-
-edit-
-
Γεια
Σημερα το BMW business cd ενω λειτουργει κανονικα δεν δειχνει τιποτα στην οθονη. Ουτε την ωρα οταν ειναι κλειστο. Ξερει κανεις τι ειναι αυτο παλι? BMW 320i e90. -
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
στα τελευταια δευτερολεπτα του βιντεο ακουγεται πεντακαθαρα ο ηχος που θα βγαζει το Μ5 , ο οποιος ειναι τυπικος V8 παρα τα τουρμπο ... στα βενζινοκινητα μπιμερς το τουρμπο δεν γινεται σχεδον καθολου αντιληπτο ηχητικα , κατι που εμενα προσωπικα μου αρεσει...
Εμένα μου ακούγεται εντελώς σιγασμένος και ξενέρωτος σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό V8 της Μ3, για να μη μιλήσουμε καν για τον V10 της προηγούμενης Μ5!!!
Στην νέα 5άρα έχει χαθεί και το κοφτερό τιμόνι των προηγούμενων, οπότε...
Κατά τα άλλα, οι ατμοσφαιρικοί V8-V10 των προηγούμενων Μ3-Μ5 ήταν απλώς αλλού...
Άλλη φάση η ατμόσφαιρα.Η γνωμη μου ειναι οτι, δεν παμε καλα...
1η πατατα
οταν πρωτοβγηκε το Ε92 ολοι ελεγαν ποσο πολυ εχασε το τιμονι σε σχεση με το Ε 46... σημερα κανενας δεν θυμαται το Ε 46.....
Οταν ειχε βγει η Ε 60 5αρα ολοι ελεγαν ποσο πολυ ειχε χασει σε σχεση με το προηγουμενο.Σημερα μια απο τα ιδια λενε διαφοροι... φανταζομαι την εχεις οδηγησει .. την εχω οδηγησει αρκετα και δεν εχει χασει σε τιποτα. απλα εχει αυτο το ηλεκτρονικο γκατζετ με το οποιο προσαρμοζεις το τιμονι συμφωνα με τις προτιμησεις σου. προσωπικα μετα απο αυτο, μονο το active steering Μου φαινεται πιο καλο. τα απλα τιμονια που εχουν αασσοι 3αρες 5αρες μου φαινονται καπως..
2η πατατα που ακουγεται και υιοθετειται.
Ο ηχος του Μ3 τον οποιο εχω ακουσει παρα πολλες (και εχω κανει και καποια χιλιομετρα)φορες ειναι λιιιγο πιο ωραιος απο το V8 Χ5 που ακουω επισης παααρα πολυ συχνα. Το Χ6 Μ που φοραει το μοτερ που θα εχει η νεα Μ5 επισης ακουγεται οπως το Μ3, απλα δεν φτανει τις ιδιες στροφες για να δωσει κατι παραπανω ηχητικα.. οποιος το εχει ακουσει ξερει.. το θεμα ειναι τι ακουγεται απο εξω και οχι τι ακουγεται στο αυτι μας μεσα..
Πηξαμε στις εξειδικευμενες γνωμες... σορυ ρε παιδια αλλα δεν ειναι ετσι ?
εχασε το τιμονι, χαλασε ο ηχος... στανταρ πραγματα .
-
**Και η νεα σειρα 6 κουπε επισημα πλεον **
-
Ο χρήστης MANGO2 έγραψε:
Πηξαμε στις εξειδικευμενες γνωμες... σορυ ρε παιδια αλλα δεν ειναι ετσι ?εχασε το τιμονι, χαλασε ο ηχος... στανταρ πραγματα .
Είναι άλλωστε γνωστό ότι για να εκφέρεις γνώμη στο αν σου αρέσει ένας ήχος πρέπει να έχεις σπουδές μουσικολογίας...
Δεν μας άρεσε αυτό που ακούσαμε, live with it!
-
Βασικά όταν μπαίνει turbo, είναι αναμενόμενο να πέσουν και οι στροφές. Επίσης ο ανατριχιαστικός ήχος των Μ σταμάτησε στην Μ5 Ε60. Η Μ3 Ε92/90 δε μου αρέσει όπως ακούγεται...έχει πολύ μπάσο ήχο, ενώ η Μ5 ξύριζε.
Τώρα...it's M for Marketing.
Επίσης χαίρομαι ΠΑΡΑ πολύ που έχω υδραυλικό και όχι ηλεκτρικό τιμόνι...κι ας είναι βαρύ.
Πάντως να πω ότι οι διαφορές είναι ελάχιστες σε σχέση με το ηλεκτρικό της 1 και των 3άρων.
-
ΔΙΑ, Δεχομαι να μην σου αρεσει κατι που εχεις ακουσει αλλα το να αναπαραγεις γνωμες αλλων δεν το δεχομαι και αυτο νομιζω οτι γινεται σε αυτην την περιπτωση
Τελος παντων,
Τη νεα 6αρα την ειδατε ? εχει και LED audi style Καθως και ηχοσυστημα ποπ απ απο την εταιρεια bang&olufsen .. αλλα εχει και μια κωλαρα... live λενε οτι ειναι απεριγραπτη!!!
Η νεα 6αρα μου εκανε μεσα μου σχεδον οτι μου εκανε η SLK το 2004 Και η Ζ4 το 2009... η καταληξη ειναι γνωστη .
Οταν βγει η Μ6 πρωτα ο θεος ....
-
Mango, σχολίασα μόνο αυτό που άκουσα με τα αυτιά μου στο video και τίποτα παραπάνω.
Τώρα για το αν ο Nozomi έχει προσωπική εμπειρία από τα τιμόνια κλπ, είναι κάτι που πρέπει να ρωτήσεις τον ίδιον.
-
ΠΑΡΑ πολύ κοντά στο τελικό, Μ5 F10:
Το βλέπετε ή θέλει login κι αυτό?
-
Δε φαίνεται Νίκο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δε φαίνεται Νίκο.Tώρα πρέπει να είναι ΟΚ.
-
Σαν μια μεγαλύτερη 3αρα...
-
Σαν μια μεγαλύτερη 3αρα...
+100
-
τελειο!!!
-
Ο χρήστης fastmanakos έγραψε:
Σαν μια μεγαλύτερη 3αρα...
+100
Ναι, σαν τριάρα μεγαλύτερη. Και μια τριάρα μεγαλύτερη και ομορφότερη και ανετότερη και γρηγορότερη και βασικά καλύτερη σε όλα της.... το τέλειο δηλαδή ονομάζεται πεντάρα!
-
Όντως, ούτε εμένα μου φαίνεται κακό το σχόλιο: μία μεγαλύτερη 3άρα.
+1 onyx!Η 3άρα είναι ..μικρή
Αυτό είναι το ιδανικό μέγεθος για μένα, πάντα πίστευα ότι στην 3άρα δεν τους φτάνει ο χώρος . Ομοίως και στη c-class.
Κυρίως για Ε46, Ε9χ και για την W203. -
Αμέ!
Not to far from a true story...
Διάλογος σε κατάστημα BMW.
Πωλητής:
Καλησπέρα, τι θα θέλατε;
Πελάτης (γυναίκα):
Καλησπέρα! Θα ήθελα καλέ μια Μπέμπα...
Ποιο μοντέλο θέλετε να κοιτάξουμε;
Αχ δεν με νοιάζει! Έχουν καμία διαφορά μεταξύ τους;
Φυσικά και όχι! Μόνο στο μέγεθος!
Δηλαδή;
Δηλαδή είναι ίδια!
Σε small έχουμε την σειρά 1 που βγαίνει και σε sedan (τι και αν ειναι coupe, έχει κώλο).
Σε medium έχουμε την σειρά 3 και σε Large έχουμε την σειρά 5 !
Αχ τι καλά!!! Πιάστε μου ένα Small για εμένα και ενα Large για τον άντρα μου!
WIN! -
Κι όμως σε αντίθεση με την Audi που τα αυτοκίνητά της μοιάζουν να είναι το ίδιο πράμα σε 10% παραπάνω μέγεθος ανά σειρά με αποτέλεσμα να πρέπει να το διαβάσεις για να δεις τι είναι, τόσο η BMW όσο και η Mercedes (λιγότερο) έχουν πετύχει να έχουν διακριτά μοντέλα που απλά διατηρούν κάποια χαρακτηριστικά της μάρκας. Η από το πλάι άποψη της BMW χαρακτηρίζεται από σχετικά μεγάλο καπώ εμπρός και το hofmeister kink προς τα πίσω. Αυτά δεν θεωρώ ότι αρκούν για να προκαλέσουν σύγχυση.
-
Από την εξέλιξη της BMW 6 Series Coupe
http://www.cardesign.ru/articles/designstory/2011/03/14/4600/
-
Η BMW για άλλη μια φορά πρωτοπορεί και τοποθετεί all-LED adaptive headlights στη νέα 6άρα.
Αυτό σημαίνει ότι η 6άρα θα μπορεί να εξοπλιστεί με LED φώτα και στις 3 σκάλες, δηλαδή θέσεως, μεσαία και μεγάλη.
Ορίστε ένα βίντεο:
Λογικά θα τα δούμε και στα υπόλοιπα αυτοκίνητα και σιγά-σιγά η τεχνολογία θα μεταφερθεί από τα xenon, στα LED.
BMW FORUM