-
Δεν ξέρω τι λέτε αλλά με το σταυρό της Chevrolet μπροστά μαμάει (τα άλλα δεν μ' αρέσουν)
Και είναι πολύ καλό αυτοκίνητο για τα λεφτά του
Μακάρι να υπήρχαν πολλά σ' αυτά τα λεφτά να δίνουν την κορυφαίου επιπέδου ασφάλεια παθητική ασφάλεια,τους χώρους και τον εξοπλισμό που δίνει το Cruze σ' αυτή την τιμή
Μόλις έρθει στην Ευρώπη και ο 1.4 T νομίζω θα μιλάμε για ένα πακέτο πολύ ανταγωνιστικό για την ελληνική αγορά
edit Νίκο μην φοβάσε για το θέμα τιμόνι.Πρώτον είναι άλλο εργοστάσιο και δεύτερον αν υπήρχει και στα ευρωπαικά θα είχαν τουλάχιστον παρουσιαστεί αντίσοιχα γεγονότα και εδώ και θα είχε ήδη γίνει ανάκληση.Δεν είναι γκάζι που μπορεί να παρερμηνευθεί.Αυτό είναι πολύ χοντρό πρόβλημα για να περάσει απαρατήρητο -
Αυτό μάλλον μόνο σ' εμένα αρέσει ε?
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /99648.asp
-
Ωραίο πίσω, συμπαθητικό προφίλ και κάπως χάλια μπροστά. Τα μπροστά φώτα του ... από στοκ του Epica πρέπει να είναι!
Και στο Orlando και στο Malibu οι αμερικάνοι θέλουν μάλλον να τα δώσουν αισθητική Ευρωιαπωνίας και τα κάνουν με καμπύλες που δεν είναι και ιδιαίτερα κομψές. Περισσότερες ευθείες και γωνίες σε φώτα, προφυλακτήρες και φτερά θα ήθελα.
Όπως του Cruze δηλαδή. -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Αυτό μάλλον μόνο σ' εμένα αρέσει ε?http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /99648.asp
Το νεο Μαλιμπου θα πουλησει χαλαρα 200 χιλιαδες κομματια τον χρονο στις ΗΠΑ μονο. Καπου πηρε το ματι μου οτι εχει και μια εκδοχη του κινητηρα που θα εχει καταναλωση εως 38 μιλια ανα γαλονι, δηλαδη περιπου 6,25 λιτρα/100 χμ για εκτος πολης!!!
Νατο και το σχετικο αρθρο.
http://www.autoblog.com/2011/04/20/2013-chevrolet-malibu-eco-new-york-2011/
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
...Έγω δεν συμφωνώ με το ότι τα μοντέλα της Daewoo έγιναν Chevrolet για την Ευρώπη ειδικά τότε που πουλούσε μια χαρά η Daewoo. Δεν είναι όμως αμερικάνικο με τιποτα. ...Οι πωλήσεις της Chevy στην Ευρώπη:
To 2005 διπλασιάστηκαν οι πωλήσεις με το λογότυπο της Chevrolet και οι εκτιμήσεις λένε ότι θα φθάσει το 1.000.000 πωλήσεις μέχρι το 2015 με τα νέα μοντέλα που θα λανσάρει.
Από το 2001 η Daewoo έχει περάσει στην GM και έχουν ξεκινήσει διαδικασίες για τις μεγάλες αλλαγές.
http://media.gm.com/content/media/intl/ ... rolet.html
http://www.autoblog.com/2010/02/02/repo ... e-by-2015/Από εκεί και πέρα από ότι θυμάμαι αρκετά από τα Chevy US φτιάχνονται στον Καναδά ... και δεν είναι Made In USA.
... -
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!!!!
-
καλημερα παιδια συνφωνω με τα παραπανω αλλα επισης να προσθεσω στα αρνητικα τα αθλια υφασματα των καθισματων που εχουν γεμισει θηλιες και φοβαμαι να καθισω τα φθηνα πλαστικα που χαραζονται το τριξιμο των φρενων και πολλα αλλα που διχνουν οτι το κρουζ δεν ειναι φθηνο αναλογα με την ποιοτητα που προσφερει
-
Κακώς δεν σας αρέσει καθώς το Malibu είναι αμαξάρα και αμερικάνικο και τέλειο και μου αρέσει πολύ και ήταν μέχρι τώρα ένας βασικός λόγος που ζήλευα τους αμερικάνους. Και είναι από το ομορφότερα αμερικάνικα sedan μετά το Pontiac G8. Τώρα για τη Daewoo να πούμε ότι η General Motors την έστειλε εκεί που είναι οι Pontiac, Saturn, Hummer, Rover, Oldsmobile, Plymouth, Asuna, Geo, AMC, NSU δηλαδή εκεί ψηλά στο καλό θεό ώστε να μετακινούνται οι αγγέλοι. Και θα μας μείνουν τα Matiz, Lanos τα παλιά να μας τη θυμίζουν.
-
Ο χρήστης cruzakias έγραψε:
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!!!!Χρόνια Πολλά και σε σένα και σε όλους Νίκο.Να χαίρεσαι την οικογενειά σου και να είστε όλοι πάντα υγιείς κι ευτυχισμένοι
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!!!!
Χρόνια Πολλά και σε σένα και σε όλους Νίκο.Να χαίρεσαι την οικογενειά σου και να είστε όλοι πάντα υγιείς κι ευτυχισμένοι
Ευχαριστώ Ορέστη .
Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία σε εσένα και στην οικογένεια σου .
Χρόνια πολλά σε όλους στο φόρουμ και ειδικά σε όσους γιορτάζουν σήμερα . -
Για σας Παιδια ειμαι κάτοχος cruze 1800 αυτόματου εδώ και 6 μήνες. Έχω κατα νου να περάσω μία μπούκα για να ομορφίνω το πίσω μέρος περισότερο και έχω κάποιες απορίες:
1 Για να περαστεί η μπούκα δεν χρειάζεται να κοπεί η εξάτμηση απλά στο τέλος της σολίνας κολίτε ή βιδόνεται. Σωστά;
2 Θα υπάρχει θόριβος αν ναι ποσο;
3 Έχει όφελος περαν της ομορφιάς;
4 Έχει αρνιτικές επιπτόσεις στην μηχανή;
5 Επυβαρίνει την κατανάλοση καυσίμου και αν ναι πόσω;Συγνόμη αν σας ζαλίζω αλλά θα ήθελα να μάθω ευχαριστώ εκτοπροτέρον.
-
Μια φιλική συμβουλη. Βάλε έναν browser (explorer 8, chrome κλπ) που έχει ορθογραφικό έλεγχο.
-
Ευχαριστώ θα Βάλω. Υπάρχει κάποιος που να δώσει απαντήσεις στα ερωτηματά μου; Διάβασα πως η μπούκα είναι μόνο διακοσμιτηκή είναι αλήθια;
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Αυτό μάλλον μόνο σ' εμένα αρέσει ε?http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /99648.asp
Πολυ ομορφο πισω, πολυ ομορφο εμπρος, πολυ ομορφο στο πλαι.
Τα φρενα μου ομως δεν μου τα εχουν αλλαξει ακομη και εγω για chevrolet δεν θελω να ξανακουσω. -
Πρεπει να σου αλλαξουν δαγκανες (ΠΙΕΣΕ ΤΟΥΣ) εμενα και μετα την αλλαγη μερικες φορες παλι σφυριζουν.Μηπως πρεπει να ξανα αναφερθουμε σε προβληματα που δεν λυθηκαν η λυθηκαν η βγηκαν καινουρια;
-
@ efsevios :Καλώς ήρθες στο φόρουμ.
Καταρχήν καλοτάξιδο και το δικό σου cruze.Γιά κάνε μας μια περιγραφή ,εντυπώσεις,τυχόν προβλήματα , κλπ.
Τώρα για τα ερωτήματα θα σου πώ τα εξής :
Η εργοστασιακή απόληξη του cruze έχει φορά πρός τα κάτω ,γιαυτό τον λόγο δέν μπορεί να τοποθετηθεί έτσι απλά μια άλλη χωρίς να τροποποιήσεις ( ίσιωμα ,η κόψιμο ) την ήδη υπάρχουσα .Θά πρέπει δηλαδή να κοπεί η ''κούρμπα'' ώστε η εξάτμιση να έχει φορά προς τα πίσω και όχι κάτω ,για να τοποθετηθεί η νέα απόληξη.
Η απόληξη είναι και αυτή μέρος της εξάτμισης που μπορεί να επηρεάσει, περισσότερο βέβαια αισθητικά παρά λειτουργικά το αυτοκίνητο .
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
Η εξάτμιση είναι που μεταφέρει μακριά απ’ τους θαλάμους καύσης τα αέρια που δημιουργούνται απ’ την καύση του μίγματος ,τα γνωστά καυσαέρια. Επίσης μειώνει τα επίπεδα θορύβου απ’ τις μικρές αλλά συνεχόμενες εκρήξεις όταν αναφλέγεται το μίγμα.Καί τέλος μειώνει τις ρυπογόνες ουσίες ( με τον καταλύτη ),όπως οι ακαυστοι υδρογονάνθρακες ,τά οξείδια του αζώτου, τό μονοξείδιο καί τα διοξείδια του άνθρακα κ.α ,που είναι βλαβερές για τον άνθωπο καί το περιβάλλον.
Αποτελείται , α) Από την πολλαπλή εξαγωγής ( χταπόδι ) πού εφάπτεται στην κυλινδροκεφαλή και μεταφέρει τα καυσαέρια από τον κάθε κύλινδρο μέσα από 4 σωλήνες (τετρακύλινδρους κινητήρες ) σε δύο και στην συνέχεια σε έναν που καλήγει στον καταλύτη, β) Τον καταλύτη πού προσαρμόζεται στην εξάτμιση του αυτοκινήτου για να μειώνει τις ρυπογόνες ουσίες των καυσαερίων , γ) Το μεσαίο καζανάκι αποτελεί μια λύση για την μείωση του θορύβου, δ) Ο σωλήνας εξάτμισης, ε)Το τελικό καζάνι, και τέλος στ) Η απόληξη (μπούκα) της εξάτμισης .
Όλα τα παραπάνω εξαρτήματα που αποτελούν την εξάτμιση μπορούν σε μικρότερο η μεγαλύτερο βαθμό να επηρεάσουν την έξοδο του καυσαερίου από τον κινητήρα,άρα και την σωστή λειτουργία του.
Σε γενικές γραμμές εάν θέλεις βελτίωση στην απόδοση αλλαγή στον ήχο καί αισθητική αναβάθμιση στην εξάτμιση,δέν αρκεί μία όμορφη απόληξη για να τα πετύχεις.Υπάρχουν βελτιωτικές αλλαγές ανάλογα με το τι θέλεις να πάρεις από το αυτοκίνητο,π.χ άλλο χταπόδι θα βάλεις εάν θέλεις μεγαλύτερη ροπή στις χαμηλές στροφές ,από αυτό που θα χρησιμοποιήσεις εάν θέλεις δύναμη στις υψηλές στροφές .Εάν θέλεις αλλαγή στον ήχο θα πρέπει να αλλάξεις το τελικό καζάνι που έχει την κύρια ( όχι όλη ) ευθύνη για τον ήχο που παράγει η εξάτμιση. Ακόμα και οι κολλήσεις στούς σωλήνες ,η οι κλίσεις στις ''κούρμπες'' μπορούν να επηρεάσουν το τελικό αποτέλεσμα.
Κλείνοντας θα σου έλεγα οτι εφόσον δέν αλλάξει δραματικά η διέξοδος των καυσαερίων από την προσθήκη της νέας απόληξης δέν υπάρχει λόγος να ανησυχείς ούτε για τις επιδόσεις ούτε για την κατανάλωση του κινητήρα.
Μία μικρή διαφορά ενδέχεται να παρατηρήσεις μόνο στον ήχο,αλλά και αυτή ( εάν δε βάλεις καμιά σφυρίχτρα βέβαια )
όχι άξια λόγου.
Η μεγάλη διαφορά μπορεί να γίνει στο θέμα της εμφάνισης ,αλλά και εκεί θα πρέπει να είσαι προσεκτικός να μήν υπερβάλεις και βρεθείς ξαφνικά να κάνεις παρέα με τα καγκουρό στο αντίστοιχο θέμα...
Ελπίζω να βοήθησα . -
Ευχαριστώ για τις ευχές και την βοήθιά σου. το μόνο που θέλω αλάζοντας μπούκα είναι να βέλτιόσω την εστιτήκή και ένας γλυκός ήχος δεν θα με πήραζαι.
Για την περιγραφή που ζήτας: Το αμάξι είναι 1500 κιλά πατάει πολύ καλά στον δρόμο είναι απόλαυση το ταξίδι μαζί του (όπως ειναι γνωστό τα αυτόματα αυτοκήνιτα είναι ποιό ξεκούραστα) είναι 1800 κ.ε με 141 ύπους, στις πποσπεράσεις δεν ανχόνομαι αν θα την βγάλω εύκολα διότι πατάς το γκάζι και σε κολάει στο κάθισμά αρπάζει αρκετά γρίγορα.
Ο πατέρας μου που ξέρει αρκετά από αυτοκήνιτα λόγο εμπιριας το οδίγησαι γυρνοντας από κατερίνη και το άνοιξε μέχρι 180 και δεν κουνόύσε καθόλου.
Για προβλήματα δεν έχει βγάλει, δεν πηστέβω ότι θα βγάλει γιατί η μηχανή είναι οpel. Έχουμε ένα opel στην οικογένια μόντελο 92 με 250.000 χιλιόμετρα και ακόμα πάει και πάει καλά δεν χαμπαρίαζει τύποτα. -
Στις προσπεράσεις ήθαλα να πω σορι. Γενικά γουστάρω και την βρείσκω οταν κάθομαι πησω απο το τιμόνι του Cruze μου αυτό ως απάντηση σε κάποιους που λένε ότι το Cruze σαν αμάξι ειναι πάτος.
-
Λοιπόν έγινε αλλαγή τιμονιού για το πρόβλημα που είχα. Κάπου σε παλιότερη ανάρτηση είχα διαβάσει για ένα θέμα που είχανε με την ώρα και την μνήμη στους σταθμούς (εγώ δεν το είχα αλλά μου έκαναν update στο πρόγραμμα ). Επίσης πάλι είχατε γράψει για το πρόβλημα µε προεντατήρες οπού δεν γνώριζα ότι είχα θέμα αλλά έγινε και σε αυτό αλλαγή .Για τα δυο τελευταία έχει γίνει ανάκληση και όποτε πάτε λογικά θα γίνει αλλαγή (πάντως δεν έγινε κάποια κλήση για να περάσω από συνεργείο)και για το θέμα με το θόρυβο στα φρένα για άλλη μια φορά μου τρόχισαν τα τακάκια….και μου είπαν ότι αν συνεχιστεί τότε θα κάνουν αλλαγή στης δαγκάνες……
-
Καλησπερα παιδια,
μπορει οποιος εχει CRUZE και μενει στην Αθηνα να μου πει ενα καλο συνεργειο?
Δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενος απο το δικο μου και λεω να αλλαξω στην επομενη επισκεψη μου.
Chevrolet Cruze