-
Aν επιλεξεις για ρεκτιφιε πηγαινε και παρε τιμες απο 2-3 συνεργεια, αν υπαρχει μια διαφορα της ταξης των 300-400Ε διαλεξε αυτο το συνεργειο που κανει 10 ρεκτιφιε το μηνα και οχι αυτο που κανει 2ρεκτιφιε το μηνα
Πιστευω σε συνεργειο που ασχολειται με ρεκτιφιε να σου πει στα 1.200Ε-1.500Ε ενω σε 'κοινο΄συνεργειο θα ακουσεις και με 800-1000Ε να σου κανει τη δουλεια -
Μηπως στα service που εκανε ο φιλος του εβαζαν παραπανω λαδι απο το maximum; Γιατι απο οτι εχω ακουσει το πολυ παραπανω λαδι δε κανει καλο. Παντως και εμενα περιεργο μου φαινεται για mazda... εκτος και αν το δουλευε μονιμως στους κοφτες, Τι να πω...
-
Απλως το περισσοτερο λαδι υπαρχει περιπτωση να καιγεται και να πηγαινει στον καταλυτη αλλα στο βιβλιο που εχω του ibiza γραφει πως αν το δουλευεται σε αυτοκινητοδρομο η το καλοκαιρι ειναι καλο η σταθμη να ειναι λιγο πανω απο το max πριν αλλαξει η κλιση του δεικτη
Σε ιαπωνικο γινεται να καψει λαδι σε τοσα λιγα χιλιομετρα επειδη αναφερει οτι το πλακωνε στους αυτοκινητοδρομους δηλαδη με 5η και 4.500-5.000στρ. αν το δουλευεις συνεχεια θα στην κανει την ζημια
Με almera 1.4 Θεσσαλονικη-Αθηνα στο πηγαινε με 120-130χλμ και στο γυρισμο 150-160(τα 160 μονο σε απολυτο ισιαδι!) και οταν γυρισα πισω ελεγξα τα λαδια και ειχε κατεβασει το λαδι στο min για 1000-1100χλμ, μηπως οταν τα πιεζουμε στον αυτοκινητοδρομο με 5.000στρ.(και κινητηρες με 60.000χλμ και πανω καλα αυτο που ειχα 200.000χλμ) ζοριζονται και καινε λαδι! -
εντελώς κουλό
στρώσιμο έκανες ή το πλάκωνες απ την αρχή?
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
Απλως το περισσοτερο λαδι υπαρχει περιπτωση να καιγεται και να πηγαινει στον καταλυτη αλλα στο βιβλιο που εχω του ibiza γραφει πως αν το δουλευεται σε αυτοκινητοδρομο η το καλοκαιρι ειναι καλο η σταθμη να ειναι λιγο πανω απο το max πριν αλλαξει η κλιση του δεικτη
Σε ιαπωνικο γινεται να καψει λαδι σε τοσα λιγα χιλιομετρα επειδη αναφερει οτι το πλακωνε στους αυτοκινητοδρομους δηλαδη με 5η και 4.500-5.000στρ. αν το δουλευεις συνεχεια θα στην κανει την ζημια
Με almera 1.4 Θεσσαλονικη-Αθηνα στο πηγαινε με 120-130χλμ και στο γυρισμο 150-160(τα 160 μονο σε απολυτο ισιαδι!) και οταν γυρισα πισω ελεγξα τα λαδια και ειχε κατεβασει το λαδι στο min για 1000-1100χλμ, μηπως οταν τα πιεζουμε στον αυτοκινητοδρομο με 5.000στρ.(και κινητηρες με 60.000χλμ και πανω καλα αυτο που ειχα 200.000χλμ) ζοριζονται και καινε λαδι!δεν υφίσταται εν γένει αυτό που λες, σε καμία περίπτωση
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
Απλως το περισσοτερο λαδι υπαρχει περιπτωση να καιγεται και να πηγαινει στον καταλυτη αλλα στο βιβλιο που εχω του ibiza γραφει πως αν το δουλευεται σε αυτοκινητοδρομο η το καλοκαιρι ειναι καλο η σταθμη να ειναι λιγο πανω απο το max πριν αλλαξει η κλιση του δεικτη
Σε ιαπωνικο γινεται να καψει λαδι σε τοσα λιγα χιλιομετρα επειδη αναφερει οτι το πλακωνε στους αυτοκινητοδρομους δηλαδη μεΤο παραπάνω λάδι δεν κάνει ζημιά μόνο στον καταλύτη αφενός, αφετέρου αποκλείεται να λέει μάνιουαλ να έχεις στάθμη πάνω από το max. Τo max είναι max.
-
Σε lancer 1.3 παλιο, στα ταξιδια συνεχως 5-5.500, σε προκαλει ο ηχος(εχει και σχετικα κοντη 5η)...τωρα εχει 100.000 και δεν τσιμπαει λαδι. Θελει αγρια κακομεταχειριση ενα αμαξι ιαπωνικο για να παθει τετοιο πραγμα, οχι απλα απο πατημα!
-
To ξέσκισμα με κρύο μοτέρ είναι κακομεταχείριση.
-
Αν έχει καιρό να δουλευτεί ο κινητήρας και αναλώνεται με μικρές διαδρομές στην πόλη μπορεί σε ταξίδι να δεις μεγάλη διαφορά. Αυτό οφείλεται στο ότι λόγω κακής καύσης (ψυχρές εκκινήσεις κλπ) άκαυστη βενζίνη περνάει στα λάδια κι έτσι η στάθμη διατηρείται ή ανεβαίνει. Στο πρώτο καλό και παρατεταμένο ζέσταμα η βενζίνη εξατμίζεται και η στάθμη μειώνεται.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Απλως το περισσοτερο λαδι υπαρχει περιπτωση να καιγεται και να πηγαινει στον καταλυτη αλλα στο βιβλιο που εχω του ibiza γραφει πως αν το δουλευεται σε αυτοκινητοδρομο η το καλοκαιρι ειναι καλο η σταθμη να ειναι λιγο πανω απο το max πριν αλλαξει η κλιση του δεικτη
Σε ιαπωνικο γινεται να καψει λαδι σε τοσα λιγα χιλιομετρα επειδη αναφερει οτι το πλακωνε στους αυτοκινητοδρομους δηλαδη μεΤο παραπάνω λάδι δεν κάνει ζημιά μόνο στον καταλύτη αφενός, αφετέρου αποκλείεται να λέει μάνιουαλ να έχεις στάθμη πάνω από το max. Τo max είναι max.
Πανε παρε και διαβασε το εγχειριδιο χρησης για ibiza 1.4 2004 και μετα μιλαμε
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
Απλως το περισσοτερο λαδι υπαρχει περιπτωση να καιγεται και να πηγαινει στον καταλυτη αλλα στο βιβλιο που εχω του ibiza γραφει πως αν το δουλευεται σε αυτοκινητοδρομο η το καλοκαιρι ειναι καλο η σταθμη να ειναι λιγο πανω απο το max πριν αλλαξει η κλιση του δεικτη
Σε ιαπωνικο γινεται να καψει λαδι σε τοσα λιγα χιλιομετρα επειδη αναφερει οτι το πλακωνε στους αυτοκινητοδρομους δηλαδη μεΤο παραπάνω λάδι δεν κάνει ζημιά μόνο στον καταλύτη αφενός, αφετέρου αποκλείεται να λέει μάνιουαλ να έχεις στάθμη πάνω από το max. Τo max είναι max.
Πανε παρε και διαβασε το εγχειριδιο χρησης για ibiza 1.4 2004 και μετα μιλαμε
Επειδή εγώ δεν το μπορώ να έχω πρόσβαση και εσύ μάλλον έχεις, θα μας το σκανάρεις-βγάλεις φωτογραφία για να μιλήσουμε;
-
Και το εστρωσα παιδες το αυτοκινητο ,και δεν το δουλευα μονιμα στουε κοφτες και ποτε μα ποτε δεν το πλακωνα κρυο.
Τελικως ο 4ος κυλινδρος εχει το προβλημα με 90 τα εκατο περιπτωση να εχει φυγει η τσιμουχα απ τη βαση .$ μηχανικοι ειπαν το ιδιο ,αλλα φυσικα παντα κραταμε και μια εναλλακτικη.Ευχαριστω για τις απαντησεις . -
Kαι r200 ειχες δικιο φιλαρακι,1200 το ρεκτιφιε..800 τα τσιμουχακια...
MAzda 3 ,τσιμουχακια βαλβιδων..?