-
Hyundai accent 2003 76.000 xlm Απολύτως τίποτα (ουτε καν δίσκο-πλατό) με εξαίρεση υγρασία στα μπροστινά φανάρια και εδώ και 2 χρονια μου τρίζει το αριστερό παράθυρο (μάλλον έχει χαλαρώσει ο μηχανισμός που το συγκρατεί. Επίσης έχω αλλάξει σχεδόν όλες τις λάμπες για πρώτη φορά μετά απο 7 χρόνια (δεν το θεωρώ πρόβλημα αλλά κάτι το φυσιολογικό)
-
Seat Ibiza 2001 1.4 και 180.000 χλμ.
Ντίζα συμπλέκτη. 2 φορές, τη μία στα 40-50.000 χλμ και την άλλη στα 140.000.
Δίσκο-πλατώ, 2 φορές αλλαγή (μία σίγουρα, για τη 2η δεν είμαι σίγουρος - μάλλον φταίει που ένα μήνα πριν ξεκίνησε να οδηγά η αδελφή μου ).
Δισκόπλακες, 2 φορές (είμαι φρενάκιας).
Γρύλοι ηλεκτρικών παραθύρων. Για κανένα χρόνο όποιος έπαιζε με το διακόπτη άκουγε τα εξ'αμάξης.
Τη Παρασκευή λάλησε το εσωτερικό χερούλι της πόρτας και πλέον ανοίγει μόνο απ'έξω.
Θερμοστάτης κολλημένος ανοιχτός. 2 φορές.
Κάτι σωληνάκια βούλωσαν στη μηχανή (μπεκ; ) με αποτέλεσμα να φτύνει λάδια από κάπου.
Οι πίσω λάμπες καίγονται κάθε εξάμηνο.
Ο διακόπτης των φλας χάλασε (από τη κατάχρηση ) και δε 'κούμπωνε' στο 'κλειστό'.
Ο διακόπτης των αλάρμ χάλασε.
Χαλασμένο δυναμό-> Το αμάξι έκανε σα δαιμονισμένο (ανοιγόκλεινε το ράδιο μόνο του, ο δείκτης βενζίνης ανεβοκατέβαινε και διάφορα άλλα).
Πετραδάκι στο παρμπρίζ->Καργκλάς και άγιος ο θεός.
Βούλωσε το σωληνάκι που πετάει νερό στο πίσω τζάμι--->Πότιζα το πορτ μπαγκάζ για 1-2 μέρες.
Τρυπούλα στο ψυγείο. στα 60-70.000χλμ.
Τρύπα στο καζανάκι της εξάτμισης από σαμαράκι, το φτιάξαμε αλλά ακόμα ακούγεται σαν group N όταν αφήνω το γκάζι.
Μας κλέψανε τα πίσω τάσια (τα μπροστά είναι ταλαιπωρημένα από πεζοδρόμια κλπ).
Τρίζει το ταμπλώ. Τρώει 2-3 γροθιές και ησυχάζει για λίγες μέρες.
Μετά πάλι από την αρχή. Δε λέει να καταλάβει, σα τις γυναίκες . -
εμενα προφανως ο καταλυτης ειναι οφ!!!πηγα να βγαλω καρτα καυσαεριων και μου λενε πολλα καυσαερια.οχι σε ποσοτητα αλλα σε ποιοτητα,ο καταλυτης μαλλον εχει δηλητηριαστει απο νοθευμενες βενζινες,η απλα δεν εχει ζεσταθει καλα.πριν παω για καρτα ομως εκανα 20 χιλιομετρα αποκλειετε να μην ειχε ζεσταθει ο καταλυτης.οπως και να εχει,εχει δεν εχει ζημια ετσι θα μεινει λεφτα δεν υπαρχουν.η καταναλωση δεν εχει επηρεαστει και το αμαξι δουλευει ρολοι.
-
Αυτοκινητο φιλου.
Citroen xantia II 1.8 16v.395.000km, μοντ '99 ,1 ιδιοκτητης
.70.000 ψυγειο στην εγγυηση
.2 φορές ημιαξόνια
.2 φορές δίσκο-πλατώ
.μετά τις 220.000 αλλαγή σταδιακά σε καποια ελαστικά σωληνάκια της αναρτησης
.230.000 πολλαπλασιαστής, καταλύτης
.250.000 αντλία βενζίνης
.250.000 πίσω βάση μηχανής
.1 φορά σινεμπλόκ στα μπροστινά ψαλίδια μετά τις 250.000
.280.000 αλλαγή top mounts
.300.000 αντλια νερου
.350.000 επισκευη μιζας
.370.000 Στεγανοποίηση τρόμπας υψηλής υδροπνευματικης αναρτησης
.ενας γρυλος παραθυρου
.ανα 80.000+ σφαιρες αναρτησης
.ανα 80.000 ιμαντεςΔεν εχει ανοιξει σασμαν ,δεν εχει αλλαξει ποτε μπαρακια ζαμφορ..
Περιμενω να μαθω καποια πραγματακια ακομα ποσο αντεξαν και αν εχουν αλλαχθει οποτε και θα κανω edit..Εγινε επεξεργασια και προσθεσα καποια πραγματακια που ευλογα ειχα απορια και ρωτησα τον ιδιοκτητη.
-
-
Έλα Χρήστο πες την αλήθεια...
Για ταξί μιλάς!sent from my E10i using Tapatalk while doing 230km/hr
-
Ζηλευεις που δεν εχει ανοιξει σασμαν?
-
Γιατί ρε πότε και σε ποιο αμάξι άνοιξα εγώ σαζμαν?
Κανόνισε μετά από απόψε και αφού βρεθούμε να έχεις την τιμή να γράψεις και για το δικό σου εδώ...sent from my E10i using Tapatalk while doing 230km/hr
-
Στον Qsis ρε αναφερομουν που πιο πολλες φορες εχει ανοιξει σασμαν παρα εχει αλλαξει λαδια..
Κανονισε να το καταντησεις κοτετσι το δικο μου..
-
ζηλευω παρα πολυ ειναι η αληθεια
ευτυχως εχει σταθεροποιηθει η κατασταση του, κατι κουλα με τα ηλεκτρικα κανει παλι, αλλα ενταξει αυτα ειναι συνηθεια πλεον
και πλεον εχει μπει αισιως στα 90.000 χλμ θα τραβηξω και in car βιντεο για να νιωσετε κι εσεις την οδηγικη συγκινηση
-
Γιατί να ανοίξει σασμάν; Σιγά τα ωά.
Πάντως για να μην έχει αλλάξει ζανφοράκια σημαίνει πως έχει γενικά καλή ζωή το αμάξι.
-
distributor,στα 9 χρονια...εκει που πηγαινα..ξαφνικα σταματησε να λειτουργει ο κινητηρας..ευτυχως εκανα στην ακρη...φωναξα την οδική,ο μαστορας το ψιλοεντοπισε και το πηγε σε εναν ηλεκτρολογο που του υπεδειξα...
-
mazda
challege rx8
μοντελο 2008
χλμ 38500
βλαβες
1.καταλυτης στα 1800χλμ (εγγυηση)
2.θορυβος διαφορικου 15000χλμ αλλαγη βαλβολινης
3.μπουκοματα κατα την εκκινηση του μοτερ (αλλαγη μουζι) (20000χλμ)
4.θορυβος διαφορικου 25000χλμ αλλαγη βαλβολινης
5.θορυβος διαφορικου 35000χλμ αλλαγη βαλβολινης
6.θορυβος διαφορικου 38500χλμ θελει αλλαγη το διαφορικο(ζητα η ελμα ανταλαχτικα 1950 €)ιαπωνικο!!! κ αξιοπιστο!!!!
ελμα η αξιοπιστια!!!
φανταστητε ολα αυτα πριν βρεθουν οι ιαπωνες στην τσουναμι εποχη.
1ο κ τελευταιο ιαπωνικο που βρεθηκε στα χερια μου.
μετα τσουναμι εποχη φανταστείτε -
Ρε παιδια γιατι να αλλαξεις αμορτισερ αμα κρατανε ακομα? Το getzaki εχει πανω απο 140.000χμ και ΚΤΕΟ περασε μια χαρα και πιο πριν το ειχα παει για ελενγχο αμορτισερ και ηταν στο 85% της αποδοσης τους. Οταν φτασω στις 200.000 θα τα ξανακοιταξω
Το μονο που εχω αλλαξει απο τοτε που το πηρα ηταν τα ελαστικα. Ντροπη της kuhmo που δεν φτιαχνει ανθεκτικα ελαστικα
-
Πώς γίνεται αυτό; Σε τι δρόμους οδηγείς; Εμένα έχουν ~45.000 Km και είναι στο 63-64% και 73-74%, οπότε σε 1-1,5 χρόνο θα χρειαστούν αλλαγή αναγκαστικά και είναι και τα ενισχυμένα μαμά που έβαζαν στο Sport, που υποτίθεται έχουν μεγαλύτερη αντοχή. Εντάξει, όταν το μέτρησαν στο ΚΤΕΟ έφευγα για ταξίδι και ήταν συμπιεσμένα λόγω βάρους, αλλά και πάλι, άντε να αντέξουν λίγο παραπάνω, στα 60.000 Km. Παραπάνω δε βγάζουν σε αυτούς τους δρόμους.
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης zaciv έγραψε:
mazda
challege rx8
μοντελο 2008
χλμ 38500
βλαβες
1.καταλυτης στα 1800χλμ (εγγυηση)
2.θορυβος διαφορικου 15000χλμ αλλαγη βαλβολινης
3.μπουκοματα κατα την εκκινηση του μοτερ (αλλαγη μουζι) (20000χλμ)
4.θορυβος διαφορικου 25000χλμ αλλαγη βαλβολινης
5.θορυβος διαφορικου 35000χλμ αλλαγη βαλβολινης
6.θορυβος διαφορικου 38500χλμ θελει αλλαγη το διαφορικο(ζητα η ελμα ανταλαχτικα 1950 €)ιαπωνικο!!! κ αξιοπιστο!!!!
ελμα η αξιοπιστια!!!
φανταστητε ολα αυτα πριν βρεθουν οι ιαπωνες στην τσουναμι εποχη.
1ο κ τελευταιο ιαπωνικο που βρεθηκε στα χερια μου.
μετα τσουναμι εποχη φανταστείτεΜε το ιστορικό κακών επιλύσεων του προβλήματος με το διαφορικό εντός εγγύησης πάντα να πεις στην ELMA να τα βάλει εκεί που ξέρει...
-
Μη δινετε βαση στις μετρησεις αμορτισερ στα ΚΤΕΟ..Εμενα σε ιδιωτικο μαλιστα, μετα απο 2 χρονια και 24.000km απο τον προηγουμενο ελεγχο τα βρηκαν πιο αποδοτικα..
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Πώς γίνεται αυτό; Σε τι δρόμους οδηγείς; Εμένα έχουν ~45.000 Km και είναι στο 63-64% και 73-74%, οπότε σε 1-1,5 χρόνο θα χρειαστούν αλλαγή αναγκαστικά και είναι και τα ενισχυμένα μαμά που έβαζαν στο Sport, που υποτίθεται έχουν μεγαλύτερη αντοχή. Εντάξει, όταν το μέτρησαν στο ΚΤΕΟ έφευγα για ταξίδι και ήταν συμπιεσμένα λόγω βάρους, αλλά και πάλι, άντε να αντέξουν λίγο παραπάνω, στα 60.000 Km. Παραπάνω δε βγάζουν σε αυτούς τους δρόμους.Ευχαριστώ.
σε οικογενειακά ιταλικά/γερμανικά της οικογένειας κρατάνε μια χαρά και μετά τις 100.000km...
μην γενικεύεις -
Ο χρήστης zaciv έγραψε:
mazda
challege rx8
μοντελο 2008
χλμ 38500
βλαβες
1.καταλυτης στα 1800χλμ (εγγυηση)
2.θορυβος διαφορικου 15000χλμ αλλαγη βαλβολινης
3.μπουκοματα κατα την εκκινηση του μοτερ (αλλαγη μουζι) (20000χλμ)
4.θορυβος διαφορικου 25000χλμ αλλαγη βαλβολινης
5.θορυβος διαφορικου 35000χλμ αλλαγη βαλβολινης
6.θορυβος διαφορικου 38500χλμ θελει αλλαγη το διαφορικο(ζητα η ελμα ανταλαχτικα 1950 €)ιαπωνικο!!! κ αξιοπιστο!!!!
ελμα η αξιοπιστια!!!
φανταστητε ολα αυτα πριν βρεθουν οι ιαπωνες στην τσουναμι εποχη.
1ο κ τελευταιο ιαπωνικο που βρεθηκε στα χερια μου.
μετα τσουναμι εποχη φανταστείτεείναι κάτι παραπάνω από πασιφανές οτι είχε θέμα από την αρχή και απλά το κουκούλωναν στο συνεργείο...
τραγικοί -
Τoyota Corolla 1.6 του '95 με 240000χλμ,
μεσα σε 1 μηνα θερμοστατης, ψυγειο, αντλια υδρ. τιμονιου.
Κοστος 37€, 160€ και 150€.
Τι ζημιες εχουν βγαλει τα αυτοκινητακια σας;