-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
πόσο χρήσιμο είναι ρε παιδιά το cruise control για το μέσο οδηγό στην Ελλάδα, που ακόμα και αντιπρόσωπος στην επαρχία να είσαι, δεν μπορείς να αναπτύξεις σταθερή ταχύτητα, λόγω των κακών δρόμων και των συνεχών έργων στους αυτοκινητόδρομους? Στο focus που είχα το είχα χρησιμοποιήσει δυό φορές για πλάκα στο Κηφισό, και στο megane αμφιβάλω αν θα το χρησιμοποιήσω ποτέ.
Εγώ πάντως για να το χρησιμοποιήσω σε εθνική πρέπει να κινούμε με 140-150 για είναι φουσκωμένα τα πνευμόνια του μοτέρ και να μην κόβει το αυτοκίνητο
Συνήθως για να ξεκουράσω λίγο το πόδι μου το βάζω και ποτέ άλλοτε
Άσε που μου δημιουργεί μια αίσθηση ανασφάλειας πως δεν έχω τον έλεγχο του αυτοκινήτουτην ίδια αίσθηση ανασφάλειας είχα και εγώ. Ίσως είναι που δεν το έχουμε συνηθίσει.
-
Ο χρήστης dimitrfilop έγραψε:
την ίδια αίσθηση ανασφάλειας είχα και εγώ. Ίσως είναι που δεν το έχουμε συνηθίσει.Ξεκάθαρα και μόνο θέμα συνήθειας.
Δεν ακυρώνει καθόλου τον έλεγχο του αυτοκινήτου από τον οδηγό. Ανα πάσα στιγμή μπορεί να επέμβει σε γκάζι (για επιτάχυνση) ή φρένο (για επιβράδυνση). Και ο σκοπός του ειναι περισσότερο η ξεκούραστη οδήγηση παρα η οικονομία ή οτιδήποτε άλλο.
Για μένα είναι ένα καλό 'φρένο' στο βαρύ πόδι μου όταν νιωθω την σιγουριά να κινούμε στα όρια του ΚΟΚ. -
Ο χρήστης dimitrfilop έγραψε:
πόσο χρήσιμο είναι ρε παιδιά το cruise control για το μέσο οδηγό στην Ελλάδα, που ακόμα και αντιπρόσωπος στην επαρχία να είσαι, δεν μπορείς να αναπτύξεις σταθερή ταχύτητα, λόγω των κακών δρόμων και των συνεχών έργων στους αυτοκινητόδρομους? Στο focus που είχα το είχα χρησιμοποιήσει δυό φορές για πλάκα στο Κηφισό, και στο megane αμφιβάλω αν θα το χρησιμοποιήσω ποτέ.
Εγώ πάντως για να το χρησιμοποιήσω σε εθνική πρέπει να κινούμε με 140-150 για είναι φουσκωμένα τα πνευμόνια του μοτέρ και να μην κόβει το αυτοκίνητο
Συνήθως για να ξεκουράσω λίγο το πόδι μου το βάζω και ποτέ άλλοτε
Άσε που μου δημιουργεί μια αίσθηση ανασφάλειας πως δεν έχω τον έλεγχο του αυτοκινήτουτην ίδια αίσθηση ανασφάλειας είχα και εγώ. Ίσως είναι που δεν το έχουμε συνηθίσει.
Ναι έχει πολύ πλάκα με το cruise control
Όταν είναι ενεργοποιημένο οδηγάω και το πόδι είναι πάνω από το φρένο stand by
Περισσότερο λοιπόν κουράζομαι έτσι παρά αν πατάω κι αφήνω γκάζι όποτε θέλω εγώ
Το speed limiter βέβαια το χρησιμοιποιώ πολύ για να μην ξεφεύγω πόλύ πάνω από τα όρια -
Θα συνηθίσετε. Αλλιώς πάρτε tiida που τα κάνει όλα και συμφέρει.
-
μια φορα οδηγησα αυτοκινητο με cruise control και απο τοτε ειναι σιγουρο οτι το επομενο μου θα το εχει μεσα!! εχω το megane II 1.6 sedan που δεν το εχει, αλλα οσο και αν εψαξα δεν μπορω να το βαλω after.
-
Δεν το συζητάμε! Το απόλυτο! Tiida με cruise control και δώρο το ... για ξεκούραση όλες τις ώρες.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Θα συνηθίσετε. Αλλιώς πάρτε tiida που τα κάνει όλα και συμφέρει.Την πάτησες.Έψαξα και βρήκα.Έχω ένα κομμάτι του πάνω στο αυτοκίνητό μου
Είμαι τρισευτηχισμένος -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Δεν το συζητάμε! Το απόλυτο! Tiida με cruise control και δώρο το ... για ξεκούραση όλες τις ώρες.Κώστα αν δίνει δώρο και την κοπέλα, εγώ λέω αύριο να πάμε από την αντιπροσωπεία για κανένα test drive...
