-
είχαμε μια κουβέντα για την.. τόνωση του ηθικού των θεατών σε ένα αγώνα σπριντ. να μπούνε 1-2 ντριφτάδες όπως είχαν έρθει οι γιαπωνέζοι στη Ριτσώνα.
το ερώτημα. μπορούμε να τους βάλουμε μετά το 00 και πριν περάσει το 0 ;δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα κανονισμών, πιστεύω μπορεί να μπει στο συμπληρωματικό κανονισμό..
-
Επίσης θεωρώ ότι είναι και πάλι κατάλληλη στιγμή, μιας και συζητάμε για τρόπους τόνωσης των αγώνων, να αναφέρω για άλλη μία φορά (το είχαμε συζητήσει παλαιότερα και με τον nass) την ανάγκη υιοθέτησης της κατηγοριοποίησης των αυτοκινήτων στα ράλλυ σπρίντ όπως αυτή είναι στα ράλλυ....Δηλ. όχι με τα κυβικά άλλα με κατηγορίες και κλάσεις...
Γιατί, ναι μεν το κύπελλο δεν είναι αυτοσκοπός (για τους περισσότερους..) άλλα γιατί να συναγωνίζονται στην ίδια κατηγορία αυτοκίνητα Ν,Α,ΕΑ,ΕΕ,ΕΝ κλπ με μόνο κριτήριο τα κυβικά εκατοστά;
Αυτό θα έδινε και ένα επιπλέον κίνητρο σε πιο αδύναμα και άρα κατα τεκμήριο πιο entry level αυτοκίνητα να συναγωνιστούν επί πραγματικών αποτελεσμάτων και όχι του τύπου 'έτρεξα με άνα Ν1 στην κατηγορία '-1400', πήγα πάρα πολύ γρήγορα, τερμάτισα 6ος, μπροστά από πολλά Α5 και Ε9, άλλα δεν πήρα τπτ και τελικά ήμουν απλά ήμουν 6ος'.
ΙΜΗΟ θεωρώ ότι και αυτό θα βοηθούσε, έστω και λίγο, στην ανάκαμψη του ενδιαφέροντος σε οικονομικούς αγώνες...
Στο θέμα Ράλλυ Ρόντε, η λύση, ειδικά στην άσφαλτο, είναι μονόδρομος....
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Επίσης θεωρώ ότι είναι και πάλι κατάλληλη στιγμή, μιας και συζητάμε για τρόπους τόνωσης των αγώνων, να αναφέρω για άλλη μία φορά (το είχαμε συζητήσει παλαιότερα και με τον nass) την ανάγκη υιοθέτησης της κατηγοριοποίησης των αυτοκινήτων στα ράλλυ σπρίντ όπως αυτή είναι στα ράλλυ....Δηλ. όχι με τα κυβικά άλλα με κατηγορίες και κλάσεις...Γιατί, ναι μεν το κύπελλο δεν είναι αυτοσκοπός (για τους περισσότερους..) άλλα γιατί να συναγωνίζονται στην ίδια κατηγορία αυτοκίνητα Ν,Α,ΕΑ,ΕΕ,ΕΝ κλπ με μόνο κριτήριο τα κυβικά εκατοστά;
Αυτό θα έδινε και ένα επιπλέον κίνητρο σε πιο αδύναμα και άρα κατα τεκμήριο πιο entry level αυτοκίνητα να συναγωνιστούν επί πραγματικών αποτελεσμάτων και όχι του τύπου 'έτρεξα με άνα Ν1 στην κατηγορία '-1400', πήγα πάρα πολύ γρήγορα, τερμάτισα 6ος, μπροστά από πολλά Α5 και Ε9, άλλα δεν πήρα τπτ και τελικά ήμουν απλά ήμουν 6ος'.
ΙΜΗΟ θεωρώ ότι και αυτό θα βοηθούσε, έστω και λίγο, στην ανάκαμψη του ενδιαφέροντος σε οικονομικούς αγώνες...
Στο θέμα Ράλλυ Ρόντε, η λύση, ειδικά στην άσφαλτο, είναι μονόδρομος....
ΜΗΠΩΣ ΟΜΩΣ,ΕΤΣΙ ΣΠΥΡΟ, ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ (ΠΟΥ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΧΑΜΗΛΟ) ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΚΥΠΕΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙ 5,ΛΟΓΩ 5 ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΛΑΣΗ ?????
ΓΙΑ ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
για το θέαμα, να πω ότι καλό θα είναι να σταματήσουμε τα ανηφορικά σπριντ γιατί τείνουν να γίνουν αναβάσεις...
θυμηθείτε πόσα βιντεάκια βλέπουμε έξω σε κατηφορικά (όταν βλέπουμε θεαματικές φουρκέτες κτλ...) -
Ο χρήστης glf έγραψε:
είχαμε μια κουβέντα για την.. τόνωση του ηθικού των θεατών σε ένα αγώνα σπριντ. να μπούνε 1-2 ντριφτάδες όπως είχαν έρθει οι γιαπωνέζοι στη Ριτσώνα.
το ερώτημα. μπορούμε να τους βάλουμε μετά το 00 και πριν περάσει το 0 ;δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα κανονισμών, πιστεύω μπορεί να μπει στο συμπληρωματικό κανονισμό..
δεν χρειάζεται ντριφτάδες, απλά θα μπορούσε ο Μπράλος, για παράδειγμα, ή η Φτέρη κλπ,κλπ να ήταν κατηφόρα.....
συγνώμη δεν πρόλαβα να διαβάσω το πρηλούμενο σου ποστ, ούτως ή άλλως συμφωνούμε. -
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Επίσης θεωρώ ότι είναι και πάλι κατάλληλη στιγμή, μιας και συζητάμε για τρόπους τόνωσης των αγώνων, να αναφέρω για άλλη μία φορά (το είχαμε συζητήσει παλαιότερα και με τον nass) την ανάγκη υιοθέτησης της κατηγοριοποίησης των αυτοκινήτων στα ράλλυ σπρίντ όπως αυτή είναι στα ράλλυ....Δηλ. όχι με τα κυβικά άλλα με κατηγορίες και κλάσεις...
Γιατί, ναι μεν το κύπελλο δεν είναι αυτοσκοπός (για τους περισσότερους..) άλλα γιατί να συναγωνίζονται στην ίδια κατηγορία αυτοκίνητα Ν,Α,ΕΑ,ΕΕ,ΕΝ κλπ με μόνο κριτήριο τα κυβικά εκατοστά;
Αυτό θα έδινε και ένα επιπλέον κίνητρο σε πιο αδύναμα και άρα κατα τεκμήριο πιο entry level αυτοκίνητα να συναγωνιστούν επί πραγματικών αποτελεσμάτων και όχι του τύπου 'έτρεξα με άνα Ν1 στην κατηγορία '-1400', πήγα πάρα πολύ γρήγορα, τερμάτισα 6ος, μπροστά από πολλά Α5 και Ε9, άλλα δεν πήρα τπτ και τελικά ήμουν απλά ήμουν 6ος'.
ΙΜΗΟ θεωρώ ότι και αυτό θα βοηθούσε, έστω και λίγο, στην ανάκαμψη του ενδιαφέροντος σε οικονομικούς αγώνες...
Στο θέμα Ράλλυ Ρόντε, η λύση, ειδικά στην άσφαλτο, είναι μονόδρομος....
ΜΗΠΩΣ ΟΜΩΣ,ΕΤΣΙ ΣΠΥΡΟ, ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ (ΠΟΥ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΧΑΜΗΛΟ) ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΚΥΠΕΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙ 5,ΛΟΓΩ 5 ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΛΑΣΗ ?????
ΓΙΑ ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Ετσι και αλλιώς ΕΑ και Α τρέχουν μαζί, ας τρέχουν και τα ΕΕ μαζί τους, μόνο τα Ν1+ΕΝ1, Ν2+ΕΝ2, Ν3+ΕΝ3 θα έπρεπε να βγουν ξεχωριστά (3 κύπελλα) Αν δεν συμπληρώνουν συγχωνεύονται με την άλλη κλάση δηλ. ό,τι έχουμε σήμερα.
