-
Παιδιά στην Ελλάδα έχει παρεξηγηθεί πολύ το αυτόματο ημιαυτόματο διοτι ο Έλλην έχει μάθει να ανακατεύει την σούπα, και να αυτοαποκαλείται ραλίστας !!! Αν δεν αλλάζεις στο χέρι τις ταχύτητες για να κανεις τα καρφωτά σου δεν είναι το ίδιο. Δεν ελέγχεις καλά το αμάξι με το αυτόματο πως να το κάνεις !!! . (Αυτά ακουγουνται βεβαια απο τους άσχετους)
Εγω γελάω που τους βλέπω στην κίνηση της πόλης να κατεβαίνουν απο το αμάξι για να ξεμουδιάσουν το αριστερό πόδαρακι τους. Στην πόλη ειναι μεγάλη η χαρά να οδηγείς αυτόματο, ειναι πολυ ξεκουραστη η οδήγηση. Και όσο για τους ραλίστες με τα μηχανικά σασμάν, υπάρχουν πια και τα σειριακά κιβώτια που μπορεί ο οδηγός να αλλάξει ταχύτητα όποτε και όπως εκείνος θέλει. Ειδικά στα σπορ αμαξια με σειριακό κιβώτιο, οι αλλαγες τείνουν να γίνουν καλύτερες και απο αυτές των μηχανικών.
Απλά ο Έλληνας εχει μάθει στο καβουρδιστήρι. Δεν λέω... Αλλη η αίσθηση να οδηγείς μηχανικό, ειδικά σε γρήγορο αμάξι. Αλλα η πρακτική ευκολία και η ξεκουραστη οδήγηση του αυτόματου μεσα στην πόλη ειναι must, και πραγματικά απορώ που δεν είναι ολα τα ταξί αυτόματα !!!
Περι ορέξεως βεβαια κολοκυθόπιτα.
-
.
-
Δεν έχουν όλα τα αυτόματα δισκοπλατω ρεεεε
-
.
-
-
.
-
Mπορείς να ουρήσεις και λίγο, βοηθάει.
Κατά τα άλλα:
Ο χρήστης lll έγραψε:
ε, ο,τι εχουν χαλαει λεμεεεΣε ποιό παράλληλο σύμπαν ζεις και τα χειροκίνητα δεν χαλάνε ή δεν ζητάνε συντήρηση;
-
.
-
Ο χρήστης lll έγραψε:
Mπορείς να ουρήσεις και λίγο, βοηθάει.
Επισης
Εγώ τσηφ δεν πετάω βαρύγδουπα 'θα σου 'λεγα τώρα κλπ'
Σε ποιό παράλληλο σύμπαν ζεις και τα χειροκίνητα δεν χαλάνε ή δεν ζητάνε συντήρηση;
Στη νοτια ελλαδα.
Στη νότια Ελλάδα δλδ δεν χαλάνε τα συγχρονιζέ ή τα δισκοπλατώ; Οι άξονες;
κλπ κλπ
-
Stay out of this. [mod]
-
.
-
Και λίγη περισσότερη σοβαρότητα από εμάς δεν βλάπτει.την έχουμε δει όλοι ξερολες.
Άλλο αυτόματο κιβώτιο, άλλο αυτοματοποιημένο κιβώτιο και άλλο αυτοματοποιημένο διπλού συμπλεκτη. -
Εγώ να γράφω ξέρω, εσύ να διαβάζεις μάλλον όχι.
Εδώ πχ βλέπουμε τα 'όλο κάτι citroen':
Το δικαίωμα στη σοβαρότητα την έχεις χάσει προ πολλού.
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
Και λίγη περισσότερη σοβαρότητα από εμάς δεν βλάπτει.την έχουμε δει όλοι ξερολες.
Άλλο αυτόματο κιβώτιο, άλλο αυτοματοποιημένο κιβώτιο και άλλο αυτοματοποιημένο διπλού συμπλεκτη.Όλα αυτά αυτόματα είναι (=αλλάζουν ταχύτητα χωρίς την παρέμβαση του οδηγού). Απλά υπάρχουν αυτόματα με επικυκλικό κιβώτιο, αυτόματα τα οποία είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενα χειροκίνητα, τα DSG κλπ κλπ.
-
.
-
Drdino,
Εγώ αυτοματοποιημένο οδηγαω και δεν έχει παρουσιάσει τίποτα.
Αλλα κάποιοι νομίζουν μάλλον ότι επειδή είναι αυτόματο δεν χαλάει κιόλας.εδώ χαλάνε τα χειροκινητα τα αυτόματα δεν θα χαλάσουν;
Εγώ ξέρω περίπτωση που εντός εγγύςσης χάλασε κλασικό αυτόματο με μετατροπέα απο CLS 3 φορές.ποιος φταίει σε αυτή την περίπτωση το κιβώτιο η ο οδηγός; -
Mα αυτό λέω και γω, αυτόματα και χειροκίνητα παρουσιάζουν βλάβες ανεξαιρέτως
-
Το ζήτημα είναι να μπορέσει ο απλός καταναλωτής να καταλάβει πολύ γενικά την λειτουργία του κιβωτιου πριν την αγορά.
-
Θα μπορούσαμε να προσπαθήσουμε να συγκρατηθούμε και να περιοριστούμε στα περί του ημιαυτόματου της Peugeot και του δίσκου του;;
-
edit mod
-
Και επισης το manual κιβωτιο στην ελλαδα οδηγητε κακιστα...Τους βλεπω στα φαναρια, κοκκινο μερικα λεπτα και ειναι σε ''εγρηγορση'' πατιναροντας μπρος πισω...και μετα σου λεει μαπα ο συμπλεκτης τα φτυσε στα 25Κ. Δεν πιστευω τιποτα πλεον, και για συνχρονιζε που λετε παραπανω, ασε και ξερω πως τις αλλαζουν τις ταχυτητες...μερικοι οδηγοι ειναι η εννοια των ''σιδεροφαγων''.
Παντως την σημερον ημερα, απορω πως ο Ελληνας δεν θελει να δοκιμασει κατι διαφορετικο(και σιγουρα καλυτερο), παει και παιρνει καλο αμαξι, γρηγορο, μουρατο, τελειο....και το παιρνει στην απλη χειροκινητη εκδοση Πολυ αντιφατικο σχημα...
Ημιαυτόματο peugeot και αλλαγη δισκου.