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Την πάτησες.Έψαξα και βρήκα.Έχω ένα κομμάτι του πάνω στο αυτοκίνητό μου
Είμαι τρισευτηχισμένοςΚαι ποιο ή τι είναι αυτό Ορέστη? Τι έχει το Fluence από Tiida?
[Κώστα αν δίνει δώρο και την κοπέλα, εγώ λέω αύριο να πάμε από την αντιπροσωπεία για κανένα test drive...
Πολύ ποιο δύσκολο να βρεθεί Tiida test drive από το να έχει δώρο και την κοπέλα!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Την πάτησες.Έψαξα και βρήκα.Έχω ένα κομμάτι του πάνω στο αυτοκίνητό μου
Είμαι τρισευτηχισμένοςΚαι ποιο ή τι είναι αυτό Ορέστη? Τι έχει το Fluence από Tiida?
Όλη η πίσω ανάρτηση είναι ίδια.Κοινή εξέλιξη του ομίλου Renault-Nissan
-
Τυχερέ! Το καλύτερο κομμάτι του Tiida γεύεσαι!
-
Ισχυει το 'οσοι το γευτηκαν, μαγευτηκαν' ?
-
Βασικά μια χαρά είναι.Ούτε κοπανάει ούτε τίποτα αν και ημιάκαμπτος.Έχει κι ένα μετατρόχιο αλά Scirocco και δεν ξεκολάει το πίσω μέρος με τίποτα.Από μούτρα βέβαια να μαστε καλά έχουμε μπόλικα .Πραγματικά πέρα από την πλάκα είναι πολύ περιποιημένη στον τομέα άνεση και κράτημα μέσα στα πλαίσια της κατηγορίας που βρίσκεται το αυτοκίνητο.Στο Tiida πάντως όσον αφορά την ρύθμιση πρέπει να υπάρχουν μικροδιαφορές καθώς νομίζω ήταν λίγο σκληρότερη στο Hatch αν και δεν θυμάμαι ακριβώς
Τέλος το offtopic -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Θα συνηθίσετε. Αλλιώς πάρτε tiida που τα κάνει όλα και συμφέρει.και το κυριότερο ειναι και όμορφο
-
Θα σε παραπέμψω ευγενικά στην υπογραφή μου. Και όχι, δεν εννοώ το 'Βέλτιστα'.
-
Καλά λέτε εσείς εγώ έχω και άνθρωπο που συνοδήγησα και με ακολουθούσε να τα επιβεβαιώσει
-
Παρελήφθη την Παρασκευή (Energy).
Μέχρι τώρα το έχω οδηγήσει μόνον σε μποτιλιάρισμα (ενώ η γυναίκα μου κάνει καθημερινά 80 χιλ.) και δεν έχω άποψη παρά μόνον για τη γενική πολύ καλή ποιότητα, τη ζωντάνια ως τις 3.000, το συμπαθές κιβώτιο, την καλή αίσθηση φρένων, την έντονη υποβοήθηση του τιμονιού, την κακή ορατότητα πίσω (ιδίως όταν προσπαθώ να μπω υπό γωνία με την όπισθεν στο γκαράζ) και το όχι τόσο καλό bluetooth.Απορία:
Στην αντιπροσωπεία, δοκίμασα να κλείσω τα παράθυρα κρατώντας παρατεταμένα το κουμπί του κλειδώματος στην κάρτα και έκλεισαν (προς μεγάλη έκπληξη του αρμοδίου που μου είπε ότι νόμιζε ότι δεν γίνεται αυτό στο energy).
Έκτοτε δεν μπορώ να το ξανακάνω (και ξεφυλλίζοντας διαγώνια το τεφτέρι, δε βρήκα κάτι σχετικό).
Υπάρχει κάποια σχετική ρύθμιση που πρέπει να κάνω; -
Καλοριζικο και καλα χιλιομετρα
-
Δοκίμασε 2 φορές απανωτα το κουμπί του κλειδώματος.
Στο εγχειρίδιο που βρήκα στο νετ στα αγγλικά μιλάει για τη λειτουργία Deadlocking που κλεινει και τα παράθυρα και τις πόρτες όταν πατάς 2 φορές συνεχόμενα (σχετικά γρήγορα) το κουμπί του κλειδώματος.
ΠΡΟΣΟΧΗ !! Με αυτή τη λειτουργία δε σε αφήνει να ξεκλειδώσεις το αυτοκίνητο από μέσα με το 'χερούλι' της πόρτας. (πιθανώς για να αποτρέψει να ανοίξει κάποιος την πόρτα αφού σου έχει σπάσει το παράθυρο. Μη κλειδώσεις κανένα μέσα πχ. -
καλοριζικο και καλοταξιδο
Renault Megane III