Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδηγος χρησης πολιτικου αυτοκινητου για οδηγηση σε πιστα.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Οδηγος χρησης πολιτικου αυτοκινητου για οδηγηση σε πιστα.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    29
    100
    102
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kouk last edited by

      Ο χρήστης DAP έγραψε:
      Ο οδηγος κατα τη διαρκεια της δοκιμασιας χανει πολλες ορμονες και υγρα. Πως πρεπει να τα αντικαταστησει ?
      Παμε δυο σελιδες τωρα χωρις αναφορα στο ουσιωδες αυτο προβλημα.

      Μα δεν είναι πρόβλημα!!.....Με παϊδάκια!.-
      ΄
      Μετά από 3 γύρους πάντως εγω είμαι μούσκεμα στον ιδρώτα!!
      Η φυσική κατάσταση παίζει ρόλο...όσο βόλτα και να πάς!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        castor last edited by

        Ο χρήστης kouk έγραψε:

        Ο οδηγος κατα τη διαρκεια της δοκιμασιας χανει πολλες ορμονες και υγρα. Πως πρεπει να τα αντικαταστησει ?
        Παμε δυο σελιδες τωρα χωρις αναφορα στο ουσιωδες αυτο προβλημα.

        Μα δεν είναι πρόβλημα!!.....Με παϊδάκια!.-
        ΄
        Μετά από 3 γύρους πάντως εγω είμαι μούσκεμα στον ιδρώτα!!
        Η φυσική κατάσταση παίζει ρόλο...όσο βόλτα και να πάς!!!

        Ισοτονικά παϊδάκια υπάρχουν????:lol:

        Τες πα , στον πολύ ιδρώτα ισοτονικό και κάτι γλυκό για πρόσθετη ενέργεια! Θα συνιστούσα την αγορά μίας balaklava ώστε να μην τρέχει ο ιδρώτας στο πρόσωπο. Επίσης όχι πάνω από 6 γύρους συνεχόμενους και όχι πάνω από τρείς μέσα στην πίστα στα όρια. Έτσι θα έχετε και το αυτοκίνητο πιο ξεκούραστο και τον οδηγό πιο ακμαίο!

        Καλό είναι να ξέρεται σε πιά μεριά βρίσκεται η αντλία λαδιού του κινητήρα και να έχετε υπ'όψιν σας ότι σε πολύ ζόρισμα ενδέχεται λόγω γυρσίματος του αμαξώματος να μην τραβάει λάδι! Τα Μέγαρα είναι δεξιόστροφα και πολλά αυτοκίνητα με την αντλία δεξιά την έχουν πατήσει!

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          deggman last edited by

          Ελέγχουμε την κατάσταση των ελαστικών (ειδικά το εμπρός αριστερό στα Μέγαρα) , δεν πρέπει να φύγουμε με τις ζάντες

          Για αυτο έχουμε την ρεζέρβα και αν βρεθει και δεύτερη για την καβάντζα
          Αλλωστε προβλέπω οτι τα μπροστινά λάστιχα θα τραβείξουν αρκετά λόγο των αλλαγών.
          Στο θέμα που έθειξε ο DAP, εξαρτάτε απο πολλά, και κυριώς το ένα ΘΑ ΒΓΕΙ ο ο δηγός απο την πίστα, το συγκεκριμένο πρόβλημα λύνετε με μια τροφοδοσία στα πιτς.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            deggman last edited by

            Ο χρήστης Castor έγραψε:

            Ο οδηγος κατα τη διαρκεια της δοκιμασιας χανει πολλες ορμονες και υγρα. Πως πρεπει να τα αντικαταστησει ?
            Παμε δυο σελιδες τωρα χωρις αναφορα στο ουσιωδες αυτο προβλημα.

            Μα δεν είναι πρόβλημα!!.....Με παϊδάκια!.-
            ΄
            Μετά από 3 γύρους πάντως εγω είμαι μούσκεμα στον ιδρώτα!!
            Η φυσική κατάσταση παίζει ρόλο...όσο βόλτα και να πάς!!!

