-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Όταν μεχρι πρότινος η ΕΘΕΑ πριμοδοτούσε την ''TEAM Greece'' , αυτά τα 100.000€ το χρόνο....
οντως αυτα τα 100.000 που δινονται ευλαβικα απο την ΕΛΠΑ καθε χρονο στην εθνικη της ομαδα θα ηταν ενα προβλημα αν δινονταν ποτε. απορω ποιος σε ενημερωσε, δηλαδη ειλικρινα...
Εγώ κρατάω πάντα τις δημοσιεύσεις, όχι το παρασκήνιο.
Και επι 3 τουλαχιστον χρόνια αυτή ήταν η επίσημη ανακοίνωση.
Βλεπεις τυγχάνω ένας ρομαντικός του χώρου, και όχι διαπλεκώμενος.Αν η ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ έχει χρωστούμενα σε καποιους ας απευθυνθουν εκει.
Αν χρωστάω εγώ , να έρθεις να στα δώσω....Οι ειρωνιούλες μεταξύ αγνώστων με την άνεση που δίνει το περιβάλλον ενός forum μπορούν να λείπουν.
-
που τις ειδες τις δημοσιευσεις;
-
Στον ειδικο τύπο και το rally.gr τα περασμένα χρόνια που υπήρχε (τύποις) Team Greece....
Δημοσιεύσεις ετσί, όχι ακάλυπτες επιταγές....
-
Θυμασαι λαθος τοτε γιατι μια και μοναδικη χρονια επι Μανιατοπουλου εγινε, οτι εγινε. Απο τοτε ουτε Team Greece υπαρχει, ουτε ευρω τσακιστο εχει δοθει σε κανεναν.
-
θίγεται ένα θέμα κάπως εξειδικευμένο ,, τον ρόλο τον ξέρω από πρώτο χέρι ,, η ουσία του συγκεκριμένου θέματος είναι ότι πήγε να γίνει μια αρχή από ανθρώπους που αγαπάνε το spor και είναι ακόμα μέσα σε αυτό μέχρι και σήμερα ,, τώρα έχουν λέσχη αυτοκινήτου και μάλλον είναι η Νο 1 .. λέσχη στην αττική ..
δεν είμαι εμπλεκόμενος ούτε και ο καλύτερος οδηγός ήμουν ποτέ απλά.. τότε υπήρχαν για εμένα 2 συγκυρίες το αποτέλεσμα rally αττικό του 2005 – και ο φακαλης που μου είπε με 2 περάσματα τρέχεις Ιταλία ,,
παντός 100 ,000 δεν πείρε κανείς ,, κόποι έβαλαν και από την τσέπη τους ,, τεσπα .τώρα τι γίνεται ,, τι θέλουμε ξέρουμε ?? γουστάρουμε έτσι όπως είναι τα πράγματα ναι η όχι ,,, εγώ δεν γουστάρω δεν πληρώνω δεν τρέχω και τέλος..
εσείς γιατί δεν κάνετε το ίδιο??
-
τι θέλουμε ξέρουμε ?? γουστάρουμε έτσι όπως είναι τα πράγματα ναι η όχι ,,, εγώ δεν γουστάρω δεν πληρώνω δεν τρέχω και τέλος..
εσείς γιατί δεν κάνετε το ίδιο??
Μην ζεις με υποκατάστατα... Δεν περνάει η ζωή χωρίς αγώνες !!Εσυ ξερεις αγορι μου τι θελεις ?
Γιατι λογικη , δεν εχουν αυτα που γραφεις .... .
Η τουλαχιστον σβησε την υπογραφη σου , γιατι θα σε περασουν για τσιου .
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Mην το χαλατε βρε εσεις , με τα εσωψυχα σας και οι δυο τριμπου...λοι , ριχνοντε ωραιες προτασεις και υλοποιησιμες ιδεες εδω .........καπου στην μεση ,οι σκεπτομενοι τα αναγνωριζουν , μην τα δικαιολογητε ασκοπα .(ολοι το χαρισμα του Παπα της Ρωμης υμνουμε ... αλλα εμεις τον εχουμε ξεπερασει ).Αν δουμε δε και αλλους με περιεκτικοτητα στο σκαλπ τους να γραφουν κατι οπως αυτες οι ωραιοτατες ιδεες που επεσαν ... τοτε κατι μπορει να γινει ....... κατσε μπας και ..........
Σοβαρες αντιπαραθεσεις χρειαζοντε μονον .Εζησα για να το δω και αυτό, να με ανακαλεί ο APR στην τάξη
APR for mod
Χωρίς πλάκα, έχεις δίκιο. Απλά να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω προσωπικά με κανέναν και με όσους ανταλλάξαμε απόψεις θεωρώ ότι έγινε στα πλαίσια διαλόγου και άλλωστε όσους ξέρω ποιοί είναι (zivas & platis, δε γνωρίζω το φίλο scn) έχω άριστες προσωπικές σχέσεις. Το μόνο που με τσαντίζει είναι το κλασσικό 'δεν έχεις κάτσει σε μπάκετ', που νομίζω εξήγησα γιατί το θεωρώ λάθος να λέγεται.Ως προς το 2011 φοβάμαι μήπως είναι αργά για δάκρυα... Οτι και να 'ναι όμως, ας μαζευτούν όλες οι κεφαλές του σπορ ΣΗΜΕΡΑ, όχι αύριο, να βγάλουν έγκαιρα αποφάσεις και φιρμάνια για το 2012. Και ως πρόταση: να δεσμευτεί η Ομοσπονδία ότι κάθε χρονιά μέχρι τέλος Οκτώβρη θα έχει ανακοινώσει το δεσμευτικό πλαίσιο αγώνων της επόμενης χρονιάς (οργανωτικό, τεχνικό κτλ.), ώστε να υπάρχει χρόνος για εξεύρεση χορηγών κτλ. και μέχρι 31/12 τους λεπτομερείς κανονισμούς.
Υπόψην πάντως ότι οποιαδήποτε σοβαρή λέσχη (δηλ. που λειτουργεί, άρα έχει γραφεία και ίσως και κάποια κοπελιά στη γραμματεία, κερνάει και τα μέλη της μια μπύρα κοκ.) έχει λειτουργικά έξοδα και χωρίς αγώνες τα πράγματα θα είναι εξαιρετικά δύσκολα...
-
Μια παλια διαφημιση (της φακαντορο νομιζω)ελεγε ...ο χρυσος μας ενωνει !
Ειναι σιγουρο με ολα τα ελατωματα μας σαν Ελληνες που αγαπαμε αυτο το σπορ (και εχει ιδιαιτερη σημασια το οτι ειναι το συγκεκριμενο) μας ενωνουν πολλα και κυριως συναισθηματικα απ'ολες τις σκοπιες που το υπηρετουμε .
Ψυχραιμια χρειαζομαστε τις δυσκολες ωρες
Παμε παρακατω .....κατι θα γινει
... Οτι και να 'ναι όμως, ας μαζευτούν όλες οι κεφαλές του σπορ ΣΗΜΕΡΑ, όχι αύριο, να βγάλουν έγκαιρα αποφάσεις και φιρμάνια για το 2012. Και ως πρόταση: να δεσμευτεί η Ομοσπονδία ότι κάθε χρονιά μέχρι τέλος Οκτώβρη θα έχει ανακοινώσει το δεσμευτικό πλαίσιο αγώνων της επόμενης χρονιάς (οργανωτικό, τεχνικό κτλ.), ώστε να υπάρχει χρόνος για εξεύρεση χορηγών κτλ. και μέχρι 31/12 τους λεπτομερείς κανονισμούς.
-
ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΟΨΙΣΟΥΜΕ κατά την γνώμη μου πάντοτε.
Σίγουρα 32 χρόνια από την θέση του οδηγού, από το μπακετ, μπορώ να μιλώ και από την θέση αυτήν. Σίγουρα μέχρι σήμερα δοκιμάζω τα αυτοκίνητα, που βελτιώνω, να τρέξουν. Τα τελευταία 9 δεν τρέχω λόγο……+ οικονομικής κρίσης.
45 χρόνια με τα εργαλεία μάζεψα και μαζεύω σιωπηλά στο TEAM μου αρκετούς τσίγκους.
Από πλευράς οργάνωσης και από όλες της θέσεις, η παρουσία μου είναι γνωστή.
Και σίγουρα σαν ΤΕ, πάμπολλα χρόνια.
Κατά συνέπια μετρά και ο λόγος μου.«Είμαι σίγουρος ότι είναι απόλυτα εφικτό με κατάλληλες κινήσεις της αρχής του σπορ να γίνει μείωση του κόστους και στα 10 πρώτα σημεία κατά μέσο όρο για τους αγωνιζόμενους.»
Δύσκολα θα μπόρεση να παρέμβει η αρχή του σπορ, εξαρτάτε καθαρά από το τι στοχεύει το κάθε πλήρωμα, και ξοδεύει ανάλογος της τσέπης του. Μικρές θα είναι η παρεμβολές, σε μια εποχή που όλοι, ξενοδοχεία – εστιατόρια κλπ, έχουν συρρικνώσει της τιμές τους.
ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΜΟΝΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Συρρίκνωση των ιδικών. Ποιο ‘τσουρουτικια’ εφαρμογή του προγράμματος ενός αγώνα.«Σε περίοδο βαθειάς και πραγματικής κρίσης, Πανελλήνια πρωταθλήματα η μικρούς φτηνούς και εύκολους αγώνες… σε κυπελλάκια λεσχών και περιοχών? (στημένα από μια λέσχη ή συνεργασία 2-3 κοντινών λεσχών).»
Με αυτήν την παραδοχή συμφωνώ, για φτηνότερους αγώνες. Σίγουρα μερικές λέσχες δεν τα βρίσκουν με τα έντερα τους, θα τα βρουν με τους «κοντινούς»?.
Και εύκολο δεν είναι τίποτα. Είτε μεγάλος είτε μικρός ένας αγώνας, τον ίδιο χρόνο σχεδιασμού χρειάζεται. Σίγουρα είναι οικονομικότερος, από πλευράς να πλαισιώσεις.
Σίγουρα και για τα πληρώματα ισχύει αυτό. Το να στρίψεις σε 500 Κ δεν μειώνετε η ικανότητα με το να στρίψεις σε 100. σίγουρα έχεις μικρότερο κόστος σε λιγότερες ζημίες. Θα βλέπουμε και λιγότερες εγκαταλείψεις…..«2. Οι ειδικές (ανεξαρτήτως μήκους) να γίνονται επί 3 φορές τουλάχιστον.»
Αυτό θα μπορούσε να γίνει, εάν οι συμμετέχοντα ήταν μέχρι 60.
«4. Εκκίνηση ανά λεπτό και στους χωμάτινους αγώνες.»
Αυτό Λάμπη μου δεν γίνετε με επιτυχία ούτε και στης αναβάσεις, που υπάρχει σχεδόν και η οπτική επαφή.
Πρέπει να υπάρχει ο χρόνος, να ‘καθαρίζετε’ η ιδική.
Άσε που εάν στον από πίσω σου ‘του κάτσουν’ 4 Κ, θα πέραση εμπρός!!!!....εδώ δεν έχουμε συρκουϊ….«Τα service park αλλοίωσαν ( και ακρίβυναν ) την μορφή και τον μύθο των ράλλυ Καιγόμαστε για την ασφάλεια αλλά απαιτούμε από απλά αγωνιστικά με απλά ρεζερβουάρ να μπαίνουν σε ε.δ γεμάτα βενζίνη»
Και βεβαίως είναι ανατριχιαστικό, να υποχρεώνεις να φουλάρουν τα παναπλα ρεζερβουάρ του αγωνιζόμενου….και με μια πέτρα να ‘λούσεις’ στην βενζίνη μια ιδική…..αν συμβεί κάτι τέτοιο την ‘κάτσαμε’…
Είναι επικίνδυνη μπουρδα, και πρέπει να μην εφαρμοστεί.
Εάν δεν θέλουν να έχουν κριτή σε κάποιο ενδιάμεσο βενζινάδικο, ας ‘κοντύνουν’ την απόσταση των SP.«και δεν επιτρέπουμε στους φίλους των ερασιτεχνικών πληρωμάτων να βοηθούν στις απλές με ένα μπιτονάκι και δύο εργαλεία (οι οποίοι θα βρουν το χαμένο ενδιαφέρον θα επιστρέψουν να στηρίξουν τους φίλους τους και με δικά τους έξοδα όπως ήταν η συνήθης πρακτική στην Ελληνική πραγματικότητα).»
Οι αγώνες στην χώρα μας είναι ερασιτεχνικοί!!!!!.....μόνον ένα ‘τσιγκακι’ παίρνει ο πρώτος κλπ.. από τον ΑΡΗ μέχρι και εμένα που είμαι τελευταίος….κατά συνέπια θα μπορούν να έχουν και «φίλους» και…..όλοι!!!.
Και ο άπυρος φίλος μου, θα βάζει βενζίνη στο μέσο του πουθενά σε ένα ΠΥΡΩΜΕΝΟ αυτοκίνητο……μπρρρρρρ.
