-
prius δαγκωτο.
-
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Στην ουσια η BMW ειναι μια 318 χτυπημενη στο περιπτερο απο μπρος και απο τανκς πισωσυμφωνώ. Η σειρά 1 της BMW ειναι σαν να είναι τρακαρισμένα.Μα είναι εμφάνιση αυτοκινήτου γοήτρου αυτή???? αυτά πρέπει να τα σκοτώνουν απο μικρά
-
Μην ξεχνάτε ότι ο κάθε δημοσιογράφος μοιράζει τους βαθμούς του στα διάφορα μοντέλα. Δεν νομίζω ότι κανένας θα βάλει μεγάλη βαθμολογία στο BMW 1, αλλά όλοι θα του δόσουν κάτι, οπότε μπορεί να κάνει την έκπληξη!
-
To prius παρκαρει και μονο του αμα λαχει,νομιζω ειναι χαλαρα το κορυφαιο αυτοκινητο
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
αυτή είναι η επίσημη λίστα των υποψηφίων αυτοκινήτων???
Σπύρος
Μη βαρατε ρε παιδια. Απο τους 4τροχους τα πηρα τα αμαξια αυτα. Ειναι στη πρωτη σελιδα της ιστιοσελιδας.
Ειμαι αθωος!!!
δε βαράω ρε
αλήθεια δεν ήξερα, γ'αυτό ρώτησαΣπύρος
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Μην ξεχνάτε ότι ο κάθε δημοσιογράφος μοιράζει τους βαθμούς του στα διάφορα μοντέλα. Δεν νομίζω ότι κανένας θα βάλει μεγάλη βαθμολογία στο BMW 1, αλλά όλοι θα του δόσουν κάτι, οπότε μπορεί να κάνει την έκπληξη!Οι δημοσιογράφοι επίσης λαμβάνουν υπόψη και μία άλλη σημαντική παράμετρο, αυτή του κόστους, κάτι που η BMW αγνοεί σε όλα της τα μοντέλα.
Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα η 5αρα, που φυσικά είναι καλύτερη από το... Panda, αλλά δεν είναι προσιτή.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
To prius παρκαρει και μονο του αμα λαχει,νομιζω ειναι χαλαρα το κορυφαιο αυτοκινητοαν ήμουν γυναίκα θα το ψήφιζα γι'αυτό το λόγο και μόνο
το ψηφίζω έτσι κι αλλιώς πάντως...
ΥΓ: κινητήρα κατά μήκος η 1??? τώρα κατάλαβα γιατί έχει τόσο μακρύ καπό... αλήθεια τι προσφέρει μια τέτοια διάταξη?
Σπύρος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
To prius παρκαρει και μονο του αμα λαχει,νομιζω ειναι χαλαρα το κορυφαιο αυτοκινητο
αν ήμουν γυναίκα θα το ψήφιζα γι'αυτό το λόγο και μόνο
το ψηφίζω έτσι κι αλλιώς πάντως...
ΥΓ: κινητήρα κατά μήκος η 1??? τώρα κατάλαβα γιατί έχει τόσο μακρύ καπό... αλήθεια τι προσφέρει μια τέτοια διάταξη?
Σπύρος
Καλύτερη κατανομή βάρους σε συνδυασμό με την πίσω κίνηση και -θεωρητικά- 'σπορτίφ' οδική συμπεριφορά.
Χάνει όμως σε χώρους, ειδικά σε μικρά αμαξώματα
-
To Prius δεν είναι δύο ετών; Το Astra και το Focus είναι του 2004. Τι ακριβώς σημαίνει τελικά 'Αυτοκίνητο του 2005';
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
κινητήρα κατά μήκος η 1??? τώρα κατάλαβα γιατί έχει τόσο μακρύ καπό... αλήθεια τι προσφέρει μια τέτοια διάταξη?Η κίνηση πίσω απαιτή στην πράξη αυτή τη διάταξη!
-
Κι εγω παντως ψηφησα Prius, αν και απο οτι βλεπω ειναι ντερμπι για γερα νευρα!!!
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
To prius ðáñêáñåé êáé ìïíï ôïõ áìá ëá÷åé,íïìéæù åéíáé ÷áëáñá ôï êïñõöáéï áõôïêéíçôïÊ åãþ øÞöéóá Prius ï÷é üìùò ãéá ôïí ßäéï ëüãï.Ðéóôåýù ïôé ôï Prius áðïôåëåß ôï èåìÝëéï ãéá ôá áõôïêßíçôá ôïõ ìÝëëïíôïò.
Êáôáñ÷Üò (ðëÞñåò) õâñéäéêü åßíáé ôï óýóôçìá åêåßíï ðïõ óõëëÝãåé åíÝñãåéá áðï Í ðçãÝò. Ïðïõ Í áêÝñáéïò áñéèìüò. Ð÷ Ôï Prius óõëëÝãåé ìç÷áíéêÞ åíÝñãåéá áðï ôïí âåíæéíïêéíçôÞñá êáèþò êáé èåñìéêÞ áðï ôá öñÝíá.(2 ðçãÝò åíÝñãåéáò). Óôï ìÝëëïí Èá ìðïñïýóå íá åíóùìáôþíåé êáé :çëéáêÞ åíÝñãåéá, ðõñçíéêÞ åíÝñãåéá ,êõøÝëåò êáõóßìïõ êáé üôé Üëëç ìïñöÞ åíÝñãåéáò ìðïñåß íá õðÜñîåé. Ãé áõôü øçößæù PRIUS. -
Απ'αυτα που διαβασα στα περιοδικα (ξενα και ελληνικα), ο διαδοχος διατηρει την εξαιρετικη οδικη συμπεριφορα (κρατημα, τιμονι κ.λ.π.) συνδυαζοντας τα με σωστοτερες σχεσεις κιβωτιου, δυνατοτερους κινητηρες, καλυτερη ποιοτητα, καλυτερο εξοπλισμο, καλυτερους χωρους...
οποτε: FOCUS! -
Το Prius είναι η λογική για αυτοκίνητο της χρονιάς σαν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με αυτά τα διπλά χαρακτηριστικά!
C4, Astra, 407, δεν έχουν να δώσουν κάτι παραπάνω για να θεωρηθούν αυτοκίνητα της χρονιάς!
Αντίθετα η 1 σαν άνοιγμα της BMW στην μεσαία κατηγορία και πισωκίνητη και το modus μπορούν να γίνουν αυτοκίνητα της χρονιάς! Το Focus παρόλο τον ανταγωνισμό των Astra & C4 νομίζω ότι θα είναι μπροστά και πολύ κοντά στο Prius!Αν είχα ψήφο (Στράτη θα μας πεις την δική σου?) θα ψήφιζα: Focus, Prius, 1, Modus, 407, C4, Astra αλλά η τελική κατάταξη θα είναι : Prius, 1, Modus, Focus, 407, Astra, C4
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Το Prius είναι η λογική για αυτοκίνητο της χρονιάς σαν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με αυτά τα διπλά χαρακτηριστικά!
C4, Astra, 407, δεν έχουν να δώσουν κάτι παραπάνω για να θεωρηθούν αυτοκίνητα της χρονιάς!
Αντίθετα η 1 σαν άνοιγμα της BMW στην μεσαία κατηγορία και πισωκίνητη και το modus μπορούν να γίνουν αυτοκίνητα της χρονιάς! Το Focus παρόλο τον ανταγωνισμό των Astra & C4 νομίζω ότι θα είναι μπροστά και πολύ κοντά στο Prius!Αν είχα ψήφο (Στράτη θα μας πεις την δική σου?) θα ψήφιζα: Focus, Prius, 1, Modus, 407, C4, Astra αλλά η τελική κατάταξη θα είναι : Prius, 1, Modus, Focus, 407, Astra, C4
Συμφωνώ και εγώ με τον Κώστα, όσον αφορά στην αιτιολόγηση
Πιστεύω ότι το Focus τελικά θα είναι ο νικητής, γιατί είναι πιο 'ολοκληρωμένο' και πιο 'προσιτό', σε σχέσημε το Prius.
-
Με κριτηριο τον σχεδιασμό με κλειστά ματια 407, μακραν το πιο ομορφο, αυτο ψηφισα...
Τεχνολογικά το prius δεν εχει αντιπαλο.Τα υπολοιπα συνηθισμενα με μονη αρνητικη εξαιρεση την 1...
Να δω τι αλλη βλακεια θα σκεφτουν να βγαλουν.Μα ειναι αμαξι αυτό το σουργελο...
Γιατί δεν μενει ο καθενας στο αντικειμενο του???
Η BMW ειναι premium κατασκευαστης και εκει πρεπει να παραμεινει...ααα, και να σταματησει να βαζει 1600 κινητηρες στην σειρά 3 οπως και η audi στα α4....ελεος πια με αυτες τις αηδιες... -
Xαλαρα ψηφιζω το prius.Δεν καταλαβαινω γιατι μπηκε το focus μιας και αναβαθμιστηκε κυριως ποιοτηκα σε σχεση με την πρωτη γενια.Στη δευτερη θεση θα ειχα ενα διλλημα μεταξυ σειρας 1 και 407.Απο εκει και κατω το χαος...απλα αυτοκινητακια
-
Ψήφισα C4 γιατί είμαι υπέρ της διαφορετικότητας της κάθε εταιρίας, κι από κάποιες φωτογραφίες του που είχα δει όντως το αμάξι είναι Citroen.
2η επιλογή μου θα ήταν το 407, το οποίο επίσης είναι πρωτότυπο, αλλά μάλλον σε υπερβολικό βαθμό για τα γούστα μου. -
Η απορια μου ειναι γιατι να μην εχει μπει στους υποψηφιους και η Alfa GT?
Υποκειμενικο θα μου πειτε, αλλα νομιζω και απο αποψη σχεδιασης αλλα και απο αποψη τεχνολογιας, δεν θα μπορουσε να εχει πολλες ελπιδες για διακριση;
Αυτοκινητο του 2005!!!