-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
για τα υπολοιπα........δες τι εβγαζε η honda το 80 και.........μπηξτα [/list]
Σίγουρα δεν έβγαζε 1.600 με 70 και 1.300 με 50 άλογα
[list:322n7sp2]Εχεις να πεις κατι ουσιαστικο εκτος απ τις ειρωνικες σου τοποθεσιες?[/list:u:322n7sp2][list:322n7sp2]Α ξερω, εβγαζε 1600 με 100 αλογα και οδικη συμπριφορα καγκουρω μετα τα 40 km/h !!![/list:u:322n7sp2][list:322n7sp2]Και εξαιριτικα πλαισια φυσικα !!![/list:u:322n7sp2][list:322n7sp2]Aστο ρε lkar μη το παλευεις.Ο επομενος που θα τοποθετηθει θετικα για μια αλλη σχολη αυτοκινητων θα επεμβεις με την ειρωνικη σου διαθεση για να μας αποδειξεις τα ακριβως αντιθετα απο αυτα που λες τωρα......[/list:u:322n7sp2]
Μόνο που δεν έχω παρωπίδες
[list:322n7sp2]Δεν ξερω αν εχεις παρωπιδες, αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι δεν εισαι σε θεση να κρινεις ουσιαστικα ενα αυτοκινητο εκτος απ την θεση του οδηγου σε θεση........αναμονης [/list:u:322n7sp2][list:322n7sp2]Κατα τα αλλα, ολα τα αυτοκινητα στην βιτρινα γυαλιζουν [/list:u:322n7sp2]
-
Δέν ξέρω τί έκανε η Volkswagen το '80, πάντως εν έτι 2004 μπάζει νερά η βάρκα!
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Δέν ξέρω τί έκανε η Volkswagen το '80, πάντως εν έτι 2004 μπάζει νερά η βάρκα![list:26tom70u]Ξερεις και παραξερεις τι εκανε η VW το 80 Απλως τα προσπερνατε σκοπιμα [/list:u:26tom70u][list:26tom70u]Και βαρκα που μπαζει νερα δεν ηγειτε σε ευρωπαικο και χι μονο, επιπεδο [/list:u:26tom70u]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Δεν ξερω αν εχεις παρωπιδες, αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι δεν εισαι σε θεση να κρινεις ουσιαστικα ενα αυτοκινητο εκτος απ την θεση του οδηγου σε θεση........αναμονης [/list][list:20ncfgxe]Κατα τα αλλα, ολα τα αυτοκινητα στην βιτρινα γυαλιζουν [/list:u:20ncfgxe]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Δέν ξέρω τί έκανε η Volkswagen το '80, πάντως εν έτι 2004 μπάζει νερά η βάρκα!
[list:btnksxiu]Ξερεις και παραξερεις τι εκανε η VW το 80 Απλως τα προσπερνατε σκοπιμα [/list:u:btnksxiu][list:btnksxiu]Και βαρκα που μπαζει νερα δεν ηγειτε σε ευρωπαικο και χι μονο, επιπεδο [/list:u:btnksxiu]
Περασμένα μεγαλεία.....
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Δέν ξέρω τί έκανε η Volkswagen το '80, πάντως εν έτι 2004 μπάζει νερά η βάρκα!
[list:36moiopu]Ξερεις και παραξερεις τι εκανε η VW το 80 Απλως τα προσπερνατε σκοπιμα [/list:u:36moiopu][list:36moiopu]Και βαρκα που μπαζει νερα δεν ηγειτε σε ευρωπαικο και χι μονο, επιπεδο [/list:u:36moiopu]
Περασμένα μεγαλεία.....
[list:36moiopu]Το παραδεχεσε [/list:u:36moiopu][list:36moiopu]Ισως φυσικα να επηρεαστικες και απ το κειμενο του Setrait στο 35τες αφιερωμα των 4Τ (ξερεις μερικοι ..........παπαγαλιζουν ) να εισαι σιγουρος οτι τα ιδια θα λες και μετα απο 20 χρονια για την σημερινη τους τεχνολογια.Η ιστορια επαναλαμβανετε και τα ιδια λεγοταν και τοτε [/list:u:36moiopu][list:36moiopu]Απο κει και περα αν θες να μιλησουμε για το 'ποιον' των αυτοκινητοβιομηχανιων απο τοτε εως σημερα, πολυ ευχαριστως[/list:u:36moiopu]
-
....και διηγώντας τα να κλαίς!
Σπύρος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
....και διηγώντας τα να κλαίς!Σπύρος
[list:2xxc6fwk]....και βλεποντας τα να τα εξελισεις [/list:u:2xxc6fwk]
-
...προς το χειρότερο θα έλεγα...
πχ. τα Golf MK1 και ΜΚ2 ήταν καλύτερα στην εποχή τους σε σχέση με τον ανταγωνισμό από τις επόμενες γενιές. Ειδικά το πρώτο. Τραγικά εντελώς κατά τη γνώμη μου τα ΜΚ3 και ΜΚ5, για άλλους λόγους το καθένα βεβαίως.
Σπύρος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
...προς το χειρότερο θα έλεγα...πχ. τα Golf MK1 και ΜΚ2 ήταν καλύτερα στην εποχή τους σε σχέση με τον ανταγωνισμό από τις επόμενες γενιές. Ειδικά το πρώτο. Τραγικά εντελώς κατά τη γνώμη μου τα ΜΚ3 και ΜΚ5, για άλλους λόγους το καθένα βεβαίως.
Σπύρος
[list:3gr6dl3d]Aν το κρινουμε καθαρα απο τεχνολογικης αποψης σιγουρα απο τοτε μεχρι και το V η τεχνολογια αυξηθηκε κατακορυφα.Ειδικα τη σχεδιαστικη υπεροχη και υποδομη του 1,8Τ δεν μπορει να την αμφισβητησει ουτε ο ποιο κακοπροαιρετος.[/list:u:3gr6dl3d][list:3gr6dl3d]Αν το κρινουμε απ την πλευρα της 'σχεδιαστικης αυξησης' του ογκου εδω θα με βρεις συμφωνο.Ειναι η νεα ταση-ταξη των πραγματων που θετουν πλεον ολοι οι κατασκευαστες (κακως) και η VW δεν αποτελει την εξαιρεση.Αρα η συγκριση πρεπει να γινετε μεταξυ ομοιων μοντελων τοσο κατασκευαστικα οσο και χρονικα.[/list:u:3gr6dl3d][list:3gr6dl3d]Πισω ομως απ την (αρνητικη) αυξηση του ογκου και της πολυπλοκοτητας των αυτοκινητων σημερα κρυβονται σημαντικοι παραμετροι τους οποιους αγνοουμε.Σε σχεση με τις επιδοσεις των κινητηρων του τοτε και του σημερα υπαρχει μια διαχωριστικη γραμμη που λεγετε 'ρυπανση και προστασια του περιβαλοντος'.Επομενως εκτος απ τον συναισθηματισμο φερουμε ευθυνη και για την κατασταση του πλανητη ολοι μας.Ολα αυτα εχουν καποιο τιμημα.Απο πλευρας ογκωδους κατασκευων, εαν πισω τους κρυβονται πραγματικα ασφαλης (στο μετρο του δυνατου παντα) και συμπαγης κατασκευες, τοτε αξιζουν τον ορο 'εξελιξη', αν οχι τοτε εξυπηρετουν καθαρα τα κολπα τωου μαρκετινγκ.[/list:u:3gr6dl3d]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Ειδικα τη σχεδιαστικη υπεροχη και υποδομη του 1,8Τ δεν μπορει να την αμφισβητησει ουτε ο ποιο κακοπροαιρετος.Κάποιος την είχε αμφισβητήσει στο φόρουμ παλιότερα, και είπε μάλιστα πως η τουρμπίνα μπήκε για να καλύψει το χάλι που είχε ως ατμοσφαιρικός.
(μην με διορθώσεις σε αυτό, το θυμάμαι καλά, και δεν συμφωνώ κιόλας, είχα κάνει μακροσκελέστατη δημοσίευση να στηρίξω τον 1800άρη...)
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Απο πλευρας ογκωδους κατασκευων, εαν πισω τους κρυβονται πραγματικα ασφαλης (στο μετρο του δυνατου παντα) και συμπαγης κατασκευες, τοτε αξιζουν τον ορο 'εξελιξη', αν οχι τοτε εξυπηρετουν καθαρα τα κολπα τωου μαρκετινγκ.να με συμπαθάς, αλλά εμένα κυρίως κόλπα του μάρκετινγκ μου φαίνονται όλα αυτά, και αναφέρομαι στα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα. Αλλά το φαινόμενο έιναι ακόμα πιο έντονο στα αυτοκίνητα του VAG. Τι θα πει ασφάλεια ρε συ Μάκη? Πραγματικά πες μου, είναι ΤΟΟΟΟΟΣΟ σημαντική η παθητική ασφάλεια? (επειδή μιλάς για ογκώδεις κατασκευές κλπ..) Εγώ πιστεύω ότι το 80% της προσοχής στο σχεδιασμό ενός καλού κάρου έπρεπε να δίνεται στην ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΉ ασφάλεια, και το υπόλοιπο 20% στην παθητική. Τι να το κάνω άμα στουκάρω και μείνω φυτό αντί να αποδημήσω εις Κύριον??? Προτιμώ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΟΥΚΑΡΩ.
και δεν ξέρω για σένα, εμένα όμως τα Golf MKIV και ΜΚV 1,4 καθώς και το Α4 1,6 που έχω οδηγήσει κάθε άλλο παρά ενεργητική ασφάλεια 'μυρίζουν'.... ΕΙΔΙΚΑ το τελευταίο! Διαφωνείς?
Σπύρος
-
[list:3liq6u1x]Κι ομως Σπυρο, η παθαητικη ασφαλεια ειναι σημαντικη (και την πληρωνει ο αγοραστης βεβαια) οπως σημαντικη ειναι και η ενεργητικη (την οποια παλι πληρωνει ο πελατης), οπως και για αλλους σημαντικο ειναι ο εξτρα εξοπλισμος (για μενα προσωπικα οχι).Και θα σου φερω ενα παραδειγμα.Απο τη στιγμη που αγνοει καποιος την παθητικη ασφαλεια και δινει βαση μονο στην ενεργητικη, αυτοματα αποκλειει το ενδεχομενο να εμπλακει σε μια συγκρουση.Ελα ομως που ολοι μας δεν γνωριζουμε το επομενο λεπτο τι θα μας συμβει στο δρομο, οπως δε γνωριζουμε αν ειναι 500 χλμ μακρια η εξω απ το σπιτι μας.Εστω λοιπον οτι εχεις ενα αυτοκινητο με αριστη ενεργητικη ασφαλεια (εδω δεν τιθετε θεμα μαρκας, επιλεγεις ενα αυτοκινητο το οποιο σε καλυπτει αριστα σε αυτον τον τομεα) και περιμενοντας στο φαναρι ερχετε ο πιτσιρικας απ το αντιθετο και στην αναβει.Οπως και απειρες αλλες περιπτωσεις (να σου πεταχτει τρακερ σε επαρχιακο με κινηση στο αντιθετο ρευμα, τι θα κανεις? κλπ κλπ).Με λιγα λογια το ατυχημα δεν προσχεδιαζετε Σπυρο.Ειναι ακαριαιο και αιφνιδιο.Και εδω οποιος εχει προτιμησει να πληρωσει σε παθητικη ασφαλεια παρα σε εξτρα εξοπλισμο εχει περισσοτερες πιθανοτητες να ζησει.Φυσικα στα 200 δε γλυτωνει ουτε κουνουπι, αλλα εχει σκοτωθει και κοσμος ακομα και στα αθωα 50 km/h.[/list:u:3liq6u1x][list:3liq6u1x]Επισης η ενεργητικη ασφαλεια ειναι αρηκτα συνδεδεμενη με την σοβαροτητα του εκαστοτε οδηγου.Ακομα κι αν ενα αυτοκινητο εχει 150 αλογα δεν μπορει ο οδηγος του να συμπεριφερετε ως κατοχος impreza και να ισχυριζετε μετα οτι το αυτοκινητο του δεν διαθετει την επαρκη ενεργητικη ασφαλεια που χρειαζετε.Η μηπως καπως ετσι και με αυτην την λογικη δε κινουνται οι διαφοροι γκαζοφονιαδες?Το ιδιο ισχυει αν εχει το αυτοκινητο μας 50 60 80 100 η 400 αλογα.Προσαρμοζομαστε αναλογα με τις δυνατοτητες του αυτοκινητου μας.[/list:u:3liq6u1x][list:3liq6u1x]Η ενεργητικη ασφαλεια παλι, δεν μπορει να κανει θαυματα σε εναν αποτομο ελιγμο πχ ο οποιος θα πρεπει να ειναι ποιο ακαριαιος και σαφης.Και αυτο δεν το καθοριζει ο οδηγος του αυτοκινητου η το ιδιο το αυτοκινητο αλλα η ιδια η φυση του ατυχηματος (πριν ακομα συμβει) αναλογα δηλ με τοο τι απαιτησεις χρειαζομαστε εκεινα τα συγκεκριμενα κρισιμα δευτερα του δευτερολεπτου.Και οπως καταλαβαινεις, σε περιπτωση που δεν ανταπεξελθει η ενεργητικη ασφαλεια (αναλογα με τη φυση του ατυχηματος) χρειαζομαστε αμεσα την παθητικη ασφαλεια.[/list:u:3liq6u1x][list:3liq6u1x]Αυτα ετσι γενικα.Οσ αναφορα το γκρουπ VAG τωρα περι επιδοσεων, η αληθεια ειναι στα μικρα κυβικα επιλεγουν λιγα αλογα προς οφελος της ροπης.Ειναι σκοπιμο καθως αυτη πλεον εδω και δεκαετιες ειναι η φιλοσοφια τους.(Ειπαμε, ο καθε κατασκευαστης χαρακτηριζετε απ την νοοτροπια του).Απ τη μια πλευρα οντως ειναι βαρετο το αμαξι να σερνετε αλλα μη ξεχναμε οτι εχουν να παρουσιασουν αυτοκινητα πολυ υψηλων επιδοσεων τα οποια ομως η ελληνικη κοινωνια δεν μπορει να δεχτει λογω υψηλου κυβισμου.Ετσι θεωρουν οι ανθρωποι οτι πρεπει (και ειμαι ο πρωτος που θα δυσαρεστηθει αν αυριο ακολουθησουν την λογικη του 1,4 λιτρα 150 αλογα) για να εχει καποιος ενα ομοιογενες αυτοκινητο ανεξαρτητων κυβικων, ασχετα που η μικρη δικη μας αγορα δεν μπορει να ακολουθησει.Μηπως τελικα το προβλημα το αντιμετωπιζουμε εμειςως χωρα απ τη φορολογικη του πλευρα?[/list:u:3liq6u1x][list:3liq6u1x]Και τελος το τελικο κοστος ενος αυτοκινητου διαμορφωνετε αναλογα με το τι προσφερει.Υπαρχουν περιπτωσεις οπου εχουμε αριστη ενεργητικη αλλα μηδεν παθητικη, αριστο εξοπισμο και καθολου ενεργητικη-παθητικη κλπ κλπ.Ολες αυτες οι περιπτωσεις φυσικα πρεπει να συγκρινονται στη ιδια κατηγορια μοντελων και τιμης για δει καποιος σαφεστατα τη διαφορα.Οπου λοιπον υπαρχει οσο το δυνατον συγκλιση σε ολους τους τομεις η τιμη ειναι σχετικα αυξημενη.[/list:u:3liq6u1x][list:3liq6u1x]Αρα, επειδη στατιστικα σε ολους μας αναλογει ενα ατυχημα στην πορεια της ζωης μας, θα πρεπει το αυτοκινητο να διαθετει αριστο πλαισιο και συναμα οσο γινετε καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια.Ειναι πιστευω ο καλυτερος συνδιασμος.Αλλα και παλι αν ο οδηγος του ειναι επικυνδινος τοτε το θυμα του (ο απενατι?ισως!!!)θα πρεπει να διαθετει οχημα με αριστη παθητικη ασφαλεια καθως δεν εχει αλλη επιλογη.[/list:u:3liq6u1x]
-
Παθητική ασφάλεια,θά είχε μεγαλύτερη ένα αυτοκίνητο πέντε αστέρων,άν θά συγκρουότανε μέ ένα παλιώτερο (π.χ. δύο αστέρων).
Από τή στιγμή πού στό δρόμο του όμως θά συναντήσει ένα άλλο αυτοκίνητο πέντε αστέρων (τό οποίο θά είναι καί αυτό...υπέρβαρο),πόση μεγαλύτερη ασφάλεια θά μπορέσει νά παρέχει;
Θέλω νά πώ,ότι,άν δύο αυτοκίνητα συγκρουστούν μετωπικά μέ 100 χ.α.ω,καί,καί τά δύο ζυγίζουν παραπλήσιο βάρος,δέν θά έχουμε τά ίδια συμπτώματα,ανεξαρτήτου αριθμού αστέρων,για τούς επιβαίνοντες; -
Η πα8ητικη ασφαλεια 8α ειναι η ιδια.
Κ τα 2 8α απορροφησουν μεγαλυτερες δυναμεις, κ τα 2 8α ανοι3ουν τους αεροσακους τους, κ τα 2 8α προστατευσουν περισσοτερο τους επιβατες τους.. -
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Πρέπει να αναγνωρίσουμε πάντως στους γερμανούς την ικανότητά τους στην ...προπαγάνδα.
kyan, υποκλίνομαι!
Μακράν η καλύτερη ατάκα εδώ μέσα.Μας έπρηξαν τα κάκαλα οι Γερμανοί τόσα χρόνια και νομίζει ο κόσμος οτι ακόμα έτσι είναι. Ποιοί είχαν θέσει τον περιορισμό στα εισαγόμενα Ιαπωνικά? Ποιοί μιλούσαν για τον εξοπλισμό και την ποιότητα των Ιαπώνων και γελούσαν? Η Mercedes μέχρι και τα τέλη της 10ετίας του '80 δεν έβαζε δεξί καθρέφτη! Η VW μέχρι πρόσφατα έβγαζε μοτέρ με 72 άλογα και όταν τα έκανε 100, το ονόμασε... ενεργητική ασφάλεια! Τα Passat πούλησαν με τα αλουμινένια ψαλίδια και τα κιβώτια με κέλυφος μαγνησίου και όταν άρχισαν να σπάνε (ή και πριν ακόμα) τα άλλαζαν με χάλυβες... Το καημένο το Fabia ακόμα φοράει τον δίλιτρο με τα 115 και το Altea το 1.6 του Audi80! Όσο για την κυλινδροκεφαλή του 1.8 20v, το είπα και αλλού, εξελίχθηκε από την Yamaha. Ψιλά γράμματα αυτά (και άλλα) και οι Γερμανοί ξέρουν καλύτερα απ'όλους τον τρόπο να τα κρύβουν....
Όσο για το 116, το βλέπω να το αγοράζουν σαν μικρό οι κυρίες του 'άνδρα' τους (αγάπη, το θέλω το νέο πεβέ ή κάπως έτσι), ενώ η Alfa θα εξακολουθεί να μιλάει στον οδηγό.
[list:2gtemmi8]Αγαπητε jazzura επειδη το ειπες κι αλλη φορα και επιμενεις σ αυτο απ οτι βλεπω, εντελως ενημερωτικα, η yamaha εξελιξε τις κεφαλες των zetec κινητηρων της ford.[/list:u:2gtemmi8][list:2gtemmi8]Τα 20βαλβιδα καπακια η VAG τα πρωτοχρισημοποιησε το 80 σε ευρεια παραγωγη[/list:u:2gtemmi8][list:2gtemmi8]Οσο για τα υπολοιπα........δες τι εβγαζε η honda το 80 και.........μπηξτα [/list:u:2gtemmi8]
Λάθος λάθος λάθος G60.
Δεν μιλάω για την Ford.
