Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2011 UBS Chinese Grand Prix
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2011 UBS Chinese Grand Prix
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 18
    • 19
    • 12 / 19
    Formula 1
    50
    363
    190
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • vespas
      vespas last edited by

      Οι της red bull επρεπε να τον σηκωσουν τον Button και να του αλλαξουν λαστιχα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bayern7 last edited by

        Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

        Προς McLaren: Πάρτε του ένα καροτσάκι του Lewis να κουβαλάει τα @@ του, να μη κουράζεται ο άνθρωπος!
        Mazel tov!

        Και στην αρχή του αγώνα ρε κοπελιά που τα είχε τα @@ του; Στην κατάψυξη;
        (εκτός αν το ποστ σου είναι categorized as f1nm1 class, οπότε σόρυ)

        Για συνολική απόδοση μιλάμε μανταμίτσα μου. Τι έκανε στους πρώτους 10 γύρους και από τον 15ο μέχρι τον 18,5 άσε να το ψάξουν οι ομάδες και οι υπεύθυνοι της ομάδας. Ούτε τέτοιοι είμαστε, ούτε πρόκειται να γίνουμε.
        Σαν θεατές μιλάμε. Και αυτό που μας πρόσφερε σήμερα ο ΜΒΕ ήταν απολαυστικό. Μακάρι και άλλοι οδηγοί να είχαν την ίδια μαχητικότητα και τσαγανό. That's the spirit.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
          Να δούμε αν στον επόμενο αγώνα η Ferrari έχει καλύτερη στρατηγική...

          Ναι αυτό θα μας σώσει... Και η Ουγγαρία αν είχε καλύτερη στρατηγική θα κέρδιζε τους Σοβιετικούς το 1956. Αν δεν κάνεις αυτοκίνητο δεν 'κερδάς' (που θα έλεγε και ο Αλέφας )

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            kantoniou last edited by

            Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
            Για τον Massa (που πέταγε μέχρι να μείνει από λάστιχα) δεν θα πω τίποτα, απλά θα παρακαλέσω όποιον έχει μισό δράμι αντικειμενικότητας να γράψει τι θα γραφόταν αν στη θέση του Aλόνζου ήταν ο μπεκρής. Θα κοίταγε κανείς γυρολόγια, λάστιχα, ατυχίες κλπ; Καμμιά τζιτζιμπύρα και αν...

            Ν' αγιασει το στομα σου ρε Εντι.

            Για τα τιμ ορντερς υπερ του Μασσα προφανως αστειευομουν, εξ ου και το εικονιδιο

            Ενα σχολιο για τον Φεττελ και τις ικανοτητες του: Χανοντας 2 θεσεις στην εκκινηση, χωρις ασυρματο, χωρις ΚΕΡΣ για μεγαλο μερος του αγωνα και με λαθος στρατηγικη, τερματισε δευτερος. Αν αυτο ειναι αποτυχια, ΟΚ!
            Συν την ωραια προσπεραση στον Λιουις στα ισια, με ιδια λαστιχα, και ενω ηξερε οτι αμεσως μετα θα εμπαινε στα πιτς.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • elteo
              elteo last edited by

              Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
              Εμένα Νίκο μου θύμισε αυτό...

              Youtube Video

              σορτσάκι, γυαλί ηλίου και ακράνωτοι οι του πιτ στοπ , ωραίες εποχές

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                eddie_147 last edited by

                Για συνολική απόδοση μιλάμε μανταμίτσα μου.

                Μήπως στη συνολική απόδοση έπαιξε ρόλο και η στρατηγική της ομάδας; Γιατί στην αρχή εγώ είδα ότι τα @@ του Λούη δεν μπορούσαν να περάσουν το ()* του Button (ο οποίος το πάλεψε στο δεύτερο προσπέρασμα ουυυυυυυυυυυυ τι να σου πω ).

                ΥΓ: Μείνε στο τσουκαλίστικο. Δεν σου πάει το σοβαρό.

                @ΖEUS
                Ρε Δία μέχρι και τα πρώτα pits έβλεπες τον αγώνα ή τη λειτουργία στην ΕΤ1;
                Μια χαρά πήγαιναν και φάνηκε μάλιστα ότι ο Λούης καθυστερούσε το Massa γιατί μόλις μπήκε ο πρώτος για pits ο FM έκλεισε τη διαφορά με τους πρώτους.
                Δεν τους βγήκε καθόλου η στρατηγική με τα 2. Θεωρώ ότι ρίσκαραν για νίκη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kantoniou last edited by

                  Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                  Θεωρώ ότι ρίσκαραν για νίκη.

                  Μεχρι εδω καλα το πηγαινες.
                  Πετυχημενο παντως.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bayern7 last edited by

                    Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

                    Για συνολική απόδοση μιλάμε μανταμίτσα μου.

                    Μήπως στη συνολική απόδοση έπαιξε ρόλο και η στρατηγική της ομάδας; Γιατί στην αρχή εγώ είδα ότι τα @@ του Λούη δεν μπορούσαν να περάσουν το ()* του Button (ο οποίος το πάλεψε στο δεύτερο προσπέρασμα ουυυυυυυυυυυυ τι να σου πω ).

                    ΥΓ: Μείνε στο τσουκαλίστικο. Δεν σου πάει το σοβαρό.

                    Αφού είσαι έξυπνο παιδί. Γιατί κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      eddie_147 last edited by

                      Κοίτα. Μετά τα πρώτα pits (ο Massa τουλάχιστον) ήταν εύκολα στην 3αδα. Αν δεν είχαν στο μυαλό τους κάτι πολύ φιλόδοξο τότε γιατί να ρισκάρουν με 2 pits τη στιγμή που όλοι πήγαν σε 3;
                      Το χαλασμένο τηλέφωνο του Vettel μάθαμε τι έλεγε;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        noe last edited by

                        ενα απο αυτα που ηθελα να δω το ειδα. Τον Μασσα να σπαει πλακα για αλλη μια φορα στην εκκινηση με τον Ισπανο. Ετσι και αλλιως η Φερραρι, με τα χαλια της, δεν μπορει να ελπιζει σε τιποτα κανενας απο τους οδηγους της.
                        Ο Χαμιλτον δειχνει οτι ειναι οδηγος αγωνων με ολη την σημμασια.... μια και δεν υπολογιζει με το κομπιουτερακι βαθμους αλλα περνει οτι μπορει στον αγωνα!!!! (Σημερα την πρωτη θεση)... με αυτη την νοοτροπια εχει χασει επισης πολους βαθμους αλλα ετσι πρεπει να ειναι η F1 .
                        Μπραβο στον Γουεμπερ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos-dimou last edited by

                          Συγχαρητήρια στον LH που είχε τα @@ να πάρει μία νίκη πανάξια

                          Συγχαρητήρια στους strategas της McLaren σε ένα αγώνα που πραγματικά έπρεπε να είσαι ο Κασπάροβ για να τον κερδίσεις.

                          Συγχαρητήρια και στους ανθρώπους της Merc που έδειξαν ότι έχουν δυναμική.

                          Χαμένοι στο διάστημα οι άνθρωποι της RB και η Renault αλλά η 2η και 3η θέση είναι ο ορισμός του damage limitation.

                          Προς Renault ---> Κάντε κάτι με το KERS γιατί διαφορετικά θα χάσετε σίγουρο πρωτάθλημα οδηγών + κατασκευαστών.

                          Για Ferrari --> όταν ο FM είναι εμπρός του FA στην εκκίνηση κάτι δεν πάει καλά κύριοι... Εκτός και αν ο FM τελικά το έλυσε το πρόβλημα οπότε και ο Ισπανός θα έχει δύσκολες στιγμές.

                          Για Renault ---> Χαμένοι στο διάστημα σήμερα γιατί?

                          Για Pirelli ----> Λάστιχα τσιχλόφουσκες...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sparticle last edited by

                            Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

                            Δεν τους βγήκε καθόλου η στρατηγική με τα 2. Θεωρώ ότι ρίσκαραν για νίκη.

                            Αυτός που πραγματικά ρίσκαρε για νίκη ήταν ο Rosberg. Και ίσως να τους έβγαινε αν στο τέλος η φθορά δεν ήταν τόσο μεγάλη (ή τα καύσιμα τόσο critical)

                            Σκέψη: Τι θα γινόταν αν η Ferrari σκεφτόταν να βάλει την prime χτες στο, ούτως ή άλλως, τραγικό της Q3 και ακολουθούσε στον αγώνα την στρατηγική του Webber ?

                            ΥΓ Πριν το βάθρο παρατηρήσατε ότι ο Hamilton ήταν βουρκωμένος; Γιατί άκουγα BBC εκείνη τη στιγμή δεν ξέρω αν το είπε ο ΤΠ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              eddie_147 last edited by

                              Ο Χαμιλτον δειχνει οτι ειναι οδηγος αγωνων με ολη την σημμασια.... μια και δεν υπολογιζει με το κομπιουτερακι βαθμους αλλα περνει οτι μπορει στον αγωνα!!!!

                              Εγώ θα λεγα ότι σήμερα παίζει να ήταν και ο πιο μυαλωμένος αγώνας που έχει κάνει. Κάτι που τον κάνει ουσιαστικά επικίνδυνο γιατί ό,τι κέρδιζε σε τσαμπουκά το έχανε σε (χαζά) λάθη. Σήμερα όποια 'παράτολμη' κίνηση έκανε, έγινε όταν ήξερε ότι ο μπροστινός του δεν θα μπορούσε να αντέξει.
                              Για να φτάσει ο Λούης να πάρει αγώνα από rubber control, σημαίνει ότι έχουμε να δούμε πολλά ακόμα στο πρωτάθλημα...

                              Εκτός και αν ο FM τελικά το έλυσε το πρόβλημα οπότε και ο Ισπανός θα έχει δύσκολες στιγμές.

                              Αυτό...
                              Και μην ξεχνάμε έρχεται Τουρκία...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kantoniou last edited by

                                Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                Για Pirelli ----> Λάστιχα τσιχλόφουσκες...

                                Οσο εχουν σημαντικη διαφορα η σκληρη με τη μαλακη στους γυρους που βγαζουν και στους χρονους που κανουν, ας ειναι και σαπουνοφουσκες. Μια χαρα δουλευει το συστημα. Το περσινο χάλι, η μαλακη να βγαζει ολο τον αγωνα, δεν συγκρινεται.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bayern7 last edited by

                                  Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

                                  Για Pirelli ----> Λάστιχα τσιχλόφουσκες...

                                  Οσο εχουν σημαντικη διαφορα η σκληρη με τη μαλακη στους γυρους που βγαζουν και στους χρονους που κανουν, ας ειναι και σαπουνοφουσκες. Μια χαρα δουλευει το συστημα. Το περσινο χάλι, η μαλακη να βγαζει ολο τον αγωνα, δεν συγκρινεται.

                                  Δεν ήταν απαραίτητα αρνητικό το σχόλιο του christos.dimou.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    periklis-georgiou last edited by

                                    το DRS τελικά κάνει θαύματα (άποψή μου) σε σχέση με το KERS..( βλέπε WEB χωρίς KERS εναντίον ΝICO και ΒUTTON )
                                    σε κάποια γραφήματα στην ευθεία ο WEB είχε 20 khm παραπάνω τελική από μονοθέσια με KERS!!
                                    αλλά ο συνδυασμός DRS και φρέσκα λάστιχα κάνουν το μονοθέσιο(ελαφρύ από καύσιμα) ικανό για 5-10 fly γύρους!!

                                    θέαμα όσο ο Newey δε βρίσκει εφαρμογή του KERS στις RBR, και όσο οι άλλοι βρίσκουν εναλλακτική για να τους περάσουν.
                                    Η στρατηγική ήταν αυτή που έβγαλε νικητή τον LEWIS ..όπως και η άσχημη εκκίνηση του VETTEL!

                                    Κάτι μου λέει πως και οι FERRARI θα εφαρμόσουν παρόμοια τακτική στον επόμενο αγώνα...τα ταλαιπωρημένα Pirelli δεν βοήθησαν το καλο pace τους!!

                                    ευτυχώς που ήρθε αυτή η νίκη της Mc για να μεγαλώσει λίγο το ενδιαφέρον!!
                                    ΟΙ RENAULT ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      eddie_147 last edited by

                                      ΠΟΙΟΣ ΓΡΟΥΣΟΥΖΗΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΟΤΙ Η PIRELLI ΘΑ ΕΥΝΟΗΣΕΙ ΤΗ FERRARI;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        ripper last edited by

                                        Εχουμε κατηγορήσει τη FIA χιλιάδες φορές. Τώρα ήρθε η ώρα για τα συγχαρητήρια. Πειραματίστηκαν αρκετό καιρό αλλά με KERS, DRS και 'ειδικά' κατασκευασμένα λάστιχα έχουν πετύχει το τέλειο.
                                        Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ο-Σ αγώνας καλύτερος από τον προηγούμενο επίσης καταπληκτικό. Χωρίς βροχή τέτοιο αγώνα δεν θυμάμαι.

                                        Πολλά μπράβο σε Hamilton και Webber, τρικυμίας ο Button.
                                        Πολλά εύγε στη McLaren η οποία επιτέλους αντέδρασε και άλλαξε στρατηγική μέσα στον αγώνα.
                                        Αν έχουν λίγο μυαλό θα καταλάβουν ότι ο Hamilton πρέπει πάντα να είναι σε τακτική ενός στοπ παραπάνω.
                                        Θα επανέλθω.

                                        ΥΓ: Καμια ποινούλα θα πέσει; Η αφου δεν έκανε τίποτα ο Lewis όλα καλά;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikos last edited by

                                          Έχω την εντύπωση ότι η ιδέα με τα ελαστικά τσίχλες όπως αναφέρθηκε...ήρθε από εκείνο το GP του Καναδά το 2009 (νομίζω).

                                          Nikos @ YouTube

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            το drs δίνει τα προσπεράσματα imo.

                                            το ΚΕΡΣ όπως την βλέπω θα το καταργήσουν πάλι, το κόστος είναι μεγάλο για αυτό που προσφέρει σε μεγαλύτερο βαθμό το drs.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 12 / 19
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr