-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Όλο το 12θεο θέλει ρε, μην είσαι σφιχτόςγια νεο οδηγο ειναι μια χαρα.
το σημαντικοτερο ειναι οτι θα τον αποτρεψει στο μελλον να αγορασει οτιδηποτε Γαλλικο ξανα.καλοταξιδο και απροβληματιστο!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Όλο το 12θεο θέλει ρε, μην είσαι σφιχτός
για νεο οδηγο ειναι μια χαρα.
το σημαντικοτερο ειναι οτι θα τον αποτρεψει στο μελλον να αγορασει οτιδηποτε Γαλλικο ξανα.καλοταξιδο και απροβληματιστο!
Ότι θα βγάλει βλάβες αυτό είναι σίγουρο άλλα οκ τη δουλειά θα την κάνει και στο τέλος (2-3 χρόνια το πολύ) θα το στείλει για πέταμα διότι δεν θα το παίρνει κανείς ούτε για 200 ευρώ. ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ
-
Ο χρήστης evris26 έγραψε:
Παιδια πηρα αμαξακιΚαλοτάξιδο.
-
Το συγκεκριμενο κλιακι μια χαρα αξιοπιστο ειναι..
-
Ο χρήστης evris26 έγραψε:
Μαρκα: ρενω κλιο
Ετος: 1997
κ.ε : 1400
χλμ: 70.000
καινουργια λαστιχα πανω(ακομα τα χειμωνιατικα),ασπρο,1500 ευρωπουλα!Καθαρο μεσα,ουτε γρατζουνισμενο,ουτε χτυπημενο.
Το πηρα σημερα πρωτη φορα.Ειχα 9 μηνες κ κατι να οδηγησω αμαξι,αλλα οσο παιρνουσε η ωρα,επαιρνα τον αερα.viewtopic.php?f=5&t=13423
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Μαρκα: ρενω κλιο
Ετος: 1997
κ.ε : 1400
χλμ: 70.000
καινουργια λαστιχα πανω(ακομα τα χειμωνιατικα),ασπρο,1500 ευρωπουλα!Καθαρο μεσα,ουτε γρατζουνισμενο,ουτε χτυπημενο.
Το πηρα σημερα πρωτη φορα.Ειχα 9 μηνες κ κατι να οδηγησω αμαξι,αλλα οσο παιρνουσε η ωρα,επαιρνα τον αερα.viewtopic.php?f=5&t=13423
Θα το βγαλω φωτο καποια στιγμη.Υπομονη.Απλα επειδη ειχα καιρο να πιασω τιμονι,τα πεταλ με φανηκανε κοντα το ενα με το αλλο.Ασε π πρεπει να ξαναθυμιθω το παρκαρισμα.
-
Μια χαρά αμάξι είναι
Του πατέρα μου (πρώτη κυκλοφορία 1/7/1992) έχει γράψει γύρω στα 310.000 χλμ και συνεχίζει ακάθεκτο
Και τα 80 άλογα από τον 1.4 είναι αρκούντως ζωηρά
Βλάβες : Μιά φορά αντλία νερού και 2 φορές δίσκο-πλατό
Λάδια ΔΕΝ έχει τσιμπήσει καθόλου μέχρι τώρα !
Κατά τα λοιπά μόνο τα αναλώσιμα (λάδια-φίλτρα-μπουζί-τακάκια-αμορτισέρ)Βασικά θέλει να πάρει καινούργιο και δεν λέει να χαλάσει το άτιμο
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
για να γυρίσουμε στο θέμα μας, τη Παρασ ή Σαβ που μας πέρασε(δεν θυμάμαι) στη Renault της Tατοίου, που ήταν παλιά αμαρτωλή εμπορία Fiat, είχε bazaar μτχ.
τι ακριβώς ήταν δεν σταμάτησα να δω, αλλά προσπαθούν και αυτοί να διώξουν οτι μπορούν.Mιλάς προφανώς για την Automobile PGA Μεταμόρφωσης. Πέρασα κι εγώ, αλλά καλές τιμές δεν είδα. Π.χ. Clio III TCe Expression διετίας (εγγύηση που λήγει τον άλλο μηνα) στα 9.500 περίπου, ένα Twingo GT με 2.200χλμ. στα 10.500 περίπου, κάποιο Sandero μόνο ειχε επιγραφή ΠΩΛΗΘΗΚΕ στα 6.000 ευρώ, και κάτι Volvo μάλλον εταιρικά με αρκετά χλμ. Αρκετούτσικα αμάξια, όχι δελεαστικές τιμές και έκδηλη αμηχανία να πουλησουν χωρίς ομως θερμό αγοραστικό ενδιααφέρον. Περνουσαν πολλοί, κοιτουσαν και έφευγαν χωρίς να ρωτήσουν πολλά πολλά. ΚΡΙΣΗ....
-
Μια βοήθεια παρακαλώ...
Χρειάζομαι ένα μικρό αμαξάκι για αποκλειστικά εντός των τειχών των Αθηνών διαδρομές για ένα άτομο...
Μικρό για να παρκάρει άνετα και έστω με ένα air condition για να μην υποφέρουμε το καλοκαίρι.
Το θέλω για τα επόμενα 3-4 χρόνια για να με βγάλει όσο το δυνατόν χωρίς τρελές βλάβες, απλά τα αναλώσιμα του.Μάρκα κυριολεκτικά αδιάφορο και ποσό μέχρι 2000€.
Ποιά μάρκα/μοντέλλο θα μου προτείνατε να κοιτάξω;;;;Ευχαριστώ.
-
To atos μου ακούγεται καλή πρόταση...
-
Starlet θέλεις dpolal!!!
-
starlet (δευτερη γενια προσθιοκινητου) , και suzuki alto '97-'99 ισως και κανα twingo.
To matiz παραειναι κουβαδακι και τα atos πανακριβα..
-
Suzuki Alto
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Μια βοήθεια παρακαλώ...
Χρειάζομαι ένα μικρό αμαξάκι για αποκλειστικά εντός των τειχών των Αθηνών διαδρομές για ένα άτομο...
Μικρό για να παρκάρει άνετα και έστω με ένα air condition για να μην υποφέρουμε το καλοκαίρι.
Το θέλω για τα επόμενα 3-4 χρόνια για να με βγάλει όσο το δυνατόν χωρίς τρελές βλάβες, απλά τα αναλώσιμα του.Μάρκα κυριολεκτικά αδιάφορο και ποσό μέχρι 2000€.
Ποιά μάρκα/μοντέλλο θα μου προτείνατε να κοιτάξω;;;;Ευχαριστώ.
starlet ψαχνεις.
-
Παντως το alto ειναι σημαντικα πιο καινουργιο μοντελο..Τα τελευταια starlet ειναι απλησιαστα στη τιμη που ψαχνει ο φιλος..Μεχρι τωρα ,θελω να πιστευω, πως αναφερομασταν στην προτελευταια γενια του μικρου της toyota..
-
Φιλε μου δες επισης τα micra, accent και corsa εχουν.. 'σκυλισια' ( ) φημη.
πχ
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1255746/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1354241/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1224310/
βλεπω επισης κ κατι saxo-106 1,1 που δειχνουν αρκετα πιο συγχρονα απο τα παραπανω, δεν εχω ομως ιδεα πως πανε απο προβληματα...
Οπως και να'χει σε αυτα τα χρηματα ειναι κατι παραπανω απο 'λαχειο' το αυτοκινητο, οποτε εχε στο νου σου ενα καλο σερβις
-
Famas, Cosneo, drdino πού είναι να προτείνουν;
-
Το Accent είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις, δεν βολεύει και τόσο.
Στη λίστα να προσθέσω Cinque/Seicento.
-
too good to be true? or not, τόσο έχουν τωρα? παίζουν απάτες ακόμη σε αυτο το site?
περιπτωση 1
περίπτωση 2επίσης, αυτοί τα βρίσκουν όλα? και πόσα χιλιόμετρα ενδέχεται να εχει παραπάνω από τα αναγραφόμενα?
αν πάω να ζησω έξω, ενα 350z ειναι must
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
too good to be true? or not, τόσο έχουν τωρα? παίζουν απάτες ακόμη σε αυτο το site?Απάτες παντού παίζουν. Δεν ξέρω για τα συγκεκριμένα πάντως, αλλά έξω γενικά το κόστος απόκτησης των αυτοκινήτων είναι αστείο σε σχέση με εδώ, αλλά το κόστος χρήσης εξωπραγματικό. Λχ. τιμές στην Αγγλία για Celica 7-10ετίας; 2000-2500 λίρες. Ασφάλιστρα; 3000 λίρες ετησίως.
Τιμες μεταχειρισμενων