Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 90
    • 91
    • 92
    • 93
    • 94
    • 488
    • 489
    • 92 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219477
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lll last edited by

      Ο χρήστης cson έγραψε:
      Αυτο τι υλικο ειναι, αγωγιμη κολλα?

      Δεν το εχω χρησιμοποιησει ποτε, αλλα φανταζομαι πως ναι κατι τετοιο

      Εδιτ: για ποιο οικονομικα και απο ελλαδα εδω: http://www.zorzosae.gr/index.php?target ... ory_id=178

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        wannabe last edited by

        ξέρετε πως το λένε στη πιάτσα αυτό?

        τι τιμές περίπου παίζει Ελλάδα? θα βρω πουθενά με 20-30 ευρώ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • bassstarlet
          bassstarlet last edited by

          Εξωλκέας ελατηρίων..;

          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wannabe last edited by

            εξωλκέας δεν νομίζω να λέγεται γιατί δεν είναι είναι εξωλκέας, περισσότερο κάτι σαν συμπιεστής μου έρχεται.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              g60 last edited by

              Kαλά 'αμα δεν λέγεται εξωλκέας ζήτα έναν αλβανό εσύ να στα κρατάει μαζεμένα.......τώρα τι δουλειά θα κάνεις ένας θεός ξέρει μόνο να μη σκοτωθείς πρόσεχε

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                wannabe last edited by

                καλά μη φωνάζεις. είπα, νομίζω οτι δεν λέγεται εξωλκέας.
                αλλού το είδα 'σφιγκτήρας ελατηρίων' που μου φαίνεται πιο σωστό.ο εξωλκέας, βγάζει κάτι απο κάπου.
                αλλά άμα έτσι το λένε στη πιάτσα έτσι θα το ζητήσω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  panorg last edited by

                  Γνωριζει καποιος να μου γραψει τα χαρακτηριστηκα των τριων ειδων κινητηρων.α)Με μεγαλη διαμετρο εμβολου και μικρη διαδρομη.β)Με ιδια διαμετρο και διαδρομη και γ)μικρη διαμετρο μεγαλη διαδρομη.Ευχαριστω προκαταβολικα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    su-30 last edited by

                    Eιναι λαθος του site να το ονομαζει εξωλκεα καθως αλλος ειναι ο ρολος( αλλα και ο τροπος λειτουργιας) των διαφορων ειδων εξωλκεων,η σωστη ονομασια ειναι συμπιεστης ελατηριων αναρτησης(καθως υπαρχει και ο συμπιεστης ελατηριων εμβολων,βαλβιδων κλπ)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης panorg έγραψε:
                      Γνωριζει καποιος να μου γραψει τα χαρακτηριστηκα των τριων ειδων κινητηρων.α)Με μεγαλη διαμετρο εμβολου και μικρη διαδρομη.β)Με ιδια διαμετρο και διαδρομη και γ)μικρη διαμετρο μεγαλη διαδρομη.Ευχαριστω προκαταβολικα.

                      Είναι αυτά που χαρακτηρίζουν τον κινητήρα σαν υποτετράγωνο ή υπερτετράγωνο (που ποτέ δεν θυμάμαι ποιος είναι ποιος οπότε δεν θα σου πω!) και η βασική διαφορά που μπορείς να δεις είναι στην ικανότητα να ανεβάζει πολλές στροφές (με σχετικά μικρή διαδρομή) ή στην ικανότητα να βγάζει πιο πολλή ροπή σε όχι πολλές στροφές (με σχετικά μεγάλη διαδρομή)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • bassstarlet
                        bassstarlet last edited by

                        Πιο σωστό θα ήταν

                        Αλλά να κάνω και γω μια ερώτηση.
                        Το τύλιγμα του downpipe με το μονωτικό υλικό, γίνεται για να προστατεύει γειτονικά εξαρτήματα από την θερμοκρασία;

                        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          panorg last edited by

                          Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                          Γνωριζει καποιος να μου γραψει τα χαρακτηριστηκα των τριων ειδων κινητηρων.α)Με μεγαλη διαμετρο εμβολου και μικρη διαδρομη.β)Με ιδια διαμετρο και διαδρομη και γ)μικρη διαμετρο μεγαλη διαδρομη.Ευχαριστω προκαταβολικα.

                          Είναι αυτά που χαρακτηρίζουν τον κινητήρα σαν υποτετράγωνο ή υπερτετράγωνο (που ποτέ δεν θυμάμαι ποιος είναι ποιος οπότε δεν θα σου πω!) και η βασική διαφορά που μπορείς να δεις είναι στην ικανότητα να ανεβάζει πολλές στροφές (με σχετικά μικρή διαδρομή) ή στην ικανότητα να βγάζει πιο πολλή ροπή σε όχι πολλές στροφές (με σχετικά μεγάλη διαδρομή)

                          Η Χαιδω μου (κορσα Α 1,2ς του 86) που εχει διαμ. 77,8 και διαδρ. 62,9 εχει μεγιστη ροπη 90Νμ/2200στρ και δε θα λεγα οτι τα παει καλα με το στροφομετρο να δειχνει πανω απο 5000στρ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                            Πιο σωστό θα ήταν

                            Αλλά να κάνω και γω μια ερώτηση.
                            Το τύλιγμα του downpipe με το μονωτικό υλικό, γίνεται για να προστατεύει γειτονικά εξαρτήματα από την θερμοκρασία;

                            Για να μη χάνουν θερμοκρασία τα καυσαέρια πριν μπούνε στον καταλύτη.
                            Σε μερικά αμάξια εκείνη η σωλήνα έχει διπλό τοίχωμα για τον ίδιο λόγο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Ο χρήστης panorg έγραψε:

                              Γνωριζει καποιος να μου γραψει τα χαρακτηριστηκα των τριων ειδων κινητηρων.α)Με μεγαλη διαμετρο εμβολου και μικρη διαδρομη.β)Με ιδια διαμετρο και διαδρομη και γ)μικρη διαμετρο μεγαλη διαδρομη.Ευχαριστω προκαταβολικα.

                              Είναι αυτά που χαρακτηρίζουν τον κινητήρα σαν υποτετράγωνο ή υπερτετράγωνο (που ποτέ δεν θυμάμαι ποιος είναι ποιος οπότε δεν θα σου πω!) και η βασική διαφορά που μπορείς να δεις είναι στην ικανότητα να ανεβάζει πολλές στροφές (με σχετικά μικρή διαδρομή) ή στην ικανότητα να βγάζει πιο πολλή ροπή σε όχι πολλές στροφές (με σχετικά μεγάλη διαδρομή)

                              Η Χαιδω μου (κορσα Α 1,2ς του 86) που εχει διαμ. 77,8 και διαδρ. 62,9 εχει μεγιστη ροπη 90Νμ/2200στρ και δε θα λεγα οτι τα παει καλα με το στροφομετρο να δειχνει πανω απο 5000στρ

                              Αφού σου αρέσει η θεωρία, αντί να κοιτάς χαζούς λόγους όπως η διάμετρος/διαδρομή, ψάξε να βρεις τις ταχύτητες εμβόλου (piston speed) σε κάθε κινητήρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                panorg last edited by

                                Με πιανεις εντελως αδιαβαστο για δωσε κανα φως

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • bassstarlet
                                  bassstarlet last edited by

                                  Ευχαριστώ για την απάντηση, leonp.

                                  «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης panorg έγραψε:
                                    Η Χαιδω μου (κορσα Α 1,2ς του 86) που εχει διαμ. 77,8 και διαδρ. 62,9 εχει μεγιστη ροπη 90Νμ/2200στρ και δε θα λεγα οτι τα παει καλα με το στροφομετρο να δειχνει πανω απο 5000στρ

                                    Φυσικά και δεν είναι έτσι απλά. Πρώτον υπάρχουν κατασκευαστικά θέματα ανοχών, αντοχών και ζυγίσματος που θα καθορίζουν τα όρια κάθε κινητήρα. Και βέβαια υπάρχουν και πολλοί άλλοι παράγοντες από τους οποίους επηρεάζεται η συμπεριφορά και η καμπύλη απόδοσης ενός κινητήρα πέραν αυτού του πολύ απλοϊκού διάμετρος και διαδρομή. Οι εκκεντροφόροι και οι διαστάσεις στις σωληνώσεις εισαγωγής και εξαγωγής είναι τα πρώτα που μου έρχονται στο νου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cson last edited by

                                      Γνωριζει κανεις την μαρκα ERA? Ειναι καλη? Απο ποια χωρα καταγεται? Ψαχνω για κατι πολλαπλασιαστες και βρισκω σε αυτη την μαρκα αλλα δεν την εχω καθολου ακουστα?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dodger last edited by

                                        Ο χρήστης cson έγραψε:
                                        Γνωριζει κανεις την μαρκα ERA? Ειναι καλη? Απο ποια χωρα καταγεται? Ψαχνω για κατι πολλαπλασιαστες και βρισκω σε αυτη την μαρκα αλλα δεν την εχω καθολου ακουστα?

                                        Σύμφωνα με αυτό το site είναι καλή μάρκα: http://www.autospark.gr/information/123 ... -coil.html

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dog80 last edited by

                                          Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                                          Η Χαιδω μου (κορσα Α 1,2ς του 86) που εχει διαμ. 77,8 και διαδρ. 62,9 εχει μεγιστη ροπη 90Νμ/2200στρ και δε θα λεγα οτι τα παει καλα με το στροφομετρο να δειχνει πανω απο 5000στρ

                                          Φυσικά και δεν είναι έτσι απλά. Πρώτον υπάρχουν κατασκευαστικά θέματα ανοχών, αντοχών και ζυγίσματος που θα καθορίζουν τα όρια κάθε κινητήρα. Και βέβαια υπάρχουν και πολλοί άλλοι παράγοντες από τους οποίους επηρεάζεται η συμπεριφορά και η καμπύλη απόδοσης ενός κινητήρα πέραν αυτού του πολύ απλοϊκού διάμετρος και διαδρομή. Οι εκκεντροφόροι και οι διαστάσεις στις σωληνώσεις εισαγωγής και εξαγωγής είναι τα πρώτα που μου έρχονται στο νου.

                                          Ο δίλιτρος κινητήρας του Honda S2000 είναι τετράγωνος (86χ86). Ο μεταγενέστερος 2.2 είναι υποτετράγωνος (87 διάμετρος, 90,7 διαδρομή). Και οι δύο κινητήρες βγάζουν μέγιστη ιπποδύναμη πάνω απο τις 8000 στροφές ενώ ο κόφτης είναι κάπου στις 9000.

                                          Η επιλογή τύπου κινητήρα είναι πολλές φορές θέμα χωροταξικό, πχ στα μπροστοκίνητα με εγκάσρια τοποθετημένο κινητήρα δέν θέλουν τα έμβολα να είναι πολύ φαρδιά γιατι ο κινητήρας δέν θα χωράει οπότε προτιμούν να βάζουν υποτετράγωνους.

                                          Επίσης ενα θεωρητικό μειονέκτημα του υπερτετράγωνου είναι οτι λόγω μεγάλης επιφάνειας του εμβόλου και της κεφαλής έχει μεγαλύτερες θερμικές απώλειες και συνεπώς μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με έναν υποτετράγωνο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            panos3 last edited by

                                            ο σωστοτερος ελεγχος της γειωσης του αυτοκινητου ποιος ειναι?ενω ειναι αναμενο το αμαξι με ενα βολτομετρο απο τον αρνητικο πολο σε διαφορα σημεια η βγαζουμε το εναν πολο και μετραμε με ωμομετρο απο τον αρνητικο πολο σε διαφορα σημεια στο σασι?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 90
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 92 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr