζουν οι ίδιες οι αντιπροσωπείες την εγκατάσταση δικών τους ανταλλακτικών, αν δεν μπουν από το εργοστάσιο... και θεωρούν 'μετατροπή' που δεν καλύπτεται από εγγύηση ακόμη και την εγκατάσταση ...bluetooth!!!Τί να λέμε τώρα... είναι δυνατόν να σου πουν με βεβαιότητα τι μπορεί να συμβεί από την εγκατάσταση υγραεριοκίνησης;
Εκτός κι αν πρόκειται για σύστημα που έχουν εγκρίνει οι εδώ αντιπρόσωποι και εγκαθιστούν με δική τους εγγύηση:
π.χ. Subaru με σύστημα της Vialle, Skoda με σύστημα OMVL (αν δεν κάνω λάθος), κλπ.Από την άλλη βέβαια, σε χώρες με μεγάλη ανάπτυξη στην υγραεριοκίνηση (Ν. Κορέα, Αυστραλία) τα τοπικά εργοστάσια γνωστών αυτοκινητοβιομηχανιών γιατί συνεργάζονται στενά με συγκεκριμένες εταιρείες συστημάτων υγραεριοκίνησης και τα τοποθετούν σαν εργοστασιακά (ΟΕΜ); Δείτε εδώ και βγάλτε τα συμπεράσματά σας. Μήπως ΔΕΝ είναι ίδια όλα τα συστήματα και είναι λάθος να βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι τον κινητήρα ενός Yugo και μιας Ferrari;
Και βέβαια στην Ελλάδα του 2010-2011 δεν μπορεί να ισχύουν διαφορετικοί κανόνες, παρά μόνο ενδεχομένως να υπάρχουν σοβαρά θέματα εμπειρίας και κακοτεχνίας, που εκεί ΝΑΙ, πρέπει να είναι κανείς πολύ προσεκτικός κι επιφυλακτικός. -
Κακοτεχνιες.....
Χτες ειδα το απιστευτο ( για την δικη μου λογικη τουλαχιστον )
Αυτοκινητο vitara τριπορτο οπου η 3η πορτα ανοιγει με μεντεσεδες στο πλαι κι εχει και την ρεζερβα
ε βαλανε Δεξαμενη donut στιριγμενη ανιδιαμετρικα απο την ρεζερβα απο την μεσα μερια του αυτοκινητου...
κι αναρωτιεμαι
ανοιξε κλεισε την πορτα τα σωληνακια δεν 'σπανε'???? με τον καιρο???
καλα το οτι θα 'κρεμασει' η πορτα ειναι σιγουρο
το μονο που φοβαμαι ειναι μη σπασει απο οτιδηποτε λογο το γατζακι της κλειδαριας και 'φυγει' η πορτα σουμπιτη -
@dti Το τι λέει ο τοπικός αντιπρόσωπος λίγο με ενδιαφέρει...
Εγώ τι θα έκανα?
Θα ερχόμουνα σε άμεση επαφή* μέσω ε-μεηλ η Φαξ με το εργοστάσιο, την Honda , την Suzuki την Opel κτλ και από εκεί πλέον θα είχα υπεύθυνες απαντήσεις από τον πλέον αρμόδιο να εκφέρει γνώμη, εαν το αυτοκινητο μου δεχεται το LPG σαν καύσιμο και τι προβλέπεται επ'αυτού, διότι σε τελική ανάλυση η τσέπη μου θα πληρώσει τα σπασμένα της όποιας λανθασμένης απόφασης....
*(αναφέροντας λεπτομερώς αριθμό κινητήρα κτλ) -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Κακοτεχνιες.....Φίλε Φωκίωνα αυτά τα ξέρω και δυστυχώς συμβαίνουν και για να πω κάτι ακόμα που οι περισσότεροι από εμάς δεν το έχουν σκεφτεί, στα διάφορα συνεργεία χρησιμοποιούν μεταξύ των εργαλείων τους και τα ροπόκλειδα, τα οποία με την πάροδο του χρόνου και την χρήση παρουσιάζουν σφάλμα, Ποιός τα διακριβώνει? Που ξέρεις κυριέ μου αν οι βίδες που σφίγγεις το καπάκι στη μηχανή η τα κομβία στο στρόφαλο τα σφίγγεις με 2,5Κgrm, η το ροπόκλειδο σου που είναι αδιακρίβωτο τα σφίγγει με 3 Κgrm...
Πόσα συνεργεία κάθε φορά που αλλάζουν μέταλα στα κομβία η ανοίγουν καπάκι τοποθετουν καινούργιες βίδες κάθε φορά?
Οι κατασκευαστές προβλέπουν καινούργιες βίδες για καθε τέτοια ενέργεια επειδή κάθε φορά που σφίγγονται αδυνατίζει η μεταλική δομή τους! Το γράφουν στο overhaul manual του κινητήρα, πόσοι τα τηρούν? Πόσοι χρησιμοποιούν τα σωστά εργαλεία και υλικά? Ακόμα και αυτά τα ανήκουν στις κακοτεχνίες....
Σχετικά με το περιστατικό που αναφέρεις εδώ εμπλέκεται και το ΚΤΕΟ, δεν το είδαν? εδώ έχουμε να κάνουμε με αυτοκίνητο δημόσιο κίνδυνο, σε αυτή τη περίπτωση πάει επί τόπου κλιμάκιο της αρμόδιας υπηρεσίας και αφαιρεί την άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος από τον εγκαταστάτη σε χρόνο 'dt' -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Κακοτεχνιες.....Και μια ερωτηση επ, αυτου
η δεξαμενη τυπου ρεζερβας δουλευει και ορθια???
Δουλευει σωστα? -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Κακοτεχνιες.....
Και μια ερωτηση επ, αυτου
η δεξαμενη τυπου ρεζερβας δουλευει και ορθια???
Δουλευει σωστα?οχι ολες... ομως υπαρχουν καποιες που εχω δει και τις βαζουν ορθιες σε καποια αυτοκινητα. Μεσα ομως και ασφαλισμενες καλα... οπως σε καποια Cherokee που εχουν τη ρεζερβα κατ αυτο τον τροπο...
-
Ο χρήστης Dimitris_TL έγραψε:
@dti Το τι λέει ο τοπικός αντιπρόσωπος λίγο με ενδιαφέρει...
Εγώ τι θα έκανα?
Θα ερχόμουνα σε άμεση επαφή* μέσω ε-μεηλ η Φαξ με το εργοστάσιο, την Honda , την Suzuki την Opel κτλ και από εκεί πλέον θα είχα υπεύθυνες απαντήσεις από τον πλέον αρμόδιο να εκφέρει γνώμη, εαν το αυτοκινητο μου δεχεται το LPG σαν καύσιμο και τι προβλέπεται επ'αυτού, διότι σε τελική ανάλυση η τσέπη μου θα πληρώσει τα σπασμένα της όποιας λανθασμένης απόφασης....
*(αναφέροντας λεπτομερώς αριθμό κινητήρα κτλ)Μακάρι να σου απαντήσει οποιοδήποτε εργοστάσιο... Από δική μου εμπειρία (όχι για το υγραέριο) ξέρω πολύ καλά από τη Ford, ποια συγκεκριμένη υπάλληλος της Ford Motor Hellas θα μου απαντήσει σε οποιοδήποτε σχετικό ερώτημα και μάλιστα ξέρω από πριν και την απάντηση! Καρατσεκαρισμένο όχι μόνο από μένα αλλά και από πολλούς άλλους που ψάχνουν όχι μόνο για κάποια 'βελτίωση' ή μηχανική μετατροπή, αλλά ακόμη και για την περίπτωση του bluetooth που ανέφερα πιο πάνω...
Κάνε πάντως τον κόπο να ρωτήσεις κι εσύ το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου σου και πες μας τι θα σου γράψουν.
-
«5w-40. Τι καλύτερο μπορούν να έχουν σε ανοχές από τα 10w-60 που προτείνει η Φίατ για κάποια μοντελα της;;;;»
Στο λεκανοπέδιο των Αθηνών, με εξαίρεση ελαχίστων μοντέλων, με θερμοκρασίες πρωινές 18+ βαθμούς, δεν προτείνω πότε τα 5w-40. Διαβάστε τα βιβλιαράκια των κατασκευαστών σας, και επιλέξτε ιξώδη, που ταιριάζουν στο κλίμα σας.
Το να βάζεις σε ένα αυτοκίνητο που ζεσταίνετε έξτρα, και λόγο επιλογής καυσίμου, με μια μεσογειακή χώρα που ζεσταίνετε, ένα λαδί με αρχικό το 5, χωρίς να πω ότι είναι παρακινδυνευμένο, που είναι, σίγουρα είναι άχρηστο.
Έτσι θεωρώ εύστοχη, την επιλογή της Φίατ. Κάτι περισσότερο από εμάς γνωρίζουν!!!..... 10-60.
Είναι καιρός να καταλάβουμε, ότι όταν παίρνεις από κάποιον μια τεχνολογία, παίρνεις και τα συμπαρομαρτούντα, που σου πρωτινή. Δεν είναι υποχρεωτικό να είναι της ιδίας μάρκας, αλλά των αυτών προδιαγραφών. Οι’ εξυπνάδες’ κοστίζουν ακριβότερα.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Κατασκευαστές δηλαδή που ζητάνε 0-30 τι είναι;
-
Ο χρήστης p_george έγραψε:
Μισό λεπτό παιδιά γιατί θα τρελαθούμε.
Μέχρι στιγμής όλες σεβαστές οι απόψεις που γράφονται από ειδικούς, ψιλοσχετικούς κι άσχετους.
Μπορεί όμως κάποιος να απαντήσει υπεύθυνα βάσει εμπειρίας και τεχνογνωσίας, καθώς το θέμα αφορά την ανάγκη μετακίνησής μας, την περιουσία μας, την ασφάλεια μας;- Τελικά ακόμη και η καλή εγκατάσταση LPG επηρεάζει τη μακροβιωσιμότητα του βενζινοκινητήρα μας;
- Το ειδικό μπουζί LPG θεωρείται απαραίτητο;
- Τα ειδικά λάδια LPG θεωρούνται απαραίτητα;
- Τα services των αυτοκινήτων επηρεάζονται τελικά όσον αφορά τη συχνότητα τους;
- Υπάρχουν πραγματικά black lists αυτοκινήτων;
Πραγματικά έχω κουραστεί να διαβάζω τα άπειρα...
Ευχαριστώ...Μετα απο 363 σελιδες και οχι μονο, θα τολμησω να απαντησω και οποιος θελει διορθωνει
- ΝΑΙ
2 και 3. Για να εχουν βγαλει οι εταιριες μπουζι και λαδια ειδικα για το LPG
δειχνει οτι αναγνωριζουν πως οι απαιτησεις ειναι διαφορετικες. - Πιθανον οχι την συχνοτητα, αλλα σιγουρα τον ελεγχο σε σημεια που επηρεαζονται.
- Κανενας κινητηρας δεν ειναι ακριβως ιδιος με καποιον αλλου κατασκευαστη,
αρα ειναι λογικο οτι οσοι δεν εχουν φτιαχτει για χρηση LPG σε καποια επιμερους εξαρτηματα να πασχουν.
Ο ΑΝΤΩΝΗΣ, απατάει στην εν λόγο παράθεση!!!.
Σωστός πέρα για πέρα ο φίλος μας ο ΓΙΩΡΓΟΣ.
Γιώργο μου, ορισμένοι ψάχνουν για υποκατάστατα του λάθους τους…..
Προσπαθούν να μας πείσουν….. να τους πείσουμε ότι όλα είναι καλά…..
…το αυγό έκανε την κότα?, η η κότα το αυγό?.... ο θεός βρε παιδία δεν έκανε τίποτα?!!!!!!.......
Έτσι και πάντα, ο θεός του εμπορίου, θα βγάζει και καινούργια φρούτα, και όσοι πιστοί προσέλθετε……
Και μην μου πείτε, ότι έχω τοποθέτηση 1000+ κιτ, διότι α) θα πήγαιναν άλλου, και β) έκανα κάποιες πατέντες, που κατά την κρίση μου βοηθούσαν. Σίγουρα ΠΑΝΤΑ ενημέρωνα για τα προβλήματα, διότι το μόνο θετικό μέχρι σήμερα, είναι η τιμή του αεριού, μα εν όψη ΔΝΤ και ΓΑΠ, το μέlloν της τιμής είναι δυσοίωνο…….
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
«5w-40. Τι καλύτερο μπορούν να έχουν σε ανοχές από τα 10w-60 που προτείνει η Φίατ για κάποια μοντελα της;;;;»
Στο λεκανοπέδιο των Αθηνών, με εξαίρεση ελαχίστων μοντέλων, με θερμοκρασίες πρωινές 18+ βαθμούς, δεν προτείνω πότε τα 5w-40. Διαβάστε τα βιβλιαράκια των κατασκευαστών σας, και επιλέξτε ιξώδη, που ταιριάζουν στο κλίμα σας.
Το να βάζεις σε ένα αυτοκίνητο που ζεσταίνετε έξτρα, και λόγο επιλογής καυσίμου, με μια μεσογειακή χώρα που ζεσταίνετε, ένα λαδί με αρχικό το 5, χωρίς να πω ότι είναι παρακινδυνευμένο, που είναι, σίγουρα είναι άχρηστο.
Έτσι θεωρώ εύστοχη, την επιλογή της Φίατ. Κάτι περισσότερο από εμάς γνωρίζουν!!!..... 10-60.
Είναι καιρός να καταλάβουμε, ότι όταν παίρνεις από κάποιον μια τεχνολογία, παίρνεις και τα συμπαρομαρτούντα, που σου πρωτινή. Δεν είναι υποχρεωτικό να είναι της ιδίας μάρκας, αλλά των αυτών προδιαγραφών. Οι’ εξυπνάδες’ κοστίζουν ακριβότερα.
ΑΝΤΩΝΗΣ.Το 5-40 ειναι προτεινωμενο απο την fiat για τους Lpg κινητηρες της. Δεν ξερω αν σου διαφευγει αυτο
Sent from my MB525 using a gezellig dutch cow
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Κακοτεχνιες.....Χτες ειδα το απιστευτο ( για την δικη μου λογικη τουλαχιστον )
Αυτοκινητο vitara τριπορτο οπου η 3η πορτα ανοιγει με μεντεσεδες στο πλαι κι εχει και την ρεζερβα
ε βαλανε Δεξαμενη donut στιριγμενη ανιδιαμετρικα απο την ρεζερβα απο την μεσα μερια του αυτοκινητου...
κι αναρωτιεμαι
ανοιξε κλεισε την πορτα τα σωληνακια δεν 'σπανε'???? με τον καιρο???
καλα το οτι θα 'κρεμασει' η πορτα ειναι σιγουρο
το μονο που φοβαμαι ειναι μη σπασει απο οτιδηποτε λογο το γατζακι της κλειδαριας και 'φυγει' η πορτα σουμπιτη
Φώτο ρε Φωκίωνα…. Φώτο!!!!!..... να την βάλουμε εξώφυλλο στην ενότητα, και εκεί που σου έχω πει, μαζί με της άλλες μου!!! .
Και άσε τους μεντεσέδες, μα εάν πέσει θα σέρνετε από το σωληνάκι και θα ψεκάζει…. .
Σίγουρα το βούρλο που το δεχτικέ στο αυτοκίνητο του, που σε περίπτωση που των χτυπήσουν από πίσω θα πάρει το κρουασάν αγκαλιά . Και εάν φύγει η πόρτα και θα γυρίσει σε βενζίνη, θα φωνάζει να κλίσουν το πίσω παράθυρο!!!....
Α. -
Ναι να παρει η ευχη κι εγω μουτζωνωμαι που δε τραβηξα μια...
Κοιτα να πω την αμαρτια μου ΔΕΝ κατηγορω τον οδηγο, κανεναν οδηγο.
Μπορει να ειναι Ο ασχετηλας ο οποιος επιστευεται εσενα τον ειδικό....
κι αφου εσυ ως μαστορας και ειδικός του λες γινεται να μπει 'εκει' και 'ετσι' και 'δεν εχει φοβο'...
εμπιστευεται την κριδη 'του μαστορα'...Τωρα θα μου πεις 'κτεο', ε καλα τωρα εχει κι αλλα με τον Τοτο καλυτερα κι ολας...
