-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αν υπάρχει τροχαία στα διόδια και περάσω χωρίς πινακίδες σηκώνοντας την μπάρα, θα με κυνηγήσουν με
περιπολικό και αν δεν σταματήσω θα με εμβολίσουν όπως στο Αμέρικα?Και γιατί να το κάνεις αυτό και να μην έχεις απλά μια πλαστή πινακίδα;
Θες να φωναξουν και τα ΕΚΑΜ δηλαδη;
Κοίτα, εγώ ανήκω στο δόγμα Tarantino.
Έτσι πιστεύω στο αν είναι να κάνεις κάτι, κάντο τουλάχιστον εντυπωσιακά. -
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Αν υπάρχει τροχαία στα διόδια και περάσω χωρίς πινακίδες σηκώνοντας την μπάρα, θα με κυνηγήσουν με
περιπολικό και αν δεν σταματήσω θα με εμβολίσουν όπως στο Αμέρικα?Και γιατί να το κάνεις αυτό και να μην έχεις απλά μια πλαστή πινακίδα;
Θες να φωναξουν και τα ΕΚΑΜ δηλαδη;
Κοίτα, εγώ ανήκω στο δόγμα Tarantino.
Έτσι πιστεύω στο αν είναι να κάνεις κάτι, κάντο τουλάχιστον εντυπωσιακά.Go with a big bang!!
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Κοίτα, εγώ ανήκω στο δόγμα Tarantino.
Έτσι πιστεύω στο αν είναι να κάνεις κάτι, κάντο τουλάχιστον εντυπωσιακά.Συμφωνώ, γουστάρω την ιδέα αλλά πολύ πιθανόν να κwλwσω όταν έρθει η ώρα του ταξιδιού.
Δεν έχω περάσει ποτέ χωρίς να πληρώσω και μου έχει μείνει άχτι, οπότε αν το κάνω θέλω να
το διασκεδάσω... και ένα πλαστικό πολυβόλο στερεωμένο στο καπό με ήχο απο το ηχοσύστημα
δεν θα ήταν άσχημη ιδέα. -
Οχι και πλαστές... Μια πινακίδα απο μητροπολίτη πίσω και δε σε σταματάει κανείς.... Έστω μια πορτοκαλι βρε παιδι...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δεν απαντάς όμως, τι έπρεπε να γίνει;
Να μην γινόταν οι δρόμοι; Είσαι με το 0,01% των Ελλήνων που πιστεύει οτι δεν τους χρειαζόμαστε;
Να τους έφτιαχνε το κράτος; Το Ελληνικό κράτος δηλαδή, δεν χρειάζεται να εξηγώ... Θα ήταν καλύτερα;
Και τώρα τι πρέπει να γίνει; Να εγκαταλειφθούν τα εργοτάξια; Να μηντελειώσουν ποτέ τα Τέμπη, η Κορίνθου-Πατρών κλπ;Ναι αλλά δεν απαντάς στο ερώτημα: τώρα που δεν υπάρχουν λεφτά τι πρέπει να γίνει ? Υποθέτω να μη γίνουν καθόλου οι δρόμοι προκειμένου να τους πληρώσουμε προκαταβολικά. Με άλλα λόγια ρεαλιστική πρόταση
Κανείς δεν λέει ότι οι δρόμοι δεν χρειάζονται. Το αντίθετο. Αλλά επειδή χρειάζονται οι δρόμοι δεν πάει να πει ότι θα πρέπει να τους πληρώσουμε και με οποιοδήποτε τίμημα. Οι ΣΔΙΤ είναι καθαρή κλοπή εις βάρος του Δημοσίου. Αποδεδειγμένα μια σοβαρή χώρα θα μπορούσε να φτιάξει τους δρόμους από μόνη της και με πολύ καλύτερη απόδοση σε βάθος 20ετίας - δες την ίδια συμμετοχή των εταιρειών μπροστά στο όλο κόστος των έργων και θα καταλάβεις. Αν επιμέναμε σε ΣΔΙΤ, γιατί αποκλείστηκαν ξένοι κατασκευαστικοί όμιλοι που πιθανώς να μπορούσαν να συμμετέχουν με περισσότερα ίδια κεφάλαια;
Το 'τώρα που δεν υπάρχουν λεφτά' που το είδες; Από τα 8.5 δις που κοστίζουν οι νέοι δρόμοι, οι ιδιώτες συμμετέχουν με 0.8δις και το κράτος με 2.3δις + 2.3δις από τα διόδια και οι τράπεζες 3.3δις. Πλάκα μας κάνεις; Δηλαδή το κράτος δε μπορούσε να βρεί επιπλέον 0.8δις έχοντας ήδη δώσει 4.6 ή να τα ζητήσει από τις τράπεζες; Ή μήπως κοροϊδευόμαστε ότι τα 800 εκ. είναι για την κατασκευή και όχι για μίζες;
Διάβασε λίγο ένα ωραίο άρθρο που αναλύει τα προβλήματα με τα ΣΔΙΤ στην Ελλάδα και νομίζω θα καταλάβεις πολλά, από τη βιβλιοθήκη του ΤΕΕ εδώ
Και φυσικά το κίνημα των διοδίων διαφωνεί μαζί σου, γιαυτό δεν πληρώνει στις Αφίδνες (έτοιμος αυτοκινητόδρομος), στα Μάλγαρα (επίσης), στον Κορίνθου-Τρίπολης (επίσης), στη Γέφυρα (και βάζουν και βιντεάκια με μαγκιές αλλά το Jeep 3.7 με 20 λίτρα κατανάλωση τους φόρους της βενζίνης αδιαμαρτύρητα ) κτλ.
Καλά κάνει και δεν πληρώνει από τη στιγμή που οι συμβάσεις είναι αποδεδειγμένα επιζήμιες για το Δημόσιο συμφέρον και θα έπρεπε να είναι παράνομες. Δεν τους κατηγορώ. Προσωπικά θα πλήρωνα σε κάποιο έτοιμο κομμάτι για μια υπηρεσία που απολαμβάνω (έστω κι αν διαφωνώ με τον τρόπο που παρέχεται). Αλλά δεν ρίχνω κανένα άδικο σε όποιον δεν πληρώνει.
Συν αυτούς που τα παρέλαβαν εννοείς ? (που αρχίζει από τον μηχανικό του ΥΠΕΧΩΔΕ και φτάνει μέχρι πολύυυυ ψηλά...) Τους έχεις χαζούς να πυροβολήσουν το πόδι τους ή μήπως σου έδωσαν την εντύπωση ότι 'θα φτάσει το μαχαίρι στο κόκκαλο' κτλ. κτλ. :
Δεν τους έχω χαζούς... αυτοί μας έχουν χαζούς... καιρός να καταλάβουν ότι δεν είναι μόνο αυτοί έξυπνοι όμως Δυστυχώς γι'αυτούς αν δεν πυροβολήσουν σύντομα το πόδι τους, θα τους πυροβολήσει ο λαός στο κεφάλι.. Δε θέλει πολύ μυαλό..
Αλλά σίγουρα δεν είμαι ο μόνος που καταλαβαίνει ότι δε ζούμε σε σοβαρή χώρα η οποία σέβεται τους πολίτες της, και έτσι όλα αυτά που αντικειμενικά θα έπρεπε να είναι αυτονόητα, καταλήγουν να με καταδεικνύουν ως γραφικό ουτοπιστή.
Πολύ σωστά
Δυστυχώς....
-
Ο χρήστης komis1 έγραψε:
..... Αποδεδειγμένα μια σοβαρή χώρα θα μπορούσε να φτιάξει τους δρόμους από μόνη της και με πολύ καλύτερη απόδοση σε βάθος 20ετίας ......
