-
Παιδιά η χειμερινή περίοδος ξεκινάει.!! Θέλω να μου λύσετε μια απορία... αν έχω τάσια για να βάλω τις αλυσίδες πρέπει να βγάλω τα τάσια ή δεν υπάρχει πρόβλημα??? Είναι πρώτη μου χειμερινή χρονιά οδήγησης και είμαι fan του snowboard και θα ανεβαίνω συχνά! Επίσης θέλω να μου πείτε σε τι τιμές είναι οι σχάρες! ΓΙα τις μαγνητικές άκουσα κάτι για όριο ταχύτητας, ισχύει??
-
Παιδιά η χειμερινή περίοδος ξεκινάει.!! Θέλω να μου λύσετε μια απορία... αν έχω τάσια για να βάλω τις αλυσίδες πρέπει να βγάλω τα τάσια ή δεν υπάρχει πρόβλημα??? Είναι πρώτη μου χειμερινή χρονιά οδήγησης και είμαι fan του snowboard και θα ανεβαίνω συχνά! Επίσης θέλω να μου πείτε σε τι τιμές είναι οι σχάρες! ΓΙα τις μαγνητικές άκουσα κάτι για όριο ταχύτητας, ισχύει??
-
Παιδιά η χειμερινή περίοδος ξεκινάει.!! Θέλω να μου λύσετε μια απορία... αν έχω τάσια για να βάλω τις αλυσίδες πρέπει να βγάλω τα τάσια ή δεν υπάρχει πρόβλημα??? Είναι πρώτη μου χειμερινή χρονιά οδήγησης και είμαι fan του snowboard και θα ανεβαίνω συχνά! Επίσης θέλω να μου πείτε σε τι τιμές είναι οι σχάρες! ΓΙα τις μαγνητικές άκουσα κάτι για όριο ταχύτητας, ισχύει??
-
Οι μαγνητικές έχουν όριο 130.
Βέβαια και αυτές που βιδώνονται 130 όριο λένε συνήθως...
Γενικά όλες οι Ιταλικές λένε όριο 130, αφού τόσο είναι το μέγιστο όριο στην Αουτοστράντα...Ειδικά στις μαγνητικές καλό είναι να το τηρείς, και να δένεις και τα σκι/σνόουμπορντ με το αυτοκίνητο με το συρματόσχοινο που δίνουν, ώστε αν γίνει η στραβή να έχεις να φιάξεις φαναρτζοδουλειές στο αμάξι σου, και όχι να τρέχεις στα δικαστήρια επειδή σκότωσες κάποιον...
Τώρα για τα τάσια, καλό είναι να τα βγάζεις, για να μπορούν να τεντώνουν καλά οι αλυσίδες. Αλλιώς μπορεί να σπάσει, ή να ζουληχτεί στην πορεία και να μένει χαλαρή η αλυσίδα.
Πρακτικά δεν υπάρχει πρόβλημα όσες φορές το δοκίμασα. Τώρα, μιας και τα περισσότερα τάσια απλά ξεκουμπώνουν και δεν πιάνουν με τα μπουλόνια, απλά βγάλτα για τον φόβο των Ιουδαίων και ρίχτα στο πορτ μπαγκάζ σε μια πλαστική σακούλα.Βασικότερο πρόβλημα στα τάσια και κυρίως σε ζάντες αλουμινίου είναι να μην γδαρθούν από τις αλυσίδες.
Σχάρες βρίσκεις σε διάφορες τιμές... Αν και τώρα εν όψει σεζόν δεν θα βρεις και τόσες εκπτώσεις (αν βιαστείς ίσως προλάβεις να μην σε γδάρουν...)
Πριν 5 χρόνια είχα πάρει μαγνητικές με 17.000 δρχ στην Ελλάδα.
