Εχω κάνει μια λίστα, οικονομική, για εναν νέο πιτσιρικά, ο οποιος θέλει να φτιάξει ενα Ν1, 1300.Με λίγα λεφτουδάκια, χωρίς εξεζητημένα πράγματα (Μλοκέ κλπ), ουτε καν εγκεφαλο. Και χωρίς Εργατικά. Να το φτιάξει μόνος του.
Το αυτοκίνητο, εννοείται, δεν θα ειναι η κορυφή της κλάσης, και ο εξοπλισμός ασφαλείας αλλά και ολα τα αντ/κα ειναι μεσαίου επιπέδου.
ΜΙΑ ΦΤΩΧΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΛΔ.Απο αυτές που εχει ανάγκη το Αθλημα πλέον.
Αλλωστε, νέος ειναι... και στην πορεία θα μάθει...
[list:inbo5gmq]Αυτοκινητο 2.000,00 €
6 ζάντες μεταχ 400,00 €
Rollbar 600,00 €
προστατευτικά Rollbar 80,00 €
2 Καθισματα 600,00 €
Βασεις καθισματων πλαϊνές και κάτω 200,00 €
2 ζωνες 300,00 €
πυροσβεση 400,00 €
πυροσβεστηρας 80,00 €
ενδοσυνεννοηση 150,00 €
Γεν,διακοπτης 100,00 €
αγγιστρα εμπρος 20,00 €
αγγιστρα πίσω 20,00 €
τιμονι 130,00 €
κωνος 40,00 €
foot rest συνοδηγού 50,00 €
Βαση ρεζερβας 20,00 €
2 κοπιδια ζωνων 40,00 €
βασεις μηχανης 120,00 €
εξατμιση 150,00 €
μπουζί 40,00 €
φιλτρο αερα 30,00 €
τακακια 90,00 €
υγρα φρενων 20,00 €
φιλμ τζαμιων 100,00 €
αναρτηση 500,00 €
σωληνακια φρενων 80,00 €
τριγωνα φαρμακεια 20,00 €
Hans 400,00 €
φορμα 350,00 €
εσωρουχα 200,00 €
γαντια 60,00 €
παπουτσια 80,00 €
κρανος 350,00 €
Γιατροί 100,00 €
αδεια αγωνιστικη 160,00 €
ταυτοτητα αυτοκινητου 40,00 €
Διαφορα αναλώσιμα υλικά που θα χρειαστεί 250,00 €
ΣΥΝΟΛΟ 8.370,00 €[/list:u:inbo5gmq]
Παρακάτω είναι η λίστα απο τα minimum εξοδα που εχει να αντιμετωπίσει ακολουθώντας το 'κυπελλάκι Ράλλυ' της Ν1, χωρίς ζημιές, χωρίς τεχν.υποστήριξη, χωρίς δοκιμές παραμόνο 1 μέρα. Και βέβαια, χωρίς να μπορεί το αυτοκίνητό του, αλλα και αυτός να εχουν την δυνατότητα διεκδήκησης.
[list:inbo5gmq]
1ος Αγώνας
6 λαστιχα 1.000,00 €
Βενζινες αγώνα 80,00 €
ξενοδοχειο 70,00 €
Διόδια, βενζίνες, φαγητό, 150,00 €
Μεταφορα 150,00 €
Σενσορας 20,00 €
συμμετοχή 350,00 €
Συνολο 1.820,00 €
2ος Αγώνας - 6ος αγώνας τα ιδια:
Διαφορα αναλώσιμα υλικά που θα χρειαστεί 150,00 €
2 λαστιχα 330,00 €
Βενζινες αγώνα 80,00 €
ξενοδοχειο 70,00 €
Διόδια, βενζίνες, φαγητό, 150,00 €
Μεταφορα 150,00 €
Σενσορας 20,00 €
συμμετοχή 350,00 €
Συνολο 1.300,00 €
Δλδ 5 χ 1300= 6500Ευρώ
αρα σύνολο 6 αγώνων :
8320 Ευρώ.
**Σύγκριση: Αγωνιστικό της πλάκας = 8370
6 Αγώνες ασφάλτινοι κυπέλλου = 8320 **
Εννοείται Βρόχινα-intermediate κλπ δεν υπάρχουν, παρα μόνο τα Ιχ μπας και γλιτώσει τον φαναρτζή.
Και να σημειωθεί οτι ο 'νέος' θα πρέπει να εχει αλλο ενα αυτοκίνητο για να κάνει δοκιμές και να κυκλοφορεί
[/list:u:inbo5gmq]
Δλδ μια αγωνιστική χρονιά για εναν νέο, ο οποίος δεν εχει και δυνατότητα διεκδίκησης, λόγο αυτοκινήτου και λόγο εμπειρίας, αλλα τον θέλουμε 'αιμοδότη' στους αγώνες, του ζητάμε να διαθέσει το ιδιο ποσό, αντίστοιχο με την κατασκευή του ψευτοαγωνιστικού του.
Και που θα τα βρει, ο 'νέος' για να τα διαθέσει? Το αγωνιστικό του, αντε και εκανε μερικούς μήνες και το εφτιαξε.Τα υπόλοιπα?
Για να μειώσει λοιπόν το κόστος του ο Νέος, απο την μεριά του, αρχίζει τα μεταχειρισμένα..., οπως λάστιχα, κλπ.
Η αρχή του σπορ απο την μεριά της τί κάνει? ΟΕΟ?Τίποτα.Θεωρεί οτι μια φτερούγα πρέπει να εχει την ιδια οικονομική αντιμετώπιση...
Σιγά λοιπόν, ενας μισθωτός νέος με 1500 ευρώ μισθό (καλοπηρωμένος σήμερα) να τρέξει σε αγώνες.
Και για να το συνδέσω, λέω το Εξής: Διαφωνώ με τα λεγόμενα του SCN.Οι αγώνες στην Ελλάδα δεν πρέπει να γίνουν για τους φτωχομπατήρηδες.Αλλα πρέπει να είναι ταυτόχρονα και για τους 'Επαγγελματίες' και για τους Ερασιτέχνες.
Δεν ειναι δυνατόν το κύπελλο ασφάλτου να κοστίζει οσο ενα Πρωτάθλημα, αλλα και το ανάποδο.
Πρέπει να βρεθεί η λύση που 'επαγγελματίες' και μή θα συνυπάρχουν στους αγώνες, χωρίς να λε'ιψει η απόλαυση του καθενός απο αυτό που πληρώνει.Αλλωστε η ευχαρίστηση πάει με το χλμ.
Επίσης επουδενεί δεν πρέπει ολες οι κλάσεις να υποβαθμιστούν αλλα και να αναβαθμιστούν.Απλά θα πρέπει να γίνει ξεκαθάρισμα και αναδιάταξη...Και σε επίπεδο οικονομικό, συμμετοχής.