-
kaluspera se olous endiaferomai na agoraso ena apo ola auta eimai se dilima kai den kserw poio na parw ola tha einai tou 2007 tha ithela na me voithisete se poio na kleiso akouo gia to mini polla provlimata gia to golf skeftomai ligaki ta eksoda kai gia to renault ti metapolusi kai oti den exei oso gazi exoun ta alla 2 tha ithela na mou peite an pistevete sugritika to mini me to golf an exoun megales diafores stis strofes kai sta gazia kai tin apopsi sas panw sto olo thema euxaristo
-
kaluspera se olous endiaferomai na agoraso ena apo ola auta eimai se dilima kai den kserw poio na parw ola tha einai tou 2007 tha ithela na me voithisete se poio na kleiso akouo gia to mini polla provlimata gia to golf skeftomai ligaki ta eksoda kai gia to renault ti metapolusi kai oti den exei oso gazi exoun ta alla 2 tha ithela na mou peite an pistevete sugritika to mini me to golf an exoun megales diafores stis strofes kai sta gazia kai tin apopsi sas panw sto olo thema euxaristo
-
kaluspera se olous endiaferomai na agoraso ena apo ola auta eimai se dilima kai den kserw poio na parw ola tha einai tou 2007 tha ithela na me voithisete se poio na kleiso akouo gia to mini polla provlimata gia to golf skeftomai ligaki ta eksoda kai gia to renault ti metapolusi kai oti den exei oso gazi exoun ta alla 2 tha ithela na mou peite an pistevete sugritika to mini me to golf an exoun megales diafores stis strofes kai sta gazia kai tin apopsi sas panw sto olo thema euxaristo
-
μονο τα γκαζια και οι στροφες σε ενδιαφερουν? αλλα πραγματα δεν κοιτας?
γιατι αν κοιτας το golf ειναι σαφως πιο ποιοτικο και ολοκληρωμενο αυτοκινητο χωρις να εχει να ζηλεψει κατι σε γκαζια απο τα αλλα 2 που αναφερεις (το αντιθετο μαλιστα εχει πολυ καλυτερο μοτερ απο τα αλλα 2)
το μονο που θα μπορουσες να του καταλογισεις ειναι οτι θα ειναι πιο 'μουροχαυλο' απο τα αλλα 2, χωρις αυτο να σημαινει οτι δε θα ειναι σε θεση να οδηγηθει εξισου (ή και περισσοτερο) γρηγορα
-
Gia na eimai ilikrinis den me endiaferei kati allo giati den mou xreiazontai oi xoroi me endiaferei na einai omorfo grigoro kai na strivei xoris provlimata
-
Ο χρήστης dt_210r έγραψε:
na einai omorfo grigoro kai na strivei xoris provlimataMini
για αξιοπιστία δε λες τιποτα όμως... -
Koita oso to exw koitaksei ta r56 den vgazoun se genikes grames to typer to theoro teras
-
Ο χρήστης dt_210r έγραψε:
Koita oso to exw koitaksei ta r56 den vgazoun se genikes grames to typer to theoro terasτο προηγούμενο όμως ειναι τερας και σε εμφάνιση
το τωρινο, αν και χειρότερο, εχει καλη εμφανιση, προσωπικά το θεωρω αρκετα καλύτερο από Golf και Clio εμφανησιακα...το Mini ειναι απλά κλασικό και πανεμορφο, θα το δείχνεις μετά από χρόνια στα εγγονια σου και θα λενε τι ωραίο αμάξι ειχε στα νιάτα του ο παππούς
-
Απο τα 3 , με διαφορα το golf . Δεν ξερω τι κανουν τα αλλα 2 απο κινητηρα , αλλα το gti εχει τρομερα γραμμικο κινητηρα με δυναμη σχεδον παντου. Επισης , στριβει μια χαρα κ πιστευω πως θα ναι πιο αξιοπιστο κ απο τα 2.Εμφανισιακα ok δεν ειναι κ πανεμορφο αλλα συνολικα ειναι καλυτερο απο τα υπολοιπα
-
Mini μακραν ..... και σε ποιοτητα το R56 ειναι (για μενα ) καλυτερο απο το golf . Αν συζητουσες για καινουργιο θα σου ελεγα ΜΙΝΙ ανεπιφυλακτα , αλλα σε μεταχειρισμενο ..... οποιο και απο τα 3 παρεις ειναι λιγο lotto.Δεν ξερεις σε πιον το εφτιαγνε,ο προηγουμενος ιδιοκτητης και τι παπατζιλικια εκαναν στα αυτοκινητακια τους ειδικα στα turbo που ο καθενας βαζει προγραμματα για να ανεβασει πιεση να παρει λιγο δυναμη και να χασει τελικα τη μπαλα απο τα προβληματα.
-
Μη λεμε και ο,τι θελουμε το μινι σε ποιοτητα ειναι κακο γενικως, με τη γκολφω ουτε στον υπνο του
αλλο αν ειναι καλο στον οδηγικο τομεα, αλλα στη ποιοτητα μπαζει απο παντου
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
K οχι μονο σε ποιοτητα..Συνολικα σου δινει την αιαθηση οτι ειναι πιο πολυ αυτοκινητο απο το μινι . Καλο χρυσο ομορφο το μινι αλλα πολυ ακριβο για τοσο μικρο αυτοκινητο.
-
Αν έπρεπε να διαλέξω μόνο ανάμεσα στα 3 θα επέλεγα την γκόλφω για overall κατάσταση και το κλιό για να κάνω στροφιλίκια!
Το μίνι για μένα συγκρίνεται μόνο με το κλιό που είναι καθαρόαιμο 'εργαλείο' και μάλλον ειδικό αυτοκίνητο! -
Clio RS
-
Η γνώμη μου είναι πως αν σε παίρνει ηλικιακά και από άποψη οικογενειακής κατάστασης...πάρε το Clio RS. Τα άλλα 2 είναι αυτοκίνητα που σε παίρνει να τα αγοράσεις και αργότερα...ειδικά το Golf.
-
Oraios paidia to clio kai poio xamili katanalosi venzinis kai den kukloforei toso aplta einai kai to thema metapolisis opos kai oti einai poio argo ap ta alla duo
-
μπορει να χανει οριακα στην ευθεια αλλα στις στροφες ειναι πολυ μπροστα
-
golf εγγυηση γκαζι φρενα στριβει και δεν νοιωθεις τιποτα εθνικη με 200+ χωρις κιχ...
απιθανο μοτερ.
για μενα μοναδικη επιλογη αν διαθετεις τα χρηματα -
αν θες ποιοτητα γκαζι και ανεση,golf,αν παλι εισαι τυπος των αναβασεων του αγωνιστικου κρατηματος και της ατμοσφαιρικης δυναμης τοτε clio!αν παλι δεν θελεις να πληρωνεις σημα 600 ζεστα,περνεις το mini,και εχεις γκαζι(οχι σαν του golf,αλλα καλυτερο απο του clio)κρατημα(ποιο απολυτο και παιχνιδιαρικο απο το golf,αλλα το clio ειναι καλυτερο)και κανεις μια παραχωρηση στους χωρους(ειδικα για τους πισω)
-
@dt_210r
Kαλησπερα και απο εμενα. Καταρχας καλο θα ειναι να γραφεις με Ελληνικους χαρακτηρες, αφενως γιατι ειναι
βασικος κανονας χρησης του Forum, και παραλληλα δεν θα στραβωνομαστε.
Και τα τρια αυτοκινητα, το καθενα για τους δικους του λογους, ειναι εξαιρετικα.
Το Golf ειναι πιο 'ωριμο' πιο ολοκληρωμενο, δηλαδη πιο ανετο, με αισθηση πολυτελειας-ανεσης στο εσωτερικο, σε σχεση με τα αλλα δυο, πληρωνοντας αντιστοιχα το τιμημα, μιας πιο 'προσγειωμενης' επιλογης και οχι
αγωνιστικου Feeling που παρεχουν αντιστοιχα το Cooper S (κυριως απο κινητηρα-τιμονι, χαμηλη θεση οδηγησης)
και το Clio RS (κυριως απο το τελεια στημενο και ρυθμισιμο σασι, εκπληκτικα φρενα).
Το Cooper S ειναι πιο μοδατο, εχει πιο funky, trendy, παιχνιδιαρικο εσωτερικο, σχεδον ανυπαρκτους χωρους για ενηλικες πισω, πορτμπαγκαζ επισης μικρο, και παραλληλα μια καρτιστικη συμπεριφορα, με οτι θετικο (ευελιξια, αμεσοτητα αντιδρασεων, 'παιχνιδι') και αρνητικο (σκληρη αναρτηση που κουραζει μετα απο ενα σημειο, ξερες αντιδρασεις σε κακοτεχνιες, δυσκολο στο οριο οταν ξεκολησει) συνεπαγεται σε αυτο.
Το Clio RS, παροτι δεν ειναι μαλακο, φιλτραρει καλυτερα τις κακοτεχνιες, εχει καλυτερους χωρους-πορτμπαγκαζ απο cooper S, εσωτερικο καλοφτιαγμενο για την κατηγορια, (αλλα οχι τιποτα ιδιαιτερο σε εμφανιση-εργονομια), με κινητηρα
εξαιρετικα ρυθμισιμο κατα το στριβειν γενικως , αμεση αποκριση, αλλα σχετικα 'κουφιο' τραβηγμα, -ρεπριζ- περισσοτερο στην αισθηση, λιγοτερο στα νουμερα, σε σχεση με τα αλλα 2 υπερτροφοδοτουμενα.
Επιπλεον, παροτι οι 2 τελευταιες σχεσεις εχουν μακρυνει, ειναι πιο θορυβωδες σε ταξιδι απο τα αλλα δυο.
Στα της συντηρησης, γενικως για Golf GTI δεν εχω ακουσει κατι αρνητικο. Προσοχη θελει βεβαια, και σωστη επιλογη εξουσιοδοτημενου συνεργειου αλλα και πληροφορησης γενικοτερα, καθως το 'γδυσιμο' παραμονευει.
Στα Cooper S διιστανται οι αποψεις. Tελευταια λεγεται οτι ειναι 'αλεξισφαιρα' σε μοτερ και ποιοτητα συναρμογης, ισως και να ειναι ετσι, παντως καποια απο τα πρωτα R56 ειχαν θεματα και με κινητηρες, αλλα και με ατελειες σε φινιρισμα-τριγμους στο εσωτερικο. Αν καταληξεις σε αυτο, δυο συμβουλες. Κατα την αγορα, απαιτηση επι τοπου για MH τοποθετηση run flat ελαστικων απο το εργοστασιο (για το countryman ξερω οτι σιγουρα υπαρχει αυτη η δυνατοτητα, πιστευω και για το Cooper S...), και μαλλον θα απεφευγα την ηλιοροφη. Τα περισσοτερα μετα απο 2χρονια χρησης τριζουν σαν κουδουνιστρες.
Για το Clio RS επισης δεν εχω ακουσει κατι αρνητικο, οσον αφορα το αμαξωμα-κινητηρα, υπαρξη τριγμων, κακης ποιοτητας συναρμογης κτλ, απλα στο κοντινο παρελθον, η υποστηριξη της Renault στην Ελλαδα ηταν κατωτερη των προσδοκιων
και σε υπηρεσιες, αλλα και σε τιμες.
Οποτε αναλογα με την ηλικια, τις κ@υλες σου, και τις προτεραιοτητες σου, διαλεγεις και παιρνεις.
golf gti vs mini cooper s vs renault clio rs