Σοβαρή χώρα;;; ...μάλλον γράφεις από το εξωτερικό. Η Ελλάδα ποτέ δεν ήταν σοβαρή χώρα, το ξέρουν και οι πέτρες.
Για τους δρόμους, με τη σημερινή δραματική οικονομική κατάσταση, 2 λύσεις υπάρχουν:
ή πληρώνουμε όλοι διόδια και έχουμε ευρωπαϊκούς δρόμους
ή δεν πληρώνει κανένας και τα έργα μένουν οριστικά στη μέση
Τρίτη (σοβαρή) λύση δεν πρότεινε κανένας.Αν επιλέξουμε (σαν κοινωνία και σαν χώρα) να γίνουν τα έργα, η γνώμη μου είναι οτι πρέπει να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ (όχι με το να μην πληρώνουμε αλλά με προσφυγή στα δικαστήρια ή άλλου είδους κινητοποιήσεις) να εξετασθούν οι συμβάσεις κράτους-κατασκευαστών από τρίτους (από δικαστήρια ή από την ΕΕ που πληρώνει και αυτή για τα έργα) και να υποχρεωθούν οι εταιρείες να αποδείξουν τι πληρώσανε και τι εισπράξανε μέχρι τώρα και τι θα πληρώσουν και τι θα εισπράξουν στο μέλλον και όπου το κέρδος είναι υπερβολικό η σύμβαση με κάποιο τρόπο να καταγγέλεται ως καταχρηστική, αποικιοκρατική ή ότι άλλο νομικό όρο σκεφτεί κανείς. Φοβάμαι όμως οτι σε λίγες περιπτώσεις τα διόδια θα μειωθούν σημαντικά γιατί οι δρόμοι είναι ακριβοί όπως και να το κάνουμε και η μοναδική πηγή χρηματοδότησης που έχει απομείνει είναι τα διόδια.
Αν πάλι επιλέξουμε να μην πληρώσουμε πρέπει να ξέρουμε οτι τα έργα θα μείνου έτσι για τουλάχιστον 20 χρόνια γιατί το κράτος θα αργήσει πολύ να συνέλθει και κανένας σοβαρός ιδιώτης δεν θα φέρει τα λεφτά του στην Ελλάδα για έργα όταν ο προηγούμενος έχει φάει φέσι, δίκαι ή άδικα δεν έχει σημασία. Επίσης, αν φανεί σαν αποτέλεσμα ενός κινήματος και όχι σαν απόφαση της χώρας / της κοινωνίας, μπορεί να υπάρξουν επιπτώσεις και αλλού γιατί το δεν πληρώνω διόδια μπορεί εύκολα να γίνει και δεν πληρώνω φόρους, δεν πληρώνω τέλη, δεν πληρώνω εισητήρια, δεν πληρώνω πρόστιμα, δεν πληρώνω ενοίκια, δεν πληρώνω δάνεια .... κα δεν υπάρχει τέλος στον κατήφορο.
-
Τωρά εσύ ζητάς λογική και επιχειρήματα σε μια χώρα που επιβραβεύει χρόνια τώρα τους φωνακλάδες, τα λαμόγια, τους εξυπνάκηδες και άλλες αντίστοιχες κατηγορίες φελών μετονομάζωντας τους σε έξυπνους και μάγκες. Δύσκολο...
