-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
εγώ που καταλαβαίνω τη διάφορα άμα ξεχάσω να αδειασω τιϛ σεντινεϛ μπορώ να έχω κάτιEσύ καταλαβαίνεις τη διαφορά από τα ίσαλα που ανεβαίνουν.
-
Επειδη με ρωτατε: ΑΓΑΠΩ highfidelity...
-
γραφτηκε ιστορια...
HF -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Γρηγορη το χαλντεξ 2 δεν δουλευει on/off ουτε μπαινει αποτομα, μαλλον το μπερδευεις με το 1και πάλι, κάνει 'άλλα'
Οτι δε βοηθαει στη συμμετοχικοτητα ειναι το μονο που θα συμφωνησω , ομως κι εσυ πρεπει να συμφωνησεις οτι ο tfsi ειναι κατω του μετριου σε θεματα ρυθμισιμοτητας και πατα ασε
μια χαρά ρυθμισημότητα έχει, ειδικά μετά από debag
Στο c2 μου κανω πατα ασε που εχει πολυ καλο ηλεκτρογκαζο, στο αλλο εχει απλα πατα αφου τοποθετησεις σωστα το αυτοκινητο (αλλιως πουλο) και εκει θες τη 4κινηση να καταπινει τις παπαριες του τουρμπο, οτιδηποτε αλλο σε κακη ασφαλτο θα καταληξει σε φρεναρισμα απο τα ηλεκτονικαΤωρα το ποσο παλια ειναι μια τεχνολογια δεν εχει να λεει.. παλια ειναι τεχνολογικα και η 4κινηση σε παλιοτερα evo και λοιπον
έτσι είναι φίλτατε... η τεχνολογία δεν έχει να κάνει πάντα με το αποτέλεσμα... είναι και το πως την χρησιοποιείς
Sent from my LG-P500 using Tapatalk -
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
και πάλι, κάνει 'άλλα'
σε αυτο συμφωνω, ωρες ωρες κανει τα δικα του και καποιες φορες αργει να αντιδρασει οπως πρεπει, αυτο ομως δεν ακυρωνει τα γενικοτερα οφελη
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
+1My two cents για το θέμα. Το R δεν το έχω οδηγήσει και δεν νομίζω να το κάνω γιατί δεν μου αρέσει το όλο κόνσεπτ (κουπέ, μπροστά κίνηση, 260+ άλογα). Μπορώ όμως α ν ε τ α ( ) να θεωρητικολογήσω. Έχοντας εμπειρία από 200 μπροστινά άλογα (Golf GTI 5) έχω να πω ότι 200 άλογα μπροστά με esp εκτός περνάνε στην άσφαλτο και ας είναι ελληνική (όχι φυσικά στρωμένη πριν 30 χρόνια. Εκεί ούτε ποδήλατο δεν περνάει τη δύναμη κάτω). Όχι άνετα, αλλά περνάνε. Φυσικά, το γκάζι πρέπει να το πατάς με μικρόμετρο όπως ΟΜΩΣ πρέπει να κάνεις σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο με 200+ άλογα οδηγήσεις είτε είναι προσθιοκίνητο, είτε πισωκίνητο, είτε τετρακίνητο.
Που θέλω να καταλήξω? *Θεωρώ * ότι 260+ άλογα με πλατιά, σα ξεχειλωμένο σώβρακο γέρου, μετατρόχια, πλατιά λάστιχα και σωστές ρυθμίσεις ΜΠΟΡΟΥΝ να περάσουν στην άσφαλτο και ας είναι και ελληνική. Άλλωστε στη VW μπορεί να μην δουλεύουν οι μηχανικοί του ///Μ Division αλλά δεν δουλεύουν και τίποτα φοιτητές. Όπως περνάνε πέντε χρόνια 230,240 άλογα (Golf GTI 5 Edition 30, Leon Cupra. Στα 250+ δυναμομετρημένα) έτσι θα περάσουν και τα 260+ του R το 2011. Kαι αν μάλιστα ισχύει αυτό που λέει ο Γρηγόρης ότι τα ηλεκτρονικά ΔΕΝ βγαίνουν ΠΟΤΕ (μεγάλη μαλ@κία της VW. Στα δύνατα έπρεπε να βγαίνει. Μαλ@κες είναι στη BMW που τα βγάζουν?), τότε μια χαρά περνάνε και ας φας και 2 ζευγάρια τάκακια στο όποιο κατηφορικό.