Πλεονέκτήματα:
Εύκολη τοποθέτηση
Άμεση τοποθέτηση
Φτηνές
Μικρός χώρος αποθήκευσης
Τις βγάζεις αμέσως, οπότε δεν οδηγείς όλο το χειμώνα με μπάρες που σφυρίζουν και αυξάνουν την κατανάλωση.Μειονεκτήματα:
Δεν είναι τόσο ασφαλείς σε υψηλή ταχύτητα
Κλέβονται τόσο άνετα όσο δεν λέγεται
Δεν κλειδώνουν τα σκι επάνω τους (σε νεώτερα μοντέλα από το δικό μου γινόταν, αλλά κόστιζαν πολύ περισσότερο...)Φέτος πήρα μπάρες οροφής (αλουμινένιες) με 95 ευρώ (Ελβετία) και σχάρες 4 ζευγάρια σκι, ή 2 σνόουμπορντ για τις αλουμινένιες σχάρες με περίπου άλλα 50 (πάλι Ελβετία).
Πλεονεκτήματα:
Ασφαλέστερα σε υψηλές ταχύτητες
Κλέβονται δυσκολότερα (βέβαια όλα κλέβονται)
Οι μπάρες χρησιμοποιούνται και για άλλες χρήσεις πχ ποδήλατο, σέρφιν, μπαγκαζιέρεςΜειονεκτήματα:
Δυσκολότερη τοποθέτηση
Πιο χρονοβόρα τοποθέτηση
Πιο χρονοβόρα αφαίρεση
Μεγαλύτερο κόστοςΕλπίζω να βοήθησα, αν θες διευκρίνηση πες το!
-
Αν σκοπευεις να ανεβαινεις συχνα σε χιονοδρομικα κεντρα σκεψου και για χειμερινα ελαστικα-αν εχεις την οικονομικη δυνατοτητα-.
Ειναι κουραστικο να χρειαζονται αλυσιδες οταν εχει εστω και λιγο χιονακι στο δρομο.
Προσωπικα πολυ λιγες φορες(1-2)εβαλα αλυσιδες.Τα χειμωνιατικα ελαστικα συνηθως(με προσεκτικη και σωστη οδηγηση οσο γινεται)με εβγαζαν απο τον κοπο.Α και κατι ακομα.
ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ βαζουμε αλυσιδες πανω σε στροφες ή ανηφορες ή στη μεση του δρομου.Το λεω αυτο γιατι υπαρχουν πολλοι ανεγκεφαλοι που δημιουργουν κομφουζιο.
Αν διαπιστωνεις οτι χρειαζεται αλυσιδες,σταματας σε μια ευθεια(οπου ειναι δυνατον),οσο πιο ακρη γινεται(για να μην εμποδιζεις τους αλλους διερχομενους οδηγους)και τοποθετεις τις αλυσιδες σου. -
GeorgeTabs ήσουν απόλυτα κατατοπιστικός!! ! Κάποιες ερωτησούλες σε αυτά που είπες!!!
Δηλαδή προτίνεις να βγαίνουν τα τάσια, αλλά το ερώτημά μου είναι αν αυτά τα βάλε-βγάλε των τασιών θα χαλαρώσουν και θα βγαίνουν εύκολα σε λακούβες κλπ!!! Τα τασια με ενα απλό κατσαβιδάκι βγαίνουν?? Δεν είναι κουμπωμένα με τα μπουλόνια..!
Άρα με αυτά που λές μάλλον θα τις πάρω τις μαγνητικές...το συρματόσκινο που το δένεις στο αυτοκίνητο όμως?? Δηλαδή με 140 αν πάς θα ψάχνεις ποιον θέρησε το snowboard σου?
anemar...τα χειμερινά ελαστικά πως πάνε στην εθνική οδό? Και άμα έχεις χειμερινά οι μπάτσοι τα ξέρουν και σε αφήνουν 'η θα σε κοιτάνε σα χαζό λες και κατέβηκες από το διάστημα??? Ανεβαίνω συχνά, πάρα πολύ συχνά ειδικά παρνασσό, και εκεί σε αναγκάζουν να βάλεις τις περισσότερες φορές!
-
Τα χειμερινά ελαστικά στις περισσότερες των περιπτώσεων αρκούνε. Στην εθνική οδό πάνε ικανοποιητικά αρκεί να μην πηγαίνεις με 180! Δε θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα. Ειλικρινά δεν ξέρω αν τα δέχεται η τροχαία. Στην Κατάρα που τα χρησιμοποίησα εγώ δεν γίνονται έλεγχοι για αλυσίδες.
Δε νομίζω να αντιμτωπίσεις πρόβλημα με τα τάσια επειδή οι τάσεις από τις αλυσίδες δεν χτυπάνε σε ένα σημείο αλλά σε όλο το τάσι (αν βέβαια έχουν μπει σωστά). Εύκολα όμως μπορείς να τα γρατσουνίσεις. Αν δεν σφίγγουν με τα μπολόνια, και η δική μου συμβουλή είναι να τα βγάλεις.
Και προσοχή: Ανεξάρτητα από το πόσο καλά τις βάλαμε, τις αλυσίδες πρέπει να τις ελέγχουμε ανά τακτά χρονικά διαστήματα γιά τυχόν μπόσικα και αστοχίες!
Καλές βόλτες -
Τι λετε για αυτες εδω?
Τις εχει δοκιμασει καποιος?
Το σαιτ τους ειναι :http://www.autosock.comΤηανκς.
-
Παίδες σε σχάρες οτιδήποτε σε Thulle οι άνθρωποι είναι επιστήμονες. Κλειδώνουν αρκετά καλά, δεν σφυρίζουν κθόλου, συνεργάζονται με όλες σχεδόν τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες.... αντέχουν σίγουρα μέχρι τα 200χλμ. (Δεν λέεει όμως γιατί αν φύγει κανά πέδιλο θα πας φυλακή, άσε που καταπίνει την βενζίνη με απίστευτη ταχύτητα).
Τα χειμερινά ελαστικά τι max ταχύτητα έχουν στα 140 - 150 φθείρονται σημαντικά?
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Τι λετε για αυτες εδω?Τις εχει δοκιμασει καποιος?
Το σαιτ τους ειναι :http://www.autosock.comΤηανκς.
αυτές λογικά θα φθείρονται εύκολα...
Εντυπώσεις από spikes κανείς???
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Τι λετε για αυτες εδω?Τις εχει δοκιμασει καποιος?
Το σαιτ τους ειναι :http://www.autosock.comΤηανκς.
Τελευταία φορά που πήγα Καλάβρυτα είδα ένα αυτοκίνητο με τέτοιες 'αλυσίδες' και έφτασε μια χαρούλα μέχρι πάνω.
Το πρόβλημα είναι ότι είναι πανάκριβο το αξεσουάρ αυτό.
-
Συμφωνα με το σαιτ τους λεει οτι αντεχουν για 30-50 χλμ,ειναι ευκολες στο πλυσιμο,δεν εχουν περιορισμο στο ποσες φορες τις βαζεις και κοστιζουν 127€....(τις εχουμε βρει σε ενα βενζιναδικο στην Αθηνα αλλα ο εισαγωγεας ειναι στη Σαλονικη.)
-
Οταν λες φιλε μου οτι αντεχουν 30-50 χλμ εννοεις ταχυτητα και οχι αποσταση που διανυεις γιατι αν τις πετας καθε 50 χλμ δεν λεει.
-
Product
The AutoSock is a newly developed tyre cover, aimed at increasing tyre-to-road friction when driving cars on icy or snowy roads. The AutoSock is tailored for situations where the duration of icy & snowy roads is normally short and does not justify special tyres.
Product benefits:
Perfect temporary winter aid for passenger vehicles
It is easy to mount and dismount even in cold and dirty weather
Comfortable while driving – maximum speed 50 km/h
The AutoSock does not cause noise, vibration or wear and tear of the road surface
Light weight and easy to store
The AutoSock is self-centering
The space requirements of the sock are similar to those of an ordinary raincoat
Reusable and machine washable
Environmental and recyclable
Tuv approved...To μονο που δεν καταλαβαινω ειναι για ποσα χλμ μπορεις να τις χρησιμοποιησεις...
-
Τα χειμερινα ελαστικα εχουν και αυτα δεικτες ταχυτητας οπως τα καλοκαιρινα.Οσο πιο μαλακο(καλυτερο κρατημα) το λαστιχο εχει χαμηλοτερο δεικτη ταχυτητας.Συνηθως τα πιο μαλακα εχουν 160 km/h.
Καλο ειναι βεβαια στην πραξη να μην ξεπερνας τα 120-130 km/h με χειμερινα ελαστικα.Σιγουρα θα σε συντροφευσουν για περισσοτερο καιρο ετσι παρα αν τρεχεις με 160.
Στο Σελι τουλαχιστον οταν υπαρχει αστυνομια και σε υποχρεωνει να βαλεις αλυσιδες συνηθως χρειαζεται(πολυ χιονι-παγος)ή εχει πολλη κινηση,οποτε ειναι πιθανο να σε κοψει καποιος πανω σε καμια ανηφορα και μετα αντε ξεκινα...Οποτε το καλυτερο ειναι παρα τα ελαστικα να βαζεις και αλυσιδες. -
Ο χρήστης pie13 έγραψε:
GeorgeTabs ήσουν απόλυτα κατατοπιστικός!! ! Κάποιες ερωτησούλες σε αυτά που είπες!!!Δηλαδή προτίνεις να βγαίνουν τα τάσια, αλλά το ερώτημά μου είναι αν αυτά τα βάλε-βγάλε των τασιών θα χαλαρώσουν και θα βγαίνουν εύκολα σε λακούβες κλπ!!! Τα τασια με ενα απλό κατσαβιδάκι βγαίνουν?? Δεν είναι κουμπωμένα με τα μπουλόνια..!
Παλιότερα στο Τίπο τα έβγαζα με το δάχτυλο! Δεν χαλάρωσαν ποτέ, αλλά δεν τα έβγαλα και πάνω από 10 φορές...
Πάντως από την άλλη λίγες φορές χρειάστηκα αλυσίδες...Στο Σιβίκ της κοπέλας μου που πιάνει με τα μπουλόνια τα αφήσαμε, κανένα πρόβλημα τελικά, αλλά κάναμε 500-1000 μέτρα μόνο... Πλέον όποτε βάζει λάστιχα χιονιού (Ελβετία γαρ) δεν μοντάρουμε τα τάσια καθόλου.
Άρα με αυτά που λές μάλλον θα τις πάρω τις μαγνητικές...το συρματόσκινο που το δένεις στο αυτοκίνητο όμως?? Δηλαδή με 140 αν πάς θα ψάχνεις ποιον θέρησε το snowboard σου?
Δοκιμάζοντας σε άδειο δρόμο και για λίγο μήκος, έχοντας φροντίσει τα σκι να είναι απόλυτα παράλληλα στην κίνηση του αυτοκινήτου για λίγη αντίσταση έπιασα και 160 χωρίς να φύγουν.
Βέβαια το κακό είναι πως η μαγνητική μόλις αρχίσει να ξεκολλάει θα φύγει απότομα, χωρίς καμία προειδοποίηση...
Στις οδηγίες χρήσης λέει να περάσεις το συρματόσχοινο από την πόρτα και να το πιάσεις στο χερούλι που κρεμάμε πουκάμισα στο πίσω κάθισμα. Έχει και μια πλαστική σφαίρα που λογικά θα μπλοκάρει στη πόρτα αν τεντωθεί το σχοινί.anemar...τα χειμερινά ελαστικά πως πάνε στην εθνική οδό? Και άμα έχεις χειμερινά οι μπάτσοι τα ξέρουν και σε αφήνουν 'η θα σε κοιτάνε σα χαζό λες και κατέβηκες από το διάστημα??? Ανεβαίνω συχνά, πάρα πολύ συχνά ειδικά παρνασσό, και εκεί σε αναγκάζουν να βάλεις τις περισσότερες φορές!
Να σου πω γα τα χιονιού που τα έχω οδηγήσει άπειρες φορές.
Στο χιόνι είναι ΑΠΙΑΣΤΑ!!! Έχω πάει σε ελαφρά κατηφόρα με το Ίμπιζα (φοράει Μισλέν Εξάλτο) με ρελαντί πρώτης και να γλιστράει!!!
Τελικά έστριψε επειδή με έστριψαν τα αυλάκια από τις ροδιές των άλλων!!!Αμέσως μετά πήρα το Σιβίκ με τα χιονολάστιχα (Ντάνλοπ) και πέρασα από εκεί με 40 χωρίς να καταλάβει ΤΙΠΟΤΑ!!!!!
