-
το μοτόρι μου έχει γράψει κοντά στα 211 Κ χιλιόμετρα.. θυμίζω είναι honda civic '85 1.3
θα ήταν καλή ιδέα να το έδινα για ένα ρεκτιφιέ; `Ενας μου 'πε ότι μάλλον θέλουν αλλαγή τα ελατήρια και θα 'ναι εντάξει, αλλά δεν κατάλαβα Χριστό!
`Εχει σημασία που είναι αυτόματο;
-
το μοτόρι μου έχει γράψει κοντά στα 211 Κ χιλιόμετρα.. θυμίζω είναι honda civic '85 1.3
θα ήταν καλή ιδέα να το έδινα για ένα ρεκτιφιέ; `Ενας μου 'πε ότι μάλλον θέλουν αλλαγή τα ελατήρια και θα 'ναι εντάξει, αλλά δεν κατάλαβα Χριστό!
`Εχει σημασία που είναι αυτόματο;
-
το μοτόρι μου έχει γράψει κοντά στα 211 Κ χιλιόμετρα.. θυμίζω είναι honda civic '85 1.3
θα ήταν καλή ιδέα να το έδινα για ένα ρεκτιφιέ; `Ενας μου 'πε ότι μάλλον θέλουν αλλαγή τα ελατήρια και θα 'ναι εντάξει, αλλά δεν κατάλαβα Χριστό!
`Εχει σημασία που είναι αυτόματο;
-
Μόνο ο μηχανικός σου μπορεί να το απαντήσει αυτό
Θα του ζητήσεις να κάνει μια μέτρηση συμπίεσης στους κυλίνδρους...
-
Αν δεν καίει λάδια γατί να το πειράξεις? Και την συμπίεση να βελτιώσεις δεν θα κερδίσεις πολλά και θα ρισκάρεις περισσότερα.
-
Αν δεν καίει λάδια τότε να μην το πειράξεις. Επίσης μια μέτρηση της συμπίεσης των κυλίνδρων δεν θα έβλαπτε.
-
Για Honda τα χιλιόμετρα που έχεις είναι λίγα ,αν είχες πάνω απο 300.000 τότε ναι .
-
έχει πέσει πολύ η απόδοση του κινητήρα και η ροπή του έχει σχεδόν μηδενιστεί. υπάρχει άλλος τρόπος για να 'ξανανιώσει';
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
έχει πέσει πολύ η απόδοση του κινητήρα και η ροπή του έχει σχεδόν μηδενιστεί. υπάρχει άλλος τρόπος για να 'ξανανιώσει';Ενα τουρμπο??
-
Ο χρήστης SharpShooter έγραψε:
Επίσης μια μέτρηση της συμπίεσης των κυλίνδρων δεν θα έβλαπτε.Πως γίνεται αυτό?
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
έχει πέσει πολύ η απόδοση του κινητήρα και η ροπή του έχει σχεδόν μηδενιστεί. υπάρχει άλλος τρόπος για να 'ξανανιώσει';Ο πιο απλος τρόπος ειναι να παρεις ενα καινούριο αυτοκινητο που θα εχει φρενα,αναρτήσεις και αλλα τετοια περιττα πράγματα
Εναλλακτικα μπορείς να δοκιμάσεις και καθαρισμό των μπεκ.Αλλαγή ελατηρίων και 'μαλλον θα είναι εντάξει' δεν ειναι και πολύ χρήσιμο συμφωνεις;Το παλιο αυτοκινητο ζητάει λεφτά αλλα το αν θα πιασουν τόπο ειναι αλλη ιστορία.
Παντως αυτοκίνητο πανω απο 20ετια καλο ειναι να μην το κρατάμε εάν δεν σκοπευουμε να το κανουμε αντίκα. -
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
έχει πέσει πολύ η απόδοση του κινητήρα και η ροπή του έχει σχεδόν μηδενιστεί. υπάρχει άλλος τρόπος για να 'ξανανιώσει';Μήπως υπάρχουν πολλές απώλειες στη μετάδοση λόγω φθοράς στο δίσκο;
Συμβαίνει αυτό στα αυτόματα ; -
Να σο πω να τα κατοστήσεις θα είναι ανεπίκαιρο!!
Οπότε να το ξαναμηδενίσεις το κοντέρ!!!Αν δεν σου βγάζει προβλήματα μην το σκαλίζεις!! Χόντα είναι αυτή, ξέρει τι φτιάχνει!!
-
Δεν έχει προβλήματα δόξα το θεό, αλλά θα αποκτήσει όταν το ρίξω στο γκρεμό τόσο εκνευριστικό που έχει καταντήσει..
-
Εκκνευριστικό λόγω αυτόματου;
Αλλιώς γιατί;Πάντως ένα Σιβίκ (Shuttle) που οδήγησα αυτόματο (και 4Χ4) ήταν από τα χειρότερα (ανασφαλή) αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει στην ζωή μου...
-
Εκνευριστικό επειδή δεν τραβάει πια και από ροπή 0, γενικώς έχει πέσει πολύ. Τι άλλο μπορεί να θέλει εκτός από ρεκτιφιέ ή τουρμπίνα; `Οσο για φθορά δίσκου, που στην πραγματικότητα έχει πολλούς μικρούς, δε θα έπρεπε να μυρίζει;Σύμπτωμα που σημαίνει πως θέλει αλλαγή. Αυτό όμως είναι οκ, οπότε;
-
Eχουμε το ιδιο αυτοκινητο ,παντα αυτοματο.
Δεν προκυτε ποτε να μυρισεις δισκο ποτε διοτι απλα δεν εχει δισκο οπως τα αλλα αυτοκινητα απλα ελενξε τις σταθμες των υγρων του κιβωτιου σου μιλαω για τα υδραυλικα υγρα που κανουν την συμπλεξη στο κιβωτιο εαν εχεις κανει πολλα χιλιομετρα θελουν αλλαγη εαν συνεχιζει η απωλεια ροπης ο μηχανικος πρεπει να κοιταξει την αντλια των υδραυλικων (περνει επισκευη).
αυτα για το κιβωτιο
Για το μοτερ τωρα ,καθαρισμο μπεκ ... θα χρειαζοταν εαν ειχε ,το καμπυλατερ το παει μια χαρα εαν εχεις σκορτσαρισματα καντου ενα καθαρισμο).
Ζεστανε τον κινητηρα σου βγαλε ταπα λαδιου, αυτη που συμπληρωνης τα λαδια ,δες ,εχεις αναθυμιασεις απο καμενο λαδι (φθορα κινητηρα ελατηρια)
Κατα την εκκινηση εχεις καπνο γαλαγιο πισω απο καμμενο λαδι στιγμιαια
(τσιμουχακια βαλβιδων)
Με ζεστο κινητηρα με γκαζιες σταματημενος εχεις το προηγουμενο φαινομενο (φθορα κινητηρα )
Αυτα εαν και νομιζω οτι το προβλημα το εντοπιζω στο κιβωτιο σου στα υδραυλικα του γιατι οσο και να ειχε πεσει ο κινητηρας δεν θα εχει 0 ροπη.
Το αμαξι ειναι το δευτερο μου και ειναι φανταστικο για την πολη απροβληματιστο
καλους δρομους -
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
έχει πέσει πολύ η απόδοση του κινητήρα και η ροπή του έχει σχεδόν μηδενιστεί. υπάρχει άλλος τρόπος για να 'ξανανιώσει';Είναι πολύ δύσκολο, έως αδύνατο να ξανανιώσει ο κινητήρας σου. Αλήθεια έχεις σκεφτεί τη 'μεταμόσχευση' κινητήρα από Civic Type-R?
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
έχει πέσει πολύ η απόδοση του κινητήρα και η ροπή του έχει σχεδόν μηδενιστεί. υπάρχει άλλος τρόπος για να 'ξανανιώσει';
Είναι πολύ δύσκολο, έως αδύνατο να ξανανιώσει ο κινητήρας σου. Αλήθεια έχεις σκεφτεί τη 'μεταμόσχευση' κινητήρα από Civic Type-R?
Type-R με αυτόματο;
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
έχει πέσει πολύ η απόδοση του κινητήρα και η ροπή του έχει σχεδόν μηδενιστεί. υπάρχει άλλος τρόπος για να 'ξανανιώσει';
Είναι πολύ δύσκολο, έως αδύνατο να ξανανιώσει ο κινητήρας σου. Αλήθεια έχεις σκεφτεί τη 'μεταμόσχευση' κινητήρα από Civic Type-R?
Ωραιο αυτο μου εφτιαξε την μερα , σε ενα αυτοκινητο που στοιχιζει 1500Ε να χαλασεις 6000Ε+ για να το δυναμωσεις και το σημαντικοτερο να ειναι τριταχυτο αυτόματο.
211.000 km...