-
Να απαντήσω και στους δυο mod συνοπτικά, με ερώτηση. Την λίστα θερμοκρασιών και τύπων λαδιού, για την έχουν όλοι?. Μα πολύ απλά φίλοι μου, το αυτοκίνητο το πωλούν από τον βόριο πόλο, μέχρι τον ισημερινό. Στην Νορβηγία δεν είναι δυνατόν το λάδι να μην αρχίζει από 5, όπως και στην Σαχάρα δεν μπορεί να τελειώνει σε 30.
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Να απαντήσω και στους δυο mod συνοπτικά, με ερώτηση. Την λίστα θερμοκρασιών και τύπων λαδιού, για την έχουν όλοι?. Μα πολύ απλά φίλοι μου, το αυτοκίνητο το πωλούν από τον βόριο πόλο, μέχρι τον ισημερινό. Στην Νορβηγία δεν είναι δυνατόν το λάδι να μην αρχίζει από 5, όπως και στην Σαχάρα δεν μπορεί να τελειώνει σε 30.
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ.Πανε δες τα προτεινωμενα λαδια στο site της selenia. Δεν θα πω τπτ αλλο
Sent from my MB525 using a gezellig dutch cow
-
πριν συνεχίσετε να μαλώνετε για τα λάδια και τις αντοχές τους έχω μια απορία...
το 36αρι μου 3.18is τσιμπάει 'λίγο' λάδι οπότε και συμπληρώνω...μετά την μετατροπή σε υγραέριο εξακολουθεί να τσιμπά ακριβώς την ίδια ποσότητα με πριν την οποία θεωρώ αμελητέα όμως 1. δεν έχω λαδιέρα 2. μου είχε βάλει ο μάστορας lpg λάδι 3. βάζω 10-40 w
και ερωτώ τον συνονόματο καθότι γνώστης...- να βάλω λαδιέρα;
- να το σουτάρω διότι απογοητεύτηκα με όσα διάβασα εδω πέρα
- να το κρατήσω μια και ο κινητήρας μου θεωρείται σκυλί;
σημειωτέον ήμουν έτοιμος να μετατρέψω και το 2ο μου corsaκι σε lpg αλλά μετά όλα αυτά δεν κάνω τπτ
-
Ο χρήστης laantonios έγραψε:
πριν συνεχίσετε να μαλώνετε για τα λάδια και τις αντοχές τους έχω μια απορία...
το 36αρι μου 3.18is τσιμπάει 'λίγο' λάδι οπότε και συμπληρώνω...μετά την μετατροπή σε υγραέριο εξακολουθεί να τσιμπά ακριβώς την ίδια ποσότητα με πριν την οποία θεωρώ αμελητέα όμως 1. δεν έχω λαδιέρα 2. μου είχε βάλει ο μάστορας lpg λάδι 3. βάζω 10-40 w
και ερωτώ τον συνονόματο καθότι γνώστης...- να βάλω λαδιέρα;
- να το σουτάρω διότι απογοητεύτηκα με όσα διάβασα εδω πέρα
- να το κρατήσω μια και ο κινητήρας μου θεωρείται σκυλί;
σημειωτέον ήμουν έτοιμος να μετατρέψω και το 2ο μου corsaκι σε lpg αλλά μετά όλα αυτά δεν κάνω τπτ
Και εγω εχω απογοητευτη φιλε μου,γιαυτο οταν θα βγαλη την πρωτη βλαβη θα το πεταξω στα σκουπιδια
-
το θεμα δεν ειναι τι λεει το λαδι , το θεμα ειναι τι λεει ο κατασκευαστης..
Πχ
η ΚΙΑ λεειENGINE OIL VISCOSITY (Thickness)
The viscosity of engine oil affects engine operation and fuel economy. Engine oil flow in cold-weather operation is delayed.- Low viscosity (5W-30) engine oil should be used in cold weather.
- High viscosity (10W-30 or 10W-40) engine oil should be used in hot weather.
SELECTING ENGINE OIL
- Consider the temperature conditions the vehicle will be operating in.
- Select the oil viscosity from SAE recommended figure.
Use of improper engine oil could result in engine damage.
( απο το kiatechinfo.com)
Υγραεριοκίνηση!