-
Παντως θεωρω οτι το εσωτερικο του, ειναι μακραν πιο πρωτοτυπο απο το απερχομενο μοντελο (αν και εχει δανειστει στοιχεια απο του Fiesta). Τωρα το εξωτερικο... μονο το πισω με χαλαει...
-
Το είδα το πρωί στον δρόμο βαμμένο σε εκείνο το όμορφο μπορδοροδοκόκκινο ( ) χρώμα. ΠΟΛΥ καλύτερο από κοντά σε σχέση με τις φωτογραφίες. Μοιάζει με μείξη Fiesta και Mondeo. Μπορώ να πω ότι μου άρεσε αρκετά (εντάξει, δεν είναι και Giulietta βέβαια). Για καλή μου τύχη, στο φανάρι σταμάτησε δίπλα σε ένα κεραμιδί Focus προηγούμενης γενιάς. Το προηγούμενο έδειχνε πολύ γερασμένο εν συγκρίσει.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το είδα το πρωί στον δρόμο βαμμένο σε εκείνο το όμορφο μπορδοροδοκόκκινο ( ) χρώμα. ΠΟΛΥ καλύτερο από κοντά σε σχέση με τις φωτογραφίες. Μοιάζει με μείξη Fiesta και Mondeo. Μπορώ να πω ότι μου άρεσε αρκετά (εντάξει, δεν είναι και Giulietta βέβαια). Για καλή μου τύχη, στο φανάρι σταμάτησε δίπλα σε ένα κεραμιδί Focus προηγούμενης γενιάς. Το προηγούμενο έδειχνε πολύ γερασμένο εν συγκρίσει.Ακριβως το ιδιο συμπερασμα ειχα και εγω , απο κοντα ειναι πολυ καλυτερο με εξαιρεση τα πισω φωτα και επειδη και εγω το ειδα στην αντιπρσοωπεια διπλα διπλα με ενα focus προηγουμενης γενιας το καινουργιο δειχνει αρκετα πιο φρεσκο.
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Ακριβως το ιδιο συμπερασμα ειχα και εγω , απο κοντα ειναι πολυ καλυτερο με εξαιρεση τα πισω φωτα και επειδη και εγω το ειδα στην αντιπρσοωπεια διπλα διπλα με ενα focus προηγουμενης γενιας το καινουργιο δειχνει αρκετα πιο φρεσκο.Επειδή το χρώμα του αμαξώματος στο οποίο το είδα είναι παρόμοιο με αυτό των πίσω φωτιστικών σωμμάτων, δεν έκανε αντίθεση και δεν ξεχώριζε εκείνο το τσουτσούνι.
-
Σήμερα ήταν ένα πίσω μου στο δρόμο και χάζευα από τον καθρέπτη το μούτρο του...Όμορφο είναι από μπροστά,από πίσω κρατάω πισινή μέχρι να το δω...Πιστεύω ότι με τα μοτέρ του θα πουλήσει και σιγά σιγά θα το συνηθίσουμε...
-
Και δυστυχως δεν ειναι μονο οτι πισω ειναι ασχημο αλλα με τα φωτα κατω πλεον μειωθηκε και ο χωρος αποσκευων σε σχεση με το ΙΙ που ηταν πανω. Κατα τα αλλα απο κοντα δεν εχει καμια σχεση με τις φωτο.
-
το θεμα της σχεδιασης ειναι υποκειμενικο. εμενα προσωπικα δεν με χαλαει η σχεδιαση του νεου φοκους αλλα με χαλαει ο χωρος αποσκευων που ειναι πολυ μικρος για μικρομεσαιο 5θυρο αυτοκινητο
-
Το ειδα απο κοντα σημερα.
- στα πισω φωτα(δεν καταλαβα τι θελαν να κανουν)κ στο μικρο πορτμπαγκαζ(80 λιτρα πως καταφεραν να τα χασουν?)
- σε ολα τα αλλα.Οντως το τωρινο διπλα του δειχνει ακομα πιο παλιο απο οσο μου εμοιαζε εδω κ καιρο.
-
E το προηγουμενο focus δεν χρειαζεται το καινουριο για να φανει γερασμενο...
-
Βγήκαν και τα δημοσιογραφικά. Ετοιμάζουμε γερή συγκριτική δοκιμή στους 4Τ που κυκλοφορούν τέλος του μήνα, stay tuned
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Βγήκαν και τα δημοσιογραφικά. Ετοιμάζουμε γερή συγκριτική δοκιμή στους 4Τ που κυκλοφορούν τέλος του μήνα, stay tunedΘα βγει στο περιοδικο του Μαϊου???
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Βγήκαν και τα δημοσιογραφικά. Ετοιμάζουμε γερή συγκριτική δοκιμή στους 4Τ που κυκλοφορούν τέλος του μήνα, stay tuned
Θα βγει στο περιοδικο του Μαϊου???
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Βγήκαν και τα δημοσιογραφικά. Ετοιμάζουμε γερή συγκριτική δοκιμή στους 4Τ που κυκλοφορούν τέλος του μήνα, stay tuned
Θα βγει στο περιοδικο του Μαϊου???
Περιμενω με αγωνια...
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Βγήκαν και τα δημοσιογραφικά. Ετοιμάζουμε γερή συγκριτική δοκιμή στους 4Τ που κυκλοφορούν τέλος του μήνα, stay tuned
Θα βγει στο περιοδικο του Μαϊου???
Περιμενω με αγωνια...