Σε εθνική δεν έχεις κανένα πρόβλημα σε λογική οδήγηση, ακόμα και σε ταξίδια 800 χιλιόμετρα μονοκόμματα που έχω κάνει.
Κρατάει και φρενάρει καλύτερα όταν έχει κρύο, αλλά στη ζέστη σαπουνιάζει εύκολα και είναι κακό. Και στο κράτημα, και στο φρενάρισμα. Έχει τύχει σε οριακό φρενάρισμα από 60-0 με όχι πολύ ζέστη, σε πολύ καλή άσφαλτο (Ελβετία) να βρωμίσουν λες και τους έβαλες φωτιά!
Εγώ πάντως που στην Ελλάδα μένω Μαρούσι και πάω στο βουνό το πολύ 2-3 φορές το μήνα (και 3-4 μήνες το χρόνο, άρα 5-10 φορές...) δεν θα τα έβαζα ποτέ!
Στην Ελβετία αν τρακάρεις χειμώνα και ΔΕΝ έχεις χιονολάστιχα μπορεί να σου κάνει ιστορίες η ασφαλιστική!!!
Στην Ελλάδα δεν έχω ιδέα... -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Τα χειμερινά ελαστικά τι max ταχύτητα έχουν στα 140 - 150 φθείρονται σημαντικά?Στο Σιβίκ (175/75/13) έχουν όριο τα 190 χμ/ώρα. Τα έχω πιάσει στη Γερμανία. Κανένα πρόβλημα, αλλά αν χρειαζόταν να φρενάρω οριακά μάλλον με τη ζάντα θα κατέληγα...
Δεν φθείρονται πολύ με λογική οδήγηση, αλλά πάντως σαφώς ευκολότερα από τα καλοκαιρινά. Αν τα αφήσεις με ζέστη είναι μέχρι και δράμα...
Είναι πολύ ειδικά λάστιχα, και είναι ΆΡΙΣΤΑ εκεί που έχουν σχεδιαστεί, αλλά ως εκεί...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Τα χειμερινά ελαστικά τι max ταχύτητα έχουν στα 140 - 150 φθείρονται σημαντικά?
Στο Σιβίκ (175/75/13) έχουν όριο τα 190 χμ/ώρα. Τα έχω πιάσει στη Γερμανία. Κανένα πρόβλημα, αλλά αν χρειαζόταν να φρενάρω οριακά μάλλον με τη ζάντα θα κατέληγα...
Δεν φθείρονται πολύ με λογική οδήγηση, αλλά πάντως σαφώς ευκολότερα από τα καλοκαιρινά. Αν τα αφήσεις με ζέστη είναι μέχρι και δράμα...
Είναι πολύ ειδικά λάστιχα, και είναι ΆΡΙΣΤΑ εκεί που έχουν σχεδιαστεί, αλλά ως εκεί...
Φαντάζομαι λοιπόν για ένα Avant Quattro που θα κάνει δέκα φορές το χειμώνα Αθήνα Παρνασσό μάλλον δεν υπάρχει σκοπιμότητα αγοράς?
Αλυσίδες αν χρειαστούν -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Φαντάζομαι λοιπόν για ένα Avant Quattro που θα κάνει δέκα φορές το χειμώνα Αθήνα Παρνασσό μάλλον δεν υπάρχει σκοπιμότητα αγοράς?
Αλυσίδες αν χρειαστούνΈτσι ακριβώς.
(λογικά 4 αλυσίδες σε 4κίνητο, ετσι δεν είναι; ) -
Ιδανικα ναι.
Αλλα σε κατηφορα μπορουμε να βαλουμε κ μονο μπροστα η σε ανηφορα πισω.. Αν κ εχουν καλυτερο αποτελεσμα οταν ειναι στους μπροστινους(στριψιμο κ κινηση) αν ειναι να μπουν σε εναν α3ονα μονο.. Σωστα?
Μεχρι τωρα δεν εχει χρειαζστει να βαλω αλυσιδες γιατι συνη8ως οταν ειναι πολυ δυσκολη η προσβαση σε χιονοδρομικα, αυτα παραμενουν κλειστα..
Αλυσίδες και αξεσουαρ για τα χιόνια!