-
φιλε 307 το σουζουκι εχει 0-100 9 δευτερα και το 307 10.5.Καλα στις ρεπριζ ειναι κατι χρονια μπροστα.Ειναι 940 κιλα και το 306 1200.Εχουν σχεδον τα ιδια αλογα αλλα κοντυτερο κιβωτιο το ιγκνις.κανονικα δεν θα επρεπε καν να το βλεπεις
-
Δηλαδή 307κια, θεωρείς ότι ένα αυτοκίνητο που 'ψιλοφεύγει' από ένα 307 1.6 είναι 'πολύ δυνατό' ;
-
Εγω καταλαβα οτι στην εκκινηση δεν πατησε γκαζι το 307 αλλα και να παταγε θα του εφευγε το ignis αλλα μετα τον αφηνε(πισω τον αφηνες? να υποθεσω οτι τον περναγες δηλαδη?)
Αν ειναι ετσι ειναι χλωμοτατο...Μηπως το ignis δεν ασχολουταν καθολου?
Οπως και να το κανουμε το 307 ειναι 2-3 τονους βαρυτερο... -
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Εγω καταλαβα οτι στην εκκινηση δεν πατησε γκαζι το 307 αλλα και να παταγε θα του εφευγε το ignis αλλα μετα τον αφηνε(πισω τον αφηνες? να υποθεσω οτι τον περναγες δηλαδη?)Ευχαριστουμε για την διευκρινηση, ηταν πολυ διαφωτιστικη!Επι του θεματος. Για να ειμαι ειλικρινης βρισκω αρκετα ακριβη τη μασκα, ευτυχως που δεν εμαθα ποτε τιμη γιατι θα παθαινα εμφραγμα! Τα προβολακια τα βρισκω περιττα (προσωπικα). Το xplod καλο πακετο ειναι αλλα οπως εγραψα κ στις εντυπωσεις μου παλιοτερα, χωρος αποσκευων γιοκ μετα!
Deggman, δεν αμφιβαλω για το κοστος αλλα δεν θελω αγωνιστικο, αυτο που εχω θελω με καποια βελτιωση στην 'αναπνοη' του. Αν εβρισκα κ ενα χταποδι 4-2-1 θα ηταν το ιδανικο...
Αντε, παρτε το κ εσεις επιτελους το τιμημενο να ανοιξουμε Ignis sport forum! Αλλα V6, το 'Βρηκα ομως τι δωρο θα τους ζητησουμε' ομολογω οτι δεν μου αρεσε καθολου, για εξηγησου...
Tazz, 23-24/10 κυπελλο ασφαλτου στη Λαμια, αν ενδιαφερεσαι λεπτομερειες με πμ.PS sado εσυ το εκανες παραγγελια να σου παρω τις ραγες του καθισματος;
-
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑΧΩΝΑ ΠΑΛΙ ΘΑ ΜΕ ΕΠΕΡΝΕ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΑΝΕΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΙΑ ΠΟΥ ΑΝ ΤΑ ΖΥΓΙΣΟΥΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΥΣΤΕΡΕΙ ΤΟ IGNIS
-
Ευχαριστω...Y R welcome...
Εχει κατι ωραιες εξατμισουλες η suzuki sport μουρλια.....Τωρα για τις βελτιωσεις που γραφετε,εχω να πω τα εξης:
1)Αν και δεν εστριψα οπως κανω με το κλιο,στα Μεγαρα που το εκανα τεστ drive μου αρεσε η συμπεριφορα του....Παρα το υψος ειναι σφικτο και δεν παιρνει τοοσο μεγαλες κλισεις...Θα δοκιμασω(οταν με το καλο το παρουμε)ελατηριακια για αρχη και μετα βλεπουμε...
2) Υπαρχει ignis sport-αναφερομαι στο ignis sport του power techniques με τις εξης βελτιωσεις: Χταποδι,καταλυτης,μεσαιο,τελικο και φιλτροχοανη...Η εξατμιση φτιαχτηκε στον Ποπαϋ επομενως μπορειτε να ρωτησετε εκει και σιγουρα θα εχει κατι...Το αμαξι αυτο δυναμομετρηθηκε πριν στα 110 αλογα και με αυτες τις βελτιωσεις πηγε 124 ενω και στη ροπη πηρε κατι...
Το παιδι που το οδηγει μου ειπε οτι παει εμφανως καλυτερα κ γενικα ειναι ευχαριστημενοι.
Αν θελετε να ρωτησω περισσοτερα πειτε το... -
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Υπαρχει ignis sport-αναφερομαι στο ignis sport του power techniques με τις εξης βελτιωσεις: Χταποδι,καταλυτης,μεσαιο,τελικο και φιλτροχοανη...Η εξατμιση φτιαχτηκε στον Ποπαϋ επομενως μπορειτε να ρωτησετε εκει και σιγουρα θα εχει κατι...Το αμαξι αυτο δυναμομετρηθηκε πριν στα 110 αλογα και με αυτες τις βελτιωσεις πηγε 124 ενω και στη ροπη πηρε κατι...
Το παιδι που το οδηγει μου ειπε οτι παει εμφανως καλυτερα κ γενικα ειναι ευχαριστημενοι.
Αν θελετε να ρωτησω περισσοτερα πειτε το...Οσων αφορα το στριψιμο μηπως σε επιρρεασε ο ψυχολογικος παραγοντας; Γιατι το ειχα παθει κ γω κ οταν το ξεπερασα διαπιστωσα οτι εχει αρκετα υψηλα περιθωρια προσφυσης. Ειπαμε, οχι σαν ραλι αλλα στεκεται τουλαχιστον επαξια διπλα σε ενα μη βελτιωμενο κλιο πιστευω.
Αχ, αυτη η βελτιωση... Αυτη με εβαλε κ μενα στη πριζα! Βεβαια για να λεμε κ του στραβου το δικιο κ να ακριβολογουμε, επειδη την εχω μελετησει: 1.Το αυτοκινητο πριν την βελτιωση δυναμομετρηθηκε σχεδον 120 ΗΡ (μουφα κατα την αποψη μου..) 2.Μετα την βελτιωση δυναμομετρηθηκε 126 ΗΡ (αληθοφανες σαν ποσοστο αυξησης ιπποδυναμης κ μονο, οχι σαν τιμη!)
Αφου γνωριζεις προσωπικα τον κατοχο του, αν μπορεις ρωτησε τον σε παρακαλω 1.Τι γινεται τωρα με την εγγυηση (μηπως σπαει με την χρηση third-party ανταλλακτικων; ) 2.Μπορουμε να εχουμε μια τιμη για το χταποδι ΜΟΝΟ μια κ δεν εχω βρει κατι αναλογο στην suzuki sport; -
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Υπαρχει ignis sport-αναφερομαι στο ignis sport του power techniques με τις εξης βελτιωσεις: Χταποδι,καταλυτης,μεσαιο,τελικο και φιλτροχοανη...Η εξατμιση φτιαχτηκε στον Ποπαϋ επομενως μπορειτε να ρωτησετε εκει και σιγουρα θα εχει κατι...Το αμαξι αυτο δυναμομετρηθηκε πριν στα 110 αλογα και με αυτες τις βελτιωσεις πηγε 124 ενω και στη ροπη πηρε κατι...
Το παιδι που το οδηγει μου ειπε οτι παει εμφανως καλυτερα κ γενικα ειναι ευχαριστημενοι.
Αν θελετε να ρωτησω περισσοτερα πειτε το...Οσων αφορα το στριψιμο μηπως σε επιρρεασε ο ψυχολογικος παραγοντας; Γιατι το ειχα παθει κ γω κ οταν το ξεπερασα διαπιστωσα οτι εχει αρκετα υψηλα περιθωρια προσφυσης. Ειπαμε, οχι σαν ραλι αλλα στεκεται τουλαχιστον επαξια διπλα σε ενα μη βελτιωμενο κλιο πιστευω.
Αχ, αυτη η βελτιωση... Αυτη με εβαλε κ μενα στη πριζα! Βεβαια για να λεμε κ του στραβου το δικιο κ να ακριβολογουμε, επειδη την εχω μελετησει: 1.Το αυτοκινητο πριν την βελτιωση δυναμομετρηθηκε σχεδον 120 ΗΡ (μουφα κατα την αποψη μου..) 2.Μετα την βελτιωση δυναμομετρηθηκε 126 ΗΡ (αληθοφανες σαν ποσοστο αυξησης ιπποδυναμης κ μονο, οχι σαν τιμη!)
Αφου γνωριζεις προσωπικα τον κατοχο του, αν μπορεις ρωτησε τον σε παρακαλω 1.Τι γινεται τωρα με την εγγυηση (μηπως σπαει με την χρηση third-party ανταλλακτικων; ) 2.Μπορουμε να εχουμε μια τιμη για το χταποδι ΜΟΝΟ μια κ δεν εχω βρει κατι αναλογο στην suzuki sport;Aναφορικα με το στριψιμο εννοουσα οτι δεν το οδηγησα οπως το κλιο...Ειχα διπλα μου και το παλικαρι της suzuki κ οσο να'ναι φοβομουν να του πιω το αιμα...Παντως πηγαινοντας το ψιλοσβελτα δεν διαπιστωσα καποια εμφανη αδυναμια περα απο το αυξημενο υψος...
Θα επανελθω για τα αλλα αφου μαθω τιποτε παραπανω... -
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Επ'ευκαιρια θελω καταγγειλω δημοσιως οτι απο τοτε που εβαλα τον sado μεσα, οι ραγες ολισθησης του καθισματος κοπανανε κ μου ειπαν απο το service οτι θελουν αντικατασταση! Απαιτω αποζημιωση αμεσα!Βρε άντε απο εδώ που μόλις έβλεπες στροφή αμέσως να ντριφτάρεις!
παλιοκοντράκια!
Ακόμα θυμάμαι την έκφραση του τύπου με την Mercendes μόλις είδε το Ibiza να έρχεται με το πλάι! χαχαχαχαχα! Θυμάσαι γέλιο;Στο θέμα τώρα....
Παιδιά και οταν οδήγισα το demo car και ενός φίλου μου μου έμεινε η εντύπωση οτι ψιλοστρίβει 'χαροτικά' αλλά οταν τελείωνε η στροφή ένιωθες οτι πήγαινε κι άλλο. -
Ο χρήστης sado έγραψε:
Βρε άντε απο εδώ που μόλις έβλεπες στροφή αμέσως να ντριφτάρεις!
παλιοκοντράκια!
Ακόμα θυμάμαι την έκφραση του τύπου με την Mercendes μόλις είδε το Ibiza να έρχεται με το πλάι! χαχαχαχαχα! Θυμάσαι γέλιο;Στο θέμα τώρα....
Παιδιά και οταν οδήγισα το demo car και ενός φίλου μου μου έμεινε η εντύπωση οτι ψιλοστρίβει 'χαροτικά' αλλά οταν τελείωνε η στροφή ένιωθες οτι πήγαινε κι άλλο.Α, εμφανιστηκες επιτελους! Για ασε τα αστειακια κ πεσε το χρημα!
Δεν εφταιγα εγω, κρυα λαστιχα, ασφαλτος σαπουνι... Εδω χορευε το Ιμπιζα με τοσα κιλα ενισχυτες, πυκνωτες, γουφερ πισω...
Ναι, πλακα ειχε για μενα που παρακολουθουσα απο αποσταση ασφαλειας αλλα ο οδηγος του Merc μαλλον δεν θα εχει την ιδια αποψη... -
Με μια Νορβιγίδα βολεύεσαι;;
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Με μια Νορβιγίδα βολεύεσαι;;sado,θά έρθεις νά καθήσεις καί στό δικό μου αυτοκίνητο;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Με μια Νορβιγίδα βολεύεσαι;;
sado,θά έρθεις νά καθήσεις καί στό δικό μου αυτοκίνητο;
Ε, Ε! Κυριος, υπαρχει σειρα!
Ετσι ανεπτυγμενες που ειναι αυτες εκει πανω... κ με μιση βολευομαι!
Σοβαρα τωρα, ασχετα με τον sado, οντως χαλασαν οι ραγες αλλα τις καλυπτει η εγγυηση εννοειται. -
Ε καί σύ.Τί σειρά μού λές τώρα!!!
Ο ψηλός θά έχει γιά όλους μας!!! -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ε καί σύ.Τί σειρά μού λές τώρα!!!
Ο ψηλός θά έχει γιά όλους μας!!!Δεν αμφιβαλω καθολου! Το μονο που μενει τωρα ειναι να δουμε ποσο ανεπτυγμενο αισθημα κοινοκτημοσυνης εχει κ κατα ποσο τηρει το λογο του...
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Με μια Νορβιγίδα βολεύεσαι;;
sado,θά έρθεις νά καθήσεις καί στό δικό μου αυτοκίνητο;
Εαν είναι έτσι ..... να ανοίξουμε καινούργια λίστα
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
http://www.suzukisport.com/news/040205ss_speedl_tmc16/index.html.
ΕΔΩ ΤΟ ΣΟΥΖΟΥΚΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΣΠΡΟ ΧΡΩΜΑ.ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ?ΑΠ'ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΑΣΠΡΟ ΧΡΩΜΑ.ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΑΚΙ ΣΕ ΑΣΠΡΟ ΧΡΩΜΑ.ΑΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ .ΤΟΥ ΒΑΖΩ ΚΑΙ ΤΙΣ 16ΑΡΕΣ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥΡΗ ΣΤΟ ΚΑΒΟΥΡΙΤο λινκ είναι λάθος, δεν βγάζει πουθενά (404 not found)...
ΠΑΤΑ ΤΟ LINK ΚΑΙ ΒΓΑΛΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ !!!
VASSBAK -
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
[list:gc53rr1n]Αν ειναι να παρει καποιος το Ignis ρε παιδια, γιατι να μην επιλεξει την Corolla?[/list:u:gc53rr1n][list:gc53rr1n]H to Civic? [/list:u:gc53rr1n][list:gc53rr1n]Mh moy peite μονο επειδη βγαζει 109 αλογα στα 1300 γιατι θα κοπαναω τα κρανος στον τοιχο [/list:u:gc53rr1n]ΓΙΑΤΙ
- ΤΟ IGNIS ΕΧΕΙ 14000 EURO KAI TO HONDA 19000 KAI TO YARIS 17000
- ΤΟ IGNIS ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 1300 ΑΛΛΑ 1500 ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ 109BDH
- EXEI ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΙΣΗΜΟ ΑΠΟ ΕΝΑ HONDA KAI ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ YARIS.
-
Καταρχην καλοταξιδο.
Με A/C κτλ μαλλον το 945 kg ειναι πιο κοντα στην πραγματικοτητα... ( http://www.globalsuzuki.com/automobile/ ... index.html )
Καιτοι το μοτερ του ειναι δυνατο, δεν θα ελεγα οτι εχει δυναμη σε ολο το φασμα, μαλλον αγκομαχει κατω απο τις 2000-2500 rpm..(εν μερει λογικο γιατι δειχνει φανερα την απροθυμια του να δουλευει τοσο χαμηλα) Αληθεια, ειναι το πρωτο σου αυτοκινητο;
Αν κ ειμαι κατοχος του ιδιου μοντελου, ακομα δεν μπορω να καταλαβω ποιος ειναι ο 'χρονογραφος' που λες. Μαλλον εννοεις μια χαζη επιλογη του κεντρικου display που δειχνει ποση ωρα ειναι το αυτοκινητο σε λειτουργια ή κατι τετοιο κ μηδενιζει με δικη του πρωτοβουλια. Λιγο αχρηστο το βρισκω προσωπικα. Απο την αλλη ενα οικονομομετρο θα ηταν πολυ χρησιμοτερο πιστευω αλλα γουστα ειναι αυτα..Επ'ευκαιρια θελω καταγγειλω δημοσιως οτι απο τοτε που εβαλα τον sado μεσα, οι ραγες ολισθησης του καθισματος κοπανανε κ μου ειπαν απο το service οτι θελουν αντικατασταση! Απαιτω αποζημιωση αμεσα! [/quote]
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ
ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΙΣ ΡΑΓΕΣ, ΕΜΕΝΑ ΚΟΠΑΝΑΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ!!! ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ.
ΟΣΩΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΟ ΜΑΛΟΝ ΕΠΗΡΕΑΣΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ PORSHE 911 ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΝΕΙ! ΕΣΥ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΖΟΡΙΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ? ΤΕΛΙΚΗ ΑΣ ΠΟΥΜΕ. ΕΓΩ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΟΛΥΜΕΝΟΣ ΣΤΙΣ 4000RPM.
Ε
-
Ο χρήστης vassbak έγραψε:
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥΠΕΡΙΕΡΓΟ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΙΣ ΡΑΓΕΣ, ΕΜΕΝΑ ΚΟΠΑΝΑΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ!!! ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ.
ΟΣΩΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΟ ΜΑΛΟΝ ΕΠΗΡΕΑΣΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ PORSHE 911 ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΝΕΙ! ΕΣΥ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΖΟΡΙΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ? ΤΕΛΙΚΗ ΑΣ ΠΟΥΜΕ. ΕΓΩ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΟΛΥΜΕΝΟΣ ΣΤΙΣ 4000RPM.
Ε
Ευχαριστω.
Πηγαινε στη δευτερη σελιδα του θεματος κ διαβασε ολες τις δημοσιευσεις απο εκει κ κατω. Πιστευω θα σου λυθουν αρκετες αποριες.
Ανεφερε στο συνεργειο σου το προβλημα με τις ραγες. Μπορει να ειναι ελαττωματικες κ να τις αντικαταστησουν κ σε σενα δωρεαν.
IGNIS SPORT VVti 109hp - ΑΝΑΚΛΗΣΗ