Τα 20βάλβιδα καπάκια της VAG της δεκαετίας του '80 τα είχε όντως εξελίξει η Yamaha. Μετά τα καπάκια Genesis στις μηχανές της, οι πρώτες προσπάθειες σε κινητήρες αυτοκινήτων έγιναν για χάρη της VAG. Μπορεί κάποιος φίλος, γνώστης των μηχανών, να με επιβεβαιώσει παρακαλώ?Όσο για τη Honda, από το '84 έβγαλε το V-Tec στις πρώτες CBR 400 και το '86 το έβαλε στο Civic CRX. Και 10 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ πριν έβγαλε το CVCC, κάνοντας τους απανταχού Ευρωπαίους και Αμερικάνους μηχανικούς να σκίσουν τα πτυχία τους!
Όταν μιλάς για τεχνολογία κινητήρων ΠΡΕΠΕΙ να αναφέρεσαι στη Honda.
Αλλιώς πώς? -
άστο Τζάζουρα, η Χόντα είναι μια παρέα μόνη της στα μοτέρ. Εδώ συγκρίνουμε λίγο πιο 'γήινα' πράγματα
Σπύρος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
άστο Τζάζουρα, η Χόντα είναι μια παρέα μόνη της στα μοτέρ. Εδώ συγκρίνουμε λίγο πιο 'γήινα' πράγματαΣπύρος
Point well taken, my friend!
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Η πα8ητικη ασφαλεια 8α ειναι η ιδια.
Κ τα 2 8α απορροφησουν μεγαλυτερες δυναμεις, κ τα 2 8α ανοι3ουν τους αεροσακους τους, κ τα 2 8α προστατευσουν περισσοτερο τους επιβατες τους..Σόρρυ,πού δέν έχω καταλάβει,τό τί έχεις καταλάβει!!!
Εννοώ(ή μάλλον,ρωτάω),ότι,άμα στούς δρόμους κυκλοφορούσαν μόνο 'διάστερα' καί ελαφρυά αυτοκίνητα,θά είχαμε περισσότερους νεκρούς,από άμα,κυκλοφορούν μόνο 'πεντάστερα' καί βαρύτερα αυτοκίνητα,θεωρώντας ότι ο αριθμός τών ατυχημάτων καί οι συνθήκες πού αυτά συνέβαιναν,θά παρέμεναν οι ίδιες;
Η μήπως,ανεβάζοντας τά 'αστέρια' τής παθητικής ασφάλειας,φτιάχνουμε ένα 'φονικώτερο' αυτοκίνητο,μιάς καί η αύξηση τής μάζας του (βάρος) τού επιτρέπει νά πολλαπλασιάσει τήν κινητική του ενέργεια (τήν στιγμή τής σύγκρουσης),τήν οποία όμως θά πρέπει νά 'καταναλώσει' τό άλλο εμπλεκόμενο αυτοκίνητο; -
Αν το αυτοκίνητο είναι της ίδιας κατηγορίας, δεν υπάρχει διαφορά. Αν είναι μικρότερο, βέβαια το ελαφρύ έχει πρόβλημα.
Από την άλλη, πολύ μεγάλη σημασία έχει και το μήκος του αυτοκινήτου. Γιατί αν το καπώ σου είναι μεγάλο και πιάνει το μισό αμάξι έχεις περισσότερη επιφάνεια παραμόρφωσης απ' ότι σε ένα τουτού τσέπης που ο κινητήρας είναι μπροστά από τα πόδια σου και το ψυγείο κολλητά στον προφυλακτήρα.
Για να καταλάβετε όμως πόσο πολύπλοκο είναι το θέμα, έχω ακούσει για σύγκρουση Fiat 127 με Jaguar XJ στην οποία το Fiat διαλύθηκε και ο οδηγός της Jaguar σκοτώθηκε.
Αναρωτιέμαι, στην Ελλάδα γίνεται πλήρης πραγματογνωμοσύνη για τις συνθήκες των τροχαίων που έχουν θύματα; Δηλαδή και εξονυχυστικός τεχνικός έλεγχος των εμπλεκομένων οχημάτων; Νομίζω ότι κάτι τέτοιο γίνεται στη Σκανδιναβικές χώρες.
alfa -compact