-
Δύο ασάφειες.Ποιο μεγάλο γαλλικό ρε paddler δεν στρίβει έτσι .Έχεις δει κανένα σφιχτό γαλλικό sedan.Τα περισσότερα πλην μερικών εξαιρέσεων βάρκες είναι.+1 στο θέμα ότι δεν σου δίνει αίσθηση να στρίψεις γρήγορα αλλά άλλο η αίσθηση κι άλλο η πράξη .Είπαμε είναι στο τρίπτυχο γέρνει,δεν εμπνέει αλλά κρατάει
Το θέμα με την τσιμούχα έχει τελειώσει καθώς το είχαν όλες οι πρώτες παρτίδες και στο τωρινά έχει διορθωθεί όπως και κάποιοι τριγμοί μου είπαν στο συνεργείο(ναι είμαστε λίγο άτυχοι σ' αυτό το τελευταίο )
Τώρα για το diesel μοτέρ δεν νομίζω να υπάρχει τέτοιο θέμα καθώς τα επό μενα που θα φέρουν θα είναι Euro5.Το θέμα βέβαια εκεί είναι ότι ο άνθρωπος χάνει την προσφορά (βέβαια αυτό θα πρέπει να το ρωτήσει και στον έμπορο) -
Φαντάζομαι εφόσον έγιναν στα περισσότερα αυτοκίνητα του group τα 1,5 Euro5 δεν θα αργήσει να εμφανιστεί και στο Fluence.
Η συμπεριφορά του λογικά πρέπει να είναι όπως πρέπει. Οικογενειακό αμάξι είναι, γαλλικής νοοτροπίας, λογικό να είναι μαλακό. Η άνεση είναι το ζητούμενο.
-
Αν γίνει παραγγελία μέχρι 31/3 δεν χάνει την προσφορά. Αλλά έτσι κι αλλιώς πιστευω ότι και μετά τις 31/3 πάνω κάτω οι ίδιες προσφορές θα ισχύουν.
-
Να σημειωσω και εγω πως το Fluence ειναι παρ απολυ καλο για τους επιβατες εχει ωραια μαλακα καθισματα και ωραιες μαλακες αναρτησεις που εμενα προσωπικα με νανουριζουν , οποτε να το ΠΑΡΕΙΣ!
-
Ο Θωμας μολις βρηκε αμαξι για την πολη..
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Ο Θωμας μολις βρηκε αμαξι για την πολη..Μπα...
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Ποιο μεγάλο γαλλικό ρε paddler δεν στρίβει έτσι .Έχεις δει κανένα σφιχτό γαλλικό sedan.405 Mi16 & T16! (αμα είσαι νέος...) Ορέστη πρέπει να είσαι κάτω από 25, σωστά?
Τώρα για το diesel μοτέρ δεν νομίζω να υπάρχει τέτοιο θέμα καθώς τα επό μενα που θα φέρουν θα είναι Euro5.Το θέμα βέβαια εκεί είναι ότι ο άνθρωπος χάνει την προσφορά (βέβαια αυτό θα πρέπει να το ρωτήσει και στον έμπορο)
Λες να το φέρουν με το R9M με τα 130? να στηθώ & εγώ στην ουρά για ανταλλαγή...
-
Ο χρήστης paddler έγραψε:
Ποιο μεγάλο γαλλικό ρε paddler δεν στρίβει έτσι .Έχεις δει κανένα σφιχτό γαλλικό sedan.
405 Mi16 & T16! (αμα είσαι νέος...) Ορέστη πρέπει να είσαι κάτω από 25, σωστά?
Τώρα για το diesel μοτέρ δεν νομίζω να υπάρχει τέτοιο θέμα καθώς τα επό μενα που θα φέρουν θα είναι Euro5.Το θέμα βέβαια εκεί είναι ότι ο άνθρωπος χάνει την προσφορά (βέβαια αυτό θα πρέπει να το ρωτήσει και στον έμπορο)
Λες να το φέρουν με το R9M με τα 130? να στηθώ & εγώ στην ουρά για ανταλλαγή...
Οκ ένα μεσαίο γαλλικό αυτοκίνητο μαζί με το 406 έχει οδηγοκεντρική παιχνιδιάρικη αίσθηση (τα άλλα όμως είναι βάρκες περισσότερο ή λιγότερο)
Ναι 21 είμαι και το έχω γράψει και παραπίσω.Μην ρωτήσεις κι εσύ γιατί πήρα το θηρίο.Τα έχω γράψει ποιο πίσω κι αυτά και τα έχω πει καμια 20αριά φορές στις ενδοforumικές συναντήσεις.Μάλλιασε η γλώσσα μου ρε αδερφέ
Κοίτα αν το φέρουν μ' αυτό το διαμάντι μαζί θα είμαστε στην ουρά .Το μόνο όμως που θα κάνουν θα είναι να κάνουν Euro 5 το μοτέρ όπως και στα υπόλοιπα αυτοκίνητα του group -
Ο χρήστης paddler έγραψε:
Ποιο μεγάλο γαλλικό ρε paddler δεν στρίβει έτσι .Έχεις δει κανένα σφιχτό γαλλικό sedan.
405 Mi16 & T16! (αμα είσαι νέος...) Ορέστη πρέπει να είσαι κάτω από 25, σωστά?
Ιδιόμορφες περιπτώσεις και ιδιαιτερες εκδόσεις αυτά απέναντι στα μαζικά λαικά που ήταν πολύ περισσότερα σε ζήτηση και σε κυκλοφορία. Και στην Renault υπήρχε αντίστοιχο γρήγορο 19 Chamade (δεν θυμάμαι πως το λέγαν ακριβώς, κυβικά κλπ) ... Σαν να λέμε σήμερα Fluence 1,6 και Fluence ... RS!
Αλλά γενικά μεγάλο γαλλικό σήμαινε άνεση και όχι σκληρό και 'τρένο' (αν δεν ήταν κάποια γρηγορη έκδοση ... κράχτης των μικρότερων εκδόσεων). -
Όπως Cosneo και το Laguna GT αλλά γενικά μόνο σε ειδικές εκδόσεις.
Όπως είπες κι εσύ μεγάλο γαλλικό=ανεση.Τώρα αυτό το 'τραίνο' δεν το πολυ κατάλαβα.Όσα έχω δει εγώ μεγάλα γαλλικά μια χαρά κρατάνε ίσως μερικά και καλύτερα από αντίστοιχα σκληρότερα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Όπως Cosneo και το Laguna GT αλλά γενικά μόνο σε ειδικές εκδόσεις.
Όπως είπες κι εσύ μεγάλο γαλλικό=ανεση.Τώρα αυτό το 'τραίνο' δεν το πολυ κατάλαβα.Όσα έχω δει εγώ μεγάλα γαλλικά μια χαρά κρατάνε ίσως μερικά και καλύτερα από αντίστοιχα σκληρότερα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίαςΟρέστη εννοώ την συμπεριφορά 'τρένο' προερχόμενη από σκληρή αναρτηση και χωρίς πολλές κλίσεις και όχι σταθερότητα στον δρόμο που την έχουν χωρίς να πονάει η μέση του οδηγού!
-
Το προβλημα με ολα τα μεγαλα οικογενειακα, ασχετως χωρας προελευσης ειναι οτι γινονται ολο και πιο πλαδαρα και αναισθητα, χωρις ιδιαιτερο χαρακτηρα και αισθηση..Φταιει και το βαρος μαζι με τις διαστασεις και τα τεραστια λαστιχα.. Eχουν ξεφυγει πλεον..
Και φυσικα διαφωνω οτι η ανεση δε παει μαζι με το κρατημα... -
Νονέ δες ποιοι οδηγούν τα μεσαία 4θυρα. Θέλουν χώρους, εμφάνιση μοντέρνας κούρσας, τα φορτώνουν με gadgets και πολυτέλειες άνεσης και εμφάνισης και είναι οικογενειάρχες. Δεν έχουν στις προυποθέσεις τους σπορ ανησυχίες και σφιχτές αναρτήσεις. Ασε που με τόσα πρόσθετα βάρη ... δεν φτάνουν και τα προσιτά κυβικά ούτε για επιδόσεις ουτε για ιδιαίτερη συμπεριφορά.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Το προβλημα με ολα τα μεγαλα οικογενειακα, ασχετως χωρας προελευσης ειναι οτι γινονται ολο και πιο πλαδαρα και αναισθητα, χωρις ιδιαιτερο χαρακτηρα και αισθηση..Φταιει και το βαρος μαζι με τις διαστασεις και τα τεραστια λαστιχα.. Eχουν ξεφυγει πλεον..
Και φυσικα διαφωνω οτι η ανεση δε παει μαζι με το κρατημα...Υπάρχουν πολύ καλοστημένα μεσαία σεντάν σήμερα (159, σειρά 3, 6)!
-
Πω πω είδα το νέο Jetta σε φωτογραφίες πριν λίγο.Μπρος Passat πίσω A4 μέσα Golf
Μα τι όμορφο που είναι το Fluence τελικά -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Πω πω είδα το νέο Jetta σε φωτογραφίες πριν λίγο.Μπρος Passat πίσω A4 μέσα Golf
Μα τι όμορφο που είναι το Fluence τελικά -
Εμένα μ αρέσει το νέο Jetta, σε αντιθεση με το προηγούμενο, και πιστεύω θα τα πάει καλύτερα απ τον προκατοχό του
-
Ναι σε σχέση με το προκάτοχο μοντέλο καλύτερο είναι.Αλλά αυτό το κοκτέιλ αυτοκινήτων σε ένα είναι κάπως
Εγώ λέω ότι σε σχέση με το Fluence το βρίσκω ποιο άσχημο καθώς του λείπει η ταυτότητα.Είναι ένα μέιγμα μοντέλων κι όχι κάτι που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί καινούριο ενώ το Fluence εξαιρουμένου του εσωτερικού του το οποίο το δανείζεται αυτούσιο με ποιοτικές διαφορές από το Megane είναι ένα άλλο αυτοκίνητο σχεδιαστικά
Αλλά αν δεν παινέψεις το σπίτι σου που λέει η παροιμία..... -
Εγω εχω την εντυπωση οτι ειναι ιδιο passat...
Μεταξυ μας ομως καλυτερα να αντιγραφεις passat και a4 παρα samsung ε; (εξαιρουνται οι κατασκευαστες τηλεορασεων)
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Εγω εχω την εντυπωση οτι ειναι ιδιο passat...Μεταξυ μας ομως καλυτερα να αντιγραφεις passat και a4 παρα samsung ε; (εξαιρουνται οι κατασκευαστες τηλεορασεων)
Γιατί ποια η διαφορά?
Τι είναι τα Samsung?
Renault με άλλα σήματα είναι προσαρμοσμένα σε απαιτήσεις άλλης αγοράς
Τώρα το αισθητικό είναι περι ορέξεως κατά γενική ομολογία
Προσωπικά πάντως θα προτιμούσα αυτό που έχω από το καινούριο Jetta ή εναλακτικά ένα Cruze
Renault Fluence