-
Μια σκέψη: Δεν ξέρω για το πρωτάθλημα, αν γίνει, αλλά στα κύπελλα, είτε Χώματος, Ασφάλτου, Βορείου Ελλάδος, Νοτίου Ελλάδος, Αττικοβοιωτίας, Πειραιώς, Νότιας Πελοπονήσου, Άνω Ραχούλας ή ό,τι άλλο προκύψει, προτείνω ο οργανωτής να επιλέγει μορφή αγώνα. Μπορεί να μπει ένας όρος για τους 4-5 αγωνιζόμενους της χώρας που ενδιαφέρονται ακόμα για βαθμολογίες: 'από 20-45 χλμ συντελεστής 1 και από 45 ως 90 χλμ συντελεστής 2'. Από εκεί και πέρα, ο κάθε οργανωτής θα πρέπει να ζητάει μόνος του από το Νοέμβριο σε ποιον συντελεστή θέλει να ενταχθεί και πρέπει να ανακοινώνει τουλάχιστον 2-3 μήνες πριν τον αγώνα τη μορφή του αγώνα. Μπορεί να διαλέγει τι του ταιριάζει ανάλογα με το κόστος που θέλει να έχει, τις δυνατότητες που έχει να βρει Ε.Δ. στην περιοχή του, το ταμείο του, τη διαθεσιμότητα κριτών που έχει κ.λπ. Δηλαδή να ορίζει μόνος του αν θα κάνει σπριντ των 25 χλμ, ρόντε των 20 ή 40 χλμ, 3χ2 Ε.Δ. των 50 ή 70 χλμ, 2χ4 Ε.Δ. των 50 ή 60 ή 90 χλμ κ.λπ. Επίσης μπορεί να ορίζει μόνος του, όπως στη Γαλλία, το θέμα των δοκιμών. Αν θέλει να προσφέρει χαμηλά κοστολόγια στους αγωνιζόμενους μπορεί να κάνει ρόντε ή 2χ3 Ε.Δ. και να ορίσει ότι δοκιμές θα γίνουν μόνο το Σάββατο. Αν θέλει να ρισκάρει τον αριθμό συμμετοχών ανεβάζοντας όλα τα κόστη, ας κάνει 2χ4 Ε.Δ. των 90 χλμ και ας επιτρέψει δοκιμές και το προηγούμενο ΣΚ. Φυσικά θα πρέπει να οριστούν διαφορετικά παράβολα ανά μορφή και μήκος αγώνα και να δίνεται η δυνατότητα στον κάθε οργανωτή να κάνει μειώσεις σ' αυτά.
Με αυτό τον τρόπο 'ελεύθερης αγοράς' δίνεται η δυνατότητα για αγώνες χαμηλού κόστους σε όποιον θέλει, θα φανεί γρήγορα τι μπορεί να επιβιώσει και τι όχι και θα υπάρξει συναγωνισμός ανάμεσα στους οργανωτές και άρα βελτίωση. Νομίζω ότι σύντομα θα στραφούν οι περισσότεροι προς ρόντε και 2χ3 αλλά δε θα αποκλείεται να διατηρηθούν αγώνες όπως το Παλάδιο με πολλές μικρές Ε.Δ. που, λόγω Αθήνας, μαζεύει πολλές συμμετοχές ή το Κένταυρος που λόγω μορφολογίας οδικού δικτύου δύσκολα αλλάζει.Πάρα πολύ καλή σκέψη.
Επικροτώ. (Αλλά μάλλον δεν έχει σημασία)
Λάμπης Κουρτέσης -
EΠΑ αρχηγος ...ακουει ? και τι λεει ?
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
για το θέαμα, να πω ότι καλό θα είναι να σταματήσουμε τα ανηφορικά σπριντ γιατί τείνουν να γίνουν αναβάσεις...
θυμηθείτε πόσα βιντεάκια βλέπουμε έξω σε κατηφορικά (όταν βλέπουμε θεαματικές φουρκέτες κτλ...)
Και εδώ θα παραθέσω μια κάποια ένσταση….
Κατηφόρα θέλει άψογα λάστιχα, άρα μεγαλύτερο κόστος.
Κατηφόρα θέλει άψογα φρένα άρα μεγαλύτερο κόστος.
Κατηφόρα θέλει πολύ καλά οργανωμένη λέσχη με αρκετά γερανάκια…….άρα μεγαλύτερο κόστος.
Στην ανηφόρα το αγωνιστικό ‘μαζεύετε’ ευκολότερα από την κατηφόρα, κατά συνέπια οι ‘έξοδοι’ είναι σπανιότεροι.
Το θέαμα που παρακολουθώ τα τελευταία χρόνια, από πλευράς δεξιοτεχνίας των περισσοτέρων οδηγών είναι αποκαρδιωτικό. Σίγουρα η ελαχιστοποιήσει των αγώνων συντελεί σε αυτό, μα είναι μια πραγματικότητα. Κατά συνέπια μια κατηφορική διαδρομή στην χώρα μας, μόνον ‘δρακουμελ’ θέαμα θα μπορούσε να δώσει.
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
και τις αναβάσεις τι τις έχουμε ;
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Επίσης θεωρώ ότι είναι και πάλι κατάλληλη στιγμή, μιας και συζητάμε για τρόπους τόνωσης των αγώνων, να αναφέρω για άλλη μία φορά (το είχαμε συζητήσει παλαιότερα και με τον nass) την ανάγκη υιοθέτησης της κατηγοριοποίησης των αυτοκινήτων στα ράλλυ σπρίντ όπως αυτή είναι στα ράλλυ....Δηλ. όχι με τα κυβικά άλλα με κατηγορίες και κλάσεις...
Γιατί, ναι μεν το κύπελλο δεν είναι αυτοσκοπός (για τους περισσότερους..) άλλα γιατί να συναγωνίζονται στην ίδια κατηγορία αυτοκίνητα Ν,Α,ΕΑ,ΕΕ,ΕΝ κλπ με μόνο κριτήριο τα κυβικά εκατοστά;
Αυτό θα έδινε και ένα επιπλέον κίνητρο σε πιο αδύναμα και άρα κατα τεκμήριο πιο entry level αυτοκίνητα να συναγωνιστούν επί πραγματικών αποτελεσμάτων και όχι του τύπου 'έτρεξα με άνα Ν1 στην κατηγορία '-1400', πήγα πάρα πολύ γρήγορα, τερμάτισα 6ος, μπροστά από πολλά Α5 και Ε9, άλλα δεν πήρα τπτ και τελικά ήμουν απλά ήμουν 6ος'.
ΙΜΗΟ θεωρώ ότι και αυτό θα βοηθούσε, έστω και λίγο, στην ανάκαμψη του ενδιαφέροντος σε οικονομικούς αγώνες...
Στο θέμα Ράλλυ Ρόντε, η λύση, ειδικά στην άσφαλτο, είναι μονόδρομος....
ΜΗΠΩΣ ΟΜΩΣ,ΕΤΣΙ ΣΠΥΡΟ, ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ (ΠΟΥ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΧΑΜΗΛΟ) ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΚΥΠΕΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙ 5,ΛΟΓΩ 5 ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΛΑΣΗ ?????
ΓΙΑ ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Ετσι και αλλιώς ΕΑ και Α τρέχουν μαζί, ας τρέχουν και τα ΕΕ μαζί τους, μόνο τα Ν1+ΕΝ1, Ν2+ΕΝ2, Ν3+ΕΝ3 θα έπρεπε να βγουν ξεχωριστά (3 κύπελλα) Αν δεν συμπληρώνουν συγχωνεύονται με την άλλη κλάση δηλ. ό,τι έχουμε σήμερα.
Αυτό ακριβώς....Εξ' άλλου 2-3 συμμετοχές παραπάνω υπερκαλύπτουν το κόστος του παραπάνω 'τσίγγου'...
-
Πραγματικά, αυτό μου φαίνεται τόσο προφανές που απορώ γιατί δεν έχει καθιερωθεί τόσα χρόνια που ξέρει τη σχετική πρόταση η ΕΘΕΑ
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
και τις αναβάσεις τι τις έχουμε ;Γραψτον στα ..αρχεια σου Νικ .........
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
για το θέαμα, να πω ότι καλό θα είναι να σταματήσουμε τα ανηφορικά σπριντ γιατί τείνουν να γίνουν αναβάσεις...
θυμηθείτε πόσα βιντεάκια βλέπουμε έξω σε κατηφορικά (όταν βλέπουμε θεαματικές φουρκέτες κτλ...)δεν χρειάζεται ντριφτάδες, απλά θα μπορούσε ο Μπράλος, για παράδειγμα, ή η Φτέρη κλπ,κλπ να ήταν κατηφόρα.....
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
για το θέαμα, να πω ότι καλό θα είναι να σταματήσουμε τα ανηφορικά σπριντ γιατί τείνουν να γίνουν αναβάσεις...
θυμηθείτε πόσα βιντεάκια βλέπουμε έξω σε κατηφορικά (όταν βλέπουμε θεαματικές φουρκέτες κτλ...)
Και εδώ θα παραθέσω μια κάποια ένσταση….
Κατηφόρα θέλει άψογα λάστιχα, άρα μεγαλύτερο κόστος.
Κατηφόρα θέλει άψογα φρένα άρα μεγαλύτερο κόστος.
Κατηφόρα θέλει πολύ καλά οργανωμένη λέσχη με αρκετά γερανάκια…….άρα μεγαλύτερο κόστος.
Στην ανηφόρα το αγωνιστικό ‘μαζεύετε’ ευκολότερα από την κατηφόρα, κατά συνέπια οι ‘έξοδοι’ είναι σπανιότεροι.
Το θέαμα που παρακολουθώ τα τελευταία χρόνια, από πλευράς δεξιοτεχνίας των περισσοτέρων οδηγών είναι αποκαρδιωτικό. Σίγουρα η ελαχιστοποιήσει των αγώνων συντελεί σε αυτό, μα είναι μια πραγματικότητα. Κατά συνέπια μια κατηφορική διαδρομή στην χώρα μας, μόνον ‘δρακουμελ’ θέαμα θα μπορούσε να δώσει.
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ.η κατηφόρα θέλει @@@@@@@, και όχι άλογα και υπέρογκα έξοδα...
άρα όποιος τα έχει θα μπορέσει να ξεχωρήσει από αυτά και όχι από τη τσέπη του...
σίγουρα και πάλι το καλύτερο αμαξι έχει προβάδισμα, αλλα σίγουρα θα έχει και πολλες εκπλήξεις,
μακάρι κάποια λέσχη να το τολμήσει, σίγουρα θα έχει αρκετό θέαμα άρα και κόσμο. -
Ο χρήστης makism14 έγραψε:
η κατηφόρα θέλει @@@@@@@, και όχι άλογα και υπέρογκα έξοδα...
δεν μπορώ παρα να συμφωνήσω με το παραπάνω....
-
ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΙ ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΕΣ Ε.Δ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΣ,ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΑΤΗ.
ΑΠΟ ΑΠΟΨΕΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ,ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΝΕΠΙΣΤΡΕΠΤΗ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ Ο ANTONIS TEAM.
ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ,ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ,ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ,ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΤΟΝ ΠΑΣΑΛΗ,ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΝΑΜΕ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΑΝΑΒΑΣΕΩΣ,ΑΝΑΠΟΔΑ !!!ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Καλοί φίλοι glf makism14 el-em, καθυστέρησα να απαντήσω, διότι έπεσε ο server μου……46 ώρες!!!...
Φαίνετε ότι δεν έγινα αντιληπτός, για αυτό θα εξηγήσω!.
Το θέαμα της κατηφόρας, είναι απαράμιλλο για τον θεατή!
Πάμε από πλευράς μπάκετ|
1)τα ελαστικά δεν μπορεί να είναι ‘φτηνά’ 1000ε εάν δεν θέλουμε να αγοράζουμε λαμαρίνες. Αυτό στης αναβάσεις είναι ηπιότερης μορφής 450ε . Και της προηγουμένης χρονιάς παίζουν…… σχεδόν ακίνδυνα.
2)πάμε σε ένα ‘φτηνό’ αγωνιστικό. Τακάκια που να αντέχουν μέχρι το τέλος μιας ανηφορικής για συγκεκριμένο αυτοκίνητο, 65ε . αυτά στην κατηφόρα δεν θα πιάνουν……. Θα χάσουμε το πεντάλ. Άρα πάμε στα καλύτερα, 183ε . αυτά δεν δουλεύουν κρύα!. Κατά συνέπια, την δευτέρα πρέπει να αλλάζονται.
3)τα υγρά των φρένων από 15ε πάμε στα ‘καλά’ 67ε. που δεν επηρεάζονται από θερμοκρασία.
4)φιλέ 14, σίγουρα η κατηφόρα, θέλει οδηγούς με @ρχιδι@, και όχι @ρχιδι@ οδηγούς…... Συμφωνώ μαζί σου με +1000!!!!!....... και σίγουρα το φαινόμενο ‘δύναμης’ κάπου παραγκωνίζετε, όταν δεν πρωτοστατεί όπως είναι στης ανηφόρες.
5)καλέ μου φίλε ΛΟΡΗ, και τι στον κόσμο δεν θα έδινα, για να σας απολάυσω σε μια κατηφορική Ριτσονα………. Εσάς και άλλους 14 σήμερα?..... οι υπόλοιποι?..... από το μπακετ σας, βλέπετε τον δρόμο σας, και τους χρόνους των άλλων. Μα ανήγαγε τους χρόνους του 70%, βγάλε ΜΩΤ, πάρε το αγωνιστικό σας, και πήγαινε στην ιδία την ιδική με την ΜΩΤ των άλλων!!!!. Τότε και μόνον τότε θα καταλάβεις γιατί ο φίλος μου ο Νίκος, καθώς και κανένας άλλος οργανωτής, δεν θα κάνουν την ριτσονα κατηφόρα…….. σκέψου την Αγία Άννα κατηφόρα…… οι ποιο αργοί χρόνοι, θα ήταν των 15 που προανέφερα, οι υπόλοιποι θα ίπτανται!!!!......
Μπορεί να μην έχω τρέξει επίσημα τα τελευταία 9 χρόνια, ΜΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ να φτιάχνω αγωνιστικά, τα οποία πρώτος εγώ δοκιμάζω.
6)είμαι λάτρης όλων των αγώνων, που γίνονται με αυτοκίνητα. Δεν ξεχωρίζω κανέναν. Σε όλους έτρεχα.
Μα πρέπει να καταλάβετε, ότι οι προτάσεις μου, δεν είναι όνειρα θερινής νύχτας, είμαι πλέον προσγειωμένος. Θέλω να βλέπω αγωνιστικά. Θέλω να είναι πολλοί οι αγωνιζόμενοι, για αυτό και προσαρμόζω καταστάσεις, στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε. Κατάλαβες τώρα καλέ μου φίλε glf γιατί έγραψα ότι έγραψα?. Όταν οι αγώνες ακυρώνονται, ψάχνω για οικονομικές λύσεις. Μην νομίζεις ότι δεν τρελαίναμε όταν βλέπω τα video που παραθέτετε. Μα χρειαζόμαστε αγώνες και συνεχή τριβή των οδηγών για να φτάσουμε στην κατηφόρα…. Εάν αρχίσουν να σπάνε τα αυτοκίνητα, το χάσαμε το παιχνίδι….. θα λακίσουν και άλλοι!.
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
http://www.youtube.com/watch?v=yeb5GqWm ... re=related
-
το θέμα δεν είναι αν.. αντέχουν τα αγωνιστικά. και Ταξιάρχη έχουμε εδώ πάνω και μια χαρά αντέχουν τα αγωνιστικά και Σέλι έχουμε (όταν δεν ακυρώνεται η ειδική) και πάλι μια χαρά αντέχουν.
όποιος δεν έχει καλά τακάκια, φρενάρει 40 μέτρα νωρίτερα και τα παράπονα στο χορηγό που δεν του τα χωσε πριν τον αγώνα
και γω έκανα Μερκούρη τη.. μια φορά που αξιώθηκα να κατέβω, έμεινα από τακάκια (έξυνα μέταλλο, τελείωσε η πάστα) και στην ευθεία του γιατρού, πως τη λέτε, φρέναρα στα 200 μέτρα.. τον αγώνα τον τελείωσα μια χαρά. σου έπιασα την απόλυτη περίπτωση τελειώματος... κατέβηκα ο κάφρος με 7-8 χιλιοστά πάστα στα τακάκια γιατί έλεγα ότι θα αντέξουν μέχρι λίγο πριν το τέλος. αλλά στην πρώτη πεντέλη δεν κρατήθηκα και τα τελείωσα εκεί.. τι να κάνεις γίνονται και αυτά. αλλά είμαι ραλίστας, υπολογίζω και τις βλάβες στο παιχνίδι, μπορεί να στραβώσει και καμιά δισκόπλακα στα 106, shit happensγια μένα το πρόβλημα στα αυτοκίνητα είναι του.. οδηγού και του μυαλού που κουβαλάει. αλλά το θέμα είναι να έχουμε ορεξάτες διοργανώσεις που να θέλουν να πρωτοτυπήσουν και λίγο. βλέπε ΑΟΘ ....
ελευθερη σκηνη .. σκεψεις , προτασεις ,και αλλα !