-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Έχουν συμβουλευτικό χαρακτήρα, προέχει η πείρα και η αισθαντική αντίληψη του οδηγού (ή και του μάστορα)
Ο μάστορας δεν πουλάει λάδια, ποιο είναι το κόλλημά σου;
Γιατί να θέλει να ρισκάρει την προσωπική του σχέση με μένα και τους γνωστούς μου, όταν μου λέει να πηγαίνω το μηχανάκι μου εκεί σε μικρότερα διαστήματα από όσα ορίζει ο κατασκευαστής;
Μπορεί να ξέρει κάτι, μπορεί και τπτ. Αυτό που λέω είναι ότι αλάνθαστος δεν είναι κανείς, ούτε κι αυτός ο τυπάκος που έπρεπε να μαντέψει για όλες τις χώρες του κόσμου, όλες τις θερμοκρασίες, όλα τα ύψη, όλες τις βενζίνες, όλους τους τύπους ποδιών πάνω στο γκάζι, όλα τα φορτία, τις γνώμες των άλλων μηχ/κών, του μάρκετινγκ της εταιρίας του, των πιθανών θυγατρικών τους που πουλάνε λάδια κλπ, κλπ, κλπ τον ιδανικό αριθμό χιλιομέτρων.
τα βασίζεις κάπου αυτά ή κάνεις υποθέσεις??
Το ότι ο μάστορας μου δεν πουλάει λάδια; Ναι.
εμένα ο δικός μου πουλάει λάδια , χρεώνει την αλλαγή (μαζί με φιλτράκι ) στα 120 και επιμένει να αλλάζω στα 15.000...
τι σόι συλλογισμός είναι αυτός??? -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Έχουν συμβουλευτικό χαρακτήρα, προέχει η πείρα και η αισθαντική αντίληψη του οδηγού (ή και του μάστορα)
η οσμη η αφή και η δοκιμή είναι αλάνθαστος οδηγός , και άσε τους μπακλαμάδες να λένε...
αλανθαστο ειναι το φωτακι που θα αναψει στα 10.000 χλμ για να σου πει οτι εχεις καψει πανω απο ενα λιτρο λαδι (οχι στο δικο σου , αλλα στο δικο μου) .. τεσπα .. μην εισαι απολυτος οτι οτι ισχυει στο ενα αυτοκινητο ισχυει παντου
αν μιλάμε για νορμάλ χρήση (χωρίς 10 φορές πίστα κλπ κλπ) αλλαγές κάθε 12000-15000 (ή έτος ) δεν είναι παράλογες...
παράλογο είναι να αλλάζεις στις 7500 (όπως αλλάζεις στις ss μηχανές) για να νιώθεις εσυ (ο κάθε κάτοχος) καλύτερα...δεν έχει βέργα ο tfsi?
-
Επειδη εχουμε ξεφυγει πολυ εκτος θεματος παρακαλω αν καποιος εχει να πει καποια αποψη σχετικα με τα 2 αυτοκινητα ευχαριστως να την διαβασουμε.
-
Ο χρήστης musuda έγραψε:
Επειδη εχουμε ξεφυγει πολυ εκτος θεματος παρακαλω αν καποιος εχει να πει καποια αποψη σχετικα με τα 2 αυτοκινητα ευχαριστως να την διαβασουμε.Εσύ τα έχεις δει από κοντά? Αισθητικά διαφέρουν παρα πολύ με το ένα να έχει προσωπικότητα και το άλλο ... άλλο ένα μικρό χαριτωμένο που σε λίγα χρόνια θα δείχνει και παλιό.
Παραπάνω αναφέρθηκε πως το προηγούμενο Swift ήταν ενδιαφέρον οδηγικά. Η δική μου εμπειρία λέει το αντίθετο. Μακρύ κιβώτιο και ηλεκτρόγκαζο έθαβαν το αυτοκίνητο. Εκείνο που μου άρεσε όμως ήταν η κάπως 'σκληρή' συμπεριφορά του. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Επειδη εχουμε ξεφυγει πολυ εκτος θεματος παρακαλω αν καποιος εχει να πει καποια αποψη σχετικα με τα 2 αυτοκινητα ευχαριστως να την διαβασουμε.
