-
To ίδιο και το 2tronic από ό,τι κατάλαβα.
Στο Senso πάντως, μετά από μερικά δευτερόλεπτα το κιβώτιο βάζει νεκρά για να μην πατινάρει, αλλά δεν το δείχνει στο καντράν. Μόλις πατηθεί το γκάζι, ακούγεται και η επαν-εμπλοκή. Αν το 2tronic βασίζεται στο ίδιο στυλ, λογικά θα το κάνει και αυτό.
-
έχεις στηρίξει όλο το θέμα σε μια πιθανή ανοησία που σου είπε κάποιος στο service.
Αν στο δώσουν γραπτώς τότε κάτι μπορείς να πετύχεις (χλωμό ως απίθανο)
Και μέσα στην πόλη 60000 χλμ δεν είναι και λίγα χλμ.
Μάλον πρέπει να συνεχίσεις να απολαμβάνεις το τουτού σου -
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
έχεις στηρίξει όλο το θέμα σε μια πιθανή ανοησία που σου είπε κάποιος στο service.
Αν στο δώσουν γραπτώς τότε κάτι μπορείς να πετύχεις (χλωμό ως απίθανο)
Και μέσα στην πόλη 60000 χλμ δεν είναι και λίγα χλμ.
Μάλον πρέπει να συνεχίσεις να απολαμβάνεις το τουτού σουΛίγα δεν είναι αλλα δεν ξέρω και πολλους να αλλάζουν στα 60.000 δισκο πλατό ελατήριο.
Δηλ υποστηρίζεις πως στο ημιαυτόματο ΔΕΝ γίνεται φθορά δίσκου οταν αφηνεις το drive στο αμαξι σταματημένος στα φανάρια?
Μου το είπαν και οι δυο μηχανικοι σε δυο διαφορετικά συνεργεία της Peugeot. Πως επειδη αφηνα ταχύτητα, για αυτό δεν απομονωνε ο δίσκος και φθάρθηκε πιο γρήγορα.
Δεν είναι δύσκολο να πάρεις ενα χαρτί απο την Peugeot πως οταν αφήνεις ταχύτητα στα φανάρια δεν απομπλέκει ο δίσκος. Έτσι λειτουργεί το ΄΄ρομποτικό΄΄ σασμάν που έχει. Μπορείς να το αποδείξεις ανα πασα στιγμή. ΄Ετσι λειτουργεί το αμάξι. Δεν μπορουν να πουν το αντίθετο.Το θέμα εξ'αρχής ηταν κατα ποσο πρεπει και ειναι υποχρεωμένοι αυτο να το είχαν ως οδηγία, περι νεκράς. Αυτό ηταν όλο.
Το αυτοκινητάκι σαφώς και το απολαμβάνω ειδικά στο παρκάρισμα.
-
Ο χρήστης Alexandris έγραψε:
...Δεν είναι δύσκολο να πάρεις ενα χαρτί απο την Peugeot πως οταν αφήνεις ταχύτητα στα φανάρια δεν απομπλέκει ο δίσκος. Έτσι λειτουργεί το ΄΄ρομποτικό΄΄ σασμάν που έχει. Μπορείς να το αποδείξεις ανα πασα στιγμή. ΄Ετσι λειτουργεί το αμάξι. Δεν μπορουν να πουν το αντίθετο...Δεν ξέρω πώς λειτουργεί το συγκεκριμένο κιβώτιο αλλά υπάρχουν οι παρακάτω περιπτώσεις για το τι κάνει στο φανάρι:
- βγάζει την ταχύτητα και βάζει νεκρά (όπως το Toyota που αναφέρθηκε οπότε δεν υπάρχει ιδιαιτερότητα σε σχέση με χειροκίνητο οπότε η διάρκεια όντως μοιάζει λίγη)
- κρατάει τέρμα πατημένο το συμπλέκτη, οπότε η επιπλέον φθορά θα είναι μόνο στο ρουλεμάν και όχι στο δίσκο. Εκτός αν η φθορά του ρουλεμάν οδήγησε και σε φθορά του δίσκου (μάλλον νωρίς όμως).
- κρατάει πατημένο το συμπλέκτη αλλά όχι τέρμα για λόγους ετοιμότητας ή για να μπορεί να κάνει μπουσούλημα ή λόγω κακής ρύθμισης.
Μόνο στην τελευταία περίπτωση θα έχει αυξημένη φθορά ο δίσκος και μόνο τότε είναι σοβαρή παράλειψη το να μην λέει να βάζετε νεκρά στα φανάρια.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
- κρατάει πατημένο το συμπλέκτη αλλά όχι τέρμα .............. λόγω κακής ρύθμισης. .
Εμενα αυτο μου ακουγεται καλυτερο...
Θεψρητικά ( κι αν θυμαμαι καλα απο μια αρχαια παρουσιαση στους 4Τροχους οταν η Fiat ειχε βγαλει ενα παρομοιο συστημα, που καταλαβαινε την πιεση του χεριου στο λεβγιε αν θυμαστε οι... αρχαιοτεροι,
ελεγαν οτι - θεωρητικά τουλαχιστον - ο δισκος θα εχει πλεον ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ φθορες καθοτι δεν θα επειρεαζοταν απο κακη χρηση.... -
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΟΣ ΙΔΙΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΝΙΩΘΩ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ 15 ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΠΑΤΙΝΑΡΗ!40000ΚΛΜ ΛΕΩ,ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΣΚΟΣ.....ΛΕΩ ΑΣ ΔΙΑΒΑΣΩ ΛΙΓΟ ΣΤΟ INTERNET ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΒΡΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΘΟΥΝΤΑ....ΑΥΡΙΟ ΕΧΩ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ...ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΟ ΤΗ ΘΑ ΑΚΟΥΣΩ!!!!ΘΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΓΙΑ ΤΟ ΤΗ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ!
-
Ο χρήστης dkeramidas έγραψε:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΟΣ ΙΔΙΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΝΙΩΘΩ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ 15 ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΠΑΤΙΝΑΡΗ!40000ΚΛΜ ΛΕΩ,ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΣΚΟΣ.....ΛΕΩ ΑΣ ΔΙΑΒΑΣΩ ΛΙΓΟ ΣΤΟ INTERNET ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΒΡΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΘΟΥΝΤΑ....ΑΥΡΙΟ ΕΧΩ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ...ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΟ ΤΗ ΘΑ ΑΚΟΥΣΩ!!!!ΘΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΓΙΑ ΤΟ ΤΗ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ!Φιλε μου αν δεν έβαζες νεκρά στα φανάρια θα σου έφαγε τον δίσκο. Και εμενα απο τα 45.000 - 50.000 χλμ το ένιωθα το αμάξι να μην τραβάει στις ανηφόρες στις αλλαγές.
Να τους ζητήσεις γραπτώς πως το αμάξι αλλάζει δίσκο πλατό στα 40.000 που έχεις. Αν σου πουν πως η ευθυνη βαραίνει εσένα διοτι δεν το οδηγούσες σωστά και προκάλεσες την γρήγορη φθορά του δίσκου, τοτε να τους ζητήσεις επισης να σου δώσουν γραπτώς ως peugeot την οδηγία χρήσης περι νεκράς στα φανάρια η οποια απουσιάζει απο το επισημο manual του αμαξιου.
Αν και παλι αρνηθούν βάλε δικηγορο (αν εχεις τα χρηματα για τα έξοδα και την όρεξη να το κηνυγήσεις το θέμα.)40.000 χλμ ειναι πολυ λίγα. Ας πουμε πως τα 55.000 ειναι καπως οριακα στην δικη μου περιπτωση. Παντως το αμαξι δεν απομονώνει τον συμπλεκτη στα φαναρια αν δεν βαζεις νεκρα και έτσι προκαλειται η πρόωρη φθορά του. Μια οδηγία η οποια απουσιάζει (ΕΝΤΕΧΝΩΣ) απο το manual του αμαξιου. (γνωμη μου)
Επισης αν ακουσεις για τιμη 700 ευρω παρε το αμαξι και φύγε. Αν το ψάξεις θα βρεις και με 400 όπως βρηκα εγω, και απο επισημο service. Eιναι απατεωνες και ζητανε οτι θελουν.
-
ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΘΟΡΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ......ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΕΩ ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ 107 ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ, ΑΛΛΑ ΠΡΙΝ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΓΩ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΠΑΝ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΚΡΗ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΜΕ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΠΕΖΩ 600 ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΤΟΥΟΤΑ 490 ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΛΕΕΙ ΕΙΝΑΙ.ΤΟ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΕΦΥΓΑ ΛΕΩ ΝΑ ΠΣΑΞΩ ΛΙΓΟ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ PS CLUB KAI ΒΡΗΚΑ ΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΓΓΥΟΥΝΤΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΜΟΣ Η ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΜΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΙΑ ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΛΕΓΕΤΕ ΘΑ ΠΑΩ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ
-
600 ευρώ για δισκο πλατό? Πως τα θέλουν? Ξαπλωτα η όρθια?
Eιναι αλήτες και απατεώνες και γράφω επώνυμα στο forum δεν εχω προβλημα. Kαι γω πριν 3 χρονια το πηρα το αμάξι και οχι μονο ΔΕΝ με ενημέρωσαν, αλλα και που ρώτησα κατα την αγορά, τι πρεπει να κάνω στα φανάρια, ΠΟΤΕ δεν μου ειπαν να βαζω νεκρά.
Αν ειχα τα χρήματα και την όρεξη για φασαρίες θα τους πηγαινα δικαστικως.
Ζητα φιλε μου απο την Peugeot να σου δώσουν γραπτώς και επισημα αυτο που σου είπαν, και να δεις πως θα αρνηθουν. Ετσι κι'αλλιως θα έπρεπε να το γράφει ως οδηγία το Manual το οποιο δεν το έχει. Οποτε τι να μας που οι απατεώνες?Και με 400 να τους πεις πως βρίσκεις. Κατέβασε τιμή και άλλο. Εγω αλλαξα σε αλλο επισημο συνεργειο της Peugeot με 430. Ψαξτο και αλλο.
-
loipon meta apo arketo psaksimo anaklipsa oti kai kala h peugeot hella agorazei antalaktika apo thn toyota gia ayto einai pio akriva!meta vrhka mia akrh se mia antiprosopeia toyota kai phrata ta antalaktika 215 euro kai vrhka enan mastora sthn odo lagada me empeiria sta peugeot poy exei kanei alla 2 idia na ftiaksei kai to diko moy me 100 euro synolo 315 eklhsa rantevoy gia thn allh pempth!
-
Ο χρήστης dkeramidas έγραψε:
loipon meta apo arketo psaksimo anaklipsa oti kai kala h peugeot hella agorazei antalaktika apo thn toyota gia ayto einai pio akriva!meta vrhka mia akrh se mia antiprosopeia toyota kai phrata ta antalaktika 215 euro kai vrhka enan mastora sthn odo lagada me empeiria sta peugeot poy exei kanei alla 2 idia na ftiaksei kai to diko moy me 100 euro synolo 315 eklhsa rantevoy gia thn allh pempth!Και πολύ καλά έκανες φιλαράκι... Και γω 430 που έδωσα πολλά ηταν αλλα βιαζόμουν. Οχι που θα έσκαγα στην Peugeot 750 ευρώ.
Και που'σαι... ΜΗΝ ξεχνάς να βάζεις στα φανάρια νεκρά. Θα σου πάρει λιγο χρόνο να το συνηθίσεις. Και γω πολλές φορές ακόμα ξεχνιέμαι και κρατάω ταχύτητα μέσα μην νομίζεις. Ειναι η βρωμιάρα η συνήθεια.
Για να δουμε τώρα με την νεκρά που βαζουμε στα ποσα χλμ θα αλλαξουμε δισκο πλατό. -
λοιπον......το 107 το εχω 4,5 χρονια και εχω 79.000 χλμ!
Εχω αλλαξει το πρωτο δισκοπλατο και τα συναφι στις 25000 δεν εβγαζα ταχυτητα στα φαναρια και γενικα το ψιλοζοριζα.
Στα 52.640 ξαναλλαζω δισκοπλατο και τα συναφι ενω πλεον το αμαξι το οδηγουσα σαν συμβατικο δλδ νεκρα στα φαναρια στα σταματηματα και τα σχετικα...!
προχθες λοιπον στα 78.900 χλμ το αμαξι μου εμεινε στα χερια....με εναν ελεγχο που εγινε μου ειπαν μοτερ συμπλεκτη καπουτ....
κοστος ανταλλακτικου 1580 ευρω -
Ο χρήστης notakos έγραψε:
λοιπον......το 107 το εχω 4,5 χρονια και εχω 79.000 χλμ!
Εχω αλλαξει το πρωτο δισκοπλατο και τα συναφι στις 25000 δεν εβγαζα ταχυτητα στα φαναρια και γενικα το ψιλοζοριζα.
Στα 52.640 ξαναλλαζω δισκοπλατο και τα συναφι ενω πλεον το αμαξι το οδηγουσα σαν συμβατικο δλδ νεκρα στα φαναρια στα σταματηματα και τα σχετικα...!
προχθες λοιπον στα 78.900 χλμ το αμαξι μου εμεινε στα χερια....με εναν ελεγχο που εγινε μου ειπαν μοτερ συμπλεκτη καπουτ....
κοστος ανταλλακτικου 1580 ευρωΣε κάθε 25.000 χλμ περιπου σου τρώει τον συμπλέκτη δηλ... Τι να πω ...
Και εγώ τώρα συμβατικά το οδηγώ με νεκρά στα σταματήματα. Προσπαθώ να μην μπουσουλάω και πολύ γιατι και εκει φθειρει τον συμπλεκτη. Ειναι λιγο δυσκολο αυτό όμως διοτι στην κίνηση και όταν πρέπει να τσουλήσεις, αναγκαστικά δεν πατάς γκαζι γιατι θα πας πιο γρήγορα, και έτσι το αφηνεις να μπουσουλησει.
Πες μας οταν μάθεις ποια ακριβώς ειναι η ζημια στο μοτέρ. Και ψάξε για καλύτερη τιμή. Όπως είδες και γω και ενας αλλος φιλος που ρώτησε, βρηκαμε προσφορά με τα μισα χρήματα για να κανουμε την δουλειά μας.
-
εγω δεν αφηνω καθολου μπουσουλημα νεκρα.απο το πρωτο δισκοπλατο και μετα το οδηγαω πολυ gay(νομιζω καταλαβαινεται τι εννοω)... Επισης λογω του οτι σπανια βρισκομαι σε κινηση λογω ωραριου δεν το ζοριζω σε κινηση και πολυ με βαλε βγαλε.
Επισης το αμαξι εδω και πααααρα πολυ καιρο για λογους καθαρα οικονομιας και προστασιας του κιβωτιου το πηγαινω μονιμοσ με 2000 στροφες σε σημειο να περνασ και να με μουτζωνεις.
το θεμα ειναι να εχω την εγγυηση και να δει και η μαμα peugeot τι στο καλο φταει με το αμαξι μου.
Επισης κοιταξτε λιγο και το θεμα αρχικοποιησης κιβωτιου. -
Χοντρο προβλημα ρε παιδια...Για να καταλαβω αυτα τα κιβωτια δεν ειναι με ροπομετατροπεα με λαδι?
-
Οταν λεω μπουσουλημα δεν εννοώ να κινειται το αμαξι με νεκρά. Αυτο απαγορευεται δια ροπάλου !!! Αυτο το αναφέρει και στο εγχειριδιο αλλωστε... Και αν το κάνεις ακούς ενα κρακ κρακ απο το κιβώτιο.
Εννοώ μπουσουλημα,να κινείσαι με την ροπή της πρώτης χωρις να πατας το γκαζι...Εγω το αμαξι το πηγαινω σε ταξιδια μεχρι 2.800-3.200 στροφές 100 χλμ-120 χλμ και κοιτάζω να κάνω αλλαγές σωστά το πολύ ως τις 2,500 στροφές.
Πιο παλιά βεβαια το έλιωνα με 140-160 (εχει γραψει το κοντέρ και 170 στις κατηφόρες της εθνικής, Θεσσαλονικη-Αθηνα, αλλα δεν θες να μαθεις τι εκαψε !!!) Τωρα λογω βενζίνης και ακρίβειας το παω χαλαρά...Δεν νομίζω ομως πως ολα αυτα παιζουν ιδιαιτερο ρόλο στο προβλημα που αντιμετωπισαμε με το αυτοματο κιβωτιο ημιαυτοματο μαλλον. Πως καταπονείται ο συμπλέκτης αν τρέχεις? Αν αλλαζεις σωστά τις ταχυτητες στις σωστές στροφές, δεν εχει σημασια με ποσα τρέχεις. Δεν κανει φθορα εκει...
Η ζημιά γινεται κυρίως απο την μη χρήση νεκράς στα σταματήματα. Αυτο αν διορθώσεις γλυτώνεις αρκετη φθορά. Τωρα με το συνεχόμενο βάλε βγάλε νεκρά, δεν ξερω τι γινεται. Ελπιζω να αντέχει και να μην δημιουργει αλλου τυπου φθορές.Παντως δεν ξαναπαιρνω ημιαυτόματο. ΤΕΛΟΣ. Δεν το ευχαριστιέσαι αφου στο τέλος το οδηγεις το αμαξι σαν να ηταν μηχανικό. Εντάξει γλυτώνεις το πιάσιμο του αριστερου ποδιού πανω στο αμπραγιάζ, καθως αυτο δεν υπάρχει όπως και στα κανονικά αυτόματα, αλλα δεν εχει την ιδια γλυκα καθως σου σπαει τα νευρα με την νεκρά.
Και απο οτι φαινεται έχουν βγάλει αρκετά προβληματα αυτα τα ρομποτικά ημιαυτόματα ...Φίλε μου εσυ που ρωτάς για το λάδι δεν έχω ιδέα. Δεν έχω εμβαθύνει τόσο στα τεχνικά θέματα.
Το θέμα είναι πως ΟΝΤΩΣ υπάρχει πρόβλημα. Ελπίζω να μην μου ξαναβγάλει τιποτα με τον συμπλέκτη.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Χοντρο προβλημα ρε παιδια...Για να καταλαβω αυτα τα κιβωτια δεν ειναι με ροπομετατροπεα με λαδι?Όχι αυτά που λένε είναι ημιαυτόματα δηλαδή κανονικό κιβώτιο που έχει έναν εγκέφαλο που ελέγχει ένα μοτέρ που κάνει τη δουλειά του αριστερού ποδιού και του δεξιού χεριού δηλαδή πάτα συμπλέκτη, άλλαξε ταχύτητα, άσε συμπλέκτη. Θα μπορούσαμε να τα πούμε όχι αυτόματα αλλά αυτοματοποιημένα κιβώτια γιατί αυτό είναι!
Υπάρχουν και τα ημιαυτόματα διπλού συμπλέκτη όπως λέμε που είναι εξαιρετικά γρήγορα στις αλλαγές (πιο πολύπλοκα).
Επίσης υπάρχουν και τα αυτόματα τύπου CVT με συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέση (απώλειες, ξενίζει σαν αίσθηση).
Αυτά που έχουν μετατροπέα ροπής με λάδι είναι τα παραδοσιακά αυτόματα που όμως έχουν σχετικές απώλειες και ακούγονται και ολίγον σαν σκούπες στην εκκίνηση ενώ ήταν και κάπως αργά στις αλλαγές (αν και αυτό έχει ξεπεραστεί πια). Είναι όμως τα πιο ομαλά σε εκκίνηση και αλλαγές και το μπουσούλημα δεν φθείρει τίποτα και γενικά έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής με απλή συντήρηση (λάδια φίλτρο) αν δεν τα βιάζεις.
Πλέον υπάρχουν και κιβώτια που συνδυάζουν αυτόματο με μετατροπέα ροπής για τις πρώτες ταχύτητες και μετά άλλου είδους αυτοματοποιημένο κιβώτιο. Έτσι έχουν τα πλεονεκτήματα ομαλότητας στην αρχή με μείωση απωλειών μετά.
Καλό είναι κάποιος να οδηγήσει περισσότερα είδη για να καταλάβει τις διαφορές προτού αγοράσει, δεν είναι όλα ίδια, δεν τα κάνουν όλα όλα με τον ίδιο τρόπο, υπάρχουν διαφορές από τη θεωρία στην πράξη και το κλασικό συνεχίζει να θεωρείται από πολλούς αξεπέραστο.
Εγώ πάντως χειροκίνητο μάλλον δεν θα ξαναγοράσω.... -
Ο χρήστης Alexandris έγραψε:
Παντως δεν ξαναπαιρνω ημιαυτόματο. ΤΕΛΟΣ. Δεν το ευχαριστιέσαι αφου στο τέλος το οδηγεις το αμαξι σαν να ηταν μηχανικό. Εντάξει γλυτώνεις το πιάσιμο του αριστερου ποδιού πανω στο αμπραγιάζ, καθως αυτο δεν υπάρχει όπως και στα κανονικά αυτόματα, αλλα δεν εχει την ιδια γλυκα καθως σου σπαει τα νευρα με την νεκρά.Πριν προφτάσεις να τα καταδικάσεις τα ημιαυτόματα, να σου πω ότι δεν είναι όλα έτσι. Π.χ. μπουσούλημα δεν υπάρχει σε όλα.
-
.
-
Ο χρήστης lll έγραψε:
Εγώ πάντως χειροκίνητο μάλλον δεν θα ξαναγοράσω....
Ποιος ο λογος να αγορασει καποιος αυτοκινητο με αυτοματο κιβωτιο ?
Είναι πάρα πολύ απλό, για να μην αλλάζει μόνος του ταχύτητες.
Ημιαυτόματο peugeot και αλλαγη δισκου.