-
Οι της red bull επρεπε να τον σηκωσουν τον Button και να του αλλαξουν λαστιχα
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Προς McLaren: Πάρτε του ένα καροτσάκι του Lewis να κουβαλάει τα @@ του, να μη κουράζεται ο άνθρωπος!
Mazel tov!Και στην αρχή του αγώνα ρε κοπελιά που τα είχε τα @@ του; Στην κατάψυξη;
(εκτός αν το ποστ σου είναι categorized as f1nm1 class, οπότε σόρυ)Για συνολική απόδοση μιλάμε μανταμίτσα μου. Τι έκανε στους πρώτους 10 γύρους και από τον 15ο μέχρι τον 18,5 άσε να το ψάξουν οι ομάδες και οι υπεύθυνοι της ομάδας. Ούτε τέτοιοι είμαστε, ούτε πρόκειται να γίνουμε.
Σαν θεατές μιλάμε. Και αυτό που μας πρόσφερε σήμερα ο ΜΒΕ ήταν απολαυστικό. Μακάρι και άλλοι οδηγοί να είχαν την ίδια μαχητικότητα και τσαγανό. That's the spirit. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Να δούμε αν στον επόμενο αγώνα η Ferrari έχει καλύτερη στρατηγική...Ναι αυτό θα μας σώσει... Και η Ουγγαρία αν είχε καλύτερη στρατηγική θα κέρδιζε τους Σοβιετικούς το 1956. Αν δεν κάνεις αυτοκίνητο δεν 'κερδάς' (που θα έλεγε και ο Αλέφας )
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Για τον Massa (που πέταγε μέχρι να μείνει από λάστιχα) δεν θα πω τίποτα, απλά θα παρακαλέσω όποιον έχει μισό δράμι αντικειμενικότητας να γράψει τι θα γραφόταν αν στη θέση του Aλόνζου ήταν ο μπεκρής. Θα κοίταγε κανείς γυρολόγια, λάστιχα, ατυχίες κλπ; Καμμιά τζιτζιμπύρα και αν...Ν' αγιασει το στομα σου ρε Εντι.
Για τα τιμ ορντερς υπερ του Μασσα προφανως αστειευομουν, εξ ου και το εικονιδιο
Ενα σχολιο για τον Φεττελ και τις ικανοτητες του: Χανοντας 2 θεσεις στην εκκινηση, χωρις ασυρματο, χωρις ΚΕΡΣ για μεγαλο μερος του αγωνα και με λαθος στρατηγικη, τερματισε δευτερος. Αν αυτο ειναι αποτυχια, ΟΚ!
Συν την ωραια προσπεραση στον Λιουις στα ισια, με ιδια λαστιχα, και ενω ηξερε οτι αμεσως μετα θα εμπαινε στα πιτς. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Εμένα Νίκο μου θύμισε αυτό...σορτσάκι, γυαλί ηλίου και ακράνωτοι οι του πιτ στοπ , ωραίες εποχές
-
Για συνολική απόδοση μιλάμε μανταμίτσα μου.
Μήπως στη συνολική απόδοση έπαιξε ρόλο και η στρατηγική της ομάδας; Γιατί στην αρχή εγώ είδα ότι τα @@ του Λούη δεν μπορούσαν να περάσουν το ()* του Button (ο οποίος το πάλεψε στο δεύτερο προσπέρασμα ουυυυυυυυυυυυ τι να σου πω ).
ΥΓ: Μείνε στο τσουκαλίστικο. Δεν σου πάει το σοβαρό.
@ΖEUS
Ρε Δία μέχρι και τα πρώτα pits έβλεπες τον αγώνα ή τη λειτουργία στην ΕΤ1;
Μια χαρά πήγαιναν και φάνηκε μάλιστα ότι ο Λούης καθυστερούσε το Massa γιατί μόλις μπήκε ο πρώτος για pits ο FM έκλεισε τη διαφορά με τους πρώτους.
Δεν τους βγήκε καθόλου η στρατηγική με τα 2. Θεωρώ ότι ρίσκαραν για νίκη. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Θεωρώ ότι ρίσκαραν για νίκη.Μεχρι εδω καλα το πηγαινες.
Πετυχημενο παντως. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Για συνολική απόδοση μιλάμε μανταμίτσα μου.
Μήπως στη συνολική απόδοση έπαιξε ρόλο και η στρατηγική της ομάδας; Γιατί στην αρχή εγώ είδα ότι τα @@ του Λούη δεν μπορούσαν να περάσουν το ()* του Button (ο οποίος το πάλεψε στο δεύτερο προσπέρασμα ουυυυυυυυυυυυ τι να σου πω ).
ΥΓ: Μείνε στο τσουκαλίστικο. Δεν σου πάει το σοβαρό.
Αφού είσαι έξυπνο παιδί. Γιατί κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις;
-
Κοίτα. Μετά τα πρώτα pits (ο Massa τουλάχιστον) ήταν εύκολα στην 3αδα. Αν δεν είχαν στο μυαλό τους κάτι πολύ φιλόδοξο τότε γιατί να ρισκάρουν με 2 pits τη στιγμή που όλοι πήγαν σε 3;
Το χαλασμένο τηλέφωνο του Vettel μάθαμε τι έλεγε; -
ενα απο αυτα που ηθελα να δω το ειδα. Τον Μασσα να σπαει πλακα για αλλη μια φορα στην εκκινηση με τον Ισπανο. Ετσι και αλλιως η Φερραρι, με τα χαλια της, δεν μπορει να ελπιζει σε τιποτα κανενας απο τους οδηγους της.
Ο Χαμιλτον δειχνει οτι ειναι οδηγος αγωνων με ολη την σημμασια.... μια και δεν υπολογιζει με το κομπιουτερακι βαθμους αλλα περνει οτι μπορει στον αγωνα!!!! (Σημερα την πρωτη θεση)... με αυτη την νοοτροπια εχει χασει επισης πολους βαθμους αλλα ετσι πρεπει να ειναι η F1 .
Μπραβο στον Γουεμπερ -
Συγχαρητήρια στον LH που είχε τα @@ να πάρει μία νίκη πανάξια
Συγχαρητήρια στους strategas της McLaren σε ένα αγώνα που πραγματικά έπρεπε να είσαι ο Κασπάροβ για να τον κερδίσεις.
Συγχαρητήρια και στους ανθρώπους της Merc που έδειξαν ότι έχουν δυναμική.
Χαμένοι στο διάστημα οι άνθρωποι της RB και η Renault αλλά η 2η και 3η θέση είναι ο ορισμός του damage limitation.
Προς Renault ---> Κάντε κάτι με το KERS γιατί διαφορετικά θα χάσετε σίγουρο πρωτάθλημα οδηγών + κατασκευαστών.
Για Ferrari --> όταν ο FM είναι εμπρός του FA στην εκκίνηση κάτι δεν πάει καλά κύριοι... Εκτός και αν ο FM τελικά το έλυσε το πρόβλημα οπότε και ο Ισπανός θα έχει δύσκολες στιγμές.
Για Renault ---> Χαμένοι στο διάστημα σήμερα γιατί?
Για Pirelli ----> Λάστιχα τσιχλόφουσκες...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Δεν τους βγήκε καθόλου η στρατηγική με τα 2. Θεωρώ ότι ρίσκαραν για νίκη.
Αυτός που πραγματικά ρίσκαρε για νίκη ήταν ο Rosberg. Και ίσως να τους έβγαινε αν στο τέλος η φθορά δεν ήταν τόσο μεγάλη (ή τα καύσιμα τόσο critical)
Σκέψη: Τι θα γινόταν αν η Ferrari σκεφτόταν να βάλει την prime χτες στο, ούτως ή άλλως, τραγικό της Q3 και ακολουθούσε στον αγώνα την στρατηγική του Webber ?
ΥΓ Πριν το βάθρο παρατηρήσατε ότι ο Hamilton ήταν βουρκωμένος; Γιατί άκουγα BBC εκείνη τη στιγμή δεν ξέρω αν το είπε ο ΤΠ
-
Ο Χαμιλτον δειχνει οτι ειναι οδηγος αγωνων με ολη την σημμασια.... μια και δεν υπολογιζει με το κομπιουτερακι βαθμους αλλα περνει οτι μπορει στον αγωνα!!!!
Εγώ θα λεγα ότι σήμερα παίζει να ήταν και ο πιο μυαλωμένος αγώνας που έχει κάνει. Κάτι που τον κάνει ουσιαστικά επικίνδυνο γιατί ό,τι κέρδιζε σε τσαμπουκά το έχανε σε (χαζά) λάθη. Σήμερα όποια 'παράτολμη' κίνηση έκανε, έγινε όταν ήξερε ότι ο μπροστινός του δεν θα μπορούσε να αντέξει.
Για να φτάσει ο Λούης να πάρει αγώνα από rubber control, σημαίνει ότι έχουμε να δούμε πολλά ακόμα στο πρωτάθλημα...Εκτός και αν ο FM τελικά το έλυσε το πρόβλημα οπότε και ο Ισπανός θα έχει δύσκολες στιγμές.
Αυτό...
Και μην ξεχνάμε έρχεται Τουρκία... -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Για Pirelli ----> Λάστιχα τσιχλόφουσκες...Οσο εχουν σημαντικη διαφορα η σκληρη με τη μαλακη στους γυρους που βγαζουν και στους χρονους που κανουν, ας ειναι και σαπουνοφουσκες. Μια χαρα δουλευει το συστημα. Το περσινο χάλι, η μαλακη να βγαζει ολο τον αγωνα, δεν συγκρινεται.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Για Pirelli ----> Λάστιχα τσιχλόφουσκες...
Οσο εχουν σημαντικη διαφορα η σκληρη με τη μαλακη στους γυρους που βγαζουν και στους χρονους που κανουν, ας ειναι και σαπουνοφουσκες. Μια χαρα δουλευει το συστημα. Το περσινο χάλι, η μαλακη να βγαζει ολο τον αγωνα, δεν συγκρινεται.
Δεν ήταν απαραίτητα αρνητικό το σχόλιο του christos.dimou.
-
το DRS τελικά κάνει θαύματα (άποψή μου) σε σχέση με το KERS..( βλέπε WEB χωρίς KERS εναντίον ΝICO και ΒUTTON )
σε κάποια γραφήματα στην ευθεία ο WEB είχε 20 khm παραπάνω τελική από μονοθέσια με KERS!!
αλλά ο συνδυασμός DRS και φρέσκα λάστιχα κάνουν το μονοθέσιο(ελαφρύ από καύσιμα) ικανό για 5-10 fly γύρους!!θέαμα όσο ο Newey δε βρίσκει εφαρμογή του KERS στις RBR, και όσο οι άλλοι βρίσκουν εναλλακτική για να τους περάσουν.
Η στρατηγική ήταν αυτή που έβγαλε νικητή τον LEWIS ..όπως και η άσχημη εκκίνηση του VETTEL!Κάτι μου λέει πως και οι FERRARI θα εφαρμόσουν παρόμοια τακτική στον επόμενο αγώνα...τα ταλαιπωρημένα Pirelli δεν βοήθησαν το καλο pace τους!!
ευτυχώς που ήρθε αυτή η νίκη της Mc για να μεγαλώσει λίγο το ενδιαφέρον!!
ΟΙ RENAULT ? -
ΠΟΙΟΣ ΓΡΟΥΣΟΥΖΗΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΟΤΙ Η PIRELLI ΘΑ ΕΥΝΟΗΣΕΙ ΤΗ FERRARI;
-
Εχουμε κατηγορήσει τη FIA χιλιάδες φορές. Τώρα ήρθε η ώρα για τα συγχαρητήρια. Πειραματίστηκαν αρκετό καιρό αλλά με KERS, DRS και 'ειδικά' κατασκευασμένα λάστιχα έχουν πετύχει το τέλειο.
Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ο-Σ αγώνας καλύτερος από τον προηγούμενο επίσης καταπληκτικό. Χωρίς βροχή τέτοιο αγώνα δεν θυμάμαι.Πολλά μπράβο σε Hamilton και Webber, τρικυμίας ο Button.
Πολλά εύγε στη McLaren η οποία επιτέλους αντέδρασε και άλλαξε στρατηγική μέσα στον αγώνα.
Αν έχουν λίγο μυαλό θα καταλάβουν ότι ο Hamilton πρέπει πάντα να είναι σε τακτική ενός στοπ παραπάνω.
Θα επανέλθω.ΥΓ: Καμια ποινούλα θα πέσει; Η αφου δεν έκανε τίποτα ο Lewis όλα καλά;
-
Έχω την εντύπωση ότι η ιδέα με τα ελαστικά τσίχλες όπως αναφέρθηκε...ήρθε από εκείνο το GP του Καναδά το 2009 (νομίζω).
-
το drs δίνει τα προσπεράσματα imo.
το ΚΕΡΣ όπως την βλέπω θα το καταργήσουν πάλι, το κόστος είναι μεγάλο για αυτό που προσφέρει σε μεγαλύτερο βαθμό το drs.
2011 UBS Chinese Grand Prix