Από μια πρώτη βόλτα ~100 χλμ. σήμερα, το αυτοκίνητο δείχνει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ. Θα το... ξεπουπουλιάσουμε και στις 2 εκδόσεις τις επόμενες μέρες και θα αναφέρουμε γραπτώς
-
Δεν ερχεστε και μια βολτα απο Αιγιο?
Μη δινεις πληροφοριες θα σε φανε!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Από μια πρώτη βόλτα ~100 χλμ. σήμερα, το αυτοκίνητο δείχνει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ. Θα το... ξεπουπουλιάσουμε και στις 2 εκδόσεις τις επόμενες μέρες και θα αναφέρουμε γραπτώςΗ σύγκριση της οδικής του συμπεριφοράς, της αίσθησης και της συμμετοχικότητας σε σχέση με τις δύο προηγούμενες γενιές θα ήταν πολύ καλοδεχούμενη για εμάς που αγοράσαμε τα προηγούμενα Focii για αυτους ακριβώς τους λόγους.
-
Αν οδηγικά είναι τόσο καλό, με αυτούς τους κινητήρες και με αυτούς τους χώρους που διαβάζω (-70λτ πορτ μπαγκαζ και -10εκ πλάτος πίσω), μάλλον θα αλλάξει αρκετά το target group.
-
Το πετυχα και εγω σημερα το καινουριο focus(η πλακα ειναι οτι το πετυχα στο ιδιο σημειο που πετυχα το c-max ).Εχω να πω πως το βρηκα καλο και πολυ ανανεωμενο.Φαινεται σαν κατι απο το μελλον σαν κατι ξενο.Πισω δε μου εφεραν καθολου αντιπαθεια τα τσουτσουνια στα φωτα.Παντος φαινεται καλο(και ωραιο μεσα).Θα δουμε μπας και πεταχτω μετα τις πανελληνιες μεχρι τη Πατρα και το κανω κανα test drive.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Από μια πρώτη βόλτα ~100 χλμ. σήμερα, το αυτοκίνητο δείχνει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ. Θα το... ξεπουπουλιάσουμε και στις 2 εκδόσεις τις επόμενες μέρες και θα αναφέρουμε γραπτώς
Η σύγκριση της οδικής του συμπεριφοράς, της αίσθησης και της συμμετοχικότητας σε σχέση με τις δύο προηγούμενες γενιές θα ήταν πολύ καλοδεχούμενη για εμάς που αγοράσαμε τα προηγούμενα Focii για αυτους ακριβώς τους λόγους.
Ξέρεις τι; Συχνά πέφτουμε στην παγίδα, κι εσείς κι εμείς, να συγκρίνουμε ΟΔΗΓΙΚΑ τις τρέχουσες και τις προηγούμενες γενιές, έστω και σε κουβέντα 'καφενείου'. Και αναφέρομαι στο ΟΔΗΓΙΚΟ, γιατί σε μετρήσιμα μεγέθη (πχ. επιδόσεις, χώρος αποσκευών) η σύγκριση έχει όντως νόημα.
Σε ό,τι αφορά τα υποκειμενικά κριτήρια όμως, όπως είναι η αίσθηση και η συμμετοχικότητα που αναφέρεις, είμαστε υποχρεωμένοι να κρίνουμε στα πλαίσια της εποχής που παρουσιάζεται και δοκιμάζεται το αυτοκίνητο, και όχι με σημείο αναφοράς ένα μοντέλο που μας άρεσε 10 χρόνια πριν. Όλοι γουστάρουμε να οδηγήσουμε ένα Peugeot 106 (ακόμα και το 1,1) ή μια Alfa 156. Αυτό δε σημαίνει ότι έχουν καλύτερη οδική συμπεριφορά από τα 207 και 159, αντίστοιχα, και ΠΟΛΥ περισσότερο ότι είναι καλύτερα αυτοκίνητα συνολικά.
Τι είναι οδική συμπεριφορά, αλήθεια; Είναι ΔΕΔΟΜΕΝΟ ότι το Focus III επιταχύνει πιο γρήγορα, στρίβει πιο γρήγορα, φρενάρει καλύτερα, περνάει καλύτερα από τις λακούβες, είναι πιο ήσυχο, πιο άνετο, πιο... πιο... πιο... από το Focus I και το Focus II. Και, μάλιστα, είναι ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, πριν καν μπεις μέσα να οδηγήσεις. Δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά. Αλλιώς, να απολύσουμε όλους αυτούς που δουλεύουν στα R&D των εταιρειών και να βγάλουμε ξανά στην παραγωγή τα παλιά
-
Σαφώς και είναι δεδομένο ότι και ταχύτερο είναι και καλύτερο είναι συνολικά σε σχέση με τα προηγούμενα!
Το θέμα είναι όμως ότι η διοίκηση της εταιρείας μπορεί συνειδητά να διέταξε τους ικανότατους μηχανολόγους να κάνουν το αυτοκίνητο πιο άνετο και μαλακό, σε βάρος της διασκέδασης. Είναι σίγουρο ότι μπορούν και σήμερα να φτιάξουν ένα αυτοκίνητο διακσεδαστικότατο, πολύ περισσότερο μάλιστα από ότι στο παρελθόν. Το ερώτημα όμως που θα ήθελα να απαντηθεί είναι κατά πόσο άλλαξε η φιλοσοφία του αυτοκινήτου σε σχέση με το πιο οδηγοκεντρικό του παρελθόν.
Ford Focus 2011