Ο δε άλλος φίλος με τα «δυο εργαλεία» (εσύ καλέ μου φιλέ το έγραψες!!!...» θα αλλάζει τον ρου των αποτελεσμάτων!!!!!……«Επιστροφή των νυχτερινών ετάπ μόνο Σάββατο βράδυ και μόνο σε ιδιαίτερα ασφαλείς ε.δ. χωρίς γκρεμούς και με χαμηλή μ.ω.τ.»
Αυτές κοστίζουν τα δίπλα χρήματα φιλέ μου. υπάρχουν κανονισμοί για της καλύψεις….
«χωρις γκρεμους» δεν θα ήταν άσχημα και για ημέρα, αλλά που?.
« μ.ω.τ.»?. και πως θα ελεγχτεί αυτή?. Ο αγώνας δεν είναι ‘ρεγκιουλαριτι’, γρήγορη μπορεί να είναι μια στροφή και με 80 χιλιόμετρα……πως θα υποχρεώσεις ένα οδηγό να μην έχει το πόδι του ‘σανίδα’?. Εκτός ένα έχουμε σχεδιασμένες ιδικές επί χάρτου, πχ αεροδρόμια. Γιατί μέχρι σήμερα της διαλέγουμε από τους χάρτες, εάν μας της δώσουν…..τα πουλάκια, τα πράσινα άλογα, και αλλά ευτράπελα.«Δεν ξέρω ποιος θα έχει το θάρρος να πάρει επάνω μια πρόταση ''έκπτωσης'' στον εξοπλισμό ασφαλείας...»
Αυτό δεν θα είναι «θάρρος» μα μέγιστο θράσος, και αυτός που θα το τολμήσει, κρετίνος του κερατά.
Όποιος έχει και την παραμικρή απορία, ας έρθει να με βρει….θα του δήξω φωτο (και έχω αρκετές)…..που θα βάλει ωμό αβγό κάτω από το πεντάλ του γκαζιού του, και θα προσπαθεί να μην το σπάσει…..«Π.Χ. δεν μπορώ να καταλάβω τι ''αλλοιωση'' παθαίνουν μετά την 8ετια ένα κάθισμα (σωληνοτό, πολυεστερικό ή καρμπον) ή μια ζώνη που δεν έχουν εμπλακέι σε σοβαρό ατύχημα. Επίσης, (οπως πολυ σωστά προαναφέρθηκε) τι αλλοιωση μπορεί να παθει ένα συγχρονο κράνος που κατασκευάζεται απο κέβλαρ??»
Ένα σωληνωτό κλασικό μαμά τίποτα, και εάν πάθει το παίρνεις γρήγορα χαμπάρι και το κολλάς!!!!!......
Τα πολυεστερικά έστω και εάν είναι ‘καρμπον’, η συνθετική τους ύλη, συνεχίζει να καλημερίζεται, και φτάνει μια στιγμή που ‘χώμα’ πολυεστέρα το υαλουφασμα η τα ανθρακωνήματα. Τον πόσο αντέχει ένα μπακετ, δεν το λέω ούτε εγώ ούτε εσύ. Μα σίγουρο είναι, ότι οι παρατάσεις που γίνονται κατά την γνώμη μου ανεύθυνα, από μι ιδικούς, είναι επικίνδυνες.
Όσο για το ‘γράμμα’ του νόμου, που φάσκει και αντιφάσκει, είναι και αυτό μια βεβαίωσης για του λόγου μου το αληθές.«Καλοπροαιρετα. Ειδες που σου λεω οτι δεν εχεις κατσει σε μπακετ και θυμωνεις? ΝΑΙ προτιμω τους ενδιαμεσους απο το Χανς, για τι εγω εχω βρει τρακτερ (και οχι μονο) αναποδα σε ειδικη.»
Αυθαίρετο…..ο Νασος ξέρει και έχει δει αυτά που εσύ δεν έχεις δει, όπως και πολύ άλλοι από εδώ μέσα. Και έτσι μπορεί να στηρίξει τα λεγόμενα του.
Και ΝΑΙ οι ενδιάμεσοι, που ξέρουν και τρέχουν και σώζουν ζωές από πληρώματα και θεατές. Δεν αντικαθίστανται από τα ‘θεσήμετρα’.
Και ΝΑΙ στα Χανς, που θα ζούσε ο ΜΑΚΡΗΣ…..«Επειδή την διπλή στρώση την αντιλαμβάνεσαι με απλή αφή»
«με απλή αφή» ναι εάν είσαι τέρας εξειδίκευσης……
Μήπως κάποιος πρέπει να ρωτήσει τους πιλότους μας, μετά από πόσα πλυσίματα, αντικαθίστανται?......«Οσο για την αφή, για να σε δω πως το εκφράζεις αυτό σε κανονισμό και το μετατρέπεις σε αντικειμενικό έλεγχο...»!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.........................
«καί ζώνες πιασμένες σε γάντζους από πολύφωτα έχουν χαθεί πολλές ζωές τα τελευταία 35 χρόνια στα ράλλυ»
ΝΑΙ όσο θα υπάρχουν και ΤΕ με ‘πούσι’ στα μάτια, που δεν έχουν πάρει τον δρόμο για το σπίτι τους.
Μα εξηγήστε μου και αυτό, που είπε ο χοντρός της πολιτικής…. «οι πολίτες διαφθείρουν τους πολιτικούς…» μην μου πείτε ότι δεν συμβαίνει……
Αλλάξτε θέσεις……..«ΑΣ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΤΡΑΠΕΖΙ (ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ) ΚΑΙ ΑΣ ΨΑΞΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ,ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ (ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ) ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ,ΤΡΟΠΟΥΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΠΙΟ ΠΡΟΣΙΤΟΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΕΙΑ ΜΑΖΑ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ.»
ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ……
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Θυμασαι λαθος τοτε γιατι μια και μοναδικη χρονια επι Μανιατοπουλου εγινε, οτι εγινε. Απο τοτε ουτε Team Greece υπαρχει, ουτε ευρω τσακιστο εχει δοθει σε κανεναν.Για μία χρονιά θυμάμαι και εγώ. Πιστεύεις ότι να αναδείξουμε και να προσφέρουμε ένα ταλέντο στήν Ευρώπη είναι προτεραιοτητα . Ημουν αντίθετος και εξακολουθώ να είμαι , θεωρω ότι είναι υποχρέωση αφού φτάσει σε ικανοποιητικο επίπεδο το αθλημα . Δέν πιστεύω ότι μπορεί να προσφέρει κάτι στους Ελλ. αγώνες αυτή η κίνηση και κρίνοντας έκ του αποτελέσματος νομίζω ότι δεν προσφερε τίποτα. Δέν σιγουρεύτηκα ποτέ από που έφυγαν αυτά τα χρήματα από την τσέπη του 'Λεωνιδα' ή της ΕΛΠΑ . Θα προτιμούσα όμως να είχαν αγοραστεί δύο καλά εξοπλισμένα ασθενοφόρα ,η κάτι παρόμοιο , και νά ηταν στην διάθεση όλων των αγωνιζομένων τα Π Σ Κ και της κοινωνίας τις καθημερινές.
-
Απ΄όσο γνωρίζω τα είχε πληρώσει ο Μανιατόπουλος...
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
......Και ΝΑΙ στα Χανς, που θα ζούσε ο ΜΑΚΡΗΣ…..Tα πορίσματα θανατηφόρων δυστυχημάτων είναι μια υπόθεση που απαιτει ιδιαίτερη προσοχή , χειρισμό καί σεβασμό.
Οταν γράφονται ανωριμότητες και ανακρίβειες προσφέρουν κάκιστες υπηρεσίες στο σύνολο. -
να και η εμπεριστατωμενη συνεχεια απο κατω .....
-
Ο χρήστης zivas έγραψε:
......Και ΝΑΙ στα Χανς, που θα ζούσε ο ΜΑΚΡΗΣ…..
Tα πορίσματα θανατηφόρων δυστυχημάτων είναι μια υπόθεση που απαιτει ιδιαίτερη προσοχή , χειρισμό καί σεβασμό.
Οταν γράφονται ανωριμότητες και ανακρίβειες προσφέρουν κάκιστες υπηρεσίες στο σύνολο.Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ, ΕΙΤΕ ΦΟΡΟΥΣΕ HANS ΕΙΤΕ ΠΑΝΟΠΛΙΑ,ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΩΡΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ.
ΕΙΧΕ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΤΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥΜΠΑΡΙΖΕ ΣΕ ΓΚΡΕΜΟ 400 ΜΕΤΡΩΝ ΒΑΘΟΥΣ.
ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΑΡΑΛΥΤΟΙ ΧΩΡΙΣ ΤΟ HANS ΟΜΩΣ !!!!!!!!!!ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ως προς το 2011 φοβάμαι μήπως είναι αργά για δάκρυα...Κι εγώ είχα αυτή την άποψη, αλλά αναθεώρησα διαβάζοντας κάποιες επισημάνσεις και προτάσεις εδώ μέσα. Αν και το ΕΛΠΑ δεν έχει αρκετές συμμετοχές πρέπει άμεσα να γίνουν κινήσεις στήριξης των αγώνων ώστε να μην 'κλατάρουν' οι λέσχες, πρωτίστως, αλλά και οι αγωνιζόμενοι που έχουν επενδύσει σε ένα αυτοκίνητο και το βλέπουν να κάθεται.
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
τι θέλουμε ξέρουμε ?? γουστάρουμε έτσι όπως είναι τα πράγματα ναι η όχι ,,, εγώ δεν γουστάρω δεν πληρώνω δεν τρέχω και τέλος..εσείς γιατί δεν κάνετε το ίδιο??
Μην ζεις με υποκατάστατα... Δεν περνάει η ζωή χωρίς αγώνες !!Εσυ ξερεις αγορι μου τι θελεις ?
Γιατι λογικη , δεν εχουν αυτα που γραφεις .... .
Η τουλαχιστον σβησε την υπογραφη σου , γιατι θα σε περασουν για τσιου .
ξέρω πολύ καλά τι θέλω .. 5 χρόνια εκτός που έμεινα από τους αγώνες δεν έρχεστε να δείτε τι έχω φτιάξει και τι δουλεία έχω .. δεν πούλησα σπίτι για να τρέξω αγώνες ,, ούτε πείρα δάνειο ,,
όσο για την υπογραφή ,
δεν σώνετε το άθλημα γιατί προσπαθείτε ..για να υπάρχετε μόνοτσιου ,,,και καλή επιτυχία να έχετε κύριε APR
-
Δεν ειναι ολοι τοσο ικανοι στη ζωη Νικολακη , μπραβο παιδι μου μπραβο , αφου τα καταφερνεις τοσο καλα και εχεις βρει την ακρη , τι να τους κανεις τους αγωνες ....σωστη η επιλογη .
Εμεις το παλευουμε εδω οπως βλεπεις , και νεοπτωχοι γιναμε και επιμενουμε οτι θελουμε να κανουμε αγωνες και επιμενουμε οτι πρεπει να σωθει το γ@μημενο απο καποια φρουτα περιεργα που περνανε σαν διαττοντες αστερες αφηνουν τα τους και εξαφανιζοντε ....και απ'την αρχη μαζεματα !παντα φιλικα ,που λεει ο φιλος μας ....
-
Εγώ επιμένω ότι δεν είναι καθόλου αργά να το σώσουμε και καταθέτω τις τελικές μου προτάσεις. Το αν θα εισακουσθούν, σαφώς και δεν εξαρτάται από μένα.
Αν θέλετε γράψτε καμιά κριτική ή επιπλέον πρόταση, μπας και μας ακούσουν οι Στράτης, Μανώλης και τα άλλα τα παιδιά.
ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΡΑΛΙ ΚΑΙ ΡΑΛΙ ΣΠΡΙΝΤ 2011Ο αρχικός στόχος είναι να γίνουν αγώνες τη φετινή χρονιά, αλλά αγώνες που μπορούν να έχουν κάποιο ενδιαφέρον και αρκετές συμμετοχές.
ΓΕΓΟΝΟΤΑ:
- Υπάρχουν πάρα πολλά αγωνιστικά αυτοκίνητα έτοιμα για χρήση
- Οι περισσότεροι συμμετέχοντες (αρκεί να δείτε τις λίστες εκκινούντων το 2010) έχουν αγοράσει εξοπλισμό ασφαλείας, άρα θεωρητικά μπορούν να συμμετάσχουν
- Η οικονομική κρίση μας έχει χτυπήσει για τα καλά την πόρτα, ή μάλλον μπήκε ήδη στο σπίτι μας. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα για τους πολλούς, που βλέπουν τους αγώνες σαν διασκέδαση, να διστάζουν να συμμετάσχουν, αναλογιζόμενοι το εγγύς μέλλον. Αυτός ο δισταγμός έχει μεγάλη συσχέτιση με το κόστος των αγώνων.
- Το κόστος των αγώνων έχει θετική συσχέτιση με τη διάρκειά τους σε χιλιόμετρα και με την απόστασή τους από τον τόπο κατοικίας των συμμετεχόντων.
- Εκτός από το βάρος που προσθέτουν στις τοπικές κοινωνίες οι αγώνες αυτοκινήτου, προσθέτουν και αρκετά έσοδα στις ίδιες κοινωνίες. Για να γίνονται αγώνες σε κάποια περιοχή, αναγκαία και ικανή συνθήκη είναι το κέρδος να είναι μεγαλύτερο από τη δημιουργούμενη όχληση, διαφορετικά θα μας είχαν πάρει με τις ντομάτες και ότι αυτό συνεπάγεται. Το κέρδος για την κάθε περιοχή έχει θετική συσχέτιση με τον αριθμό των θεατών και των συμμετεχόντων στον επί μέρους αγώνα.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ: Λαμβανομένων υπ’ όψη των παραπάνω, καταθέτω τις εξής προτάσεις, που στο σύνολό τους μπορούν να αναστήσουν το ενδιαφέρον των περισσοτέρων μη άνεργων συμμετεχόντων και να δούμε στους αγώνες, πράγματα που ούτε καν είχαμε ονειρευτεί, στα καλύτερά μας όνειρα.
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΙ: Οι αγώνες παραμένουν ως έχουν, αλλά προτείνω τις εξής διαφοροποιήσεις:- Ο κάθε αγώνας γίνεται μόνο Κυριακή, με μέγιστο μήκος τα 180 χλμ και ελάχιστο σύνολο ειδικών διαδρομών τα 45 χλμ.
- Οι αγώνες γίνονται υπό το φως της ημέρας.
- Οι ειδικές είναι 2 και επαναλαμβάνονται όσες φορές κρίνει σκόπιμο ο οργανωτής, ώστε να συμπληρωθούν τα απαιτούμενα χιλιόμετρα.
- Η εκκίνηση δίδεται σε διάστημα του 1 λεπτού, ανεξάρτητα από την επιφάνεια του οδοστρώματος.
- Το ελάχιστο μήκος της κάθε ειδικής είναι τα 4 χιλιόμετρα.
- Σε ειδικές μήκους άνω των 8,01 χιλιομέτρων, πρέπει υπάρχει 2ο ασθενοφόρο και 2ο πυροσβεστικό όχημα.
- Τα service parks παραμένουν ως έχουν, με τη διαφορά ότι ο μέγιστος χρόνος παραμονής μειώνεται στα 15 λεπτά.
- Στο κάθε πλήρωμα «μαρκάρονται» 8 λάστιχα και είναι αυτά που χρησιμοποιεί σε όλο τον αγώνα.
- Καταργούνται οι πανηγυρικές και αντικαθίστανται με τον έλεγχο εξακρίβωσης το βράδυ του Σαββάτου πριν από τον αγώνα, κατά προτίμηση σε υπαίθριο χώρο, σε πολυσύχναστο σημείο της περιοχής που γίνεται ο αγώνας.
- Οι αναγνωρίσεις γίνονται μόνο το Σάββατο πριν από το αγώνα (αναφέρεται στον κανονισμό), αλλά δεν αστυνομεύονται, αφήνοντάς τις στην κρίση του κάθε συμμετέχοντα.
- Υπάρχει τουλάχιστον 1 κριτής ανά χλμ ειδικής.
- Ανεφοδιασμός επιτρέπεται ή σε συγκεκριμένο πρατήριο ή στο service park όπως ισχύει μέχρι τώρα.
- Ο χώρος των ανασυγκροτήσεων βρίσκεται εντός κατοικημένης περιοχής με δυνατότητες εστίασης από πλευράς αγωνιζομένων.
- Οι αμοιβές των εμπλεκομένων στον αγώνα (κριτές-άρχοντες κλπ) μειώνονται 10€ κατά απασχολούμενο.
- Το παράβολο συμμετοχής έχει μέγιστη τιμή τα 290€ για τους συμμετέχοντες που θα καταβάλλουν το παράβολο μέχρι την Τετάρτη, 10 ημέρες πριν από τον αγώνα. Όσοι δεν καταβάλλουν το παράβολο μέχρι τη συγκεκριμένη ημερομηνία, γίνονται μεν δεκτοί (προτείνω οι συμμετοχές να λήγουν την Δευτέρα πριν από τον αγώνα), αλλά με παράβολο 450€.
- Κατά αγώνα λαμβάνουν έπαθλα οι εξής: Οι 6 πρώτοι της γενικής κατάταξης και οι 6 πρώτοι των ομαδοποιημένων κλάσεων (Ν,Α, Β, Ε, ΕΑ, ΕΝ, ΕΕ, Εμπορίου, Ιστορικά κλπ) : α) έως 1400 κ.ε., β) 1401- 1600 κ.ε. , γ) 1601- 2000 κ.ε., δ) πάνω από 2000 κ.ε., αν εκκινήσουν τουλάχιστον 12 πληρώματα ανά ομαδοποιημένη, κλάση ήτοι συνολικά απονέμονται 60 τεμάχια επάθλων. Σε περίπτωση που εκκινήσουν 10 απονέμονται έπαθλα στους 5 πρώτους, στους 8, απονέμονται στους 4 πρώτους, ενώ αν εκκινήσουν 7 ή λιγότεροι, απονέμονται έπαθλα στους 3 πρώτους.
- Η βαθμολογία παραμένει ως έχει, με τις κλάσεις να είναι χωρισμένες ως έχουν.
- Πιλοτικά, θα πρότεινα και την αλλαγή τρόπου βαθμολογίας για τη φετινή χρονιά, από σύστημα γενικής σε πολυνίκους 0-έως. Το τελευταίο πάει να πει ότι καταρτίζεται πίνακας γενικής κατάταξης και αν ο νικητής της μεγαλύτερης κλάσης είναι και ο νικητής της γενικής παίρνει τους 20 βαθμούς. Αν έχει χάσει από αυτοκίνητο μικρότερου κυβισμού, λαμβάνει τους βαθμούς που έχει στη γενική κατάταξη. Καταρτίζονται δηλαδή οι εξής πίνακες: 0-1400 κ.ε. και αποδίδονται βαθμοί. 0-1600 κ.ε. και αποδίδονται βαθμοί, 0-2000 κ.ε. και αποδίδονται βαθμοί και τέλος 0- 3500 κ.ε. και αποδίδονται βαθμοί. Αυτός ο τρόπος έχει το πλεονέκτημα ότι μπορεί να βγει πρωταθλητής και κάποιος με μικρό αυτοκίνητο ή εναλλακτικά, δεν χρειάζεται επένδυση σε μεγάλο και δαπανηρό αυτοκίνητο για να γίνει κάποιος πρωταθλητής.
ΡΑΛΙ ΣΠΡΙΝΤ: Ισχύουν τα 2,3,4,5,6,9,10,11 και 14 από τα των ράλι. Καλό θα ήταν να ισχύσει και το 18. Επιπλέον προτείνω:
- Ο αγώνας αποτελείται από 1 ειδική που γίνεται όσες φορές θέλει ο οργανωτής, ώστε να διανυθούν τα απαιτούμενα χιλιόμετρα.
- Τα μέγιστα χιλιόμετρα του αγώνα είναι 25.
- Μαρκάρισμα 6 το πολύ ελαστικών ανά συμμετέχοντα στον έλεγχο εξακρίβωσης, που θα είναι και τα λάστιχα που θα χρησιμοποιήσει ο συμμετέχων την ημέρα του αγώνα.
- Επιτρέπονται τα ντουμπλαρίσματα των αυτοκινήτων, αρκεί να λάβει πρόνοια ο οργανωτής για τη σειρά εκκίνησης, που είναι αποκλειστικά δική του ευθύνη.
- Ο αγώνας ξεκινά από τον ΣΕΧ0, το χώρο service park-ανασυγκρότησης και τελειώνει εκεί με την άφιξη του διαγωνιζομένου αυτοκινήτου.
- Τα οχήματα άμεσης επέμβασης βρίσκονται στο μέσον της ειδικής (έτσι απαιτείται ένας κριτής λιγότερος)
- Το ωράριο του αγώνα ανακοινώνεται όπως ακριβώς και στα ράλι.
- Οι ποινές καθυστέρησης και προάφιξης είναι όπως ακριβώς και στα ράλι, ενώ δεν προβλέπονται ποινές προάφιξης για τα πληρώματα που ντουμπλάρονται.
- Το παράβολο συμμετοχής γίνεται 150€ για όσους το καταβάλλουν την Τετάρτη 10 ημέρες πριν τον αγώνα και 250€ για όσους το καταβάλλουν αργότερα.
- Οι συμμετοχές κλείνουν τη Δευτέρα πριν από τον αγώνα.
Η τοποθέτηση service park και ανασυγκρότησης, ίσως προβληματίσει τους οργανωτές σπριντ, πιστεύοντας ότι θα τους αυξήσει τα έξοδα. Ας δούμε λίγο διεξοδικά το θέμα: Η μείωση του αριθμού των ενδιαμέσων και η μείωση της ημερήσιας αποζημίωσης, ισοφαρίζει το κόστος δημιουργίας χώρου service park- ανασυγκρότησης, που εννοείται ότι θα είναι ενιαίος με το χώρο του park ferme. Εκεί πρακτικά χρειάζονται 2 επιπλέον άτομα στην έξοδο και ένα στην είσοδο. Σε ότι αφορά τον επιπλέον χρόνο εργασίας της γραμματείας για την έκδοση αποτελεσμάτων, αρκεί ένα αστείο προγραμματάκι στο excel μηδενικού κόστους και χρόνου κατασκευής του. Επί πλέον το καρνέ για κάθε σκέλος, μπορεί να είναι εκτύπωση από υπολογιστή, επίσης μηδαμινού κόστους.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Αν πραγματοποιηθούν τα παραπάνω και δεν μαζευτούν συμμετοχές, σίγουρα κάτι άλλο φταίει και δεν θα είναι ούτε η ΟΜΑΕ ούτε η ΕΛΠΑ, αλλά ο μίζερος εαυτός μας. Σίγουρα υπάρχουν και άλλα που θα μπορούσαν να γίνουν, αλλά μας πιέζει ο χρόνος. Για παράδειγμα, θα μπορούσαν να συμμετέχουν και μη ομολογκαρισμένα αυτοκίνητα με σωστό εξοπλισμό ασφαλείας. Δηλαδή τι έχει ένα Μίκρα ή Γιάρις 4πορτο και δεν μπορεί να τρέξει; Επίσης σε ότι αφορά τα HANS, είναι παράλογο για παράδειγμα στη Ριτσώνα που μετράει στα ιστορικά να μη φοράνε, ενώ αν δεν μετράει στα ιστορικά να είναι υποχρεωμένοι να φορέσουνε. Κάτι τέτοια μπορεί να αποβούν εφαλτήρια συμμετοχών αν τα προσέξουν οι ιθύνοντες. Τέλος πάντων!
Εδώ όμως ασχολούμαστε με την αφύπνιση των εχόντων αγωνιστικά αυτοκίνητα και φυσικά τη μείωση του κόστους. Αν λοιπόν είμαι κυπελοκυνηγός και θέλω το κυπελάκι μου σε κάθε αγώνα που συμμετέχω, μάλλον δεν θα δουλέψει το όλο θέμα. Αν θέλω πραγματικά να τρέξω οικονομικά και στο τέλος να βραβευθώ για τη συνολική συμμετοχή μου….ιδού η Ρόδος.Με εκτίμηση
Λάμπης Κουρτέσης. -
«ξέρω πολύ καλά τι θέλω .. 5 χρόνια εκτός που έμεινα από τους αγώνες δεν έρχεστε να δείτε τι έχω φτιάξει και τι δουλεία έχω .. δεν πούλησα σπίτι για να τρέξω αγώνες ,, ούτε πείρα δάνειο ,,»
ΝΑΙ, κάποιος με θάρρος και περίσσια λογική μπορεί να το γράψει και αυτό….
Και πράγματι 9 χρόνια, που δεν τρέχω, παρότι ασχολούμαι κατά κόρο με το σπορ, έφτιαξα για ΜΕΝΑ, ότι δεν έφτιαξα τα υπόλοιπα 41 χρόνια δουλείας!!!....
φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης Lambis έγραψε:
Εγώ επιμένω ότι δεν είναι καθόλου αργά να το σώσουμε και καταθέτω τις τελικές μου προτάσεις. Το αν θα εισακουσθούν, σαφώς και δεν εξαρτάται από μένα.
Αν θέλετε γράψτε καμιά κριτική ή επιπλέον πρόταση, μπας και μας ακούσουν οι Στράτης, Μανώλης και τα άλλα τα παιδιά.
ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΡΑΛΙ ΚΑΙ ΡΑΛΙ ΣΠΡΙΝΤ 2011Ο αρχικός στόχος είναι να γίνουν αγώνες τη φετινή χρονιά, αλλά αγώνες που μπορούν να έχουν κάποιο ενδιαφέρον και αρκετές συμμετοχές.
ΓΕΓΟΝΟΤΑ:- Υπάρχουν πάρα πολλά αγωνιστικά αυτοκίνητα έτοιμα για χρήση
- Οι περισσότεροι συμμετέχοντες (αρκεί να δείτε τις λίστες εκκινούντων το 2010) έχουν αγοράσει εξοπλισμό ασφαλείας, άρα θεωρητικά μπορούν να συμμετάσχουν
- Η οικονομική κρίση μας έχει χτυπήσει για τα καλά την πόρτα, ή μάλλον μπήκε ήδη στο σπίτι μας. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα για τους πολλούς, που βλέπουν τους αγώνες σαν διασκέδαση, να διστάζουν να συμμετάσχουν, αναλογιζόμενοι το εγγύς μέλλον. Αυτός ο δισταγμός έχει μεγάλη συσχέτιση με το κόστος των αγώνων.
- Το κόστος των αγώνων έχει θετική συσχέτιση με τη διάρκειά τους σε χιλιόμετρα και με την απόστασή τους από τον τόπο κατοικίας των συμμετεχόντων.
- Εκτός από το βάρος που προσθέτουν στις τοπικές κοινωνίες οι αγώνες αυτοκινήτου, προσθέτουν και αρκετά έσοδα στις ίδιες κοινωνίες. Για να γίνονται αγώνες σε κάποια περιοχή, αναγκαία και ικανή συνθήκη είναι το κέρδος να είναι μεγαλύτερο από τη δημιουργούμενη όχληση, διαφορετικά θα μας είχαν πάρει με τις ντομάτες και ότι αυτό συνεπάγεται. Το κέρδος για την κάθε περιοχή έχει θετική συσχέτιση με τον αριθμό των θεατών και των συμμετεχόντων στον επί μέρους αγώνα.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ: Λαμβανομένων υπ’ όψη των παραπάνω, καταθέτω τις εξής προτάσεις, που στο σύνολό τους μπορούν να αναστήσουν το ενδιαφέρον των περισσοτέρων μη άνεργων συμμετεχόντων και να δούμε στους αγώνες, πράγματα που ούτε καν είχαμε ονειρευτεί, στα καλύτερά μας όνειρα.
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΙ: Οι αγώνες παραμένουν ως έχουν, αλλά προτείνω τις εξής διαφοροποιήσεις:- Ο κάθε αγώνας γίνεται μόνο Κυριακή, με μέγιστο μήκος τα 180 χλμ και ελάχιστο σύνολο ειδικών διαδρομών τα 45 χλμ.
- Οι αγώνες γίνονται υπό το φως της ημέρας.
- Οι ειδικές είναι 2 και επαναλαμβάνονται όσες φορές κρίνει σκόπιμο ο οργανωτής, ώστε να συμπληρωθούν τα απαιτούμενα χιλιόμετρα.
- Η εκκίνηση δίδεται σε διάστημα του 1 λεπτού, ανεξάρτητα από την επιφάνεια του οδοστρώματος.
- Το ελάχιστο μήκος της κάθε ειδικής είναι τα 4 χιλιόμετρα.
- Σε ειδικές μήκους άνω των 8,01 χιλιομέτρων, πρέπει υπάρχει 2ο ασθενοφόρο και 2ο πυροσβεστικό όχημα.
- Τα service parks παραμένουν ως έχουν, με τη διαφορά ότι ο μέγιστος χρόνος παραμονής μειώνεται στα 15 λεπτά.
- Στο κάθε πλήρωμα «μαρκάρονται» 8 λάστιχα και είναι αυτά που χρησιμοποιεί σε όλο τον αγώνα.
- Καταργούνται οι πανηγυρικές και αντικαθίστανται με τον έλεγχο εξακρίβωσης το βράδυ του Σαββάτου πριν από τον αγώνα, κατά προτίμηση σε υπαίθριο χώρο, σε πολυσύχναστο σημείο της περιοχής που γίνεται ο αγώνας.
- Οι αναγνωρίσεις γίνονται μόνο το Σάββατο πριν από το αγώνα (αναφέρεται στον κανονισμό), αλλά δεν αστυνομεύονται, αφήνοντάς τις στην κρίση του κάθε συμμετέχοντα.
- Υπάρχει τουλάχιστον 1 κριτής ανά χλμ ειδικής.
- Ανεφοδιασμός επιτρέπεται ή σε συγκεκριμένο πρατήριο ή στο service park όπως ισχύει μέχρι τώρα.
- Ο χώρος των ανασυγκροτήσεων βρίσκεται εντός κατοικημένης περιοχής με δυνατότητες εστίασης από πλευράς αγωνιζομένων.
- Οι αμοιβές των εμπλεκομένων στον αγώνα (κριτές-άρχοντες κλπ) μειώνονται 10€ κατά απασχολούμενο.
- Το παράβολο συμμετοχής έχει μέγιστη τιμή τα 290€ για τους συμμετέχοντες που θα καταβάλλουν το παράβολο μέχρι την Τετάρτη, 10 ημέρες πριν από τον αγώνα. Όσοι δεν καταβάλλουν το παράβολο μέχρι τη συγκεκριμένη ημερομηνία, γίνονται μεν δεκτοί (προτείνω οι συμμετοχές να λήγουν την Δευτέρα πριν από τον αγώνα), αλλά με παράβολο 450€.
- Κατά αγώνα λαμβάνουν έπαθλα οι εξής: Οι 6 πρώτοι της γενικής κατάταξης και οι 6 πρώτοι των ομαδοποιημένων κλάσεων (Ν,Α, Β, Ε, ΕΑ, ΕΝ, ΕΕ, Εμπορίου, Ιστορικά κλπ) : α) έως 1400 κ.ε., β) 1401- 1600 κ.ε. , γ) 1601- 2000 κ.ε., δ) πάνω από 2000 κ.ε., αν εκκινήσουν τουλάχιστον 12 πληρώματα ανά ομαδοποιημένη, κλάση ήτοι συνολικά απονέμονται 60 τεμάχια επάθλων. Σε περίπτωση που εκκινήσουν 10 απονέμονται έπαθλα στους 5 πρώτους, στους 8, απονέμονται στους 4 πρώτους, ενώ αν εκκινήσουν 7 ή λιγότεροι, απονέμονται έπαθλα στους 3 πρώτους.
- Η βαθμολογία παραμένει ως έχει, με τις κλάσεις να είναι χωρισμένες ως έχουν.
- Πιλοτικά, θα πρότεινα και την αλλαγή τρόπου βαθμολογίας για τη φετινή χρονιά, από σύστημα γενικής σε πολυνίκους 0-έως. Το τελευταίο πάει να πει ότι καταρτίζεται πίνακας γενικής κατάταξης και αν ο νικητής της μεγαλύτερης κλάσης είναι και ο νικητής της γενικής παίρνει τους 20 βαθμούς. Αν έχει χάσει από αυτοκίνητο μικρότερου κυβισμού, λαμβάνει τους βαθμούς που έχει στη γενική κατάταξη. Καταρτίζονται δηλαδή οι εξής πίνακες: 0-1400 κ.ε. και αποδίδονται βαθμοί. 0-1600 κ.ε. και αποδίδονται βαθμοί, 0-2000 κ.ε. και αποδίδονται βαθμοί και τέλος 0- 3500 κ.ε. και αποδίδονται βαθμοί. Αυτός ο τρόπος έχει το πλεονέκτημα ότι μπορεί να βγει πρωταθλητής και κάποιος με μικρό αυτοκίνητο ή εναλλακτικά, δεν χρειάζεται επένδυση σε μεγάλο και δαπανηρό αυτοκίνητο για να γίνει κάποιος πρωταθλητής.
ΡΑΛΙ ΣΠΡΙΝΤ: Ισχύουν τα 2,3,4,5,6,9,10,11 και 14 από τα των ράλι. Καλό θα ήταν να ισχύσει και το 18. Επιπλέον προτείνω:
- Ο αγώνας αποτελείται από 1 ειδική που γίνεται όσες φορές θέλει ο οργανωτής, ώστε να διανυθούν τα απαιτούμενα χιλιόμετρα.
- Τα μέγιστα χιλιόμετρα του αγώνα είναι 25.
- Μαρκάρισμα 6 το πολύ ελαστικών ανά συμμετέχοντα στον έλεγχο εξακρίβωσης, που θα είναι και τα λάστιχα που θα χρησιμοποιήσει ο συμμετέχων την ημέρα του αγώνα.
- Επιτρέπονται τα ντουμπλαρίσματα των αυτοκινήτων, αρκεί να λάβει πρόνοια ο οργανωτής για τη σειρά εκκίνησης, που είναι αποκλειστικά δική του ευθύνη.
- Ο αγώνας ξεκινά από τον ΣΕΧ0, το χώρο service park-ανασυγκρότησης και τελειώνει εκεί με την άφιξη του διαγωνιζομένου αυτοκινήτου.
- Τα οχήματα άμεσης επέμβασης βρίσκονται στο μέσον της ειδικής (έτσι απαιτείται ένας κριτής λιγότερος)
- Το ωράριο του αγώνα ανακοινώνεται όπως ακριβώς και στα ράλι.
- Οι ποινές καθυστέρησης και προάφιξης είναι όπως ακριβώς και στα ράλι, ενώ δεν προβλέπονται ποινές προάφιξης για τα πληρώματα που ντουμπλάρονται.
- Το παράβολο συμμετοχής γίνεται 150€ για όσους το καταβάλλουν την Τετάρτη 10 ημέρες πριν τον αγώνα και 250€ για όσους το καταβάλλουν αργότερα.
- Οι συμμετοχές κλείνουν τη Δευτέρα πριν από τον αγώνα.
Η τοποθέτηση service park και ανασυγκρότησης, ίσως προβληματίσει τους οργανωτές σπριντ, πιστεύοντας ότι θα τους αυξήσει τα έξοδα. Ας δούμε λίγο διεξοδικά το θέμα: Η μείωση του αριθμού των ενδιαμέσων και η μείωση της ημερήσιας αποζημίωσης, ισοφαρίζει το κόστος δημιουργίας χώρου service park- ανασυγκρότησης, που εννοείται ότι θα είναι ενιαίος με το χώρο του park ferme. Εκεί πρακτικά χρειάζονται 2 επιπλέον άτομα στην έξοδο και ένα στην είσοδο. Σε ότι αφορά τον επιπλέον χρόνο εργασίας της γραμματείας για την έκδοση αποτελεσμάτων, αρκεί ένα αστείο προγραμματάκι στο excel μηδενικού κόστους και χρόνου κατασκευής του. Επί πλέον το καρνέ για κάθε σκέλος, μπορεί να είναι εκτύπωση από υπολογιστή, επίσης μηδαμινού κόστους.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Αν πραγματοποιηθούν τα παραπάνω και δεν μαζευτούν συμμετοχές, σίγουρα κάτι άλλο φταίει και δεν θα είναι ούτε η ΟΜΑΕ ούτε η ΕΛΠΑ, αλλά ο μίζερος εαυτός μας. Σίγουρα υπάρχουν και άλλα που θα μπορούσαν να γίνουν, αλλά μας πιέζει ο χρόνος. Για παράδειγμα, θα μπορούσαν να συμμετέχουν και μη ομολογκαρισμένα αυτοκίνητα με σωστό εξοπλισμό ασφαλείας. Δηλαδή τι έχει ένα Μίκρα ή Γιάρις 4πορτο και δεν μπορεί να τρέξει; Επίσης σε ότι αφορά τα HANS, είναι παράλογο για παράδειγμα στη Ριτσώνα που μετράει στα ιστορικά να μη φοράνε, ενώ αν δεν μετράει στα ιστορικά να είναι υποχρεωμένοι να φορέσουνε. Κάτι τέτοια μπορεί να αποβούν εφαλτήρια συμμετοχών αν τα προσέξουν οι ιθύνοντες. Τέλος πάντων!
Εδώ όμως ασχολούμαστε με την αφύπνιση των εχόντων αγωνιστικά αυτοκίνητα και φυσικά τη μείωση του κόστους. Αν λοιπόν είμαι κυπελοκυνηγός και θέλω το κυπελάκι μου σε κάθε αγώνα που συμμετέχω, μάλλον δεν θα δουλέψει το όλο θέμα. Αν θέλω πραγματικά να τρέξω οικονομικά και στο τέλος να βραβευθώ για τη συνολική συμμετοχή μου….ιδού η Ρόδος.Με εκτίμηση
Λάμπης Κουρτέσης.Αποριες .....
1)Οταν λες Λαμπη κλάσεων (Ν,Α, Β, Ε, ΕΑ, ΕΝ, ΕΕ, Εμπορίου, Ιστορικά κλπ , το Β και Εμποριου , τι ειναι ?
2) Τα 45 χλμ για ενα ραλλυ που θα φυγει καποιος απ'την Αθηνα να παει στην Θεσσαλονικη , με τα προβλεπομενα εξοδα του +290 , δεν ειναι λιγα αγαπητε Λαμπη ? οταν στην Δωδονη της ΕΛΕΤΑ κανει 40 χλμ και δινει 170 !(ας μην παρουμε σαν εξαιρεση την ΕΛΕΤΑ κι οτι δεν μπορεσε να επαναλαβει περισι τον επιτυχιμενο της αγωνα με τις σουπερ προσφορες της).
ελευθερη σκηνη .. σκεψεις , προτασεις ,και αλλα !