            Ισοτονικά παϊδάκια υπάρχουν????:lol:

            Τες πα , στον πολύ ιδρώτα ισοτονικό και κάτι γλυκό για πρόσθετη ενέργεια! Θα συνιστούσα την αγορά μίας balaklava ώστε να μην τρέχει ο ιδρώτας στο πρόσωπο. Επίσης όχι πάνω από 6 γύρους συνεχόμενους και όχι πάνω από τρείς μέσα στην πίστα στα όρια. Έτσι θα έχετε και το αυτοκίνητο πιο ξεκούραστο και τον οδηγό πιο ακμαίο!

            Καλό είναι να ξέρεται σε πιά μεριά βρίσκεται η αντλία λαδιού του κινητήρα και να έχετε υπ'όψιν σας ότι σε πολύ ζόρισμα ενδέχεται λόγω γυρσίματος του αμαξώματος να μην τραβάει λάδι! Τα Μέγαρα είναι δεξιόστροφα και πολλά αυτοκίνητα με την αντλία δεξιά την έχουν πατήσει!

            Κάστορα για το πρώτο περι γλυκού, είχα διαβάσει στο RallyXS οτι οι μαγείροι των ομάδων δεν προσφέρουν γλυκα στα γεύματα για οδηγους συνοδηγούς διοτι ναι μεν συμπληρώνουν γρήγορα ενέργεια αλλα οσο γρήγορα συμπληρώνετε τοσο γρήγορα την χάνεις, άρα μένω στο ισοτονικό.
            Ο καφές κάνει τίποτά?
            Για το δέυτερο, αρχίζω το ψάξιμο, πολύ καλό τίπ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hunter last edited by

              Ο καφές,είναι ισχυρό...διουρητικό Κυριαζή.
              Αμα πιείς πολλούς,πιστεύω ότι κάθε τρείς γύρους,θά κάνεις καί πίτ-στόπ!!!
              Γλυκά,μπορείς νά τρώς,διότι βγαίνωντας από τήν πίστα,απλά...ξανατρώς άλλο ένα,καί η ενέργεια ξανασυμπληρώνεται!!!
              Ορεξη νά έχεις,μή σέ ματιάξω!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                deggman last edited by

                Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                Ο καφές,είναι ισχυρό...διουρητικό Κυριαζή.
                Αμα πιείς πολλούς,πιστεύω ότι κάθε τρείς γύρους,θά κάνεις καί πίτ-στόπ!!!
                Γλυκά,μπορείς νά τρώς,διότι βγαίνωντας από τήν πίστα,απλά...ξανατρώς άλλο ένα,καί η ενέργεια ξανασυμπληρώνεται!!!
                Ορεξη νά έχεις,μή σέ ματιάξω!!!

                Απο όρεξη άλλο τίποτα, άλλωστε για τρείς 'γρ'ηγορες' βόλτες δυο προθέρμανση και μια κρύωμα μια χαρα είναι, αν είναι να μπώ στης 10 και βγώ στη 5 σβουρίζοντας τότε να ψάχνω για χορηγό να μου πάρει λάστιχα και καινοπύργιο αυτοκίνητο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  cmarin last edited by

                  Ή κούραση στην πίστα είναι αισθητή μετά από μερικούς γύρους και ειδικά όταν είσαι στα φρένα! Πολλές φορές έχει τύχει να νοιώθω το πόδι να τρέμει! Ας αναλογιστούμε τι φυσική κατάσταση πρέπει να έχει ένας οδηγός αγώνων και προπάντων πάγκοσμίου επιπέδου F1 ή WRC για να βγάλουν έναν αγώνα ή μιά 35αρα ειδική! Ακόμη περισσότερο πηγαίνοντας λίγο πίσω με αγωνιστικά χωρίς υδραυλική υποβοήθηση στο τιμόνι και χειροοκίνητα κιβώτια! Δεν θα ξεχάσω τον Ρερλ στο Quattro να βγάζει τα γάντια και τους επιδέσμους από τα χέρια του και να είναι ματωμένα!

                  ΥΓ Τα κοψίδια δεν είναι ισοτονικά?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    proto last edited by

                    Να προσθέσω κι εγώ κάτι για την θέση οδήγησης;

                    Το κάθισμα πρέπει να έχει τέτοια άπόσταση, ώστε όταν στρίβουμε στις δεξιές (που είναι οι περισσότερες και πλέον σημαντικές) δεν πρέπει να ξεκολλά ο αριστερός ώμος από το κάθισμα (όσο το δυνατόν βέβαια, ιδίως στα απλά καθίσματα). Το ίδιο ισχύει και για τις αριστερές.

                    για περισσότερα, όταν τα... θυμηθώ!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      popol-ros last edited by

                      Ο χρήστης Proto έγραψε:
                      Να προσθέσω κι εγώ κάτι για την θέση οδήγησης;

                      Το κάθισμα πρέπει να έχει τέτοια άπόσταση, ώστε όταν στρίβουμε στις δεξιές (που είναι οι περισσότερες και πλέον σημαντικές) δεν πρέπει να ξεκολλά ο αριστερός ώμος από το κάθισμα (όσο το δυνατόν βέβαια, ιδίως στα απλά καθίσματα). Το ίδιο ισχύει και για τις αριστερές.

                      για περισσότερα, όταν τα... θυμηθώ!

                      αυτο πρεπει να γινεται παντα......... οχι μονο στην πιστα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        hunter last edited by

                        Τά πιό πολλά από αυτά πού γράψαμε παραπάνω,πρέπει νά γίνονται καί εκτός πίστας Γιάννη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          proto last edited by

                          Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                          [
                          αυτο πρεπει να γινεται παντα......... οχι μονο στην πιστα

                          Φυσικά, αυτό εννοείται.

                          Επίσης,όταν χρειαστεί να γυρίσουμε απότομα το τιμόνι (σε μία διόρθωση), το χέρι που θα βρεθεί από κάτω, δεν πρέπει να 'βρει' στην ζώνη μας ή την... κοιλιά μας.

                          εκτός αυτών, δεν πρέπει να γέρνουμε το κεφάλι, τα δύο αφτιά μας πρέπει να βρίσκονται 'οριζόντια', όπως οριζόντια πρέπει να είναι και τα μάτια μας, τα οποία δεν πρέπει να τα περιστρέφουμε, αλλά να βασιζόμαστε κατά πολύ στην περιφερειακή όρασή μας για τα τριγύρω, ενώ κοιτάμε σταθερά μπροστά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            popol-ros last edited by

                            Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                            Τά πιό πολλά από αυτά πού γράψαμε παραπάνω,πρέπει νά γίνονται καί εκτός πίστας Γιάννη.

                            ανδρεα αν ΟΛΟΙ κανανε αυτο που επρεπε (λιγα και απλα πραγματακια) και δεν επερναν το θεμα οδηγηση σαν παιχνιδι και ως κατι τοσο απλο , πιστεψε τα θυματα/ατυχηματα/τροχαια θα ητανε ελαχιστα..........
                            αλλα βλεπεις οτι πας να διορθωσεις μια κατασταση, οταν πας να βοηθησεις , οταν πας να δωσεις λιγη απο την γνωση που εχεις αποκτησει , σε κοιτανε με μισο ματι και στο τελος ο κοσμος ειναι ικανος να μαλωσει γιατι πολυ απλα νιωθει οτι κατεχει ............
                            κλασικη ελληνικη πραγματικοτητα : ολοι ξερουν να οδηγουν , ολοι εχουν χιουμορ , ολοι εχουν γουστο......... το τριπτυχο της επιτυχιας......

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              taurus last edited by

                              Δυο παρατηρήσεις, αν επιτρέπεται, για όσους δεν έχουν μπει στα Μέγαρα (μιλάω για αυτά, γιατί δεν ξέρω αλλού τι παίζει, εκεί έχω μπει):

                              α) Προσοχή στα κερμπ, ειδικά στις δεξιές στα πιτς και πριν τις φυστικές (η ανασκελιά παραμονεύει αν το παρακάνεις)

                              β) Προσοχή σε μια πιθανή έξοδο στα χώματα, ιδιαίτερα στο τέλος της ευθείας. ΜΗΝ ΣΤΡΙΨΕΤΕ ΤΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ ΟΣΟ ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΤΟ ΧΩΜΑ.
                              Προσπαθήστε να μείνετε όσο το δυνατόν με τους τροχούς ευθεία, αλλιώς μπορεί να κάνουν μοχλό και να αρχίσετε τις τούμπες. Δε λεει...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                proto last edited by

                                Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                Δυο παρατηρήσεις, αν επιτρέπεται, για όσους δεν έχουν μπει στα Μέγαρα (μιλάω για αυτά, γιατί δεν ξέρω αλλού τι παίζει, εκεί έχω μπει):

                                α) Προσοχή στα κερμπ, ειδικά στις δεξιές στα πιτς και πριν τις φυστικές (η ανασκελιά παραμονεύει αν το παρακάνεις)

                                β) Προσοχή σε μια πιθανή έξοδο στα χώματα, ιδιαίτερα στο τέλος της ευθείας. ΜΗΝ ΣΤΡΙΨΕΤΕ ΤΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ ΟΣΟ ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΤΟ ΧΩΜΑ.
                                Προσπαθήστε να μείνετε όσο το δυνατόν με τους τροχούς ευθεία, αλλιώς μπορεί να κάνουν μοχλό και να αρχίσετε τις τούμπες. Δε λεει...

                                Επίσης, αν βγείτε στα χώματα, επιστρέψτε στα pits, γιαί ενδέχεται το εσωτερικό μέρος των ζαντών να έχει κατακρατήσει χώματα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  emmanoyhl last edited by

                                  Ο χρήστης Proto έγραψε:
                                  Να προσθέσω κι εγώ κάτι για την θέση οδήγησης;

                                  Το κάθισμα πρέπει να έχει τέτοια άπόσταση, ώστε όταν στρίβουμε στις δεξιές (που είναι οι περισσότερες και πλέον σημαντικές) δεν πρέπει να ξεκολλά ο αριστερός ώμος από το κάθισμα (όσο το δυνατόν βέβαια, ιδίως στα απλά καθίσματα). Το ίδιο ισχύει και για τις αριστερές.

                                  για περισσότερα, όταν τα... θυμηθώ!

                                  Ο ώμος ανασηκώνεται όταν κρατάμε το τιμόνι δέκα και τέταρτο από την ευθεία και δεν μετακινούμε τα χέρια στην στροφή αλλά τα διατηρούμε στο ίδιο σημείο του τιμονιού με αποτέλεσμα να μην μένει ο κορμός μας ίσιος αλλά να ακολουθεί την κίνηση των χεριών μας. Το ιδανικό (και εγώ πρόσφατα έμαθα την τεχνική) είναι στην αρχή της στροφής το χέρι που είναι από την πλευρά που θέλουμε να στρίψουμε να έρθει ανάλογα με τις μοίρες της στροφής προς το πάνω μέρος του τιμονιού και να τραβήξει το τιμόνι όσο χρειάζεται για να πάρουμε σωστά την στροφή ενώ το άλλο να μείνει στη θέση του επιτρέποντας στο τιμόνι να γλιστρήσει κρατώντας το χαλαρά. Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός αλλά πραγματικά ο τρόπος αυτός μεταμορφώνει τα πάντα και σου δίνει μεγαλύτερη σιγουριά στην οδήγηση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                                    Το ιδανικό (και εγώ πρόσφατα έμαθα την τεχνική) είναι στην αρχή της στροφής το χέρι που είναι από την πλευρά που θέλουμε να στρίψουμε να έρθει ανάλογα με τις μοίρες της στροφής προς το πάνω μέρος του τιμονιού και να τραβήξει το τιμόνι όσο χρειάζεται για να πάρουμε σωστά την στροφή ενώ το άλλο να μείνει στη θέση του επιτρέποντας στο τιμόνι να γλιστρήσει κρατώντας το χαλαρά. Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός αλλά πραγματικά ο τρόπος αυτός μεταμορφώνει τα πάντα και σου δίνει μεγαλύτερη σιγουριά στην οδήγηση.

                                    Αν όμως χρειαστεί να κάνεις διόρθωση με ανάποδο τι γίνεται;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      solar_energy last edited by

                                      Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                      Ç ðßåóç 40 óôÜ ìðñïóôéíÜ ëÜóôé÷á,üôáí åßíáé êñýá,ìåôáöñÜæåôáé üìùò óÝ 50+ üôáí ôÜ ôñÝîåéò êÜìðïóï óôÞí ðßóôá,ìÝ áðïôÝëåóìá íÜ Ý÷åéò ðñüâëçìá óôü êÝíôñï ôïý ðÝëìáôïò.Ôü Ý÷ù ðÜèåé!!!
                                      Ç ðßåóç ðñÝðåé íÜ êõìáßíåôáé óôü 40-42,üôáí ôÜ ëÜóôé÷á åßíáé æåóôÜ,êáôÜ ôÞí ãíþìç ìïõ.ÄçëáäÞ 34-36 (ðåñßðïõ),üôáí åßíáé êñýá.

                                      Å÷åé íá êÜíåé êáé ìå ôá éäéáßôåñá ÷áñáêôçñéóôéêÜ ôïõ åëáóôéêïý.ÖáíôÜæïìáé ïôé êáé ôï âÜñïò ôïõ áõôïêéíÞôïõ ðáßæåé êÜðïéï ñüëï. Óßãïõñá êáé ïé êáéñéêÝò óõíèÞêåò. ÁëÞèåéá, Ý÷åé äïêéìÜóåé êáíåßò íá ôñÝîåé óôçí ðßóôá ìå âñï÷Þ(ßóùò êáé ðÜãï); Ïðïéïò Ý÷åé áíÜëïãåò åìðåéñßåò Üò ìáò äéáöùôßóåé ëéãÜêé. ÐÜíôùò íïìßæù ïôé ìðïñåß êáíåßò íá âãÜëåé ðïëýôéìá óõìðåñÜóìáôá áðï ôçí áãùíéóôéêÞ ïäÞãçóç óå ðßóôåò.Ð÷ ãéá ôçí õðåñèÝñìáíóç ôùí åëáóôéêþí êáé ðüóï áðüëõôá åðçñåÜæåé ôçí äåäïìÝíç óôéãìÞ, ôçí óõìðåñéöïñÜ åíüò áõôïêéíÞôïõ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        emmanoyhl last edited by

                                        Ο χρήστης kyan έγραψε:

                                        Το ιδανικό (και εγώ πρόσφατα έμαθα την τεχνική) είναι στην αρχή της στροφής το χέρι που είναι από την πλευρά που θέλουμε να στρίψουμε να έρθει ανάλογα με τις μοίρες της στροφής προς το πάνω μέρος του τιμονιού και να τραβήξει το τιμόνι όσο χρειάζεται για να πάρουμε σωστά την στροφή ενώ το άλλο να μείνει στη θέση του επιτρέποντας στο τιμόνι να γλιστρήσει κρατώντας το χαλαρά. Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός αλλά πραγματικά ο τρόπος αυτός μεταμορφώνει τα πάντα και σου δίνει μεγαλύτερη σιγουριά στην οδήγηση.

                                        Αν όμως χρειαστεί να κάνεις διόρθωση με ανάποδο τι γίνεται;

                                        Κώστα και εμένα αυτό ήταν που με δυσκόλεψε την αρχή όπως φυσικά να μην στρίβω περισσότερο γιατί δεν πρέπει να πηγαίνει πάν τα το χέρι από το παρά ή και τέταρτο στο ακριβός αλλά τις περισσότερες σε ενδιάμεσες θέσεις. Πρέπει απλά να αλλάξει η πληροφορία στον εγκέφαλο ότι οι τροχοί έρχονται κατά τη διόρθωση στην ευθεία όταν το τιμόνι το κρατάμε δέκα και δέκα. Τίποτα δυσκολότερο από αλλαγή συνηθειών ετών αλλά τίποτε επίσης ακατόρθωτο αν πιστέψεις ότι μπορεί μια άλλη μέθοδος να σε κάνει πιο καλό οδηγό και να αυξήσει την ασφάλεια σου.
                                        Πέρασαν ανεπιστρεπτί η εποχές που στηριζόμουνα στο τιμόνι σε παρατεταμένες στροφές.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Φαντάζομαι πως ο στόχος αυτής της τοποθέτησης των χεριών είναι να βρεθούν τα χέρια στη θέση '9 και τέταρτο' όταν το αυτοκίνητο είναι μέσα στη στροφή, έτσι; Επιμένω όμως: Αν χρειαστεί να κάνεις ανάποδο πώς θα το κάνεις χωρίς να πρέπει να αλλάξεις τη λαβή σου ή ακόμα χειρότερα να σταυρώσεις τα χέρια σου;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            hunter last edited by

                                            Ο χρήστης solar_energy έγραψε:

                                            Η πίεση 40 στά μπροστινά λάστιχα,όταν είναι κρύα,μεταφράζεται όμως σέ 50+ όταν τά τρέξεις κάμποσο στήν πίστα,μέ αποτέλεσμα νά έχεις πρόβλημα στό κέντρο τού πέλματος.Τό έχω πάθει!!!
                                            Η πίεση πρέπει νά κυμαίνεται στό 40-42,όταν τά λάστιχα είναι ζεστά,κατά τήν γνώμη μου.Δηλαδή 34-36 (περίπου),όταν είναι κρύα.

                                            Εχει να κάνει και με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του ελαστικού.Φαντάζομαι οτι και το βάρος του αυτοκινήτου παίζει κάποιο ρόλο. Σίγουρα και οι καιρικές συνθήκες. Αλήθεια, έχει δοκιμάσει κανείς να τρέξει στην πίστα με βροχή(ίσως και πάγο); Οποιος έχει ανάλογες εμπειρίες άς μας διαφωτίσει λιγάκι. Πάντως νομίζω οτι μπορεί κανείς να βγάλει πολύτιμα συμπεράσματα απο την αγωνιστική οδήγηση σε πίστες.Πχ για την υπερθέρμανση των ελαστικών και πόσο απόλυτα επηρεάζει την δεδομένη στιγμή, την συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου.

                                            Φυσικά καί όλοι αυτοί οι παράγοντες έχουν σημασία.Οι δικές μου παρατηρήσεις,αφορούν ζεστό καλοκαιρινό καιρό,μπροστοκούνητο αυτοκίνητο,μέ βάρος 950 περίπου κιλά.
                                            Στήν πίστα τών Σερρών,ακόμα καί υπό βροχή,η πρόσφυση είναι καταπληκτική.Φυσικά η μόνη φορά πού τήν έτρεξα βρεγμένη,ήταν στό safetrack.Μπορεί νά μήν πηγαίναμε (στόν γύρο πίστας) στά 10/10,αλλά σέ κάποιες ασκήσεις,τό πιέσαμε πολύ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr