-
πράγματι της πάει πολύ, είναι δώρο του Λύκου.
-
Ιωσηφ αλλαζουμε;
-
Ο χρήστης tonionio έγραψε:
Παιδια καλησπερα!
Ενδιαφερομαι να παρω ενα C2 1.1 για μεσα στην πολη και για κανα χαλαρο ταξιδακι!
Εχω βρει ενα με 55.000χμ και 3800 ευρω...Εντυπωσεις γενικα για τ αμαξι?Αξιζει λετε?Τραβαει καθολου ή ειναι εντελως πεθαμενο?
Ευχαριστω προκαταβολικα για τις απαντησεις παιδια!
σκατα και μακρια απο c2
αν με αφηναν θα σου πουλουσα το δικο μου για 4χιλιαρικα να εχεις και τα γκαζια σου
Το πιο φτηνο του car.gr στα 1100 του '04 με 116000km παρακαλω εχει 4600e..
ενδιαφερον αλλα ελα που δε ειναι στο χερι μου, αλλιως το εδινα αμεσως για picanto ή spark το τριμπουρδελο
-
Πες μας και τι σου εκανε σημερα.. Τετοιο ξεσπασμα ξαφνικα πρεπει καπως να δικαιολογειται..
-
οδηγουσα 2 ωρες και με εχει πιασει η μεση μου
εχε χαρη που καιει πιο λιγο απο το audi (και παλι πολυ καιει, αλλα πιο λιγο απο το audi), αλλιως δε θα το επιχειρουσα για τοση πολλη ωρα
τωρα που καθαριστηκε ξανα η πεταλουδα του γκαζιου πεταει παντως σταματησε να μου σβηνει
αλλα για να δεις ποσο πολυ το αγαπω το vts δε ζηταω να μου το βγαλουν απο το nickname μου -
Άλλος ΛΟΛ απο εδώ
-
Εκανα μια υποτυπωδη μετρηση καταναλωσης..
Απο λαμπακι μονιμο μιας και το zx εχει πολυ κακη ακριβεια στο δεικτη του εβαλα 30e με 1.55 ,δλδ 19,35 λιτρα.. Εκανα 231 χιλιομετρα μεχρι να ξαναγινει μονιμο το λαμπακι ασχετως εδαφους-κλισης του ρεζερβουαρ οπως και οταν εβαλα..
Η μεγιστη αποσταση απο μιζαρισμα σε μιζαρισμα ηταν 10 χιλιομετρα.. με πολυ κεντρο Πατρας και πολυ ωρα ψαξιμο μεσα στα στενα για να παρκαρω.. Οδηγηση οπως παντα, με πλακωματα κανονικα και χωρις να προσπαθω να 'φτιαξω' καταναλωση..
8,4 στα 100 ειναι πολυ καλα για τα παραπανω και αν δε πιεζα πεφτει κι αλλο.. 22000 εχουν τα μπουζι και το φιλτρο αερα (μη βαρατε..μεσα στο Μαρτη θα αλλαχθουν) και η πεταλουδα εχει να καθαριστει αρκετα πανω απο 2 χρονια.. -
Πήγα στην ΩΜΕΓΑ για το προγραμματισμένο σέρβις του αμαξιού-C4 κουπέ 1.4 VTR. Όταν μου παρέδιδαν το αυτοκίνητο για να φύγω έχει έρθει ένας κύριος 55-60 ετών με μια C5 1.6Τ και μάλιστα την ανανεωμένη όπως έκρινα απο την διχρωμία των πίσω φωτιστικών σωμάτων. Ένας απο τους υπέυθυνους του συνεργείου είχε ανοίξει το καπό και είχε βγάλει το σιδεράκι για τα άδια και κάτι εξηγούσε στον άνθρωπο. Όταν ρώτησα απο απλή περιέργεια για το θέμα μου ειπώθηκε ότι το αυτοκίνητο το έφερε ο κάτοχος στην αντιπροσωπεία γιατί διαπίστωσε χαμηλή στάθμη λαδιού.
Επειδή του τόνισα μια ιστορία με τους τούρμπο κινητήρες της VW ο υπεύθυνος μου είπε ότι: πρέπει να σταματήσουμε να χαρακτηρίζουμε αυτή την ιστορία 'πρόβλημα'. Είναι ο τρόπος λειτουργίας των συγκεκριμένων τούρμπο. Λόγω των πολύ υψηλών θερμοκρασιών που αναπτύσονται απο την τουρμπίνα η συνέπεια είναι η αυξημένη κατανάλωση λαδιού. Απλά ο οποιος κάτοχος ΙΧ με τέτοιον κινητήρα πρέπεινα γνωρίζει αυτή την παράμετρο και να περιμένει και πιο συχνές αλλαγές λαδιών και να έχει μεγαλύτερη προσοχή στο αυτοκίνητο σε αυτό το θέμα. Π΄ντως μου διαβεβαίωσε ότι δεν είναι πρόβλημα αυτή η ιστορία αλλά χαρακτηριτικό αυτων των κινητήρων'(Μάλιστα μου το εξήγησε πιο τεχνικά το θέμα αλλά δεν μπόρεσα να συγκρατήσω τα λόγια του.)
Είναι η πρώτη φορά που μαθαίνω αυτή την ιστορία, ως εκδοχή, για τους τούρμποκινητήρες
-
Οσοι κατοχοι ds3-c4-c5 THP ειναι στο gcc δε θυμαμαι να εχουν αναφερει καταναλωση λαδιου..
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
:whistlink:
Uploaded with ImageShack.us
Κατευθείαν από το εργοστάσιο
-
Γιατι εσπασε το προηγουμενο ειναι το θεμα..
-
Θα μου πεις καμια λεπτομερεια για την sm και τη cx..Τους τρεχουν τα σαλια στο gcc..
-
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Γιατι εσπασε το προηγουμενο ειναι το θεμα..
Δεν έσπασε ...αφορά αγωνιστικό DS3 που συναρμολογείται αυτές τις μέρες σε χώρο φίλου.Ολα της Citroen Sport .
ποιος θα το τρεξει?
εδω βορειοελλαδιτης?
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Γιατι εσπασε το προηγουμενο ειναι το θεμα..
Δεν έσπασε ...αφορά αγωνιστικό DS3 που συναρμολογείται αυτές τις μέρες σε χώρο φίλου.Ολα της Citroen Sport .
Το μοτέρ αυτό θέλει service (μόνο στην Γαλλία μπορεί να γίνει ) κάθε 2.000 χλμ (αγωνιστικά) .
η απλα περνεις το κιτ και μετρας κα φιαχνεις μονος σου!το εχει σαν επιλογη στο επισημο site
-
Καλή σας ημέρα!
Είμαι πολύ κοντά στο να αποκτήσω ένα μεταχειρισμένο Citroen Xsara Picasso 2007. Αρχικά, να διευκρινήσω ότι δεν είμαι καταρτισμένος σε θέματα αυτοκινήτου. Είναι το πρώτο αυτοκίνητο που θα αποκτήσουμε ως οικογένεια και κάνοντας μια υποτυπώδη έρευνα για το αμάξι αυτό, μου 'γεννήθηκε' το παρακάτω ερώτημα:
Στο συγκεκριμένο μοντέλο, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που κοιτάω, στο ταμπλό του, τα όργανα-κουμπιά του aircondition (ένταση θέρμανσης, 'θέσεις' από όπου θα βγαίνει η ζέστη/κρύο) είναι σε μορφή...'χειροκίνητη'
Αντίθετα, έχω δει και παλαιότερα μοντέλα του Xsara Picasso (πχ του 2005), όπου τα όργανα ελέγχου του a/c είναι ηλεκτρονικά.
Μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση και αναρωτιέμαι τι μπορεί να σημαίνει αυτό. 'Φτωχή' έκδοση? Είναι δυνατόν δηλ. να 'έκοψαν' από εκεί? Πρέπει να με προβληματίσει;
Επίσης, μου είπε ο πωλητής ότι έχει ESP. ΟΚ, εγώ, ως άσχετος, που το ξέρω;....
Και μια πιο γενική ερώτηση: θα εκτιμούσα ιδιαίτερα ένα-δύο σχόλια για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο....
( Citroen Xsara Picasso 12/2007, 1600cc, 110 bhp)
Συγγνώμη, προκαταβολικά, αν σας ζάλισα και συγγνώμη αν σας άλλαξα τη θεματολογιά (εκτός από αυτοκίνητα, είμαι άσχετος και από forum )
Φιλικά,
Μ. -
Ο χρήστης elma έγραψε:
Καλή σας ημέρα!
Είμαι πολύ κοντά στο να αποκτήσω ένα μεταχειρισμένο Citroen Xsara Picasso 2007. Αρχικά, να διευκρινήσω ότι δεν είμαι καταρτισμένος σε θέματα αυτοκινήτου. Είναι το πρώτο αυτοκίνητο που θα αποκτήσουμε ως οικογένεια και κάνοντας μια υποτυπώδη έρευνα για το αμάξι αυτό, μου 'γεννήθηκε' το παρακάτω ερώτημα:
Στο συγκεκριμένο μοντέλο, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που κοιτάω, στο ταμπλό του, τα όργανα-κουμπιά του aircondition (ένταση θέρμανσης, 'θέσεις' από όπου θα βγαίνει η ζέστη/κρύο) είναι σε μορφή...'χειροκίνητη'
Αντίθετα, έχω δει και παλαιότερα μοντέλα του Xsara Picasso (πχ του 2005), όπου τα όργανα ελέγχου του a/c είναι ηλεκτρονικά.
Μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση και αναρωτιέμαι τι μπορεί να σημαίνει αυτό. 'Φτωχή' έκδοση? Είναι δυνατόν δηλ. να 'έκοψαν' από εκεί? Πρέπει να με προβληματίσει;
Επίσης, μου είπε ο πωλητής ότι έχει ESP. ΟΚ, εγώ, ως άσχετος, που το ξέρω;....
Και μια πιο γενική ερώτηση: θα εκτιμούσα ιδιαίτερα ένα-δύο σχόλια για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο....
( Citroen Xsara Picasso 12/2007, 1600cc, 110 bhp)
Συγγνώμη, προκαταβολικά, αν σας ζάλισα και συγγνώμη αν σας άλλαξα τη θεματολογιά (εκτός από αυτοκίνητα, είμαι άσχετος και από forum )
Φιλικά,
Μ.Για τα χειριστήρια είναι θέμα εξοπλισμού του συγκεκριμένου αυτοκινήτου,επίσης βάση πλαισίου δες τι μοντέλλο είναι γιατί στην άδεια μπορεί να αναφέρει 12/2007 αλλά στη μάντρα να καθόταν 3 χρόνια.
Οσο αναφορά τη συνολική εικόνα του αυτοκινήτου είναι θετική,καλοκατασκευασμένο(αν και θα μπορούσε βάση ανταγωνισμού και καλύτερα),τρομεροί χώροι,ΥΠΕΡ Α-Ν-Ε-Τ-Ο θα το λατρέψεις σε ταξίδια ακόμα και φουλ φορτωμένος και σε επίπεδο ανάρτησης (εδώ βοηθά το γεγονός ότι είναι βαρύτερο σε σχέση με το απλό xsara για την ίδια ανάρτηση) αλλά και σε άνεση σαλονιού,προσωπικά το καντράν θεωρώ ότι είναι απηρχηωμένο και δυσανάγνωστο,ο 1600 16V είναι ο κινητήρας που κινεί οριακά αξιοπρεπώς αυτό το αμάξι και σε επίπεδο αξιοπιστίας θα έλεγα ικανοποιητικό,αρκεί να μη σου βγάλει τη δεδομένη μαλακία του γκρουπ psa βλάβη στο BSI(τον ήπιες εκτός κι αν σε περισσεύουν οπότε no prob) και λιγότερες πιθανότητες σε BSM και φλασιέρα (com).
Αυτά
-
G60, σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση και κατατοπιστική απάντησή σου!
Θα 'εκμεταλλευτώ' την προθυμία σου για βοήθεια και θα θέσω ακόμα ένα ερώτημα:
Το αυτοκίνητο έχει 30.000Khm και είναι σε έκθεση αντιπροσωπείας αυτοκινήτων(όχι της Citroen). Πως μπορεί κάποιος να είναι σίγουρος για την αλήθεια των χιλιομέτρων αυτών; Μπορεί κάποιος, τρίτος, να το επιβεβαιώσει; Δηλαδή αν, για παράδειγμα, το πάω στην αντιπροσωπεία της Citroen αυτοί μπορούν να μου πουν αν τα χιλιόμετρα είναι 'κουρεμένα';;Σε ευχαριστώ θερμά και πάλι!
Μ.
-
Ο χρήστης elma έγραψε:
G60, σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση και κατατοπιστική απάντησή σου!
Θα 'εκμεταλλευτώ' την προθυμία σου για βοήθεια και θα θέσω ακόμα ένα ερώτημα:
Το αυτοκίνητο έχει 30.000Khm και είναι σε έκθεση αντιπροσωπείας αυτοκινήτων(όχι της Citroen). Πως μπορεί κάποιος να είναι σίγουρος για την αλήθεια των χιλιομέτρων αυτών; Μπορεί κάποιος, τρίτος, να το επιβεβαιώσει; Δηλαδή αν, για παράδειγμα, το πάω στην αντιπροσωπεία της Citroen αυτοί μπορούν να μου πουν αν τα χιλιόμετρα είναι 'κουρεμένα';;Σε ευχαριστώ θερμά και πάλι!
Μ.
Nαι αν μπει στο lexia μέσω BSI φαίνεται,θα τους πεις να δουν και βάση πλαισίου τι χρονιά κατασκευής είναι.
Από ποιά περιοχή είσαι? -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
G60, σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση και κατατοπιστική απάντησή σου!
Θα 'εκμεταλλευτώ' την προθυμία σου για βοήθεια και θα θέσω ακόμα ένα ερώτημα:
Το αυτοκίνητο έχει 30.000Khm και είναι σε έκθεση αντιπροσωπείας αυτοκινήτων(όχι της Citroen). Πως μπορεί κάποιος να είναι σίγουρος για την αλήθεια των χιλιομέτρων αυτών; Μπορεί κάποιος, τρίτος, να το επιβεβαιώσει; Δηλαδή αν, για παράδειγμα, το πάω στην αντιπροσωπεία της Citroen αυτοί μπορούν να μου πουν αν τα χιλιόμετρα είναι 'κουρεμένα';;Σε ευχαριστώ θερμά και πάλι!
Μ.
Nαι αν μπει στο lexia μέσω BSI φαίνεται,θα τους πεις να δουν και βάση πλαισίου τι χρονιά κατασκευής είναι.
Από ποιά περιοχή είσαι?Οκ, σε ευχαριστώ once again!
Ένας τέτοιος έλεγχος μπορεί να γίνει μόνο σε συνεργείο της Citroen ή σε οποιδήποτε άλλο;Από Θεσ/νίκη.
Μ.
CITROËN FORUM