Εσύ τα έχεις δει από κοντά? Αισθητικά διαφέρουν παρα πολύ με το ένα να έχει προσωπικότητα και το άλλο ... άλλο ένα μικρό χαριτωμένο που σε λίγα χρόνια θα δείχνει και παλιό.
Παραπάνω αναφέρθηκε πως το προηγούμενο Swift ήταν ενδιαφέρον οδηγικά. Η δική μου εμπειρία λέει το αντίθετο. **Μακρύ κιβώτιο και ηλεκτρόγκαζο έθαβαν το αυτοκίνητο. **Εκείνο που μου άρεσε όμως ήταν η κάπως 'σκληρή' συμπεριφορά του.+1
-
εμενα μαρεσουν και τα δυο αλλα οντως η Μιτo ειναι πιο συνχρονη και σε κινητηρες αλλα και σε εμφανιση
-
Όταν Γράφω παραπάνω για αναιμικο μοτέρ , παίζει ρόλο και το μακρύ του κιβώτιο ...
Το ηλ/ζο συνηθίζεται και δεν αποτελεί πρόβλημα ...
Αν η καλή οδηγηκη συμπεριφορά συνοψίζεται στις επιδόσεις στην ευθεία τα αντιλαμβανμαστε αλλιώς...
Καλορυθμισμενο υδραυλικό τιμόνι,καλο κιβώτιο , συμπαθητικα φρένα και αρκούντως φαρδιά μετατροχια συνθέτουν ένα αρκετά παιχνιδιαρικο (ειδικά το σπορτ) σουπερμινι. -
Εμένα στο δικό μου swift, αισίως έχω 120000 χλμ., χρειάστηκε δυο φορές να κατέβει το κιβώτιο ταχυτήτων λόγω βλάβης. Συνολικό κόστος 1000-1200 Ε. Από ότι ρώτησα είναι συχνό πρόβλημα των προηγούμενων swift. Μάλιστα και η suzuki έχει παραδεχτεί ότι ένα εξάρτημα που συγκρατεί τα γρανάζια στο κιβώτιο είναι ελατωμματικό και γι' αυτό όταν σου βγάζει πρόβλημα σου βάζει το καινούριο το αναβαθμισμένο. Βέβαια ούτε λόγος για ανάκληση, αν πρόκειται μόνο για κανά λαμπάκι και κάνα σωληνάκι κάνουν τους μάγκες και κάνουν ανακλήσεις, για κάτι σοβαρό που κοστίζει τσιμουδιά...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Επειδη εχουμε ξεφυγει πολυ εκτος θεματος παρακαλω αν καποιος εχει να πει καποια αποψη σχετικα με τα 2 αυτοκινητα ευχαριστως να την διαβασουμε.
Εσύ τα έχεις δει από κοντά? Αισθητικά διαφέρουν παρα πολύ με το ένα να έχει προσωπικότητα και το άλλο ... άλλο ένα μικρό χαριτωμένο που σε λίγα χρόνια θα δείχνει και παλιό.
Παραπάνω αναφέρθηκε πως το προηγούμενο Swift ήταν ενδιαφέρον οδηγικά. Η δική μου εμπειρία λέει το αντίθετο. **Μακρύ κιβώτιο και ηλεκτρόγκαζο έθαβαν το αυτοκίνητο. **Εκείνο που μου άρεσε όμως ήταν η κάπως 'σκληρή' συμπεριφορά του.+1
Ηλεκτρογκαζο ειχε μονο στην τελευταία f/l έκδοση, οι προηγούμενες με ντιζα έκαναν μια διαφορα. Τεσπα. Τα αυτοκίνητα που συγκρίνουμε είναι εντελώς διαφορετικά. Αντικειμενικοί δεν περιμένω να είμαστε, οπως και να εχει εγω δεν θα κοίταγα ουτε το ενα ούτε το αλλο.
-
Η ΜΙΤΟ είναι πιό κυριλέ και με ιταλικό design το μόνο συν που βλέπω εγώ είναι ότι έχει μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα σαν αμάξι , αν δεν σε ενδιαφέρει το παραπάνω πάρε το swift είναι καρτάκι έχει χαμηλά έξοδα και νομίζω και χαμηλότερη κατανάλωση , τα έχω οδηγήσει και τα δύο η ΜΙΤΟ με τα 150 πέρα από δύναμη δεν έχει κάτι παραπάνω από το swift σαν αμάξι .
-
Καρτ το Swift?? Από πότε? Ένα απλό μικρό είναι τύπου Yaris. To πρώτο με τον 1.3 92hp το χω οδηγήσει πολύ και πραγματικά βλαστήμαγα την ώρα και τη στιγμή. Το μόνο αξιόλογο ήταν ο πλήρης εξοπλισμός του. Εννοείται ότι η Mito έχει μακράν καλύτερο στήσιμο ακόμα και στις πιο απλές εκδόσεις της σε σχέση με οποιοδήποτε Swift...
-
ναι οντως? εγω οταν το οδηγησα παντως μου θυμισε παρα πολυ το c2 , ειχε σχεδον ιδια συμπεριφορα
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Η ΜΙΤΟ είναι πιό κυριλέ και με ιταλικό design το μόνο συν που βλέπω εγώ είναι ότι έχει μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα σαν αμάξι , αν δεν σε ενδιαφέρει το παραπάνω πάρε το swift είναι καρτάκι έχει χαμηλά έξοδα και νομίζω και χαμηλότερη κατανάλωση , τα έχω οδηγήσει και τα δύο η ΜΙΤΟ με τα 150 πέρα από δύναμη δεν έχει κάτι παραπάνω από το swift σαν αμάξι .το ένα μοιάζει με καρτάκι αλλά του λείπουν αρκετά από τα χαρακτ του κούπερ...
το άλλο έχει πιο ώριμη συμπεριφορά, ταξιδεύει σαν αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας ... έχει ξεχωριστό (όμορφο, άσχημο πάντως ξεχωριστό) σουλούπι , καλύτερο πλαίσιο , καλύτερα φρένα, καλύτερο μοτέρ... -
Απλά το μόνο μείον στη Μιτο ειναι οτι στα βασικά μοντέλα 95 και 120 δεν πρέπει να έχει DNA (χωρίς να είμαι σίγουρος...)
-
Η 120 (που δεν υπάρχει πια παρά μόνο σε στοκ) έχει κανονικά DNA.
-
@Musuda
Πριν αγοράσεις το όποιο αυτοκίνητο πρέπει να το οδηγήσεις, έστω και σε συνθήκες test-drive.
H αισθητική- ομορφιά είναι κατά βάση υποκειμενική, αλλά οι περισσότεροι (και οι περισσότερες) θα βρουν την Mito πιο όμορφη.
Το προηγούμενο swift (δεν ξέρω πόσο άλλαξε στο facelift) ήταν «ξερό» στην αίσθηση και με μικρό χώρο αποσκευών.
Πιστεύω ότι η Mito είναι πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο (πλαίσιο, ανάρτηση, χώροι, αίσθηση). Αναφορικά με το κόστος χρήσης και την κατανάλωση που σε ενδιαφέρει, δες την Mito με τον εκπληκτικό 1,3 diesel (ο τιμοκατάλογος της alfa την έχει από 17000Ε). Έχεις επαρκή δύναμη, πολύ καλή οικονομία (5,5 με 6 λ/100χλμ – 1,5 Ε/λίτρο), χαμηλά τέλη κυκλοφορίας και αραιότερα service. -
Ο χρήστης elvet έγραψε:
Το προηγούμενο swift (δεν ξέρω πόσο άλλαξε στο facelift) ήταν ... με μικρό χώρο αποσκευών.Και στο καινούριο Swift 'καταφεραν' να μεγαλώσουν το αμάξωμα και να μικρύνουν κι' αλλο τον χώρο αποσκευών!!!
-
Ο χρήστης elvet έγραψε:
@Musuda
Πριν αγοράσεις το όποιο αυτοκίνητο πρέπει να το οδηγήσεις, έστω και σε συνθήκες test-drive.
H αισθητική- ομορφιά είναι κατά βάση υποκειμενική, αλλά οι περισσότεροι (και οι περισσότερες) θα βρουν την Mito πιο όμορφη.
Το προηγούμενο swift (δεν ξέρω πόσο άλλαξε στο facelift) ήταν «ξερό» στην αίσθηση και με μικρό χώρο αποσκευών.
Πιστεύω ότι η Mito είναι πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο (πλαίσιο, ανάρτηση, χώροι, αίσθηση). Αναφορικά με το κόστος χρήσης και την κατανάλωση που σε ενδιαφέρει, δες την Mito με τον εκπληκτικό 1,3 diesel (ο τιμοκατάλογος της alfa την έχει από 17000Ε). Έχεις επαρκή δύναμη, πολύ καλή οικονομία (5,5 με 6 λ/100χλμ – 1,5 Ε/λίτρο), χαμηλά τέλη κυκλοφορίας και αραιότερα service.Λιγο που το εψαξα νομιζω πως εχεις δικιο οσ'αναφορα τον diesel κινητηρα. Λιγο πιο ακριβο (2000Ε για την ακριβεια) αλλα χαμηλοτερα εξοδα συντηρησης και σχετικα με την καταναλωση απο παντου κερδισμενος. Γνωριζει κανεις αν η βερσιον με τον diesel κινητηρα εχει καδενα η ιμαντα? Γιατι αν δεν κανω λαθος στα σερβις εχει μεγαλη διαφορα στην τσεπη.
-
Ο χρήστης musuda έγραψε:
Γνωριζει κανεις αν η βερσιον με τον diesel κινητηρα εχει καδενα η ιμαντα? Γιατι αν δεν κανω λαθος στα σερβις εχει μεγαλη διαφορα στην τσεπη.Όλοι οι ντίζελ κινητήρες έχουν ιμάντα χρονισμού. (Νομίζω μόνο ο 1,8 της Mitsubishi -του ASX- έχει καδένα).
Το κόστος αντικαταστασης στις περισσότερες εταιρίες είναι λογικό όπως και αρκετά μεγάλο είναι το χρονικό διαστημα αντικαταστασης. Υπάρχουν βέβαια και οι εξαιρέσεις! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το προηγούμενο swift (δεν ξέρω πόσο άλλαξε στο facelift) ήταν ... με μικρό χώρο αποσκευών.
Και στο καινούριο Swift 'καταφεραν' να μεγαλώσουν το αμάξωμα και να μικρύνουν κι' αλλο τον χώρο αποσκευών!!!
Αν αφαιρέσεις την ρεζέρβα και επιλέξεις το κιτ επισκευής,ο χώρος μεγαλώνει σημαντικά.
Στο νεό Swift εντοπίζω τα εξής θετικά :
- πολύ όμορφο εσωτερικό
- πολύ όμορφο εξωτερικό
- καλοκατασκευασμένο
- καλός εξοπλισμός
- οικονομικό
- (ελπίζω να διατηρεί) καλή οδηγική συμπεριφορά
Στα πλην
- πολύ δύσκολο το επιτόκιο της Suzuki
- σχετικά ακριβό (14.700 η μεσαία έκδοση)
- not so good για επιβάτες >1.85
- η πολιτική της Suzuki για τα συχνά service και αλλαγή λαδιών είναι επίσης λίγο 'δύσκολη'
Εν κατακλείδι, για επιδόσεις και περισσότερο στυλ πας σε Mito (μιλάμε για 1.4 turbo). Για βασική έκδοση το Swift με κερδίζει
MITO ή SWIFT ?