κάπως έτσι έχουν τα πράγματα... προσθέτοντας το πιο γερό σασσί χατσμπακ και το γεγονός ότι από πρώτης πρώτου όλα τα R έχουν πλήρη απενεργοποίηση των ηλεκτρονικών, ΧΩΡΙΣ να βγαίνει το XDS...
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Προπαγάνδα του HF για να τα θυμηθεί ο velerofontas και να χάσει την βόλτα με το R ο κίκιζας. -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Και μετά από όλα αυτά θα πήγαινε και βόλτα με το R?? Μνήμη χρυσόψαρου ο Βελλ...μου φαίνεται ψιλοζηλεύεις...
θέλεις να ξεχάσω και τα δικά σου 'αμαρτήματα' πάνω μου....
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Και μετά από όλα αυτά θα πήγαινε και βόλτα με το R?? Μνήμη χρυσόψαρου ο Βελλ...
Εγώ βρίσκω τον vellerefontis αρκετά ηρωϊκό: σκεφτείτε πόσο καιρό ζει την μέρα της... μαρμότας!
Τουλάχιστον είναι έξω καρδιά άνθρωπος και συγχωρεί τον Κίκιζα! Και είμαι σίγουρος πως θα του δώσει και βόλτα το R!
Εγώ πάλι δεν είμαι τέτοιος.
ευχαριστώ...
ειλικρινά, είσαι από τους λίγους που με κατάλαβε... δεν κρατάω κακία... ούτε και πάντα είμαι ήρεμος αλλά σχεδόν πάντα δίκαιος και με το λοιπόν, ένα πράγμα έχω να πω για τον φίλο, φαίνεται λίγος όταν τον διαβάζεις αλλά όταν τον γνωρίσεις προσωπικά και δεις και πως οδηγεί καταλαβαίνεις...
είναι ικανότατος στην κρίση, είναι ακομπλεξάριστος αλλά πεισματάρης, είναι ορθός στο ότι δεν αλλάζει γνώμη με ειρωνία η χλευασμό αλλά με ατράνταχτα επιχειρήματα. Πολλοί από εσας δεν τα παρέχετε πάντοτε οπότε δίνετε πάτημα σε άλλους να πιστέυουν διαφορετικά...
η οδήγηση μου με το R κράτησε 4ο λεπτά, κατάλαβα πολλά αλλά όχι όλα. Πιστεύω ότι δεν ενθουσιάστηκα τυχαία ούτε και με κορόιδεψαν οι αισθήσεις μου και η εμπειρία μου αλλά μου έδειξαν ένα πολύ άξιο σπορ αμαξάκι, όπως γράψανε και διάφοροι διεθνώς, σε πολλά φόρουμ και ειδικό τύπο.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
και πάλι, κάνει 'άλλα'
σε αυτο συμφωνω, ωρες ωρες κανει τα δικα του και καποιες φορες αργει να αντιδρασει οπως πρεπει, αυτο ομως δεν ακυρωνει τα γενικοτερα οφελη
θα οδηγήσεις κι εσύ το R και θα δεις με τα μάτια σου, ή μάλλον τα χέρια σου τις διαφορές... είμαι σίγουρος... Μιλάμε... Απόψε???
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Και μετά από όλα αυτά θα πήγαινε και βόλτα με το R?? Μνήμη χρυσόψαρου ο Βελλ...
μου φαίνεται ψιλοζηλεύεις...
Το αυτό!!!!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Και μετά από όλα αυτά θα πήγαινε και βόλτα με το R?? Μνήμη χρυσόψαρου ο Βελλ...
μου φαίνεται ψιλοζηλεύεις...
Το αυτό!!!!
εεεε φέρε κι εσύ την φεράρι να ζηλέψω κι εγώ λίγο... σε καμιά συνάντηση...
-
Το 500αρακι δεν το κυκλοφορώ έξω άσκοπα για να μην το πιάνει το κακό μάτι!!
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
θα οδηγήσεις κι εσύ το R και θα δεις με τα μάτια σου, ή μάλλον τα χέρια σου τις διαφορές... είμαι σίγουρος... Μιλάμε... Απόψε???
θα δουμε, αποψε εχω κανονισει, προς σβκ αν ειναι
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Και μετά από όλα αυτά θα πήγαινε και βόλτα με το R?? Μνήμη χρυσόψαρου ο Βελλ...
Εγώ βρίσκω τον vellerefontis αρκετά ηρωϊκό: σκεφτείτε πόσο καιρό ζει την μέρα της... μαρμότας!
Τουλάχιστον είναι έξω καρδιά άνθρωπος και συγχωρεί τον Κίκιζα! Και είμαι σίγουρος πως θα του δώσει και βόλτα το R!
Εγώ πάλι δεν είμαι τέτοιος.
ευχαριστώ...
ειλικρινά, είσαι από τους λίγους που με κατάλαβε... δεν κρατάω κακία... ούτε και πάντα είμαι ήρεμος αλλά σχεδόν πάντα δίκαιος και με το λοιπόν, ένα πράγμα έχω να πω για τον φίλο, φαίνεται λίγος όταν τον διαβάζεις αλλά όταν τον γνωρίσεις προσωπικά και δεις και πως οδηγεί καταλαβαίνεις...
είναι ικανότατος στην κρίση, είναι ακομπλεξάριστος αλλά πεισματάρης, είναι ορθός στο ότι δεν αλλάζει γνώμη με ειρωνία η χλευασμό αλλά με ατράνταχτα επιχειρήματα. Πολλοί από εσας δεν τα παρέχετε πάντοτε οπότε δίνετε πάτημα σε άλλους να πιστέυουν διαφορετικά...
η οδήγηση μου με το R κράτησε 4ο λεπτά, κατάλαβα πολλά αλλά όχι όλα. Πιστεύω ότι δεν ενθουσιάστηκα τυχαία ούτε και με κορόιδεψαν οι αισθήσεις μου και η εμπειρία μου αλλά μου έδειξαν ένα πολύ άξιο σπορ αμαξάκι, όπως γράψανε και διάφοροι διεθνώς, σε πολλά φόρουμ και ειδικό τύπο.
Ξεκινώντας από αυτό που είπε ο vellerefontis, να ξεκαθαρίσω κι εγώ κάποια πράγματα (κι ας μην τα διαβάσει ο συνονόματος μιας και με έχει.. μαυρολιστήσει (sic)...):
-To forum δεν είναι ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΙΑ καθρέφτης του εαυτού μας. Μπορεί εγώ και ο οποιοσδήποτε στο forum να βγαίνουμε εντελώς διαφορετικοί απ' ό,τι έξω, στην πραγματική ζωή...
-Δεν γνωρίζω αν κάποιος είναι καλός ή κακός οδηγός ΕΞΩ, στο δρόμο: κρίνω από αυτά που γράφει. Ευχαριστώς να δεχτώ πως η πραγματικότητα είναι διαφορετική, αλλά θα βοηθούσε την οικονομία της κουβέντας ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ από εμάς να παραδέχεται πως κάπου - κάπου κάνει λάθος.
-Επίσης, θα βοηθούσε να μην κρίνεις ινά μη κριθείς. Όταν πχ κρίνεις εμένα σαν... κουλάδι, άχρηστο, άσχετο, ΧΩΡΙΣ να έχεις και κάποιο στοιχείο γι' αυτό και το ίδιο κάνεις και για ΚΑΘΕΝΑΝ που εν τέλει διαφωνεί μαζί σου, διαχωρίζοντας τον εαυτό σου από τους υπόλοιπους σαν την μόνη...αυθεντία, εεεεε, κάπου έχεις πρόβλημα και το πρόβλημα είναι πως έρχεσαι ΑΠΕΝΑΝΤΙ απ' όλους τους υπόλοιπους.
-Θεωρώντας εαυτόν αυθεντία, δεν διστάζεις ν' αποκτήσεις άγνοια κινδύνου. Γι' αυτό και φτάνεις πχ ν' αμφισβητείς κι ανθρώπους που ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ γνωρίζουν (βλ. περιστατικό με Αλέξανδρο D-Jet... ).