-
Ο χρήστης ThanasisN έγραψε:
Για τους δρόμους, με τη σημερινή δραματική οικονομική κατάσταση, 2 λύσεις υπάρχουν:
ή πληρώνουμε όλοι διόδια και έχουμε ευρωπαϊκούς δρόμους
ή δεν πληρώνει κανένας και τα έργα μένουν οριστικά στη μέση
Τρίτη (σοβαρή) λύση δεν πρότεινε κανένας.Αν επιλέξουμε (σαν κοινωνία και σαν χώρα) να γίνουν τα έργα, η γνώμη μου είναι οτι πρέπει να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ (όχι με το να μην πληρώνουμε αλλά με προσφυγή στα δικαστήρια ή άλλου είδους κινητοποιήσεις) να εξετασθούν οι συμβάσεις κράτους-κατασκευαστών από τρίτους (από δικαστήρια ή από την ΕΕ που πληρώνει και αυτή για τα έργα) και να υποχρεωθούν οι εταιρείες να αποδείξουν τι πληρώσανε και τι εισπράξανε μέχρι τώρα και τι θα πληρώσουν και τι θα εισπράξουν στο μέλλον και όπου το κέρδος είναι υπερβολικό η σύμβαση με κάποιο τρόπο να καταγγέλεται ως καταχρηστική, αποικιοκρατική ή ότι άλλο νομικό όρο σκεφτεί κανείς. Φοβάμαι όμως οτι σε λίγες περιπτώσεις τα διόδια θα μειωθούν σημαντικά γιατί οι δρόμοι είναι ακριβοί όπως και να το κάνουμε και η μοναδική πηγή χρηματοδότησης που έχει απομείνει είναι τα διόδια.
Συμφωνώ αν και την 3η λύση που περιγράφεις κι εσύ την πρότεινα παραπάνω (μάλλον δε με διάβασες προσεκτικα!!).
Τέλος νομίζω ότι δεν είμαι ο μόνος που σκέφτεται ότι το λιγότερο που θα μπορούσε να κάνει το κράτος αν δεν έχει διάθεση ή τρόπο να κάνει τα παραπάνω, θα ήταν να διασφαλίσει την όσο το δυνατόν δικαιότερη χρέωση και εποπτεία και εγγύηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στους πολίτες του.
και fixed
Τέλος νομίζω ότι δεν είμαι ο μόνος που σκέφτεται ότι το λιγότερο που θα μπορούσε να κάνει **ένα ΕΛΛΗΝΙΚΟ **κράτος αν δεν έχει διάθεση ή τρόπο να κάνει τα παραπάνω, θα ήταν να διασφαλίσει την όσο το δυνατόν δικαιότερη χρέωση και εποπτεία και εγγύηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στους πολίτες του.
(γιατί Ελληνικό δε σημαίνει των λαμόγιων, των κοπριτών, των συνενόχων, ας διαβάσουν λίγο ιστορία μερικοί που συγχέουν τις λέξεις και τις έννοιες με τον επαίσχυντο βόθρο της μικρότητάς τους).
-
Ο χρήστης komis1 έγραψε:
Τέλος νομίζω ότι δεν είμαι ο μόνος που σκέφτεται ότι το λιγότερο που θα μπορούσε να κάνει **ένα ΕΛΛΗΝΙΚΟ **κράτος αν δεν έχει διάθεση ή τρόπο να κάνει τα παραπάνω, θα ήταν να διασφαλίσει την όσο το δυνατόν δικαιότερη χρέωση και εποπτεία και εγγύηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στους πολίτες του.
(γιατί Ελληνικό δε σημαίνει των λαμόγιων, των κοπριτών, των συνενόχων, ας διαβάσουν λίγο ιστορία μερικοί που συγχέουν τις λέξεις και τις έννοιες με τον επαίσχυντο βόθρο της μικρότητάς τους).
Μόνο που μέχρι να μετατραπεί το ελληνικο κράτος σε ΕΛΛΗΝΙΚΟ κράτος (αν γίνει ποτέ) να δούμε πως θα επιβιώσουμε...
-
προπονησούλα...
Προπόνηση στο... άνοιγμα διοδίων
Έναν πρωτότυπο και έξυπνο τρόπο σκέφθηκαν τα μέλη της Επιτροπής Κατοίκων και Φορέων της Λαμίας ενάντια στα διόδια για να μυήσουν τους πολίτες στην ελεύθερη διέλευση.
Θα στήσουν αύριο Σάββατο στις...11:00 το πρωί έναν εικονικό σταθμό διοδίων στην αρχή του πεζόδρομου της Ρήγα Φεραίου και θα προτρέπουν τους περαστικούς να σηκώσουν τις μπάρες.
Μέλη της επιτροπής θα μοιράσουν στους πολίτες ενημερωτικό υλικό για το πώς περνάμε τα διόδια ελεύθερα μετά την ψήφιση της τροπολογίας Ρέππα.
Την Κυριακή η Επιτροπή Κατοίκων και Φορέων Λαμίας προσκαλεί τους πολίτες της Φθιώτιδας στο άνοιγμα των διοδίων στον σταθμό Αγίας Τριάδας Μώλου στις 4 το απόγευμα.
Πηγή: Lamiareport.gr
-
xaxaxaxaxa masturbation goes cloud!
-
Όταν παύει να επικρατεί η κοινή λογική (και από τις δυο πλευρές), ορίστε τα αποτελέσματα:
-
Ο φασισμός των μειοψηφειών καλά κρατεί στην χώρα μας και μάλιστα επικαλούνται και τη δημοκρατία για την επιβολή της άποψης των λίγων.
Κλασικό φαινόμενο της Ελληνικής παρακμής...........
-
-
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Όταν παύει να επικρατεί η κοινή λογική (και από τις δυο πλευρές), ορίστε τα αποτελέσματα:Τραγική ειρωνεία:
Οι μεγαλύτεροι τζαμπατζήδες της Ελλάδας θέλουν να πληρώνουν διόδια.
Ρε ουστ. -
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Όταν παύει να επικρατεί η κοινή λογική (και από τις δυο πλευρές), ορίστε τα αποτελέσματα:
Τραγική ειρωνεία:
Οι μεγαλύτεροι τζαμπατζήδες της Ελλάδας θέλουν να πληρώνουν διόδια.
Ρε ουστ.Τουλαχιστον αυτος τα εβαλε με τους διοδιστας ( μιας και ηξερε οτι εχει ατιμωρησια!!).....οι αλλοι που λουφαζουν μεσα και εξω απο τη Βουλη;
-
στης Θήβας σήμερα η σειρήνα έπαιζε κάθε τρεις και λίγο.
δεν ξέρω αν ήταν για άρνηση αλλά φαντάζομαι οτι αυτός ήταν ο λόγος. -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
http://www.on-news.gr/2011/04/5.htmlΔηλαδη μπορω να μην πληρωσω στο Ζευγολατιο οταν θα κατεβω στο χωριο μου για Πασχα??
-
ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΠΑΡΓΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ. Π.Χ. ΣΤΟΝ ΑΘΗΝΩΝ - ΠΑΤΡΩΝ ΕΓΩ ΠΗΓΑΙΝΩ ΑΠΟ ΙΤΕΑ ΓΑΛΑΞΕΙΔΙ ΝΑΥΠΑΚΤΟ. ΚΑΝΩ ΜΕΡΙΚΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΜΑΙ ΤΟΠΙΟ ΚΑΙ ΚΑΙΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕ 140 ΚΑΙ 150 ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΑΛΛΑ ΜΕ 70 80 90 100. ΕΠΙΣΗΣ Η ΤΣΙΤΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ ΜΕ ΣΥΝΕΧΗ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΚΩΛΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΙΣΩ ΠΑΝΩ ΜΠΡΟΣΤΑ.
-
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Όταν παύει να επικρατεί η κοινή λογική (και από τις δυο πλευρές), ορίστε τα αποτελέσματα:Κρέμασμα στην κεντρική πλατεία των Τρικάλων ο αληταράς.
Να τρώνε τις σάρκες του (τις παχιές) τα όρνια και να κατουράνε το κουφάρι του τα αδέσποτα.
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!