-
Γεια σας χρειαζομαι τη βοηθεια σας. Εχω εναι fiat seicento sporting και τις τελευταιες 2 εβδομαδες οταν κανω μεγαλες αποστασεις απο το αεροθερμο βγαζει ζεστο αερα, πολυ ομως, τοσο που ανοιγω τερμα τα παραθυρα! Ενω δοκιμασα να κλεισω τις σιτες του αεροθερμου, παλι βγαζει, βεβαια λιγο λιγοτερο. Αα και βγαζει αερα μεχρι και απο το cd player!!! Σας ακουγεται λογικο? Ααα και η θερμοκρασια ειναι παντα στη μεση, ελεγξα και το νερο του ψυγειου οκ..
περιμενω απαντηση...Ευχαριστω πολυ! -
Γεια σας χρειαζομαι τη βοηθεια σας. Εχω εναι fiat seicento sporting και τις τελευταιες 2 εβδομαδες οταν κανω μεγαλες αποστασεις απο το αεροθερμο βγαζει ζεστο αερα, πολυ ομως, τοσο που ανοιγω τερμα τα παραθυρα! Ενω δοκιμασα να κλεισω τις σιτες του αεροθερμου, παλι βγαζει, βεβαια λιγο λιγοτερο. Αα και βγαζει αερα μεχρι και απο το cd player!!! Σας ακουγεται λογικο? Ααα και η θερμοκρασια ειναι παντα στη μεση, ελεγξα και το νερο του ψυγειου οκ..
περιμενω απαντηση...Ευχαριστω πολυ! -
Γεια σας χρειαζομαι τη βοηθεια σας. Εχω εναι fiat seicento sporting και τις τελευταιες 2 εβδομαδες οταν κανω μεγαλες αποστασεις απο το αεροθερμο βγαζει ζεστο αερα, πολυ ομως, τοσο που ανοιγω τερμα τα παραθυρα! Ενω δοκιμασα να κλεισω τις σιτες του αεροθερμου, παλι βγαζει, βεβαια λιγο λιγοτερο. Αα και βγαζει αερα μεχρι και απο το cd player!!! Σας ακουγεται λογικο? Ααα και η θερμοκρασια ειναι παντα στη μεση, ελεγξα και το νερο του ψυγειου οκ..
περιμενω απαντηση...Ευχαριστω πολυ! -
Το μοχλό της θερμοκρασίας στο ταμπλό τον έχεις γυρισμένο τέρμα στο μπλε;
-
Ναι στο μπλε ειναι!
-
Μπορεί να μη κλείνει εντελώς η βάνα που είναι στο χώρο του κινητήρα.
Αυτός ο μοχλός έχει μια ντίζα που κινεί την βάνα του ζεστού νερού. Αν δεν κλείνει εντελώς τότε ζεσταίνεσαι.Αν μπορείς να βρεις τη βάνα στο χώρο του κινητήρα μπορείς να τη γυρίσεις με το χέρι να κλείσει εντελώς και να μη ζεσταίνεσαι.
-
Ακόμα και όταν το έχεις στην ανακύκλωση αέρα;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Μπορεί να μη κλείνει εντελώς η βάνα που είναι στο χώρο του κινητήρα.
Αυτός ο μοχλός έχει μια ντίζα που κινεί την βάνα του ζεστού νερού. Αν δεν κλείνει εντελώς τότε ζεσταίνεσαι.Αν μπορείς να βρεις τη βάνα στο χώρο του κινητήρα μπορείς να τη γυρίσεις με το χέρι να κλείσει εντελώς και να μη ζεσταίνεσαι.
Ευχαριστω παρα πολυ για τις απαντησεις σας. Μου ακουγεται λογικο αυτο που γραφεις-αν και ειμαι παντελως ασχετη- κατι τε6τοιο πρεπει να συμβαινει αν και δεν ξερω να το δω μονη μου!
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Ακόμα και όταν το έχεις στην ανακύκλωση αέρα;Ναι εχω δοκιμασει ολους τους πιθανους συνδιασμους! Αυτο ομως που με τρομαζει ειναι οτι βγαζει και απο το cd player!
-
Ο χρήστης tweety_sei έγραψε:
Αα και βγαζει αερα μεχρι και απο το cd player!!!Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά...
κάτι μου λέει ότι έχει φύγει από την θέση της κάποια σωλήνα του καλοριφέρ, οπότε θά χρειαστεί να λύσεις τη μονάδα του καλοριφέρ ίσως να βγάλεις και ταμπλό. -
Ο χρήστης pienaf1 έγραψε:
Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά...
κάτι μου λέει ότι έχει φύγει από την θέση της κάποια σωλήνα του καλοριφέρ, οπότε θά χρειαστεί να λύσεις τη μονάδα του καλοριφέρ ίσως να βγάλεις και ταμπλό.E όχι δα, αν είχε φύγει σωλήνας θα είχε πλημμυρίσει, δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση.
Τόσο σε Cinquecento που είχαμε, όσο και σε Seicento φίλης, μετά από λίγο καιρό χρήσης παρουσιάστηκε ανάλογο πρόβλημα. Το ρυθμιστικό θερμοκρασίας πήγαινε στο κρύο (μπλε), αλλά όχι εντελώς. Ένιωθες ότι κάτι το εμπόδιζε να κάτσει σωστά τέρμα αριστερά όπως έπρεπε. Ο αέρας που έβγαινε το καλοκαίρι είναι ενοχλητικά ζεστός - πρακτικά ήταν σα να το έχεις κάπου στο 1/3.
Θυμάμαι ότι το είχα επισημάνει στο (εξουσιοδοτημένο) συνεργείο και είχα πάρει μια ανόητη απάντηση του στυλ 'έτσι είναι αυτά, επειδή το μοτέρ είναι στριμωγμένο πολύ κοντά στην καμπίνα, μπαίνει πάντα λίγος ζεστός αέρας'. -
Γενικά στα συνεργεία δεν θέλουν να ασχολούνται με τέτοιες βλάβες, καλύτερα σε ηλεκτρολόγο ή ψυκτικό.
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά...
κάτι μου λέει ότι έχει φύγει από την θέση της κάποια σωλήνα του καλοριφέρ, οπότε θά χρειαστεί να λύσεις τη μονάδα του καλοριφέρ ίσως να βγάλεις και ταμπλό.E όχι δα, αν είχε φύγει σωλήνας θα είχε πλημμυρίσει, δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση.
Υπάρχουν σωλήνες που κυκλοφορούν υγρά και εάν φύγουν απ' την θέση τους πλημμυρίζεις, υπάρχουν όμως και σωλήνες που κυκλοφορεί αέρας και εάν φύγουν απ' την θέση τους ο αέρας διαχέεται από όπου βρει διέξοδο (π.χ. απ' το cd player)...
-
Το πιο πιθανό είναι είτε να έχει κοπεί κανένα συρματόσχοινο είτε η βάνα να θέλει λίπανση ή αντικατάσταση.
Σε ένα παλιό αυτοκίνητο που είχα και η βάνα ήταν πολύ σκληρή απλά έκανα μοχλό και άλλαζα τη θέση 2 φορές το χρόνο. -
Το ίδιο συνέβη στο Bora μας. Το αμάξι φούρνος μέσα. Τελικά κάτι είχε χαλάσει στο κλαπέτο που ρυθμίζει τον αέρα που έρχεται στην καμπίνα των επιβατών. Το πήγα στον μάστορα και όλα καλά αν και παιδεύτηκε λίγο. Κόστος χαμηλό, ζημιά απλή, μην ανησυχείς.
-
Μπορεί ο επιλογέας να είναι γυρισμένος τέρμα στο μπλε αλλά να συμβαίνουν άλλα όσον αφορά την ντίζα. Μερικές φορές με τα χρόνια, τις σκόνες κτλ το σύστημα αυτό κολάει. Θέλει λύσιμο και ψέκασμα όλος αυτός ο μηχανισμός που βρίσκεται μπροστά από τον λεβιέ ταχυτήτων και κάτω από το ραδιοcd.
To χειρότερο σενάριο θα ήταν να σου έχει κολήσει ο θερμοστάτης του νερού κλειστός αλλά εκεί θα είχες πιο σοβαρά προβλήματα .
Προβλημα με ζεστο αερα