-
O Ted Kravitz λέει ότι πολύ πιθανόν η RBR να χρησιμοποιεί ένα μικρότερο KERS σύστημα, για ένα γύρο μόνο και μόνο για εκκινήσεις, άρα κάνει το μονοθέσιο σημαντικά ελαφρύτερο. Έτσι έχουν το pace για single-flying lap, κάνουν καλύτερη εκκίνηση, δεν τρώνε τα λάστιχα στον αγώνα, δεν ρισκάρουν πιθανά προβλήματα αξιοπιστίας αλλά αν έρθουν αντιμέτωποι με ένα KERS equipped μονοθέσιο...θα έχουν σοβαρό θέμα: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsp ... 436936.stm
Ενδιαφέρον approach θα έλεγα. Το θέμα είναι τι αποτέλεσμα θα έχει στον αγώνα.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Και μούτρα έβγαζε στον Μάσσα είδα σε κάποια onboard.Αλλά ας δούμε αύριο στον αγώνα, μη βιαζόμαστε. Ο αγώνας είναι μεγάλος και το degradation των Pirelli δεδομένο...οπότε ας δούμε ποιός (και πιο σασί) θα κάνει τη καλύτερη διαχείριση.
κανεις δεν βιαζεται.απλα αν χανεις 1 δευτερολεπτο τον γυρο απο τα Ρεντ Μπουλ τοτε δεν πας πουθενα...μπορουν να κανουν ακομα 2 πιτ...
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
το bold δεν ισχυει , μεχρι και οι οδηγοι της μακλαρεν κλαιγοντουσαν. για παραδειγμα ολοι πιστευαν οτι η mercedes θα ειναι πιο γρηγορη και οι οδηγοι τους ελπιζουν σε νικες.πριν το τελευταιο τεστ h μακλαρεν ηταν πιο γρηγορη μονο απο τις νεες ομαδες και την force india.
αυριο θα δουμε και στον επομενο αγωνα , πολυ νωρις για να πουμε για αποτελεσματα και γενικο performance.Δηλαδή εσύ περίμενες να είναι κάτω από τη 10άδα; Άντε να την περνούσε και η Mercedes, άντε και η Renault ποιος άλλος;
Τεσπα από ένα quali δεν θα βγάλουμε όλα τα συμπεράσματα όπως λες και εσύ. -
Ο χρήστης pik. έγραψε:
Και μούτρα έβγαζε στον Μάσσα είδα σε κάποια onboard.
Αλλά ας δούμε αύριο στον αγώνα, μη βιαζόμαστε. Ο αγώνας είναι μεγάλος και το degradation των Pirelli δεδομένο...οπότε ας δούμε ποιός (και πιο σασί) θα κάνει τη καλύτερη διαχείριση.
κανεις δεν βιαζεται.απλα αν χανεις 1 δευτερολεπτο τον γυρο απο τα Ρεντ Μπουλ τοτε δεν πας πουθενα...μπορουν να κανουν ακομα 2 πιτ...
Σε quali pace.
Σε race pace τι γίνεται?
Θα το μάθουμε σε λίγες ώρες.
-
δεν νομιζω να εχουν κανει τοσο λαθος στο χωριο...
τοσα χιλιομετρα για ποιο λογο;
αρα...
-
Παιδιά, βιαζόμαστε! Είναι γνωστό ότι η Αυστραλία είναι περίεργη πίστα. Όπως η Ferrari, το ίδιο η Mercedes και η Lotus είχαν προβλήματα με τα ελαστικά. Επίσης η Ferrari είχε πρόβλημα και με το setup. Είμαι σίγουρος πως αυτή δεν θα είναι η εικόνα που θα δούμε σε πιο normal πίστες.
Η McLaren τώρα, ποτέ δεν θα ήταν εκτός 10αδας ακόμα και μετά τις δοκιμές. Σαν pace βρίσκονταν πίσω από RBR, Ferrari και Merc και κατά την άποψη μου ακόμα εκεί βρίσκονται απλά δεν μπορεί να φανεί στην Μελβούρνη. Με την αξιοπιστία όμως δεν ξέρω τι κάνουν και θα φανεί αύριο αυτό.
-
Όπως έγραψαν πολλοί φίλοι παραπάνω, η εικόνα θα αρχίσει να ξεκαθαρίζει αύριο. Πολλα κορυφαία στελέχη ομάδων έχουν δηλώσει ότι η απόλυτη ταχύτητα και η pοle δεν θα είναι φέτος το παν. Ο Φεττελακος παντως φετος θα είναι δύσκολος αντίπαλος.
Τον αγώνα θα τον χάσω αύριο, με κερδισε το τελευταίο σκι της χρονιάς. -
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Είναι γνωστό ότι η Αυστραλία είναι περίεργη πίστα.Λίγοι το σχολίασαν και είναι εξαιρετικά σημαντικό ζήτημα.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Όπως έγραψαν πολλοί φίλοι παραπάνω, η εικόνα θα αρχίσει να ξεκαθαρίζει αύριο. Πολλα κορυφαία στελέχη ομάδων έχουν δηλώσει ότι η απόλυτη ταχύτητα και η pοle δεν θα είναι φέτος το παν. Ο Φεττελακος παντως φετος θα είναι δύσκολος αντίπαλος.
Τον αγώνα θα τον χάσω αύριο, με κερδισε το τελευταίο σκι της χρονιάς.σε 2-3 αγωνες θα ξεκαθαρισει οχι τωρα
-
Κάτι που επίσης θα παίξει πολύ ρόλο και ακόμη δεν το γνωρίζουμε, είναι ποιά ομάδα έχει το ευγενικότερο με τα ελαστικά μονοθέσιο. Με τα Bridgestone δεν είχε και τόσο μεγάλη σημασία αλλά φέτος θα είναι πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό.
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
Όπως έγραψαν πολλοί φίλοι παραπάνω, η εικόνα θα αρχίσει να ξεκαθαρίζει αύριο. Πολλα κορυφαία στελέχη ομάδων έχουν δηλώσει ότι η απόλυτη ταχύτητα και η pοle δεν θα είναι φέτος το παν. Ο Φεττελακος παντως φετος θα είναι δύσκολος αντίπαλος.
Τον αγώνα θα τον χάσω αύριο, με κερδισε το τελευταίο σκι της χρονιάς.σε 2-3 αγωνες θα ξεκαθαρισει οχι τωρα
Αυτο εννοουσα κι εγω.
-
Δικαιολογίες ψάχνουμε. Πάρα πολύ απογοητευτικό αποτέλεσμα. Όχι γιατί περιμέναμε κάτι από τις δοκιμές του χειμώνα, αλλά γιατί από πέρσι δείχναμε απ' τα μισά και μετά να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα απ' τη McLaren αλλά και να κλείνουμε σαφώς την ψαλίδα με Red Bull. Τώρα πάλι στο κυνήγι θα είμαστε; Γιατί να μην είμαστε εμείς στη θέση της Red Bull σήμερα;
Σ' ένα πλάνο είδα την μπροστινή πτέρυγα του Webber να σκουπίζει πάλι. Η ίδια ιστορία και φέτος;
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Δικαιολογίες ψάχνουμε.Παρηγοριά στον άρρωστο μέχρι να βγει η ψυχή του.
Είναι ηλίου φαινότερο ότι τα φεράρι χολαίνουν.
-
...φυσικά η διαφορά μας fn1m είναι πως ακόμα κι όταν μας κερδίζετε, πάλι μαζί μας ασχολείσαι.
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
...φυσικά η διαφορά μας fn1m είναι πως ακόμα κι όταν μας κερδίζετε, πάλι μαζί μας ασχολείσαι.Ε με ποιον να ασχοληθώ; Υπάρχει κάνας ρεντμπουλίστας στο φόρουμ; Σχεδόν μόνο φερραρικούς βλέπω.
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Δικαιολογίες ψάχνουμε. Πάρα πολύ απογοητευτικό αποτέλεσμα. Όχι γιατί περιμέναμε κάτι από τις δοκιμές του χειμώνα, αλλά γιατί από πέρσι δείχναμε απ' τα μισά και μετά να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα απ' τη McLaren αλλά και να κλείνουμε σαφώς την ψαλίδα με Red Bull. Τώρα πάλι στο κυνήγι θα είμαστε; Γιατί να μην είμαστε εμείς στη θέση της Red Bull σήμερα;Σ' ένα πλάνο είδα την μπροστινή πτέρυγα του Webber να σκουπίζει πάλι. Η ίδια ιστορία και φέτος;
Η απάντηση είναι πολύ απλή. Γιατί αυτή την στιγμή δεν έχουμε τα ικανότερα στελέχη.
Και των 2 οι αεροτομές λυγίζουν πάλι αλλά δεν μπορούμε να πούμε τίποτα γι' αυτό από τη στιγμή που περνάνε τους ελέγχους της FIA.
-
Δυστυχώς τα test φόρτισης της πτέρυγας είναι ο μόνο αντικειμενικός τρόπος.
Αν η πτέρυγα χαμηλώνει κατά τη διάρκεια του τρεξίματος παραμένι παράνομη. Απλά δεν αποδεικνύεται. -
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
...φυσικά η διαφορά μας fn1m είναι πως ακόμα κι όταν μας κερδίζετε, πάλι μαζί μας ασχολείσαι.γιατι δεν υπαρχουν Φερραριστι που θελουν απλα να ειναι πανω απο την Μακλαρεν...;
-
Διακρινω μια προωρη απελπισια ή μου φαινεται;
Οι αεροτομες λεμε ειναι νομιμες!
Και το KERS το κραταμε για καβατζα... -
Ο χρήστης pik. έγραψε:
...φυσικά η διαφορά μας fn1m είναι πως ακόμα κι όταν μας κερδίζετε, πάλι μαζί μας ασχολείσαι.
γιατι δεν υπαρχουν Φερραριστι που θελουν απλα να ειναι πανω απο την Μακλαρεν...;
χρησιμοποίησα ενικό φυσικά, αναφερόμενος στον fn1m και στη συνήθη ποδοσφαιρικού χαρακτήρα καζούρα του. Μπορείς προφανώς να βρεις όλων των ειδών τους οπαδούς σε όλες τις ομάδες.
Qantas Australian Grand Prix 2011