-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Εκτός από αυτό θεωρώ μεγάλο λάθος να βάλεις κουκούλα!!
Αν έχεις κουκούλα για 2 μήνες θα μαζευτεί απίστευτη υγρασία και τα αποτελέσματα θα είναι πολύ δυσάρεστα.
Καλύτερα χωρίς κουκούλα σε χώρο που δεν φοβάσαι με όσο το δυνατόν πιο λογικό κλίμα.
Για τα τεχνικά νομίζω δεν έχω να προσθέσω κάτι...Πρόκειται να φύγω και εγώ ταξίδι για 6 μήνες ... με δυνατότητα να κινώ το αυτοκίνητο μία φορά το μήνα (θα έρχομαι για 3 μέρες Ελλάδα) ...
Το αυτοκίνητο θα το αφήσω σε ιδιόκτητο γκαράζ αλλά **ανοικτό **...Καλύτερα κουκούλα ή να το αφήσω χωρίς κουκούλα και να φάει βρόχα ή και χιόνι ??
Την μπαταρία θα την βγάλω σίγουρα ... Θα γεμίσω και το ντεπόζιτο ...
Δεν βλέπω κάτι άλλο που θα μπορούσα να κάνω ... -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εκτός από αυτό θεωρώ μεγάλο λάθος να βάλεις κουκούλα!!
Αν έχεις κουκούλα για 2 μήνες θα μαζευτεί απίστευτη υγρασία και τα αποτελέσματα θα είναι πολύ δυσάρεστα.
Καλύτερα χωρίς κουκούλα σε χώρο που δεν φοβάσαι με όσο το δυνατόν πιο λογικό κλίμα.
Για τα τεχνικά νομίζω δεν έχω να προσθέσω κάτι...Πρόκειται να φύγω και εγώ ταξίδι για 6 μήνες ... με δυνατότητα να κινώ το αυτοκίνητο μία φορά το μήνα (θα έρχομαι για 3 μέρες Ελλάδα) ...
Το αυτοκίνητο θα το αφήσω σε ιδιόκτητο γκαράζ αλλά **ανοικτό **...Καλύτερα κουκούλα ή να το αφήσω χωρίς κουκούλα και να φάει βρόχα ή και χιόνι ??
Την μπαταρία θα την βγάλω σίγουρα ... Θα γεμίσω και το ντεπόζιτο ...
Δεν βλέπω κάτι άλλο που θα μπορούσα να κάνω ...Εγώ πιστεύω ότι με κουκούλα να μαζέψει απίστευτη υγρασία τόσο καιρό!
Ίσως κάνω λάθος αλλά μου φαίνεται λογικό...Ας μας πουν και οι άλλοι φίλοι.
Από την άλλη θα μου πεις χωρίς κουκούλα, μια κουτσουλιά να πέσει, σε 1 μήνα θα έχει κάνει το χρώμα...
Είναι καινούργιο αυτοκίνητο?
-
Δεν μπορείς να βάλεις από πάνω κάτι σαν πρόχειρη τέντα, που να μην ακουμπάει βέβαια στο αυτοκίνητο? Εννοώ κάτι σαν γιατάκι με αρτάνες που λέγαμε και στον Ε.Σ .
-
Ο χρήστης Grand Tourismo έγραψε:
Δεν μπορείς να βάλεις από πάνω κάτι σαν πρόχειρη τέντα, που να μην ακουμπάει βέβαια στο αυτοκίνητο? Εννοώ κάτι σαν γιατάκι με αρτάνες που λέγαμε και στον Ε.Σ .Βέβαια πουλάνε και τέτοιο έτοιμο...
Τώρα με δυνατό αέρα δεν ξέρω τι γίνεται!!! -
Πάντως οι κουκούλες της permabag διαθέτουν ειδική συσκευή (dehumidifier) η οποία απεγκλωβίζει όλη την υγρασία και κλείνει στο εσωτερικό της ΟΛΟ το αυτοκίνητο. Αυτές χρησιμοποιούν οι ιδιοκτήτες κλασσικών αυτοκινήτων. Βεβαια η τιμή τους είναι υψηλή (πάνω από 300 Ευρώ).
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Εγώ πιστεύω ότι με κουκούλα να μαζέψει απίστευτη υγρασία τόσο καιρό!
Ίσως κάνω λάθος αλλά μου φαίνεται λογικό...Ας μας πουν και οι άλλοι φίλοι.
Από την άλλη θα μου πεις χωρίς κουκούλα, μια κουτσουλιά να πέσει, σε 1 μήνα θα έχει κάνει το χρώμα...
Είναι καινούργιο αυτοκίνητο?
Kουτσουλιά δεν θα πέσει γιατί από πάνω ειναι μόνο ο ουρανός ... εκτός αν περάσει το περιστέρι και του 'έρθουν' πάνω από το αυτοκίνητο ...
Το αυτοκίνητο δεν έχει κλείσει χρόνο ... σε δύο μήνες κλείνει χρόνο ...Τέντα δεν πρόκειται να βάλω γιατί πριν από δύο χρόνια με τα πολλά τα χιόνια γκρεμίστηκε (από το βάρος του χιονιού) ολόκληρο υπόστεγο/γκαράζ από ελενίτ και παραλίγο να χάσουμε ένα LANTRA οικογενειακό ... Το γλιτώσαμε για δευτερόλεπτα ...
Οπότε και η τέντα μάλλον από τον αέρα ή την βροχή θα φθάσει στην Σαλαμίνα από το Μελίσια που μένω ...Ποιο φυσιολογικό μου φαίνεται να φάει την βρόχα .... και το χιόνι και όταν έρχομαι Ελλάδα να του ρίχνω ένα καλό πλύσιμο με κεράκι ... να έρχεται στα ίσα του ...
-
Εγώ πάντως δεν συνιστώ χρήση νίτρο για εκκίνηση αυτοκινήτου μετά από πολύμηνη ακινησία. Είναι άλλο να θέλω στιγμιαία επιτάχυνση σε μια κόντρα και άλλο να ξεζουμίσω ένα κινητήρα στεγνό από λάδι την ώρα της εκκίνησης. Μόνο αυξημένες φθορές μπορώ να έχω και τίποτε άλλο. Για το τακάρισμα καλοί είναι οι ξύλινοι τάκοι και ακόμα καλύτερα να μπουν στα σημεία που στερεώνεται ο γρύλος μια και είσαι σίγουρος ότι τα σημεία αυτά αντέχουν αυξημένη καταπόνηση σε βάρος ώστε να μην έχεις στρεβλώσεις στο σασί. Ο αιθέρας ή το καθαρό οινόπνευμα είναι χρήσιμα σε εκκίνηση πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων και όχι βενζινοκίνητων. Η κουκούλα σίγουρα δεν είναι η καλύτερη λύση γιατί όπως προαναφέρθηκε μαζεύει και εγκλωβίζει την υγρασία. Αν το αμάξι πρόκειται να μείνει σε εξωτερικό χώρο καλό είναι να ψεκαστούν όλες οι ηλεκτρικές επαφές και τα εκτεθειμένα καλώδια με ειδικό σπρέι για μόνωση τους από την υγρασία καθώς και να ξανά ψεκαστούν πριν την εκκίνηση ώστε να απομακρυνθεί όση έχει μαζευτεί.. Μια επάλειψη των πόλων της μπαταρίας και των ακροδεκτών με βαζελίνη είναι ότι καλύτερο επίσης. Για τα πλαστικά μέρη και για τα δερμάτινα σαλόνια εφόσον θα εκτεθούν για μεγάλο χρονικό διάστημα στον ήλιο καλό είναι να βράσετε βαζελίνη και αφού μείνει ώστε να είναι χλιαρή να αλείψετε με ένα σφουγγάρι όλες τις επιφάνειες και κατόπιν να την σκουπίσετε με ένα πανί, ώστε να μην σκάσουν. Το ντεπόζιτο δεν είναι απαραίτητο να είναι γεμάτο εφόσον κλείσετε όλες τις οπές ατμοσφαιρικής αποκατάστασης συμπεριλαμβανομένου και αυτής του ντεπόζιτου.
Ελπίζω να βοήθησα καθώς αυτά που αναφέρω είναι συμπλήρωμα σε όσα έχω γράψει και πρωτύτερα. -
Κάνεις τα εξής απλούστατα:
- Διαλέγεις ένα ωραίο κλειστό μέρος χωρίς πολλή υγρασία.
- Εγκαθιστάς μια συσκευή αφύγρανσης του χώρου (π.χ. κάποια της Calorex).
- Αντικαθιστάς το λάδι του κινητήρα και του κιβωτίου με κάποιο ειδικό για μακρά αποθήκευση. Ρώτα στην κατασκευάστρια εταιρεία των λαδιών.
- Τακάρεις το αυτοκίνητο και βάζεις τα λάστιχα πλαγιαστά, σκεπασμένα με ταλκ.
- Καλύπτεις με ταλκ ΟΛΑ τα ελαστικά μέρη του αυτοκινήτου (τσιμούχες, σωληνάκια φρένων, σωληνώσεις ψυγείου, βενζίνης, μάκτρα καθαριστήρων κλπ).
- Του ρίχνεις ένα ξεσκονισματάκι από καιρού εις καιρόν, γιατί η σκόνη βλάπτει το χρώμα.
-
Εαν οι 6 μηνες ειναι χειμωνιατικοι κανε και τα παρακατω
-οποσδηποτε αλλαξε λαδακι
- βγαλε το μπουζι και κανε ενα ψιτ με σπραυ με WD40 μεσα στο θαλαμο καυσης
- βγαλε το καπακι των υγρων φρενων, τυλιξε το με σελοφαν κουζινας και κλεισε το αεροστεγως
- εφοσον το αμαξι ειναι σε τακους / τσιμεντολιθους λυσε το χειροφρενο
- αγορασε συντηρητικο-αντηπικτικο ντιζελ - βενζινης και ριχτο μεσα στο ντεποζιτο
- γραψε κωδικο στερεο και βγαλε πολο μπαταριας
- ΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΜΕ ΣΕΛΟΤΕΙΠ ΚΟΛΛΗΣΕ ΤΗ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ. Ετσι οταν μετα απο 6 μηνες μπεις στο αμαξι δεν θα σου ξεφυγει τιποτα (ειδικα το σελοφαν στο δοχειο φρενων ειναι επικινδυνο αν το ξεχασεις.)
-
Άψογοι...!
Μόλις βγάλαμε τον 12λογο του ....πακετάρω και βάζω το τουτού για ύπνο.
-
Φεύγω την Πέμπτη για στρατό, τώρα στα γεράματα (31) , και το αμάξι θα μείνει για 3-4 βδομάδες ακινητοποιημένο (δηλ λίγο)...Να βγάλω το θετικό πόλο (αυτόν δε βγάζουμε? ) της μπαταρίας μόνο ή γι αυτό το χρονικό διάστημα χρειάζεται να κάνω και τίποτα άλλο?
-
Καλύτερα τον αρνητικό.
Ενας μήνας δεν είναι μεγάλο διάστημα,αλλά υπάρχει (μικρή) πιθανότητα τα ελαστικά να βγάλουν καρούμπαλο.
Αν το σήκωνες σε τάκους? -
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
Φεύγω την Πέμπτη για στρατό, τώρα στα γεράματα (31) , και το αμάξι θα μείνει για 3-4 βδομάδες ακινητοποιημένο (δηλ λίγο)...Να βγάλω το θετικό πόλο (αυτόν δε βγάζουμε? ) της μπαταρίας μόνο ή γι αυτό το χρονικό διάστημα χρειάζεται να κάνω και τίποτα άλλο?αν εχεις συναγερμο δεν μπορεις να βγαλεις τον πολο γιατι θα χτυπαει...εκτος και αν τον κλεισεις με το κλειδι.
δεν χρειαζεται να κανεις τιποτα περισσοτερο για τους τροχους εφ'οσον εχουν κανονικη πιεση.........για καλυτερα αν θες βαλε μεγαλυτερη απο την κανονικη πιεση αερα εως 40 περιπου psi ομως οταν θα το ξανακινησεις φροντισε να τον αφαιρεσεις εως το κανονικο.
-
Η εκκίνηση και θέση σε λειτουργία του κινητήρα (για λίγα λεπτά), χωρίς το αμάξι να κινηθεί, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, είναι προτιμότερη από την αποσύνδεση του πόλου της μπαταρίας?(κάθε πότε και για πόσο?) Αποφεύγεται έτσι η αποφόρτιση της μπαταρίας?
-
Αν σκεφτείς ότι (μπακαλίστικα λέγοντας) κάθε μιζιά χρειάζεται κίνηση του αυτοκινήτου για περίπου 5 με 6 χιλιόμετρα για να φορτιστεί ξανά η μπαταρία καταλαβαίνεις ότι στο ρελαντί θέλει ένα τέταρτο της ώρας τουλάχιστον.
Αν καταφύγεις σε αυτή τη λύση (δεν τη συνιστώ) σαν χρονικό όριο θα πρότεινα την εβδομάδα το πολύ ανά δέκα μέρες. Πότε όμως σε κλειστό χώρο που δεν αερίζεται για να μην κινδυνεύσεις από τα καυσαέρια.
Να σκεφτείς ακόμα ότι η λειτουργία του κινητήρα ανά τακτά διαστήματα δεν συντηρεί το υπόλοιπο αμάξι οπότε πρέπει να κάνεις όλα τα απαραίτητα βήματα για να προστατεύσεις το αμάξωμα και τα μηχανικά μέρη. -
Thx everybody....
Μανώλη το αμάξι θα είναι σε πιλοτή (για τα καυσαέρια, το λέω) αλλά με έπεισες , θα βγάλω τον πόλο και θα βάλω και κάνα bar παραπάνω στα λάστιχα...Ε για 3-4 βδομάδες φτάνει νομίζω... -
Καλημέρα,
Πρόκειται να αφήσω το αυτοκίνητο σε ακινησία για ένα ολόκληρο μήνα περίπου. Σκεφτόμουν λοιπόν αν θα πρέπει να κάνω κάποια σχετική ενέργεια. Προφανώς θα πρέπει να βγάλω τελείως την μπαταρία απο το αυτοκίνητο, έτσι;
Το συζητούσαμε με κάποια παιδιά και μου είπαν ότι δεν θα πρέπει να το ακινητοποιήσω με το χειρόφρενο, αλλά να το ασφαλίσω μόνο με ταχύτητα( 1η ή R). Ισχύει αυτό;;Καμιά ιδέα;
-
Δε χρειάζεται να βγάλεις τελείως την μπαταρία, αρκεί να βγάλεις τους πόλους. Βέβαια εδώ υπάρχει και ένα ζήτημα, αν έχεις συναγερμό, πώς θα κρατησει τόσο καιρό? Θα αντέξει η μπαταρία του τόσο καιρό (αν έχει δική του)? Ψιλοχλωμό...
Για το χειρόφρενο δεν έχουν και πολύ άδικο, αν έχεις την πολυτέλεια να το βάλεις σε τελείως επίπεδο σημείο, βάλε μια ταχύτητα μόνο και καλού κακού και κανα τάκο κάτω από τη μια ρόδα.
Βάλε και λίγο παραπάνω αέρα στα λάστιχα από το φυσιολογικό, όχι κάτι υπερβολικό, να μην μπαλονιάσουν κιόλας.
-
Εχουμε θέμα και πηγαίνει εκεί.... http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=5770
[mod]
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Δε χρειάζεται να βγάλεις τελείως την μπαταρία, αρκεί να βγάλεις τους πόλους. Βέβαια εδώ υπάρχει και ένα ζήτημα, αν έχεις συναγερμό, πώς θα κρατησει τόσο καιρό? Θα αντέξει η μπαταρία του τόσο καιρό (αν έχει δική του)? Ψιλοχλωμό...Για το χειρόφρενο δεν έχουν και πολύ άδικο, αν έχεις την πολυτέλεια να το βάλεις σε τελείως επίπεδο σημείο, βάλε μια ταχύτητα μόνο και καλού κακού και κανα τάκο κάτω από τη μια ρόδα.
Βάλε και λίγο παραπάνω αέρα στα λάστιχα από το φυσιολογικό, όχι κάτι υπερβολικό, να μην μπαλονιάσουν κιόλας.
Βασικά για την μπαταρία έλεγα να την βγάλω τελείως, έχοντας στο μυαλό μου ότι αν έμενε σε θερμοκρασία δωματίου, θα αποφορτιζόταν λιγότερο. Αλλά αφού δεν υπάρχει πρόβλημα, θα την αφήσω επάνω...
Για τον συναγερμό και εμένα μου φαίνεται ψιλοχλωμό να κρατήσει τόσο, οπότε θα το κλειδώσω με το κλειδί.
Στις προηγούμενες σελίδες διαβάζω κάποιες αναφορές σχετικά με τα λάδια του αυτοκινήτου. Είμαι ακριβώς στα χιλιόμετρα για να κάνω service(αλλαγή λαδιών). Να το κάνω άραγε πριν απο την ακινησία ή δεν έχει σημασία;
Μέτρα για αποθήκευση - ακινητοποίηση ΙΧ