-
Το Jazz είναι πράγματι φοβερό αλλά στην αυτόματη έκδοσή του τι λέει το κιβώτιο; Το έχει οδηγήσει κανείς;
-
Δεν είναι όλα τα αυτόματα ίδια ούτε σαν θεωρία, ούτε σαν σχεδίαση, ούτε σαν τελική εφαρμογή, ούτε σαν αξιοπιστία, ούτε σαν συντήρηση-βλάβες και φυσικά ούτε στην πράξη. Γιατί μπορεί να τα λέμε αυτόματα αλλά δεν κάνουν όλα το ίδιο με τον ίδιο τρόπο όσο κι αν μερικοί λένε αφού δεν έχει συμπλέκτη είναι αυτόματο και τέλος.
Έτσι πχ κάποιος διαβάζοντας τα παρακάτω μπορεί να βγάλει λάθος συμπεράσματα.Ο χρήστης panosk8 έγραψε:
...ι πήρα το πρώτο μου αυτόματο (SMART 700 cc) και μετά έχω αγοράσει μόνο αυτόματα αυτοκίνητα...(SMART 1000 cc/2009, VW POLO 1.2 tsi DSG/2010, JAGUAR XF/2010)...επειδή το έχω ψάξει αρκετά...Εδώ πχ αναφέρονται αυτοκίνητα διαφορετικής κλάσης με διαφορετικά κιβώτια... και αυτό δείχνει σχετική εμπειρία που πιστεύω βοηθάει τον ενδιαφερόμενο.
Οδηγώ χρόνια αυτοκίνητα με αυτόματα κιβώτια. Όλα ευρωπαικά. Όλα απέκτησαν πρόβλημα λειτουργίας μετά τα 3 πρώτα χρόνια λειτουργίας.
Πρόσφατα αντικαταστάθηκε στο τελευταίο αυτοκίνητό μου mechatronic σε DSG 6 (εντός εγγύησης ευτυχώς)....Εδώ πιθανόν κατηγορούνται και απορρίπτονται όλα τα ευρωπαϊκά παρόλο που τα ευρωπαϊκά δεν είναι όλα ίδια ούτε σε κιβώτια ούτε σε πολλά άλλα. Πχ ευρωπαϊκή η Mercedes ευρωπαϊκή και η Fiat. Α, και μην ξεχνιόμαστε ευρωπαϊκά και μερικά Suzuki καθώς και τα περισσότερα 'ιαπωνικά' Nissan, Toyota, Honda που έρχονται στην Ελλάδα. Εδώ λοιπόν μάλλον μπερδεύεται ο ενδιαφερόμενος και οδηγείται σε λάθος συμπέρασμα.
Πάντως όσους ξέρω να οδηγάνε ευρωπαϊκά αυτόματα (με μετατροπέα ροπής) δεν έχω ακούσει να έχουν πρόβλημα. Αντίθετα έχω ακούσει για θεματάκια με διπλού συμπλέκτη... Καλό λοιπόν είναι να μην τα βάζουμε όλα μαζί. -
Παιδιά νομίζω ότι θα καταλλήξω στο Mitsubishi Colt 1.3 (είναι άσχημο αλλά έχει πολύ καλό αυτόματο κιβώτιο και καλό και οικονομικό κινητήρα).
Ευχαριστώ για τη βοήθεια...οτιδήποτε άλλο βέβαια εδώ ήμαστε!Από βδομάδα θα πάω στην αντιπροσωπία! -
Πολύ σωστός ο ONYX..
έχει πολύ δίκιο καθώς για παράδειγμα το Smart 700 cc είχε πολύ αργό ως προς τις αλλαγές κιβώτιο...πολύ χαρακτηριστικό γρήγορο κιβώτιο που δεν έχει διπλό συμπλέκτη (που είναι μόδα τώρα) αλλά κατά κάποιο τρόπο είναι ένα πολύ εκσυχρονισμένο κιβώτιο παλαιού τύπου είναι αυτό της XF αλλά αυτό το κιβώτιο δεν θα το βρείς σε μικρής κατηγορίας αυτοκίνητο...γενικότερα τα κιβώτια με μετατροπή ροπής είναι πιο απλά στην κατασκευή και επομένως θεωρητικά είναι λιγότερο επίφοβα στο να χαλάσουν (και κοστίζει και λιγότερο η επισκευή τους)..αλλά για να μη σε μπερδέψω με τα μηχανικά...που μάλλον κινέζικα σου ακούγονται...θα σου έλεγα ότι αυτό που έχει σημασία στα αυτόματα είναι να κάνουν σχετικά γρήγορες αλλαγές έτσι ώστε να μην σε κρεμάνε, για παράδειγμα σε ανηφόρες..πολύ σημαντικό, επίσης, για εμένα είναι και το να έχει Hold Assist (σύστημα συγκράτησης σε ανηφόρα), καθώς και το να έχει 6 σχέσεις και άνω...για παράδειγμα το Fiesta είναι πολύ καλό αυτοκίνητο αλλά με το 4-άρι αυτόματο που έχει γίνεται πολύ κακό αυτοκίνητο για μια σειρά από λόγους (στην αυτόματη έκδοση)...με βάση τα παραπάνω θα σου πρότινα το άσχημο αλλά με καλό κινητήρα και κιβώτιο Colt...ή το σαφώς ακριβότερο αλλά συνολικά καλύτερο Jazz (ίσως πάντως το Colt να έχει ανεπαίσθητα πιο γρήγορο σε αλλαγές κιβώτιο από το Jazz)...επειδή όπως σου είπα τα έχω οδηγήσει τα αυτοκίνητα, να ξέρεις ότι γενικότερα είναι και τα τέσσερα που προανέφερα καλά αυτοκίνητα...θα σου έλεγα να αποφύγεις τα Corsa 1.4 (πολύ αργο 4-αρι αυτόματο κιβώτιο) και Fiesta 1.4 (επίσης πολύ αργο 4-αρι αυτόματο κιβώτιο)...το περίεργο για το Corsa είναι ότι το 1.2 έχει διαφορετικό και καλύτερο αυτόματο κιβώτιο από το 1.4...!!!!! -
απ το corsa 1.2 και το Colt 1.3 ποιό προτίνεις?
απ τα δύο παραπάνω έχει κανένα Hold Assist? -
Σε μία πιο παλιά εφαρμογή του συστήματος hill hold assist το βρήκα απαράδεκτο γιατί με καθυστερούσε στο σταμάτα, κοίτα και φύγε γρήγορα γιατί έρχεται άλλος στο στενό κάτι πολύ συνηθισμένο στην Ελλάδα. Θέλω να ελπίζω ότι έχει βελτιωθεί γενικά....
Tα κλασικά αυτόματα μάλλον δεν το χρειάζονται το hill hold assist, η δύναμη του μπουσουλήματος τα κρατάει ή στην χειρότερη περίπτωση μεγάλης ανηφόρας δεν τα αφήνει να κυλήσουν πίσω παρά πολύ αργά και βέβαια δεν φοβάσαι μην σου σβήσει πατώντας γκάζι με όχι τον τέλειο ρυθμό!
Πλέον μάλλον όλα τα κλασικά αυτόματα εκτός από πολλά προγράμματα λειτουργίας επιλέξιμα αυτόματα από εγκέφαλο προσφέρονται και με ημιαυτόματη ψευτοσειριακή λειτουργία που τα κάνει ακόμα πιο εύχρηστα αλλά και κάνει πολλούς να τα μπερδεύουν με τα ημιαυτόματα.
Εγώ το Colt δεν το βρίσκω καθόλου άσχημα παρά μόνο κάπως παλιό.
Νομίζω και το Swift διατίθεται με μέτριο αυτόματο λίγων ταχυτήτων. -
To Colt έχει ένα ολοκαίνουργο CVT με 6 προεπιλογές ταχυτήτων, το Σουίφτ έχει ένα κλασσικό 4άρι αυτόματο, μια ουσιώδης διαφορά.
-
ΜΟΥ ειπαν για το κια, βγαινει σε αυτοματο?ποια η γνωμη σας? 7 χρόνια εγγύηση?
-
Μόνο το Kia Picanto 1.1 υπάρχει με αυτόματο κιβώτιο στα 11000€ περίπου. Αλλιώς άλλα αυτόματα Kia είναι κατι τετρακίνητα που κοστίζουν πάνω από 25000€. Το Kia Picanto είναι αυτό της φώτο. Πολύ μικρό και δεν στο προτείνω.

-
Ο χρήστης oltha έγραψε:
απ το corsa 1.2 και το Colt 1.3 ποιό προτίνεις?
απ τα δύο παραπάνω έχει κανένα Hold Assist?Το Colt 1.3 γιατί το Corsa 1.2 έχει μικρή ιπποδύναμη για το αμάξωμά του..Hold Assist δυστυχώς δεν έχει κανένα..
-
[quote='onyx !']Σε μία πιο παλιά εφαρμογή του συστήματος hill hold assist το βρήκα απαράδεκτο γιατί με καθυστερούσε στο σταμάτα, κοίτα και φύγε γρήγορα γιατί έρχεται άλλος στο στενό κάτι πολύ συνηθισμένο στην Ελλάδα. Θέλω να ελπίζω ότι έχει βελτιωθεί γενικά....
Δεν ξέρω σε ποιο αναφέρεσαι...αλλά γενικότερα εγώ θεωρώ ότι είναι απαραίτητο στο αυτόματο αυτοκίνητο και γενικότερα δουλεύει καλά με μια μικρή εξοικείωση...
Tα κλασικά αυτόματα μάλλον δεν το χρειάζονται το hill hold assist, η δύναμη του μπουσουλήματος τα κρατάει ή στην χειρότερη περίπτωση μεγάλης ανηφόρας δεν τα αφήνει να κυλήσουν πίσω παρά πολύ αργά και βέβαια δεν φοβάσαι μην σου σβήσει πατώντας γκάζι με όχι τον τέλειο ρυθμό!
Αν οδηγήσεις ένα κλασσικό αυτόματο (π.χ. peugeot 107 auto) και σταματήσεις σε ανηφόρα γιατί κάποιος είναι μπροστά σου, όταν ξεκινήσεις πάλι θα τσουλίσεις περίπου 1 με 1,5 μέτρο πίσω 100% ότι και αν κάνεις...αν λοιπόν δεν έχεις Hill Hold Assist μάλλον θα χτυπήσεις τον πρώτο άτυχο που θα είναι πίσω σου....
Εγώ το Colt δεν το βρίσκω καθόλου άσχημα παρά μόνο κάπως παλιό.
Νομίζω και το Swift διατίθεται με μέτριο αυτόματο λίγων ταχυτήτων.Για το swift δεν έχω άποψη...
-
Ο χρήστης panosk8 έγραψε:
Αν οδηγήσεις ένα κλασσικό αυτόματο (π.χ. peugeot 107 auto) και σταματήσεις σε ανηφόρα γιατί κάποιος είναι μπροστά σου, όταν ξεκινήσεις πάλι θα τσουλίσεις περίπου 1 με 1,5 μέτρο πίσω 100% ότι και αν κάνεις...αν λοιπόν δεν έχεις Hill Hold Assist μάλλον θα χτυπήσεις τον πρώτο άτυχο που θα είναι πίσω σου....Πρώτα από όλα ο onyx οδηγεί κλασικό αυτοματο. Δεύτερον, αυτό που λες δεν το έχω συναντήσει σε κανένα αυτόματο. Αλλά πάντα υπάρχει και η λύση του χειρόφρενου και του ποδόφρενου με το αριστερό πόδι.
-
Ο χρήστης panosk8 έγραψε:
Αν οδηγήσεις ένα κλασσικό αυτόματο (π.χ. peugeot 107 auto) και σταματήσεις σε ανηφόρα γιατί κάποιος είναι μπροστά σου, όταν ξεκινήσεις πάλι θα τσουλίσεις περίπου 1 με 1,5 μέτρο πίσω 100% ότι και αν κάνεις...αν λοιπόν δεν έχεις Hill Hold Assist μάλλον θα χτυπήσεις τον πρώτο άτυχο που θα είναι πίσω σου....Είσαι σίγουρος ότι το αυτόματο του 107 είναι κλασικό αυτόματο, έχω σοβαρές αμφιβολίες. Το δικό μου κλασικό αυτόματο και όσα άλλα τέτοια έχω οδηγήσει χωρίς κανένα πεντάλι στο ίσιωμα και σε απαλή ανωφέρεια μπουσουλάει, σε μέτρια ανηφόρα μένει ακίνητο και σε μεγάλη ανηφόρα κυλάει πίσω αλλά πολύ αργά.
Οπότε αναρωτιέμαι πόση ώρα θέλεις για να αφήσεις το φρένο και να πατήσεις γκάζι; Προλαβαίνει να πάει πίσω 1+ μέτρο; Ακόμα και σε χειροκίνητο πρέπει να είσαι αρκετά άσχετος για να σου κυλήσει πάνω από 30-40 πόντους άσχετα αν νομίζεις ότι έφυγες 1 μέτρο. Περίεργο μου φαίνεται λοιπόν αυτό που λες και μου ακούγεται υπερβολικό, θα πρέπει να είναι κάποιο ημιαυτόματο με πάρα πολύ αργή εμπλοκή και ο οδηγός να αρνείται να κάνει οποιαδήποτε κίνηση για να το εξουδετερώσει...
Γιατί έστω κι έτσι μπορείς πάντα είτε να χρησιμοποιήσεις το χειρόφρενο είτε κάτι πιο εύκολο σε αυτόματο, να πατάς το φρένο με το αριστερό πόδι για να μην κυλήσει ενώ πατάς γκάζι για να φύγεις. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Γιατί έστω κι έτσι μπορείς πάντα είτε να χρησιμοποιήσεις το χειρόφρενο είτε κάτι πιο εύκολο σε αυτόματο, να πατάς το φρένο με το αριστερό πόδι για να μην κυλήσει ενώ πατάς γκάζι για να φύγεις.Αυτά είναι αγωνιστικές τεχνικές επιπέδου μύτης-τακούνι και σκανδιναβικού φλικ.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν οδηγήσεις ένα κλασσικό αυτόματο (π.χ. peugeot 107 auto) και σταματήσεις σε ανηφόρα γιατί κάποιος είναι μπροστά σου, όταν ξεκινήσεις πάλι θα τσουλίσεις περίπου 1 με 1,5 μέτρο πίσω 100% ότι και αν κάνεις...αν λοιπόν δεν έχεις Hill Hold Assist μάλλον θα χτυπήσεις τον πρώτο άτυχο που θα είναι πίσω σου....
Πρώτα από όλα ο onyx οδηγεί κλασικό αυτοματο. Δεύτερον, αυτό που λες δεν το έχω συναντήσει σε κανένα αυτόματο. Αλλά πάντα υπάρχει και η λύση του χειρόφρενου και του ποδόφρενου με το αριστερό πόδι.
Εγω πάντως βγαίνοντας από το πάρκιν του Καψής στη Θεσσαλονίκη παραλίγο να αποζημιώσω μια 530 που ατυχώς βρέθηκε πίσω μου (είχα νοικιάσει ένα 107 auto)...άφησα το φρένο και με τέρμα γκάζι αφού είδα ότι τσουλάει έφυγα πίσω ένα μέτρο...πολλά κλασσικά αυτόματα (εκτός από κάποια πολύ καλά), όταν ξεκινάς από στάση θέλουν κάποια δέκατα του δευτερολέπτου για να ξεκινήσουν και αυτό εξηγείται μηχανικά...εγώ που είχα εμπειρία από αυτόματα έμεινα και κοιτούσα σα χαζός...
Παιδιά όσοι έχετε οδηγήσει αυτόματα ΒMW, Mercedes κ.α. καλών αυτοκινήτων μην τα συγκρίνεται με τα μικρά αυτόματα αυτοκίνητα..επίσης είναι άλλο το έχει ένας φίλος και το πήρα μια βόλτα το τετράγωνο ή το έκανα test drive και άλλο έχω εμπειρία από ένα αυτόματο κιβώτιο...
Επίσης, αυτό που λέει ο φίλος πιο πάνω ότι στα αυτόματα αν αφήσεις το φρένο τσουλάνε προς τα μπροστά...δεν ισχύει σε όλα..π.χ. στα Smart δεν γίνεται αυτό (μόλις σταματήσει η λειτουργία του Hill Hold Assist τσουλάει προς τα πίσω όπως όλα τα κανονικά αυτοκίνητα)... -
Το 107 ΔΕΝ έχει κλασικό αυτόματο (με μετατροπέα ροπής), αλλά αυτοματοποιημένο (με ρομποτικό βραχίονα) χειροκίνητο, γι' αυτό και έχει και συμπλέκτη.
Το αυτοματοποιημένο χειροκίνητο, χρειάζεται το hill assist , αλλιώς θα πάει πίσω. Το κλασικό αυτόματο (μετατροπέας ροπής), δεν θα πάει πουθενά.Απλώς τα κλασικά αυτόματα είναι λιγότερο οικονομικά και επηρεάζουν σημαντικά τις επιδόσεις γι' αυτό και στα μικρά αυτοκίνητα προτιμούνται άλλες λύσεις.
Και το Smart έχει αυτοματοποιημένο χειροκίνητο και όχι κλασικό αυτόματο. Γι' αυτό και οι αλλαγές του είναι σχετικά αργές και υπάρχει αυτό το μικρό βύθισμα από αλλαγή σε αλλαγή.
Τώρα το DSG είναι άλλη ιστορία: αντί για ένα συμπλέκτη και έναν άξονα, έχει δυο συμπλέκτες και δύο άξονες μετάδοσης γι' αυτό και είναι και γρήγορο και ομαλό στις αλλαγές του. Είναι πιο κοντά στην λογική στα χειροκίνητα πάντως.
Απλώς κάνει τα πάντα καλά, γι' αυτό και είναι η επιλογή των περισσότερων κατασκευαστών πλέον. Και στην λειτουργία του είναι πιο οικονομικό επίσης. -
Ο χρήστης panosk8 έγραψε:
Παιδιά όσοι έχετε οδηγήσει αυτόματα ΒMW, Mercedes κ.α. καλών αυτοκινήτων μην τα συγκρίνεται με τα μικρά αυτόματα αυτοκίνητα..
Επίσης, αυτό που λέει ο φίλος πιο πάνω ότι στα αυτόματα αν αφήσεις το φρένο τσουλάνε προς τα μπροστά...δεν ισχύει σε όλα..π.χ. στα Smart δεν γίνεται αυτό (μόλις σταματήσει η λειτουργία του Hill Hold Assist τσουλάει προς τα πίσω όπως όλα τα κανονικά αυτοκίνητα)...Δεν είναι θέμα μάρκας και καλού αυτοκινήτου αλλά θέμα κιβωτίου. Όσα με μετατροπέα ροπής και 1000 κυβικά να είναι μπουσουλάνε μπροστά και κρατιούνται σε μικρή ανηφόρα χωρίς καμιά προσπάθεια ή φθορά. Τα αυτοματοποιημένα για να το κάνουν αυτό (αν και όσα το κάνουν) το κάνουν σε βάρος του συμπλέκτη.>...Απλώς τα κλασικά αυτόματα είναι λιγότερο οικονομικά και επηρεάζουν σημαντικά τις επιδόσεις γι' αυτό και στα μικρά αυτοκίνητα προτιμούνται άλλες λύσεις...
Το ποσοστό ροπής που κοστίζει είναι σημαντικό σε σχέση με το διαθέσιμο σύνολο και φαίνεται πολύ η διαφορά. Πάντως έχουν βελτιωθεί τα πράματα στα πιο σύγχρονα αλλά βοηθάει να επιλέξετε κιβώτιο με πάνω από 4 ταχύτητες που δεν είναι αρχαίο.>Τώρα το DSG είναι άλλη ιστορία.... είναι και γρήγορο και ομαλό στις αλλαγές του. Είναι πιο κοντά στην λογική στα χειροκίνητα πάντως.
Απλώς κάνει τα πάντα καλά, γι' αυτό και είναι η επιλογή των περισσότερων κατασκευαστών πλέον. Και στην λειτουργία του είναι πιο οικονομικό επίσης.
Από ότι λένε μερικοί μόνο στη θεωρία κάνει τα πάντα καλά, στην πράξη υπάρχουν κάποια παράπονα και αποκλίσεις από αυτήν την άποψη... με βασικά παράπονα την ομαλότητα. την εκκίνηση και κάποιες επιλογές ή μη επιλογές ταχύτητας σε κάποιες περιπτώσεις ενώ και από αξιοπιστία...
-
Όπως και όλα τα πράγματα σε τούτο τον μάταιο κόσμο δεν είναι αμιγή μειονεκτημάτων, έτσι και το DSG. Προσφέρει γρήγορες αλλαγές και καμμία επιβάρυνση της κατανάλωσης με την λειτουργία του, αλλά είναι ακριβότερη λύση, έχει περισσότερες ευαισθησίες και λιγότερο ομαλή λειτουργία σε ορισμένες περιπτώσεις από το 'παλιό' κλασσικό αυτόματο.
Τα οποία κλασσικά αυτόματα κάνουν δυναμικό επαναλανσάρισμα προσθέτοντας σχέσεις (έως 8 πλέον σε μεγάλες ισχείς, ενώ μέχρι πρόσφατα έπαιζαν στις ...4), ταχύτερες αλλαγές, οικονομικά προγράμματα κ.α. και επαναγεφυρώνουν τα όποια κενά.
Στον κόσμο τους τα CVT, με αδιάκοπη ροή ισχύος στον άξονα μετάδοσης, άπειρες σχέσεις υποπολλαπλασιασμού και ευκολία υποστήριξης υβριδικών λύσεων, πλήρη έλεγχο από τον υπολογιστή, αλλά ακριβώτερο κόστος σε σχέση με τα απλά.
Δεν είναι όλα μονόδρομος δηλαδή, η άκαμπτη άποψη 'διπλοσύμπλεκτο (τύπου DSG) και μετά το χάος' είναι απλοική. -
'Εχοντας επι μια δεκαετία αυτόματα αυτοκίνητα (αυτή τη στιγμή ένα φάμπια dsg και ένα κλασσικό με υδραυλικό μετατροπέα) θα συμβούλευα τη φίλη να μη σκάει και πολύ...τα περισσότερα είναι θέμα συνήθειας και κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου.
Το dsg είναι εξαιρετικά γρήγορο και ομαλό στις αλλαγές του, με πολύ καλή κλιμάκωση (αν και αρκετά μακρύ υποστηρίζεται πολύ καλά από το χαμηλόροπο tsi) αλλά το 7άρι που έχω εγώ είναι πολύ θορυβώδες στις αλλαγές (!) και στις λακούβες (!!! τυπικό πρόβλημα σε όλα τα vag μετο 7άρι dsg). Νομίζω δε ότι ο τρόπος που σου επιβάλλει να οδηγάς στο D κάνει και πιο οικονομική την κατανάλωση του αυτοκινήτου γενικά.
Το τυπικό αυτόματο (είχα το αντίστοιχο με το φάμπια πολο με κλασσικό 4άρι) είναι πιο ομαλο στις αλλαγές αλλά πολύ πιο αργό στην αποκριση, kick down κλπ, με αρκετή κατανάλωση ισχύος (άρα και καταναλωση βενζίνης), ενώ αντίθετα με το dsg που σου δίνει την αίσθηση ότι το αυτοκίνητό σου είναι πολύ γρήγορο, πάντοτε ένιωθες ότι δεν έχεις δύναμη. Από την άλλη μου έδινε πάντοτε την αίσθηση ότι δε θα πάθει τίποτα.
Το ημιαυτόματο (ηλεκτροπνευματικό 6αρι για την ακρίβεια) που είχα για 4 χρόνια δε μου παρουσίασε ποτέ κάποιο πρόβλημα, ήταν πράγματι αργό και πολλές φορές σε ανάγκαζε να κάνεις άτσαλες κινήσεις αλλά θεωρώ ότι και αυτό συνηθίζεται ενώ σίγουρα δε σε τρομάζει απο πλευράς επισκευών όσο το dsg.
Σημερα έχω επίσης ένα παλιό αυτόματο (θηρίο μοτέρ και 3άρι αυτόματο) με την κλασσική διάταξη υδραυλικού μετατροπέα ροπής που (πιστέυω ότι) έχει πάνω από 300.000 χιλιόμετρα και ακόμα δουλεύει (θέλει οπωσδήποτε τη συντήρησή του βέβαια). Αντίθετα, όταν πήρα τη φάμπια πλήρωσα έξτρα εγγύηση 290ευρώ για +2 χρόνια καθαρά λόγω του κιβωτίου.
Αν είσαι νέα οδηγός ή σαν και εμένα δεν έχεις και πολλές απαιτήσεις στις επιδόσεις ό,τι και να διαλέξεις, εφόσον το οδηγήσεις και δε σε κουράσει δε νομίζω ότι θα σε προβληματίσει και πολύ στο μέλλον, αρκεί να ξέρεις ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν ημερομηνία λήξεως. Αν δηλαδή συνειδητοποιήσεις ότι πχ για μια 5ετία θα είσαι καλά και μετά (αν δεν το έχεις ήδη βαρεθεί και αλλάξει) θα ψάχνεις για να βρεις το επόμενο και μπορείς να ανταπεξέλθεις στο αντίστοιχο ετήσιο κόστος τότε πάρε ό,τι σου κάθεται καλύτερα στο μάτι (στην αρχή - γιατί μετά θα γκρινιάζεις αν πάρεις κάτι καλό που δε σου αρέσει στη φάτσα) και στο χέρι (πήγαινε και απαίτησε να το οδηγήσεις).
Η φάμπια που πήρα εγώ είναι πολύ καλό αμάξι προς το παρόν και μετά από 4000χιλ. που έχω κάνει δεν έχω κάτι ιδιαίτερα κακό να πω. -
To colt αυτοματο το εχω ενα χρονο τωρα, απλα αψογο, κανενα προβλημα μεχρι τωρα!
Παρα πολυ ευχαριστημενος!
ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