-
Ωραίο και χρήσιμο topic αλλά όπως σε όλα τα ωραία topics πρέπει να διαβάσεις καμιά 10αριά σελίδες για να βρεις ένα χρήσιμο on topic μήνυμα. Λοιπόν μιας και πρόσφατα αγόρασα supermini και έκανα αναλυτική έρευνα αγοράς έχω να παρατηρήσω τα εξής: Οι 3 κορυφαίες VFM επιλογές στην κατηγορία (κατά τη γνώμη μου) είναι οι εξής: Toyota Yaris 1.33 Dynamic, Honda Jazz 1.4 Elegance και Skoda Fabia 1.2 TSI Dynamic. Αν θέλεις ένα ευρύχωρο και πρακτικό αυτοκίνητο παίρνεις το Jazz, αν θέλεις ένα σβέλτο και 'τίμιο' αυτοκίνητο παίρνεις το Fabia, αν θέλεις ένα καλό all-arounder πόλης παίρνεις το Yaris. Φυσικά αυτές οι επιλογές είναι για κάποιον που κοιτάζει πρώτα τους τομείς αξιοπιστία, οικονομία, χώροι, ασφάλεια και πρακτικότητα όπως εγώ. Για έναν πιτσιρικά όμως που ψάχνει το πρώτο του αυτοκίνητο οι επιλογές είναι άλλες. Εγώ ας πούμε αν ήμουν 18-20 χρονών θα κοίταζα Seat Ibiza 1.2 TSI SE ή Alfa Mi.To 1.4 Progression 105Hp, ή Renault Clio 1.2 TCE Dynamic.
-
Δηλαδή όσοι είμαστε μετά τα 30 πρέπει να αγοράζουμε μόνο άχρωμα, πρακτικά και άσχημα superminis?
-
Οχι ρε φίλε δε λέω αυτό, απλά λέω ότι ανάλογα με τις προτεραιότητές σου διαλέγεις και αυτοκίνητο. Αλλιώς επιλέγει ο 18άρης γκαζόκ@^l%ς, αλλιώς η γυναίκα, αλλιώς ο νέος οικογενειάρχης, αλλιώς ο συνταξιούχος. Πάντως εγώ διαβάζοντας σχεδόν όλα τα συγκριτικά των τελευταίων ετών που κυκλοφορούν στο Ίντερνετ, ξεψαχνίζοντας τα forum ιδιοκτητών supermini όπου αναφέρουν επιδόσεις - βλάβες - κόστος συντήρησης, λαμβάνοντας υπόψη τα test μακράς διαρκείας - στατιστικές ακινητοποιήσεων κλπ κλπ κατέληξα ότι τα καλύτερα VFM superminis είναι τα 3 που προανέφερα και μάλιστα με την εξής σειρά: 1) Jazz, 2) Yaris, 3) Fabia.
-
Value For Money το yaris και το jazz;;;;;;;;;;;;;;
-
από kyr80 » 29/03/11 20:41
Value For Money το yaris και το jazz;;;;;;;;;;;;;;Εχεις δίκιο φίλε, το επιχείρημα με το emoticon με αποστόμωσε... Εγώ λέω ότι τα 3 μοντέλα που έγραψα (και έψαχνα πολύ καιρό για να καταλήξω) είναι οι καλύτερες VFM επιλογές της κατηγορίας για διαφορετικούς λόγους το καθένα. Θα έβαζα εκεί και το i20 καθώς η Hyundai βγάζει αξιοπρεπή αυτοκίνητα τον τελευταίο καιρό απλά εγώ δεν το κοίταξα καν για άλλους λόγους. Μπορείς εσύ να μου παραθέσεις 2-3 μοντέλα στην κατηγορία που θεωρείς top VFM επιλογές;
-
Μάλλον ... όλα τα άλλα... Ακόμα και τα γαλλικά
C3, Punto, Colt, Corsa, 207,.
Αλλά σήμερα θα επέλεγα μεταξύ κάποιου τουρμπιδίου
Clio, Polo, Fabia, Ibiza -
Και μπορείς να μου πεις ποιά στοιχεία μελέτησες ώστε να καταλήξεις σε αυτά; Επειδή στα λένε οι άλλοι, επειδή το διάβασες στο Ίντερνετ, επειδή σου αρέσουν τα τουρμπίδια;
-
Επειδή τα οδήγησα αυτά τα 2 που γράφεις, και είναι κουδουνίστρες για τα χρήματα που κοστίζουν...
Εσύ μπορείς να διαβάζεις τις μελέτες των άλλων και να αποφασίζεις με τις γνώμες άλλων...
Τον Σ τον έζησα και από την καλή και από την ανάποδη. Και όσο είναι ο μοναδικός πωλητής, δεν αγοράζω ακόμα και αν τα χαρίζει. Η αξιόπιστη τουότα, δεν είναι αυτή που έκανε ανακλήσεις εκτομμυρίων οχημάτων πέρυσι;;; -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Μάλλον ... όλα τα άλλα... Ακόμα και τα γαλλικάC3, Punto, Colt, Corsa, 207,.
Αλλά σήμερα θα επέλεγα μεταξύ κάποιου τουρμπιδίου
Clio, Polo, Fabia, IbizaΔυστυχώς θα κάνω κι εγώ αυτό που κατηγορούσα τους άλλους ότι το topic αν και καλό έχει γεμίσει offtopic. Αυτό γράφω και κλείνω. Όταν κάποιος μου αναφέρει ως κορυφαίο VFM το Colt που στo ετήσιο AutoCheck βγήκε το πιο ζημιάρικο supermini μαζί με τη Lancia (με 33 αναφορές βλαβών το χρόνο), VFM C3 που έχει κόστος χρήσης και συντήρησης όσο αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας και τέλος το PUNTO, ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΕΟ ΣΑΣ, VFM TO PUNTO... Τι να πω, είμαστε σε εντελώς άλλο μήκος κύματος. Εγώ δε βγάζω συμπέρασμα από τις γνώμες των άλλων όπως λες. Έκανα παράλληλα με το ψάξιμό μου και τα test drive μου. Και εννοείται ότι το Honda και το Yaris δεν είναι κουδουνίστρες αυτά είναι αστεία. Το ότι είσαι ζοχαδιασμένος με το Σάρακα δεν είναι λόγος για να απορρίπτεις τα αυτοκίνητά του, φαίνεται ότι είσαι προκατειλημμένος. Τέλος πάντων αυτά είναι γνώμες, ο καθένας ότι του κόβει πάει και αγοράζει. Η ΕΛΠΑ κλέφτες θα γίνουνε;
-
Ο χρήστης tzitzifiogos έγραψε:
Δυστυχώς θα κάνω κι εγώ αυτό που κατηγορούσα τους άλλους ότι το topic αν και καλό έχει γεμίσει offtopic. Αυτό γράφω και κλείνω. Όταν κάποιος μου αναφέρει ως κορυφαίο VFM το Colt που στo ετήσιο AutoCheck βγήκε το πιο ζημιάρικο supermini μαζί με τη Lancia (με 33 αναφορές βλαβών το χρόνο), VFM C3 που έχει κόστος χρήσης και συντήρησης όσο αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας και τέλος το PUNTO, ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΕΟ ΣΑΣ, VFM TO PUNTO... Τι να πω, είμαστε σε εντελώς άλλο μήκος κύματος. Εγώ δε βγάζω συμπέρασμα από τις γνώμες των άλλων όπως λες. Έκανα παράλληλα με το ψάξιμό μου και τα test drive μου. Και εννοείται ότι το Honda και το Yaris δεν είναι κουδουνίστρες αυτά είναι αστεία. Το ότι είσαι ζοχαδιασμένος με το Σάρακα δεν είναι λόγος για να απορρίπτεις τα αυτοκίνητά του, φαίνεται ότι είσαι προκατειλημμένος. Τέλος πάντων αυτά είναι γνώμες, ο καθένας ότι του κόβει πάει και αγοράζει. Η ΕΛΠΑ κλέφτες θα γίνουνε;WTF???
Οσο για τον Σαρακακη ειναι ευρεως γνωστο οτι για να σου φερει ακομη και την βελονα του κοντερ θα κανει 100 χρονια... -
Ο χρήστης tzitzifiogos έγραψε:
Μάλλον ... όλα τα άλλα... Ακόμα και τα γαλλικά
C3, Punto, Colt, Corsa, 207,.
Αλλά σήμερα θα επέλεγα μεταξύ κάποιου τουρμπιδίου
Clio, Polo, Fabia, IbizaΔυστυχώς θα κάνω κι εγώ αυτό που κατηγορούσα τους άλλους ότι το topic αν και καλό έχει γεμίσει offtopic. Αυτό γράφω και κλείνω. Όταν κάποιος μου αναφέρει ως κορυφαίο VFM το Colt που στo ετήσιο AutoCheck βγήκε το πιο ζημιάρικο supermini μαζί με τη Lancia (με 33 αναφορές βλαβών το χρόνο), VFM C3 που έχει κόστος χρήσης και συντήρησης όσο αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας και τέλος το PUNTO, ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΕΟ ΣΑΣ, VFM TO PUNTO... Τι να πω, είμαστε σε εντελώς άλλο μήκος κύματος. Εγώ δε βγάζω συμπέρασμα από τις γνώμες των άλλων όπως λες. Έκανα παράλληλα με το ψάξιμό μου και τα test drive μου. Και εννοείται ότι το Honda και το Yaris δεν είναι κουδουνίστρες αυτά είναι αστεία. Το ότι είσαι ζοχαδιασμένος με το Σάρακα δεν είναι λόγος για να απορρίπτεις τα αυτοκίνητά του, φαίνεται ότι είσαι προκατειλημμένος. Τέλος πάντων αυτά είναι γνώμες, ο καθένας ότι του κόβει πάει και αγοράζει. Η ΕΛΠΑ κλέφτες θα γίνουνε;
Το punto της πεθεράς μου κόστισε 3.000.000 παλιές ελληνικές δραχμούλες το 2000. 300.000 χλμ και συνεχίζει χωρίς βλάβες...
Το Υ που είχα για 8 χρόνια και 115.000χλμ τα ίδια.
Και έχω δει αξιόπιστα τουοτα, νισσαν κλπ τα ίδια αυτά χρόνια, να είναι κάθε τρεις και λίγο στο συνεργείο.
Δεν με ενδιαφέρει κανενός auto-triti, aytocheck, autounion, autotapelemoukouniountai η γνώμη. Οι ίδιοι αυτοί ειδικοί έβγαλαν ελλειπή τα φρένα του bravo...
Και ναι το yaris είναι κουδουνίστρα. 15.000€ για αυτήν την πλαστικούρα, ούτε στον αιώνα τον άπαντα.
Θεό αν είδες την υπογραφή μου, δεν έχω...Δεν περιγράφω άλλο... Έχασα και την πρώτη περίοδο του γαύρου. Καληνύχτα
-
Άθεος, ιταλόφιλος και γαύρος... Πόπο έπεσα στην περίπτωση...
-
Ο χρήστης tzitzifiogos έγραψε:
Άθεος, ιταλόφιλος και γαύρος... Πόπο έπεσα στην περίπτωση...Ναι, έπεσες σε περίπτωση ανθρώπου που ξέρει από αυτοκίνητα...
Αλλά όχι και γαύρος ο Κυριάκος.
-
Ο χρήστης tzitzifiogos έγραψε:
Άθεος, ιταλόφιλος και γαύρος... Πόπο έπεσα στην περίπτωση...Προσοχή!...είμαστε πολλοί με αυτά τα χαρακτηριστικά.
**Ευτυχώς **ή δυστυχώς η επιλογή των οχημάτων γίνεται με τελείως υποκειμενικά κριτήρια.
Αλλος ψάχνει την περιβόητη αξιοπιστία και περιμένει να του πέσει το λαχείο.
Αλλος ψάχνει την αυτοεπιβεβαίωση.
Αλλος είναι θύμα του ΜάρκετιΝγκ.
Αλλος προτιμά να θυσιάσει την άνεση για το κράτημα...
....κοκ. -
Ο χρήστης tzitzifiogos έγραψε:
Άθεος, ιταλόφιλος και γαύρος... Πόπο έπεσα στην περίπτωση...ελα ποιος με φωναξε;
-
Εμένα πιο πολύ μου άρεσε η στατιστική του μελέτη επί πλήθους 2 (και ολογράφως δύο) ιταλικών οχημάτων στην οποία στηρίχτηκε για να καταλήξει στην τεκμηριωμένη άποψή του.
Από την άλλη δυσκολεύομαι κι εγώ να εμπιστευτώ πολλές επίσημες μελέτες. Αξίζει να είναι κανείς ιδιαίτερα προσεκτικός και να διαβάζει τα μικρά γράμματα, μερικές φορές από αυτά μπορεί να αχρηστεύσει όλη τη μελέτη.
Σχετικά με το κουδουνίστρα κλπ είμαι πολύ ανεκτικός. Ο τρόπος που πολλοί αντιλαμβάνονται κάποια πράματα είναι διαφορετικός. Κάποια πλαστικά για άλλους είναι πλαστικουριά και για άλλους ένδειξη ποιότητας, συναρμογής και αντοχής.... Η αλήθεια είναι ότι το Jazz και το Yaris δείχνουν κάπως σε σχέση με άλλα στον τομέα αυτό. Δεν έχει νόημα να μαλώνουμε για κάτι τέτοιο, ο καθένας μπαίνει μέσα, το δοκιμάζει και αποφασίζει αν του κάνει και αν θέλει να ζήσει με αυτό. Ευτυχώς υπάρχουν πολλά διαφορετικά μοντέλα για να καλύπτουν όλες τις ανάγκες και έτσι δεν καταλήγουμε όλοι με το ίδιο αυτοκίνητο! -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Άθεος, ιταλόφιλος και γαύρος... Πόπο έπεσα στην περίπτωση...
Ναι, έπεσες σε περίπτωση ανθρώπου που ξέρει από αυτοκίνητα...
Αλλά όχι και γαύρος ο Κυριάκος.
Με ΔΙΚΑ ΜΟΥ λεφτά, έχω αγοράσει καινούρια μόνο Ιαπωνικά...
Γαύρος;;;;;;;;;;Εμένα πιο πολύ μου άρεσε η στατιστική του μελέτη επί πλήθους 2 (και ολογράφως δύο) ιταλικών οχημάτων στην οποία στηρίχτηκε για να καταλήξει στην τεκμηριωμένη άποψή του.
Δεν έχω καμιά τεκμηριωμένη άποψη. Προσωπικές εμπειρίες αναφέρω.
Δεν έχεις βαρεθεί να διαβάζει για uber alles γερμανικές κατασκευές; Αλεξίσφαιρα ιαπωνικά; Ιταλικές λαδιέρες; κλπ κλπ κλπ
Δεν δέχομαι πλέον κανένα στερεότυπο στην αυτοκίνηση -
Ο χρήστης tzitzifiogos έγραψε:
Ωραίο και χρήσιμο topic αλλά όπως σε όλα τα ωραία topics πρέπει να διαβάσεις καμιά 10αριά σελίδες για να βρεις ένα χρήσιμο on topic μήνυμα. Λοιπόν μιας και πρόσφατα αγόρασα supermini και έκανα αναλυτική έρευνα αγοράς έχω να παρατηρήσω τα εξής: Οι 3 κορυφαίες** VFM επιλογές στην κατηγορία (κατά τη γνώμη μου) είναι οι εξής: Toyota Yaris 1.33 Dynamic, Honda Jazz 1.4 Elegance** και Skoda Fabia 1.2 TSI Dynamic. Αν θέλεις ένα ευρύχωρο και πρακτικό αυτοκίνητο παίρνεις το Jazz, αν θέλεις ένα σβέλτο και 'τίμιο' αυτοκίνητο παίρνεις το Fabia, αν θέλεις ένα καλό all-arounder πόλης παίρνεις το Yaris. Φυσικά αυτές οι επιλογές είναι για κάποιον που κοιτάζει πρώτα τους τομείς αξιοπιστία, οικονομία, χώροι, ασφάλεια και πρακτικότητα όπως εγώ. Για έναν πιτσιρικά όμως που ψάχνει το πρώτο του αυτοκίνητο οι επιλογές είναι άλλες. Εγώ ας πούμε αν ήμουν 18-20 χρονών θα κοίταζα Seat Ibiza 1.2 TSI SE ή Alfa Mi.To 1.4 Progression 105Hp, ή Renault Clio 1.2 TCE Dynamic.Δυστυχώς θα κάνω κι εγώ αυτό που κατηγορούσα τους άλλους ότι το topic αν και καλό έχει γεμίσει offtopic. Αυτό γράφω και κλείνω. Όταν κάποιος μου αναφέρει ως κορυφαίο VFM το Colt που στo ετήσιο AutoCheck βγήκε το πιο ζημιάρικο supermini μαζί με τη Lancia (με 33 αναφορές βλαβών το χρόνο), VFM C3 που έχει κόστος χρήσης και συντήρησης όσο αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας και τέλος** το PUNTO, ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΕΟ ΣΑΣ, VFM TO PUNTO**... Τι να πω, είμαστε σε εντελώς άλλο μήκος κύματος. Εγώ δε βγάζω συμπέρασμα από τις γνώμες των άλλων όπως λες. Έκανα παράλληλα με το ψάξιμό μου και τα test drive μου. Και εννοείται ότι το Honda και το Yaris δεν είναι κουδουνίστρες αυτά είναι αστεία. Το ότι είσαι ζοχαδιασμένος με το Σάρακα δεν είναι λόγος για να απορρίπτεις τα αυτοκίνητά του, φαίνεται ότι είσαι προκατειλημμένος. Τέλος πάντων αυτά είναι γνώμες, ο καθένας ότι του κόβει πάει και αγοράζει. Η ΕΛΠΑ κλέφτες θα γίνουνε;
Mας κανεις πλακα ετσι???
-
-
Καθόλου Πάνο. Όποιος έχει αντίθετη άποψη ας την παραθέσει με τα απαραίτητα στοιχεία που να την τεκμηριώνουν. Σχόλια του στυλ 'μας κάνεις πλάκα' και emoticon όσο χαριτωμένα κι αν είναι δεν αποτελούν σοβαρό αντίλογο.
PS: Ζήσο βουλωμένο γράμμα διαβάζεις.
Σας χαρίζουν 15000 ποιο supermini αγοράζετε;