Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι εξατμισεων...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι εξατμισεων...
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 23
    • 24
    • 16 / 24
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    462
    15587
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Δεν πρέπει να ναι ηλεκτρικά αυτά, με υποπίεση δουλεύουν συνήθως. Αν το δεις, μοιάζει αρκετά με το actuator σε wastegate.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • R
        rx8_drifter last edited by

        Ο χρήστης drdino έγραψε:
        Δεν πρέπει να ναι ηλεκτρικά αυτά, με υποπίεση δουλεύουν συνήθως. Αν το δεις, μοιάζει αρκετά με το actuator σε wastegate.

        μίλα μου έτσι πρόστυχα

        στο ΤΤ rs μπορείς να 'παίξεις' με κουμπάκι με δαύτα πάντως, γι αυτό λέω μήπως είναι τέτοια

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • D
          drdino last edited by

          Tο solenoid είναι ηλεκτρονικό, το actuator μηχανικό με υποπίεση στην προκειμένη περίπτωση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            coupeas last edited by

            ΄Προς laguna tourbo.Άποψή αν θές να ελευθερώσεις την φτερωτή όπως λες ,είναι να βέλεις μια μελετημένη ολόσωμη εξάτμηση απο το δίχαλο και πίσω με τρία καζανάκια μεγαλύτερα όχι πάνω απο 60mm εσωτερική διάμετρο έτσι ώστε και απόδοση να έχεις και ήσυχα ταξίδια να έχεις.
            Η διάσταση που ανέφερα είναι ενδεικτική.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cson last edited by

              Για την μαρκα stelco τι ξερετε? Ειναι καλη μαρκα? Αλλαξα τελικο (για 8η φορα αν θυμαμαι καλα) στο skoda και εβαλα αυτο με 60 ευρω. Τι να πω ρε παιδια, 1-2 φορες απο τις πολλες πληρωσα καζανι για ανοξειδοτο και παλι σε 2-3 χρονια σαπισε..οποτε βαζω οτι φθηνοτερο βρω και κραταει καπου τοσο. Για το κτεο πιο πολυ το αλλαζω αλλιως μου αρεσει ο ηχος της κομμενης εξατμισης . Επισης 2 φορες εχω αλλαξει μεσαιο και μια φορα τον λαιμο. Ο καταλυτης 18 χρονια ο ιδιος με ρυπους καπου 9 HC και 0,01 CO (χωρις τρυπια εξατμιση ε!)

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Καλησπέρα & χρόνια πολλά σε όλους!

                Έχω & εγώ μια απορία:
                Η έννοια 'στρώσιμο' υπάρχει & για τις εξατμίσεις; Εάν, δηλαδή, τοποθετηθεί μια νέα εξάτμιση, απαιτείται κάποιο διάστημα μέχρι να 'καπνίσει' εσωτερικά, ώστε τα υλικά της να διαμορφωθούν κατάλληλα με τις θερμοκρασίες που αναπτύσσονται & τις ανάλογες συστολές-διαστολές; Έχει κάποια επίδραση & στον παραγόμενο ήχο; Γενικά, είναι προτιμότερο να κάνει κάποιος ένα ταξίδι με τη νέα εξάτμιση (σταθερές στροφές, σχετικά υψηλό φάσμα στροφών) ή να κινείται εντός πόλεως;

                Ευχαριστώ!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης r200 έγραψε:
                  ...

                  ΠΕΒΣΣΑ, πραγματικά απαράδεκτες (στο παλίο Mazda μου κάνα 2 χρόνια κράτησε, μετά έβαλα κάποια άλλη no name & κρατάει από το 2003...)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bad-boy last edited by

                    Χρονια πολλα κ κουραγιο σε ολους !!

                    Λοιπον εχουμε τα εξης,
                    Suzuki ignis Sport σκουπα εξατμιση αλλα θα βελτιωθει περαιτερω μετα.
                    Πειτε λιγο γνωμες για την εξατμιση...

                    Youtube Video

                    Εγω σκεφτομαι να τη διορθωσω κ να βαλω ευθεια τελειως απο τον καταλυτη μεχρι τον αξονα (Ναι δυστυχως εχω ακαμπτο ) κ να βαζα το τελικο πισω απο τον προφυλακτηρα ακριβως γιατι καταλυτης, μεσαιο κ τελικο ειναι πολυ κοντα μεταξυ τους...
                    Επισης οταν ρωτησα τον εξατμισα γιατι εκανε πολλες κουρμπες μετα το σασμαν μεχρι να ερθει στο κεντρο η εξατμιση ειπε καλυτερα πολλες κ γλυκες παρα λιγες κ ορθη γωνια...

                    Δε ξερω τι λετε...?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cson last edited by

                      Πριν μερικες μερες αλλαξα το παλιο σαπιο τελικο και δεν ειχα βγει εθνικη οδο απο τοτε. Σημερα που βγηκα και το πατησα λιγο ,εκανα καποια στιγμη μια σταση και μυριζε εντονα καμενο πλαστικο-μεταλλο(κατι τετοιο) απο την εξατμιση..Απο τα μονωτικα να ηταν? Μετα παντως στην επιστροφη η μυρωδια ειχε φυγει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης cson έγραψε:
                        Πριν μερικες μερες αλλαξα το παλιο σαπιο τελικο και δεν ειχα βγει εθνικη οδο απο τοτε. Σημερα που βγηκα και το πατησα λιγο ,εκανα καποια στιγμη μια σταση και μυριζε εντονα καμενο πλαστικο-μεταλλο(κατι τετοιο) απο την εξατμιση..Απο τα μονωτικα να ηταν? Μετα παντως στην επιστροφη η μυρωδια ειχε φυγει.

                        Απλα ψηθηκε

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          etsii last edited by

                          Ο χρήστης leonp έγραψε:

                          Μέτρα την υποπίεση του κινητήρα όταν το αμάξι κινείται με 3η και 5.000 σαλ. Πάτησε τέρμα το γκάζι για λίγο και μετά πάρε το πόδι σου από το γκάζι. Αν η υποπίεση δεν τιναχθεί ΑΜΕΣΩΣ τέρμα, αλλά ανέβει σιγά-σιγά, η εξάτμισή σου είναι βουλωμένη.

                          Σε αμάξι με καινούριο καταλύτη (ο προηγούμενος έκανε σαν κουδουνίστρα) και μεσαίο και τελικό καζανάκι 2 ετών (είχε προηγηθεί αλλαγή πριν την αλλαγή καταλύτη) κάνοντας το παραπάνω τεστ παρατηρώ πως στο άφημα του γκαζιού η βελόνα πάει γρήγορα στα -0.6bar (ρελαντί 0.55) και στη συνέχεια με αργό ρυθμό ανεβαίνει μέχρι το -0.68.

                          Σε παλαιότερα τεστ με τον παλίο καταλύτη πήγαινε αμέσως στην μέγιστη ένδειξη. Χείχνει αυτό βουλωμένη εξάτμιση. Ίσως κομμάτια του παλιού καταλύτη να σφηνώθηκαν στα καζανάκια;

                          Δικαιολογεί κάτι τέτοιο το θέμα που υπάρχει με τη θερμοκρασία που έχω στο αμάξι αυτό;

                          http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=46482

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • R
                            r200 last edited by

                            Στο τελικο καζανι 1 χρονου καινουριο walker oem εχει σωληνα με διαμετρο 42mm( μετρησα την διαμετρο απο την εσωτερικη μερια του σωληνα,εξωτερικη ειναι 45mm), αν κατεβω στα 38mm θα μειωσω το θορυβο;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • I
                              iliasp last edited by

                              Ναι μεν μειώνεται αλλά γίνεται και πιο ξερός...
                              Μεσσαίο έχεις; Από εκεί και μέχρι το τελικό εννοείς;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                r200 last edited by

                                Μεσαιο εχω το εργοστασιακο εδω και 11χρονια το ιδιο δεν εχει τρυπησει λες απο αυτο να εχω βουητο
                                Βασικα στο ρελαντι δεν ακουγεται σχεδον τιποτα με το που μαρσαρω η οταν ο κινητηρας δουλευει μεταξυ 2.500στρ.-4.000στρ. βουιζει
                                Λες να ακουγεται το προσατευτικο καλυμμα του καταλυτη;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • I
                                  iliasp last edited by

                                  Για αλλού κοιτάς τότε, όπως φίλος πρόσφατα που άλλαξε χταπόδι, καταλύτες κτλ και ξαφνικά το αυτοκίνητο μεταξύ 2.100rpm και 4000rpm ακουγόταν σαν jet! Συντονισμός από τις θερμοασπίδες ήταν τελικά γιατί στο πάτε άσε του γκαζιού κοντά στις στροφές αυτές έκανε τον μεταλλικό θόρυβο!

                                  Καλό θα ήταν να το δεις με έναν εξατμισά από τη στιγμή που δεν είχες θέμα και άρχισε ξανφικά να σου βγάζει θόρυβο!

                                  Για τι αυτοκίνητο μιλάμε;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    spyros-papadopoylos last edited by

                                    Γεια σας παιδιά εχω ενα σκοντα σπουπερμπ με τα 193 άλογα έχω βάλει τελικό twister μαζί με σωλήνα ίδιας διαμετρου το καζανάκι εχει μεγάλη μπούκα και εχω παρατηρήσει απωλεια ισχύος κυρίως στις χαμηλές στροφές 1500-2500 μετά απο εκεί και πέρα όμως εχει πιο ωραίο ήχο και έδωσε εναν αέρα στο αμάξι. εχει κανει 50.000χλμ και το μεσαίο μαμα 150.000χλμ μετά από ένα χτίπημα στράβωσε η μπούκα απο το τελικό σκέφτηκα να αλλαξω και το μεσαίο πήγα στον ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ και μου ειπε οτι με 250 ευρώ μου αλλάζει και τα 2 καζανάκια και ολη τη σωλήνα από μπροστά μεγαλύτερης διαμετρου και πιο ελεύθερη τι λετε συμφέρει?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spyros-papadopoylos last edited by

                                      Ο χρήστης bad boy έγραψε:
                                      Χρονια πολλα κ κουραγιο σε ολους !!

                                      Λοιπον εχουμε τα εξης,
                                      Suzuki ignis Sport σκουπα εξατμιση αλλα θα βελτιωθει περαιτερω μετα.
                                      Πειτε λιγο γνωμες για την εξατμιση...

                                      Youtube Video

                                      Εγω σκεφτομαι να τη διορθωσω κ να βαλω ευθεια τελειως απο τον καταλυτη μεχρι τον αξονα (Ναι δυστυχως εχω ακαμπτο ) κ να βαζα το τελικο πισω απο τον προφυλακτηρα ακριβως γιατι καταλυτης, μεσαιο κ τελικο ειναι πολυ κοντα μεταξυ τους...
                                      Επισης οταν ρωτησα τον εξατμισα γιατι εκανε πολλες κουρμπες μετα το σασμαν μεχρι να ερθει στο κεντρο η εξατμιση ειπε καλυτερα πολλες κ γλυκες παρα λιγες κ ορθη γωνια...

                                      Δε ξερω τι λετε...?

                                      Φίλε μου ωρααίο το αμαξάκι σου και εγώ έβαλα σε ενα πολάκι που έχω αλλά πολύ χανεται δεξιά και αριστρερά εγώ ενα μικρό κομματάκι μετά τν καταλήτη π έβγαλα ελαχιστα στραβό και με την πρώτη ευκαιρία θα το αλλάξω το κομματάκι αυτό πιστέυω πως το επειρεάζει να ειναι ετσι

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spyros-papadopoylos last edited by

                                        ξαναείδα το βίντεάκι σου έχει κάποια λογική που την έκανε έτσι αλλιώς έπερεπε αν σου την κόψει απότομα αλλά με τόσες ενισχύσεις λογικό ειναι να μην ταιριάζει η εξάτμηση και να θέλει πατέντα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          iliasp last edited by

                                          Έχουμε το εξής, σε αυτοκίνητο κόβεται η εξάτμιση από το μεσαίο καζανάκι και μετά! Μπάινει σωλήνας όπου καταλήγει στο τελικό ΑΛΛΑ πλέον όταν ζεσταίνεται η εξάτμιση πετάγεται αρκετά προς τα έξω (παλιότερα πχ μπορεί να έβγαινε μισό εκατοστό πιο έξω τώρα σίγουρα 2 πόντους)

                                          Λέτε να φταίνε οι κολλήσεις ή ο σωλήνας;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            futureshock last edited by

                                            παιδες... πειτε μου καμια οικονομικη εξατμιση-τελικο για λιγο ηχο σε Toyota Celica 1992 - 1600cc .
                                            εχω ψαξει για μεταχειρισμενες στο car.gr , και βρηκα αρκετες Sebring με 40-50 ευρω. τι λετε αξιζει??

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 16 / 24
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr