Νίκο και Κίκιζα, μεταξύ του ότι είναι πανάκεια (τυχαίο επιχείρημα καθώς κανένας δεν το υποστήριξε οπότε σε τι ακριβώς απαντάει), και του γεγονότος ότι το μέσο χρήστη, μέσο οδηγό μέσο whatever μπορεί και να τον σώσει σε συγκεκριμένες συνθήκες, υπάρχει μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ απόσταση.
Η κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων, προφανώς και είναι αδιάφορο στοιχείο σ' αυτή τη συζήτηση. Το πρόβλημα είναι ο οδηγός, edit οι πιθανές συνθήκες και όχι το αυτοκίνητο απαραίτητα. Σπορ αυτοκίνητο μπορεί αν πάρει ο καθένας που έχει τα λεφτά να το κάνει. Όπως επίσης ο καθένας μπορεί να θεωρεί για τον εαυτό του ότι είναι χεράς, αυτό μάλιστα είναι και τσάμπα. Εκτενέστερα τα έγραψε ο lokatzis.
Το ζήτημα είναι, υπάρχουν 5-10 συγκεκριμένες περιπτώσεις που τα ηλεκτρονικά μπορούν να σώσουν μια κατάσταση έτσι όπως δεν μπορεί ένας άνθρωπος; Βλ. τέρμα φρενάρισμα με ταυτόχρονο ελιγμό/στροφή, βλέπε τέρμα φρενάρισμα με πολύ διαφορετική πρόσφυση μεταξύ των τροχών κλπ
Έναντι αυτών λοιπών, πρώτ' απ' όλα το επιχείρημα ότι υπάρχουν κι άλλες καταστάσεις που δεν σώζονται, υπάρχουν και άλλες μαλακίες (κόκκινα φανάρια κλπ) κ.ο.κ. είναι παντελώς αδιάφορο και μηδενικής σημασίας.
Λοιπόν, έναντι αυτών τι λέμε; Ότι για την κάβλα μας (έχουν γίνει περισσότερο από σαφείς οι αναφορές σε σπορ αυτοκίνητα και απολαύσεις, μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας) ας υπάρξουν και μερικά δυστυχήματα που θα μπορούσαν να έχουν αποφευχθεί.
ΟΚ μέσα, εγώ το αποδέχομαι αυτό. Αλλά μην τρέφουμε και αυταπάτες για τις επιλογές μας και τις απόψεις μας