-
2-3 οταν εχω προσπαθησει να βαλω οπισθεν (πληρης ακινητοποιηση) ενω νομιζω οτι εχει μπει καλα, τελικα δεν εχει και οταν αφηνω τον συμπλεκτη ακουγεται ενας ηχος σαν grinding (με συγχωρειτε για την αγγλικη λεξη αλλα δεν μπορω αυτην την στιγμη να σκεπτω μια ελληνικη λεξη για να το περιγραψω) και το οχημα δεν κινειται καθολου. Οποτε πρεπει να ξαναπροσπαθησω και τοτε μπαινει. Η ερωτησεις μου ειναι: 1) Υπαρχει περιπτωση να γινεται αυτο απο καποιο ελλαττωμα ή οφειλεται αποκλειστικα στην μη υπαρξη συγχρονιζε στην οπισθεν; 2) Μπορει αυτο να προκαλεσει ή να χει ηδη προκαλεσει καποια ζημια;
-
2-3 οταν εχω προσπαθησει να βαλω οπισθεν (πληρης ακινητοποιηση) ενω νομιζω οτι εχει μπει καλα, τελικα δεν εχει και οταν αφηνω τον συμπλεκτη ακουγεται ενας ηχος σαν grinding (με συγχωρειτε για την αγγλικη λεξη αλλα δεν μπορω αυτην την στιγμη να σκεπτω μια ελληνικη λεξη για να το περιγραψω) και το οχημα δεν κινειται καθολου. Οποτε πρεπει να ξαναπροσπαθησω και τοτε μπαινει. Η ερωτησεις μου ειναι: 1) Υπαρχει περιπτωση να γινεται αυτο απο καποιο ελλαττωμα ή οφειλεται αποκλειστικα στην μη υπαρξη συγχρονιζε στην οπισθεν; 2) Μπορει αυτο να προκαλεσει ή να χει ηδη προκαλεσει καποια ζημια;
-
2-3 οταν εχω προσπαθησει να βαλω οπισθεν (πληρης ακινητοποιηση) ενω νομιζω οτι εχει μπει καλα, τελικα δεν εχει και οταν αφηνω τον συμπλεκτη ακουγεται ενας ηχος σαν grinding (με συγχωρειτε για την αγγλικη λεξη αλλα δεν μπορω αυτην την στιγμη να σκεπτω μια ελληνικη λεξη για να το περιγραψω) και το οχημα δεν κινειται καθολου. Οποτε πρεπει να ξαναπροσπαθησω και τοτε μπαινει. Η ερωτησεις μου ειναι: 1) Υπαρχει περιπτωση να γινεται αυτο απο καποιο ελλαττωμα ή οφειλεται αποκλειστικα στην μη υπαρξη συγχρονιζε στην οπισθεν; 2) Μπορει αυτο να προκαλεσει ή να χει ηδη προκαλεσει καποια ζημια;
-
2-3 φορες αυτα τα χρονια το εχω κανει κι εγω..Ζημια δεν εχει γινει..Αν το κανεις συνεχεια,προφανως και θα κανεις ζημια..
Απλα νομιζεις οτι κουμπωσε ενω στην πραγματικοτητα δε την εχει παρει..Ετσι 'μισοεμπλεκεται' η οπισθεν και ακους τον τραγικο και ανατριχιαστικο αυτο ηχο χωρις το αυτοκινητο να κινειται..Citroen ή peugeot εχεις?
-
Το πρωτο
-
Ο χρήστης karavlaxos έγραψε:
Το πρωτοΚι εγω zx εχω..γι αυτο συνεννοουμαστε..
-
Εγω εχω το δευτερο
Ρωτοντας λοιπον το μηχανικο, η συμβουλη ηταν οταν καταλαβαινεις οτι δεν μπαινει ή οτι θα 'γραντζουνισει' (το καταλαβαινεις, δε χρειαζεται να ζορισεις) βαζεις πρωτα τριτη και μετα οπισθεν (χωρις να αφησεις αμπραγιαζ). Μετα μπαινει λουλουδι -
Εναλλακτικα ξαναπατας συμπλεκτη και ξαναπροσπαθεις..Θα το δοκιμασω ομως κι αυτο.
-
Εγω ομως που δεν εχω κανενα απο τα δυο παλι δεν εχω συγχρονιζε. Εμενα παντος οταν δε μπαινει η οπισθεν κουμπωνω μια 5η και μετα μπαινει κανονικα.Επισης και το διπλοσυμπλεκταρισμα δουλευει.
-
Οποιος εχει η ειχε παλιο Ιταλικο αμαξι θα ξερει οτι η οπισθεν για να μπει θελει τεχνη! Και μαλιστα πλησιαζει περισσοτερο προς την μουσικη αφου συνδυαζονται πολλοι ηχοι καθε φορα που προσπαθεις!!!
-
Οδηγώ δέκα χρόνια παλιό ιταλικό και ποτέ δεν άκουσα περίεργους ήχους κατά την εμπλοκή της όπισθεν. Ίσως βοηθάει βέβαια ότι, τελείως μηχανικά πλέον, βάζω πρώτα δευτέρα, όποια σχέση κι αν έχω στο κιβώτιο.
-
Ο χρήστης sttpod έγραψε:
Εγω εχω το δευτερο
Ρωτοντας λοιπον το μηχανικο, η συμβουλη ηταν οταν καταλαβαινεις οτι δεν μπαινει ή οτι θα 'γραντζουνισει' (το καταλαβαινεις, δε χρειαζεται να ζορισεις) βαζεις πρωτα τριτη και μετα οπισθεν (χωρις να αφησεις αμπραγιαζ). Μετα μπαινει λουλουδιΤριτη ή οποιαδηποτε αλλη ταχυτητα, αυτο το 'κολπο' πιανει παντα!!
-
Επίσης, ένα ελαφρύ άφημα του συμπλέκτη με την ταχύτητα μισοεμπλεγμένη (στο σημείο που έχει μαγκώσει), ούτως ώστε να κουνηθούν τα γρανάζια βοηθάει.
Και φυσικά δεν είναι θέμα ιταλικού, γερμανικού, γαλλικού κλπ.
-
Ο χρήστης karavlaxos έγραψε:
2-3 οταν εχω προσπαθησει να βαλω οπισθεν (πληρης ακινητοποιηση) ενω νομιζω οτι εχει μπει καλα, τελικα δεν εχει και οταν αφηνω τον συμπλεκτη ακουγεται ενας ηχος σαν grinding (με συγχωρειτε για την αγγλικη λεξη αλλα δεν μπορω αυτην την στιγμη να σκεπτω μια ελληνικη λεξη για να το περιγραψω) και το οχημα δεν κινειται καθολου.Γρατζουνισμα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Επίσης, ένα ελαφρύ άφημα του συμπλέκτη με την ταχύττηα μισοεμπλεγμένη (στο σημείο που έχει μαγκώσει), ούτως ώστε να κουνηθούν τα γρανάζια βοηθάει.Και φυσικά δεν είναι θέμα ιταλικού, γερμανικού, γαλλικού κλπ.
Aκριβως αυτο κανω και εγω και παντα την παιρνει!
-
Κι εγώ σε παλιό ιταλικό είχα τέτοιο πρόβλημα. Μου το εξηγήσανε και μετά το έκανα πλέον χωρίς να το σκέφτομαι. Πρώτα μια άλλη ταχύτητα να ακουμπήσει, χωρίς καν να μπει τελείως και μετά η όπισθεν έμπαινε ωραιότατα. Συνήθως 1η ή δευτέρα βόλευε.
Επίσης βοηθάει να βγάζεις να αφήνεις συμπλέκτη και να ξαναπατάς συμπλέκτη πριν βάλεις την όπισθεν. -
Εγω χτες που βαριομουν στ' αμαξι επειδη περιμενα ενα φιλο να κατεβει, εβαλα με την σειρα ολες τις ταχυτητες απο πρωτη μεχρι πεμπτη, και οταν εβαλα και οπισθεν, το γκουπ ακουστηκε μεχρι το διπλανο τετραγωνο.
Μετα δοκιμαζα να τις βαζω τυχαια και εκανε κανα δυο τρεις φορες ακομα το ιδιο αλλα λιγοτερο θορυβο. Με ανοιχτα παραθυρα ακουγεται και η 2α. -
Δεν εχει σχεση να τις βαλεις τυχαια ή οτιδηποτε ομως (αν το εκανες με σβηστο το αυτοκινητο). Μπορει την μια φορα οι αξονες να εχουν κατσει ετσι ωστε να μπει η μια ταχυτητα οκ και την επομενη να μην μπαινει.
Και ειπαμε δεν μετρας εσυ, μην τα ξαναλεμε. -
Άλλαξε και βαλβολίνες καλού κακού.
Οπισθεν και περιεργος ηχος