-Αν λοιπόν ΔΕΝ καταλαβαίνεις ΠΟΥ κάνεις λάθος και συνεχίζεις να επιμένεις πως ΕΣΥ και μόνον ΕΣΥ είσαι σωστός, τελικά καταλήγεις περιχαρακωμένος στο... 'δίκιο' σου και με όλους τους υπόλοιπους απέναντι να γελούν.Για να το τελειώνω, γιατί κουράζω και γιατί θέλω να πω κάτι:
-Στενοχωριέμαι όταν βλέπω πως όλοι πλέον γελάνε και σίγουρα κάποιος νιώθει στην γωνία, έστω κι αν ακόμη... θεωρεί πως έχει δίκιο. Νομίζω πως κάπου το παρακάναμε και πρώτος εγώ. Ήμουν και ο πρώτος όμως που είχα προειδοποιήσει πως κάτι τέτοιο θα συμβεί.
-Ο στόχος είναι να περνάμε όλοι καλά εδώ μέσα. Και για να περνάμε καλά, πρέπει ΟΛΟΙ κάπου κάπου να έχουμε δίκιο και ΌΛΟΙ κάπου κάπου να κάνουμε λάθη.
-Κάποιος μπορεί να είναι εξαιρετικός οδηγός , οδηγώντας και το αθλιότερο αυτοκίνητο. Δεν μειώνω κανέναν λόγω του αυτοκινήτου του. Κι εγώ μια ζωή κουβάδες είχα. Τώρα αξιώθηκα να πάρω κάτι καλό και το έχω παρκαρισμένο τον περισσότερο καιρό... Εύκολα μπορώ να δεχτώ λοιπόν πως ο Κίκιζας είναι εξαιρετικός οδηγός και ΔΕΝ χρειάζεται να έχει οδηγήσει όλη την γκάμα της Porsche ή ν' αγοράζει 10 περιοδικά αυτοκινήτου το μήνα γι' αυτό.Σε ό,τι με αφορά, θα τον αφήσω λίγο καιρό στην ησυχία του και δεν πρόκειται να ξαναπώ κάτι για το Scirocco του (που ειλικρινά, του εύχομαι ολόψυχα κάποια στιγμή να το αγοράσει γιατί διαφορετικά θα ήταν κρίμα... ) ή για τον ίδιο. Θα ήθελα να σκεφτεί και από την πλευρά του όμως αυτό που έγινε.
Θεωρώ πως ο Κίκιζας έχει ενδιαφέροντα πράγματα να πει. Απλώς, το πρόβλημά του είναι πως έχει ΠΑΡΑ-διαβάσει περιοδικά.
Πέραν αυτού, δεν βλέπω γιατί να μην είναι και ωραίος τύπος. Απλά πρέπει να ξεκολλήσει λίγο από τον μικρόκοσμο των περιοδικών, γιατί ακόμη και όταν καταγράφει μια δική του εμπειρία, την γράφει λες και την... διάβασε!Επίσης, κάποιοι εδώ μέσα (και το λέω απολύτως σοβαρά αυτό...) σε τεχνικά θέματα γνωρίζουν ΠΟΛΥ μα ΠΟΛΥ περισσότερα. Καλό είναι την επόμενη φορά να τους ακούσει, αντί να προσπαθήσει να τους κοντράρει, 'κατατροπώσει'...
Αυτά και καλά μυαλά από εμένα σε όλους.
ΥΓ: Η πλακίτσα από μένα σταματάει για λίγο μέχρι να ηρεμήσουν τα πνεύματα. Εξάλλου, έχω τον ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟ που θέλει να έρθει να μου σπάσει τα μούτρα, μην πάθουμε τα ίδια!
-
Τώρα σωστομιλάς!
Βελ, αν και έψαξα (δεν πήγα και πολύ πίσω) δεν βρήκα ινφο για την παραγγελία σου. Τι εξτραδάκια έβαλες, χρωματάκι, αφού είπες ότι 5/4 μπήκε για κατασκευή λογικά πρέπει να είναι έτοιμο, πότε παραλαμβάνεις?
-
Εγώ θα προσθέσω στα λεγόμενα του Ήτα-Φι, οτι σε ένα ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΙΚΟ φόρουμ με 25000 μέλη, στατιστικά θα υπάρχουν και κάποιοι αρκετά χεράδες (στα γρήγορα μου έρχονται στο μυαλό bugs-r, cavallino, opterios, pai mei, krus), κάποιοι με φοβερές τεχνικές γνώσεις (πχ ΒΑΣΙΛΗΣ, obelix κτλ) και πιθανότατα και κάποιοι ακόμα καλύτεροι, οι οποίοι για χ, ψ λόγους δε συμμετέχουν ενεργά. Συν το πόσοι αγωνιζόμενοι μπαίνουν και διαβάζουν/γράφουν. Ε, το να γυρίσεις και να πεις 'θέλετε 5 ζωές για να με φτάσετε', είναι να το πω εξευγενισμένα... προκλητικό (άλλο είχα στο μυαλό μου, αλλά άστο) και απόλυτα λογικό είναι να εγείρει αντιδράσεις αντίστοιχης δυναμικής.
Vel, έχουν αναφερθεί αρκετές φορές κάποια βαρβάτα επιχειρήματα, όταν όμως η απάντηση σ' αυτά είναι '29 δοκιμαστές αυτοκινήτων συνιστούν σκιπ, αυτοί ξέρουν', τότε μοιραία και η ειρωνία θα ακολουθήσει και ο χλευασμός. Το ίδιο θα συμβεί όταν η απάντηση είναι του στυλ 'έχετε αναχρονιστικές απόψεις/είστε οπισθοδρομικοί/γεμάτοι κλισέ' κτλ. Αν αυτό δεν μπορεί να το καταλάβει ένας άνθρωπος 35 χρονών (κάπου τόσο πρέπει να είναι, αν κατάλαβα καλά από τα γραφόμενά του), τότε έχουμε σοβαρό πρόβλημα επικοινωνίας και δυσκολεύομαι να πιστεψω οτι είναι οι πολλοί που το έχουν.
-
Εγώ δεν έχω καταλάβει ακόμα το εξής: vel, το έχεις παραλάβει το R ή όχι ακόμη;
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Εγώ δεν έχω καταλάβει ακόμα το εξής: vel, το έχεις παραλάβει το R ή όχι ακόμη;Όχι αλλα έχει κανει td.
-
Oσο και να με κοροιδευουν καποιοι (10-15? του forum, οι οποιοι 'θεωρουνται' και 'το μισο forum'...), δεν πτοουμαι
απο το να γραφω αυτα που πιστευω, παρουσιαζοντας παραλληλα επιχειρηματα, κατι που οι συγκεκριμενοι, δεν εχουν
να προβαλλουν, και ουσιαστικα εκθετοντας εαυτους, περνουν κατευθειαν σε προσωπικο επιπεδο επιθεσης-ειρωνιας-χλευασμου.
Δεν πειραζει ομως, ακομα και αν κανα-δυο χρηστες κυριως -οι οποιοι ως συνηθως ηγουνται της κατ' εξακολουθηση ειρωνιας προς το προσωπο μου-, απολαμβανουν 'ΑΣΥΛΙΑ' και ατιμωρισια, απο τους κανονες του Forum, και τους Mods, οι οποιοι ενιοτε και κατα προτιμηση τηρουν τις υποχρεωσεις τους (για λογους που δεν γνωριζω, αλλα ουτε και με ενδιαφερει να μαθω), εγω θα εξακολουθω και θα προσπαθω, να ειμαι on topic, αναφεροντας για μια ακομη φορα, πως
πλεον, τα 265αλογα στους εμπροσθιους τροχους του Scirocco R, ΔΕΝ ειναι υποστροφικα στον υπερθετικο βαθμο που νομιζουν καποιοι, αλλα αντιθετως, και χαρις τις ρυθμισεις πλαισιου-ηλεκτρονικων, περνουν στον δρομο (και στην πλειοψηφια των οδοστρωματων), χωρις εντονο-ασκοπο σπιναρισμα, με ιδιαιτερα προβλεψιμη-φιλικη συμπεριφορα, και παραλληλα ακρως αποτελεσματικα, κατι που πιστοποιειται απο τους συγκριτικους χρονους με Ιαπωνικες 4κινητες φτερουγες, σε διαφορες πιστες, που κατα καιρους εχουν δοκιμασει, Ελληνικα, αλλα και ξενα περιοδικα.
VW Scirocco