-
Ο χρήστης bug έγραψε:
Eγώ έχω ένα saxo 1.1...το αγόρασα(μάλλον μου το αγοράσανε)για το πρώτο μου αυτοκίνητο.Θεωρητικά είναι ένα αυτοκίνητο που προορίζεται για την πόλη.Στην πράξη,ακόμα και με τα εργοστασιακά ελαστικά 155/70/13,είναι ένα πληρέστατο αυτοκίνητο που και άνετο ταξίδι κάνει και μπορεί να προσφέρει ευχαρίστηση σε δρόμους με στροφές Γι'αυτό ούτε διάσταση ελαστικών άλλαξα ούτε σπόιλερ έβαλα.Γιάννη και εγώ μαζί σου για το ίδιο αυτοκίνητο που έχω. Η μόνη διαφορά είναι ότι έβαλα τα 165 όταν τα άλλαξα στις 60.000 χλμ.
-
Ο χρήστης luck έγραψε:
Είμαι κατά των μετατροπών σε όποιο τμήμα του οχήματος και αν γίνεται. Γιατί να αλλάξω λάστιχα, ή οτιδήποτε άλλο, σε ένα αυτοκίνητο που δεν είναι κατασκευασμένο για αυτό το σκοπό. Υπάρχουν οι σπόρ εκδόσεις σε κάθε μοντέλο, οπότε διαλέγω αυτό που θέλω από την αρχή. Μην ξεχνάτε πως επιστήμονες τα κατασκευάζουν, οι οποίοι σίγουρα γνωρίζουν αν θα βάλουν βαρδιά λάστιχα, αεροτομές κ.τ.λ.Ναι μεν το σχεδιάζουν επιστήμονες, αλλά υπό τους περιορισμούς που τους θέτουν οι Bean Counters (=λογιστές) και οι άνθρωποι του μάρκετινγκ της εταιρίας. Και ο νοών νοείτο.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Λεει ο Δημητρης οτι ενα αυτοκινητο στο εξωτερικο θεωρειται μεγαλο αν ειναι 3.5. Ειναι ομως δυνατον με τα Ελληνικα δεδομενα να μπορει ο κεθε Ελληνας να εχει ενα τετοιο αυτοκινητο στη κατοχη του? Εχω ενα φιλο μεγαλομενο στην Αυστραλια, που μου ελεγε οτι οδηγουσε αμαξια 2000 και 3000 lt χωρις να νιωθει κατι το ιδιαιτερο, γιατι ειναι τοσο ευκολο να αγορασει κανεις ενα τετοιο αμαξι. Δεν υπαρχουν ουτε τεκμηρια, ουτε θα γινει ελεγχος που τα βρηκε τοσα χρηματα για να το αγορασει.Αυτη ειναι μια απαντηση που θα μπορουσες να λαβεις υποψην σου φιλε Δημητρη.Γιατι προφανως δε γνωριζεις πως ακριβως λειτουργει το φορολογικο συστημα στην Ελλαδα και κατα ποσο καποιος μπορει να εχει στην κατοχη του αυτοκινητο πανω απο 2000 κυβικα δεδομενου οτι εχει κι αλλο ενα γυρω στα 1000-1400 για την πολη.Και δεν ειναι οικονομικο το προβλημα.Ειναι πολυ λιγοι που μπορουν να εχουν αυτοκινητα 3500 κυβικα και πανω εδω αντιθετα με την Αμερικη!Γι'αυτο ισως ακουγεται υποτιμητικο να κανεις λογο για τον κακομοιρη τον Ελληνα που κοιταει τι θα βαλει στο φτηνοαμαξι του, αυτο που στην Αμερικη για να γυριστει μια σειρα το καινε στις προβες!!
Ασφαλως δε θα απαντησω στους υπαινιγμους στο προσωπο μου γιατι ΒΑΡΕΘΗΚΑ!!! -
Ο χρήστης sotiropul έγραψε:
Λεει ο Δημητρης οτι ενα αυτοκινητο στο εξωτερικο θεωρειται μεγαλο αν ειναι 3.5. Ειναι ομως δυνατον με τα Ελληνικα δεδομενα να μπορει ο κεθε Ελληνας να εχει ενα τετοιο αυτοκινητο στη κατοχη του? Εχω ενα φιλο μεγαλομενο στην Αυστραλια, που μου ελεγε οτι οδηγουσε αμαξια 2000 και 3000 lt χωρις να νιωθει κατι το ιδιαιτερο, γιατι ειναι τοσο ευκολο να αγορασει κανεις ενα τετοιο αμαξι. Δεν υπαρχουν ουτε τεκμηρια, ουτε θα γινει ελεγχος που τα βρηκε τοσα χρηματα για να το αγορασει.
Αυτη ειναι μια απαντηση που θα μπορουσες να λαβεις υποψην σου φιλε Δημητρη.Γιατι προφανως δε γνωριζεις πως ακριβως λειτουργει το φορολογικο συστημα στην Ελλαδα και κατα ποσο καποιος μπορει να εχει στην κατοχη του αυτοκινητο πανω απο 2000 κυβικα δεδομενου οτι εχει κι αλλο ενα γυρω στα 1000-1400 για την πολη.Και δεν ειναι οικονομικο το προβλημα.Ειναι πολυ λιγοι που μπορουν να εχουν αυτοκινητα 3500 κυβικα και πανω εδω αντιθετα με την Αμερικη!Γι'αυτο ισως ακουγεται υποτιμητικο να κανεις λογο για τον κακομοιρη τον Ελληνα που κοιταει τι θα βαλει στο φτηνοαμαξι του, αυτο που στην Αμερικη για να γυριστει μια σειρα το καινε στις προβες!!
Ασφαλως δε θα απαντησω στους υπαινιγμους στο προσωπο μου γιατι ΒΑΡΕΘΗΚΑ!!!Αγαπητέ Sotiropul,
πρώτα απο όλα δεν έκανε κανένας υπαινιγμό στο πρόσωπό σου. Άν θεωρείς οτι έπραξα κάτι τέτοιο εγώ, να ζητήσω συγνώμη πολύ ευχαρίστως. Με τίποτα όμως δεν είχα τέτοια πρόθεση. Απλά πήρα αφορμή να ανοίξω το θέμα όχι μόνο απο δικά σου posts αλλα απο αρκετά posts που διάβασα. Και σίγουρα δεν το άνοιξα το θέμα με σκοπό να κατακρίνουμε θέσεις, αλλά με σκοπό να ανακαλύψουμε διαφορετικές οπτικές γωνίες. Και πάλι συγνώμη άν σε έθιξα.
Απαντάω σε αυτό που έγραψες.. Επειδή κάποιος στην Ελλάδα δεν μπορεί να αποκτήσει αυτό που υπάρχει εδώ, σημαίνει οτι θα του βάλει τον εξοπλισμό που προορίζεται για μεγαλύτερα αυτοκίνητα; Η λογική αν κατάλαβα καλά είναι οτι ο Έλληνας μπορεί να αποκτήσει ένα αμάξι 1.8λτ kai αφού τα λάστιχα 245 e;inai φθηνά άς τα βάλουμε και αυτα!!
To κομμάτι στο κείμενό σου που έκανα bold είναι αυτό στο οποίο διαφωνώ. Σε ένα φτηνό αυτοκίνητο δεν είναι λογικό να βάλεις ότι θέλεις.
Αυτό ακριβώς είναι και το ερώτημα μού. Είναι σωστό αυτό;
Θεωρείς οτι οι εταιρείες δεν βάζουν αχρείαστα πράγματα σε αυτοκίνητα με σκοπό τις πωλήσεις;
Επειδή είμαι χρόνια στο χώρο του research and development μπορώ να σου πώ οτι το κάνουν συνέχειαΚαι κλείνοντας να πώ οτι το να γράφω ζώντας εδώ στη USA το πως βλέπουμε εδώ τα πράγματα, δεν γίνεται για να υποτιμίσω, αλλά για να δούμε διαφορετικές νοοτροπίες. Όπως με ενδιαφέρει να μάθω για Ελλάδα, πολλοί θα ενδιαφέρονται να μάθουν για την αυτοκίνηση εδώ στη USA.
Φιλικά,
Δημήτρης -
Κατ' αρχήν υπάρχουν πολύ προσιτά 'μεγάλα' αυτοκίνητα 2.000κ.εκ (και ικανότατα μάλιστα) τα οποία για τους γνωστούς λόγους δεν έχουν ανάλογες πωλήσεις (έλλεψη 'κύρους', σήματος, αναγνωρισιμότητας κλπ)
Άρα τα 'μεγάλα' δεν είναι -πολύ- απαγορευμένος καρπός. Θα δεχτώ μία εταιρεία να βάλει τεράστιες ζάντες, σε ένα μικρό ή όχι δυνατό αυτοκίνητο, αλλά να έχει ΓΕΜΙΣΕΙ το εσωτερικό του
Επειδή τα βάρη των αυτοκινήτων τείνουν στο +οο έτσι όπως πάνε, είναι λογικό να αυξάνονται και οι διαστάσεις των φρένων. Για να χωρέσουν όμως τα μεγαλύτερης διαμέτρου φρένα φυσικά απαιτούνται και μεγαλύτεροι τροχοί.
Μέχρι ενός σημείου όμως, γιατί αν βάλω μία 17αρα και στο εσωτερικό έχω ένα δισκοφρενάκι 260χιλ, μάλλον το αισθητικό αποτέλεσμα -προσωπικά- είναι για γέλια (όπως και οι 18αρες στα 'Focus RS' με ταμπούρα )
Μπροστά στα κάλλη όμως και στη 'μούρη'...
Υ.Γ. Το επόμενο ποστ θα αφορά στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Κατ' αρχήν υπάρχουν πολύ προσιτά 'μεγάλα' αυτοκίνητα 2.000κ.εκ (και ικανότατα μάλιστα) τα οποία για τους γνωστούς λόγους δεν έχουν ανάλογες πωλήσεις (έλλεψη 'κύρους', σήματος, αναγνωρισιμότητας κλπ)Θυμίζω τα τέλη κυκλοφορίας που είναι ένα καθ' όλα αξιοσέβαστο ποσό για τα πάνω από 2000cc, μα και το αν εμπιστεύεστε το ελληνικό δημόσιο ότι αφού αγοράσατε το δίλιτρο δεν θα επαναφέρει τα τεκμήρια.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Κατ' αρχήν υπάρχουν πολύ προσιτά 'μεγάλα' αυτοκίνητα 2.000κ.εκ (και ικανότατα μάλιστα) τα οποία για τους γνωστούς λόγους δεν έχουν ανάλογες πωλήσεις (έλλεψη 'κύρους', σήματος, αναγνωρισιμότητας κλπ)
Θυμίζω τα τέλη κυκλοφορίας που είναι ένα καθ' όλα αξιοσέβαστο ποσό για τα πάνω από 2000cc, μα και το αν εμπιστεύεστε το ελληνικό δημόσιο ότι αφού αγοράσατε το δίλιτρο δεν θα επαναφέρει τα τεκμήρια.
Κι είναι ίδια από 1.400-1.800 και υπάρχουν 1.400άρια με ίδια τιμή με 1.800άρια.
Δεν συμφέρει το ελληνικό δημόσιο -τώρα που είδαν τη γλύκα- να μειωθούν οι πωλήσεις ακριβών αυτοκινήτων. Αν έχεις αντίθετη άποψη δεκτή.
-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Απαντάω σε αυτό που έγραψες.. Επειδή κάποιος στην Ελλάδα δεν μπορεί να αποκτήσει αυτό που υπάρχει εδώ, σημαίνει οτι θα του βάλει τον εξοπλισμό που προορίζεται για μεγαλύτερα αυτοκίνητα; Η λογική αν κατάλαβα καλά είναι οτι ο Έλληνας μπορεί να αποκτήσει ένα αμάξι 1.8λτ kai αφού τα λάστιχα 245 e;inai φθηνά άς τα βάλουμε και αυτα!!To κομμάτι στο κείμενό σου που έκανα bold είναι αυτό στο οποίο διαφωνώ. Σε ένα φτηνό αυτοκίνητο δεν είναι λογικό να βάλεις ότι θέλεις.
Αυτό ακριβώς είναι και το ερώτημα μού. Είναι σωστό αυτό;
Θεωρείς οτι οι εταιρείες δεν βάζουν αχρείαστα πράγματα σε αυτοκίνητα με σκοπό τις πωλήσεις;Οπωσδηποτε οι εταιριες βαζουν αχρειαστα πραγματα σε αυτοκινητα με σκοπο τις πωλησεις.Αυτος ειναι κι ενας νομος του εμποριου(ας πουμε..) δε γινεται διαφορετικα.Ο καθενας κρινει αξιολογει και αποφασιζει.
Ωστοσο, για το κομματι που διαφωνουμε ,νομιζω οτι ο Αμερικανος οταν βαρεθει το αυτοκινητο του την αλλη μερα θα παει να παρει ενα αλλο με 2000 κυβικα τουλαχιστον.Ενταξει μπορει να υπερβαλω στην απλοτητα αλλα καπως ετσι!Ο Ελληνας απ'την αλλη δεν εχει τετοια ανεση(μιλαω για την πλειοψηφια-διορθωστε με) οποτε δεδομενης και της τρελας του με το αυτοκινητο του ή και της μιας περιουσιας που του στοιχισε, θα παει να του βαλει μια αεροτομη,μια ζαντα,μαζι κι ενα τεραστιο λαστιχο(μετα απο παροτρυνση του λαστιχα) και οχι γιατι το 245 ειναι φτηνο-καθε αλλο!Αλλα γιατι ψαχνει ενα τροπο να δει μια αλλαγη στο αμαξι του.Και ειναι ικανος να δωσει ενα σωρο πεταμενα λεφτα(δυστυχως).Αυτη ειναι η λογικη μου!Υ.Γ. Δεν υπαρχει καμια παρεξηγηση,το ξεκαθαριζω.
-
Συμφωνώ με όσα άχουν ειπωθεί σε γενικές γραμμές (το λέω αυτό γιατί δε διαβασα όλα τα ποστς).
Θα πώ όμως και κάτι άλλο.
Έχει κάποιος το μικρόβιο. (του αρέσουν τα αμάξια)
Στην Ελλάδα ζει (βλέπετε καθε μέρα στον Ευαγγελατο οικογένειες που δεν τα βγάζουν πέρα οικομικά) , τι να κάνει ο έρμος ο πολίτης θέλει να βγάλει κάποια γούστα, θέλει να έχει ζαντα αλουμινίου, ένα σπορτίβ λάστιχο κάτι τελος πάντων και δεν έχει το κατάλληλο αμάξι... και για να το πάρει πρέπει να δουλεύει μόνο γι' αυτό. Τι να κάνει;
Θα βάλει superleggara σε scenic, S-03 pole position η pilot sport σε vectra και χαρακτούς ή διατρητους δίσκους φρένων σε polo με 75 άλογα.
Κάτι είναι κι αυτό. -
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Δε θα το έλεγα 'σπόντα'.
Απλώς εκφράζω την ικανοποίησή μου που δεν είμαι μέρος ενός κόσμου, που πέρασε από το βαρβαρισμό στον εκφυλισμό, χωρίς το σύνηθες διάλειμμα του πολιτισμού.
Βέβαια μάλλον 'κομίζω γλαύκα....' και αυτό γιατί το 98% περίπου των κατοικούντων στον ίδιο τόπο με μένα, εκφράζουν την ίδια άποψη.«Off-topic» κατατάσσω τον εαυτό μου στο …. 2% γιατί δεν μου αρέσουν οι χαρακτηρισμοί που γίνονται συλλήβδην για έναν ολόκληρο λαό.
Σχετικά με το θέμα, πιστεύω πως καλό είναι κανείς να έχει επίγνωση των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου του (και των δικών του βεβαίως-βεβαίως).
Σε αντίθετη περίπτωση κάνει κακό στην τσέπη του και γίνεται αντικείμενο σχολιασμού (ενίοτε χλευασμού….). Τα 1200 cc είναι 1200cc, τα 1600 cc είναι 1600 cc κοκ….Δυστυχώς, το αμάξι μου «κουβαλάει» από την μάνα του μία υπερβολή: η διάσταση 195/50 R15 είναι λάθος για το fiestaκι μου με τα 80 αλογάκια. Μπορεί να δείχνει όμορφο αλλά το όποιο νεύρο είχε ο κινητήρας πάει… περίπατο.
-
Φανταστείτε ένα matiz σε ταξίδι Νέα Υόρκη - Ουάσιγκτον, η και στους (τεράστιους) δρόμους του Μανχάταν.
Επίσης ένα Χάμερ να ανεβαίνει στο Πήλιο η στην ορεινή Ναυπακτία.
Αταίριαστα, έτσι;
Άκου δεν μπορούμε να πάρουμε ένα τέρας 6 λίτρων.... Κάνε το να κοστίζει όσο στην Αμερική (και τα καύσιμα το ίδιο) και να σου πω αν μπορούμε... Το, σχετικό με το θέμα μας, ερωτηματικό που έχω καιρό τώρα, είναι: Γιατί χρειάζονται στην Αμερική αυτά τα τερατώδη σε διαστάσεις, κινητήρες, δύναμη και 'δίψα' αυτοκίνητα, για να ταξιδεύουν με 95 km/h ; -
Να και μια περίπτωση υπερβολικής.. μετριοφροσύνης!! Στο Κλιό μου η Ρενώ είχε βάλει 165/65/14! Σε αυτοκίνητο με 100 άλογα! Τη στιγμή που η VW βάζει (ή έβαζε) στο Πόλο των 60 195!!
Φυσικά, τα ξεφορτώθηκα και έβαλα 185/60/14, και.. είδα τα φως μου!
-
Μετά από ενα off-topic loop...πάλι καλά πλέουμε!!!
Νομίζω πως η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών δεν γνωρίζουν τις δυνατότητες του αυτοκινήτου τους ετσι κι αλλοιώς!Και ούτε πρόκειται ποτέ να τις ανακαλύψουν!
Αλλά το θέμα των ελαστικών εχει σχέση με το πως αντιλαμβανόμαστε το αυτοκίνητό μας περισσότερο και όχι με το αν καταλαβαίνουμε τις δυνατότητες του!
Μπορεί να αντιλαμβάνεται (αντε εντάξει,να υποψιάζεται) ότι το 225/45/17 σε 1600 είναι πολύ (μωρέ και δίλιτρο είναι...αλλά!!! ) για την ισχύ του κινητήρα....αλλά δείχνει ωραίο!
Και για πολλούς (κι εγω μέσα φυσικά) το πως μας βλέπει ο κόσμος εχει πολλές φορές την αξία του!
Και δεν εχει σχέση μόνο με τα αυτοκίνητα!Αλλά και με πολλά άλλα πράγματα που καταναλώνουμε!Ειδικά πάντως τον τελευταίο καιρό οι 17άρες (ζάντες...ζάντες) είναι πολύ της μόδας!! Ακόμα και σε 1600άρια!Απο το εργοστάσιο!Για να μην πω για προφίλ 45,που στην Ελληνική άσφαλτο είναι λιγάκι επώδυνο! (καλά να το διαλέξω,αλλά να μου το βάζει το εργοστάσιο??!!!)
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Νομίζω πως η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών δεν γνωρίζουν τις δυνατότητες του αυτοκινήτου τους ετσι κι αλλοιώς!Και ούτε πρόκειται ποτέ να τις ανακαλύψουν!
Εν πολλοίς έχεις δίκιο. Μην ξεχνάς και κάποιους όμως που τρών το κεφάλι τους γιατί 'ρε δικέ μου πάει το αμάξι....'. Είναι εκείνοι που ανακαλύπτουν τα όρια του αυτοκινήτου τους και την επόμενη στιγμή συνάπτουν στενές σχέσεις με μπαριέρες, κολώνες της ΔΕΗ κλπ. Τονίζω: δεν αναφέρομαι σε όσους είχαν μια άτυχη στιγμή αλλά σε εκείνους που πάνε συστηματικά γυρεύοντας.
Προσωπικά είμαι σε θέση να εκτιμήσω τις δυνατότητες του αυτοκινήτου μου, όχι να τις αναζητήσω.....
-
Εγώ βρε παιδιά θέλω να αλλάξω τις 15αρες για μία διάσταση μεγαλύτερες (για καλύτερο κράτημα) και πάλι σκέφτομαι ότι θα φαίνεται διαφορετικό από το κανονικό...
Αντιλαμβανόμαστε το αυτοκίνητό μας και τις δυνατότητες του;